Beoordelingen over De Promenade

Franslaan 98, 8620 Nieuwpoort, België

• Beoordeeld op: 24 september 2018

goed voor weekendje

kleine gebreken in badkamer zoals vb douchestang kapot,tapijt in ringen door vocht,koffiemachine maar geen stopkontakt in nabijheid zodat je deze moet op de grond zetten

goed ontbijt maar je moet er zelf naar vragen wat je wilt,geen buffet,er is ook niet gezegd aan wat je allemaal recht hebt bij het ontbijt,vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Vorige keer jaar 2016 was super goed.

Na 1 ste dag verblijf hebben ze de bedden niet opgemaakt en geen verse handdoeken en geen sanitaire poets gedaan....ondanks de poetsdame zou langs komen. Gevraagd om koffie capsules en geen bijgekregen!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Even uitwaaien op een nazomerse dag..

Omdat er in de straat werken aan de gang waren mochten we gebruik maken van een studio in een straat schuin tegenover de b&b. Het was er ruimer en rustiger ...

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Kamer goed, maar dat was niet voldoende om 7 uur in de ochtend machinaal te worden gewekt...!

De gehele straat was opengebroken en om 07:00 in de ochtend kwamen de werkmannen de machines aanzetten. Dit is ons verteld bij het boeken, terwijl dit toch wel belangrijk was om te vertellen.

De kamer zelf was perfect.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Niet om voor terug te gaan ...

Geboekt voor twee nachten, maar geen schoonmaak na de eerste nacht. Totaal niet duidelijk waar je kon ontbijten. We zijn maar naar de Carrefour gelopen ... Geen handzeep aanwezig Code WiFi klopte niet, geen verbinding dus ...

Dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed maar kon beter

Ontbijt op andere locatie....geen vensters in kamer die men kan openen...verluchting..personeel ter plaatse enkel Franstalig en niet van alles op hoogte

Ontbijt ok

Teleurstellend

Ontbijtzaal niet in de buurt van b&b. Als je goed te been bent is een eindje wandelen geen probleem. Tegen 9u45 konden wij geen ontbijt meer krijgen ondanks dat ze ontbijt zouden serveren tot 11u. Geen vaste receptie, je moet telkens bellen om iemand van de eigenaars te spreken. Bij uitchecken moest ik de sleutel gewoon achterlaten op bed. Heel dunne muren tussen de slaapkamers door waardoor je alles hoort. Mooie badkamer, maar als je de sproeier iets te hard zet staat de hele badkamer onder. Gezien de kleine kamer betaal je veel geld.

Bij het betreden van de kamer was het enorm donker. De helft van de verlichtingen functioneren niet! Je hoort de gesprekken van de aanpalende kamers. Als je in de badkamer staat, hoor je de douche/toilet van de aanpalende kamer. Ventilatie is niet mogelijk, tenzij je de deur laat opstaan (kliksysteem was er niet) , maar aangezien deze dan weer op de straatkant uitkomt vond ik dit alles behalve veilig!

eenmalig

het zou fijn zijn als er tweetalig gesproken werd van het personeel bij ontvangst geen vuilnisbak in de kamer en grote spiegel lavabo lekte gebeld voor reparatie maar geen antwoord gekregen slechts 1sleutel en geen verluchting in de kamer geen venster om open te doen klein tafeltje zou fijn zijn om ontbijt of snacks te eten daar er geen ontbijt werd geserveerd wel een heel stuk verder van ons verblijf geen rekje om de valies op te zetten

de ligging

Wij verwachten een echte B&B maar het bleek om kamers te...

Wij verwachten een echte B&B maar het bleek om kamers te gaan onder een appartementsblok. Er was niemand bij aankomst. 1,5 uur later konden we eindelijk op de kamer en dat met een baby van 10 maanden. De ontvangst was dus rampzalig!

Enorme teleurstelling.

ALLES . Dit is geen aanbeveling van booking.com waardig. Vraag aan booking.com . Kan de betaalde som gerecupereerd worden daar de beschrijving van de B&B niet overeen stemt met de beschrijving en er in gezonde omstandigheden NIET te overnachten was .

