Beoordelingen over Bedford Hotel & Congress Centre 3-sterren

Rue du Midi 135, 1000 Brussel, België

#93 van de 215 hotels in Brussel

De ligging tov het centrum is goed!

Kamer was vergane glorie. Veel schimmel in de badkamer, waar ook geen afzuigsysteem is. In bad douchen. Vloer in de badkamer was niet zo schoon, je zag nog allerlei kringen op de grond rondom het toilet. Je hebt niet veel fantasie nodig om te raden waardoor dat veroorzaakt werd. Schimmel/roest in het koelkastje. Gehorig. Ontbijt standaard, niks bijzonders.

De ligging tov het centrum is goed! Parkeermogelijkheid goed geregeld en niet duur. Bed lag goed. Ruime uitchecktijd. In tegenstelling tot eerdere recensies vonden wij het personeel wel vriendelijk.

Locatie was super, parkeren fijn, al is het met een grote...

Geen shampoo en/of zeep in de badkamer Geen schoon douchegordijn Viezigheid op de muur in de douche/bad

Locatie was super, parkeren fijn, al is het met een grote auto wat passen en meten Vriendelijk personeel

ik voelde me niet welkom in dit hotel, het personeel was...

ik voelde me niet welkom in dit hotel, het personeel was zeer onbeleefd, en weigerden om Nederlands te spreken, maar ze begrepen wel wat je zei. Alle personeel sprak enkel Engels of Frans, wat niet kan voor z'n hotel. De kamers waren redelijk groot, maar zeer koel ingericht. De televisie werkte niet naar behoren. het ontbijt was gewoon. Dit hotel is geen 4 sterren waard

Aangenaam verblijf, vriendelijk onthaal, perfecte kamerservice

Alles was dik in orde, chapeau voor de mensen die de kamers onderhouden, dikke pluim

Ontbijt was heel lekker, spijtig van de drukte door de groepen waardoor je niet zo makkelijk overal bijkan

Een aanrader!

Het was in Brussel een erg warm weekend, een zeer licht dekbed is dan aangewezen, in de drukke ontbijtruimte was het veel te warm.

De kamers waren confortabel: ruim, goed bed, veel zitplaats, goede airco, bad, zeer proper, rustig. De inrichting is wat ouderwets.

Fijne overnachting

De parkeergarage is een echte uitdaging met een grotere auto. Maar wel lekker dichtbij, aan de andere kant van de straat. Betalen kan in het hotel.

Het eten was een heerlijkheid op zich. Voorgerecht heerlijke garnalen met knoflook. Biefstuk zo lekker vers en zo goed mals bereidt dat het lang geleden is dat ik zo goed heb gegeten. Met frietjes en zelfgemaakte mayo. Vers gemaakt.

Personeel erg onvriendelijk omdat we Nederlands onderling...

Personeel erg onvriendelijk omdat we Nederlands onderling spraken. Weigerde ook maar van 1 woord Nederlands te spreken. Andere mochten aan de balie voorgaan en werden uitermate vriendelijk in o.a. het Spaans hartelijk ontvangen.

De kamer was zeer proper, heerlijk beddengoed.

Het ontbijt vond ik vrij beperkt. Ik had een kamer met ontbijt gereserveerd en betaald. Gelukkig had ik alle documenten met bevestiging van de reservatie meegenomen want, bij het uitchecken, kreeg ik de boodschap dat het ontbijt nog betaald moest worden. Zij beweerden dat de prijs van Booking.com niet klopte en dat ik bij jullie maar klacht moest indienen. Blijkbaar hadden ze dit vaker voor met Booking.com. Op een gegeven moment moest ik zelfs bewijzen dat ik de reservatie via Booking.com wel betaald had. Ik eiste een chef te spreken, dit was hun probleem en niet dat van de klant. Na enige tijd op een chef gewacht te hebben, besloten ze het zo te laten. Ik vond dit een zeer onaangename situatie, ik ga ervan uit dat de afspraken tussen Booking.com en de hotels correct zijn. Dit heeft mijn vertrouwen in Booking.com wel geschaad, de aangeboden prijzen moeten correct zijn.

