Beoordelingen over Hotel Bero 4-sterren

Hofstraat 1A, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#10 van de 34 hotels in Oostende

Nog dit: die TV liet veel te wensen over. Ook geen "radio" mogelijk (?)
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De uiteindelijke prijs was hoger dan vermeld bij mijn reservatie via Booking.com. Gelukkig betaalde de persoon met mij zonder morren die hogere prijs. Dat vond ik vooral gênant tegenover haar.

Het geheel beviel mij en mijn vriendin allerbest. Maar ik kende het hotel al: ik heb er meerdere keren gelogeerd. Wij komen zeker nog eens terug!

Ik kom terug in een vernieuwde kamer!
    • Classic Tweepersoonskamer

We zaten in de Classic room... is dringend aan vernieuwing toe! De matrassen zijn versleten... wij lagen in een put! En we hadden ook problemen met het toilet... het spoelde moeilijk of niet door! En we vonden het vreemd een ligbad maar geen sproeier?

Super ontbijt... valt niks op aan 't merken! Van genoten! Super lekker koffie! Die mis ik nog steeds! Goede ontvangst! Ligging is ook heel goed! Proper kamer!

Te veel betaald voor een hotel dat max 3 sterren verdiend!
    • Ecologie Kamer

Voor 250€ per nacht en dan nog eens 4 sterren lagen onze verwachtingen hoger. Geen parking beschikbaar zoals vermeld staat op de site. Gebouw vrij oud / vast tapijt op de kamers maakt het niet echt proper / kleine kamers

het feit dat ik een kamer had geboekt die eens zo groot was...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het feit dat ik een kamer had geboekt die eens zo groot was als die ik gekregen had maar waarvoor ik wel dezelfde prijs had betaald. Na protest lag het gewoonweg aan booking.com. Volgens mij opgezet spel. Grote Nederlandse oplichterij.. Kuthotel.

Wij zijn niet in de sauna's geweest. Het buren geluid was niet prettig; ook het geluid van de straat
    • Ecologie Kamer

Wij vonden de kamers erg gehorig; er viel van alles mee te beleven van de buren...….. Ook erg veel lawaai van de straat als je het raam open zet..

Ontbijt was goed.

Ontbijt en alles was netjes, men had ons parking beloofd,...
    • Ecologie Kamer

ik heb gevraagd om die twee resterende dagen in september te nemen, maar dat kon niet. Hiervoor moest ik met Booking.com onderhandelen maar daar krijg ik geen reactie, ook niet op mijn e-Mail.

Ontbijt en alles was netjes, men had ons parking beloofd, maar die was er niet. ik had voor vier dagen geboekt en betaald na twee dagen ik ziek geworden en naar huis gereden. Ik heb gevraagd die 2 dagen in september terug te nemen.

Faciliteiten .
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel lawaai smorgens van de vogels, omdat we heel dichtbij vishaven zaten. Begon al heel vroeg, raam kon niet dicht geen airco.. spijtig

Faciliteiten ..

Een van onze topkeuzes als we in Oostende verblijven.
    • Ecologie Kamer

Tv aanbod. Kwaliteit van de broodjes en croissants is niet in verhouding tot de rest van het ontbijtbuffet. Liever elke dag ontbijt tot 10u30 ipv 10u.

Mooie ruime kamer met comfortabele badkamer. Super de luxe wellness. Uitgebreid ontbijt. Prachtige hotelbar. Vriendelijke uitbaters en personeel.

Het ontbijt was goed voorzien, een meevaller.
    • Classic Familiekamer

De kamer was niet voorzien van een airco, hoewel ik in de veronderstelling was van wel omdat dit bij de eigenschappen van het hotel stond. De kamer was heel ouderwets en niet meer volgens de huidige kwaliteitsnorm, naar mijn mening. Heb al in veel 4-sterren hotels geslapen, deze was zonder twijfel de minst comfortabele. Daarenboven was het heel warm en zonder airco in de kamer, moesten de ramen open met de bijhorende omgevingsgeluiden als gevolg. Er werd me bij het uitchecken ook niet gevraagd of ik tevreden was, nochtans basis beleefdheid voor een 4-sterren

Het ontbijt was goed voorzien, een meevaller. Ook het zwembad was proper in orde

Ruime kamer met douche en toilet het bad apart wat...
    • Classic Suite

Verouderde kamer, zou een renovatie kunnen gebruiken. Twee aparte matrassen.

