Accommodaties Vluchten Autoverhuur Tours & Activiteiten Luchthaventaxi's

Tomstraat 4, 3700 Tongeren, België

#3 van de 11 B&B's en herbergen in Tongeren

Gebaseerd op 484 beoordelingen over deze B&B

9,8

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 november 2019

toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

's avond hebben we in het restaurant zeer lekker gegeten uitgebreide kaart top ik had een pasta vongole buitengewoon lekker er was brood bij ook donker notenbrood super ik wou de dag daarna een brood kopen ik dacht bij de plaatselijke bakker leek de mevrouw het zelf bakte kan het helaas kan ik geen aankopen ze zij wel als je er gisterenavond naar had gevraagd had ik er een gebakken maar omdat je nu vertrekt kan het natuurlijk niet

top alles was aanwezig verzorgd en vers vriendelijke bediening ruime keuze van brood en beleg eitjes yoghurt fruit kaas vis kortom alles wanneer je hier niet tevreden en voldaan bent bezoek dan een dokter want dan is er iets mis met jezelf

Verbleven in november 2019

• Beoordeeld op: 11 november 2019

Een aanrader!
    • Junior Suite met Sauna

Familiale gastvrijheid! Heel lekker eten in gemoedelijke sfeer Gevarieerd, volledig ontbijt Suite kamer is volledig, uitgerust met luxe extra's Rustig gelegen, doch dichtbij toeristische trekpleisters Voelt beetje als thuis (kinderen speelden met de honden, gezelschapsspelletjes aanwezig,...)

Verbleven in november 2019

• Beoordeeld op: 22 oktober 2019

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Super toffe ontvangst. We hadden 2 kamers (voor 4 personen) geboekt, maar we kregen het appartement, heel tof! Super lekker ontbijt. We verbleven maar 1 nacht, maar hebben er volop van genoten.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2019

ideale kamer voor korter verblijf...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

ik miste enkel een rekje of bank om valies op te leggen

zeer hartelijke ontvangst, ondanks het late uur van incheck toch nog avondmaal verkregen. uitgebreid ontbijt, met gebakken eitje naar keuze à la minute aangename kamer, heerlijk geslapen in groot bed met betere matras

• Beoordeeld op: 6 oktober 2019

Fijn verblijf voor een paar dagen weg.
    • Junior Suite met Sauna

We misten haakjes om de handdoeken en badjassen op te hangen bij de douche. De tegelvloer is erg koud omdat er geen vloerverwarming is. De aankleding van de kamer kan wat gezelliger. Ontbijt in het weekend is lekker uitgebreid, door de week wat minder uitgebreid. Het geluid van het restaurant (in het weekend) is hoorbaar in de suite. Restaurant sluit wel op tijd.

we logeerden in de suite een mooie grote kamer, het was schoon, lekkere douche. Extra is de sauna op de kamer, zowel Fins als infrarood. Airco op de kamer. Bij mooi weer is er een prive terrasje. Fijne eigenaars, belangstellend en open.

• Beoordeeld op: 19 september 2019

Aangename en comfortabel logement met uiterst vriendelijke eigenaars
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De ruime kamer met een zacht bed en proper sanitair: comfortabel en gezellig. De vriendelijke gastheer en -vrouw, die tijd namen om met elke gast een babbeltje te doen. Ook fijn dat er een aanbod drank is, wanneer het restaurant gesloten is.

• Beoordeeld op: 17 september 2019

zeer geschikt om streek rond Tongeren te verkennen met zeer warm contact met de gastvrouw & - heer
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Is iets groter dan een door de weekse B&B nl 7tal kamers. Dus wat meer volk dan men gewoon is. Maar alles loopt vlot en aangenaam.

Zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangst van zowel Mike als Pascale. Geen moeite was teveel. Een mooie locatie vlak bij het centrum van Tongeren maar gelegen in het centrum van een klein dorpje. Achteraan een ruime tuin, een zwembad en een sauna. Je kan 's avonds gezellig blijven eten. Mike is de kok. De dochters zorgen voor de bediening in de zaal. Een aanrader. Je kan je fietsen stallen in een carport.

