Beoordelingen over Grand Hotel de Flandre 3-sterren

#6 van de 11 hotels in Namen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Verschrikkelijk
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ik ben wakker geworden vol met rode, grote vlekken over heel mijn lichaam. Na geen mug gehoord of gezien te hebben in heel de kamer, is de duidelijke conclusie dat er bedwantsen dienden aanwezig te zijn in de matras/beddegoed/..!! De beten zijn door de huidarts bevestigd en cortisone zalf alsook anti-jeuk pillen werden voorgeschreven. Ik heb foto's van de beten getrokken ter bewijs. Kamer 203 de nacht tussen 14/10 en 15/10. Verschrikkelijke ervaring

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Een leuke stad voor een weekend, met een heel mooie omgeving

Geen opmerkingen

Het ontbijt was prima. De ligging was perfect midden in centrum tegenover station. Uiterst vriendelijk personeel dat ook nederlands sprak.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Ontbijt was ruimschoots in orde
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

de Vloerbedekking in de gangen in inkom zijn aan vernieuwing toe en geven een eerste indruk die niet geweldig is. In de kamers is dit wel ok.

Ontbijt was ruimschoots in orde Kamers waren schoon en ruim

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Namen is mooi, verblijf arm.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer is gedateerd qua inrichting en comfort. Douche en toilet veel te klein. 's Nachts warm en 's morgens last van verkeershinder.

Ontbijt was prima. Receptie behulpzaam

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Het is een goed hotel op een uitstekende locatie tegenover...

Geen opmerkingen

Het is een goed hotel op een uitstekende locatie tegenover station en met parkeergelegenheid om de hoek. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed nederlands. De ontbijtruimte is wat krap, maar het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Losse tweepersoonsbedden plaatsen i.p.v. 1 queensize bed, iets ruimere badkamer, Lift op orde brengen nu is er een uitermate gevoelig electronisch lif gordijn.

Goed ontbijt,Heb niks gemist.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Alles is reuze goed meegevallen!

Goed ontbijt,Heb niks gemist. Super ligging vlak bij centrum en een park. Heel rustig,totaal geen geluidshinder. Ook super vriendelijk personeel!!

Waar voor uw geld
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De drempel bij de ingang van het hotel, terwijl het verder wel rolstoeltoegankelijk was dankzij de lift.

Het was buiten meer dan 35 graden, maar dankzij de airco was het binnen lekker koel. Van het straatgeluid was op de kamer niks te horen. Het ontbijt was lekker en goed gevarieerd. Op mijn verzoek was voor mij glutenvrij brood gekocht. De kamer was schoon, al werden de lakens op het bed niet vanzelf vervangen, toen er zandvegen op waren gekomen door ons eigen toedoen.

Wij zijn op fietsvakantie en er was veel aandacht en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Wij zijn op fietsvakantie en er was veel aandacht en behulpzaamheid voor het veilig stallen van onze fietsen. De trap op en ze komen bij de office staan en niets was teveel!

Prima verblijf voor een nacht!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Weinig moeite gedaan om onze fietsen veilig binnen te kunnen parkeren. Uiteindelijk zelf in het halletje geplaatst. De prijs van het ontbijt. Dat hebben we toen maar bij de nabij gelegen MacD geregeld!

Centraal gelegen tegenover station. Goed voor een nacht!

Ideaal om een nachtje in de stad te vertoeven.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er viel niets tegen,dachten dat het veel luidruchtiger ging zijn,maar de nacht was stil,geen buitengeluiden.

Zeer praktisch was de parking op 150m,ook goedkoop Door het hotel geregeld. Grote comfortabele kamer die vrij was 2uur voor de check in tijd. Lekker ontbijt.

Het was goed
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Oud gebouw, een wirwar van gangen en trappen, kamer was echter in orde, oogde modern

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de man/vrouw aan de receptie

Kijk niet naar de brasserie op de begane grond; het bovenliggende hotel is prima voor elkaar
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

1) bij aankomst is het even schrikken : de eigen brasserie op de begane grond is al enige tijd gesloten en heeft een desolate aanblik; je vraagt je af of je er wel goed aan hebt gedaan hier een kamer te boeken 2) de koelkast op de kamer koelde niet en het vriesvak zat dichtgevroren

1) de kamer is een prima voorbeeld van hoe een kamer in deze prijsklasse ook gewoon netjes en modern kan zijn. 2) de deal met parkeergarage Léopold is meer dan prima ! 3) het hotel is direct tegenover het station gevestigd

Goed verblijf.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De airco de koude lucht gaat langs hoofdeinde bed. De een ervaart dit als goed de ander heeft er last van. De eierkoker het lukte niet om een eitje goed gekookt te kunnen krijgen ook niet met 9 minuten koken en miste daarom afvalbakken op de tafel.

De service bij het inchecken was vriendelijk en attent. Het ontbijt was goed. De fietsstalling voor de e- bikes gewoon voortreffelijk bedacht door de medewerker.

