Beoordelingen over B&B Bloemenweelde

Gebaseerd op 342 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Een veel te kleine slaapkamer volgepropt met toch de gewenste faciliteiten. Wij moesten ons zijwaarts om de bedden heen verplaatsen om zo bij de Sanibroyeur te komen waar je overigens het vieze ,gebruikte toiletpapier in een pedaalemmer moest doen, brr. De temperatuur in de slaapkamer was 32 graden en een ventilator was beslist geen overbodige luxe geweest. Raam open was geen optie want de muggen kwamen met hele families tegelijk naar binnen.

Keurig, netjes verzorgd ontbijt in een prachtige setting

Rustig gelegen B&B op wandelafstand van centrum
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De uitchecktijd werd niet gerespecteerd kamer moest vroeger verlaten worden dan het vooropgestelde uur (11.00)

De kamers zijn een beetje gedateerd , maar de locatie is een pluspunt op wandelafstand van centrum en toch heel rustig, ontbijt was in orde en wel vriendelijke uitbaters.

Mooie plek in stad Kortrijk.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Bizar om een constante sproeier te zien die grondwater spuit over een te groen gazon in een tijd van extreme droogte. Gastheer is voorkomend tegelijk mechanisch.

Mooie plek in stad Kortrijk. Fantastisch ontbijt op het terras.

schitterend
    • Tweepersoonskamer met Sauna

heel warmere 38 gr, helaas geen airco, maar de eigenaar heeft wel intentie hiervoor

uitstekend ontbijt,fietsmogelijkheden,stad op loopafstand.mooi aangelegde tuinfietsen konden in de garage, als ze niet gebruikt werden

Prima plek voor 1 of 2 nachten
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De eigenaren komen wat gehaast over, maar misschien is dat gewoon hun karakter (was vorig jaar ook zo toen wij er waren).

Het ontbijt was geweldig, heel uitgebreid. We konden buiten op het terras eten, heel fijn (alleen jammer dat de buurman net het gras ging maaien....) De kamer was prima, de kolomventilator was zeer welkom met de hoge temperaturen toen wij er waren. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De B&B ligt in een rustige wijk een paar kilometer buiten het centrum. Voor ons geen probleem, wij waren op de fiets en dan ben je in 10 minuten op de markt. Onze fietsen mochten trouwens in de garage staan, dat was een veilig idee.

Als er vragen te stellen zijn, doe het zeker met de boeking.

Wij konden pas om 16u45 in de kamer ipv 16u30. Wij moesten om17u30 in Harelbeke zijn en moesten ons nog douchen, resultaat te laat in Harelbeke. De vrouw des huizes verontschuldigde zich wel.

Vriendelijkheid van de eigenaars.

Redelijk goed

Zolderkamer geen mogelijkheid om naar buiten te kijken. De twee stoelen waren niet goed. Niet te gebruiken.

Het ontbijt was heel goed. De buurt was fijn en rustig. Het huis was netjes.

Prima voor 1 of 2 nachten.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Er was geen gemeenschappelijke ruimte. Sommige deuren waren afgesloten terwijl s'ochtends daar het ontbijt was. Het was meer een gewoon huis dan b en b.

De rust en veiligheid.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Het ontbijt was heel goed,
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Het ontbijt was heel goed, Er was ook een fietsenstalling voorzien, Rustig gelegen aan de rand van de Leie. Heel vriendelijk onthaal. Leuke sauna.

Ideaal voor bezoek een aan Kortrijk

Bed is te zacht voor ons, maar dit is persoonlijk. Badkamer is klein maar alles is aanwezig, zelfs een haardroger. Douche cabine vertoont wat beginnende roest aan de schuifdeuren maar moeilijk te vermijden met dit type douchecabine. De kamer kan niet voldoende verduisterd worden, enkel het Veluxraam. De 2 halfronde raampjes kunnen niet verduisterd worden. Beperkt uitzicht vanuit de kamer.

