Beoordelingen over Hotel Beau Rivage and Restaurant Koulic 2-sterren

26 Quai De L'Ourthe, 6980 La-Roche-en-Ardenne, België

#14 van de 30 hotels in La-Roche-en-Ardenne

Vriendelijk ontvangst, sociale uitbater, prachtige ligging.

Kamer had iets groter gemogen.

Zeer vriendelijke uitbater, sociale en charmante man. Avondmenu zeker aan te raden. Prachtige ligging, zicht op het water en in het centrum. Alles te voet te doen. Kleine maar propere kamer, simpel maar heel lekker ontbijt! Zeker aan te raden.

Knus hotelletje voor kort verblijf.

Geen grote minpunten. Kamer kon enkele kleinere updates gebruiken, maar was netjes en alles was aanwezig.

Mooi ontbijt, super vriendelijke gastheer. Ideaal hotel voor een kort verblijf of doortocht. Gezellige sfeer, in centrum, en toch geen drukte.

Tof hotelletje!

Eigenlijk niks, de kamers mochten een ietsje pietsje groter zijn, zeker met een hond, maar eigenlijk zijn dit al specifieke zaken en niet van toepassing voor anderen zonder huisdieren.

Eenvoudig, kleinschalig hotel, maar de attenties van de eigenaar maken heel veel goed, de sfeer is huislijk te noemen. Er zijn (gratis) parkeerplaatsen voor het hotel, en de eigenaar maakt er een erezaak van om deze voor zijn klanten te behouden, wat meestal goed lukt. Het ontbijt is normaal te noemen, niet al te uitgebreid maar met de goede produkten. Alles wat je vraagt probeert de eigenaar te bezorgen, en er zijn zelfs onverwachte attenties zoals Tchia-yoghourt. Top voor deze kleine attenties!!! Verder zou ik dit een no nonsens hotel noemen, de kamers zijn niet al te groot, sober uitgerust, maar wel tiptop in orde. Een zeer huiselijke sfeer in een aangepast kader. De eigenaar peilt ook bij de bezoekers naar de zaken die eventueel nog beter kunnen. Voor mij een topadresje dus in La Roche en Ardenne!

Vriendelijke ontvangst
    • Suite

Bergruimte voor het linnen van het hotel in onze kamer. En daarvoor 's morgens gestoord worden. Dat kon ook na het uitchecken.

Vriendelijke ontvangst

Pittoresk hotel op perfecte locatie

Authentiek B&B achtig hotel in het centrum van La Roche. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst door de eigenaar ondanks onze late aankomst. Heerlijk ontbeten. Helaas door het korte verblijf niet de kans gehad om te kunnen genieten van de kookkunsten van de eigenaar. Gaan we de volgende keer zeker doen.

Fantastische locatie maar jammer van de krakende bedden en de gehorigheid in het hotel !

Dit als bed and breakfest omgebouwde "hotelhuis" heeft veel traptreden. Deze kraakten tijdens het belopen. Op de 2e verdieping op kamer 5 hadden wij een enorm krakend bed waardoor wij zelf slecht hebben geslapen. Als je je gewoon omdraaide in bed hoorden de kinderen, die een gezinskamer een etage lager hadden,het beneden. Dus Jacques, als die houten bedden met die houten lattenbodems eens voor gewone Ikea bedden vervangen zouden worden zou het perfect zijn geweest. Verder blafte en jankte de hond van de eigenaar bijna de hele 2e nacht beneden (was misschien ziek of zo ?) dus al met al kunnen wij jammer genoeg niet zeggen dat wij echt genoten hebben van onze welverdiende nachtelijke rust.

Het heerlijke ontbijt geserveerd door Jaques beviel ons het beste. Verder ligt het in een schitterende omgeving en vlak bij het centrum. Verder positief zijn de ongeveer 10 stuks gratis parkeerplekken voor de deur van het hotel als er plaats is.

Een heel leuk weekend en logeren in stadskern, zo heb je alles dichtbij.

Ik heb mij nergens aan gestoord.