Zeer leuke ervaring, dicht bij het station
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

dat de kuisvrouwen al redelijk vroeg op schok waren, ook wel spijtig voor die mensen dat ze zo vroeg al moeten beginnen op een zaterdag

De mooie inrichting van de kamer MET airco

Ontspannend
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De luchtkwaliteit en temperatuur op de kamer. De airco hing er maar gaf geen merkbaar effect. Dan maar raam open met vuile buitenlucht en lawaai wegens veel verkeer in de buigt

Het vriendelijke personeel

ontbijt was matig ,om 9 u was al bijna alles op en omdat de...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

kamers waren voor niet rokers , toch was er gerookt in de kamer ! jammer !!

ontbijt was matig ,om 9 u was al bijna alles op en omdat de dame van de balie ook nog alleen het ontbijt moest verzorgen werd er pas aangevuld wanneer je klaar was met eten .

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

aangenaam
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

uitzicht maar was maar voor 1 nacht dus maakte eigenlijk niet veel uit klein beetje lawaai van nabijgelegen café

eenvoudige kamers maar netjes speciaal tarief met nabijgelegen parking

Heel vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Charmant hotel, dat soms af en toe kraakt. Dat heeft ‘s nachts soms een creepy gevoel (als je niet kan slapen).

Heel vriendelijk personeel. Goed bed. Ruime kamer. Lekker ontbijt. Handige ligging. Charmant hotel.

Aangename, propere kamer.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De prijs van het ontbijt vonden we wat aan de hoge kant.

Aangename, propere kamer. Ideale locatie in het centrum. Heel rustig. Wifi werkte perfect. Geen parkeerprobleem, parking aan 8 euro voor 24 u in nabijheid van het hotel.

Plus jamais de ma vie! (In 't Nederlands zouden ze 't niet begrijpen)
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De positieve punten worden totaal overschaduwd door de negatieve punten. Bij aankomst werd beweerd dat onze reservatie zonder ontbijt was, wat niet het geval was. We hadden hierover reeds via mail gecorrespondeerd met de verantwoordelijke van de receptie en konden zijn antwoord, waarin stond dat ontbijt zonder extra kosten toegevoegd werd aan onze reservatie, zwart op wit voorleggen. Het hotel afficheert de 4 landstalen te spreken. Helaas verstond de receptioniste geen woord Nederlands en begreep ze dus niet wat er in de mail van haar verantwoordelijke stond. De volgende morgen de verantwoordelijke in kwestie hierop aangesproken die beweerde dat er een bug was bij booking en dat we dus toch moesten betalen, wat we uiteraard niet deden. Het lijkt me logisch dat klanten hier niet voor moeten opdraaien. De banner 'inclusief ontbijt' bleek bij vertrek trouwens nog steeds op booking.com te staan. In plaats van ons te bedanken om hen te wijzen op deze schijnbaar foutieve informatie die ze zelf nog niet hadden opgemerkt, dreigde hij ermee mijn creditcard te debiteren. We boekten een rookvrije kamer maar het hotel tolereert dat er gerookt wordt in de gangen. De rook kwam dan ook de kamer binnen met een slechte nachtrust en een stinkende kamer tot gevolg. Ook de inkomhal en de gangen ruiken muf en naar sigaretten. Er was geen douchegel, shampoo, ... in de kamer aanwezig, hier moest expliciet om gevraagd worden. De wifi werkt niet in de ontbijtruimte. We hebben ons hier totaal niet welkom gevoeld, ze gaven ons het gevoel lastige klanten te zijn terwijl de discussies met het personeel niet nodig waren geweest als er hier een professionele receptie had gewerkt die geen leugens vertelde. Hier komen we nooit meer en zal het iedereen afraden!

Makkelijk bereikbaar met de trein, hotel ligt vlak tegenover het station zonder dat je er geluidshinder van ondervindt. Ontbijt was ok, je kan je bagage in bewaring geven de dag van vertrek, goede matras.

Goede ligging, vlak aan het station.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De vloer in de badkamer was niet proper, alsook de douche mocht grondiger gepoetst zijn.

Goede ligging, vlak aan het station. Basis kamer, goed gerenoveerd.

Zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

vind het ontbijt redelijk duur daarom hebben we er geen genomen. Naast het hotel ligt point chaud waar je voor veel minder lekker kan ontbijten

Zeer vriendelijk personeel. Frigo werkte niet en was hersteld toen we s'avonds terug kwamen. Alhoewel dat het hotel recht tegenover het station ligt zijn de kamers volledig geluiddicht!! De kamer is vernieuwd alsook de badkamer

Het ontbijt was lekker.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was lekker. Onze wagen stond geparkeerd in Q-Park Namur Léopold. Normale prijs voor 24u is €21. Wij konden onze parking betalen aan het hotel waardoor de prijs maar €8 was voor 24u. Deze parking was op wandelafstand. (5min stappen)

Zeer tevreden
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Nog voor alle bagage was weggehaald, en nog niet uitgecheckt, was de kamer reeds gepoetst voor de volgende gasten.

vriendelijk onthaal, ruime rustige kamer, lekker ontbijt, op wandelafstand van het oude centrum van Namur

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Unieke ligging aan station en in de onmiddellijke buurt van privaat parking.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dat de airco op ons kamer niet voldoende functioneerde. Ook het ontbijt en ontbijtruimte was sober. Er werd niet op tijd aangevuld en ik had de indruk dat de Mevrouw van de receptie moest instaan voor de bediening van het ontbijt. Telefoons afnemen en schotels op en af dienen. Dat lukt mijn inziens niet samen.