Kamer 1 (op 1ste verdieping) + Rustige ligging in een woonwijk op minder dan 100m van de Leie en op wandelafstand van de Broeltorens en Kortrijk centrum. Fietsroutes vlakbij. Ruime en propere kamer met een 2 persoonsbed. Grote TV en wifi werkt goed op de kamer. Badkamer met tegelvloer, slaapkamer met laminaatvloer. Mogelijkheid om fietsen in de garage te stallen. Frisdranken, bier en wijn beschikbaar in de koelkast op de gang en aan democratische prijzen. Voldoende openbare parking op straat. We werden tijdig verwittigd dat er niemand aanwezig zou zijn bij onze aankomst, maar kregen telefonisch duidelijke instructies hoe binnen te geraken via de keylocker. Heerlijk ontbijt met verse producten. Zeer vriendelijke gastheer.

Helemaal geweldig

Geen op- of aanmerkingen,

In alle opzichten een zeer prettig verblijf , uiterst schoon, superaardige eigenaren, heerlijk en uitgebreid ontbijt, en zelfs een sauna op de kamer. Kortom, zeer aan te raden.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima B&B met lekker ontbijt

Vriendelijk onthaal van de gastheer. Zeer goede uitleg bij het inchecken. Mooie propere kamers. De Sauna was de topper. Lekker ontbijt met verse producten. Wifi was in orde. Fietsen konden veilig in de garage gestald worden.

Toereikend met een lekker ontbijt en een aardige gastheer
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Het bed was niet comfortabel (kuil in het midden en als je daarnaast ging liggen rolde je bijna het bed uit) de douche deur was stuk

Het ontbijt was heerlijk, de locatie was strategisch gunstig

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

het ontbijt en het vlotte internet.

een zeer koude kamer, op vraag kwam er een elektrisch verwarmingsapparaatje. Dit werkte maar douchen met een dergelijk apparaat in de buurt geeft geen veilig gevoel. De kamer is minimaal en kaal(ik had de kleine een persoonskamer), enkel een minibureautje, een gammel bureaustoeltje, bed, televisie ... Buiten op de gang was er wel mogelijkheid om drank te nemen.

het ontbijt en het vlotte internet.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

voldoende om één nacht te verblijven maar zeker niet meer dan één nacht!
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

kamer was heel heel klein en bed waren twee verschillend bedjes tegen elkaar geplaatst waarvan een bed dat enorm kraakte niet waardig om als volwaardig bed te verhuren!

rustige ligging

Warme verwelkoming en goed gevoel
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De deur van de douche kon niet helemaal dicht en wij ware n met 2 personen en hadden slechts 1flesje shampoo.

Het ontbijt was heerlijk! Alles erop en eraan!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Tegenvallend!
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

De douchekop was defect, er paste nog net een tweepersoons bed in de kamer maar meer ruimte was er niet. De gastvrouw kan amper Nederlands en Engels

Ontbijt was prima geregeld

Prijs kwaliteit in orde.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

De kamer was erg klein. Eigenlijk te klein voor twee personen.

Het ontbijt was lekker; De gastvrouw was erg vriendelijk en bracht ons naar het station zonder meerprijs en op haar eigen initiatief.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Een hele fijne en rustig gelegen B&B waar je prima wordt ontvangen
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Wat voor ons wel even wennen was, was de "elektrische toilet" spoeling. Dit maakte enorm veel lawaai en de eerste keer was het echt schrikken!

Het ontbijt was prima verzorgd, aan alles is gedacht geweest van een gekookt eitje, #kazen, #vleeswaren, soorten broodjes, fruitsap..kortom het was af! De kamer zelf was netjes en de badkamer was zelfs voorzien van een sauna. Hier hebben wij wegens tijdgebrek geen gebruik van gemaakt, maar de mogelijkheid was er wel. De B&B is heerlijk rustig gelegen en toch zit je overal bij in de buurt. Een aanrader!

