Beoordelingen over Hotel Auberge Van Strombeek 3-sterren

4,5

6,1

5,5

4,8

Meest bizarre, vieze hotelkamer die ik ooit gezien heb.

De idioot kleine vieze badkamer. Je had geen ruimte om op de wc te zitten. Verder was de kamer écht vies. Het ontbijt zeer karig voor 10 euro pp. En de prijs veel te hoog!

We kregen een flesje water mee voor de toetsdag die voor ons lag

het bed en schone lakens

Douche met minimaal straaltje water ( 3e verdieping) Kamer met vervuild tapijt de ongeschilderde en niet schoongemaakte slaapkamer 1 ster verdient dit hotel ipv 3 sterren

het bed en schone lakens

Het viel tegen.

Slechte hygiëne. Slechte bediening, we hadden een nieuwe ventilator gevraagd, maar deze is nooit gekomen. Te warm om te slapen zonder ventilator.

Kortbij het geneeskunde examen.

Ondermaats

Vuile hotelkamer gekregen. Op het beddengoed hingen nog vieze vlekken die duidelijk uitwasbaar waren. De badkamer is maar een duim groot. Er is amper beweegruimte. Grote stukken muur bladeren af. Er is maar één stopcontact en verschillende tinten bedenkelijke vlekken op de vloer, spinnenwebben in de hoeken en er lagen nog eetwaren van voorgaande gebruikers in de kasten. De hygiene liet duidelijk te wensen over.

Het hotel was op wandelafstand bereikbaar van het Atomium.

Rotslecht, wij eisen een deel van ons geld terug!!!!

Totaal verouderde, slecht onderhouden en vuile kamer met een lachertje als badkamer. Een piepkleine wasbak, een toilet dat je niet kon doorspoelen en een ontbrekende douchestang. Ronduit vuil en overal schimmelsporen! Bijna niet geslapen door lawaaierige gasten. 'S Morgens om 9 u aan de deur uitgewerkt door een niet zo vriendelijke verantwoordelijke!

Goed ontbijt. Nette lakens en handdoeken.

Duur voor wat het is, vuile kamers.

Geen airco, snikheet in de kamers. Niet grondig gekuist, toilet was vuil, grond was niet gestofzuigd

Dicht gelegen bij het atomium. Vriendelijke check in.

Personeel was vriendelijk.

Het waren super kleine kamers en de hygiëne was niet echt optimaal. Ook was het goed te horen als mensen door de gangen liepen.

Personeel was vriendelijk.

Een tegenvaller

Hoewel in Vlaanderen gelegen, spreken de medewerkers geen Nederlands. De hygiëne is benedenmaats (zelfs het vuilniszakje werd niet geleegd/verwisseld) en het onderhoud is slecht (losse roeden op de trap, in de hele kamer slechts één stopcontact en dat hing los van de muur, gordijn vastgelopen in de rails, een doorgelegen matras e.d.). In de tweede nacht werden we rond 3.30u. gewekt door drie dronken gasten die het hotel niet in konden (hun eigen schuld, ze waren vergeten via welke deur ze naar binnen konden). Ze hebben een uur lang staan schreeuwen, nog meer bier gedronken, gerookt onder het openstaande raam, met steentjes tegen de ramen gegooid en luidruchtig gebeld met het noodnummer van het hotel. Op zich kan het hotel hier niets aan doen, maar is mede te wijten aan het feit dat er 's nachts geen personeel aanwezig is. Voor deze prijs verwacht ik geen luxe splinternieuwe kamer, maar schoon en onderhouden is toch het minste wat je mag verwachten. Een absolute tegenvaller dus.

De ligging is prima; kort bij de snelweg en het eindpunt van tram 3 is op nog geen tien minuten loopafstand. En in principe is het een rustige wijk. De Wifi doet het prima.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

3,5
    Vreselijk!

