Beoordelingen over Hotel Belvedere 3-sterren

Rodebergstraat 49, 8954 Westouter, België

#2 van de 5 hotels in Westouter

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Zeer ruime kamer, was een mini appartement.

De deuren naar de gang zouden wat meer geluiddicht mogen zijn.

Zeer ruime kamer, was een mini appartement. Heel proper, een heel lekker ontbijt en heel vriendelijke mensen.

We hebben genoten van een heel fijn weekend in een heel mooie streek!

We hadden een grote gezellige familiekamer aan de achterkant van het hotel, met zicht op de bossen. Zalig rustig! Het ontbijtbuffet was heel goed, alles was aanwezig om van een lekker ontbijt te genieten, vers fruit, yoghurt, fruitsappen, verschillende broodsoorten en broodjes, kaas- en vleesschotel,... Je kan ook rustig iets drinken en in het restaurant er is een uitgebreide keuze aan gerechten aan democratische prijzen. Parkeren kan gratis op een private parking achter het hotel.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer tevreden
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Mooie Kamer met prachtig zicht, lekker ontbijt, rustige ligging, prachtige streek om te wandelen. Privé parking. Vriendelijke uitbaters. Familiale sfeer.

Tot volgend jaar!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Rolstoeltoegankelijk hotel! Heel lekker ontbijt met veel keuze en vriendelijke bediening, ruime kamer met propere badkamer, koelkast en kluis, rolluiken die goed verduisteren én de hitte buiten hielden bij deze tropische temperaturen! En kortbij het muziekfestival Dranouter want dat was onze bestemming.

Prachtig gelegen hotel met vriendelijke bediening en zeer degelijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

De wifi is enkel in de lounge, op de kamer was er onvoldoende bereik.

Zeer goede bedden, prachtig zicht over het Heuvelland vanuit onze kamer! Lekkere en degelijk ontbijt. Ook huisdieren zijn welkom.

Vriendelijk onthaal, rustige ligging, ruime kamer met balkon...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de keuken is de tijd blijven stilstaan... was niet slecht maar als vegetariër ging ik met honger van tafel.

Vriendelijk onthaal, rustige ligging, ruime kamer met balkon, privé parking.

Het hotel deed wat ouderwets aan, maar over het algemeen hadden wij niet te klagen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel tegen. Het beleg werd niet smakelijk geserveerd, denk aan de stukken worst. Er was maar op 1 dag stokbrood. De keuze van diner's vonden wij beperkt.

De kamers waren ruim, goed en schoon.

Het heeft ons deugd gedaan, we hebben van deze accomodatie kunnen genieten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trapjes is het midden van de kamer waren hinderlijk, vooral 's nachts bij het toiletbezoek.

Zeer vriendelijk en rustig personeel. Losse sfeer. Lekker avondmaal. Zeer ruime kamer met terras.

vriendelijke ontvangst, ruime kamer, ontbijt en restaurant...

gewoonweg niets.

vriendelijke ontvangst, ruime kamer, ontbijt en restaurant zeer goed afrekening zeer vlot en correct, prijs kwaliteit uitstekend. zeker een aanrader.

Heerlijk hotel!

Het matras van een van de tweepersoons bedden was niet zo comfortabel. Voor de rest een geweldig hotel.

Mooie nette kamer, met een nette badkamer. Heerlijk ontbijt.

We hebben ervan genoten

Het enige wat we misten op de kamer was een gordijn aan het terrasvenster. Als je uit de badkamer komt ziet iedereen je vanop straat.

Het was een ruime kamer met mooi uitzicht en we hebben ook lekker gegeten voor weinig geld, dus goed prijs-kwaliteit. 👍

Traditioneel en rustig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Overgordijnen en rolluiken, maar geen gewone gordijnen in de kamer. Je staat " op straat" of in het donker.

De verzorgde kamer, vriendelijke eigenaars

De prachtige ligging !
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

De koffie bij het ontbijt werd geserveerd in een gewone kan, bijgevolg na een tijdje koude koffie !

De prachtige ligging ! De grote kamers met groot balkon en een prachtig uitzicht !

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De ligging en wij kregen een mooie, ruime kamer met een mooi...
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

De ligging en wij kregen een mooie, ruime kamer met een mooi uitzicht over de streek. Het was er zeer rustig, vooral 's nachts. De badkamer was klein maar had een grote, moderne douche.

prijs/kwaliteit 10/10

Moeilijke trap. Anders de lift nemen :-)

Uitgebreid ontbijt. Ruime familiekamer. Ruime parking. Aan achterkant ben je direct aan het bos! Klassiek restaurant met lekker eten.

de prijs was aanvaardbaar voor wat we gekregen hebben
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Heel het hotel had een geur van vocht, de badkamer was verouderd, de douche was afgeschermd met een plastic gordijn, dat is niet meer van deze tijd, en de kamer was niet mooi aangekleed er hingen geen gordijnen als je niet wou dat de buren konden binnenkijken moest je de rolluiken aflaten en was het zicht ook weg

het uitzicht

• Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Niets eigenlijk. Enkel de matrassen wat aan de zachte kant.

