Beoordelingen over Hotel Banks

Steenhouwersvest 55, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#33 van de 65 hotels in Antwerpen

kamers ok .

ontbijt

kamers ok . Ontbijt : de trein der traagheid . Het bleef maar duren . Wij hebben zeker 20 minuten gewacht op het ontbijt . Receptie : onderbezet .

Mooi centraal gelegen
    • Executive Tweepersoonskamer

Achteraf te horen krijgen dat ik nog voor 1 ontbijt extra moet betalen terwijl ik een kamer voor 2 personen incl. ontbijt heb gereserveerd. Waarom zou ik een kamer voor 2 met 1 ontbijt reserveren? Banks zou het aan. Booking.com doorgeven dat het niet goed op de site staat. Ik vind dit best een tegenvaller en verwacht een reactie van jullie. Groet, Eric

Locatie, kamer bovenste verdieping én balkon

Geweldig weekend

Was erg warm.op de kamer

Alles geweldige lokatie,vriendelijk personeel en de drankjes en tapas is echt top. Ook een leuk zitje in de tuin waar je ook nog erg leuke mensen ontmoeten. Top weekend gehad.

leuk hotel op prima lokatie

kamer is niet erg groot maar comfortabel genoeg

de locatie en vriendelijk personeel, goede bedden.ontvangst met drankje en de gratis happy hour met tapas.

Teleurstellend

De faciliteiten zijn echt niet up to standard voor een business hotel, het ontbijt is ook maar pover: geen vers brood, een hardgekookt ei en wat charcuterie. Geen fruit of een koffiekoekje..

Dit een businesshotel noemen is echt een grap. De WIFI heeft de 4 dagen dat wij er waren amper gewerkt. Het personeel is de router 2x tevergeefs komen resetten en dat lukte niet. Ook de kamerfaciliteiten laten erg te wensen over. Er is geen bureau in de kamer, geen koffiemachine of koffietassen, geen koelkast, geen airco (het was 26 graden) en het uitzicht op de 'tuin' is een uitzicht op daken, waar zelfs nog mensen over lopen 'snachts, dus met een open raam slapen is ook niet zo veilig. Echt een afrader!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

kussens zijn allemaal beetje te hoog, of te vol gestopt. kleinere of lagere kussens zijn beter voor je nek en die slapen ook lekkerder

lekker bed, goede douche

Centraal gelegen met leuke uitstraling

Slechte wifi verbinding en kamer wat benauwd ondanks aanwezige ventilator (maar mag je wel klagen over mooi weer?)

Goede ligging, centraal en in een leuke buurt. Een heerlijke douche. Hotel had een leuke, moderne uitstraling. Ontbijt aan tafel een verademing na altijd maar die buffetten.

Een prima hotel met kleine maar goed ingerichte kamers op een toplocatie!

Bij het ontbijt ga je zitten en moet je wachten tot je het ontbijt krijgt, er is geen sprake van een buffet, echter moesten we een half uur wachten op de zondag.

Centrale locatie, met max tien minuten lopen kan je bij alle toeristische trekpleisters komen.

Erbarmelijk !

De kamers zijn absoluut niet conform de foto’s op de site. Noem het hokken ! Klein , vuil, slechte bedden ( 2 eenpersoonsbedden van 80 cm die met een 2 pers hoeslaken erover als 2 pers bed moeten doorgaan, zelfs hoogteverschil in de matrassen. )versleten hoodkussens Badkamer met een spiegelgladde vloer. Voor 1 pers handdoeken die klaar lagen . De andere na een zoektocht kunnen vinden op een stoffige plank.Bij melding aan de receptie personeel die de klacht ontkennen en hun gelijk proberen te halen. Precies nog nooit van service gehoord. Niveau van een goedkope herberg maar je betaald er de hoofdprijs in t kwadraat. Slechste hotel / service / prijs ever !! Bovendien onoverzichtelijke indeling, geen indicatie voor toegang naar de trappen noch naar de nachtingang, lijkt een doolhof zonder verluchting en verlichting. Mag absoluut niet het predicaat hotel hebben !!!