Er beviel ons niets het meest , integendeel . Hadden onze aankomst gemeld tussen 13 en 14 uur , gezien vlot verkeer van Antwerpen waren we 10 minuten te vroeg . Kamer niet klaar , met de reden dat iemand die er voor instaat een probleem aan het hart had . Enfin , hadden een afspraak , zijn onmiddellijk daar naar toe gereden , kregen wel de sleutel mee en kwamen pas rond 19 uur terug . Bij het binnenkomen op de kamer viel onmiddellijk een doordringende geur op , adembenemend . Er is geen verluchting mogelijk van de kamer tenzij bij het laten openstaan van de voordeur (die onmiddellijk op straat uitgeeft , wat dus zeker geen oplossing is . ) Kamer heeft de indruk van een blokkendoos , zeer compact zonder verluchting . Zag ook geen rookmelder . Vermoedelijk wordt op deze kamer roken toegelaten wat de beklemmende geur van een eventuele spray en gebrek aan hygiëne zou kunnen uitleggen . Belden naar de eigenaar om hem te melden dat we er de nacht niet zouden doorbrengen en vroegen waar we de sleutel moesten laten . Hij was blijkbaar zeer verrast , vertelde dat er 's middags nog gekuist was . Sleutel diende afgegeven aan een oudere dame die er eveneens huurde . Hadden geen probleem om deze persoon te vinden daar de deur open stond . Die dame zit tijdens haar verblijf aldaar regelmatig buiten op een stoel om dat ze eveneens die doordringende geur niet kan verdragen en ze zelfs 's nachts regelmatig opstaat om een tijdje de deur te openen .Vertelde ons dat het onderhoud ook benedenmaats was en ze de eigenaar daar reeds enkele malen had over aangesproken maar zonder resultaat . Zijn dan maar gezien het dan ongeveer 20 uur was terug naar huis gereden .

hard tegen gevallen

vroeger ben ik er ook geweest toen kon je daar vooraan ontbijten nu moet je aan een hele andere kant gaan ontbijten veel stofwebbe geen deurklink was stuk in de douche spuit het water aan de verbinding uit plaats aan de douchekop spreken geen nederlands heb zelf moeten rondbellen waar wij moesten gaan ontbijten en veel te duur voor deze kamer

ligging

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

okay

Inchecken is niet in de accommodatie zelf maar in de brasserie (met dezelfde naam) een paar straten verder. Dat was voor ons niet zo duidelijk. Communiceren was moeilijk omdat ze niet telefonisch te bereiken waren...

Zeer teleur stellend

Als ik aankwam was het gesloten. Als ik telefoneerde op het GSM nummer op de deur mocht ik horen dat de uitbaters op verlof waren. Ik heb een hele tijd rond gelopen en kon uiteindelijk toch iemand bereiken doch ik was zo teleur gesteld dat ik terug naar huis ben gereden.

Goed voor kort verblijf

Wij vermoeden een standaard kamer te hebben gekregen, terwijl wij een comfortkamer hadden geboekt. Gelukkig was het maar voor een nacht.

De ligging. Rustig doordat het twee straten van het strand verwijderd was...

Het was geen prettig verblijf

In de kleerkast kledij van een vorige huurder. In de frigo die niet aangesloten was (volgens advertentie minibar met prijsvriendelijke dranken) geen enkele drank, wel nog plastieken vorken met resten van voedsel. Praktisch geen verlichting in kamer, onmogelijk boek te lezen. Kamer niet onderhouden, bed niet opgemaakt, badkamer en wc niet gekuist en geen verse handdoek. Bij opbellen van gsm volgende boodschap "Zal u terug bellen als ik het niet vergeet" en dus wel vergeten

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Behalve het ontbijt en het vriendelijk personeel vind ik deze accomedatie geen aanrader

Donkere, muffe kamer. Muren zo dun dat we de buren hoorde praten /snurken. Bijna geen toiletpapier, douche liep slecht door, vuilbakje nog vol van de vorige vakantiegangers, licht in de badkamer dat na 2 sec terug uit ging enz ...

Ontbijt was okéé, personeel was vriendelijk

Ga ik niet meer terug naar toe!!!

Het ontbijt viel serieus tegen 2 sneetjes wit brood! Voor 2 overnachtingen werden de kamers niet onderhouden. Maar 1 handboek! Personeel niet vriendelijk.

NOOIT MEER !!!

Geen raam( tenzij de deur die dan op straat uitkwam), dus ook geen verluchting en zeer donker, geen personeel, enkel een aanspreekpunt telefonisch ( trek uw plan!), ontbijt een drietal km verderop te nemen, geen verlichting die op iets trekt! .....Nog nooit meegemaakt en hopelijk moeten we dat ook nooit meer meemaken!!!