Ruime kamer met douche en toilet het bad apart wat gzmakkelijk is voor een gezin, het ontbijt was verzorgd en geen last van lawaai ook al was de kamer vlak naast de lift. We zouden zeker nog eens terug komen.

Zalig ontspannend. Een fijn moeder-dochter moment
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was verouderd, maar het is niet storend.Er stond ook veel in de kamer; bed, 2 zetels,salontafel en nog een zetel, kwam druk en benauwend over. We hadden een kamer met een ruimte wc-douche en een aparte badkamer met wastafel en bad. Dit vonden we wel een pluspunt.

Het ontbijt is prima. Ruime keuze. Zwembad is niet groot, maar ideaal om bij minder goed weer eventjes in te gaan plonzen. De ligging van het hotel is prima. Je bent in een wip op het strand en in de stad.

4,5
    dit viel tegen
    • Classic Familiekamer

Kamer was schandalig heet. Een 4 sterren hotel in België zonder airco en met de ramen open zat het binnen de minuut vol muggen. Er was geen windblazer beschikbaar. Niet geslapen!

ontbijt was perfect.

aangenaam
    • Classic Tweepersoonskamer

Bad zinder douche sproeikop. Na ons verblijf en de sleutels afgeven, werd ons niet gevraagd of we tevreden waren.

Het ontbijt was uitgerbreid, alles er op en eraan. Personeel van ontbijt was zeer vriendelijk, ook voor de kindjes. Welness is top.

goed hotel, maar wat beter verwacht voor 350 euro...
    • Executive Suite

Matras was niet zo goed, wij hadden de suite, de grote van de kamer is heel goed maar wat moderner zou mogen.

ontbijt heel lekker en proper en veel. goeie locatie !

Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Familiekamer

Interieur in inkom en restaurant heel modern, kamers ouderwets! Maar de kamers waren wel perfect proper!

TOP ontbijtbuffet! Alles is aanwezig , zeer verzorgd, ruime keuze!

Zeer goed hotel op mooie locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Parking van hotel beetje onpraktisch (maar beter als geen parking !) Verwarming op kamer 501 kon niet volledig uitgezet worden Hotelbar niet zo gezellig ingericht...

Super volledig ontbijt in een luxueus ingerichte ontbijtzaal (zelfs cava en verse wafels...) Familiale sfeer in hotel. Ruime en goed uitgeruste kamers ; toffe ligging in Oostende ! Dakterras om het weer uit te testen...

Aanrader. Prijs/kwaliteit.
    • Classic Familiekamer

Kamer een beetje outdated maar proper en comfortabel. Prijs/kwaliteit.

Lekker en varierend ontbijt. Ideale ligging. Mooi zwembad. Vriendelijk personneel.

Alles gewoon heel erg goed.

Geen opmerkingen

Alles gewoon heel erg goed. Beter kan men zich niet wensen. Heel lekker ontbijt. En hele nette kamers. Echt een aanrader om het te boeken.

Uitstekend verblijf, een aanrader, we komen zeker terug
    • Ecologie Kamer

Het enige min punt het was er warm op de kamer , kon airco niet op koeling zetten, waardoor we de vensters openden en hadden dan last van het nachtlawaai, waardoor het hotel er in feite niks kan aandoen.

Ondanks de grote van het hotel, toch een zeer persoonlijk vriendelijk warm onthaal. Zeer gedienstig personeel. We komen er zeker terug. Het ontbijt was uitstekend. Het ligt in de buurt van het centrum en de restaurantjes.

• Classic Tweepersoonskamer

De kamer was niet zo mooi voor dat geld. Ouderwets en een heel kleine wc juist bij het bed. En het was warm s avonds en overal staat dat er airco is maar we vonden nie hoe het aanmoest.

super
    • Executive Suite

De vriendelijkheid van de hotelmanager was niet slecht maar hij was wat te veel stressy. Voor de rest een super weekend in onze "KONIGIN DER BADSTEDEN" en een mooie relax/ sauna ruimte. We hebben terug geboekt voor deze weekend het : Oostende voor anker weekend.

super

Totaal geen beslommeringen met het verblijf, dus konden we ten volle genieten van de vakantiedagen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Om de lift te gebruiken moest men gebruik maken van de deurkaart, maar eigenlijk ging het ook zonder.

vriendelijk en gedienstig personeel. ook geen aanmerkingen op het verzorgd ontbijt.