• Beoordeeld op: 14 september 2019

Charmante en gastvrij verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Als ik 1 ding moest zegge zou ik zeggen dat het soms wat gehorig is als mensen met zware passen door de gangen gaan of hakken.

Het zalige diner, en de opgewektheid en zeer vriendelijke gastheer/vrouw.het zeer lekkere ontbijt en de mooie tuin perfect ook voor ons hondje .

• Beoordeeld op: 1 september 2019

1 overnachting ivm de Davidsfonds Zoektocht in Tongeren

Niets Hebben geen enkele opmerking

Uitstekend en uitgebreid ontbijt, zeer verzorgd uitstekend restaurant rustige ligging in klein dorpje ,en niet te ver van Tongeren

• Beoordeeld op: 27 augustus 2019

Hartelijke ontvangst door gastheer en -dame.

Eigenlijk niets.

Hartelijke ontvangst door gastheer en -dame. Heel rustige ligging. Mooi kader. Lekker avondmaal met vriendelijke bediening van hun kinderen. Heel lekker ontbijt op het buitenterras. Mooie ruime kamer. En als aangename verrassing: gebruik kunnen maken van het privé zwembad.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2019

Heerlijke comfortable plek met vriendelijke mensen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer fijne bed and breakfast.. Kamers mooi afgewerkt.. Schoon en comfortabel.. Heerlijke gerechten uit eigen keuken en de bistro is buiten het seizoen altijd geopend voor de gasten.. Top..

• Beoordeeld op: 21 augustus 2019

Aangenaam verblijf, een aanrader voor wie van lekker eten houdt.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt en het diner suggestie-menu/beperkte kaart waren verrassend heerlijk! Zéér vriendelijke gastheer, gastvrouw en kinderen. Mooi terras. Elke kamer heeft een appelnaam, vermeld op krijtbordje aan de deur. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2019

De ontvangst, de kamers, het zeer uitgebreide ontbijt, het...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De ontvangst, de kamers, het zeer uitgebreide ontbijt, het zwembad, alles was dik in orde. Wij waren er op een avond dat het restaurant van de Sterappel niet open was, en we dus alleen konden kiezen uit de zogenaamde "kleine kaart". De voorgestelde dagmenul was echter uitmuntend en die kleine kaart was echt zo klein niet. Diegenen uit het gezelschap die de dagmenu niet kozen hebben ook zeer lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2019

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer vriendelijk gezin dat de Sterhoeve uitbaat. Toen we aankwamen kregen we een volledige rondleiding en voelden we ons direct thuis. Het ontbijt is uitgebreid met verse toemaatjes: gebakken ei met spek, verse broodjes, verse toespijs, vers fruit! De kamer was ruim en verzorgd. We kwamen niks tekort. De uitbaters spraken ons meermaals aan met de vraag of alles naar wens was. Uiterst bezorgd om hun klanten. In het bistro-restaurant viel het aanbod zeer goed mee en liet de kok (de uitbater) ons genieten van zijn kookkunsten. De dochters die hotelschool gaat studeren,, verzorgde de bediening. Heel vriendelijke bediening. Wij genoten van ons verblijf!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2019

De rust en entourage met restaurant aan de B&B
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Gehorige kamers. Douche in slaapkamer klein en zonder afscheiding naar wastafel waardoor wateroverlast kon ontstaan.

De rust en entourage met restaurant aan de B&B

• Beoordeeld op: 4 augustus 2019

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Je kunt je handdoek na het douchen nergens kwijt, maar dat is een klein verbeter puntje.

