Beoordelingen over Hotel Cosy 3-sterren

Rue au Dessus de la Ville, 23, 6830 Bouillon, België

#8 van de 23 hotels in Bouillon

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Vriendelijk maar koel onthaal; weinig betrokkenheid. Amper personeel gezien zodat het er s avonds verlaten leek

Goede bedden; er werd rekening gehouden met onze vraag. Kamer was groter dan verwacht en gezellig. Ligging, rustig (buiten het seizoen geweest wanneer er geen volk op de terassen zat). Goed ontbijt en er werd voldoende aangevuld en was genoeg keuze.

Verlengd weekend in de zuidelijke Ardennen

De kamers waar we verbleven zijn in orde maar wel wat verouderd. Hotel is wat verder van de stad, tegen een bergflank gelegen, maar met een auto is dat geen probleem.

Vriendelijk ontvangst van de gastvrouw. Kamers en de badkamer netjes en redelijk groot. Zeer lekker gegeten (konden kiezen tussen 2, 3 of 4 gangen menu.). Wel beperkte menukaart a la carte. Rustige omgeving met mooi uitzicht op stadje in het dal en het kasteel. Parkeren kan vlot in de straat. Ontbijt zeer uitgebreid, erg veel keuze en zeer vers.

heerlijke locatie voor weekend Ardennen
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Nood aan paar kleine reparaties in kamer, geen kabeltv

Uitgebreid, lekker ontbijt met verse producten. Fijne gastheer. Zeer goed spa bad in de badkamer.

aangenaam,helaas te kort.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

ontbijt met heerlijk verse ingredienten mooi interieur,rustig ,het hotel doet zijn naam eer aan"cosy". Diner s'avonds echte aanrader,het betere werk voor een eerlijke prijs.

Eerste indruk was matig maar alles viel uiteindelijk heel goed mee.

Beetje muffe geur in de gangen. De uitbaters proberen dit echter op te lossen door overal geurflesjes, geurstokjes te plaatsen. Het hotel oogt nogal donker. Zo zijn er door de ligging aan de achterkant tegen rotsen geen ramen in de ontbijtzaal. De uitbaters doen echter hun uiterste best om het gezellig te maken wat hen goed lukt. Er zijn veel trappen wat het voor minder mobiele mensen misschien niet ideaal maakt. Wijzelf hadden er geen probleem mee.

De stilte. Zo goed als geen lawaai van verkeer en ander straatlawaai. Het uitzicht op Bouillon vanuit onze kamer. We kregen hiertoe upgrade bij onze aankomst zoniet keken we uit op een muur blijkbaar. Grote keuze aan mooie wandelingen in de onmiddellijke omgeving. Bij het ontbijt is er een ruime keuze. Ruime kamer. Goede ruime bedden. Ligbad met goeie kraan om te douchen.

Goed ontbijt, ruime kamers.

De ontvangst was redelijk stressvol en ongeorganiseerd. En de man aan de bar reageerde onbeleefd nors op de vraag of er wellicht een waterkoker beschikbaar was. De dame in de ochtend was wel erg vriendelijk. Geen afzuiging in de badkamer dus schimmel in de douche.

Goed ontbijt, ruime kamers.

Het hotel was bijzonder mooi gelegen en de man die aan het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De kamers waren pas om 15 u. beschikbaar, maar dat heel het hotel tot 15 u. gesloten was (op een vrijdagnamiddag, bij het begin van het weekend) hadden we niet verwacht.

Het hotel was bijzonder mooi gelegen en de man die aan het onthaal stond was uitermate behulpzaam. Hij heeft voor ons de kamer gevonden die ons het meest beviel.

Heel,goed gelegen, boven Bouillon ( en drukte). Heeft zon tot de laatste minuut. Leuk terras

Niets. Wie design en luxe verwacht zal in de Ardennen ver moeten zoeken èn betalen. Retro-sfeer hoort nu eenmaal bij de Ardennen.

Superior kamer was groot, zithoek, badkamer en apart toilet. Eerder "ouwbollig" ingericht, maar wel schoon. Zeer goede bedden. Frigo op de kamer. Tv-ontvangst was goed: ook VRT1 & Canvas.. Zeer goed en uitgebreid ontbijt in mooie ruimte. We dineerden 's avonds in restaurant: gezellig ingericht. Mooie wijnkaart. Heel lekker gegeten: 4-gangen voor 40 à 45€.