Het waren hele vriendelijke mensen, heel gastvrij. De kamers waren heel proper, decor in de kamers ietsje ouderwets. Maar prima voor een weekend. Het ontbijt was ook dik in orde.

niet goed

de bad kamer zonder dous WC pot was niet uit gekuist WC bostel was heel vuil het water in de lavabo lip af de TV werkte niet hoe het moest veel sneew zonder afstandbeding geen frigo op de kamer ale dagen het zelfde onbijt.de kamers was veel te klien veel te veel licht dat binen kwam van buiten.

Een ontspannende ervaring!

Eigenlijk niets.

Ontbijt was meer dan voldoende. Leuk gepresenteerd! Vlees, kaas, zoet, een eitje en lekkere kraakverse broodjes. We hebben er ook 's avonds gegeten: een prachtig uitgebalanceerde "gastronomische" maaltijd met lekkere wijnen. Een pluim voor de chef, die ook bij elk gerecht wat leuke informatie komt geven.

Heel vriendelijke maitre de hotel.

Moeilijk om het minste te melden aangezien hier niets aan te merken valt..

Heel vriendelijke maitre de hotel. Alles kon voor de man! Heel vriendelijk onthaald. Alles lag er proper bij en de bedden zijn uitstekend.

Ons verblijf was zeker voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was super ! De bediening was heel persoonlijk...top ! De kamer was zeker ruim genoeg voor 3 personen. Alles was aanwezig die je nodig hebt. Een dikke pluim voor de gastheer...indien je met een probleem/vraag zat kon je steeds bij hem terecht. Je voelde je er direct "thuis".

3 op 10

oud gebouw ,ligbad geen douche , donkere kamer overdag, s avonds niet goed verlicht .ontbijt gewoon al beter gewend ,de kamer was dan de sweate voor 3personen 165euro voelde ons toch bestolen

ligging was goed

Beoordeling Hotel Beau Rivage in La Roche en Ardenne
    • Suite

Dan moet ik toch zeggen dat er geen TV en WiFi op de kamer(s) is

Rustige accomodatie ook al was deze midden in centrum van La Roche. Er was zelfs geen TV en WiFi op de kamer

Het eitje bij het ontbijt was perfect, de ontbijt ruimte...

De kamer was veel kleiner dan we dachten, onhandig ingericht. Het matras is echt aan vervanging toe, hard en bonkig.

Het eitje bij het ontbijt was perfect, de ontbijt ruimte sfeervol ingericht. Het uitzicht vanuit onze kamer was mooi, op het plein met verlichte kerstbomen.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goed hotel voor een paar dagen La Roche

Zittend douchen in bad is niet echt handig.

Eenvoudig maar goed hotel. Heerlijk ontbijt, aan tafel geserveerd. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaar.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heel gezellig verblijf in de Ardennen!
    • Suite

De kamer is niet zo goed geluiddicht Wat kan zorgen voor geluiden van je buren. Maar het valt nog mee ;)

Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen. Meteen de nodige info gekregen. Heel propere kamer, en goed onderhouden. De sfeer is enorm aangenaam, het voelt gezellig en warm aan. In de avond kom je er dan ook echt tot rust. Veel extra sfeerlichten aanwezig, en plaats genoeg op de kamer.

Het was een prima omgeving waar heel veel te doen was.

De kamer was klein, het bed smal en hard. De badkamer bestond uit een bad en je kon nergens de doucheslang ophangen, dus je moest gehurkt of op je knieen douchen. Aangezien ik artrose in mn knieen heb was dit verre van comfortabel

De eigenaar was erg aardig, ontzettend behulpzaam en verzorgde het ontbijt. Je kon alles krijgen, maar dan moest je er wel om vragen. Ook kon je na afspraak bij het restaurant eten en dan kookte de eigenaar. En hij was een prima kok, alleen niet erg goedkoop.

Plezierig, kneuterig, knus en allerhartelijkst.

Ik vond de verouderde inrichting niet zo erg voor één nacht.

