Beoordelingen over Hotel Beauregard 2-sterren

#9 van de 10 hotels in Namen

6,2

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Een uitstekende ligging

Jammer dat het hotel echt in een casino is gelegen. Het tapijt in de kamer vol vieze vlekken , naast het bed electriciteitsdraden los hangend uit de muur. Badkamer verouderd en oogt vies ookal werd ze dagelijks gepoetst. Men probeert de kamer proper te houden maar door de staat waarin ze zich bevindt oogt ze vies.

Een uitstekende ligging

Zeer aan te bevelen

De trappen. Hier en daar onderhoud nodig maar niet storend.

Goede bedden en douche, geluiddicht en lichtwerende gordijnen. Loopafstand van centrum. Eigen parking voor 5€. Ruime 3 persoonskamer met losse bedden. Voldoende opbergruimte.

Eerste en zeker de laatste dat we dit hotel bezocht hebben.

De prijs vonden wij aan de hoge kant. Geen lift aanwezig vanaf de begane grond dus behoorlijk wat trappen om op de 1e verdieping te komen met zware koffers. Kamer met achterstallig onderhoud. Douchegordijn vies en stenen zeepbakje afgebroken en daardoor arm flink bezeerd.

Het ontbijt was prima!!

Goed voor een nachtje alleen jammer van de schilderwerken.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Maar de ligging vzn mijn kamer was slecht. veel straatlawaai, snikheet en er was net geschilderd en opgestaan mijn pijn in het hoofd van de geurhinder. De weg naar de kamer via lift en dan trap nemen.

Mooi Hotel, Ben langsgeweest bij aangrenzend casino heel vriendelijke mensen maar niet mijn ding. Ligging van hotel dicht bij aangenaam centrum. en zicht op de maas.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het verblijf voldeed perfect aan onze behoeften/verwachtingen .Prijs/kwaliteit meer dan OK

Het was warm op de kamer.Geen airconditioning alleen een kleine ventilator .Ook geen gevulde minibar op de kamer. Geen douchecaps en geen papieren zakdoekjes

De ruime kamer voor een zeer goede prijs,de vriendelijke receptioniste,kamer met zicht op de Maas en een degelijk ontbijt. Indrukwekkende inkomhal in een imposant gebouw en de faciliteit van een gesloten parking.Ook het Casino met de verschillende forfaits is een aanrader en wij zullen zeker nog terugkomen

Grote kamer, met een koelkastje waar gratis 2 flesjes water...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel heeft voor de inrichting zijn beste tijd gehad. De prijs van 14 euro voor het ontbijt was veel voor wat het was vond ik. Heel de avond reden er mensen van de citadel naar beneden, wat veel lawaai opleverde. Omdat er op de citadel een evenement was.

Grote kamer, met een koelkastje waar gratis 2 flesjes water in zaten. Er stond gerief voor koffie/ thee in de kamer toen ik toekwam.

Prettige overnachting aan de Maas en de citadel van Namen.

Prachtige ligging aan de Maas en de citadel van Namen. Namen centrum op tien minuten wandelafstand. Ruime en verzorgde kamers, vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Mauvaisregarde...

Geen lift tot begane grond, geen airco dus zeer heet in kamer, 1 klein ventilatortje, zou Nederlands gesproken worden maar was niet zo, aan de buitenkant zeer slecht onderhouden, binnen gedateerd, casinogasten lopen door zelfde ingang, parkeren 5€ per dag, Baliemedewerkers ongastvrij.

Vakantie in namen

Het was heel warm er was geen airco en we sliepen op de derde verdieping.We sliepenaan de straatkant er was ook lawaai van het autoverkeer.

Het ontbijt was lekker en vers

Hotel in een casino.

Helaas geen airco, terwijl het 25 graden was. Met ramen open scheelde iets in warmte, maar onder het raam raasde verkeer in twee richtingen. Desondanks redelijk goed geslapen.

Hotel in een casino. Best bijzonder. Goede bedden.

Hotel IN casino, centraal gelegen, uitstekende kwaliteit, lage prijs.

Het duurde even tot we doorkregen dat het hotel IN het casino was.