Ondermaats

Comfortkamer was Ok maar veel ongemakken zoals gordijn stuk terrasdeur ging moeilijk open laatste dag niet meer! Afstandsbediening functioneerde niet meer zelf batterijen gaan kopen etc etc

Geen ontbijt buitenshuis!!!!

Niet voor herhaling vatbaar, zeer teleurstellend

Het totaalplaatje

Ontbijt hebben we niet genomen 22 euro per persoon vond ik al niet min, maar toen we onze kamer kregen was ik blij dat ik geen ontbijt bijgenomen had. Ten eerste moesten we naar een andere locatie om het ontbijt te gebruiken. Ten tweede de kamer was ruim, maar had slechts een kleine venster (die uiteindelijk een gewone deur was en op straat uitgaf) die je niet kon openzetten om te verluchten. Toiletpapier op ???? in één of andere schuif vind je een paar reeds begonnen rolletjes ???? Bed wordt niet opgemaakt, kamer niet gepoetst........

tegenvaller

-geen propere handdoeken,-bij 't douchen liep de badkamer onder,-koffiezet zo lek als een zeef-geen mogelijkheid om de kamer degelijk te verluchten-ze beloven propere handdoeken,geen gezien !

verschrikkelijk nooit meer schandelijk

wc bril was smerig durfde ik niet vast te nemen laat staan op te gaan zitten , veel lawaai kartonnen muurtjes van 5 cm u hoort uw buurman zelf een scheet laten, ben oververmoeid naar huis teruggekeerd ,verschrikkelijk dat ze zoiets durven verhuren en er nog zoveel geld voor te vragen ,bed werd niet opgemaakt, donker kot, geen verluchting, vuile vieze douche , kapotte douchekop enz......enz....

ligging, zeer goede bedden.

parkeren, hygiëne! , afgeleefde indruk ,ontbijt (geen of op ver afgelegen locatie) geen service (bedden opmaken); verstopte afvoer dus alles onder water.

ligging, zeer goede bedden.

Rustige ligging maar toch in het centrum van Nieuwpoort Bad.

Inchecken. We hadden verwittigd dat we maar rond 19u gingen toekomen en dat was geen probleem. Bij aankomst was er niemand aanwezig. Gelukkig wel een telefoonnummer op de deur. Gebeld en de eigenaar was er binnen de 5 minuten (positief). Geen info gekregen (check in moest snel gebeuren want de eigenaar moest naar zijn kookfornuis in zijn brasserie (alle begrip voor en wij kennen de streek maar dit zal niet bij iedereen even goed overkomen). Doordat alles zo snel moest gaan wisten we niet eens het uur van uitchecken. De rest van ons verblijf niemand gezien of gehoord. Geen info map in de kamer (zou welkom zijn ivm uitcheckuur, bezienswaardigheden in de streek, de brasserie van de eigenaar bv kan gepromoot worden, ....) Minibar niet gevuld hoewel er reclame gemaakt wordt op de website dat er drankjes te verkrijgen aan democratische prijzen. Kamer is heeeeeel warm en er is geen mogelijkheid om een raam te openen. Wij hebben dan maar de deur opengezet maar is niet zo handig want de kamers zijn op het gelijkvloers en komen uit op de straat.

Rustige ligging maar toch in het centrum van Nieuwpoort Bad. Kamer op het gelijkvloers. Voldoende parkeergelegenheid. Veel privacy Leuke kamer qua inrichting en ruime douche. Proper ook.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Teleurstellend !

De kamer was zeer vuil. Overal lag er zwart haar, het ging zelfs aan de muren in de badkamer, achter het toilet, in één van de lades in de badkamer. Onder het bed lag er haar, pluizen en stof. Aan de lichten 'zweefden' de stofnetjes. Kortom een zware tegenvaller wat hygiëne betreft. Het ontbijt was al niet veel beter : ten eerste was er foute communicatie en werden we blijkbaar niet verwacht in 'De promenade' iets verder in de straat. Er werd dus niet doorgegeven dat we ons ontbijt daar zouden nemen. Dan kregen we wat plakjes kaas en hesp, wat confituur. Pistolets waren niet aanwezig, laat staan croissants of boterkoeken. We kregen enkel een mandje met wat sneden bruin brood. Om te drinken was er wel versgeperst fruitsap, het enige positieve, en koffie. Op de site zagen we de prijs van het ontbijt nl 22 euro. Toen we toch durfden zeggen dat dit toch wat veel was, vertelde de baas ons dat dit prijs voor een 'royaal ontbijt' is. We moesten 'slechts' 12 euro per persoon betalen, wat ook al veel te veel is voor hetgeen we kregen. Kortom ook een tegenvaller. Mijn mama had dit voor ons geboekt als ontspanning na de zware periode van de examens. De teleurstelling bij haar is dus nog eens te groter. Zij zal dan ook contact opnemen met 'De promenade' zelf.