Het ontbijt was voor ons meer dan voldoende variatie. Ik weet wel niet of je gebakken eieren kon krijgen. Ik heb het niet gezien en ook niet gevraagd omdat wij geen eieren eten , s morgens welteverstaan . Het uitzicht vanuit de kamer was fenomenaal!!! Het was ook een hele ruime kamer, dat is ook altijd heel aangenaam.

Kort (één nacht) maar uitstekend!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wellicht een idee om eenvoudige gordijnen op te hangen, nu alleen rolluik.

Prachtige ligging, vriendelijk personeel, ruime en schone kamer, goed eten. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Duur voor wat het is.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Geurhinder in gangen en kamer.eenmaal het kamerraam een tijdje open zetten was dit al beter. Wel veel kleine vliegjes binnen.

Het uitzicht op de streek

Prima, zoals steeds!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Het leger vliegen in de openbare lokaties (bar, ontbijtruimte en restaurant). Bleek seizoenseigen te zijn.

Ruime en verzorgde kamers voorzien van alle comfort. Vriendelijke en attente uitbaters. Prijs/kwaliteitsverhouding van de gerechten was prima. Enig minpuntje in de badkamer was de zwakke verlichting boven de wastafel.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Fantastische ligging met een prachtig uitzicht over het...
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Ontbijt was een tikkeltje basic.

Fantastische ligging met een prachtig uitzicht over het Heuvelland. Ruime kamer, de parking achteraan het hotel is een mooie bonus.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

ideale plek om te wandelen

De vrouw des huizes was helemaal niet vriendelijk. De man wel. De handdoeken stonken. Bij het ontbijt waren alle koeken al op (en er waren maar 3 kamers bezet). WE waren volgens de eigenaars laat aan het ontbijt dus er was al veel op. heel jammer. het ontbijt was wel uitgebreid en lekker, al mochten de yoghurtjes liefst wat frisser staan.

Het uitzicht was prachtig

ok voor 1 nachtje .

aanwezigheid van katten . buiten zaten er meer dan 10 en ook in het hotel zaten katten in de nachtgang . Prima voor mensen die graag katten zien , doch voor ons was dit een afknapper.

ontbijt was prima in orde . veel keuze als je op tijd aan de ontbijttafel zat .

Heerlijk. Familiebedrijf. Aandacht voor de overnachter.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn zoon eet veganistisch. Ik heb van te voren gevraagd of er eventueel sojayoghurt bij het ontbijt kon zijn waarop per kerende post werd gezegd dat ze hun best zouden doen maar niets konden beloven. Sojayoghurt, sojamelk en voldoende vegan opties voor mijn zoon! GEWELDIG!!

goedkoop en toch alles erop en eraan

keuken was niet echt proper ouderwetse badkamer, geen douche maar toch prima in orde

prima ontbijt heel leuk dat er kookgelegenheid was op de kamer restaurant ook heel goed en prijsvriendelijk

We hebben al veel beter gehad , dus matig
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Waren niet zo vriendelijk ,niet zo hygiënisch ,het loopt er vol met katten , ook binnen katten gezien , veel vliegen aanwezig tijdens ons ontbijt

Het panoramisch uitzicht van op het balkon

de kamer was super.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

de kamer was super. het balkon was een super pluspunt met het mooie uitzicht. het bed was ook zeer confortabel. de douche mocht voor mij wel wat beter, maar er zijn zeker geen klachten. de kamer was zeer ruim en het ontbijt was uitstekend.

Ideaal verblijf om de streek te verkennen. Zowel per fiets als met de wagen.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Verlichting in gemoderniseerde badkamer met douche kon beter. Aangezicht bleef in het donker in de spiegel.

-Goed ontbijt. buffetformule. gevarieerd en ook fruit ter beschikking -Grote kamer met prachtig uitzicht. Gevulde koelkast. Brandkastje in muur. Grote bedden. Aparte WC

rustgevende vakantie in mooie streek
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is niets wat ons echt tegenviel.

Het uitzicht vanuit onze kamer maar ook vanop het terras van het restaurant is uniek. Vanop de Rode Berg waar het hotel is gelegen kijk je neer op het Heuvelland-landschap met Kemmelberg, dorpen Loker, Dranouter, Nieuwkerke. Aan de horizon kun je bij helder weer Rijsel en de mijnterrils van Noord Frankrijk waarnemen. Het hotel heet niet voor niets Belvédère! Proper en sympathiek familiehotel. Ideaal als vertrekpunt voor fiets- en wandeltochten. Elektrische fietsen kunnen er opgeladen en veilig gestald worden.