Hotel Beauregard is onderdeel van het casino in Namen. Gekozen vanwege de lage prijs, maar helemaal ok met eigen parkeerplaats. Leuke ervaring te logeren in een casino.

Een vergane glorie met tweederangspersoneel

Zeer onbeschoft personeel (balie), werkte tegen zijn goesting en stak het op de moeite de bareel van de parking te openen en wou ons nog eens 5€ extra aftroggelen voor de parking die reeds betaald was. Voor alle duidelijkheid spreek ik hier van het personeel van de balie op 22/06/18 rond 15u. Twee mannen bemanden de balie waarvan 1 mulat die zeer vriendelijk was en een andere, de onbeschoftheid zelve. Netheid van de kamer was ook allesbehalve (stof, spinnen en afbladerende deur in de badkamer)

redelijke accommodatie voor bezoek Namen

receptie (combi met casino) is was traag en vervolgens via een trap en wat gangetjes kom je bij de lift van het hotel zelf, geen airco op de kamer.

hotel ligt op loopafstand van het centrum

Ruime kamer met zicht op de Maas.

De parking van het hotel is slechts te bereiken nadat de wachter de slagboom heeft bediend. Voor het hotel staan echter kegels geplaatst en is de baan zo smal dat u bijna geen halt kunt houden voor het hotel.

Ruime kamer met zicht op de Maas. Koffievoorzieningen op de kamer zijn pluspunt. Het restaurant heeft beperkte kaart maar het eten is lekker en véél. Mooi ontbijt zonder meer.

Matig tot goed in verhouding tot de prijs. Ontbijt iets te duur voor wat het was

ontbjit was matig kamers en gangen te warm parking erg onduidelijk nadien wel in orde gekomen met vriendelijke parkeerwachter.

ONTBIJT WAS OK maar te duur vriendelijkheid receptie en parkeerwachter 24u receptie open

We gaan zeker terug een aanrader voor onze vrienden

Ontbijt was sober en de ruimte was niet gezellig

We waren dicht bij de grote winkelstraten en we konden mooie wandelingen doen in de omgeving hotel en savonds gezellig in hotel casino een gokje wagen waar het personeel uitermate vriendelijk wasontbijt

badkamer beetje aan reparatie toe , miste toch een laken op de bedden !

uitzicht super goede locatie aan de rivier Maas en citadel van Namen , personeel vriendelijk

Niet voor herhaling vatbaar !

Bloed of rode wijn die van verwarming en muur gelopen was . Doosje kleenex was ook teveel. Geen haardroger. Douchegordijn van mijn voeten badkamer kunnen uitdrogen. Hulp moeten gaan zoeken wegens geen dop in bad wat volgens mij opzettelijk was voor het verbruik van het water 😡 Er lag contactdoos gewoon op het bureau en daar zat alle electro in was net een beetje camperen 🤕😥 Bij het verlaten van de kamer hing er steeds een vieze geur in de gang. 😷😱

Ontbijt + onthaal

Erg goed
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen Direkte lift ik loop mooilijk maar moest eerst naar de eerste verdieping lopen met koffer, dat was jammer.

Schoon goede sfeer mooi gebouw en een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Fort op loopafstand van hotel.

De waterdruk in de badkamer. Douchen ging wat moeizaam omdat de straal niet echt aanwezig was.

Fort op loopafstand van hotel. Kwestie van naar boven rijden of lopen en genieten van een schitterend uitzicht op de stad + het fort bekijken en schitterende huizen. In een chateu daarboven kun je eten

ontbijt was zeer goed, organisatie in hotel is super.

Helaas is er geen lift naar het eerste verdiep en met een kinderwagen is dat heel onhandig. Nochtans is die lift er naar het gelijkvloers, maar die komt uit in het Casino en daar mag je niet met de lift heen. De prioriteit is duidelijk het casino, dat maakt het een beetje eng.

ontbijt was zeer goed, organisatie in hotel is super.

Totaal niet hetgeen ik verwachte, was een teleurstelling.

Slecht verluchte kamer, het stonk er. Schimmel in badkamer wegens geen verluchting. Slecht bed. Springveren zaten in min rug.