De kamer was zeer proper, heerlijk beddengoed. De locatie is perfect.

De prijs kwaliteit verhouding is prima.

Het hotel is een beetje vergane glorie, je ziet dat het ooit sjiek is geweest maar dat is hey nu niet meer.

De prijs kwaliteit verhouding is prima. Het was zeer schoon, en de ligging is lekker dichtbij de grote markt.

Zeer goed gelegen hotel, zeer mooie ontvangstzaal doch aankleding kamer reeds gedateerd

je kon kiezen tussen twee enkel bedden of 1 groot dubbel bed , had gekozen en ook extra aangegeven dat 1 groot dubbel bed wou , doch waren twee aparte bedden waardoor ik 's nachts tussen de twee bedden ben geschoven.; personeel is eerder afstandelijk en niet echt hartelijk. In de badkamer staan er vermeldingen voor zuinigheid op water enz echter staat in Frans, Engels , Duits , Spaans, Italiaans doch niet in Nederlands

heel lekker ontbijt, gepocheerde eieren , lekkere broodjes, lekkere koffiekoeken, veel keuze in koffie , chocolademelk en soorten thee; kamer was netjes, badkamer was netjes met ook lekkere zeepjes , er was een kluis aanwezig, voldoende opbergruimte , vrij stille kamer voor midden Brussel te verblijven

Goede locatie, correct ontbijt, nieuwe toegewezen kamer voor 95 % ok, -5 % voor lawaahinder

We kregen eerst een kamer toegewezen op het zevende verdiep naast de airco ventilatoren en uitlaten van de keuken. Na enig aandringen en na een "reclamatieprocedure" te hebben doorlopen "receptie-technieker-directie-technieker-receptie (receptie die met tegenzin een andere kamer gaf)" kregen we een andere kamer toegewezen.

We boekten dit hotel voor de 2de keer. Het ontbijt was correct - prijs/kwaliteit. De tweede kamer die we toegewezen kregen beantwoorde voor 95% aan onze wensen, maar was zoals we 's morgens vaststelden gelegen naast het bouwwerf in de straat en vanaf 'smorgens was er reeds veel lawaai tegenaan onze kamermuur.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Kleine Eenpersoonskamer

In het verleden was het daar spic en span maar dit keer kreeg ik bij binnenkomst het idee dat personeel geïrriteerd was en al was ik in België, niemand sprak Nederlands/Vlaams, gelukkig wel goed Engels. Ook de kamer was aan renovatie toe, wel schoon maar oud, heel veel gebruikerssporen zeg maar, en de airco moest 's nachts uit anders werd je er wakker van.

De reden dat ik voor Bedford koos was omdat ik heel vroeg op moest en dat Bedford dan een vroeg ontbijt meegeeft en ook nu was dat weer perfect geregeld. Het nachtpersoneel was wel heel voorkomend en behulpzaam.

Prima lokatie, kamer en ontbijt uitstekend.

Uitzicht. Ik keek uit op tegenoverliggend gebouw, vlakbij. Stoorde mij niet.

De entree van het hotel was groot en mooi (atrium) en de kamers ruim, met voldoende kastruimte, een zitje, bureau en zo meer. Ook een ruime badkamer met: aan de muur bij het bad zowel een hoge als een lage greep: uitstekend! Het ontbijt was prima. De ligging was ook heel goed, in een buurt met leuke smalle straatjes vol aparte winkeltjes en terrasjes; dichtbij de Markt. Een aanrader!

Goede locatie, vriendelijk personeel

Veel licht in kamers 's nachts vanuit de gang onder de deur door. Erg gehorig, met name de badkamer. Je hoort de bovenburen zeer goed.

Goede locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Locatie en ontbijt

We kwamen toe om 14u45. Check in was om 15u en we moesten nog onze bagage wegzetten. Ook hadden ze ons bij het inchecken niet verteld dat je een kaartje nodig had om bij het ontbijt binnen te kunnen. Sochtends kwamen we dit te weten, waardoor we dit nog moesten halen aan de receptie. Niet echt zo efficiënt?