Echt een aanrader!! We werden ontzettend hartelijk ontvangen en hebben genoten van een heerlijk rustige nacht in een fijn bed in een kalme en mooie omgeving. Het ontbijt de volgende ochtend was mega uitgebreid en in 1 woord fantastisch! Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 28 juli 2019

een topper

NIETS

Hele vriendelijke ontvangst op een rustige superlocatie en genoten van de maaltijden 's ochtends en 's avonds ter plaatse alsook de zelfgemaakte uitstappen naar de marktjes van de naburige steden ;-)

• Beoordeeld op: 15 juli 2019

Alles en zelfs meer wat je van een B&B mag verwachten!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zowel het avondeten als het diner 's avonds waren super. Er werd rekening gehouden met mijn allergieën waardoor ik van elk gerecht maximaal heb kunnen genieten. De kamer was zeer verzorgd met alles erop en eraan. Zelfs airco was er aanwezig. Ook het werken in vertrouwen vonden wij super. Bijvoorbeeld, je kon drank (koffie, frisdrank, verschillende soorten bier,...) nemen zoveel je wenste en bij de afrekening vertel je gewoon wat je hebt genomen. Kortom, het verblijf was super in een aangenaam en vriendelijk kader. Om nog eens over te doen!!!

• Beoordeeld op: 12 juli 2019

Alles was perfect.

Eigenlijk niet.

Alles was perfect. Dit was de 2de maal dat we hier waren, en ja, het vraagt naar meer. Vriendelijke en behulpzame mensen, je voelt je er zo thuis. Ontbijt is ook af. En het avondeten was ook tot in de puntjes verzorgd en lekker.

• Beoordeeld op: 11 juli 2019

Het was allemaal prima in orde . Hele vriendelijke familie , lekker diner en top ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Spijtig dat wc en badkamer een open ruimte zijn in de slaapkamer.

Schitterend ontbijt ! Wij hadden het geluk om aanwezig te zijn tijdens het uitgebreide ontbijt dat elke eerste zondag van de maand wordt georganiseerd.

• Beoordeeld op: 8 juli 2019

Een aanrader

niets te melden

zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Mooie locatie, ruime kamer en grote tuin waar we gratis kersen konden plukken. Ook het avondeten was prima.

• Beoordeeld op: 30 juni 2019

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het zou fijn zijn als er verduisteringsgordijnen zouden zijn. Douchesproeier was lam.Douchebak glad misschien antislip.Helaas geen koffie/thee faciliteiten op de kamer.

Heerlijk airco op de kamer.Prima bed.

• Beoordeeld op: 30 juni 2019

Mooie B&B nabij Tongeren centrum
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De verduistering op de kamer was er niet waardoor je zeer vroeg wakker werd. Wanneer de buren wakker zijn weet je ook meteen. Verder geen minpunten.

De vriendelijkheid van de eigenaars was top, de kamers waren zeker in orde maar gehorig, de B&B is ruim en met zwembad in een prachtige tuin, een lekker ontbijt stond klaar. Alles was in orde!

• Beoordeeld op: 20 juni 2019

Zeer aangename B&B met hele goed prijs/kwaliteitverhouding. En.. Prima ontbijt!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen noemenswaardige opmerkingen. Of toch, maar het is muggenziften: het invullen van een formulier met al je gegevens blijf ik vervelend vinden, omdat de reservatie via booking.com gebeurde en ik daar al een keertje alle gegevens had moeten invullen. Onze Belgische bureaucratie, vermoed ik? Dat weegt zeker niet op tegen al het positieve, maar ik wilde het toch eens kwijt.

Rustige locatie op een drietal kilometer van het centrum van Tongeren. Hartelijke ontvangst, mooie en nette kamer, super ontbijt, goede wifi en een leuke tuin. Bijhorend restaurant extra troef. Deze B&B is een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 5 juni 2019

Rustig, ontspannen, verwend verblijf! Pareltje en aanrader!
    • Junior Suite met Sauna

Meer opbergruimte in badkamer: handdoekrekje, kapstok, tafeltje om make-up op te leggen. Mini bar in kamer zou nog een pluspuntje zijn.

Supervriendelijke gastvrouw/gastheer , deze mensen houden van dieren. Heel ruime suite met terras, sauna en jacuzzi. Nog een pluspunt is de bistro/restaurant, de gastheer is een goede kok. Mooie, grote tuin met apart stukje voor de hondjes. Proper zwembad. Een dikke pluim voor deze familie!