Op zich mooie kamers.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

TV aanwezig maar geen afstandsbediening, wc papier was bij...

TV aanwezig maar geen afstandsbediening, wc papier was bij aankomst praktisch op en geen vervang rol aanwezig, licht boven de lavabo was stuk, de uitbater zou dat in de loop van de dag komen maken maar is niet gebeurd, voor wc papier en afstandsbediening heb ik 'n sms gestuurd, maar s'avonds lag er alleen een rol papier voor de ingangsdeur, die op straat uitkomt

Te duur voor hetgene dat je krijgt.

De Promenade - Bed en Ontbijt. Echter Ontbijt wordt niet meer geserveerd. Misschien maar goed ook want het zou duur zijn (22 euro/persoon) en als het dezelfde kwaliteit zou gehad hebben als de rest, ook niet fantastisch. Slechts 1 handdoek per persoon. De kamer stonk naar de rook. Als je de kamer wil verluchten moet je de voordeur, met zicht naar de straat, open zetten. Te donkere kamer. Absoluut geen aanrader. Sorry eigenaar.

De bedden zijn zeer goed.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Schandalig! Nooit meer!

Toen we toekwamen was er niemand aanwezig, we hebben 3 maal gebeld op het gsmnr dat op de deur vermeld stond, uiteindelijk kwam er dan toch iemand opdagen De kamers waren heel vuil, het toilet was schandalig vuil, de randen van de ondermatrassen zagen zwart van het stof/vuil De open suikerklontjes in de kamer lagen in vuile stofferige bordjes, op het kastje met de koffiezetter waren koffievlekken van vorige huurders Kortom, nooit meer Moest het niet zijn dat alles op voorhand betaald was, waren we zeker niet gebleven Ik had beter op voorhand de recensies van anderen gelezen, ze waren allemaal slecht!

Het ontbijt was in orde maar zeker geen 22€ waard

• Beoordeeld op: 14 november 2016

was goed voor 1 nacht

2 kamers gereserveerd geen plaats . mevr. wel een oplossing gezorgt in een studio gestoken. geen verwarming.. vuile lakens

ontbijt was verzorgt. eitje gebakken voor de mannen.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

4,5
    Hier kom ik nooit meer

Eigenlijk alles, vuile studio met zelfs etensresten in frigo van vorige huurders, haren in douche, lauw water, verwarming werkte niet, zaagmeel in kasten, gedroogde modder in studio, vervallen choco bij ontbijt enzovoort Ik hoop dat niemand dit nog boekt. Echte schande ... had gehoopt op niet tevreden geld terug garantie ... hopelijk lezen mensen dit voor ze boeken. Echt af te raden

Dichtbij winkelstraat in Nieuwpoort

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Het onthaal en vriendelijkheid was top, van de 10 nachten...

Het onthaal en vriendelijkheid was top, van de 10 nachten op verschillende plaatsen was dit onthaal het meest spontane en aangename Ontbijt top, properheid top Bedankt!!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Accommodatie slecht!

Geen goede verlichting,geen ramen die open kunnen,slechte ventilatie,benauwd! Geen tafel en stoelen om op en aan te zitten.Stopcontacten op onlogische plaatsen! B.v koffiezetten op de grond.Zeer gehorig.

Bed en douche heel goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het plafond hangt vol met spinnewebben

De klantvriendelijkheid

De klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Te duur

Verdufte kamer zonder verluchting en als je doucht liep het water van de muren .geen ventilatie

We hebben al veel betere accomodaties gehad voor minder geld!

Moesten 10 minuten stappen om in gelijknamige bistro te ontbijten.

Ontbijt was goed.

topligging , zeer vriendelijk onthaal, prijs kwaliteit ok.

vloerbekleding( stof )niet fris

ligging is top

Ontbijtregeling.

Ontbijtregeling. Onvriendelijk personeel. Ontbijt via booking betaald. Prijs veel te hoog vr kwaliteit

Heel goed gelegen dichtbij de winkelstraat, den tram.

De kamer die wij hadden Meschien iets meer verluchting voorzien of (airconditioning).