Smerig oud over prijst maarwel lekker gegeten.
    • Classic Familiekamer

Staff alleen tijdens check-in. Zwembad hygiene Sauna hygiene Kamer en corridors oud en muff.

Checking ging nogal stroef, staff was niet behulpzaam en zelfs wat onvriendelijk, betreffende restaurants en parkeren in de omgeving. Zwembad was koud en vies. Kauwgum, haren en andere viezigheden waren te vinden in het bad. Vervolgens zat iedereen met zwembroek in de sauna, waar overigens geen zeep en handoeken aanwezig waren, nog enige supervision. Dit kan echt wel beter als er een member van staff eens een kijkje zou nemen. Renovatie kamers en gang zou ik zeker overwegen voor 180 euro per nacht. Ontbijt was goed.

Voor ons was het geweldig
    • Ecologie Kamer

De parkeer plaats was het moeilijkst. Maar je zit nu een maal aan de dijk.

Het ontbijt was zeer goed alles was er. De kamers waren zeer net en verzorgt.

Als ik nog eens naar Oostende ga boek ik daar terug.
    • Classic Tweepersoonskamer

De eerste kamer maar dat werd vlug rechtgezet.

Ik zat eerst in een kamer achteraan. Er was veel lawaai en geurhinder. Bij het melden hiervan werd ik direct een andere (nieuwere) kamer toegewezen welke uitstekend was. Vriendelijke mensen. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

de netheid van de kamers en het ontbijt.
    • Classic Familiekamer

de correcte doch afstandelijke receptie. de badkamer was net, maar zonder meer, het voelde zeker niet aan als een 4 sterren hotel, meer als een business hotel.

de netheid van de kamers en het ontbijt.

Voor die prijs mocht het beter zijn.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel op zijn eigen was goed. maar veel te duur voor wat het was. Kleine bedden, in de bar geen zacht muziekje. en veel geld voor de parking.

Kamers waren proper maar wel een kapot licht.

Weekend was leuk, maar zal het hotel niet aanraden bij vrienden
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ontvangst bij aankomst in het hotel was beneden alle pijl. het was een hele onvriedenlijke en koele ontvangst. eigenlijk samengevat vind ik de prijs dat we hebben moeten betalen voor het verblijf in dit hotel veel te veel. kamers waren wel netjes en ontbijt was in orde, maar gewoon algemeen veel te veel geld voor wat je terugkrijgt. Ergens anders krijg je meer waar voor evenveel geld. Grotere kamer, noge een beter ontbijt en zeker en vast een veel betere ontvangst bij aankomst.

het ontbijt was helemaal in orde.

Een aanrader, een hotel met 200% genieten!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was gewoon top! Super ruime, verzorgde kamer en rustig. Daarbij ook genieten van het zwembad en de sauna. Als ontbijt zeer uitgebreid buffet met gerookte zalm, verse groenten en fruit en yoghurt en verse plattekaas en 6 tal soorten franse kazen en verschillende soorten brood. Heeft mijn verwachtingen overtroffen.

• Classic Tweepersoonskamer

Sauna's mochten voor mij wat warmer staan. Het feit dat weinig mensen de regels in de sauna respecteren. ( naakt = naakt )

Propere en ruime kamers. Ontbijt was prima. Wellness was ook goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Tijdens ons verblijf bleek kamer moeilijk op te warmen en...
    • Classic Tweepersoonskamer

Tijdens ons verblijf bleek kamer moeilijk op te warmen en was water lauw.Na melding aan receptie dadelijk iemand langs gekomen om probleem op te lossen.Gezien het een tijd ging duren voordat alles terug oke was kregen we een upgrade.We hebben de suite gekregen uiteraard zonder meerprijs.Chapeau !

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima 4 sterrenhotel voor verlengd weekend of langer verblijf.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit van de handdoeken . Waterstraal van de douche. Liever tweepersoonsbed, echter niet beschikbaar in luxe kamer (?!)

