Beoordelingen over Hotel Beach Palace 4-sterren

Zeedijk 77 - 79, 8370 Blankenberge, België

#17 van de 30 hotels in Blankenberge

Door slecht slapen matig, werden wel blij van het heerlijke ontbijt.

We misten een airco op de kamer en hebben ondanks een heel open raam niet goed geslapen vanwege de warmte. Terwijl het buiten overdag 17 graden was, nog geen hitte dus. Ook pasten de bedden niet tegen de voorgevormde achterwand met nachtkastjes, waardoor ze ervoor stonden. Dat staat vreemd en de kussens vallen aan de achterkant eraf. Had voor het geld wel iets netter gekund.

Het hotel ligt heerlijk aan het strand, het ontbijt is overweldigend goed.

Goed ontbijt en zeer goede ligging.

Na veel geluid en wietlucht overlast van de aangrenzende kamer is dit ver beneden niveau opgelost door het personeel. Wij moesten om 22.30 uur maar een andere kamer accepteren want ze konden er niets aan veranderen. Niet eens de moeite genomen

Goed ontbijt en zeer goede ligging.

Prima hotel met aardige mensen op een uitstekende lokatie.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De bedden zijn aan de stevige kant Wij hadden een groter balkon verwacht.

Heerlijk zwembad. Zeer goede lokatie direct aan het strand en vlakbij het centrum.

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het is een uitstekend hotel met alles er op en aan. Een rijkelijk ontbijt, ruime en gemakkelijke parking en vriendelijk personeel. Dus een aanrader voor iedereen.

Was aangenaam

Een gezamenlijke zitplaats...er was enkel de bar Voor ouderen, nog al ingewikkeld met trapjes en brugje

Heel lekker ontbijt, met panoramische uitzicht

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het ontbijt was uitgebreid en lekker .
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het lawaai van de clubs op het strand. Zaken die je verwacht voor een ****sterren hotel ontbraken : slippers, minibar, roomservice, badjas, balkon waar niet eens een stoel op kon etc. Prijs van de kamer was daardoor overdreven duur, rekening houdend dat ons verblijf nog eens buiten de schoolvakantie viel. En dan betaal je nog 18 € extra per dag voor de parking !!

Het ontbijt was uitgebreid en lekker . Alleen jammer dat er geen vers geperst sinaasappelsap was.

Top, Beach Palace blijft voor ons de nr 1!
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De gekende vriendelijkheid van het ganse team zorgt altijd voor een aangenaam thuis-gevoel, het verzorgde ontbijt met zicht op zee is subliem! De vernieuwde kamers bieden het verwachtte comfort.

Zijn prijs niet waard !
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De kamer: ongezellig en gedateerd, ongemakkelijk bed en hoofdkussens, losse en uitgevallen voegen, géén lampekapje in toilet, kalkaanslag en schimmel in badkamer Brasserie: beperkte keuze, te duur

De quality-time met mijn zoon!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

algehele tevredenheid wat hotel en kamer betreft

geen douchestang en bad wat hoog voor oudere personen parkeerplaatsen eerder smal voor grote wagen

ontbijt niets op aan te merken.uitgebreid-ruime keuze ruime kamer met heerlijk dubbel bed en frontaal zeezicht

Hotel op toplocatie, maar met 3-sterrenservice in een 4-sterrenhotel met een 5-sterrenprijs
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wel ontbrak er een koffie-/thee-apparaat op de kamer, wat wel zou mogen voor een 4-sterren hotel. Ook duurde het erg lang voor het water warm was, en lekte het douchescherm. Ook de airco/verwarming maakt veel lawaai, en de kamer warmde maar moeilijk op.

Vraag achter een moderne kamer met zeezicht. Dit zijn kamers die recent gerenoveerd zijn en van betere kwaliteit. Je betaalt iets meer (ca. 200 €), maar dat is het wel waard. De kamer was erg rustig met een geweldig uitzicht. Hotel op toplocatie. Prima ontbijt in een mooie eetzaal met zicht op zee.

Perfect!
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het enige dat eventueel leuk was geweest is een waterkoker voor een kopje koffie bij het ontwaken

Ontbijt was perfect, alles wat je kan bedenken was voorhanden. Heel vriendelijk personeel

Zeer aan te raden, en zeker wanneer er prijsdeals worden aangeboden.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Parkeermogelijkheden best vooraf uitzoeken, of het wordt snel duur. De liften zijn wispelturig. Hotelplan/evacuatieplan/kamerindeling ontbreekt.

