Beoordelingen over Hôtel balladins Charleroi / Aéroport 3-sterren

Charleroi Airport, Rue Santos Dumont, 39, Gosselies, 6041 Charleroi, België

#7 van de 19 hotels in Charleroi

erg gastvriendelijk prima keuken
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Parkeergelegenheid en Enkele Reis naar de Luchthaven

N.V.T.

heerlijk ontbijt ook s morgens om 4 uur , geweldige medewerkers met de receptionist als fantastische organisator , zelfs de taxi van en naar het vliegveld alsmede de parkeerplaats super geregeld .

enkel een overnachting om de volgende morgen vroeg te kunnen vertrekken met het vliegtuig
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Parkeergelegenheid en Enkele Reis naar de Luchthaven

hotel was vlak bij vliegveld Charleroi en de auto mocht 15 dagen lang gratis blijven staan op afgesloten parkeerterrein, tevens was er een prima shuttle verbinding met het vliegveld maar hotel ligt op soort industrie terrein dus alleen geschikt om te overnachten er was verder niets leuks in de buurt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Alles was naar onze wens, dicht bij het vliegveld, prima...

Alles naar wens verlopen.

Alles was naar onze wens, dicht bij het vliegveld, prima taxi voor ons vervoer naar luchthaven. Lang parkeren bij het hotel voor onze auto was goed.

Perfect doorreis hotel

Mogelijkheid om uw wagen voor drie weken op een afgesloten parkeerplaats te laten staan voor 30€ supplement. Zeer vriendelijk ontvangen. Er is een restaurant in het hotel, gewoon maar goed.

Praktisch maar enkel wanneer je goed kan slapen op een mega harde matras.

Het bed!! Veel te hard! We hebben echt niet goed geslapen, wat het nut van overnachten nabij de luchthaven om smorgens niet te vroeg te moeten opstaan om te vertrekken vanuit het Antwerpse, helemaal teniet heeft gedaan... we waren even moe op onze eerste reisdag als we sochtens toch van thuis uit vertrokken zouden zijn 😕

De locatie is echt super als je een vroege vlucht hebt. En je hebt geen geluidsoverlast van nachtvluchten, wat je zou verwachten aangezien het hotel vlak naast de luchthaven ligt. Je kan ook je wagen achterlaten op hun parking voor max 2 weken en een shuttle busje nemen.

Perfect voor 1 nacht

Kamers zijn verouderd en zeer basic, maar prijs-kwaliteit dik ok.

Perfect voor 1 nacht alvorens een vroege vlucht te nemen. Shuttle-dienst rijdt vanaf 4u om het half uur en kan ter plekke geboekt worden. ook de auto kan - mits betaling - op de parking blijven staan. Snelle, vlotte service door personeel dat duidelijk ervaring heeft met gehaaste reizigers.

Erg goed logeer- maar slecht restaurantverblijf

Het eten in het restaurant was absoluut ondermaats. Niet alleen bij ons maar bij alle tafels gingen volle borden terug naar de keuken. We konden ook geen dessert meer krijgen omdat het dicht was. Dat was om half 10.

Alles was zeer goed behalve het restaurant

Prima shuttle-service naar de luchthaven.

Mindere kwaliteit van het eten in het restaurant.

Prima shuttle-service naar de luchthaven. Mogelijkheid om auto te parkeren tijdens de vakantie. Zeer vriendelijk personeel.

Goed voor nachtje voorafgaand of na vlucht. Shuttelservice en taxi terug prima geregeld.

Bed.

Bed was niet erg prettig. Personeel zozo. Spreken alleen Frans! Voor mij geen probleem maar volgens mij stond er bij het boeken dat er ook Nederlands gesproken werd. Geen woord en nauwelijks Engels.

was in orde

inlichtingen doorgeven waar de shuttle/taxi de klanten juist komt oppikken in andere luchthavens worden de klanten opgewacht in de aankomsthal wanneer het om een taxibedrijf gaat

een ruim assortiment voor het ontbijt de kamer is ruim zeer vriendelijk personeel

Goede verblijf op een perfecte locatie

Voor de kinderen/baby was er ondanks ons verzoek geen bed op de kamer aanwezig.

Perfecte locatie Goede verbinding met taxi/shuttle Kamers zijn goed geïsoleerd, je hoort vrijwel geen vliegtuig landen of opstijgen Vriendelijk personeel Ruime en schone kamers Voldoende parkeergelegenheid

Perfect als overnachting wanneer je een erg vroege vlucht...