Ontbijt is zeer uitgebreid en goed. De moderne en perfekt werkende wellness. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Een uitstekend, relaxerend, leuk verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

tapijt als vloer, ik hoorde mijn bovenburen hun stappen zetten. voor mij te zachte matras

uitstekende ligging, personeel vriendelijk, uitstekend ontbijt.

Het ontbijt was heel lekker en het personeel vriendelijk.
    • Classic Familiekamer

We hadden een erg verouderde kamer en dan vooral de badkamer viel erg tegen!!! De mengkranen en de douchekop zijn DRINGEND aan vervanging toe!!!(bad)kamer geen 4* waard!!!

Het ontbijt was heel lekker en het personeel vriendelijk. Heel goede matras om op te slapen

Aanrader
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi verzorgd hotel met ruim ontbijtbuffet, prachtige whisky bar en accommodaties. Ruime kamers en rustig gelegen en toch dicht bij restaurants en centrum van Oostende

Propere kamers.
    • Ecologie Kamer

De accomodatie sauna en welness waren iets kleiner dan verwacht. Badkledij was verplicht , maar hier wordt geen controle op gedaan, waardoor je een genant gevoel krijgt als jij wel de regels van de badkledij wel volgt.

Propere kamers. Heel uitgebreid ontbijt en alles vers bereid. Sanitair heel hygiënisch. Vriendelijk personeel.

Super ontbijt !
    • Ecologie Kamer

Liever badpak in sauna ...

Super ontbijt !!!! Rustige kamer ondanks dat ze vooraan op het eerste verdiep lag. Comfortabel en warm. Dicht bij het centrum en allerlei attracties.

zeer aangenaam, een aanrader voor koude en stormachtige winterdagen
    • Ecologie Kamer

wat stroef personeel receptie. Openingsuren welness beperkt , weinig relaxruimte

zeer gezellige Wiskey bar bij de haard, echt een aanrader en leuke barman. zeer leuk zwembad en welness, leuke fitness

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima ontbijt en mooie wellness.
    • Classic Tweepersoonskamer

De classic kamer was een grote teleurstelling. Het toilet staat op minder dan een meter van het bedhoofd en heeft een plooideur die totaal versleten en daardoor onmogelijk te sluiten is. De voorziening om het toilet door te spoelen hangt los. In het bad is geen sproeikop voorzien voor het wassen van de haren. Er is geen minibar. De matrassen zijn veel te zacht of mss versleten en daardoor heel slecht voor de rug. Behangpapier hangt op meerdere plaatsen los en de glasgordijnen hebben dringend een wasbeurt nodig.

Prima ontbijt en mooie wellness. Propere kamers.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Aangenaam verblijf met wat mogelijke verbeterpuntjes
    • Classic Familiekamer

De familiekamer die wij hadden gekregen was niet in verhouding tot de rest van het moderne hotel. Verouderd en dingen toe aan vervanging. Ook jammer dat de familiekamer geen afscheiding in kamers had, wijzelf hebben kleine kinderen en als de kamer dan eigenlijk enkel bestaat uit een ruimte met 4 bedden, ben je bijna genoodzaakt om samen met je kleine kids het bed in te kruipen om 20u!

Hotel had een schitterende locatie en mooie faciliteiten, zoals het zwembad en een moderne ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Fijn weekend door goede ligging en zwembad. Wel warm en oudere familie kamers.
    • Classic Familiekamer

De Familie Kamers zijn erg warm, zelfs in October. Ze zijn ook vrij oud, wel proper en ruim. Blijkbaar worden deze in een paar jaar gerenoveerd.

Super ligging, voldoende groot zwembad. Het ontbijt is heel goed met veel keuze. De vriendelijke eigenaars helpen zelf mee, een echt familie hotel.

Spa is O.K. maar van persoonlijke benadering is geen sprake en ontbijt verloopt niet aangenaam
    • Ecologie Kamer

Matrassen veel te zacht, kleuren in de kamer te somber, verlichting te wit en te beperkt

Weinig privacy tijdens het ontbijt. Je zat veel te dicht bij anderen waardoor een gesprek onder elkaar onmogelijk was.Weinig creativiteit ook in het aanbod. Voor 180 euro per nacht verwacht je wel meer privacy en stijl. De hotelbaas was ook helemaal niet vriendelijk, zelfs kortaf. De dame aan de receptie was wel lief.

mooi afgewerkt hotel waar je kan genieten en relaxen
    • Ecologie Kamer

aan het zwembad zouden enkele zeteltjes mogen staan om te rusten en te relaxen,mss de temperatuur dan ook iets warmer

het hotel is heel proper en heel mooi afgewerkt. het oogt heel modern en rustig, de kamers zijn zeker in orde!