De kamer was abominabel slecht met gaten in de muur en plakband aan de wand achter de douchekabine om het vocht tegen te houden. Zoiets slechts nog nooit gezien en daar durven ze dan ook nog € 278,-- voor te vragen. Schandalig!!!!!!!! En het ontbijt was ook zeer slecht. De jam was smerig en de eieren nog viezer.

Ondanks ideale locatie geen aanrader.

Kamer 25 was plakkerig. Zitten op het toilet onmogelijk voor iemand van 1.80m. Het hele hotel is niet schoon. Ontbijt te schandalig voor woorden: oud brood, yoghurtjes over datum, vleeswaren durfden we niet aan. Geen fijn personeel.

Ideale ligging t.o.v. paleis 12. Een minuut lopen. Net goed genoeg als je een bed zoekt na een concert.

Ligging is goed voor de Expo Brussel, voor de rest...STAY AWAY!

Wat niet kan je beter zeggen....nagenoeg alles was slecht. geen Hotel waardig en al helemaal niet met ***

Alleen de ligging was ok, voor de rest was het echt slecht.

Slecht onderhouden maar toch praktische kamer

Vuil, velux kapot, overvloed aan onveilige stopcontacten, ontbrekende vloertegels, etensresten van vorige bezoeker,...

Handig dat kamer van de kindjes met deur kon afgesloten worden van de rest van de studio.

Slecht

Ik heb nog nooit zo een slechte kamer en hotel gezien. Echt goor. Kamer niet schoon, toilet verstopt met poep, koude douche, geen verwarming, muur en plafond met spinnenwebben, inrichting van hele hotel aan de oude kant. Vraagteken of het überhaupt veilig was.

Naast de faciliteit

Rapmzalig

Ijskoud water na een hele dag werken op batibouw. Ook s morgens niet in staat te douchen. Sliepen op begane grond naast de linnenkamer met als gevolg dat vanaf 6 uur de karen werden versleurd, het personeel heel luid aan t praten was. Je boekt geen kamer om tot rust te komen na 13 uur werken om dan vanaf 6 uur wakker te liggen. Hygiëne was ook allesbehalve

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Als ik volgend jaar op de beurs sta ga ik hier zeker weer slapen.

Jammer dat het hete water op was in de nacht. Daarnaast was bijna alles wel aan vervanging toe in de kamer, maar voor de prijs/kwaliteit verhouding ben ik heel erg tevreden.

Top locatie als je voor Paleizen gaat of voor de beurs. De prijs kwaliteit verhouding was het waard, De locatie was wel heel stil dus prima kunnen slapen. De volgende dag dus ook fit op de beurs kunnen staan. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Zware teleurstelling

Niet vriendelijk Hygiëne ! Kleverige vloer Niet proper, veel stof Badkamer was vuil voegsels los schimmel Vuilbakje was vuil Geen warm niet in douche noch aan lavabo S morgens werd er beweerd dat ik geen ontbijt had besteld en dat ik het niet betaald had!

Niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt was minimaal. Toiletruimte zeer krap ! Douche werd pas na 15 minuten (lauw)warm. Kamer zag eruit of er een verbouwing gaande was.

Dicht bij Brussels Expo

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het is onveilig, zowel voor de gezondheid gezien de...

Het is onveilig, zowel voor de gezondheid gezien de hoeveelheid smerigheid, schimmel, verrot hout, lauw water uit beidde kranen, wc zonder deur, als een afgekeurde brandinstallatie! Schandalig slecht!!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Nooit meer in dit hotel, schrap het uit jullie bestand

De kamer was wansmakelijk, vuil en ondermaats. De muren brokkelen af, de chauffage is niet aanwezig in kamer nr 15, badkamer inclusief lavabo en toilet is 1 m2 en de vloer ligt vol vlekken ... je zou er zelfs geen hond laten verblijven. Booking.com onwaardig, schrap dit direct of stuur eens iemand van hygiene en veiligheid ... en ik vergat nog te melden dar er tot heel laat heel veel lawaai is van mensen die heen en weer lopen, lachen, zingen ...