Mooi uitzicht op stad, burcht en Semois en rustig gelegen

Toen we 's ochtends wilden douchen bleek het water koud te zijn. Volgens de eigenaresse was er een probleem met de warmwater-voorziening zijn en zou dit in de loop van de (zon)dag gerepareerd worden. Ondanks dit behoorlijke ongenoegen echter toch de volle (normale) prijs betaalt.

Mooi gelegen met uitzicht op de stad en de burcht. Uitstekend ontbijt met alles erop en eraan en veel keus aan vers fruit. Vriendelijke eigena(a)r(esse) en een mooie menukaart.

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Onze kamer was op 2 hoog en er was geen lift. Geen groot bezwaar.

De gastvrouw was erg vriendelijk. De ligging van het hotel was prachtig, een geweldig uitzicht. Het ontbijt was heel uitgebreid. Vooral het brood was heerlijk. Fijn dat er een balkon was.

Inderdaad Cosy!

Ontbijt is in een donker zaaltje zonder ramen Zou gezelliger zijn om te ontbijten in het restaurant.

Schoon, comfortabel en gezellig hotel. Mooi uitzicht op het kasteel. Hotel ligt op een helling vol in de zon.

De klant is geen koning...
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Min: De lift was veelal buiten gebruik. Er was overdag geen personeel. Te weinig aandacht voor het welzijn/welbevinden van de klanten. Prijs/kwaliteit was beneden de maat. Kreeg de indruk dat 'geld verdienen' het enige was dat telde. Plus: Kamer was ruim en keurig Prima bedden Lekker (maar niet zo ruim) ontbijt

Uitzicht was mooi.

Middelmatig

Afspraken ivm de boeking via boeking.com. Op onze boeking stond een groot tweepersoonsbed... bij Cosy niet. Onze boeking ... een dvd speler... bij Cosy niet aanwezig. We kregen een erg ouderwetse, donkere kamen waar de motieven van stoelen,dekens, gordijnen helemaal niet bij elkaar paste. Ook het raam zat wat los. Deze kamer boek ik nooit meer. Hun uitleg: het is een kamer van 95 euro. Ik heb dan mijn bedenkingen bij jullie samenwerking met Hotel Cosy.

Ontbijt was zeer gied

heel goed prijs/kwaliteit

Het ontbijt was heel lekker met alles er op en er aan, het hotel heeft een mooi uitzicht op de stad Bouillon maar als je slecht te been bent is het mss niet zo praktisch. Wij waren er met de fiets en onze fiets konden we stallen in de garage bij het hotel. Als je naar de stad wil gaan kan je te voet (veel trappen) of moet je met de wagen, maar in de plaats krijg je het mooie uitzicht s'avonds is het prachtig en heel rustig slapen.

Geweldig proper hotel met vriendelijke eigenaresse

Het ontbijt viel tegen, botte messen je kon de broodjes niet snijden, zoute worst en vieze kaas Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik dit hotel niet aanraden, ligt boven op een heuvel

De kamer is geweldig groot De hygiene is prima

Zéér aangenaam en zeker aan te raden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Een hele vriendelijke ontvangst. De kamer met zicht op de stad was heel ruim en functioneel. De badkamer is niet heel groot maar voldoende voor één of enkele nachten, alsook heel proper en fris. Het ontbijtbuffet was meer dan voldoende, er werd regelmatig bijgevuld. Heel lekker fruitsap en veel keuze vers fruit. Wij hebben ook diner genomen in het hotel en ook dit was heel lekker.

Heerlijk eten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Hotel ligt vlak bij het centrum, makkelijk te bereiken via een trap bijna recht voor het hotel. Op nog geen 5 minuten stappen ben je in het centrum. Ontbijt en avondeten zijn super lekker. Zeker aan te raden om er 's avonds te eten! Prachtig uitzicht op het kasteel!

Een aangenaam verblijf

Lift tot aan receptie. Vrij steile trap naar kamers Geen mogelijkheid om eerder dan 15.00 uur toegang tot hotel. (Het stond wel aangegeven bij info hotel, maar toch).

Mooie ligging en ruime kamers. Lekker en goed verzorgd ontbijt

Jammer van alle tegenvallers, want het is een leuk hotel met een mooi uitzicht!