Lekker voor één nacht
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Kleine kamer en geen 'gezamenlijke' ruimte om wat te drinken of zo. Was voor ons niet zo belangrijk omdat we er toch maar 1 nacht waren.

Heerlijk ontbijt, uitzicht op een tuin vol bloemen, lekker rustig. Prima bedden, eigen badkamer inclusief sauna. Onze fietsen konden in de garage staan.

We hadden de kleine kamer, maar omdat we recht voor het huis...
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

We hadden de kleine kamer, maar omdat we recht voor het huis konden parkeren, hebben we onze spullen gewoon in de auto gelaten. De kamer was erg warm. Verder waren de hosts erg aardig, was het ontbijt ontzettend goed verzorgd en was alles netjes. Lopend kun je het centrum in (circa 15 minuten). Aanrader.

Goede restaurant faciliteiten in de stad zelf.

Badkamer was prima maar heel klein en geen uitzicht omdat het een kamer onder het schuine dak was

Goede restaurant faciliteiten in de stad zelf. 5 minuten afstand op de fiets

Ruim voldoende.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Kamer was 's nachts wel warm, mede door het schuine dak boven een deel van de kamer.

Makkelijk bereikbaar vanaf de autosnelweg. Op loopafstand van het cnetrum van Kortrijk,enkele kilometers langs de oevers van de Leie. Vriendelijke mensen. Gelegen in een rustige wijk van Kortrijk.

Mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Kamer was zeer warm. Nochtans was het maar 24 graden buiten. Geen muggengaas voor het raam dus was kiezen tussen muggen of warmte.

De ligging kort bij het water. Ideaal om nog een avondwandeling te maken. Lekker en volledig ontbijt. Ook met fruit.

Sauna top!
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Het was erg warm op de kamer, gelukkig wel blazer aanwezig.

De sauna was echt heel erg goed en werkte voortreffelijk. De kleine meerprijs meer dan waard.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

prima overnachtingsadres als je een gewone tweepersoons kamer krijgt.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Wij hadden een 1 persoonskamer gekregen voor twee personen en dat was veel te krap. Het was warm dus met het raam open konden we nergens onze spullen kwijt. Deze hebben we dan maar in de douche gezet. De eigenaar, die overigens aardig was, vertelde ons dat we een 1 persoonskamer hadden gekregen omdat we maar 1 nacht daar verbleven. Bij meerdere nachten krijg je wel een goede kamer. Ik zou zeggen: niet echt fijn en niet meer doen !!

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was zeer goed. Het was mooi onderhouden met heel veel bloemen en parkeren in een rustige straat.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

ontbijt is steeds dik in orde .
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

kamer is in principe te warm in de zomer, wel voorzien van ventilater maar dit is niet voldoende. optie als airco zou niet overbodig overbodig zijn. uitbater kan eventueel opteren voor een verplaatsbare deze zijn heden verkrijgbaar om en rond de 300 e

ontbijt is steeds dik in orde .9/10 mooi onderhouden gazon en tuin heeft recht van een score 10/10

B&B met lekker ontbijt

Op de kamer was het niet uit te houden van de warmte. Er waren maar kleine raampjes die niet voldeden om de kamer goed te verluchten. Er stonden ook geen vliegramen in, zodat je onder de morgen bijna was opgevreten door de muggen. De badkamer, en de pvc-douchecabine waren zo klein, ook door het schuine dak, dat je overal met je hoofd en ellebogen tegen stompte. Op booking.com stond dat je een mooi zicht had op de mooie tuin. Dit kon je vanuit geen enkele kamer zien door de kleine raampjes. Wél vanuit de ontbijtruimte. Er was ook niets voorzien als nooduitgang. Andere logies klaagden over dezelfde feiten.

De vriendelijkheid van de eigenaars. Het ontbijt was super. Goed verzorgd en een mooi verschillend aanbod.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima adres voor een overnachting. Vriendelijke ontvangst.