Niets was goed

Gelukkig dat het verblijf maar 1 nacht was. Veel geld voor weinig of geen comfort.

Kamer viel tegen: veel lampen kapot, afstandsbediening werkte niet, geen zeep/shampoo in de badkamer, velux die niet sloot, bedrading elektriciteit lag open en bloot, slechte matrassen, tegels die weggekapt waren in de vloer en aan de douche, schimmel in de badkamer,....

Ideale ligging voor een optreden in paleis 12.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Waardeloos!

Gereserveerde parkeerplaats was er niet. Niets meer te drinken kunnen krijgen om 22:00 tenzij je muntjes bij je had om in een automaat te gooien. Personeel kon (wilde) niet wisselen. Kamer smerig waar een stopcontact uit de muur hing. Douchecabine niet schoon.

Niets beviel mij in dit hotel

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het personeel was vriendelijk.

Het was er erg vies. Plakt vast aan de vloer, lagen lege flesjes en er zat een hele lange haar op ons bed die niet van ons was

Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

werkzaam heden in Brussel

Diep treurig totaal geen medewerking van de receptionist wist niet waarom zijn nr er hing deed om 2300 uur gewoon de deur niet open daar stonden we naar een dag hard werken treurig diep treurig nooit weer dus

wij hadden duidelijk in de mail gezet dat we na 2100 uur kwamen om 23.00 uur was niemand bij het hotel er hing een telnr deze is door ons gebeld ja er nam iemand op hij kwam niet en wist ook niet waarom zijn nr er hing totaal geen medewerking hij wou niet komen daar stonden we om 2300 uur geen slaaplek na een lange dag weken treurig diep treurig

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Vervallen, verouderd, ultra klein. Personeel spreekt enkel Engels. Ontbijt trok op niets. Oud brood. Geen gezelligheid. Bijna geen warm water, douche loopt niet door. Wc was niet gereinigd. Vuil. Receptie tot 23u.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Het bed was goed.

Het bed was goed maar de rest was ronduit slecht, vieze badkamer, douche die overloopt, het hotel is oud en versleten van binnen en buiten. Ontbijt was ook slecht, zelfs de muesli was niet lekker. Geen aanrader dit!

Het bed was goed.

Alleen het bed was enigszins in orde en de afstand naar expo was voor ons erg gemakkelijk.

De kamer was echt vuil, vloer plakte, spinnenwebben, er lag vanalles onder de bedden, iets vies zwart plakkerig in spoelbak, douche ijskoud water en kon niet hersteld worden, schimmel en vuile randen in douche. Vuilbakje in badkamer zat onder het stof. Ontbijt was oud brood. Bed werd niet opgemaakt. Als je de hotelhanddoek vuil maakte met bv make-up restje dan moest je er extra voor betalen. Bovendien was er steeds erg veel lawaai, gebonk in trappenhal, luidruchtige jeugd 's nachts.

Slecht, oud, versleten
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers waren oud en versleten. Toilet en douche stammen uit de jaren 50!!! na 2 min douchen was het water ijskoud en er was geen warm water in zicht... Water gevraagd aan de balie en we kregen een flesje water die al van 2014 vervallen was!!!!!! Natuurlijk om 05.00 in de ochtend niemand te bespeuren om er iets van te zeggen...

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goed geslapen maar badkamer was echt vies.

Er zit veel schimmel in de badkamer, inspectieluikje onder de douche was los en viel er half uit. In de kamer was een van de plavuizen uit de vloer waardoor er een scherpe kuil zat in de vloer. De vloer en de bar plakte, leek me niet echt schoon. Kort gezegd ik weet niet hoe de andere kamers waren maar deze kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De trapopgang was ook niet echt fris. Ik sla deze de volgende keer over.