• Beoordeeld op: 27 mei 2019

Super vriendelijke gastheren en vrouwen
    • Junior Suite met Sauna

Slaapvertrek v d kamer naast restaurant, we hoorden de gastheer goed 's ochtends alles klaarzetten voor het communiefeest dat zou doorgaan.

Super vriendelijke gastheren en vrouwen

• Beoordeeld op: 20 mei 2019

Veel beter dan top!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer genoten van ons verblijf in Hoeve de Sterappel met vriendinnen. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Restaurant was overtreffend lekker en eerlijk naar prijs-kwaliteit. Kortom, een geweldig weekendje weg op een toplocatie, met overtreffend vriendelijke bediening en heerlijke eetverwennerij.

• Beoordeeld op: 9 mei 2019

FANTASTISCH ! Voelden ons zéér welkom

Zou het NIET weten....

Subliem ontbijt ! 5 sterren Heel fijne mensen en vooral zéér flexibel op vlak van avondeten en bovendien zéér lekker ! Voelden ons zoals thuis, een zeer warm nest.

• Beoordeeld op: 5 mei 2019

uitgebreid en zeker voldoende - extra pannenkoek en eitje...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

detail: sproeikop ( regendouche) - gaatjes zaten verstopt door kalk - eenvoudig te verwijderen door erover te wrijven

uitgebreid en zeker voldoende - extra pannenkoek en eitje top buitensauna leuke extra -heel aangename omgeving, rustig en toch overal dichtbij regelmatige schoonmaak

• Beoordeeld op: 4 mei 2019

Mooie B&B in een prachtige landelijke omgeving ! Zeker een bezoek waard !
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Hartelijk ontvangst bij aankomst, mooie propere kamer, lekker uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot avondeten in het restaurant. De gastheer Mike is een topkok, hij wist ons telkens te verrassen met heerlijke dagverse bereidingen. Gastvrouw Pascale zorgt dat alles op wieltjes loopt met de hulp van de oudste dochter en schoonzoon. Dit is een topteam !! Wij komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 4 mei 2019

Alles was dik in orde, voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Voor ons viel er niets tegen.

Uitgebreid , verzorgt ,lekker brood, alles was voorhanden wat nodig was. de eigenaars vroegen voor naar je wensen .De maaltijden s'avonds smaakte heel lekker, de eigenaar is een top kok. de eigenaars zijn heel vriendelijk zonder opdringere te zijn. Alles wat heel netjes en verzorgt.

• Beoordeeld op: 29 april 2019

Een prima plek om er even tussenuit te gaan. Daarvoor maakten wij deze trip.

Eigenlijk niets

De vriendelijkheid van de eigenaars. Zij probeerden echt iedereen naar de zin te maken De locatie was een goed uitgangspunt om vandaar naar Tongeren te gaan en zeker ook naar de mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 28 april 2019

Goed, maar ze moeten een beetje afstand leren nemen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een iet wat te huiselijke sfeer. Ze kwamen tussen de gasten zitten om zelf dan iets anders te eten.

Ik was hier vroeger al geweest, weliswaar bij een andere eigenaar. Omdat die man me goed geholpen had kwam ik graag terug. Het waren dus nu andere eigenaars. Ze deden hun uiterste best.

• Beoordeeld op: 24 april 2019

Super verblijf in Haspengouw
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Omdat het zo fijn is om even tot rust te komen in de tuin na een dagje fietsen zou ik aanraden wat meer ligzetels te voorzien.

Perfecte locatie om Haspengouw te bezoeken. Mooie kamer, vriendelijke uitbaters, gezellige sfeer en werkelijk fantastisch ontbijt. Leuk terras vooraan en tuin om tot rust te komen achteraan.