Locatie en ontbijt

Heel vriendelijk personeel en de ligging van het Hotel...

De dagen dat wij er waren was het rond de 20°, airco deed het niet en de ramen kon je beter niet open doen 'avonds ivm lawaai van het verkeer.

Heel vriendelijk personeel en de ligging van het Hotel (centrum)

• Superior Driepersoonskamer

Check-out traag moesten lang op onze bagage wachten, aantal keren moeten vragen of die konden krijgen. Hadden derde bed met alleen een deken, konden geen extra dekbed krijgen.

Groot genoeg voor een nachtje, ligging ideaal, in het...

Ventilatie, in de ochtend drijfnatte ramen van condens, waardoor schimmel op de muur, badkamer verouderd, slecht werkende kranen

Groot genoeg voor een nachtje, ligging ideaal, in het centrum

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

aan te raden centraal uitvalspunt

ontbijt was iets minder uitgebreid dan bij onze vorige verblijven

uitstekende centrale ligging, parking onmiddellijk aansluitend, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel,

Goed voor zakelijk verblijf in centrum Brussel
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ik had nu voor het eerst een kleine 1 pp kamer op de 7e verdieping. Kamer is prima maar wel veel achtergrondgeluiden van nabijgelegen installaties. De schuiframen naar het platte dak konden niet meer op slot. Volgende keer toch weer gewoon een normale 2 pp kamer boeken, ook als ik alleen ben.

Centrale ligging, goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel.

Fijn Hotel in centrum van Brussel

Wat fijn zou zijn is een koffie/thee faciliteit op de kamer. Verder is het douchen in een badkuip niet altijd even prettig. Jammer dat er geen thermostaatkraan op de badkraan zit. Het instellen van de temperatuur kost nu veel tijd terwijl de kraan loopt.

Het hotel is in het centrum en is goed bereikbaar met zowel auto als openbaar vervoer. Achter het hotel is een parkeergarage. Vanuit de parkeergarage kun je de straat oversteken en direct het hotel binnengaan bij de achteringang. De Pre-metro (ondergrondse tram) is op 2 minuten loopafstand. Vanuit de halte zeer regelmatige verbindingen naar andere bestemmingen. Het hotel is op loopafstand 5 - 10 minuten van de Grote Markt en het Centraal Station. De kamers zijn ruim, zijn voorzien van een zitje een goed bed en een koelkastje. De badkamer is eveneens ruim maar heeft jammer genoeg alleen een bad en geen aparte douche. De kamer die ik had lag aan de voorkant het hotel en was niet zo goed geïsoleerd qua geluid. Het ontbijt is goed. Ruime sortering brood, broodrooster, harde broodjes, croissants chocoladebroodjes etc. Daarbij roerei en bacon, verschillende soorten kaas en vleeswaren, jus d' orange , grapefuitsap, cereals melk yogurt etc.. Het personeel was vriendelijk en efficiënt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Wij hebben, ook dankzij het hotel, drie hele fijne dagen in Brussel gehad.

Een van de lampjes in de kamers was defect. Dat wil zeggen het ging niet meer uit. Dit defect is gemeld, maar niet verholpen. (Wi hebben het lampje los gedraaid.)

Het ontbijt was goed De kamer was best De badkamer klein, maar goed De ligging van het hotel is helemaal prima.

We kregen een ruime kamer voor 3 volwassenen.
    • Superior Driepersoonskamer

de koffie bij het ontbijt heeft een smaakje....