Makkelijk parkeren en een ruimte kamer.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Niet zoals gewenst

Hebben voor 2 nachten 2persoonskamer geboekt. Bij aankomst kregen we een een persoon kamer op de zolder. Erg klein en een toilet zonder deur, maar met een gordijn. Meteen naar een ander kamer gevraagd maar alles was zogenaamd vol. Volgende ochtend kregen we een 2persoonskamer. Gelukkig met een normale douche en toilet met een deur. Nou voor 60 euro p nacht had ik wel wat beter gewenst. Had al vooral betaald en kon dus niets terug krijgen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Voor 1 nacht is de accomodatie voldoende t.o.v. de gevraagde prijs
    • Budget Tweepersoonskamer

Het is gewoon een oud gebouw dat vermoedelijk al lang geen opknapbeurt meer heft gehad. Maar voor de geboden prijs kun je niet veel meer verwachten.

Douche, was prima.

schandalig zoveel geld dat ze vragen en aan de toog is het tarief te lezen .veel min

alles viel tegen .vies en vuil

de kamers waren niet gekuist schimmel op de muren geen warm water loshangend tapijt op de grond .tapijt op trap los gevaarlijk mensen leest de beoordelingen niet aan te raden zelf aan uw vijand niet

Een leuke dag gehad en een horror nacht en 2 dagen ziek daarvan

Personnel sprak slecht engels en zelfs slecht nederlands. Ze konden niet duidelijk uitleggen hoe ik naar Mini-Europe moet lopen. In de kamer 32 (de woonkamer) snachts was ik dood gebeten door insecten die blijkbaar in bed wonen, want in de kamer was er niks te zien. Mijn Kinderen waren gelukkig niet gebeten in de kamertje ernaast, maar ik was heel erg ziek ervan geworden. De bedden in deze kamer MOETEN gereinigd of weggegooid worden!

De lokatie - je kan wandelen naar de Mini-Europe en de Atomium. De kamer was ok, bedden waren comfortabel

Alles was slecht,

Alles was slecht, Personeel was niet aanwezig bij aankomst en sprak geen nederlands Badkamer had geen bad Badkamer was oud en niet netjes, warmwater werd steeds koud Slaap kamer oud en vuil Trap naar boven helemaal versleten Hotel maakt een oude vervallen indruk

Dramatisch!

De badkamer was zo klein dat je niet kon zitten op het toilet. Erg vies. Schimmel op douchemat, douchekop los, geen licht in badkamer, vieze vloer. Kortom, niet booking.com waardig!

Het bed was redelijk

Geen Nederlands maar wel goedkoop.

Het hotel was net overgenomen door IRIS hotel. Van matige kwaliteit. Hoewel het hotel helemaal in Vlaanderen huist spreekt men géén woord Nederlands, dat vind ik een afgang. Ik wens géén andere taal te spreken in Vlaanderen dan Vlaams. Ook het Engels noch het Duits beviel de eigenaar niet.

Het was heel goedkoop, en de tram was dichtbij.

Goede bedden, maar vieze wasbak en muur

schimmel op de muur en de wasbak en spiegel waren vies verder was er kortsluiting in de badkamer waardoor de fohn en de electrische verwaring kapot gingen(centrale verwarming werkte niet)

De bedden waren goed

Never again!!!

Zo ongeveer alles. Vies, vuil, goor. Afloop in douche en wasbak liep niet af. Slechts 1 stopcontact op de kamer. Geen dubbel bed. Stuur de gezondheidsinspectie. Ik plaats bewust ook geen foto's wegens te confronterend.

Ligging.

Ronduit slecht

We hadden geen warm water, ontbijt hadden we voor betaald maar was er niet, televisie deed het niet en alles was ontzettend vies.

Niks, het was ronduit slecht

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Hotel aan een totale renovatie toe.