-Zwembad/wellness open tot 22u
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Geen restauratie -Kamers wel wat gedateerd -Personeel geeft soms niet de juiste informatie (het zou om 21.30 niet meer mogelijk zijn om nog ergens te eten, in werkelijkheid was alles in de buurt nog open)

-Zwembad/wellness open tot 22u -Zeer goed ontbijtbuffet -Bar 24u open

wij komen zeker terug
    • Classic Familiekamer

het was uitzonderlijk warm weer en het was warm op de kamer (zonnekant)

zeer centraal gelegen, alles piekfijn uitgedacht bvb kaartje voor toegang kamer is ook de liftbeveiliging, je merkt duidelijk dat dit een familiebedrijf is: zij hebben alles onder controle.

Uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, de...
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer is gedateerd, dus is aan een update toe. Tapijt als vloerbedekking is naar mijn gevoel niet hygiënisch.

Uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, de aanwezigheid van mevrouw Bero bij het ontbijt geeft je een welkomsgevoel.

Fijn verblijf
    • Classic Familiekamer

De uitstraling vd gezind kamer is niet zo hip; mr wel heel proper. Kleine tip: een waarschuwing voor het afstapje als je de kamer binnen wandelt. Voor de rest perfect.

Uitgebreid ontbijt. Perfecte locatie.

Voor de eerste keer Oostende bezocht, we gaan zeker terug
    • Ecologie Kamer

Bij gebruik van lavabo of douche was de stank van de afloop soms niet te harden. De prijs van de kamer met ontbijt voor 2 nachten hebben we 514 Euro betaald en is heel sterk overdreven. De prijs in de Michelin-gids geef 200 Euro/nacht voor de duurste kamer met ontbijt in het hoogseizoen. Dit alles hebben we ter plaatse gemeld doch zonder resultaat wat de prijs betreft, de zaakvoerder is wel onmiddellijk met mij mee gegaan om het probleem van de afloop na te zien. We hopen dat hier snel een oplossing gevonden wordt.

Het ontbijt is heel verzorgd en goed gevarieerd onder het wakend oog van de zaakvoerders. Wij hadden een gewone standaard kamer die pas was gerenoveerd denk ik, een mooie kamer dus.

Toplocatie

Alles was in orde.

Ontbijt was volledig in orde. De kamers waren gezellig en proper. De veiligheid was top. Je kan nergens geraken zonder je kamerkaart : goed. Iedereen was heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen nog terug! =)
    • Classic Familiekamer

We sliepen in de familiekamer, ruim genoeg en voorzien van alle comfort. Het enige spijtige was het lawaai 's nachts en in de vroege morgen. Aan het geluid van de meeuwen kan het hotel zelf niet doen =)

Het uitgebreide ontbijtbuffet is een echte voltreffer. Het zwembad is ook een meevaller!

Het was goed maar niet echt waauw voor de prijs dat wij betaald hebben
    • Ecologie Kamer

De zwembad te koud, personeel afstandelijk, niet spontaan, ik mis verse fruit of fruitsalades bij het ontbijt. Moest 10 € betalen voor badjassen en 4 € voor skippers is veel te veel, bij andere hotels is dat gratis

De kamer en de ligging

Schandalig hoge prijs (222,25 euro) voor een nacht in een middelmatig hotel dat ook nog eens slecht
    • Ecologie Kamer

Hotel ligt in de goorste buurt van Oostende. Parking was volzet. Parkingprijs zou sowieso niet inbegrepen zijn in de prijs??? (Openbare parking was trouwens goedkoper dan hotelparking???) Man aan de balie (Marc) was helemaal niet vriendelijk. Er was niemand om uitleg te geven in de welness. Airco deed het nauwelijks en maakte veel lawaai. (Uitgangsbuurt trouwens ook...)