We kregen een ruime kamer voor 3 volwassenen. Het ontbijt was gewoon OK. Geen mega uitgebreid mooi buffet maar wel de basis voor een goed ontbijt. het hotel biedt alle nodige faciliteiten al straalt het een beetje donker uit.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Al lijkt het hotel op het 1ste gezicht wel chique op de foto's, het is vrij oud en ook wel smoezelig. Een renovatie is echt nodig. De bedden waren prima, de douche heerlijk, al is douchen in het bad niet echt fijn of veilig. Ook is een douchegordijn onhygiënisch. Redelijk goed ontbijt. Lekkere verse broodjes en croissantjes. En ook eitjes en spek. Werd goed aangevuld steeds. Koffie vonden wij ondefinieerbaar. Wij vonden het wel gehorig 's nachts op de gang en je kon ook de tv in een naastgelegen kamer horen. Airco deed het niet super maar gelukkig zat onze kamer aan een soort stille binnenplaats, waardoor het raam gewoon open kon blijven.

De ligging van het hotel en de parkeergelegenheid achter het hotel.

Een relatief goedkoop hotel in het centrum van de stad.

Het is een beetje gehorig en de kamers kunnen een update gebruiken. Erg Basic.

Een relatief goedkoop hotel in het centrum van de stad. Prijs kwaliteit verhouding is oke. De staff is erg vriendelijk en je wordt snel geholpen

Ik ben vaker in dit hotel geweest, maar de WiFi wordt elke...

Ik ben vaker in dit hotel geweest, maar de WiFi wordt elke keer slechter , er is alleen koffie tijdens de maaltijden of in de bar (tegen betaling) geen koffie- of theefaciliteiten op de kamer. En dit is voor de eerste keer dat een vriend van me me niet mocht bezoeken omdat hij geen betalende gast was. Opmerkelijk dat eerder op de dag een blanke vriend zonder problemen naar Mn kamer kon komen maar een Arabische vriend werd de toegang ontzegd. Ik vond dat best jammer. Wellicht is hef kenmerkend voor de receptionist op dat moment en niet voor het hotel, maar ik ben wel klaar met dit hotel. Geen koffie of WiFi is te overkomen maar dat laatste punt gaat voor mij persoonlijk te ver..

We hebben genoten van ons verblijf - jammer van de verkeerde informatie over het ontbijt

Het viel tegen dat het ontbijt niet in de prijs was inbegrepen alhoewel dit wel was vermeld toen ik de kamer reserveerde via booking.com stond in het groen vermeld dat het ontbijt inclusief was - we hebben 15 euro betaald voor het ontbijt. We vonden het verwonderlijk dat het personeel totaal geen Nederlands spreekt.

De ligging van het hotel met bezienswaardigheden en AB op wandelafstand - We hadden een grote kamer en hebben heel rustig kunnen slapen.

middelmatig

roomservice. Pas na 2200 uur aangekomen na uren in de file te hebben gestaan. Geen roomservice aanwezig, zelfs geen droog brood

ontbijt erg mager, slechte koffie, droog brood. maar ja, prijs was niet erg hoog, dus kun je ook niet veel verwachten

We zullen hier niet meer gauw naartoe gaan, gedateerd. Parkeer garage was absurd klein en slordig.

De meeste tv zenders hadden geen signaal, nadat een technici hier ( op aanvraag van ons) naar gekeken had , was er geen verbetering. Veel personeel spreekt slecht Engels en helemaal geen Nederlands!

Ontbijt was erg massaal, wel aardig maar niet overdreven.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

heel prettig verblijf gehad.

Er hadden eventueel wat koude groentjes bij ontbijt mogen liggen.

prijs kwaliteit was alles ok. Ontbijt was in orde, soms duurde het wel een tijdje voor er werd aangevuld. Kamer was ok.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Voor herhaling vatbaar.

Bij de incheck waren wat problemen omdat het ontbijt dat geboekt was blijkbaar niet inclusief was. Na wat aandringen en onze mail van Booking.com werd dit toch rechtgezet.

Ontbijt was voor de prijs voortreffelijk. De kamer volledig in orde en netjes. Goed bed en flesje water op kamer is leuk.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Het ontbijt was uitgebreiders als verwacht.

Het was erg warm in de kamer vooral na het douchen. Het leek alsof de airco niet werkte. Rond 8:15 kwam de housekeeping al langs.