• Beoordeeld op: 21 april 2019

Een fantastisch weekend
    • Junior Suite met Sauna

Goede en vriendelijke ontvangst, heel lekker en uitgebreid ontbijt, mooie kamer. De mogelijkheid om ter plaatse lekker te dinneren (eventueel op een gezellig terras) tegen een heel correcte prijs. Mogelijkheid om ter plaatse fietsen te huren is heel praktisch. Dicht bij wandel en fietsroutes in de fruitstreek en wil je meer drukte ligt Tongeren dichtbij.

• Beoordeeld op: 19 april 2019

Geweldig verblijf in Haspengouw
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Fijne kamer en zeer verzorgd ontbijt, niks op aan te merken, B&B eigenaren die er voor je zijn, en de geweldige ligging van de B&B in Haspengouw.

• Beoordeeld op: 19 april 2019

Ongelofelijk warme en vriendelijk mensen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ongelofelijk warme en vriendelijk mensen. De kamer was prachtig en net, het eten in het bijhorende restaurant was top en het ontbijt lekker en verzorgd. Wij hebben een topweekend achter de boeg!

• Beoordeeld op: 15 april 2019

We hebben er van genoten!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Jammer van het niet volledig afgesloten toilet en badkamer (nogal gehorig...)

Mooie B&B, heel vriendelijke mensen, uitgebreid ontbijt en mogelijkheid om 's avonds ter plaatse te blijven eten (is een heel groot pluspunt!) Heel lekker - goede chef-kok! De 2 dochters en vriend helpen heel goed mee: opvolging verzekerd!?!

• Beoordeeld op: 15 april 2019

In De Sterappel wordt voor je gezorgd.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een verblijf in De Sterappel voelt aan als thuis. De familiale sfeer, de gezellige ruimtes, het heerlijke eten … We huurden ook twee elektrische fietsen, erg handig dat dit ter plaatse kan. We komen terug!

• Beoordeeld op: 8 april 2019

Top, we hebben ervan genoten , die Familie heeft ons een echt vakantiegevoel bezorgd.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een gordijn of deur aan de douche zou niet miskomen en ook een antislipmatje in de douche , maar dit laatste zal er waarschijnlijk niet liggen omwille van hygiëne . Pas op , dit zijn geen dingen die ons tegenvielen , maar gewoon als tip.

Super vriendelijk gastgezin ! top ontbijt , vrouw en man des huizes komen meer dan voldoende vragen of alles ok is ,of ze eieren , pannenkoeken mogen bakken, en het buffet is op zich al reeds zeer uitgebreid en constant aangevuld. Ook s'avonds kan U zeer goed eten in het bijgelegen restaurant.

• Beoordeeld op: 7 april 2019

Heerlijk genoten en we komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Private parking voor de wagen maar volgens de eigenaar is deze in aanbouw. Een afgesloten fietsstalling zou ook wenselijk zijn.

De mogelijkheid om er ‘s avonds heel lekker te eten. De rust en de stilte in de omgeving.

• Beoordeeld op: 10 maart 2019

Verwend en aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

een aanrader!!! Zeer vriendelijke uitbaters en kinderen ook.We waren zeer welkom met hondje .Zeer Proper,vriendelijk. Eten s'avonds in bistro uitstekend lekker en s'morgens ontbijt ook super.Uitstekende B&B.

• Beoordeeld op: 9 maart 2019

Top B&B
    • Junior Suite met Sauna

Geen opmerkingen , klein detail, een afvalemmertje in toilet zou handig zijn.

De ruimte , comfort, de sfeer , uitbaters super vriendelijk, geven heel veel uitleg en tips voor uitstappen in Tongeren ...toppie!!!

• Beoordeeld op: 4 maart 2019

Super !

voor ons helemaal niets

We hadden een fantastisch verblijf. Het ontbijt was lekker, veel keuze en voor wie wil een versgebakken eitje met spek. Heel vriendelijke, sympathieke en gedreven gastheer en gastvrouw. We konden ,s avonds ook een dagschotel eten, (eventueel eten aan de kaart) perfect klaargemaakt door de gastheer, mooi gepresenteerd, mooie portie en lekkere smaken. Chapeau voor alles !