Faciliteiten zijn erg beperkt, maar dat was voor ons niet aan de orde, dus dat stoorde helemaal niet.

Perfect als overnachting wanneer je een erg vroege vlucht hebt in Charleroi. Erg vriendelijk personeel.

Prima verblijf voor een vroege vlucht van op Charleroi.

Hotel geboekt omwille van een heel vroege vlucht. Voor dit doel een prefect verblijf. Vriendelijke medewerkers, schone kamers, beveiligde parking. Er is ook een shuttle voor wie niet met de wagen reist. Ondanks dat het hotel zeer dicht bij de luchthaven ligt hadden wij geen last van lawaai. Bar en restaurant beneden zijn handig.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

handig en veilig dicht bij de luchthaven

ontbijt maar tot 9u30 (we waren pas om 1u30 in het hotel en dan zou het handig zijn mocht je tot 10u30 kunnen ontbijten)

personeel altijd vriendelijk ook al check je pas 's nachts na een late vlucht in - bewaakte parking - vroeg en volledig uitgebreid ontbijt vanaf 4u

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

niet ontbeten,wel avondmaal prijs/kwaliteit normaal

niet ontbeten,wel avondmaal prijs/kwaliteit normaal belangrijkste voor ons was de locatie,wegens vroege vlucht.taxi perfect voor slechts 4 € per persoon

Echt een doorreishotel.

Avondeten. Alleen pasta voldeed aan verwachting.

Tegenover de luchthaven - Geen ontbijt genomen. We moesten te vroeg naar de luchthaven. Een hotel voor 1 nacht. Afgesloten parkeerplaats.

het is echt wel zo'n motelleke .... lage plafonds en kleine kamers. Maar voor die prijs zeker voldoende

gewoon wat we nodig hadden. Goed ontbijt ook ! Overnachting om nadien vlot tot in charleroi te graken... wat ook gelukt is! leuk dus en ik boek de volgende keer terug.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goede overnachtig voor een vlucht de volgende morgen

Goede afgesloten parkeerplaats. Locatie top. Dichtbij het vliegveld. Super aardige receptie. Kamer 244 aan de achterkant. Met raam open geslapen en geen geluiden van het vliegveld. Ik kan dit hotel aanbevelen. Ontbijt vanaf 04.00 am!!

goed voor korte overnachting voor vroeger vlucht

Restaurant verloopt stroef en is geen hoogvlieger kwaliteit/prijs

had een verkeerde datum ge-booked en waren heel vriendelijk om mits een klein supplement mij nog een kamer mee te geven voor die nacht.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Ik kom de volgende keer terug als ik reis via Charleroi

Het ontbijt was voldoende uitgebreid, ook een goed verwarmd hotel ondanks de koude. Het restaurant was zeer goed. De ligging van de bar tegenover het onthaal zou misschien wel anders kunnen worden gelocaliseerd. Voor de rest zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ideaal hotel als je een vroege vlucht hebt en je auto veilig wil achterlaten.

Het hotel ligt tegenover de start- en landingsbaan. Als je voor 23.00u wil gaan slapen geeft dat wel geluidsoverlast. Aan de andere kant hebben wij wel genoten van dit uitzicht, dat was heel bijzonder.

Ruime kamers, alles vrij nieuw en goede informatie over de faciliteiten. Grote parking op het terrein. De shuttle dienst naar de luchthaven en terug was perfect en tijdig geregeld zoals afgesproken.

We werden heel vriendelijk onthaald.

We werden heel vriendelijk onthaald. Ook de taxi 's nachts stond onmiddellijk ter beschikking . Zowel in het gaan als in het keren. Zeer handig ook met parking voor de wagen. Zeker een aanrader ;)

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

handige locatie met parking

Het ontbijt. Men kan ontbijten tot 9u30. Wij kwamen binnen om 9u. Er waren geen croissants of derg., amper 1, stuk brood, geen spek of derg. Na aandringennen 20 min.wachten, werden ons vers, maar onvoldoende gebakken, croissants voorgeschoteld.

Locatie, shuttle en parking.

Praktische locatie voor een nacht tijdens doorreis.

Ontbijt was tot 9.30 uur, terwijl wij 's nachts om 01.00 uur aan waren gekomen . We waren daardoor te laat. De accommodatie had geen alternatief.