Onovertroffen aanbod qua ontbijt. Het hotel heeft een ideale ligging. Perfecte kamers.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Suite met Bubbelbad

Het tapijt op de kamer is niet mijn favoriet en de parking op in de kelders zijn niet zo makkelijk bereikbaar ( vrij smal voor te maneuvers uit te voeren )

Ontbijt was prima, kamer was goed verzorgd en leuk. Hadden wel de Suite dus was iets duurder.

Slecht!
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Vuile vieze kamer, ondanks dat we daar nog hebben gelogeerd zal dit de laatste keer zijn. Alles vol zwarte haren, zelfs het bed. Ik heb mij daar enorm aan geërgerd. Geen wc papier of je moest het er zelf uit het karton halen. Badkamer was smerig!!! Prijs kwaliteit, dikke nul deze keer.

tof hotel in grandeur-stijl. zeer goed ontbijt
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

ontbijt de eerste dag was te laat. start normaal vanaf 7 uur, maar niet alles was gereed. pas vanaf 7.30 uur eieren en croissants.

het uitzicht op zee was geweldig

voor herhaling vatbaar

douche

heerlijk ontbijt op kamer v[ondanks supplement van 15 euro, de moeite] douche wat ouderwets, zonder doucheslang...enkele sloten [kastdeur, frigodeur, ontbraken..]

Fantastisch verblijf.

Het ontbijt was subliem. Alles was aanwezig. De ontbijtruimte was zeer gezellig met zicht op de zeedijk. De kamer was in orde. Wij hadden een standaardkamer. + apart toilet - geen airco op de kamer

Passé

Dit is absoluut geen 4sterren-hotel (misschien 50jaar geleden wel) De badkamer was ronduit pover, de douche lekte, en onze hele badkamer stond onder water na het douchen. Ontbijten tot 10u is ook wel heel kort.. Personeel heel vriendelijk, behalve de bazin! Kortom, echt zn geld niet waard, en een zware teleurstelling voor de jarige!!

Tevreden klanten, komen zeker nog terug ! Doe zo verder!
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De sproeier in het bad hangt te hoog, liever een handsproeier op een rail , die kan je verhogen en verlagen. De dames houden graag de haren droog als men doucht, de douchekap maakt je haren plat. Ik was mijn haren om de 3 dagen, en heb veel droogwerk eraan. Het handvat in het bad was weg langs de linkerkant. Beetje vernieuwing in de badkamer?

Het ontbijt was heerlijk. En het personeel zeer vriendelijk !!!!! Spijtig dat de matras niet stevig was voor mijn rug. Nieuwe matras op die kamer zou welkom zijn, vooral wegens mijn rug operatie. Wij zijn tevreden klanten ! Vriendelijke groeten, Rik en Francine

Prijs-kwaliteit absoluut niet in verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Kamers waren niet alleen oubollig maar vooral heel vuil. De gordijnen durfden we amper aanraken, de lakens waren absoluut niet ververst, er lag veel stof en de kamer rook naar natte hond. Ook was er regelmatig een duidelijke sigarettengeur.

Zeer goede ligging, kamer was groot met apart toilet, zeer uitgebreid ontbijt.

3,5
    uitgezonderd bovenstaande klachten over de kamer : goed

Zie hierboven

Het minst : Leeslamp stuk. Afvoer lavabo stuk. Tv fiches uitgetrokken. Nachtlampjes ontbreken. Geen informatie op de telefoon. Geen enkele informatie over toerisme geen papier en schrijfgerief.

Ruime kamer met zalig liggende bedden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Parkeergelegenheid van 't hotel toch nauw om in te rijden. Bar van 't hotel maar om 12.00 u open om iets te drinken.

Ruime kamer met zalig liggende bedden. Toilet apart van de badkamer die ook ruim genoeg was. Heel uitgebreid lekker ontbijt in een mooie zaal.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het ontbijt was heel lekker

Geen airco Veel lawaai s'avonds

Het ontbijt was heel lekker De kamer ok maar de airco werkte niet en het was er te warm en heel veel nachtlawaai en de hoofdkussens waren keihard

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Het ontbijt was heerlijk, een goede diversiteit en...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Ik zou afstappen van de vloerbedekking en laminaat of iets dergelijks leggen. De vloerbedekking verspreid wel een muffe geur in de kamer.

Het ontbijt was heerlijk, een goede diversiteit en vriendelijk personeel; De kamers zijn zeer ruim en proper.