Relaxt weekendje weg

Onze badkamer had een bad, wat vrij smal was met bovenhangende douche en een douchegordijn voor het bad langs. Douchen hierin was voor mij (174, vrouw, normaal postuur) nog goed te doen maar voor een man die wat langer/breder van postuur is is het een uitdaging en dientengevolge hadden we na zijn douchebeurt de vloer naast het bad waar ook het toilet hangt, blank staan. Beter hadden wij een kamer met douche gehad. Deze schijnen er wel te zijn hoorden we later en dit kun je als voorkeur aangeven. Het bad zelf was als ligbad voor ons ook wat klein.

Wij waren voor een weekendje in Antwerpen. Banks is een heel leuk hotel met heel fijne relaxte sfeer, ligging super, dichtbij het centrum, voor elk wat wils. Ontvangst hartelijk met glaasje Cava en 's middags werd er happy hour met kleine tapas aangeboden. Ontbijt geen buffet, wel erg verzorgd met fruit en eitje (gekookt iets te hard/blauw) en een extra broodje was geen probleem. Super vriendelijk personeel. Aankleding van de kamers beetje retro, wat ik persoonlijk erg leuk vond, gecombineerd met betonnen vloer/plafond. Wij hadden een kamer met frans balkon. Badkamer is gecreëerd in hoek van de kamer dmv glaswanden, heel bijzonder. Door dunne gordijnen is de kamer in 2-en te delen. We hebben heerlijk geslapen! Al met al heel leuk concept en tegen een redelijke prijs.

Enig

Je hebt niet echt privacy in de badkamer vanwege het doorzichtige glas. Als je op bed ligt kan je zo de ander op de wc zien zitten wie weet wat voor dingen ondernemen amai

Luxe kamer

Schandalig!

Ik zet hier de mail welke ik naar het management van dit hotel gestuurd heb. Ook heb ik jullie gemaild, nog geen antwoord. Beste, Ik heb absoluut niet genoten van mijn verblijf in jullie hotel. Op woe-av boekte ik per ongeluk 2 kamers bij jullie via Booking, dit was omstreeks 21h20/25 -> binnen de 2 minuten had ik naar jullie via Booking gemaild dat dit uiteraard een foutje was! Ik was alleen. Bij aankomst aan het hotel, nog geen 30 min later, kon ik niet binnen(ik had op Booking ingegeven inchecken 22h-00h). Ik ben 2x heel onbeleefd geantwoord geweest aan de tel door Mr. Daan en toen ik uiteindelijk door de receptioniste binnen gelaten werd, was zij nog van niks op de hoogte. Zij belde met haar overste, de manager vh hotel. Misschien bent u dit? Deze persoon antw “De mevrouw moet de kamers betalen want nu heeft er niemand anders een boeking kunnen doen daar ze gereserveerd waren!” Serieus??? Om 21h30 en op minder dan 30 min ter plekke en jullie hadden nog wel 8 kamers vrij, kon ik op jullie lijstje zien. Ik vind dit allesbehalve service en dit getuigt van puur geld cashen. U kan erop rekenen dat ik het hier niet bij laat. Antwerpen zal het weten en allemaal onze internationale contacten die een slaapplek via ons zoeken etc… Ik ben beleefd geweest en heb betaald, maar ik heb absoluut niet goed geslapen. Ik heb ook niet gebruik gemaakt van uw ontbijt of gelijk wat. Ik heb hier geen woorden voor, het is gewoonweg schandalig en het getuigt van nul komma nul empathie of menselijkheid. De persoon, die vrouw aan de tel, manager vh hotel, moet écht beschaamd zijn. Gr, Debby

Een hotel met vriendelijk /professioneel personeel midden in hetcentrum van Antwerpen.
    • Executive Tweepersoonskamer met Sauna

De deurdranger op de kamerdeur stond erg zwaar ingesteld. Ik moest met mijn volle gewicht tegen de deur leunen om hem te openen.