Het ontbijt was uitgebreiders als verwacht. De kamer was redelijk groot voor de prijs van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad.

Kamer 725 heeft een penetrante geur die in je kleren gaat zitten. Die lucht ging weg zodra je de ramen open zette. Maar bij terugkomst 's avonds was de geur er weer. Tegenover onze kamer was een dak met daarop een hele rij airconditioning systemen die veel lawaai maakten. Maar die stonden gelukkig niet vaak aan.

Het ontbijt was prima. Bovendien ligt het hotel centraal en kun je daar vandaan goed de stad bekijken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

6,0
    Het kon veel beter......

Bij telefonisch contact was er niemand die ons te woord kon staan in het Nederlands, en dit in de hoofdstad van België. Gelukkig dat wij wat andere talen kennen. Volgens een NIET fanatieke Belg: ongehoord! De kamers waren zeker niet proper. Bij sommige kamers was er schimmel en of vuil aan het plafond. Één iemand van ons gezelschap heeft een andere kamer gevraagd en onmiddellijk gekregen. Blijkbaar schrok men niet van de vraag. Het ontbijt was zeer basic.

Positief was de ligging.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Al met al een fantastisch verblijf zeker aan te raden.

Erg druk in ontbijt zaal is erg klein, weinig personeel voor afruimen tafels en bij vullen buffet.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, locatie was super direct in het centrum.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Teleurstellend. Eén van de slechtste ervaringen bij Booking.com.

Bar zeer beperkt open (bij incheck GESLOTEN!!),enorm lawaaierige kamers (slechte isolatie), respectloos T.O.V. Nederlandstalige gasten (Frans, Engels en Spaanse opvolging)

Kamers ruim en in orde.

Fijne locatie en kamer

Het ontbijt was zeer beperkt. Heb zelf lactose vrij dieet er was bv geen margarine.

Locatie en het was een fijn bed in een zeer ruime kamer met zithoek.

Personeel echt heel vriendelijk en prachtige lobby, heel...
    • Business Tweepersoonskamer

Bedden waren echt heel hard, kwamen met sterke rugpijn uit bed. Op de site stond American breakfast maar het was echt geen goed ontbijt. Nauwelijks keuze en enige „american“ wat er was, was roerei en spek, en dat hebben ze meestal overal.

Personeel echt heel vriendelijk en prachtige lobby, heel dicht bij de grote markt.

Koud

De verwarming

Wij hadden 2 kamers geboekt één daarvan was de verwarming defect en dit juist wanneer het sneeuwt en ijskoud was ze hebben komen kijken maar konden het niet herstellen en we kregen ook geen andere kamer Waardoor onze ouders in een koude kamer moesten slapen Bij het uitchecken vroegen we een compensatie maar helaas 🙁

Mooi hotel ,in het centrum van Brussel op 10 minuutjes...

Weet niets negatiefs te vermelden , of toch ,niemand van het personeel sprak Nederlands alhoewel aangegeven stond op hun site dat dit wel het geval was, ,voor ons geen probleem want engels en frans is oor ons geen probleem.

Mooi hotel ,in het centrum van Brussel op 10 minuutjes stappen van het centraal station , mooie kamer , goede bedden , ruim en voldoende ontbijt ,heel vriendelijk en behulpzaam personeel , kortom alles OK

Degelijke kwaliteit met goede ligging voor bezoek aan centrum Brussel.

Kamer was correct, maar doorgang niet altijd praktisch : bed te dicht bij de tafel.

De prijs-kwalitiet verhouding is zeer goed. Ook het ontbijt is prijs-kwaliteit uitstekend.

De vriendelijkheid van het personeel.

Het ontbijt was erg druk.het was lastig om een tafel te krijgen met 4 personen. Het was ook erg vervelwnd dat het roerei niet aopart was van het ham. Boor vegetariërs moslims en joden is dit erg vervelend.

De vriendelijkheid van het personeel. De locatie.

Hotel ligt op goede locatie en ruime ontvangsthal, mooi ingerichte hal.

Ontbijt, keuze was zeer beperkt.