Mooie streek met gezellige brasseriekes, jammer dat het hotel niet aan onze verwachtingen voldeed..
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging van het hotel(ver van alles). Ontbijt sober en niet alles vers vooral het vlees beleg en brood. Er zijn heel veel(+/-15) katten die in en rond het hotel rond zwerven.

Ruime kamer met goed gerenoveerde badkamer. Goede parkeer gelegenheid. Hotel ligt op de rode berg wat een prachtig zicht geeft over het heuvelland.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

goed voor een eenmalig verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de hygiene; in de douche was het super glad eens er water was gebruikt ( ben er uitgeschoven en gevallen) ; een onveilige trap in de kamer (ook uitgeschoven en gevallen) mede door dat de aan- en uit knoppen van de verlichting op de verkeerde plaatsen stonden; de verlichtingspunten op zich; het ontbijt viel wat tegen, de kwaliteit in het restaurant viel ook wat tegen; de lawaaierige elektrische rolluik en niks van drapperieen.

de ligging, het terrasje, personeel was vriendelijk, er was wel digit kabel tv.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

normaal, wat je kunt verwachten voor deze prijs

douchen in bad is fijner wanneer je de douchekop ergens op kunt hangen! Er was geen koffie of thee beschikbaar op de kamer, dat was erg jammer. Wanneer je een kookplaat hebt en servies etc. wil je ook graag een koelkastje waar je gebruik van kunt maken, nu was er alleen de minibar.

Vriendelijke ontvangst, fantastisch uitzicht!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prachtig locatie met een mooie uitzicht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer zaten veel spinnewebben had schoner gekund en op de gang had je een vreemde geur hangen waarschijnlijl van uit de keuken waar de trap uitkwam

Het ontbijt was goed verzorgd alleen meer variatie in broodjes.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Kamer was ruim en bedden waren comfortabel, restaurant in...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stof op de grond en spinnenwebben aan de lamp en onder de nachtkastjes. Veel vliegen in de ontbijtzaal. Alleen zittend douchen, geen mogelijkheid om douchekop op te hangen en geen douchegordijn of scherm aanwezig.

Kamer was ruim en bedden waren comfortabel, restaurant in het hotel was prima om te eten.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Aangenaam verblijf, prachtige omgeving, goed ontbijt, goed restaurant , zeer vriendelijke uitbater
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen gordijnen in de kamer, je kan dus in de kamer naast u van op het balkon gewoon de buren in bed zien liggen. De wandelaars die via het achterpad het hotel bereiken zien dus gewoon door u kamer. Dit geeft geen goed gevoel in de kamer en hier moet zeker toch wel iets aan gedaan worden.

De omgeving, rust

Hotel Belvedère
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Er viel ons niets tegen alles verliep vlot.

Het hotel is net en beschikt over zeer ruime kamers. Personen met een beperking en huisdieren zijn hier meer dan welkom. We hadden een kamer vooraan die had een heel groot terras met zeer mooi uitzicht. Zeer goeie verduistering. We waren iets later dan de uitchecktijd beneden dit werd ons niet aangerekend.

slapen en ontbijt zeker voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het avondeten in het restaurant was vrij goedkoop, maar er werden jammer genoeg alleen frieten geserveerd (bij alle schotels).

Uitstekende kamer, mooi vernieuwd, zeer ruim.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Top hotel op een toplocatie voor fietsers, wandelaars, bezoekers Flanders Fields en alle anderen !!!

Ik heb niks negatiefs ervaren in dit hotel.

Ruime en nette kamer. Prijs/kwaliteit in het restaurant was TOP !!! Een aanrader. Zaakvoerder weet wat z'n klanten willen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

het uitzicht was heel mooi en de vriendelijkheid van het...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt : er was genoeg , dat niet, maar ik miste een persoonlijke touch. Het was te "standaard" , meer iets voor een hotelketen, niet voor een familiaal hotel.

het uitzicht was heel mooi en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima hotel voor kortverblijf. Uitbater héél gedienstig. Zeer goede kamer en lekker gegeten.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting van het restaurant.

De grootte en hygiëne van de kamer. Heel rustig. Mooi uitzicht op het bos en in de verte 's avonds de verlichte stad Ieper.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Het Heuvellland is prachtig en hotel Belvedere zou ik aan iedereen aanbevelen.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Om naar de TV te kijken zou een iets meer comfortabele stoel gekund hebben.

Over het ontbijt viel niets te klagen. Een heel groot assortiment broodjes, beleg enz. Hele lekkere koffie ook.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Coming back !!