De bedden zijn heerlijk (auping) en elke avond gratis hapjes en drankjes in de bar.

De ligging was perfect.

De handdoeken roken naar zweet. De kamer was wat aan de kleine kant, we vonden de glazen wand tussen kamer en badkamer niet ideaal.

De ligging was perfect. De kamer was schoon en netjes.

'

's middags bij aankomst stonden er vanaf 16:30 drinks en bites klaar voor de gasten. Ze hebben een leuk loungegedeelte en binnentuin waar je lekker kunt genieten van de (gratis) hapjes en drankjes. Ontbijt is lekker en veel keuze. Kamers zijn niet heel groot maar wel comfortabel en mooi ingericht. Locatie is vlakbij de Groenplaats, vanuit hotel kun je makkelijk naar winkels en restaurantjes lopen

Geweldig. Tweede keer en zeker niet de laatste

Om 8.00 u gepiep van een magnetron op de derde verdieping. Vreemd ook voor het personeel. Daardoor niet uit kunnen slapen, wat net de bedoeling was als je een keer geen kids bij hebt;)

Gratis Borrelen Ligging Ontbijt Lounge

Aangename ervaring, zeker voor herhaling vatbaar

Slechts 1 minpunt, als de buren de hoteldeur sluiten gebeurt dit met een ‘plof’ en dit hoor je goed. Verder was alles naar wens!

De ligging van het hotel is perfect! ‘s Nachts was het echt stil waardoor een goede nachtrust gewaarborgd wordt. De man aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Banks ligt op een goede locatie in Antwerpen.

De kamer waarin wij logeerden mag op korte termijn een onderhoudsbeurt krijgen. Een likje verf hier en een schroefje daar. Overigens ligt het bed prima en stroomt de douche goed!

Banks ligt op een goede locatie in Antwerpen. Het hotel biedt een prima en zeer uitgebreid ontbijt.

Helaas hadden voor 2 nachten geboekt.

Helaas hadden voor 2 nachten geboekt. Echter zaterdagochtend vroeg moesten we door familie omstandigheden snel terug naar huis. Aangegeven bij receptie maar helaas konden de tweede nacht niet annuleren. Kortom 2 nachten betaald voor een nacht.

Prima verblijf voor een weekendje Antwerpen!

Het personeel vroeg zelf ook feedback m.b.t. ons verblijf. Wij hebben onderstaande doorgegeven in de hoop dat hier iets mee gedaan wordt. Persoonlijk hadden we last van de zware deurdrangers overal in het hotel. Het losse vloerkleed in onze hotelkamer was niet veilig voor mindervalide (valrisico!) De witte stoeltjes bij ontbijtzaal zitten wel comfortabel, maar zijn in het opstaan te laag. We hebben zowel personeel als bezoekers zien struikelen over de pootjes van deze brede designstoelen!

Voor de derde maal in enkele jaren hebben we naar tevredenheid gekozen voor Hotel Banks. Wij vinden ontbijt, het gebruik van hapje en drankje tussen 16:00h en 19:00h in loungegedeelte, uitstraling van hotel en locatie aan Vrijdagmarkt (shoppingcenter om de hoek) ideaal. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. De dieetwensen m.b.t. ontbijt werden prima opgevolgd.

niet voor herhaling vatbaar

het ontbijt , was bediening aan tafel ( is beperkt van vleeswaren en kaas )en de boterhammen waren te lang van voordien afgesneden , deze waren uitgedroogd . kamers waren wel heel klein ( ik denk 3 op 3 met badkamer en wc inbegrepen ) en geen airco nog frigo , zelf geen plaats voor je reiskoffer open te plaatsen ( ja op bed of op de grond )

kamers waren heel klein maar proper vriendelijk personeel

vriendelijk personeel maar al de rest eerder middelmatig..

vrij kleine kamers; zeer klein toilet; geen bureautje. Ontbijt was eerder matig>. weinig opbergruimte. Uitzicht was nihil.