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 4 februari 2019

centrale ligging en toch vrij rustig, lekker ontbijt! Vriendelijk gastgezin!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Eigenlijk niks, super verblijf. Enkele kleine detailopmerkingen, maar geen negativiteit! Een kapstokje (haakje) aan de lavabo zou handig zijn, en iets meer verlichting aan de spiegel in de badkamer....

Het beste ontbijt ooit!!! SUPER!

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 10 januari 2019

Fantastisch leuk verlof gehad.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De badkamer had geen deur of gordijn dit was misschien een beetje nadelig.

Het ontbijt was af, de kamer was zeker in orde, de gelegenheid tot avond eten was ook heel gemakkelijk en het was ook heel lekker. De eigenaars waren ontzettend vriendelijk en hoffelijk. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 2 januari 2019

SUPER heel leuk met ons hondje
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het is tof dat de kinderen in de ontbijt eet ruimte zitten maar mss kunnen ze beter in de zetel gaan zitten . Stoorde een beetje omdat ze constant op de gsm computer zitten.

De eigenaar kan heel goed koken

• Beoordeeld op: 26 december 2018

leuke kerstdagen gehad met een overheerlijk kerstdinner.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

het ontbijt was overheerlijk , ze kwamen zelfs nog vragen of we spek met eieren of een vers gebakken pannenkoek wilden. de uitbaters waren super vriendelijk ook de kinderen

• Beoordeeld op: 11 december 2018

Overheerlijk ,uitgebreid ontbijt.

Het weer !

Overheerlijk ,uitgebreid ontbijt. Rustige ligging in een prachtige omgeving. Jong ,zeer enthousiast koppel ,met nog heel veel dromen in het achterhoofd om te realiseren ! 's Avonds lekker gegeten, klaargemaakt door de eigenaar en bediend door de eigenares . Komen zeker nog eens terug, want we gaan met een héél goed gevoel naar huis ! Dank je wel en proficiat met al wat jullie ons aanboden !!!

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Aangenaam.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche viel wat tegen omdat er geen douchedeur was en al het water in de kleine badkamerruimte droop. Er was ook geen afloop zodat het water op de grond bleef staan.

Het ontbijt was een voltreffer.

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Een woord is genoeg:fantastisch.
    • Junior Suite met Sauna

Niets op aan te merken!!!!!!!

het avondmaal was uitstekend en alhoewel het de ouders waren van de eigenares werden we heel goed geholpen. Prachtige kamer met alle nodige comfort en een formidabel ontbijt. Ook de eigenaars die we de volgende morgen voor het eerst zagen waren heel vriendelijk en hulpvaardig. Voor herhaling vatbaar.

Prachtig
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Je hoorde de mensen op de gang wandelen ( enkel s'morgens ) , maar dat is maar een klein min puntje !

Vriendelijk, en warm onthaal . Het lekker ontbijt , en de mooie lekker warme kamer. Prachtige hoeve ...top ! We hebben ons goed gehad in het mooie Tongeren :) Natuurlijk niet vergeten , het gratis parkeren :)) . parking genoeg

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Heel ontspannend verblijf, bij heel vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Voor ons was alles perfect.

Mooie ruime kamer, met een extra groot (heel goed bed). Een heel lieve gastvrouw en gastheer. Perfect verzorgd ontbijt. En ook de avondmaaltijden waren lekker en mooi verzorgd. Een heel goede kok. Een echte aanrader.

Zeer goede accomodatie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Soms problemen met parkeren. Te weinig plaatsen in de buurt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Vers gebakken eitje pas op het moment dat je er bent en als je zin hebt evenals een pannenkoekje. Zeer ruime en nette kamers. Niks op aan te merken!

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Zeer mooie kamers met alles aanwezig wat je nodig had.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer mooie kamers met alles aanwezig wat je nodig had. Hartelijke ontvangst. Bij problemen wordt direct een oplossing aangeboden. Zeer lekker ontbijt met spek en eieren en een lekker pannenkoekje. Ook gegeten in hun restaurant en dat was ook heel erg lekker.