Heel goed gelegen dichtbij de winkelstraat, den tram.

Ideale uitvalsbasis voor weekendje aan de kust

Er waren bloedvlekken op de lakens bij aankomst

Ideale uitvalsbasis voor weekendje aan de kust

Onze dochter was heel blij met de douche.

Onze dochter was heel blij met de douche. Maar alles was goed. Alleen voor die prijs mocht het ontbijt er wel bij zijn.

ontbijt was te laat,om 9u30 is te laat voor ons

ontbijt was te laat,om 9u30 is te laat voor ons

ligging is prachtig overal kort bij

spijtig dat er geen verluchting was je kan geen deur of raam open zetten

de douche was zeer goed,maar de verlichting was stuk

T was ver gaan om te ontbijten

T was ver gaan om te ontbijten Muren heel dun veel lawaai van de buren

Kamer was in orde

Luidruchtig gebouw/dunne muurtjes

Kamer was in orde

Rustig zonnig rustgevend

Ontbijt was ergens anders maar in de buurt was er welvoldoende

Mooie nette kamer en badkamer

goed voor één nacht maar niet om langer te verblijen.

de plaatsing van de stopcontacten, er was een koffiezet voorzien maar geen stopcontact op een bereikbare plaats!

geen ontbijt genomen wegens te duur!

Ok

Maar 1 tasje nespresso

Mooie kamer Prima badkamer

Ontspannend

Niets eigenlijk

Sfeervolle kamer, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

een paar haken of iets dergelijks in de badkamer om de...

een paar haken of iets dergelijks in de badkamer om de handdoeken aan te hangen

zeer aangenaam

alles ok

ok

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een heel comfortabel bed

Geluids isolatie beneden alles, je kan de conversatie van de buren zo meevolgen Toilet VUIL

Een heel comfortabel bed

niemand aanwezig bij aankomst.

niemand aanwezig bij aankomst. geen ontbijt. geen vuilbakje .

Het was ok door het zeer goede weer, we waren veel buiten.

Netheid in nde keuken

Het ontbijt kon beter voor die prijs nl 12 €

Het is echt tegengevallen!

Hygiëne was heel slecht! Er waren kapotte meubels in de badkamer! Geen verluchtingsmogelijkheid!

Vriendelijke ontvangst!

hygiene

donkere kamer geen verluchting

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

ik kom steeds weer

ik had maar 1probleem het slot van de deur ik moest telkens iemand vragen om mij te helpen slot mankeert

heb geen ontbijd genomen vind ik te duur

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Gelijkvloers, geen venster kunnen openen , geen proper...

Gelijkvloers, geen venster kunnen openen , geen proper kussen , donkere badhanddoeken

We hadden een bed , dat was oke, maar daarmee is dan alles gezegd. Het is zeker geen Bed en Breakfas

We hadden een betere service verwacht.

Er was geen ontbijt te krijgen, eigenlijk hebben wij dus enkel een kamer gehuurd.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goed op ontbijt na.

Ontbijt dat men men niet meer kan hebben op de Franslaan. De brasserie (Promenade) is te ver om te ontbijten.

Rustige omgeving en stilte.

ideaal gelegen, prijs - kwaliteit ok

lamp in de badkamer deed het niet.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Een geslaagde vakantie.

Hygiene in de frigo.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer was ook goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

de lokatie

de handdoeken roken niet fris, er lag veel stof

de lokatie

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Prijs kwaliteit goed

Het toilet was vuil

Het bed

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Voor ons niet meer

Hygiëne is hier het grootste probleem. Kamer kon niet worden verlucht.

Koffie op kamer. Ligging ideaal. Zeer goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Zeer ondermaats

Netheid Vuiler wc zeepresten op de wasbak Douchkabine douch kop kapot Beddengoed kapot en niet gesteken In kort zijn prijs niet waart

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Inorde

...

Het was inorde

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prijs kwaliteit niet in evenwicht

Hygiene, versheid van producten, ontvangst en vriendelijkheid. Prijs kwaliteit niet in evenwicht.

Bed

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Fijn verblijf in Nieuwpoort

We hebben niet echt iets gemist.

Vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt. Studio netjes in orde. UItstekende ligging.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ontbijt was goed.

Kamer nogal donker weinig verwarming

Ontbijt was goed. ligging was goed

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Gezellige stad om in te wandelen

Donkere kamer. Te weinig stopcontacten

Het ontbijt was lekker. Het bed was zalig