Kamer en ontbijt: ok maar absoluut de prijs niet waard!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Aangenaam met toegevingen
    • Classic Familiekamer

De kamer voor 4 personen classic was te warm en een venster opzetten was de enige optie. Echter met veel lawaai van de airco buiten aan de venster. Die gaf een storend en hard zoemend geluid. Dan was er nog de stinkende rook van een naburig restaurant waar ze al jaren mee in process liggen. Het Nederlands aanbod op de tv viel na 1 dag weg en was nog niet opgelost toen we vertrokken. Zeer verouderde infrastructuur in bepaalde delen. De kamer was ook onvoldoende gekuist. We vonden van de vorige eigenaar nog speelgoed en schrijfgerief. Alsook de eerste kamer viel de kast uit elkaar en flikkerde de verplichting. We kregen wel direct een andere. Voor een 4 sterren hotel verwacht je toch geen opsplitsing van oud en nieuw.

Het ontbijt was zeer goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het aangenaam zwembad met bijhorende Wellens. Dit was mooi verzorgt. Des avonds kan je genieten van alle soorten whisky en whiskey in de bar.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Hotel Bero
    • Ecologie Kamer

Uitgebreid ontbijt, lekker, enkel jammer dat er rond 9u30 nog weinig keuze is en het niet werd bijgevuld.

Alles super! Hygienisch, vriendelijk, prachtige nette kamer, niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

• Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inrichting van het Hotel is oubollig, mag weleens een make-over krijgen. Geen lockers bij het zwembad, dat vond ik ongemakkelijk.

Ontbijt was perfect. Wellness ruimte is toegankelijk tot 22.00 uur, dat maak je niet altijd mee.

Prima hotel en we gaan er nog terug gaan
    • Classic Familiekamer

De warmte op de kamer is wel een min puntje voor de prijs die je betaalt .

Het ontbijt was super en mooi verzorgd .zwembad was aangenaam enkel welness zou ook in zwemkleding moeten kunnen .als je niet zo bent voor naakt bij andere te zitten is het jammer dat je er geen gebruik kan van maken .

super hotel, heel lekker ontbijt
    • Ecologie Kamer

De airco werkte niet goed, de kamer was heel warm en kregen we niet echt gekoeld

Het ontbijt was fantastisch, heel veel keus, heel uitgebreid. De kamers waren heel ruim en heel proper.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Redelijk goed
    • Classic Suite

Kamers zagen er niet uit zoals op foto, badkamer verouderd, geen goede douche, een kamer was gehorig.. Suite was niet in verhouding met de prijs die we betaalden

Locatie, mooi binnenzwembad

De locatie was goed, maar het zicht ( op de schouwen van de...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren geen parking plaatsen meer beschikbaar van het Hotel, die kosten dan nog evenveel(25 €/dag) als één dag boete voor het verkeerd parkeren in de stad.

De locatie was goed, maar het zicht ( op de schouwen van de keuken) was minder, maar we waren er enkel ( op de kamer)om te slapen. Het ontbijt was prima Zwembad was fijn Sauna en... niet gebruikt

ok, maar geen 4 sterren waard
    • Classic Tweepersoonskamer

oubollige inrichting van de kamer, veel straatlawaai, onaangename geur op 5de en in douchekamer, blokkerende deur van douchekamer, enzovoort. Geen 4 sterren waard.

heel goed gelegen. ruime kamer

In een moderne, recentere kamer was ons verblijf aangenamer geweest.
    • Classic Familiekamer

Neem geen 'Classic' kamer, dit is een verouderde kamer zonder airco, maar wel volle zon in namiddag. Het doc aan de deur vermeldde nochtans airco als kenmerk van onze kamer? Met ouder model haardroger ook en vouwdeur voor toilet (waar nog veel stof onder lag). Douchescherm aan bad was ook verouderd. Ontbijt is elke ochtend identiek en geen 4 sterren waard voor mij.

Ontbijt was ok, zwembad was leuk voor de kinderen (wel oppassen, ondiep = 90cm)

Heerlijke plek om eens helemaal te ontspannen, mooi ontbijt...