Prima prijs kwaliteit voor een nacht op doorreis, niet meer niet minder

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Perfecte overnachting voor een vroege vlucht

Wij hadden een smal tweepersoonsbed, (140cm) naar de huidige hotelnormen is dat smal

Uitstekende locatie, perfecte shuttledienst, parkeren inbegrepen in de prijs Nette badkamer, WC apart Geen hinder van de vliegtuigen alhoewel in de nabijheid van de luchthaven

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een echte aanrader voor wie vertrekt bij luchthaven Charleroi

Rustige kamers met alle comfort en zeer goede bedden. Prima taxiservice naar luchthaven heen en terug. Auto tijdens vakantie op afgesloten parking van hotel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Heel goed verblijf

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de slaapkamer omdat we de dag erna zeer vroeg ons moesten inchecken voor onze vlucht. De auto is blijven staan op een afgesloten parkeerterrein bij het hotel

Kon niet beter.

Niets, alles prima.

Praktische kamer, goed voor 1 nacht om op reis te vertrekken via airport Charleroi. Taxi op tijd en taxi terug ook prima. Beveigde parking.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

wat tegen viel bij terugkomst van Milaan was het zoeken naar parking TAXI, waar de chuttel-dienst ons ging oppikken. Hebben 20 min. in de regen gezocht naar de plaats . heel slecht aangeduid, zeer verwarrend....!!!! Na veel vragen waar....... eindelijk gevonden. We waren niet alleen met deze moeilijkheid

goed hotel

Gebeten door een bug, 2dgn met een gezwollen arm gelopen -nog steeds pijnlijk en jeuk. Ik begrijp het concept, het eten was okay maar op het randje van prijs kwaliteit.

Plaats tov vliegveld/personeel

100 percent okee

Eigenlijk niets.

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Kamers niet groot, maar net en ruime douche. Wij kwamen laat aan in het hotel (kwamen terug van een trouwfeest en wilden niet nog helemaal terug naar huis rijden). Receptioniste had meteen door wie we waren, check in was zo gefixt. Kamer op GV dicht bij de parkeerplaats, zoals gevraagd, omdat onze hond in zijn bench in de wagen bleef slapen. Zeer correcte formule voor het gebruik dat wij wilden maken van deze accommodatie en een correcte prijs/kwaliteit verhouding.

Zonder stress het vliegtuig op

Dit is de ideale oplossingen om zonder stress een vlucht te nemen in Charleroi. Vriendelijk personeel, topservice qua parking en shuttle naar en van luchthaven.

Uitstekend hotel en service!

Kamers waren uitstekend, douche en toilet ruim. Het personeel was buitengewoon aardig. Het eten in het restaurant heerlijk, de taxi naar en van het vliegveld prima en parkeer faciliteit was ook goed. wij waren met drie mensen, mijn zus en mijn man. Allemaal waren we al eerder en vaker in Charleroi geweest. Tot nu toe beviel ons dit hotel het best. Kortom: uitstekend! Van harte aanbevolen.

top

zeer vriendelijk personeel, lekker gegeten, zeer praktisch als park en sleep, de auto staat op een zéér veilige volledig afgesloten parking, taxi van en naar de luchthaven alles tip top verlopen

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Heel basic.

Er hing sigarettengeur in de kamer.

De enige reden om hier te verblijven is om 's morgens vroeg een vlucht te halen, je auto te parkeren, en gebruik te maken van de shuttle naar en van de luchthaven. Als je niet méér verwacht, is dit hotel een goede keuze.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel als uitvalsbasis voor de luchthaven van...

Prima hotel als uitvalsbasis voor de luchthaven van Charleroi. Interessant arrangement in combinatie met parkeerplaats tijdens het vakantieverblijf + shuttledienst .

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Alles was in orde.

Niets eigenlijk

Alles was in orde. We moesten om vier uur opgehaald worden en dus hebben we geen ontbijt genomen maar als we nog langs Charleroi viegen nemen we zeker dit hotel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

lange nacht

de shuttle-service was niet ok, veel te lang moeten wachten en geen vriendelijk attitude. harde bedmatras om op te slapen.

de locatie was top! dicht bij de luchthaven, snelle check-in

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Heel aangenaam en praktisch hotel vlakbij de luchthaven!

Heel vriendelijk onthaal. Kamer is praktisch ingericht. Alles werkte prima. Heel goede bedden. Echt perfect voor enkele nachten in business of 1 nacht voor vertrek met vliegtuig. Lekker gegeten in het restaurant. Beperkte kaart maar eten was heel goed en vlotte, vriendelijke bediening.

Uitstekend hotel op een perfecte locatie met een goed restaurant

Heb geen negatieve punten!