Het bier in de minibar was een aantal dagen over de datum, maar de aanwezigheid van de minibar is natuurlijk prima. Bij aankomst in de straat is het even zoeken waar je moet zijn. Het huisnummer staat niet duidelijk aangegeven, zeker in het schemerdonker is het even zoeken. Het kan ook zijn dat ik het nummer totaal over het hoofd gezien heb.

Dat er buiten de normale incheck tijden ingechecked kan worden bij overleg. Vriendelijk en behulpzaam ontvangst.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Rustig ligging en een heerlijk ontbijt
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

De ligging van het huis was lekker rustig net buiten Kortrijk en vlak bij het fietspad langs de Leie. De kamer was met twee bedden zeer krap, maar we wisten van tevoren dat de enige vrije kamer eigenlijk een 1 persoonskamer was. Het ontbijt was heerlijk. De fietsen konden in de garage staan.

Worst b&b
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Een zetelbed waar je steeds tegenliep in een veel te kleine kamer , douche naast het bed die je niet deftig op temperatuur kreeg , basic ontbijt niks speciaal en geen kennis van koken (zelfs geen ei )

Er was toilet en douche op de kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

uitstekend

prima ruime kamer. koelkast op de gang met allerlei drankjes. kon je tegen een redelijke vergoeding pakken. prima ontbijt. dichtbij centrum. mooie wandel route van 20 min. motor kon snachts in de garage.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zeer vriendelijk gastpaar, lekker en uitgebreid ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Eén kleine tip: de messen bij het ontbijt mochten iets beter snijden.

Zeer vriendelijk gastpaar, lekker en uitgebreid ontbijt, alles prima in orde, kortbij Kortrijk wat een boeiende stad is. Prima uitvalsbasis voor fietstochten.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goed te doen voor een nachtje op doorreis.

Zeker met warme dagen enige verkoeling wenselijk dmv airco. Klepraampjes van de kamer onvoldoende voor goede ventilatie.

Ontbijt goed en voldoende. Echter geen bruine broodjes. Leuke en verzorgde tuin.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

nooi weer
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Ondanks reservering was mijn kamer bij aankomst aan andere gasten vergeven waardoor ik een heel kleine kamer kreeg waar ik geen plek had voor mijn computer om (zoals ik altijd doe/moet) nog wat te werken. Mijn kamer was ongeveer zo groot als mijn bed, mijn koffer moest op de vensterband. Ook ontvingen de gastheer en mevrouw mij in pyjama(?!) en wilden ze de andere gasten in mijn kamer laten verhuizen(?!).

ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Super vriendelijk onthaal,
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Bedden wat zacht vering kraakt Maar dat is een detail

Super vriendelijk onthaal, Alles is direct duidelijk, Degelijke nieuwe douche en toilet Mooie omgeving.... In residentiële wijk Super ligging snel in het centrum Zeker zijn prijs waard Prima ontbijt , Zeker voor zo een lage prijs Meer dan zijn geld waard

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Zoek verder aub.

Zoek verder aub. Veel B&B''s gezien maar zeker geen 8.2 waard. Opgesloten buiten door verkeerde sleutel gekregen. Verwarming kapot. Geslapen met kleren aan. TV kapot. Haren van ander in wasbak en douche. Stinkende wc badkamer lucht in slaapkamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

het ontbijt was goed naar in brood was weinig variatie ( wit...

Weinig glazen,voorstel van wijn in de ijskast naar geen glazen-1 bier glas van een soort en van en andere soort-1 water glas.Het zou niet slecht zijn om ook warme dranken te voorzien (koffie of thee)( Senseo-isoleerkan met warm water voor thee). In de badkamer zijn geen kapstokken om uwe kleren ( pyjama,pon ) te hangen en ook niet in de kamer( overjas,.....)

het ontbijt was goed naar in brood was weinig variatie ( wit broodjes) voorzie bruin brood en de mogelijkheid voor toast te maken .