Ontbijt, ontvangst, ligging

Dramatisch

- personeel super onvriendelijk (Ik had een kamer gevraagd die niet aan de straatkant lag. Ik kreeg deze niet en toen ik zei dat dit werd aangevraagd met booking.com kreeg ik volgend antwoord: “Wij zijn hier de baas en niet booking.com”) - Hotel is compleet verouderd - Aan de straatkant is het geluid in de kamer afschuwelijk. Het lijkt of je op de straat zelf ligt. - rioolgeur in heel het hotel

- ligging

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ik ga hier niet meer terug

Parking 5 euro, maar was gewoon in de straat, waarbij het verderop eigenlijk gratis was

Ontbijt goed - Kamers verouderd - proper, maar zwarte randen aan het sanitair, wat versleten indruk - vergane glorie

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Locatie was goed, bed prima, badkamer aan vernieuwing toe.

Badkamer is toe aan vernieuwing. Kon er nog prima douchen, maar de douche zit in het bad en wordt afgeschermd met een plastic gordijn. Dat ziet er al snel minder hygienisch uit.

Locatie was prima aan voet van citadel. Prijs viel ook mee

Zou NIEMAND aanbevelen om daar te logeren, triestig op alle vlakken !

Geen parking voorzien , wel betalend 5 euro per dag bijbetalen , klanten van het casino lopen door het restaurant , doorlopend , erg penetrerende rioolgeur overal , in de kamer zelfs in het restaurant , casinoklanten zijn daar blijkbaar interessanter dan de hotelgast !

Het ontbijt ,

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Waar de tijd stille bleef staan...

Compleet voorbijgestreefd en vreemde sfeer door het aanpalende casino. Wij waren er enkel omdat er op dat ogenblik niets anders beschikbaar was in Namen. Heel basic ingerichte kamer, maar wel groot.

Rustig gelegen, niet al te ver van de stad.

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

lift gaat niet tot op gelijkvloers, dus eerst trappen doen met je bagage

kamers wat démodé maar toch proper, ruim en geriefelijk lekker en uitgebreid ontbijtbuffet slechts op 10 min stappen van stadscentrum

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Het was aangenaam dat de mensen van de receptie moeite deden...

In de kamer was het tablet waar de televisie stond niet proper.

Het was aangenaam dat de mensen van de receptie moeite deden om Nederlands te spreken. De ontvangst was vriendelijk. En de mogelijkheid om de bagage in het hotel te kunnen laten was goed, de tweede dag, zodat we comfortabeler naar Terra Nova en de Citadel konden wandelen.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Mogelijkheid om koffie of thee te zetten op kamer .

Gordijnen hingen deels los . Geen Fohn in de kamer aanwezig . Ontbijt apart te boeken voor 14 euro pp.

Mogelijkheid om koffie of thee te zetten op kamer .

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Voor onze trip naar de vlooienmarkt in Temploux voldeed het hotel

Donkere vloerbedekking , voor oudere mensen met visusklachten moeilijk. Ik was zo mijn horloge vergeten verloren. Ze hebben hem gevonden ( positief) maar wilden hem niet ***opsturen(tegen betaling) Belgische post was voor mij moeilijk te realiseren( zij halen het op en verzenden het dan) Uiteindelijk toch teruggekregen. *** : ik vind dit héél erg.. Hotel polocy.

Andere reviews gaven niet schoon aan, maar wij troffen een schone kamer aan, met koelkast , tv helaas geen nl zenders. Zeer goed , snel volstromende badkuip. Goed ontbijt alles verkrijgbaar , geen mosterd bij de worstjes( Engels ontbijt)

Exelent verblijf gehad

Geen airco bij warm weer.

Ligging, vriendelijk onthaal, parking dichtbij, mooi gebouw, centrum dichtbij, boothalte dichtbij. Lekker eten in het restaurant.

veel te warm

geen airco ... het was net of we in de sauna zaten. ijskast op de kamer maar werkt niet. er is een totale vernieuwing nodig van de kamer (tapijt , stoelen en lichten )

vlakbij de citadel en de rivier

Goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamer was niet heel erg schoon langpoten en spinnen rag. Als je het hotel binnen komt is het luxe maar zodra je de trap op gaat wordt het minder en de lift was ook geen pretje.

Goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel.

PRIMA VERB

Als je het hotel binnekomt hangt er meteen een soort van rioollucht, dat is jammer. Eenmaal in de hotelkamer is deze lucht weg, het lijkt alleen bijnde entree en in de gangen te zijn.

Ruime kamer met mooi uitzicht op de Maas. Fijne bedden.

verasend gezellig centrum van Namen

De schoonmaak laat hier en daar wel te wensen over. Misschien ook eens met de stofzuiger langs het plafond of achter de gordijnen ;-) Een koelkast op de kamer is dan misschien fijn maar niet als je deze de hele nacht hoort. Verder was er nog een brommend geluid wat wij niet thuis konden brengen. Beetje irritant, maar vast niet in elke kamer.

Het ontbijt was heerlijk. Ruime keuze aan broodjes en beleg. Vooral de croissantjes en die met chocola waren heerlijk !! Goede bedden met een prima hoofdkussen en een fijne douche met grote douchekop. Op loop afstand van het centrum, dus de auto kan blijven staan. Er is genoeg (gratis) parkeer gelegenheid.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Niet al te best bevallen.

Heel veel

Bijzonder complex, goed zichtbaar maar de ingang enigzins verstopt. Parkeren is lastig. Balie medewerkster was vriendelijk. De grandeur van buiten, viel binnen zeker tegen. De geur ook. Geen lounge waar je wat kan drinken, dat moest in het Casino. De combinatie met een Casino bleek ons niet zo te bevallen. Het trekt een bepaald type mensen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Eet bij Chinees restaurant Chezchen aan de Maas. Beste Chinees ooit. Wel reserveren.

Bijna alles.

Sorry dat ik het zeg maar er hangt in het hele hotel een rioollucht, ook op de kamers. De kamers zijn zeer slecht onderhouden. Lampen knipperen, gordijnen hangen los, koelkast wordt niet koud etc. etc.. Dan is er in het Hotel een Casino waardoor er de gehele nacht mensen buiten hangen om te roken en auto's af en aan rijden waardoor het zeer rumoerig is gedurende de nacht. Dit is absoluut geen aanrader. Ik vlieg voor mijn werk de gehele wereld over en heb menig guesthouse bezocht vooral in Azië maar daar is het in ieder geval schoon. Hier nooit meer. !!!!!

Vakantie met onze kinderen

Badkamer en bed

De locatie is mooi. Geen personeel bij ontbijt gezien. Kamer erg warm en gedateerd. Bed hing vol met ravels badkamer deur stuk lelijk vloer vies oud.

Zeer goed restaurant maar jammer van de gedeeltelijke dubbele betaling ,haardroger ontbrak

Wij hebben het verblijf gedeeltelijk tweemaal betaald.!......Bij booking.com en nog eens ter plaatse want de eigenaar wist te vertellen dat de betaling die booking.com ontving niet bij hen terecht komt. Toch eigenaardig. De eigenaar zei dat we hen beter rechtstreeks telefoneren. We kunnen nog geen bewijs van betaling voorleggen want we betaalden booking.com met visa. Concreet: we hebben tweemaal 54 euro betaald, 1 keer booking.com en 1 keer ter plaatse. Graag 54 euro terug A.U.B.

Restaurant en de gratis bonnetjes om eens kennis te maken met het casino : een belevenis!

Democratische slaapplek voor maximaal één nacht

Hotel en faciliteiten zijn ietwat verouderd. Vergane glorie in atypische casino setting. Receptie is tevens onthaal/ID check van het Casino. Vervelende trappen naar eerste verdiep. Van daar uit is er dan wel een lift. Ietwat cheape neonverlichting in de gang. Ruime doch verouderde kamer. Geen airco maar een dyson ventilator die zich niet van zn taak kan kwijten gezien de omvang van de kamer. Groot bed met een goede matras. Helaas liep het bed wat af. Er is een waterkoker met koffie en thee. Er staan ook flesjes water in de frigo. Raam kan open maar veel straatlawaai vanwege (pop-up) bar aan de overzijde van de oever. Er hangt een irritante geur (stank) in de kamer en bij uitbreiding in de gang dewelke men tracht te maskeren met een parfumerende spray = helpt niet! Sanitair is basic maar ok.