Conciërge verwelkomde ons en gaf aan dat we niet konden inchecken, maar we konden wel koffer achterlaten en hij bood zelfs een plattegrond van de stad aan. Goede service!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De locatie is perfect, propere en ruime kamers en...

Wat ons als Belgen tegen viel is dat ze geen wooord Vlaams of Nederlands spreken, trek er spijtig genoeg niet op, wij zijn meertalig, maar dit vind ik niet kunnen, verder is hotel perfect

De locatie is perfect, propere en ruime kamers en vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Uitstekend locatie, lekker en uitgebreid ontbijt.

Het hotel is wel wat verouderd. Een opfrisbeurt zou het uitstekend maken...

Uitstekend locatie, lekker en uitgebreid ontbijt. Parkeren mogelijk in de buurt van hotel. Voldeed zeker aan onze wensen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima hotel voor een nachtje in Brussel.

Het ontbijt was wat eenvoudig en had uitgebreider gekund. De koffie en het hete water uit de machine waren niet heet.

De locatie van het hotel is uitstekend zo in het centrum. En de kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Aangenaam

Het personeel sprak geen Nederlands. Zelfs niet toen we hen in het Nederlands aanspraken, schakelden ze automatisch over naar het Engels. Onder elkaar was de voertaal Frans. Dit is voor ons geen breekpunt, maar we worden graag in Brussel ook in het Nederlands te woord gestaan.

Personeel receptie wij zijn in dit hotel al zeker 20 keer...
    • Business Tweepersoonskamer

Personeel receptie wij zijn in dit hotel al zeker 20 keer geweest nooit een upgreed denke over te schakelen naar wekenddesk en dan de mariot hotel met vriendelijke groeten roze geert

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima hotel voor bezoek aan de stad of AB

Het is een groot, beetje gedateerd hotel. Weinig keuze aan thee bij het ontbijt breakfast, kamille of groene thee.

De locatie is prima, de kamer was schoon, de bedden prima.

Bedford, waar de jaren tachtig voortleven.

Op de dag van vertrek liet onze kamerdeur ons er niet meer uit. De deur zat op slot en onze sleutelkaarten werkten niet meer. Gelukkig was de technische dienst na ons telefoontje snel ter plekke om ons te bevrijden.

Heb je een eighties fetisj, dan heb je in het Bedford de tijd van je leven. Alsof een cruiseschip uit 1984 is aangemeerd op de Zuidstraat, super centrum Brussel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Geweldig weekend gehad komen zeker nog eens terug in dit hotel

eigenlijk niks

Ontbijt was goed voldoende variatie. leuke bar vriendelijk personeel. De kamers schoon en een heerlijk bed .Goede locatie . Grote parkeergarage achter het hotel. toppie

Prima, met hele kleine kanttekening

Douche werkte niet fijn. En bij toilet bij de lobby erg lelijke gedateerde tegels

Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel, goed bed en erg centraal gelegen

De kamer was royaal, netjes en verzorgd.

De kamer was royaal, netjes en verzorgd. Het ontbijt was verzorgd en lekker, voor elk wat wils. De ligging ten op zichte van het centrum is ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Onvriendelijk personeel, hoewel we kamer met ontbijt hadden...

Onvriendelijk personeel, hoewel we kamer met ontbijt hadden geboekt, was de receptie erg grof, zij beweerden dat wij geen ontbijt hadden, hoewel dit wel het geval was. Op vertoon van onze boeking waren ze zelfs zeer onbeleefd. Kamer is aftands en de badkamer vies, vooral het bad met schimmelplekken. Nachts onnoemelijk veel lawaai, we hadden een kamer een de achterkant van het hotel, dus je zou denken dat deze rustlger is maar niks van aan! Wie naar Brussel gaat, neem a.u.b. een ander hotel, voor de ligging moet je dit hotel ook niet kiezen!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Gezellig hotel in centrum, vlakbij Manneke Pis
    • Kleine Eenpersoonskamer

Onduidelijke gangen met onduidelijke bewegwijzering.