Vriendelijke ontvangst; behulpzaam. Goede ligging

Een toilet op de begane grond i.p.v. in de kelder.

De (gratis) Drinks&Bites. Zó gezellig en relaxed. Echt een reden om nog eens terug te komen. Verder heerlijk bed, super schone badkamer. Lekker ontbijt. Top locatie.

Super fijn hotel rustig gelegen midden in het centrum

Geen gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Iets wat kleine kamers.

Drankje bij ontvangst. Strakke gangen naar de hotelkamer is super cool. Zetelruimte beneden met tapas zijn een meerwaarde samen met het heerlijk ontbijt. Voor herhaling vatbaar !!

De locatie beviel het meest
    • Executive Tweepersoonskamer

Kleine, muffe, benauwde (lees: claustrofobisch) kamers. Geen tissues en andere basis artikelen beschikbaar op de kamer. Gek genoeg enkel één set handdoeken (kleine en grote) voor twee personen voor een dag verblijf? Zodra het zonnetje opkomt, bent u ook wakker. Gordijnen zijn namelijk niet verduisterend (licht komt aan de zijkanten goed door). Ruimtes zijn Agehorig en lawaai van buiten is ook goed te horen. Prijs/ kwaliteit verhouding klopt wat mij betreft dus niet, mits u enkel voor de centrale locatie wilt betalen.

De locatie beviel het meest

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Super locatie en vriendelijk personeel.

Achterstallig onderhoud Vies douchegordijn,slecht kitwerk , Afvoer loopt niet goed af, verf valt van muur door vochtplekken. Jammer want aan het personeel zal het niet liggen.

Super locatie en vriendelijk personeel.

Fijn bed.
    • Tweepersoonskamer - Bovenste Verdieping

Wij bezochten uw hotel i.v.m. de marathon die wij de volgende dag liepen. Het viel ons erg tegen dat er geen aangepaste ontbijt tijden waren i.v.m. de vroege start van dit loopevenement.

Fijn bed.

we hebben een heerlijk weekend gehad

de kamer was basic maar gezellig ,kleine kleerkast , beetje krappe ruimte met de hond en een safe zou ook goed

ontbijt was heerlijk , locatie top, personeel zeer hondvriendelijk .......een pluim !

• Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kleine kamer, maar ideaal voor 1 nacht. Leuk was bij aankomst het moment van hapje en drankje in de bar. Leuke ontvangst en zalig onverwacht aperitief momentje.

Prima hotel op een perfecte locatie maar de kamerprijzen zijn te hoog voor wat de kamer biedt.

Van een hotel in deze prijscategie verwacht ik een flink ruimere kamer en iets meer comfort/luxe. De superior room was erg basic en klein. Het bed staat met de zijkant tegen de muur en dan kan je er net aan om heen lopen. Prijs en kwaliteit zijn wat dit betreft niet in verhouding. Als ik een grotere kamer wilde moest ik ter plaatse nog meer bij betalen.

De douche en het bed waren zeer goed. En leuk extraatje is de borrel in de middag met een gratis hapje en drankje.

Top! En een aanrader voor een weekendje Antwerpen!

De badkamer was wat kaal en de deur erg zwaar en ook werd het toilet nat door het douchen en was er geen gelegenheid shampoo of kleding neer te zetten. Dit is niet onoverkomelijk maar kan beter.

De kamers waren klein maar alles was erin aanwezig en de bedden waren prima. Het uitzicht was op een blinde muur maar dit was met een muur schilderij leuk opgelost. Het personeel was vriendelijk en correct en de locatie in het centrum top! Verder was de borrel en hapjes een erg leuke extra!

Relaxte plek, hartje stad

De kamer was niet heel ruim en de badkamer heel eenvoudig.