Omdat het hotel bovenop een heuvel ligt, is lopen naar het centrum een behoorlijke opgave als je niet jong meer bent. Inchecken kon vanaf 15.00 uur, maar toen we een kwartier eerder aankwamen, was alles op slot en werd er op de bel niet gereageerd. Vreemd! Ontbijten kon pas om 8.00 uur. Als je 10 minuten eerder beneden was, werd je weggestuurd. Eveneens is het vreemd dat je zelfs overdag vaak gebruik moest maken van de nachtingang, omdat er niemand aanwezig was. Je moest van tevoren reserveren voor het restaurant (daar kreeg ik zelfs een mail over van het hotel toen ik nog thuis was!), maar het restaurant was het hele weekend gesloten! En er waren toch echt veel kamers bezet! De douche was wel onhandig: als je langer dan 1.75 m bent, moet je gebukt douchen, vanwege het lage plafond. Toevallig was het toen wij daar waren erg warm, dus we misten ook wel airco.

Het ontbijt was prima en de kamer was schoon.

Probleem werd serieus genomen en is goed opgelost.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De accommodatie is zwaar verouderd. We hadden geen luxe verwacht maar toch viel het in het algemeen tegen.

Probleem werd serieus genomen en is goed opgelost.

Uniek ingericht hotel, goede ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Onze Superior tweepersoonskamer (107) is vanwege het belabberde uitzicht een absolute afrader! Verder is er -vooral wat later op de avond- niet altijd personeel aanwezig.

Voortreffelijk en zeer uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schitterend uitzicht vanaf het terras vanwege de hogere ligging, goede parkeermogelijkheid, rustige locatie, unieke huiselijke inrichting.

Hartelijk en voortreffelijk.

Fraaie ligging met bijzonder uitzicht. Hartelijke ontvangst. Prima kamer. Goed bedden. Goede hygiëne. Super ontbijt met ruime keuze aan brood en beleg en met veel vers fruit, waaronder verse meloen.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Rustig en gezellig hotel voor een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Te voet was het een vermoeiende wandeling. Je bent bijna verplicht de auto te nemen. Berg af en berg op daarna.

Het was een grote, mooie en zeker propere kamer. Erg rustig.

Ideaal voor een kort bezoek en ontdekking van de Semois
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Parking bij het hotel maar langs de weg. Reserveren voor het diner is noodzakelijk.

Mooie charmevolle kamer met wijds uitzicht op het stadje en de burcht. Heel lekker ontbijtbuffet, vers geperst fruitsap, diverse broodjes en croissants, keuze aan kaas en charcuterie, zelf een eitje naar wens koken, yoghurt, vers fruit, pannenkoekjes.... Zeer vriendelijke uitbaters.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ik had niet verwacht dat er honden waren maar dat is...

Ik had niet verwacht dat er honden waren maar dat is misschien dat ik het niet gelezen heb maar de eigenaar had overal mandjes staan voor de katten die zaten overal op

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

alles was top! het warme onthaal...uitstekend ontbijt...de passie van de patron voor het lekkere avondeten...en dat in een mooie omgeving voor veel wandelplezier

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Het was een aangenaam verblijf.

Tegen vallen is veel gezegd. De kamers zijn een beetje verouderd. Even opfrissen zou leuk zijn. Ze zijn wel proper.

Vriendelijk onthaal. Ontbijt buffet is er super in een mooi kader. De avond menu was heel lekker. Het is er gezellig tafelen. De kamers zijn netjes.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ontbijt was super.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Tijdens inspectie kamer kwamen we voor het bed een onderbroek tegen die niet van ons was. Tevens werkte de jacuzzi de volgende dag niet meer. Stroom was uitgevallen. Gemeld, is echter niet meer gemaakt tijdens ons bezoek. Ook had ik tijdens de reservering een roos gevraagd voor op de kamer bij aankomst. Dit verzoek is waarschijnlijk niet gelezen want er stond niets. Ook geen reactie gehad of het wel of niet mogelijk was. Jammer. Badkamer zou ook wel een kleine renovatie mogen ondergaan. Vloertegels los en ongelijk en kapot.

Ontbijt was super. Locatie goed met uitzicht op het kasteel. Nette kamer en grote badkamer.

Bouillion en omgeving heeft weinig bezienswaardigheden. Kerstmarkten in omgeving stelden niets voor.

Bouillon en omgeving heeft in het najaar weinig te bieden, zeker als je niet in de mogelijkheid bent om te wandelen.

Ontbijt was prima en ook het 4-gangen menu wisten we te waarderen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Goed met mate
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Deskundigheid personeel (jonge hulpjes ?) Geen eierdopjes meer, geen deca -koffie..., het lange wachten tijdens ontbijt en diner. De donkerte in het hotel (veel lampen stuk of geen goede verlichting (bvb in badkamer); Lavabo verstopt..