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Ik vond het een gezellig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik vond het een gezellig verblijf. De uitbaters waren zeer vriendelijk en open voor contact. Het ontbijt was prima met voldoende afwisseling en verse producten. Ik vond de kamers ruim en erg proper. Ze waren mooi ingericht zonder overdreven poespas, wat ik prima vind!

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Zo'n verblijf verwarmt je hart !

Werkelijk niets.

Bijzonder gastvrij, top bediening en attentie, perfecte accommodatie, uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd ontbijt, alsmede het restaurant, keuken en b&b worden met liefde gerund, zeer schappelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Genieten!
    • Junior Suite met Sauna

Als we dan toch een kleine opmerking moeten geven: de verwarming van onze kamer was niet voorzien op de grote ruimte. Na een koele nacht duurt het dan ook te lang voor de kamer en badkamer warm zijn. Dus als tip naar de uitbaters toch even meegeven om daar iets aan te doen, dan wordt het echt een perfect verblijf in elk seizoen.

Zeer zorgzame, lieve uitbaters die duidelijk met heel hun hart deze B&B uitbaten. Leuke omgeving voor mooie wandelingen, fietstochten of een bezoekje aan Tongeren en Hasselt. Het ontbijt is erg uitgebreid en de service is geweldig. Onze kamer (junior suite met sauna) was erg ruim, van alle comfort voorzien en biedt bovendien een mooi uitzicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Ideale, rustige locatie uitgebaat door mensen die dit met hart en ziel beheren.

Eigenlijk niets.

Vriendelijke en spontane gastvrouw/gastheer, zeer nette kamers, ruim en lekker ontbijt. Genoten van de stilte en de rust. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Fantastisch!!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Vriendelijke uitbaters,mooie verzorgde kamers,heerlijk uitgebreid ontbijt!! Dineren in deze hoeve is werkelijk genieten,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,wij hebben genoten van ons verblijf en raden deze accommodatie sterk aan!!! Ook ons hondje was zeer welkom,wij gaan zeker terug!! 👍👍

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Dé aanrader voor regio Tongeren.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Puur praktisch zou het afsluiten van de douchecabine, zelfs al is het maar met een gordijn, het veel gemakkelijker maken om wateroverlast te vermijden. Maar dat is echt detailkritiek. Als de mogelijkheid zich in het dorp voordoet, zou het aanbieden van een privé parking een meerwaarde bieden. Nu was het even zoeken.

Het onthaal was super. Het eten evenzeer, zowel het bistroluik als het inbegrepen ontbijt. Je merkte dadelijk dat de eigenaars hun uiterste best doen om er een totaalbeleving van te maken en iedereen een hartverwarmend welkom te geven.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Topverblijf in de fruitstreek
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Limburgse gastvrijheid ten top, een zalig bed en een ontbijt waar je de rest van de dag mee verder kan. We hebben ook 's avonds daar gegeten en dit viel ook reuze mee. Gouden tip van de gastvrouw om Borgloon te verkennen en zo het doorkijk kerkje te bezoeken.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Persoonlijk contact met de uitbaters.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ik vond de keuze aan ontbijtgranen nogal beperkt (Walter) en ik miste smeerkaas bij mijn croissant (Marleen). Maar dat konden we missen, er waren genoeg alternatieven.