Goede ligging vlakbij vliegveld Charleroi. Vriendelijke ontvangst. Schone, ruime kamer. Met restaurant, hoef je niet meer weg, echt heel prettig. We hadden de sleep/fly/parking (of zoiets), ruime parkeerplaats achter een gesloten hek, gratis tot 15 dagen. Prima taxiservice naar en van de luchthaven. Alles echt prima geregeld, top!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

comfortabel en efficient

Zeer geruststellend dat auto achter afgesloten hek kan blijven gedurende onze reis, zeer comfortabel om met taxi van het hotel voor de luchthaven afgeleverd te worden.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima voor doorreis

Het wifi signaal was zwak op de kamer. Weinig engelstalige zenders. Ontbijt had uitgebreider gekund voor de prijs.

De kamers waren prima. Genoeg ruimte. Douche was lekker groot. Alles was schoon. Parkeer terrein was ruim

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

ideaal om ontspannen een vliegreis vanuit Charleroi te starten.

het totale gebrek aan meertaligheid en dit in een toch internationale context van een luchthaven. Frans en niks anders. Kan echt niet meer anno 2017.

locatie vlakbij Charleroi airport, zeer goed geregelde luchthavenshuttle (snelle en zeer vlotte service), geen geluidshinder, ontbijt ok. Mogelijkheid om 's avonds nog vrij laat iets te eten en 's morgens heel vroeg te ontbijten.

Zeer goed voor formule nacht+lang parkeren

Ligging wat moeilijk te vinden (zonder GPS bijna onmogelijk), maar je kunteerst naar luchthaven rijden en dan vragen. Soms kan het lawaai van opstijgende vliegtuigen storen, vooral als je raam open zet; Bij ons werkte de verwarming in plaats van de Airco (bij 28 °C) !

Zeer goede ligging vlakbij luchthaven, goede pendeldienst. Excellent voor één nacht. Excellente formule zodat je wagen 14 dagen kunt parkeren tegen heel redelijke toeslag. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goed, zij het eenvoudig restaurant. Wij hebben dit hotel reeds driemaal gebruikt.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Budgetvriendelijk.

Bij de afrekening werd de kamer eerst nog eens aangerekend en drie maal ontbijt. De kamer werd met de visa betaald op voorhand en ik had maar één keer ontbijt genomen. De medewerkster nam niet echt de moeite om het eerst allemaal goed na te kijken vooraleer af te rekenen. De prijs van het ontbijt was veel te duur voor wat je aangeboden kreeg.

De eerste kamer was niet netjes maar er werd onmiddellijk een andere kamer aangeboden die wel aan mijn eisen voldeed.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Perfect hotel om te overnachten bij een vroege vlucht!

Auto veilig geparkeerd en de taxi perfect geregeld naar en terug van de luchthaven! De kans om reeds vanaf 04.00uur te ontbijten. Eten was lekker. De kamer was volledig in orde. Wij komen zeker terug.

Lekker dichtbij het vliegveld

We hadden eerder willen weten dat ook onze auto bij het hotel hadden kunnen laten staan.

Ligging was super, receptioniste was vriendelijk en er was een snelle service

Prima kamer, slecht bed.

Bed was nogal kort en hard. Hierdoor slecht geslapen maar verder prima kamer voor een nacht.

Kamer was beter dan verwacht, prima faciliteiten. Geen last gehad van vliegtuigen die stijgen/landen.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Voor wie vroeg moet vliegen een aanrader

Geen tegenvallers

Goede parkeergelegenheid voor onze auto voor 10 dagen tegen een heel leuk tarief. Vervoer naar het vliegveld en afhalen van het vliegveld kon allemaal geregeld worden.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed maar misleidend kwa prijs!

Op de site van Booking.com word je overal misleid over de uiteindelijke kostprijs. Er staat overal dat de shuttle van en naar luchthaven gratis zijn. Bij aankomst bleek dat we voor de terugreis 2€/persoon moesten betalen, wat dik Ok is. Maar bij het uitchecken rekende de man ons nog eens 4€/persoon aan voor de shuttle naar de luchthaven met als smoes dat we niet de optie Park&Fly aanklikten??? Dikke zever! En er staat ook dat Parkeren gratis is tijdens je reis, terwijl ze daar 30€ voor aanrekenen. Dus uiteindelijk 42€ meer betaalt dan wat we konden opmaken van de boeking. De prijs blijft uiteindelijk heel scherp... Maar schrikf het dan netjes op!