Zo’n aardige oude heer, die je allervriendelijkst ontvangt. En die met een overheerlijk ontbijt alle beperkingen compenseert. Het is allemaal oud, beetje bij elkaar geraapt, maar netjes en schoon.

Zeer aangenaam.

De matrassen waren niet lekker. Zaten kuilen fijn.sliep niet lekker.

De sfeer. De gezinskamer was super. Ontbijt was ruim voldoende en elke dag variatie.

Juist voldoende voor nachtje onderdak met ontbijt.

De kamer was kleiner dan verwacht, eigenlijk te klein voor een koppel (je loopt als het ware quasi in elkaars weg), alsook minieme badkamer (geen douchegel of iets dergelijks aanwezig). Op de 2de verdieping (geen lift), af te raden voor mensen die minder te been zijn. De inrichting viel tegen, genoeg voor één overnachting (goed voor een doorreisovernachting, of nachtje onderdak, meer moet je er niet van verwachten), wat voor ons het geval was, aangezien wij vrienden hebben die in de streek vast wonen.

Rustig, ondanks tegen het centrum. Ontbijt basic, maar in orde en in een rustig kader (familiaire sfeer).

Vriendelijke ontvangst.

Het diner moet besteld worden de dag voor aankomst voor 17 u.??? Alhoewel op de kamer zelf alleen vermeld staat voor 17 u. De uitleg van de eigenaar was dat hij er alleen moet voor zorgen. Dat kan dan wel, maar dient dan op de website vermeld te worden.

Vriendelijke ontvangst.

zeer aangenaam

geen commentaar

wat verouderd doch super proper hotel.alle nodige basic luxe en een zeer vriendelijke uitbater.ombijt was zeer in orde.aanrader voor korte verblijven of doorreis overnachting.aanrader!

De locatie was ideaal voor wandelingen en het dorpje La...

Het avondeten wat meer promoten aan de gasten.

De locatie was ideaal voor wandelingen en het dorpje La Roche, weg van het centrum en toch overal dichtbij

Zeker een aanrader voor een kort verblijf

Ontbijt kon een beetje uitgebreider zijn . Je kunt de kamer niet verduisteren heel de nacht licht op de kamer van de straat verlichting

Vriendelijke gastheer en uitstekende locatie

Hoewel sober ontbijt toch verse producten en gastheer doet...

Kamers zijn dringend aan renovatie toe, bedden slechte kwaliteit, badkamer ouderwets(geen douche , wel bad). Ramen zijn niet voldoende geblindeerd. Ook niet mogelijk om met bankkaart te betalen (anno2017).

Hoewel sober ontbijt toch verse producten en gastheer doet zijn best.

het ontbijt was basic,.

de kamer was heel basic, verouderd, super klein bed, geen kleerkast, douche met toilet was heel klein... TV was superklein, vanuit je bed kon je de ondertiteling niet lezen. Niet meer van deze tijd.......

het ontbijt was basic,..... maar wel vers en lekker. De bediening was wel in orde

goed voor een weekendje maar zal toch de volgende keer iets anders zoeken
    • Suite

water was niet al te warm in bad omdat mischien op de kamers dezelfde tijd de mensen zich aan het wassen waren boiler problemen?en ook de swuite kamer waar een ruimte was voorzien voor handdoeken en dergelijke voor alle kamers

den baas was heel vriendelijk en deed zijn best wel

zou perfect zijn geweest als we daar hadden kunnen eten

er werd niet vermeld dat we eten moesten bestellen op voorhand in zijn restaurant, dus moesten we elders eten zoeken s"avonds, gelukkig niet te ver af doch was pijpestelen regen en wij kletsnat op restaurant.

proper klein kamer met eigen badkamer , ontbijt genoeg ,ligging perfect,parking rondom

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed hotel voor overnachting en ontbijt.

De kamer is netjes, maar verder geen comfort ( 1 stoel - geen tafeltje ). De douches op de kamer met bad hadden geen haakje om de douchekop op te hangen.

Het ontbijt was prima. Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De gastheer was best vriedelijk maar dat was ook alles
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Badkamer was uit de tijd en voldoet niet aan de standaard. Het bed was erg klein en een dun matras. Het ontbijt was karig en diner was redelijk maar te duur voor wat je kreeg.