Gezellig hotel

• Beoordeeld op: 12 november 2016

ontbijt was lekker met veel vers fruit
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

menu : het eten was lekker maar in tijdens het feest van de jacht zou men toch een wildmenu verwachten en geen vismenu. zeker omdat men niet à la carte kan eten.

ontbijt was lekker met veel vers fruit

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Qualiteit-prijsverhouding klopt niet

Voor een klein hotel van die schaal verwacht ik een iets persoonlijkere ontvangst en lagere prijs voor de overnachting. Het avondeten was niets bijzonders en de wachttijd enorm lang. Bij het ontbijt waren er geen eierbekertjes meer en na melding hiervan werden we ook gewoon aan ons lot overgelaten. Geen gewone ontbijtthee voorhanden, enkel vruchtethee.

Ontbijt onder alle verwachtingen, maar wat wel leuk was was de mogelijkheid zelf je eitje naar perfectie te koken en de pannekoekjes.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Perfect verblijf voor een gezellig weekendje Bouillon!

Niets, alles was prima

Zeer gastvrij hotel, uiterst vriendelijke uitbaters, uitstekende kamer en een verrukelijk diner 's avonds. Niets op aan te merken, wij komen terug!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Norse onvriendelijk hotel eigenaar

Hotel hadden we uitgekozen vanwege goede reviews van het restaurant. Twee dagen voor aankomst kregen we een email van het hotel, waarin zij hun eigen restaurant nog eens aanraden. Hartstikke leuk allemaal. We hadden er zin in. Eenmaal aangekomen zij de norse hotel eigenaar. "Restaurant? Nee die is dicht, ik kom zelf net terug van vakantie. Dus het restaurant heb ik nog geen tijd voor gehad om te regelen. Dus u moet maar ergens anders gaan eten!"

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Kleinschalig en daardoor inderdaad cosy.

Kamer op de zijkant van het hotel waardoor minder fraai uitzicht. Kamertoewijzing wel verantwoord vanwege de uitzonderlijke hitte tijdens ons verblijf(meer schaduw).

Vriendelijke gastvrouw & gastheer. Hotel met een eerder aparte sfeer door de bijzondere inrichting. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Meer dan uitstekend

Het ontbijt was erg goed, uitzicht was hartstikke mooi, vriendelijk personeel. We kregen ongevraagd een upgrade van de kamer. Locatie is subliem. Goede uitvalbasis voor motor, wandelen, etc.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Een gedateerd hotel op een mooie locatie met 2 katten als huisdier.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

het restaurant was gesloten daar werd verder geen mededeling over gedaan. Er waren 2 katten die door het hotel en de ontbijtruimte liepen. De inrichting was erg stoffig/oudbollig. De lift ging maar tot de receptie, wij moesten met de koffers 2 smalle trappen op.

het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Een geweldig weekendje Bouillon
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Het was een heel lekker ontbijt, heel vriendelijke ontvangst en we hadden een geweldig uitzicht en een heel mooie grote kaper met jaccuzzi. Het was gewoon top!!!!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

We hebben er van genoten.

De kamer had geen terras en gaf uit op een gebouw, het zicht was zeer beperkt waardoor we dan maar op het terras van het hotel gaan zitten zijn. De drank is daar prijzig. Het hotel heeft geen lift tot op de verdieping van de kamers. Er was geen koffie of thee-accommodatie op de kamer. De ligging kon beter. De ligging van het hotel is ver van het centrum tenzij je de vele trappen nam.

Het ontbijt was zeer goed, veel, netjes.... Ook een mooie ontbijtruimte. De kamer was zeer ruim en proper. Zeer rustige ligging. Plaats voor het hotel wat gemakkelijk is voor de auto, gratis, te parkeren.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

prachtige ligging

bij 't onbijt waren er te weinig broodjes en geen croissants meer de tweede dag de matrassen van de bedden waren niet hard genoeg, doorgelegen

prachtige ligging ontbijt eerste ochtend

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Zeer goed verblijf. Vriendelijk onthaal in Nederlands. Zeer lekker gastronomisch gegeten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Geen lift. Rotswand in ontbijtruimte opsmukken.

Ruime en mooie kamer. Prachtig uitzicht op het kasteel en op de stad Bouillon. Nederlandstalige aanspraak.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Mooie kamer met prachtig uitzicht en heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Mooie kamer met pracht uitzicht. Heerlijk ontbijt met veel soorten vers fruit, verse jus d'orange. Zelf je eitje koken, erg uitgebreid! Aardige gastheer en gastvrouw

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Eten was goed en verzorgd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De bar ,terras,restaurant waren niet open en dit in hoogseizoen. Dan moet men op de site ook niet vermelden dat deze dingen aanwezig zijn!!!