Aan de rand van de stad in een leuke buurt waar je gratis en veilig kan parkeren. Hotel maakt deel uit van het Casino en ligt aan de voet van de citadel. Op een 10 tal minuten wandelen sta je in het oude stadscentrum.

Tevreden gasten

Mooie grote kamer met een perfect bed. Vriendelijk personeel (met kennis van de Nederlandse taal). Heel goed gelegen langs de Maas. Grote soepelheid, altijd met de glimlach. Het eten in het restaurant was heel lekker.

Zeer basic hotel dat dringend een opknapbeurt nodig heeft !!!

Staat van de kamer was beneden alle peil !!! Losse stopcontact naast lavabo !!! , oude badkamermeubelen met roest. Geen airco ...wel een kleine ventilator. Heel veel vlekken op het tapijt. Verf bladerde af in de badkamer... Tussen de bedden was er een opening in de muur waar normaal stopcontact diende te zitten.

Lekker en verzorgd ontbijt. Personeel was vriendelijk en sprak zelfs Nederlands waar mogelijk. Locatie zeer goed, dichtbij centrum. Parkeergelegenheid was zeker in orde. Namen is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Eerste keer en nooit meer!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel is heel dringend aan rénovatie toe. De kamers zien er niet uit. Het vuile vasttapijt is een haard van bacterien. Ook de badkamer is versleten!

Mooie omgeving aan het water

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

De kamer is ruim.

Bij aankomst in de hotellobby viel ons meteen de onaangename geur op, deze geur hangt zowel in de lobby als op de gangen. Op de kamer hadden wij hier geen last van. De kamer op zich was wel in orde. Oud interieur, maar dat stoort niet. Wel was het heel warm op de kamer en wij kregen deze niet afgekoeld met de aanwezige apparatuur (Dyson hot&cool en ventilator).

De kamer is ruim. Positief dat je kan reserveren voor 2 eenpersoonsbedden. Het hotel is ideaal gelegen aan de voet van de Citadel en je bent snel te voet in hartje Namen.

Prijs kwaliteit goed gekeurd

Kamer: geen airco (kamers waren veel te warm), geen terras, maar 1 Vlaamse televisiepost, geen lift van gelijkvloers naar 1e verdiep. Badkamer: geen verluchting, douce in bad (zeer gevaarlijk om uit te glijden) Ontbijt: eieren te waterachtig, eieren, spek en worstjes waren koud (!), buffet werd niet regelmatig bijgevuld (confituur en natuur yoghurt was op), stokbrood moest je met blote hand vast nemen om te snijden, wit brood was al een beetje hard.

Super vriendelijk poetspersoneel, ruime propere kamers (met een héél goed bed, kussen was te plat), zeer goede ligging tegenover het centrum!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima bed in een zeer smerig hotel

Het was een dramatisch appartement: - nooduitgangen geblokkeerd - rookmelders in storing - op de algemene trap lag het gehele weekend vuil - Handdoekenrek in de badkamer afgebroken - Vlekken op de muur en vloer, gebruikte wattenstaafjes onder het bed - ik had 1 2-persoonsbed besteld, we kregen 2 losse bedden. - het was rookvrij maar het hele hotel stonk naar rook - Schimmel in de badkamer

De locatie van het hotel was op 10 min lopen van het centrum. Dit was top

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Matig vanwege vergane glorie

Onpersoonlijke ontvangst en onverzorgde kamers. Lift pas vanaf z.g. 1e, maar in werkelijkheid 2e verdieping Bedden niet opgedekt na tweede dag!

Ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Klanten zijn blijkbaar niet welkom.

Eigenlijk alles, behalve de stalling voor onze fietsen. Het meest viel ons de ontvangst tegen. Terwijl er een collega van het Casino achter de receptie zat, en er geen klanten waren, hebben we tenminste 20 minuten moeten wachten op de receptioniste van het hotel.