De gastheer was best vriedelijk maar dat was ook alles

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Aangenaam verblijf, leuk dorp met gezellige horeca.

Kamer was erg klein en ontbijt was matig

Prima locatie vak bij het centrum, waar veel wandelingen begonnen en eindigden. De eigenaar was erg vriendelijk.

Het ontbijt was in orde maar niet veel keuze.

De tv ontvangst op de kamer was triestig. Kleine tv, slechte ontvangst, slechte afstandsbediening. Afwachten voor gratis parkeren met de wagen in straat voor het hotel.

Het ontbijt was in orde maar niet veel keuze. De hoteluitbater was tevens kok ook dj. Gezellig en aangenaam persoon. S'avonds zeer lekker gegeten bij de open haard. Mooi uitzicht op de Ourthe. Mooie kamer met goed bedje.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Bedrogen

Alles. Had een kamer geboekt voor drie personen en op het einde vroegen we onze rekening en moesten betalen voor vier personen omdat je kon slapen met vier personen volgens hem loog dit aan booking.com geloof er niets van maar voel me wel goed afgezopen dit neem ik niet

De kamers waren minimaal en zeer oud stelt echt niets voor ontbijt ging

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Gezellig hotelletje met een uitstekende keuken.

De wifi-verbinding,maar hoe erg is dat? Niet dus. (Ook lekker rustig....)

Prima locatie,uitgebreid ontbijt.Voortreffelijk diner.Vriendelijke en behulpzame gastheer.Nergens in La Roche is het diner beter!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Herfstvakantie 2016

Geen eigen parking voor het hotel. Er waren enkele niet betalende parkeerplaatsen maar je moest geluk hebben

De ligging. Buiten het centrum maar toch aangenaam dicht er tegen

• Beoordeeld op: 1 november 2016

De ligging van het hotel is rustig, maar toch vlak bij het...

De matras van het dubbel bed is te dun en daardoor is het bed hard en niet erg comfortabel. Het stapelbed heeft geen rand, waardoor het wel gevaarlijk is om eruit te vallen. We hebben de bovenste matras op de grond gelegd voor de veiligheid.

De ligging van het hotel is rustig, maar toch vlak bij het centrum van La Roche. Het hotel is authentiek, charmant en gezellig. Het ontbijt is gevarieerd en lekker. Fijn ook dat het geen buffet is, maar geserveerd wordt aan tafel. De gastheer is erg vriendelijk en behulpzaam. De familiekamer is ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

overnachting in Beau Rivage

Stonden al 10 min binnen eer de uitbater kwam ( was bezig op pc ). De kamer zeer klein, geen kleerkast, twijfelaar - bed, uitzicht op muren of inkijk van de overburen, dus gordijnen altijd toe, lavabo gedeeltelijk verstopt, héél kleine oude tv, minimum aan ontbijt ( 6 kleine pistolets, 3 sneetjes kaas, 3 sneetjes ham, plakje boter, klein schaaltje confituur ) dit is voor 2 pers en het zachtgekookt eitje dat we vroegen was hardgekookt :( Normale prijs 95€ per nacht nu voor 78€ via booking.com maar zelfs dat is té duur voor wat we hebben gekregen. Wel vriendelijke uitbater.

Kortbij de restaurantjes en de winkeltjes

De baas, zeer vriendelijk en behulpzaam 😁

De acamedatie ter plaatse zelf voor met kinderen te gaan

De baas, zeer vriendelijk en behulpzaam 😁

De locatie was super, een vriendelijke gastvrije hotelier.

De locatie was super, een vriendelijke gastvrije hotelier. Goed verzorgd ontbijt. Genoten van een mooi stadje in de Ardennen.

Verouderd, slecht onderhouden, badkamer niet schoon, gehorig

vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, nette kamer

vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, nette kamer

Kamer gedateerd , slecht bed .