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Zeer weinig plaats
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Zeer weinig plaats op de kamer. Geen tafel of stoel aanwezig. Er was een gangpad van amper 40 cm rondom het bed, echt schandalig krap! Geen aparte badkamer, douche in de slaapkamer, wel apart toilet. Voor deze prijs kan je veel beter vinden. Goed ontbijt. GEEN aanrader.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Verblijf in B&B Bloemenweelde

Bed in eenpersoonskameraan smalle kant.huis is wat gehorig.

Welkom was correct en efficiënt.eenpersoonskamer was netjes ingericht.kamer ligt aan straat kant.raam open betekent straatgeluiden. Ontbijt Was kwalitatief goed. Parkeren voor de deur.lokatie erg goed. Goede plek voor 1 overnachting.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Nooit meer!
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Mijn hostesse ging hier normaal 3 dagen slapen. Dag 1 's morgens waren ze al om 7u30 de haag aan het scheren. Niet zo leuk als dit niet op voorhand gemeld wordt. Je slaapt in een B&B voor de rust, niet om zo vroeg wakker gemaakt te worden. Dit kan je gerust ook om 10u inplannen. Bij het ontbijt heeft mijn hostesse vriendelijk gevraag of het de bedoeling was dit de dag erop ook te doen, zodat ze voorbereid was. De meneer des huizes, die met het verkeerde been uit bed was gestapt, denk ik, is mij hostesse beginnen beledigen door te zeggen dat 'madam dan maar een 5* hotel moest nemen'. De haag moest geschoren worden. Mijn hostesse was een beetje van haar melk en zei hem dat ze dit liever had geweten en indien er nog moest geschoren worden, ze toch liever over huis reed want ze moet lange dagen werken op de beurs en slaapt dan toch graag rustig uit. Meneer heeft daarop geantwoord dat ze wel die dagen de kamer moest betalen, waarop ze vriendelijk heeft geantwoord dat dit al geregeld was met mij, de zaakvoerder van het hostessenbureau. Meneer is daarop beginnen flippen, heeft de handtas van mijn hostesse meegenomen en is 15min achter gebleven. De hostesse had bang omdat meneer héél erg agressief reageerde en heeft buiten gewacht. Meneer heeft dan haar spullen op straat gegooid en gezegd dat hij de politie ging bellen als ze niet betaalde. Nu, ik heb vooraf contact gehad met de B&B dat de betaling van mijn kredietkaart mocht afgehouden worden dus meneer wist héél goed dat hij zijn centen zou krijgen. Hij heeft dan nog wat zitten roepen tegen mijn hostesse en ze is met grote schrik vertrokken. Ik heb dan even meneer gebeld met de vraag wat er eigenlijk gebeurd is en hem verteld dat het inderdaad niet zo leuk is om al om 7u30 gewerkt te worden. Je komt hier voor de rust. Meneer heeft dan tegen mij gezegd dat ik ook maar naar een 5* hotel moest gaan en de hoorn ingegooid.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

• Eenpersoonskamer - Begane Grond

Jammer kamer was te klein voor twee personen. Was voorzien voor 1 persoon maar hebben een groot bed geplaatst.

Heerlijk ontbijt.

Vriendelijke eigenaar, sauna op de kamer, op wandelafstand...

Vriendelijke eigenaar, sauna op de kamer, op wandelafstand van’t centrum. Lekker ontbijt, garage voor de fietsen.

Fietsen stonden overdekt en er was een goede fietspomp.
    • Tweepersoonskamer met Sauna

Kleine kamer op eerste verdieping zonder lift

Fietsen stonden overdekt en er was een goede fietspomp. Ontbijt op terras in de tuin.