Mooi centraal gelegen. Relaxte loungeruimte met lekkere borrel. Lekkere bedden en goede service

perfect hotel voor een weekendje Anwerpen

er waren wat praktische zaken welke hadiger ingericht hadden kunnen zijn. Het toiletpapier is gewoon niet te pakken als je op de WC zit!! je zit jezelf dan in de weg. Deuren van de kamer en van de douche gaan zwaar open.

ontbijt was zeer goed. Wat ook leuk wat de drank en hapjes gratis tussen 16.30 en 18.00 uur Kamer was netjes ruim genoeg en zeker drie sterren waard

Leuk ingericht hotel op goede lokatie en vriendelijk personeel.

Kwaliteit van wifi op de kamer was zwak.

Prettig ingericht hotel, met vanaf 16:30 gratis drankjes en hapjes bij de open haard in de lobby. Voelt erg gastvrij! Erg vriendelijk personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Het hotel is prima, ontbijt & borrel zijn goed verzorgd.

Het hotel is prima, ontbijt & borrel zijn goed verzorgd. Wel mogen de kamers opgeknapt worden en mag alles weer even fris in de verf worden gezet en gerenoveerd. De badkamers zijn wat smoezelig.

Aangenaam moment in een kunstzinnig klein hotel in een shopping/kunst stad.

absoluut perfecte locatie: centrum en toch rustige straat. Het aperitiefmoment/gratis aangeboden met hapjes is mooi meegenomen. het ontbijt is super. Kamers wit modern, bedden perfect.

Gezelligheid maak je zelf.
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamer is verouderd. Barsten in de muren, een kapot gordijn en de gordijnen kunnen niet open. Als je een stadsview aanbied moet je zorgen dat je ze kan zien. Gevaarlijk terras. Veel te hoge prijs voor deze kamer.

Fijne ligging!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was kleiner dan verwacht

Fijne ligging! Super gezellig gratis borrelen in het hotel. Druk en leuk! Lekker bij de openhaard met n cava en tapasjes. Ontbijt ook heerlijk!

Hip hotel met kleine maar fijne kamers.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden nog korting tegoed van een vorig verblijf waar toen geluidsoverlast was. Kon ik niet tel. doorgeven ivm afwezigheid receptie. Bij inchecken vergeten dit door te geven maar de Cava maakte het weer goed ;-)

Top ligging tov Centrum. Happy hour is helemaal geweldig, en daarna aperitiefje bij Appelmans. Kamer was klein maar fijn. Ontbijt... top!

De borrelkuil, en hapjes s'middags.

Ontbijt is niet slecht maar te weinig keus. lopend buffet s'morgens voor ontbijt met ook wat warme ontbijt gerechten zou beter zijn.

De borrelkuil, en hapjes s'middags.

Fijn

De prijs begint toch wel wat op te lopen. Bij het ontbijt hadden we wat droog (oud) brood.

Alles was tip top in orde. We logeren reeds voor de 3e keer hier

Te warm dekbed, maar je kan altijd om een zomerdekbed vragen

De kamers zijn geen balzalen, maar het hotel heeft een goeie sfeer met als extra de free drinks & bites in de gezellige lounge bij de openhaard

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

locatie van het hotel, dicht bij het centrum.

Kamer is erg klein voor de prijs die je betaald. Bed is klein, slechts 1 stoel. Badkamer en toilet zijn door een glazenwand gescheiden van de slaapkamer waardoor privacy minder is.

locatie van het hotel, dicht bij het centrum.

Hip hotel met een gezellige lounge op een fantastische locatie

De kamers zijn prima maar niet heel groot. Daarnaast wordt het ontbijt aan tafel geserveerd.. heerlijk verse broodjes, yoghurt, fruit we misten alleen een eitje.. maar dat is echt een klein detail.