Gebrekkige, onveilige elektrische voorziening. Te warme kamer, slecht onderhouden gebouw en inrichting. Het ruikt slecht. (lavabo stuk) Slechte matrassen. Te veel licht in de kamers. Televisie werkt niet. Slechte hygiëne. Ontbijt (afbakproducten) Uitsluitend franstalig.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer vies en vuil en we zijn wat gewoon.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer vies en vuil en we zijn wat gewoon... chewing gum op het bed geplakt, broodkruimels, uitwerpselen nog in toilet, stof, haar. En dat voor 120 € per nacht.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Ok voor één nacht

Kleine kamer, tropisch heet en ventilator was stuk. Oud en afgeleefd gebouw en ook de kamers waren primitief. Het bedlinnen was proper en ook de handdoeken.

Goede ligging, 900 meter van Heizelstadion voor concert van Coldplay. Zeer goede parkeergelegenheid. Goed voor één nacht.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prijs kwaliteit ondermaats

Zeer onhygiënisch, overal vuil en stof en de badkamer, kastjes, vuil emmertje, douche hingen vol zeep resten. Overal zeer oppervlakkig gepoetst

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Ben blij dat ik ( nog ) niet ziek ben van dit smerige onderkomen

Bedrading liep via een gat uit het plafond naar beneden waar de rioleringbuis liep van de kamer boven mij. Daarvan was een gevaarlijk stopcontact gemaakt. Zeer onhygiënisch en rioleringslucht in de kamer. Ik kan nog wel even doorgaan. Heb hier foto's van gemaakt. Ronduit schandalig ook nog eens voor een dikke prijs van 162.-!!!!

Een schande dat dit hotel te boeken is via booking.com ik reis veel maar dit nog nooit meegemaakt. Ik raad u aan dit hotel van de lijst te halen. Ben zeer teleurgesteld in deze accomodatie

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Er kon geen ontbijt geserveerd worden

Er kon geen ontbijt geserveerd worden Er was geen voorziene parkeergelegenheid Personeel sprak enkel Frans en Engels Zeer kleine badkamer voor toilet + lavabo + toilet Slecht gepoetste kamer Veel schimmel in de badkamer ...

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Envoudig en degelijk zonder franjes

Ruimte in badkamer. Moeilijk om op toilet te zitten omdat lavabo er vlak tegen staat.

Uitstekende ligging ten opzicht van Heyselpaleizen. Rustig gelegen. Matige prijs. Prijs/kwaliteit heel goed.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

NIET GEWELDIG MAAR TOCH GOED VOOR ZIJN PRIJS TV EN...

RECEPCIONIST WOU VERTREKKEN VOOR 23 U ALHOEWEL JE VOLGENS SITE KAN INCHECKKEN TOT 23 U HEB VROEGER MOETEN VERTREKKEN VAN MIJN WERK

NIET GEWELDIG MAAR TOCH GOED VOOR ZIJN PRIJS TV EN VERLICHTING WERKTE NIET

• Beoordeeld op: 8 november 2016

een keer en noooooiiiiiiit meer.........

factuur konden ze niet uitdraaien bij vertrek...... was niet vroeg of zo om te vertrekken want afspraak was pas om 10.00 uur. dus alle tijd zou je zeggen. na 3 weken via klantenservice booking.com eindelijk factuur ontvangen.

vieze kamer alles met ducktape aan elkaar geplakt. werd voor 21.30 uur al gebeld dat ik na 23.00 niet meer hoefde te komen. duhhh... inchecken is tot en met 23.00 uur dus daar hou je rekening mee. klantvriendelijk... niet dus...... als ik met gezin was geweest was ik meteen vertrokken na het zien van de kamer.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Geen aanrader

Er was geen plaats op de parkeerplek terwijl deze wel was gereserveerd. Het ontbijt was vervallen. Ik kreeg te horen dat dit geen service meer was en dat ik zelf op zoek moest naar ontbijt. De lucht in het hotel was bedompt en schimmelig. De totale indruk is vervallen, versleten en totaal niet onderhouden. Er was geen onderhoud gepleegd. Vloerbedekking vertoonde slijtplekken. Kale plekken op de bekleding van de trap. Het sanitair was niet schoon (stof en vuil, aangekoekt). Handdoeken waren versleten en rafelig aan de randen. Er zaten vlekken in. Wel roken ze fris naar wasverzachter. Het bed was oud en aan vervanging toe. Ik heb er een nacht geslapen en heb vervolgens een ander hotel genomen.