Gezellig en comfortabel hotel in Engelse stijl. Heerlijke bedden! En hoewel het officeel kleine kamer was, was het ruim genoeg en zelfs met ligbad.

De kamer was prima.

Wifi werkt niet. je krijgt wel verbinding maar dan werkt het verder niet.

De kamer was prima. Ontbijt redelijk; alles wordt snel weer aangevuld. Het is een verouderd hotel mar netjes en schoon. Prima gelegen; op loopafstand van de grote markt en manneke pis. Personeel is behulpzaam.

verschrikkelijk slecht

*we verbleven in het hotel van 31/10 tot 2/11..op 1/11 (een officiële feestdag) worden we om 6u s'morgens gewekt door drilboren,hamerslagen... werkmannen die aan het terras van onze kamer begonnen te werken!!!!!! op een feestdag???????????? bedankt om mijn verjaardagsuitje volledig te verpesten!!!! in de kamer blijven zitten was geen optie door het helse lawaai dat ze op het terras aan het maken waren. *het personeel trok zich niets van deze klacht aan. Op voorhand je betalende klant te waarschuwen voor deze werken was ook te veel gevraagd..echt schandalig in die omstandigheden mensen in de kamer te boeken!!! *het ontbijt was zeer teleurstellend koude slijmerige eieren,1soort kaas maar wel verschillende vleeswaar enkel gezoet cornflakes geen muslie of grenola vese fruitsla enkel met appel en appelsien..... enkel rotte appels bij het fruit hier kom ik nooit meer terug!!!!

het bad

geen water in de badkamer, helaas pindakaas
    • Business Tweepersoonskamer

Door een technische panne was er geen water in de badkamer. Hierover werd niet gecommuniceerd. Toen we zelf informeerden, werd gezegd dat we geduld moesten hebben. Na twee uur was het probleem nog niet opgelost. Er werden ook geen alternatieven geboden. Uiteindelijk hebben we een 50% korting bedongen bij de manager en zijn we ongewassen de straat op gegaan.

Goed hotel, lekker centraal
    • Aanbieding - Standaard Kamer

Maar 1 Nederlandse zender, NPO 3 deed het niet terwijl die wel in de gids stond, kamers zijn gehorig

Lekker en uitgebreid ontbijt, ruime kamers, lekkere douche/bad, leuk hotel, bij de lobby is altijd wat te zien

Verblijf is zwar tegengevallen

Receptie personeel kort af. Schimmel in de voegen op de badkamer en een stinkend open putje. Schimmel doorgegeven aan de balie, men gaf sterk de indruk dat ze er niets mee doen. Prijs kwaliteit is totaal uit verband. Te duur hotel voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt.

Personeel voor de schoonmaak en ontbijt waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

aangenaam verblijf

de witte gordijnen op de kamer moeten gewassen worden

de ligging van de kamer , prima bed, goede kapstokken in de kast, plaats voor valies, kleine badkamer, maar alles aanwezig

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed verblijf in centrum stad
    • Business Tweepersoonskamer

Alleen bij aankomst per persoon een flesje water op kamer. Geen koffieapparaat. ‘s Avonds geen mogelijkheden voor vertier binnen de accommodatie.

Korte afstand tot centrum. Grote markt op loopafstand.

Niet voor een belevenis
    • Aanbieding - Standaard Kamer

Het is allemaal zeer onpersoonlijk en massaal. Ontbijt en ontbijtzaal inspiratieloos. Maar, voor de prijs mag je hier niet over klagen!

Prima locatie in het centrum. Alles binnen loopafstand. Prijs-kwaliteit is zeer goed.

Aangenaam verblijf

Niets op te merken

Het ontbijt was in orde , de koffie iets te sterk . De kamers waren net en proper Dat we de valiezen mochten in bewaring geven als we toekwamen vooraleer we in de kamer mochten alsook de tweede dag mochten we de valiezen in de beveiligde zone brengen ; We hebben nog gans de dag in Brussel gewandeld .