De locatie is vooral geweldig! Alle bezienswaardigheden/musea/winkels op loopafstand.. Daarnaast hebben ze dagelijks hapjes en drankjes in de gezellige bar staan.. leuk om je avond mee te beginnen!

Onze vrienden troffen een badkamer vol haren (op de vloer) aan een zilvervisje in het bad. Dit werd snel opgelost door de poetsdames, maar evengoed niet prettig om zo je kamer aan te treffen na het inchecken.

Top locatie, gratis borrel in de namiddag.

Voor één weekend prima.

Kamer erg klein met onhandige stoeltjes die het nog krapper maken. In de badkamer zou meer plaats moeten zijn om bijv. Toilettas neer te zetten. Suggestie; een klein koelkastje.

Aangeboden drankjes en hapjes is erg gastvrij. Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

goed ontbijt

kleine kamers, alles aanwezig maar op een kleine ruimte. Niet voor een lang verblijf

goed ontbijt vriendelijk personeel drankjes en hapjes aangeboden

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ik heb het echt naar m'n zin gehad.

De kamer was op sommige plekken niet altijd even goed schoon gemaakt.

Ik heb het echt naar m'n zin gehad. Het was een mooi hotel, vriendelijk personeel en erg gastvrij. De ligging is ook perfect.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Het viel ons tegen, wij hadden beter verwacht gezien de foto's.

Veel te kleine kamer. Slechts één stoel, ander is een metalen krukje. Alléén TV te kijken in bed....., niet op de stoel. Douche niet goed te gebruiken. Dekbed veel te warm Gasten moeten lang wachten op de lift waar dan de huishouding gebruik van blijkt te maken. Zijn claimen voorrang als de deur opengaat en gasten staan te wachten want dan doen zij de deur weer gewoon dicht.

Ontbijt was prima, maar er was geen echte koffie.

Een hip hotel waar ik graag vertoef!

Een zeer gastvrij hotel met een lage drempel. Leuk en cosy inrichting van de receptie en lounge. De lekker hapjes en dranken waren superleuk en een fantastsiche manier om de namiddag af te ronden en de jonge avond in te leiden. Het ontbijt en service was eveneens zeer verzorgd, compleet en gezellig.

Goede locatie en algehele sfeer is goed.

Kom elk jaar terug. De kamers worden natuurlijk intensief gebruikt. Sommige zaken kunnen een kleine opknapbeurt gebruiken. Niet storend maar is een klein puntje

Goede locatie en algehele sfeer is goed. Echt een aanrader

Leuk, gezellig verblijf!

eigenlijk niks (als je het mindere bier uit blikjes 'tegenvallend' kunt noemen...)

heel vriendelijk personeel, goede ligging, kleine maar propere kamers, rustige ligging dicht bij centrum, 's avonds binnengaan via zijdeur met pasje (heel gemakkelijk). 's Avonds bar gevuld met hapjes

Volgende keer komen wij zeker terug.

Ontbijt perfect. Happy hour van 6 tot 8 in de avond . Geweldig.prima verzorg in een mooie ruimte. Gebaar van een geweldige gastvrijheid. Fijn dat velen daar op ontspannen wijze gebruik van maken.

Prettig, modern hotel op een uitstekende locatie in het...

Prettig, modern hotel op een uitstekende locatie in het centrum. Goed ontbijt maar ook vanaf 17 uur een heerlijk borrelmoment in de lounge gedurende het weekend. Wij kiezen altijd voor het Banks hotel als we een weekend naar Antwerpen gaan.

Dit gaan we zeker nog eens doen en aanbevelen bij vrienden en Familia!!

N.v.t.

Het totaal pakket van onze Junior suite was Super de borrels met hapjes en het ontbijt top de ongedwongen sfeer lekker vlot vriendelijk en jong personeel!!!

Toch liever een ontbijt buffet i.p.v. aan tafel te brengen

De ligging is perfect. Leuk dat er gratis drank en hapjes waren. We kregen een late checkout van 13 uur omdat het 1 januari was. Top!