Eten was goed en verzorgd. Vriendelijke baas.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Geweldig ontbijt, goede service, ERG propere kamer.

parkeermogelijkheid, géén probleem . Dit is inherent aan de mooie ligging van het Hotel.

Geweldig ontbijt, goede service, ERG propere kamer. Luxueus en ruim voldoende avondmaal. Elke keer een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima ontbijt, alles is aanwezig wat er moet zijn

Prima ontbijt, alles is aanwezig wat er moet zijn

8.5

Geweldig uitzicht

Het avondeten was heel lekker.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Het avondeten was heel lekker.

Aangenaam verblijf, vriendelijke uibaters!

Terras

Ontbijt en gastronomisch menu.

Uitstekend !!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Het ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid, met onder andere veel soorten fruit.

Totaal geen zicht

Prachtige locatie, dichtbij centrum, restaurants en...

Prachtige locatie, dichtbij centrum, restaurants en terrasjes. Heerlijk ontbijt. Verzorgde kamer, met goed bed. Aangename gastheer 👍

Heerlijk!!!!!

Kan direct niets bedenken

Wij vonden het ontbijt uitstekend!

Heerlijk tot rust gekomen,culinair verrast, attente hoteleigenaars

Geen Idee

Kleinschalig, attent,prima eten.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht

Supergezellig ingericht. Heel lekker ontbijt en het eten in het restaurant was heerlijk. Dit hotel is een echte topper.

Verblijf was goed .

Ontbijt was perfect in orde en vriendelijke gastheer en gastvrouw .

Heel mooi hotel met enkel vriendelijke mensen, goede organisatie
    • Familiekamer met Spabad

Enig minpuntje was de lauwe koffie bij het ontbijt

De kamer en het feit dat de eigenaar perfect Nederlands spreekt

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Vriendelijk onthaal, verzorgd ontbijt

Prijs dranken te hoog

Vriendelijk onthaal, verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Tjah
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Kamer met spabad geboekt.... helaas defect Ook jammer dat het hotel pas vanaf 15.00 uur geopend is

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed dat we er maar een nacht waren

De ontvangst. De eigenaar was niet aanwezig. We hebben een kwartier moeten wachten voordat dr eigenaar het hotel kwam openen.

Het ontbijt was prima

Totaal niets !

De kleinschaligheid, warme huiselijke sfeer

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Lucht van de kattenbak bij het ontbijt

goed uitgebalanceerd menu, goede prijs kwaliteitsverhouding. Mooie wijnen in huis.

De vriendelijkheid , maar ook de nazorg;

Parkeren is wat moeilijk

De vriendelijkheid , maar ook de nazorg; laarzen vergeten en netjes nagezonden

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Lekker ontbijt, ruime nette kamers !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Lekker ontbijt, ruime nette kamers !

Aangenaam hotel met mooi zicht op Bouillon dat zijn gasten goed onthaald.

Voor mensen die minder goed te been zijn: de trappen naar de kamers.

Charmant hotel met heel vriendelijk onthaal. Hotel met prima verzorgd ontbijt.

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Netjes en ruim, goede bedden.

familiaal hotel met uitstekende keuken

uitstekende keuken

Ruime kamer

In het begin rook het muf. Dat werd beter toen er meer mensen kwamen

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima.

Gewoon prima hotel in fantastische omgeving.Niets

Mooie grote kamer, fantastisch uitzicht, vriendelijk...

Mooie grote kamer, fantastisch uitzicht, vriendelijk personeel

tevreden ligging dicht bij centrum

er zou wel een lift mogen zijn van op straat tot 2° verdieping valt niet mee

ontbijt super zelf eitje koken pannenkoekjes heerlijk

prijs/kwaliteit ok
    • Familiekamer met Spabad

auto geparkeerd voor hotel. Slachtoffer van vandalisme. ruitenwisser afgebroken en auto gekrast!

kamer en acoomodatie ok, ontbijt zeer goed

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Grote kamer, uitzicht

onthaal eigenaar

Grote kamer, uitzicht

Hotel ligt rustig boven de vallei.

Trappen Vrouw gehandicapt

Kamers waren groot en comfortabel. Het uitzicht was betoverend.

De kamer, was tegenvaller.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

De kamer, was tegenvaller. Was volgens mij niet de kamer die we boekten op jullie site.

Ontbijt was prima/lekker.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Schimmels a het raam en in de badkamer. Beetje jammer maar is een vochtig milieu

Ontbijt was prima/lekker. Meer dan voldoende alsook gevarieerd!