Eigenlijk niks.

Toffe simpele (en betaalbare) keuken, excellent bereid. Kamer was zeker value for money. Proper, genoeg ruimte, ontbijt was zoals verwacht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Excellente ligging om het erg mooie "Heuvelland" van Vlaanderen te bezoeken. Vlakbij Kosmos ( Cpt. Zeppos) en de wilgentunnels !! en op wandelafstand van een bekend wijn domein :-)

Wij kregen een grote kamer en ruime badkamer- ontbijt was...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er was een bad met handdouche in plaats van een douche

Wij kregen een grote kamer en ruime badkamer- ontbijt was goed - wij misten wel spek en eieren - vriendelijk onthaal - parking voor de wagen weg van de straat - kamer aan de boskant

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Mooie regio, matig verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers kunnen nog een verdere update gebruiken. Geen douche. Bij ontbijt waren de vleeswaren, yoghurt en andere niet gekoeld. Moet in de zomer aan de voorzijde snikheet zijn zonder airco. Idem voor glazen lift.

Locatie.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Het ontbijt was goed en ruime verzorgde kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed en ruime verzorgde kamers. Het eten 's avonds was ook heel lekker.

Hotel met familiaal karakter met enorm uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Hotel met familiaal karakter met enorm uitzicht Vriendelijke mensen, ruime kamers

Het was een uitstap voor de kinderen. Er zijn in deze streek heel veel mogelijk heden.

Het was er proper en we hadden plaats genoeg in de familie kamer.

gewoon prachtig

dat ik maar 1 nacht geboekt had

uitzicht

Goed verblijf om de streek te verkennen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt. Grote kamer met balkon. Personeel heel vriendelijk.

Lokatie, ontbijt, onthaal

Lokatie, ontbijt, onthaal

comfortabel maar wel gehorig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg gehorig, snurkende buren.

mooie kamer met balcon

- slechts 1 nacht maar groot vakantiegevoel

Zeer ruime kamer met meer accommodatie dan verwacht (keuken) Prachtig zicht op de omgeving

Mooi leuk hotel

Het eten 's avonds was niet lekker.

Heel mooie grote kamer. Prachtige ligging. Lekker ontbijtje.

Mooi uitzicht ,rustig , en vriendelijk ,wat wil je meer?????

Ontbijt is altijd heerlijk

Temperatuur op de kamer

prijs kwaliteit een aanrader.

prijs kwaliteit een aanrader.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Aangenaam verblijf zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prijs kwaliteit

Mooie locatie en ruime kamers!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Mss eitje bij het ontbijt?

Ruime schone kamers op een mooie heuvel met uitzicht! Ideaal voor Gent-Wevelgem wielrenkoers!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ontspannen weekend in mooi heuvelland
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Prachtig uitzicht vanuit de kamer.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ideale vertrekplaats om te wandelen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het licht van de trapje. Nachtlampje en overige verlichting aan muren veel te sterk.

Het ontbijt was basic. Miste een eitje.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

vriendelijke bediening

vriendelijke bediening

gezellig!

vriendelijk onthaal, rustige ligging

Prijs kwaliteit prima
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Wat gedateerd maar netjes, vriendelijk personeel en lekker eten.

We komen terug!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Hrmet was te warm op de kamer ( geen airco)

Mooie kamer met schitterend uitzicht!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

• Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Proper en ontbijt lekker en verzorgd!!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Aangenaam
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was te groot t.w. een studio

Heel aangenaam en smakelijk weekend.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bearnaisesaus bij onze cote à los

De kamer was heel mooi en proper !

Fijn maar denk niet dat we dat hotel nog zullen boeken
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Ontbijt en de ontbijtruimte was niet echt gezellig en proper (kan zijn dat de steen zo was maar twijfel )

Mooie ligging

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

ALLES GOED VERLOPEN? HET WEER ZAT MEE EN DAT DOET ALTIJD GOED

GOED ALLES OK

fietsen kunnen veilig binnen zetten

fietsen kunnen veilig binnen zetten

Ontbijt was verzorgd maar te vroeg opgeruimd .
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was verzorgd maar te vroeg opgeruimd . De kamers en het geheel zijn aan vernieuwing toe . Het sanitair daarentegen is volledig vernieuwd .

Prachtig heuvelland te ontdekken met de fiets!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Boxspringbedden zijn voor mij te zacht, ik heb liever een harde matras.

Het prachtige uitzicht op de kamers vooraan.

uitzicht

Om nog terug te komen ...
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

een heel grote kamer met groot balkon en een uitzicht tot de horizon... je ziet letterlijk Frankrijk binnen!

De kamer was zeer ruim

De kamer was zeer ruim