Kon beter
    • Tweepersoonskamer - Bovenste Verdieping

Er mag in de informatie staan dat je niet op het balkon kan. Je boekt een hotel met balkon maar je kan er niet op, geen goede prijs kwaliteit voor de kleine kamer. Heb grote kamers gehad voor deze prijs.

Vriendelijke service

Prima hotel op fijne locatie midden in het centrum, wel kleine kamers en prijzig
    • Tweepersoonskamer - Bovenste Verdieping

Het bed vonden we echt niet fijn, wel lekker lang 210cm maar met een veel te zachte matras die helemaal doorzakte, de kussens waren te dik/hard (meestal hebben hotels een set dikke en dunne kussens...nu waren ze alle 4 te dik). Kortom na 2 nachten last van onze rug, erg jammer! De kamer is klein wat prima is; maar er is te weinig plek/kastje/plankje om spullen neer te zetten, iets wat moet als de kamer zo klein is. Het ontbijt was lekker en ik ontbijt vrij veel ;) maar zoveel brood in een mandje en bijna iedereen laat dat staan; ook de verse sap laten mensen soms staan; echt zonde! De dames van de bediening rennen zich rot met uitdelen en ophalen/schoonmaken. Waarom niet gewoon een buffet waar iedereen pakt wat hij wil, lijkt mij veel beter, werknemers focussen op die locatie en ruimen enkel op bij de tafels, en belangrijker er wordt minder eten weggegooid.

Fijne locatie waarvandaan je lopend alles kunt bereiken, leuke borrel savonds op de beneden verdieping, prima ontbijt.

er mogen wel wat meer handdoeken liggen en wat luxere amenities in de badkamer zouden beter bij de toch stevige prijs van de suite passen

borreltijd in de lounge, de haard in onze suite, de regendouche en het ontbijt

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heel vriendelijk personeel

Er was maar 1 klein raam voor de hele kamer waardoor er weinig natuurlijk licht was wat een deprimerend gevoel gaf.

Heel vriendelijk personeel Tapas waren lekker en attentvol

Voor een nacht prima door de goede ligging.

De standaard kamer is erg klein met uitzicht op een muur. Het ontbijt voldoet niet aan de verwachting. Een mandje met brood en een bordje met zoet en hartig beleg met een gekookt eitje en wat fruit. Liever een buffet zodat je zelf kan kiezen.

Schone kamers. Fijne bedden. Vriendelijk personeel. Drankjes en hapjes. Goed gelegen midden in het centrum. Leuk ingericht.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamers kunnen flinke opknapbeurt gebruiken Zijn klein: prijs/kwaliteit niet in orde Onze kamer was steenkoud, bed niet extra lang (als in beschrijving) en zeker niet comfortabel Rioollucht vanuit de gang en in de kamer dus niet fris WiFi werkte niet goed

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk verblijft gehad

Kamer was erg gehorig.

Kamer was prima, alleen beetje weinig privacy. Optimaal gebruik van de ruimte gemaakt. Hotel is prima uitvalsbasis en overal dichtbij: Groenmarkt, openbaar vervoer

Vlot, vriendelijk, behulpzaam. Toch wel een hoge prijs.

Het ontbijt was niet in buffetvorm. Iedereen krijgt hetzelfde. Op deze manier wordt er geen rekening gehouden met allergieën, vegetarisch, ... Jammer!

De sfeervolle inrichting. Het vriendelijke personeel. De ligging van het hotel. De hapjes en de drankjes die aangeboden werden.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Gezellig verblijf

Iets te kleine kamer

Fijne ontvangst met cava, zeer gezellig aperitieven bij het haardvuur. Kamer heel klein, maar wel proper. Leuk ontbijt. Zeer goed gelegen.

Goed met uitzondering van het gedrag van de manager.