Prijs, door een aanbieding van Booking.com

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

kamers erg slecht vies 1 kamer konden we niet uit slot was...

kamers erg slecht vies 1 kamer konden we niet uit slot was kapot andere kamer grote vlekken in matras we hebben besloten dat het te erg was om te blijven slapen en hebben de volgende dag het ibis geboekt dat is een goed hotel hotel auberge gaat voor mijn bedrijf nooit meer geboekt worden hier wil je niet slapen en bij annuleren toch moeten betalen te gek voor woorden zou verwijderd moeten worden van bookings.com is geen reclame

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Bed was goed

Vuil en verouderd. Onacceptabel sanitair. Volledig verkalkte douchekoppen. Vervanging douchekoppen zou helft schelen in de beleving. En dan 100 euro vragen. Vd valk prijs en kijk wat je daar krijgt voor 100 euro!!

Bed was goed

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Het is een oud hotel dat opgeknapt moet worden.

Het is een oud hotel dat opgeknapt moet worden. Kamers zijn klein, vies en oud. Ontbijt was niet lekker. Personeel was vriendelijk maar raar. Enige voordeel is dat het goedkoop is.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Vies hotel

Vies hotel

Smerig hotel

Vieze armoedige kamer

Lokatie was perfect.

Waren hier voor de 2e keer. Onze kamer had geen warm water (kamer 21) wel jammer.

Lokatie was perfect.metro dichtbij

Stinkende badkamer Rioollucht!

Stank badkamer!

Het bed was goed ik heb goed geslapen!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Alles was gebroken of kapot, stekkers konden niet in het...

Alles was gebroken of kapot, stekkers konden niet in het stopcontact

Hygiëne was een groot pijnpunt.

Hygiëne was een groot pijnpunt. Er was een constante stank aanwezig in de kamer. De kamer was ook niet proper toen we binnenkwamen.

nooit meer
    • Budget Tweepersoonskamer

Alles vuil mottig geen woorden voor!!!!!

niks!

Vriendelijk mensen .

Niets .

Vriendelijk mensen .

Aangenaam verblijf

Interieur is verouderd, heeft onderhoud nodig.

Het hele goede bed

Een ramp

Alles : slecht ontbijt - ontbijt dubbel aangerekend - vuil - geen warm water

Ben er niet willen blijven

Ben er niet willen blijven

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Never again.

Alles uitgenomen de ligging.

2€ voor een koffie terwijl je aan het ontbijten bent, Wtf?

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Volgende keer een ander hotel.

De kamer.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

De douche en de Nederlandse tv

De bedden waren dramatisch

De douche en de Nederlandse tv

Gewoon
    • Budget Tweepersoonskamer

Spinnenwebben in elke hoek van de kamer, toilet maakte veel lawaai en liep niet goed door.

Badkamer met inloopdouche

De receptie

Badkamer met inloopdouche

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Snel vergeten

Wc geur in de kamer. Geen warm water m te douchen Vliegtuiglawaai

Bed ok

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zeer basic.

Zeer basic. Koude douche. Pietluttig straaltje water. Besparing overal..

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het kan veel beter!!

Deze kamer heeft een opknap beurt nodig. Spotjes hangen half uit de plafond. Badkamer is niet in orde.

Op wandel afstand van paleis 12

Waardeloos zeer slecht

Het is een goede plek voor een nacht.

Het is een beetje gedateerd

Het was vlakbij de locatie van het concert dat we bijwoonden.

prijs

apparaten defect