Het idee dat reizen, overnachten en parkeren allemaal samen gaat.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

niet bereikbaar met openbaar vervoer

bij de boeking is het niet duidelijk dat de luchthavenshuttle betalend is. Vermits het hotel vanaf de luchthaven niet te voet bereikbaar is, is de shuttle een must

comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 11 april 2017

fantastisch

de goede service, het vervoer naar de luchthaven en terug dat heel vlot verlopen is het is een echte aanrader als je een vlucht vanuit Charleroi hebt, de wagen kan er gratis blijven staan in een goed afgesloten parking

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Het bed is nogal hard.

Het bed is nogal hard. Ik lag op kamer 126, dichtbij de balie en daar kun je 's avonds laat en 's morgens vroeg geluidsoverlast van ondervinden. Personeel in het restaurant us onderbezet maar doet zijn best.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Wereldrecord inchecken gebroken.

Wereldrecord inchecken gebroken. Wat een snelle service. Klasse. Prima internetverbinding en bar in de lobby. Stipte shuttledienst richting luchthaven (was nodig, gezien de vroege vlucht)

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Niet wat ik verwacht had

Website laat uitschijnen dat auto gratis kan blijven staan tijdens je verblijf. 1 nacht ja...vanaf 2 nachten betaal je 30 euro. Ok als men dat correct vermeld. Dat is niet het geval. Overnachting met auto die er blijft en taxitransfer betaal je 100 euro in singlekamer. Duur voor wat je krijgt. En waarom moet een belgisch speciaalbier genre Leffe of Duvel 4 euro en meer kosten? ....

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ideaal start van de vakantie, veilige parking, uitstekende shuttle-service, erg uitgebreid ontbijt.

Ideaal om 's ochtend een vlucht te nemen. Heel veilige afgesloten parking. Uitgebreid ontbijt, zelfs mogelijk om 5.30 u. Shuttle-service naar en van luchthaven uitstekend geregeld

Dicht bij het vliegveld en prima voor een kort nachtje.

Niet zo'n fijn bed. Beetje doorgelegen en kleine kussens.

Dicht bij het vliegveld en prima voor een kort nachtje. Niet te veel van verwachten. En dan is het prima. Ook niet zo duur natuurlijk.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Prima hotel voor vroege vluchten vanaf Brussels Charleroi.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Nachtportier aanwezig. Ontbijt en transfer naar vliegveld ook 's ochtends heel vroeg mogelijk. Auto kan je achter een hek parkeren gedurende de reis.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede bedden

Onvriendelijk personeel, taxi naar luchthaven kon maar op de uren die ze voorstellen. Lift kapot, geen hulp aangeboden gekregen om bagage met de trap naar boven te krijgen

Goede bedden

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Praktische mogelijkheid om vanuit Brussel/Charleroi te kunnen reizen vroeg in de ochtend

Het dagmenu werd toch als drie gangen in rekening gebracht Eten was matig/redelijk

Dat parkeren en luchthavenshuttle inclusief waren in het arrangement

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima overnachtingsplek en met groot voordeel van bewaakt parkeren tijdens je vakantie.

Ouderwets smalle 2-persoons bedden en in ons bed rolde je helaas naar het midden toe met zijn tweeën. Wat ik wel weer vreemd vond was de enquête die het hotel mailde. Deze was volledig in het Frans. M.i. een gemiste kans en ook ondoordacht voor een hotel met (vaak) internationale gasten.

Het hotel ligt op korte afstand van de luchthaven. Vanwege een late landing na onze vakantie hebben we hier een overnachting geboekt. Voor €30,- per week konden we hier onze auto veilig parkeren en voor €4,- per rit was er een shuttlebus beschikbaar. De organisatie hiervan was prima geregeld. Afrekenen in contanten met de chauffeur. In het hotel was de service goed. Hoewel de bar om 22:00 uur dicht ging, wilde de receptioniste voor ons wel een wijntje inschenken na 24:00 uur. Even tijd om bij te komen van de reis. De kussens op het bed waren niet heel stevig maar ik kreeg meteen een extra kussen toen ik hier om vroeg. Ook al was het midden in de nacht. Het ontbijt, de volgende ochtend verraste ons. Er was genoeg keuze en gezien de prijs, was dit ook boven verwachting. Verder is het een basic hotel, met basic kamer en prima sanitair, dat goed geschikt is voor overnachten rondom een vliegreis.

we waren aangenaam verrast door de efficiëntie waarmee het...

we waren aangenaam verrast door de efficiëntie waarmee het personeel ons ontving en de gerichte vragen die we kregen om ons zo goed en vlot mogelijk tijdig op de luchthaven te krijgen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Men sprak er geen Nederlands, dit in tegenstelling tot wat...