Het gebrek aan flexibiliteit bij het management om op een creatieve manier een probleem op te lossen over een simpele ontbijtvraag. Er werd niet goed geluisterd en door ons heen gepraat en uiteindelijk werd er niets geregeld. Dit terwijl wij hier al tien jaar komen en wij niets extra's vroegen. Erg jammer.

De open haard en gezellige borrel

Heerlijk ontspannen weekendje Antwerpen

Kamer was erg klein (zeker voor een superior), maar schoon en van alle benodigdheden voorzien.

Gezellig, trendy hotel op een prima locatie (centraal gelegen, in een leuke buurt). Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijtje. Ontspannen sfeer. Tussen 5 en 8 worden er hapjes en drankjes aangeboden; erg attent! hoewel wij er (helaas) geen tijd voor hebben gehad......

Een echt leuk en lekker hotel, maar vraag om vloerbedekking!

Wij hadden de pech een kamer zonder vloerbedekking te treffen. Kaal beton is prachtig, maar niet als je in november uit bed stapt; dan haal je zonder vloeken te badkamer niet, zo koud aan je voeten!

Enorm vriendelijke ontvangst: lekker loungen met free drinks & bites. 'n Echt lekker uitgebreid ontbijt, zonder vervelend buffet, maar comfortabel aan je tafel gebracht.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Nachtje Antwerpen

Bed iets aan de kleine kant in de standaardkamer...

Goede ligging, gezellige lobby met gratis hapjes en drankjes tsn 16h30 en 20 h. Badlinnen en lakens in de kamer van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

voor een kort verblijf is dit hotel owv de ligging en de ontvangst (ontbijt, happy hour) best ok
    • Kleine Tweepersoonskamer

te minimalistische kamer. We hadden gelukkig maar voor 1 nacht geboekt maar geen aanrader als je hier langer wil verblijven.

ontbijt was voldoende, gevarieerd en aan tafel gebracht (dus niet in buffetvorm). Ook de gratis drinks en bites (happy hour) werden wel gesmaakt!

Leuke omgeving maar het hotel is absoluut niet aan te bevelen. Er zijn veel betere opties vlakbij
    • Tweepersoonskamer - Bovenste Verdieping

Bij een reservering laat je je Creditcard gegevens achter bij Booking. Deze worden door Banks gebuikt om direct de betaling af te boeken. Je betaalt hier dus cash vooraf wat zeer ongebruikelijk is. Het personeel is vriendelijk maar het management is ronduit klantonvriendelijk. Zo wordt een toegezegde korting geen gestand gedaan! Kamers zijn extreem klein en basic. Zeer slechte prijs/kwaliteit.

Goede locatie en leuke geste om gasten te ontvangen met een glaasje cava en een hapje

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Tip -Ontbijtbuffet Nu krijg je een bord vol eten wat niet allemaal genuttigd wordt

Prima kamer en bed Geweldige locatie Nu slecht bereikbaar door wegwerkzaamheden Happy hour!

Ontbijt en borrel top😃
    • Tweepersoonskamer - Bovenste Verdieping

Hotel erg warm en veel geluid van buiten . De stoelpoten van de stoelen in de kamer en ontbijtruimte steken uit en veel mensen stoten hun voeten tenen er tegen.

Ontbijt en borrel top😃

Ontbijt was heerlijk en het is een fijn hotel.

Suit geboekt met de vraag om (tegen betaling) twee taartjes neer te zetten (verjaardagscadeau). Stonden er niet. Kamer met bad gevraagd (per mail, 3 keer over gemaild, geen antwoord) en uiteindelijk bij aankomst een kamer zonder bad. Fles cava stond er niet, in de avond wel, lauw.

Ontbijt was heerlijk en het is een fijn hotel.

Aangenaam verblijf op ideale locatie.

De prijs mocht iets minder zijn. Liever een ontbijtbuffet. De haardroger was zeer luidruchtig.

Super ligging. Fijne service tussen 17-20.30u met een hapje en drankje. Kleine kamer maar zeer goed qua indeling. Alles was er.