Geen jacuzzi in de spa

Heerlijke plek om eens helemaal te ontspannen, mooi ontbijt - fijne kamers. Kortom alles wat nodig is om een weekendje de batterijen weer op te laden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Fijn hotel voor een korte vakantie met jongere kinderen
    • Classic Familiekamer

Als ik dan iets MOET aangeven is het dat ik het fijner vind om twee aparte dekbedden op bed te hebben in plaats van een tweepersoons dekbed

Vriendelijk personeel Geweldig ontbijt, mooie ontbijtzaal Erg leuk dat er een zwembad was. Jammer dat het wellness niet in badkleding betreden mocht worden. Ligging ideaal ten opzichte van centrum, jachthaven en boulevard.

• Classic Familiekamer

Mannelijk onthaal was niet vriendelijk,binnen zwembad water veel te koud. Bij het ontbijt werd de tafel al afgeruimd terwijl we nog iets halen waren. uitzicht kamer viel tegen ,andere hoge gebouwen.

Het ontbijt was zeer goed, de kamer was netjes .

het ontbijt was goed, de kamers zijn zeer verouderd, de wc...
    • Classic Familiekamer

het ontbijt was goed, de kamers zijn zeer verouderd, de wc deur sloot niet.de deuren van de kleerkast kreeg je bijna niet open .er is veel werk aan het hotel binnen de prijs is te hoog

Ontbijt was prima: veel keuze en rijk gevarieerd
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine mankementen in de badkamer waaraan blijkbaar niet de nodige tijd werd besteed om ze te herstellen

Ontbijt was prima: veel keuze en rijk gevarieerd

Aanbevelenswaardig

Nog later ontbijt ;-)

Ontbijt geweldig, maar onze kamer was aan de muurzicht en het ventilatiesysteem van de keuken, die een onaangename geur in de kamer gebracht ....

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een uitstekend een uitstekend verblijf een aanrader wat ons betreft
    • Ecologie Kamer

Het parkeren vraagt enige creativiteit evenals het stallen van de meegenomen fietsen maar ook dit met medewerking van het personeel Prima opgelost

Mooie locatie van het hotel prima kamers uitstekende wellness vooral een prettige familiesfeer door personeel en eigenaar op een eerlijke manier neergezet

Zeer mooie uitgeruste kamers, heerlijk uitgebreid ontijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco op de kamer bleek niet te werken (midden in de nacht). Gemeld aan de receptie bij het uitchecken en gepaste excuses gekregen.

Ontvangst en ontbijt

uitstekend hotel, helaas geen dinermogelijkheid
    • Classic Familiekamer

als er dinermogelijkheid in het hotel was geweest dan was het perfect geweest. Nu waren we verplicht de deur uit te gaan.

alles was goed verzorgd, vers en schoon

geweldig !
    • Ecologie Kamer

Zou het niet weten. Sterk aanbevelenswaardig hotel, zeker ook voor stofallergie !

De netheid en het anti-allergene karakter van de kamer, vriendelijkheid van eigenaars en personeel. Prima ontbijt. Perfecte garage en veiligheid van de wagen. Perfecte geluidsisolatie voor mogelijk straatlawaai (driedubbel glas !).

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima hotel met zeer proffesioneler aanpak

Eigenlijk niets.

De kamers zijn zeer ruim met salon,bad en douche. Personeel zeer behulpzaam. Het ontbijt is schitterend en alles wordt zeer regelmatig aangevuld.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het ontbijt was voor ons zeker in orde!
    • Classic Familiekamer

-infrastructuur op de kamer ivm verlichting was veelal defect. -kamer had oubolligsfeer met behangpapier dat los zat,kast die moeilijk open/toe ging, -aanslag die op de kranen/wc-bril zat. -den artist (restaurant in de buurt)verpestte de buitenlucht met een brandgeur. prijs/kwaliteit hebben wij veel betaald voor wat het waard is .

Het ontbijt was voor ons zeker in orde! dikke pluim!

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Saunam
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeker de kamer ouderwets slechte wc geur oudere baas vriendelijk jonge heel onvriendelijk batterij afstandsbediening tv plat peperkoek. Ij ontbijt vervallen

Saunam

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Heerlijk ontbijt.
    • Ecologie Kamer

De wagen werd door de baas in en uit de garage gereden. Wij weten niet wat er zich in die garage bevindt, maar ik kreeg mijn wagen terug met een spijker in mijn band.

Heerlijk ontbijt. Veel keuze