Gezellige en luxe omgeving en sfeer
    • Suite met Bubbelbad

De zeer vriendelijke service van het personeel en het uitgebreide ontbijt, er was voor ieder wat wils. Het personeel beschikte ook over verschillende talenkennis, alsook een pluspunt.

Ruimte voor verbetering.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Helaas was ons vorig verblijf beter. Deze kamer was aan vernieuwing toe, geen warm water aan de lavabo en blaffende hond 's nachts in één van de kamers.

Locatie, mooi uitzicht, zwembad en bubbelbad en ruime kamer.

Vriendelijk persoon en lekker ontbijt aar kamers zijn vergane glorie
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De kamer was geen 4 sterren afwerking. Er ontbrak een lampenkap over het lampje in de toilet. De badkamer (bubbelbad) was verouderd en vergeeld. De look van de kamer was gedateerd. De muren waren bedekt met stukken slordig en loskomend behangpapier.

Ontbijt was heerlijk.

Leuk hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het was erg warm in de kamer. En wij vonden dat je de mensen op de gang goed kon horen

Het zat vlak aan het strand. Ruime kamers en netjes. Elke dag netjes opgeruimd door een super lieve vrouw. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Aangenaam verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Vast tapijt op de kamer was voor ons een minpuntje. Het was ook heel warm op de kamer, in de zomer is airco een must (was niet aanwezig).

Vriendelijk personeel, je voelt je meteen welkom. Een mooie tweepersoonskamer met uitzicht op de jachthaven. Aangenaam bubbelbad om in te ontspannen. Het ontbijt was ook prima in orde! Er was genoeg keuze en wat ook een pluspunt is, er was cava om te drinken en ook fruit. Alles was proper en er was ook een apart toilet aanwezig op de kamer.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Perfect voor een vakantie of dagje extra aan zee

Helaas wordt er gerook in de kamers. Althans dat was wat de geur deed vermoeden. Ik weet niet of er een onderscheid is tussen rokers en niet-rokers kamers, maar in onze kamer werd er wel degelijk gerookt.

De ligging was subliem! Vlak tegen het strand van Blankenberge. Het ontbijt was heel uitgebreid en er waren zelfs bubbels bij. Het uitzicht op zee in de ontbijtzaal was ook super.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Brochure op de kamer is niet volledig up to date. Er staat bijvoorbeeld in dat de bar geopend is tot 1u maar er was enkel de mogelijkheid om in het restaurant iets te drinken tot 21u

Zeer vriendelijk. Goed onthaal. Zeer proper. Ontbijt was heel lekker met een grote keuze aan eten.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Hotel en kamers zijn aan renovatie toe.

Hotel is oud en aan renovatie toe. Parkeer plaatsen zijn nogal klein zeker als er veel auto s in staan.

Hotel en kamers zijn aan renovatie toe. De gevraagde prijs is veel te hoog voor wat er geboden wordt. Het ligt op de dijk, wil ik daarom zoveel meer betalen ? Zeer vriendelijk receptie

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Goed ontbijt en goede ligging
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Heel harde bedden was blij dat de nacht voorbij was spierpijn rug De kamers zijn verouderd en zijn wel toe aan opfrissing De kamer met bubbelbad viel tegen veel geld voor wat het was

Het ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

teleurstellend
    • Suite met Bubbelbad

het ontbijt : Het roerei in de bain-marie was één grote droge brok onsmakelijke blubber en toen ik vroeg voor een dubbel spiegeleitje werd dit botweg geweigerd . De ontbijtkoeken en broodjes waren van een zeer slechte kwaliteit , ik ben zelf bakker van beroep en ik was beschaamd voor deze kwaliteit . Dit hoort niet thuis op een tafel , maar wel in de vuilbak !!!!!! Dit ontbijt past niet in een 4 sterren hotel .

de kamer was mooi en gezellig

Overprijsd
    • Suite met Bubbelbad

De suite zou zeezicht hebben, dit was niet het geval. De kamer zou een extra groot bed hebben, was ook niet het geval. Beperkte eetgelegenheid en duur als je vergelijkt wat je uiteindelijk op uw bord krijgt.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, enkel is de ontbijtzaal met zeezicht beperkt waardoor je in een kleine zaal moet gaan ontbijten zonder ramen.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Heel aangenaam

Parkeergarage is echt heel krap. En dan staan er pallets met strooizout in de weg.bevordert het uitrijden niet.