Kamer gedateerd , slecht bed . Zaakvoeder wel vriendelijk .

oud maar proper

oud maar proper

Road trip beppen

Beetje gehorig

Leuke ontvangst lekker ontbijt fijne kamer

de ligging

het hotel is van een bejaarde persoon en we nemen niets kwalijk

de ligging

Heerlijk weekend

Helaas maakte het bed veel lawaai,bij het alleen al omdraaien

Gastvrij ontvangen, prima ontbijt

Value for money

Alles is wat gedateerd maar daar is de prijs ook naar.

Locatie was perfect, prima om te overnachten. Simpel maar voldoende ontbijt

Heerlijke gezinskaart. Super ontbijt

GOED EN GEZELLIG EEN AANRADER !!!!!

geen minpunten !!!!!

De locatie alles was tiptop in orde !!!!!!

Leuk overnachten in een gezellig dorpje!

Valt weinig tegen 😊

Gezellig, knus, oud huis dus wel gehorig. Zeer vriendelijke eigenaar! Ontbijt is heerlijk en aan tafel geserveerd!

zie3

ontbijt was goed .Kamer erg klein en zonder kleerkast. wasbak op de kamer en niet in de douche. bed was erg smal voor 2 personen

Lekker ontbijt, verse broodjes

Lekker ontbijt, verse broodjes nette grote kamer proper centraal gelegen in centrum van La Roche

rustig,gezellig

Geen blaffende hond bij aankomst

Inrichtinggeen blaffende

Prima kamer iets weinig comfort

Kamer

Ontbijten

Douchekop bevestiging niet aanwezig

Prachtige centrale locatie, rustig en gemoedelijk. Eenvoudig, maar goed ontbijt

Super!

Klein en gezellig

Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd.

De tv was verouderd

Het ontbijt was heerlijk, goed verzorgd. Uitbater heel vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende ligging

Locatie en sfeer van het hotel

Geluidsoverlast, krakende houten vloer

Locatie en sfeer van het hotel

Basic maar ok.

Hebben liever een douche dan ligbad.

Kleinschalig en dicht bij centrum. Persoonlijke ontvangst.

Heerlijk vers ontbijt.

Eenvoudige kamers en douche zonder goede ventilatie.

Heerlijk vers ontbijt.

ontspannend weekend.doel bereikt.

Geen tv

Ruime kamer en badkamer

vluchtig en snel vergeten

Zeer kleine kamer, daardoor voor een relatief te hoge prijs.

Het ontbijt was prima verzorgd

Afschuwelijk slecht

Eigenaar en bed

Eigenaar klantonvriendelijk

Gewoon goed zeer vriendelijke eigenaar restaurant erg goed.

Ontbijd was goed kamers netjes en schoon. Restaurant zeer goed.

aangenaam weekend (mooi weer)
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

prijs avondmaal

prachtige ligging

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een goed maar simpel hotel.

Een goed maar simpel hotel. Het ontbijt was niet uitgebreid maar het was goed en voldoende.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Fijne bedden, leuke locatie, leuke gastheer

Kamers zijn nogal gehorig

Fijne bedden, leuke locatie, leuke gastheer

Geen toiletartikelen.

Geen toiletartikelen. (enkel handzeep)

Ontbijt was lekker.

Badkamer zeer primitief. Bed was small en niet comfortabel

Ontbijt was lekker. Kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Verblijf was in orde .maar door geen wifi zou ik een andere locatie kiezen

geen wifi !da mogen ze dan niet op de site zetten

heerlijk ontbijt,vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

volgende keer zeker een ander hotel

kleine kamer,vloer die doorzakt,bed dat aan vervanging toe is,lavabo in de kamer

vriendelijke persoon,heel simpel ontbijt

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Lekker eten!

Avondeten en ontbijt waren HEERLIJK!!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Ontbijt is heerlijk

Ontbijt is heerlijk

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

niet aan te raden

Weinig komfort op de kamers, slechte bedden, slechte verwarming

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Eigenaar zeer vriendelijk leuk hotel

Eigenaar zeer vriendelijk gezellig hotel.een bad in de kamer.vond t gezellig.