Geen aanrader, er zijn voldoende alternatieven in de buurt.
    • Business Tweepersoonskamer

Tijdens het inchecken was er al verwarring omtrent het al dan niet bezet zijn van onze kamer die we geboekt hadden. De receptioniste dacht dat de kamer reeds bezet was, haar collega overhaalde haar om ons toch de sleutel van de kamer te geven. Tot onze ergernis én die van een andere gast was de kamer reeds ingenomen, een heel vervelende situatie als je op dat moment oog in oog staat met andere gasten. De reactie van de receptionist was alles behalve correct, geen excuses wat flauwe opmerkingen (hij wist ons O.A. met veel trots te melden dat hij geen Belg was...) Na het toewijzen van een nieuwe kamer vroegen we hem of het nu ok zou zijn en we kregen als antwoord dat we dat maar moesten afwachten.

Goed ontbijt, super locatie bij de stad !

Goed ontbijt, super locatie bij de stad !! , mooie kamer en nieuwe badkamer en goed werkende airco , grote parking bij het hotel aan een schappelijke prijs per dag , een aanrader dit Hotel Prijs/kwaliteit TOP ! ! !

Als altijd.

Jammer dat het ontbijt niet meer in de kamerprijs is inbegrepen.

Als altijd. Vaste kwaliteit. Vriendelijke staf, mooie kamer en lekker ontbijt en dat alles voor een plezierige prijs

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima accomodatie voor zakelijke reiziger!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Gratis parkeren voor de deur kan van 18:00 's-avonds tot 9:00 de volgende ochtend. Daarmee kun je je de kosten van parkeren op de hotelparkeerplaats uitsparen ad €15,-/nacht (ik kwam na 18:00uur aan en was voor 9:00 uur weer weg)

De schone kamer

Prijs/prestatie is uitstekend
    • Aanbieding - Standaard Kamer

Hier en daar wat slijtage aan het interieur.

Prima hotel voor de tourist in Brussel. Kamer goed. Midden in het hoogseizoen kan het in de ontbijtzaal licht chaotisch zijn. Prima locatie tov bekende attracties. Ook direct achter het hotel leuke pleintjes en cafés.

Goed ontbijt, propere verzorgde kamers
    • Aanbieding - Standaard Kamer

Alle geschreven info in het Frans, Duits, Engels, Italiaans & Spaans maar nergens een woord Nederlands te bekennen. Schandalig voor een hotel dat in de hoofdstad een tweetalig land ligt. Bij aankomst kende zelfs receptioniste niet eens Nedelands.

Goed ontbijt, propere verzorgde kamers

Mooi en comfortabel hotel in stadscentrum

Douchen in het bad was niet handig.

Locatie is perfect voor stedentrip. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeergarage tegenover het hotel voor 15 euro per dag. Mooie kamer met heerlijke bedden. Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Een aanrader dus!

Telkens wederom een plezante ervaring om daar te overnachten.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Soms beetje wachten bij inchecken.

De veelzijdigheid en bekwaamheid van het zeer vriendelijk personeel. Hygiëne en netheid buitengewoon. Zeer ruim ontbijt met veel keuze. Prachtige inkomhal.

De ligging is uitstekend;

Bij aankomst werd aan het onthaal geen Nederlands gesproken. Gelukkig hebben we zelf geen probleem met Engels, ...........

De ligging is uitstekend; ontbijt is niet geweldig uitgebreid, maar voor ons zeker voldoende; personeel in het restaurant is zeer vriendelijk; de kamers zijn, zeker gezien de prijs, heel goed.

Was oke voor paar dagen

Kamer was toe aan opknapbeurt (plafon zat scheur in en loshangende verf aan)

Matige ontbijt keuze , fitness apparatuur sterk verouderd, goed slapende bedden, goede locatie

Heel fijn om naast het hotel in de parking te kunnen...

Heel fijn om naast het hotel in de parking te kunnen parkeren met korting. Mooie schone hotel kamer en vlakbij het centrum van Brussel. Gezellige dagen gehad.