De stalling voor onze fietsen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Slecht hotel

De kamers zijn zeer gedateerd en niet schoon. Dit blijkt uit het feit dat er volop mieren rondliepen die nu nog steeds uit onze tassen te voorschijn komen. Deze kamers zijn niet meer ok om nog verhuurd te worden. Wij hebben 80 euro betaald en dat is dus veel te veel.

De combinatie met het casino

In het mooie verzorgende Namen moet men zijn om te shoppen en te genieten.

Jammer dat er geen airco is in de kamers. Anders waren de kamers verzorgd.

De accomodatie ligt dicht bij het centrum van Namen. 5 à 10 minuutjes wandelen. Ligt rechtover de citadel van Namen. De moeite om deze eens te bezichtigen. Scheiding van water tussen het hotel en het stadje Jambes. Jambes is ook mooi om eens te bezichtigen. Veel eet - & drankgelegenheden. Bij grieks restaurant Zorba gaan eten, was heel lekker en ook heel vriendelijk. Het ontbijt is heel lekker in hotel Beauregard. Veel variatie. Uitermate goed, prijs-kwaliteit. 1 min puntje : geen airco in de kamers, wel een waaiertje. In het centrum van Namen, al de bekende winkelketens zitten daar. Veel eet-&drankgelegenheden. De stad is ook proper. In de winkels en de restaurants doen ze heel goed hun best om nederlands te verstaan en sommigen kunnen wel een mondje nederlands. U moet niet altijd frans gebruiken hoor. Ze verstaan u wel als ze kunnen verkopen.

Ontbijt was oke.

Zeer zwak hotel. Hoogdringend aan renovatie toe! Badkamer was gewoon slecht. Rekjes zaten los. Geen druk op het water. Vieze gaten in de muur. Kortom slecht. Geen airco. Mini-tv.

Ontbijt was oke.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Voor inchecken wagen geparkeerd.

Voor inchecken wagen geparkeerd.. Weinig plaats enkel betalend dus.. Voor inchecken gevraagd waar de toiletten waren en of boeking gekend was.. Dame aan onthaal was zeer onvriendelijk en hautain.. Jammer .. Klant is koning.. Rest personeel was wel vriendelijk en hotel zelf.. Zeer basic. S'nachts zeer veel lawaai van de casino gangers dus geen rustige accommodatie.. Jammer

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

redelijkeovernachting plus ontbijt maar blij dat het maar een nacht was.

Onvriendelijk personeel waarvan er maar een gebrekkig Nederlands sprak. Parkeren zou gratis zijn volgens de site maar werkt met een parkeerschijf elke drie uur. Prive parking van het hotel kost 5 euro per dag, stond niet op de site en werd ons ook niet aangeboden aldaar.

De kamer, was ruim. Gratis entree casino (plus twee drankjes) daaronder gelegen.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Geen hotel!

Alles, dit hotel mag zich geen hotel noemen! Het is een hostel voor pokerspelers! Zeer warm, smerige geur van schoonmaakmiddelen en riool, zeer slecht personeel bij de 'receptie'!

Het bed was prima

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

locatie van het hotel.

De kamer was gedateerd. De TV had geen afstandbediening. Er werd ons een drankje op de kamer aangeboden maar er bleek geen roomservice te zijn.

locatie van het hotel. Je ben op loopafstand van de citadel en het centrum

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

het weer viel goed mee en de citadel is de moeite kan gemakkelijk met de wagen tot boven

het parkeren moesten telkens zoeken voor de wagen kwijt te kunnen en geen airco

het ontbijt kon beter geen gekookte eieren iedere dag het zelfde het hotel is aan een grote opknap beurt nodig slechte bedden verouderd

Fietsroute Benjaminse Barcelona

Hotel ligt pal aan de fietsroute naar Barcelona. Fietsen kunnen tegen een kleine vergoeding veilig binnenstaan. Prima hotel voor een enkele overnachting. Goed ontbijt en als bonus uitzicht op de Maas.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Namen wat leren kennen in 1 dag? Prima en goedkoop te doen vanuit dit hotel.

Beetje vergane glorie. Maar werd gecompenseerd door de prijs. Groot ook wat door de tijd ingehaald casino naast hotel. Niet ons doel.