Men sprak er geen Nederlands, dit in tegenstelling tot wat er vermeld stond in de info. De bedden zijn ontzettend hard. De kamers zijn erg basic, maar schoon.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Goede service.

Goede service. Handig vlakbij het vliegveld. Er was een snelle en goedkope shuttle naar de vertrekhal, die ook voor de terugweg geboekt kon worden. Bij het hotel kan je je eigen auto laten staan voor een veel lagere prijs dan in de Airport garage.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Uitstekend hotel bij het vliegveld Charleroi

Het vinden van het hotel in het donker. Weg bewijzering niet optimaal

Ontvangst bijzonder vriendelijk. S avonds tegen 00.00 uur aan gekomen, maar konden nog rustig iets te drinken krijgen. Uitstekende eenvoudige schone kamer met prima douche!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

In elk geval dichtbij het vliegveld!

Kamer was erg warm. De bedden lagen door. Het rook er erg muf. De douche liep niet goed weg. Er zat opmerkelijk veel geelachtig schimmel in de badkamer. In de nacht was er veel herrie; een linnenbedrijf die midden in de nacht het wasgoed kwam ophalen. Dit maakte echt een herrie.

Duidelijk aangegeven waar we moesten zijn doormiddel van bordjes. Ruim aanbod qua parkeergelegenheid. Snel afhandeling bij het inchecken en deskundig personeel. de bar en eetzaal zagen er goed uit. Comfortabel en gezellig. Super dicht bij het vliegveld en super service qua shuttle naar het vliegveld en terug.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima hotel voor overnachting voor of na een vlucht.

Prima hotel voor overnachting voor of na een vlucht. Shuttleservice van en naar vliegveld is goed geregeld. Auto staat veilig op afgesloten parkeerterrein.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een betere accommodatie met alles erop en eraan bestaat niet

NIETS

zeer goede prijs/kwaliteit en ideaal gelegen op boogscheut van luchthaven. Zeer goed beveiligde parking. Wij zullen zeker nog terugkomen en Balladins aan kennissen aanbevelen

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Ruime familiekamer (met aparte kamer voor de kinderen),...

De uitrusting op de badkamer was karig. Een tissuedoos was daar welkom geweest.

Ruime familiekamer (met aparte kamer voor de kinderen), Handig dat er een parkeer, sleep en fly-arrangement te boeken was. De shuttle heen- en terug naar de airport was prima.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Top voor luchthaven en parkeren van auto!

Nachtreceptionist was vriendelijk. 24 uur service. Fantastisch om je auto te parkeren voor lange tijd. Uitstekende optie voor als je op vakantie gaat.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Ontbijt niet speciaal.

tv kanalen slecht , kwaliteit tv slecht. Raam kan niet volledig open voor verluchting. Geen minibar. Ik wou verwarming opleggen en werkte niet.

Ontbijt niet speciaal. Ook niet slecht. Gesloten parking. Pesoneel vriendelijk. Kamers heel proper

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vergelijkbaar met hotel langs snelweg.

Gastvrouw restaurant, naar mijn smaak, te berekenend. De -vooraf betaalde- shuttle terug naar het hotel was geruime tijd niet beschikbaar, dus alsnog taxi genomen.

Eenvoudig hotel voor redelijke prijs. Links en rechts wat achterstallig onderhoud / te weinig schoonmaak. Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima hotel vlakbij Charleroi Airport.

Keuken redelijk, niet echt verfijnd. Rumoerige gasten in het holst van de nacht. Kamers maar matig geïsoleerd.

Schone kamer en sanitair. Ontbijtbuffet royaal. Locatie uitstekend tov Charleroi Airport. Voordelig parkeren op afgesloten parkeerplaats bij hotel. Airportshuttle voor een paar euri. Geen noemenswaardige last van vliegverkeer.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Aangenaam

Er is niets wat ik momenteel kan bedenken

Het ontbijt was schitterend. Ook de ontvangst op het late uur en dat we nog iets te drinken konden bestellen. De service met de taxi's is ook een pluspunt

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima hotel voor een vroege vlucht.

De menu-keuze in t restaurant. Diverse opties waren niet voorradig. De 'sleutel' van onze kamerdeur werkte niet correct.

Parkeerplaats en shuttleservice vroeg in de ochtend