Persoonlijk contact met de uitbaters. De keuze aan gezelschapsspelletjes. Vers gemaakt eitje met spek en lekkere versgebakken pannenkoek bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Super vriendelijke en gastvrije uitbaters.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Super vriendelijke en gastvrije uitbaters. Superlekker, verrassend en uitgebreid ontbijt. Het restaurant was minstens een ster waard. Nette ruime kamers met zeer goed bed. Een echte aanrader !!!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Een echte aanrader, gewoon doen!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Wat een geweldig fijne accommodatie! Personeel is meer dan vriendelijk, warm en behulpzaam. Zij proberen het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook het restaurant is een echte aanrader, heerlijke gerechten voor een zeer redelijke prijs. Kamers zijn ruim modern en schoon. Home away from home! :-)

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Een echte aanrader, echt de moeite waard!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het overtrof alles. Zalige B&B waar je volledig tot rust komt. Alle comfort voor een hele mooie prijs. Uitbaters zijn super fijne mensen die hun zaak volledig met hun hart runnen. Ook het restaurant is geweldig. Heel lekker gegeten voor een heel schappelijke prijs. Zeker de moeite waard!!

Een heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een perfecte gastvrouw en gastheer. Het avondeten was overheerlijk met dank aan de gastheer die een uitstekende kok is. Een zeer mooie omgeving en erg rustig

super genoten in de mooie omgeving bij een top-accomodatie met erg lieve eigenaars !!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

eigenlijk geen echte minpunten, het enige misschien : de gehorigheid vanop het toilet

kamer prima in orde, super goed bed ! ontbijt : alles wat nodig is, en zelfs meer (bv. a la minute vers gebakken pannenkoekjes , keuze van een eitje, zalm, eigengemaakte confituren,..) zeer vriendelijke ontvangst, super vriendelijke eigenaars !! mooie tuin, met zwembad, ligstoelen, zithoekjes, ... Kortom, een plek om zeker terug te komen en aan te raden aan anderen !!!

Voot herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De scheiding tussen toilet en badkamer...

Zeer gastvriendelijk. Lekker, uitgebreid en attentvol (maken van een eitje met spek of heerlijke pannenkoek) ontbijt. Eerlijke en lekkere bistro. Rustig gelegen en een perfecte uitvalbasis (Tongeren, Hasselt, Maastricht,...)

Zeer charmant verblijf en uitstekende prijs-kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Alleen een dakraam op de kamer, graag iets betere verluchting en een beetje gehorig.

Zeer gastvrije en aardige eigenaars. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede bedden, kamer alles erop en eraan, zeer verzorgd ontbijt. Lekkere koffie! Leuk dorpje en een bijzondere locatie.

Het was meer dan perfect ,bij ontvangst,een vriendelijk...
    • Junior Suite met Sauna

Het was meer dan perfect ,bij ontvangst,een vriendelijk begroeting,een leuke gezinnetje ,iedereen was aan de slag bij het avond eten,die super lekker was,en met het uitgebreid ontbijt,in korte woorden, wij voelde zoals thuis, wij komen zeker terug Bedankt voor de goede ontvangst Maryse en yvan

• Beoordeeld op: 6 september 2018

De vriendelijke ontvangst.

Geen idee

De vriendelijke ontvangst. Het heerlijke ontbijt. De gastheer en gastvrouw willen alles voor je doen om je tevreden te stellen. Zijn al vaker in België geweest maar zoals mijn man zei hij voelde zich hier helemaal op zijn gemak.

VRIENDELIJKE EN ZEER VLOTTE BEDIENING I

WE HADDEN GRAAG WAT BETERE OF IETS MEER HOOFDKUSSENS GEHAD

Het supervriendelijke onthaal en de zeer vlotte bediening alsmede de mooi ingerichte kamers en de mogelijkheid om de tuin te betreden en eventueel het zwembad te gebruiken bij mooi weer.

super ,wij gaan zeker nog terug!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

er viel helemaal niks tegen

de kamers zijn ruim genoeg en alles is zeer proper,ontbijt super lekker en uitgebreid,je kan ook heel lekker eten in hun bistro waar de eigenaar zelf kookt,super vriendelijke uitbaters

Kort maar zeer mooi verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dat er nergens op de site vermeld wordt dat er extra kosten zijn voor de sauna. Een haardroger op de kamer zou welkom zijn geweest.

Vriendelijke mensen. Goede sfeer en zeer behulpzaam. Gratis wifi en voor klanten een snellere verbinding. Ze staan dag en nacht klaar.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!