Goede prijs-kwaliteit. Dicht bij centrum. Rustig.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prijs/kwaliteit verhouding was oke. Jammer van dat betaalde ontbijt dat niet genuttigd kon worden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ontbijt: door een misverstand heb ik bij de booking wel betaald voor het ontbijt, maar er geen gebruik van kunnen maken. Is er nog een mogelijkheid om 3x € 14,-- geretourneerd te krijgen ?

De ligging was heel goed t.o.v. het centrum van de stad en er was voldoende parkeergelegenheid. Kamers waren erg eenvoudig, weinig comfort, en maar matig schoon.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Redelijk goed.

Geen bar in het hotel. Moesten ons inschrijven in Casino, waar wij anders nooit komen.

Was iets te ver gelegen van Namen centrum. Hadden de auto nodig om ginder te geraken. Voor de rest toch wel genoten.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Ontbijt was goed en diner in restaurant prima
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer en badkamer waren zeer gedateerd, niet fris niet schoon, kleine bed, hard matras, kleine tv in hele grote kamer met heel erg slecht beeld. En geen lift vele trappen omhoog met koffer...

Ontbijt was goed en diner in restaurant prima

Van de drukte van het casino merk je in de kamers niets.
    • Standaard Eenpersoonskamer

In het hotel zit een groot (tot 's nachts) druk bezocht casino, parkeerplek was er daardoor slecht te vinden.

Van de drukte van het casino merk je in de kamers niets.

Vervelende luchtverfrisser-geur in het hele hotel. Muf en warm in de onthaalruimte. Met open ramen kan je de kamer goed verluchten maar heb je wel beetje geluidsoverlast van verkeer.

Ligging, vlakbij de citadel en op wandelafstand van het oude centrum. Gratis parkeerplaats vlakbij.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Als we ooit nog eens in Namen zijn, kiezen we weer voor dit hotel.

Restaurant was gesloten op maandagavond en dat werd ons niet verteld, waardoor we twee keer naar het centrum moesten wandelen.

Schitterend uitzicht op de Maas, grote ramen, rustige ligging, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prijs/kwaliteit perfect.

Alles was duidelijk , de info aan de balie,de prijs (geen extra's), de accommodatie, de ruime kamers, het uitzicht van de kamer (prima) , de netheid.....nergens iets op aan te merken.

Locatie, het feit dat hotel en casino samenzijn maakt het...

Bij aankomst in de gang en de kamer was er een overheersende geur van sigarettenrook. Een oplossing zou zijn om rokerskomers en niet-rokerskamers ver van elkaar te scheiden...

Locatie, het feit dat hotel en casino samenzijn maakt het een aantrekkelijke formule om af te sluiten na een bezoek aan het mooie Namur.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

ligging pal naast citadelle de namur en de meuse en oud...

badkamer is wat verouderd , goedkoop ingericht ! trapgangen hebben een likje verf nodig

ligging pal naast citadelle de namur en de meuse en oud centrum prachtig zicht op de meuse !!!

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Goed verblijf, geluk dat er iemand weg ging waardoor ik redelijk dichtbij kon parkeren.

Parkeren voor invaliden in weekend niet mogelijk, alsof iemand in het weekend ineens geen invalide meer is. Maar ik denk dat in het weekend de gasten van het Casino belangrijker zijn!!!

Mooie en schone kamer

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Goed voor 1 nacht

Interieur van de kamer was wat oubollig en badkamer had toch wat gebreken

Ligging is fantastisch (voet Citadel); aangename ontbijtruimte en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prijs kwaliteit is goed.

Kamer was snikheet en benauwd. Enige wat er stond was een goedkope ventilator.

Prijs kwaliteit is goed. Je krijgt een matige ouderwetse kamer voor weinig geld. De bedden zijn goed.

6,0

goede locatie, goedkoop, veel parkeergelegenheid

zeer basis, afgeleefde kamers

goede locatie, goedkoop, veel parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Verliefd (op mijn partner). Het was haar verjaardav.

Het onthaal en directe omgeving van het hotel (casino).

Het zicht op de maas en het ontbijt.