Goed ontbijt. Goede bedden. Prachtig uitzicht (zeezicht)

• Beoordeeld op: 19 september 2016

goed hotel ,voor herhaling vatbaar

het was heel warm op de kamer en het raam kon aangezien we op de 5e verdieping logeerde niet helemaal geopend worden

ontbijt was heel lekker,veel keuze en zeer verzorgd met zicht op zee,zalig

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Zeer rustgevend, comfortabele kortvakantie

enkele minuscule details, maar dat vertellen we het hotel liever rechtstreeks

Uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. zeer goede matras (rugpatient)

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ontbijt was echt heerlijk.

De bagage opslag zou iets ruimer mogen zijn!

Ontbijt was echt heerlijk. Veel keuze en altijd heel vers. De voorrraad werd steeds constant aangepast. Personeel was steeds heel vriendelijk.

Anders alles oké
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Ontbijt en zwembad kamers kunnen beter brobelbad te gevaarlijk om in en uit te kruipen

aan te raden

booking.com

Het ontbijt, de kamer, de ligging

Niet veel .....

Heerlijk ontbijt ! Prima kamer !

Heel goed

Iets meer modernere kamer

Het heerlijk ontbijt en zwembad

Totaal pakket

Mijn vrouw klaagde van de matras, deze kan dus beter.

Totaal pakket

ideale ligging aan het strand en bovendien een heerlijk...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

ideale ligging aan het strand en bovendien een heerlijk uitgebreid ontbijt met zicht op zee.

Leuk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Jacuzi en zwembad waren pluspunt

Heel goed

Heel.lekker veel.ontbijt

Proper en groot kamer

Blankenberge
    • Suite met Bubbelbad

Suite zonder room service niet mogelijk

Het ontbijt was geweldig

Het ontbijt was geweldig

ontbijt en omgeving
    • Suite met Bubbelbad

slecht bed en vuile lakens en geen deftige kussens

ontbijt en omgeving

De kamer stonk ontzettend muf.

De kamer stonk ontzettend muf. Mogen zeker een opknapbeurt krijgen. Daarnaast vond ik de prijs/kwaliteitverhouding gewoon slecht. V

Zwembad, eigen parking, ontbijt

Betalen voor badjas en handdoek

Zwembad, eigen parking, ontbijt

• Beoordeeld op: 27 april 2018

zowel kamer als ontbijt waren in orde!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

zowel kamer als ontbijt waren in orde!!

erg aangenaam verblijf

Uitzicht en bedden waren geweldig

Geen

Uitzicht en bedden waren geweldig

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

De bijzondere vriendelijkheid en behulpzaamheid van het...

De bijzondere vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Een lekker warm zwembad + brubbelbad voor ons alleen.

De slaapkamer had een muffe geur.

Een lekker warm zwembad + brubbelbad voor ons alleen.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Gewoon

Het ontbijt kan beter

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De vriendelijkheid van het personeel

De vriendelijkheid van het personeel

Super! Een prachtig hôtel, goed gelegen, We zullen wel eens terugkomen!

Geen Franse zender op tv

Zwembad, jacuzzi, ontbijt, personeel

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Megafantastisch
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De vriendelijkheid van het personeel was top het ontbijt was af en mijn hondje dopey was zeer geliefd

Locatie direct aan het strand.

Douche erg klein , niet alle stopcontacten werkten en kleine badkamer

Locatie direct aan het strand.

Goed hotel, ligging uitstekend
    • Grote Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijt uitstekend, kamer was wat verouderd

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Aanrader!

Geen opmerkingen

Onze klacht ivm de matras werd onmiddellijk opgelost. Zeer vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

PRIJS KWALITEIT

PRIJS KWALITEIT

• Beoordeeld op: 12 november 2017

het ontbijt was heerlijk ,en het personeel was heel...

de kamer eigenlijk ,als ge naar buiten keek ,zag ge alleen maar gebouwen

het ontbijt was heerlijk ,en het personeel was heel vriendelijk

kamers zijn aan renovatie toe

heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Top vakantie

Heerlijk uitgebreid ontbijt

Ontbijt met zicht op zee

Ontbijt met zicht op zee

Er is niets tegengevallen

Prima ontbijt en mooie kamer

Mooie ligging in blankenberge
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Vriendelijkheid en behulpzaam Personeel. Hellaas geen Restaurant, Alleen morgendeten

een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel op een prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

uitzicht zowel voor- als achterkant prachtig, zeer vriendelijk personeel

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Kamer kan wat vernieuwing gebruiken.

Prachtig uitzicht.

Niet uitstekend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het rook zeer muf. Wij moesten gans de nacht het raam openen en dat ging al bijna niet open

De locatie en ontbijt was super