• Eenpersoonskamer - Begane Grond

Veel te kleine kamer, was niet te verluchten. Prijs kamer te hoog.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Matig en ga er nooit meer naar toe.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Kleine kamer met amper ruimte tussen bed en muren. Hygiene douche

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goede b&b voor goede prijs

De badkamer is klein

Het was erg warm toen we er waren en stelden de airco op de kamer zeer op prijs

uitstekend ontbijt

Veel te kleine badkamer

uitstekend ontbijt

We zijn tevreden
    • Tweepersoonskamer met Sauna

De matras misschien vervangen?

Ontbijt was ok Rustige ligging

prijs/kwaliteit dik in orde

Bedden gingen snel uit elkaar, douche was te klein

Het rook in de kamer naar riool, jammer. Zou eigenlijk gordijntjes voor de kleine ramen moeten ivm ochtendzon.

Ontbijt was heel goed 👍🏼

Perfect

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Vuil, smerig en toiletgeur in kamer.

Bed was te klein. Geur van toilet in kamer. Schimmel op de muur van de slaapkamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

alles

vriendelijk
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

dekbed was smal maar er was een extra deken dus dan is dat zeker geen probleem.

vriendelijk

gezellige sfeer en prima ontbijt ook zeer netjes
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

men was vergeten de verwarming wat hoger te zetten op de zeer koude avond

het ontbijt was zeer naar wens!

niet onoverkomelijk: maar er was geen handleiding voor de...

niet onoverkomelijk: maar er was geen handleiding voor de sateliet tv.

Het was erg leuk en relaxt
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

De douchedeur en het rolluik moeten gerepareerd worden.

De ruime kamer

Het ontbijt was voortreffelijk en de kamers ruim en netjes.

Het ontbijt was voortreffelijk en de kamers ruim en netjes.

Te duur

Het kamertje

Ontbijt enkel witte broodjes Geen lekkere stoel op het kamertje,

• Beoordeeld op: 26 november 2017

aangenaam voor kort verblijf,
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

vochtgeur in kamer bij aankomst, eerst goed verluchten

uitgebreid ontbijt, vriendelijke gastheer

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima plek voor mooie prijs
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

De ontvangst is nogal rommelig door de gastvrouw, alles gaat snel snel .. neem je tijd!

Prima plek voor mooie prijs

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ontbijt was Goed.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Ontbijt was Goed. Kamer klein maar goed voor een nacht.

aardig persoon die het beste voor heeft , alleen waren er gebreken
    • Tweepersoonskamer met Sauna

het leek allemaal erg luxe , maar er waren toch gebreken

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Vriendelijke mensen, propere kamer, lekker ontbijt

Vriendelijke mensen, propere kamer, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

super

de kussens waren erg hard

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

GOED ONBIJT RUSTIG NET EN ZEER VRIEDELIJK

GOED ONBIJT RUSTIG NET EN ZEER VRIEDELIJK

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Rustig gelegen b&b. Heerlijk ontbijt.

Het was erg warm op kamer.

Heerlijk ontbijt. Kamer wel sober.leuk om naar het centrum te lopen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

JA,HET ONTBIJT WAS GOED De kamer was klein,maar het was...
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

JA,HET ONTBIJT WAS GOED De kamer was klein,maar het was maar voor een nacht. Het was de laatste kamer.

Zeer nette kamer, heel goed ontbijt

Erg warm (alleen 's zomers bij mooi weer een probleem)

Zeer nette kamer, heel goed ontbijt

Enkel nodig om te overnachten

Niets op te merken

Kamer was prima

Warme locatie en kamer te klein voor twee personen

Veel te kleine kamer!

Uitgebreid ontbijt

heerlijk ontbijt, goed verzorgd.

heerlijk ontbijt, goed verzorgd. de ligging van B&B maar 5 min fietsen naar centrum Kortrijk

Klein maar niet duur.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Is beperkte ruimte. Vooral bij de wastafel en douche.

Ligging in rustige woonwijk nabij centrum. Prijs/kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt.

Het ontbijt was goed.
    • Eenpersoonskamer - Begane Grond

Er was geen koffie of thee op de kamer.

Het ontbijt was goed.