Mooie grote slaapkamer met zicht op het station van Namen. Vriendelijk kuispersoneel. Badkamer iets soberder maar gerieflijk. Algemeen we waren tevreden over ons verblijf.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Tip: niet naar toe gaan.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Op de website van het Hotel staat dat er met de receptie medewerkers ook Nederlands gesproken kan worden, dat was niet het geval, ook in het Engels zou dat kunnen (aldus volgens info op hun website). Helaas was dat ook niet het geval. Dan maar een beetje gebarentaal en wat wijzen gebruikt.

Eigenlijk niet zo veel.

Kleine, aangename stad, goed te voet bereikbaar vanuit het hotel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hadden op een bad gehoopt. Vooraf onduidelijk waar de parking is, waarmee het hotel samen werkt.

Niettegenstaande het hotel rechtover het station gelegen is, relatief weinig geluidshinder in de kamer dankzij een extra raam. Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Zeer goed bed.

Vermoeiend
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De overnachting viel in het zgn. Festival van Wallonië, een driedaags straatfeest. Tot middernacht stond in de binnenstad (inclusief het hotel) een luidspreker-installatie aan met oorverdovende muziek. Hierna bleef de apparatuur twee uren geopend, zodat het publiek (studenten) zelf kon 'uitzenden'. Hiervoor had de hoteldirectie moeten waarschuwen.

Kamers net en heel goed geisoleerd , volgens dat we aan het...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Eeen beetje meer koeken s'morgens ,als men rond 8.15 ging bijna geen pistolets en koeken meer.

Kamers net en heel goed geisoleerd , volgens dat we aan het station waren konden we niets horen!

De vriendelijkheid en van het personeel en de accomodatie!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er is niets tegen gevallen!

De ontvangst was perfect! De gevraagde inlichtingen werden spontaan gegeven! De kamer was perfect in orde. Ook het inkomen tijdens de nacht (ik kwam terug van een huwelijksfeest) is zonder enig probleem verlopen. het hotel is perfect gelegen voor treinreizigers! Bij een volgende gelegenheid zou ik zeker in dit hotel terug boeken!

Geluiddichte kamer ondanks locatie tegenover het station
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Geen stalling voor de motor. Parkeergarage kostte 8 euro per dag. Vonden wij voor de motor aan de dure kant.

Geluiddichte kamer ondanks locatie tegenover het station Hotel lag aan de rand van het centrum Koelkast in de kamer

hotel is prima
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

je kan goedkoop een parkeerkaart kopen 8€ voor een ganse nacht anders was het 21€ ( dit is positief) maar iets meer uitleg over hoe het systeem in de parking werkt is van harte welkom, hebben even staan knoeien om buiten te geraken maar is uiteindelijk gelukt.

kamer was comfortabel , ontbijt een grote variatie aan broodjes, koffiekoeken, croissant en meerdere soorten beleg.

Het bed is van goede kwaliteit
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De doucheruimte was niet schoon, er zat zelfs snot en resten douchezeep op de tegels. Als je het raam opent dan zijn de kozijnen ontzettend smerig het is weliswaar aan de buitenkant, maar toch.... je opent het naar binnen toe en je moet er niet per ongeluk met je kleding langs gaan. In de gang ( in dit geval voor onze kamerdeur) staat nog een staande asbak vol met peuken 😳 Het personeel spreekt nauwelijks engels en Nederlands al helemaal niet. Er is geen bar waar je even een drankje kunt doen ... kortom niet voor herhaling vatbaar.

Het bed is van goede kwaliteit

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Centrale ligging, maar ouderwets hotel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Geluiden van de gang en muziek van een café of discotheek waren goed te horen. Alles is nogal ouderwets. Slechte wifi, langzaam en je moet steeds opnieuw inloggen. Badkamer: heet water was slecht te regelen, te heet of te koud en heel zuinig afgestelde waterstraal. Parkeren kan in nabije parkeergarage, maar die is heel erg vies, slecht onderhouden en er hangen vreemde mensen rond.

Bed was comfortabel. Centrale locatie tegenover station.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

basic,maar wel praktisch hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

badkamer verouderd, best zelf douchecreme meebrengen, er stond een volle asbak aan de buitenkant van onze venster,niet zo proper

Vriendelijk personeel,die ons zelfs in het nederlands toespraken. Ideale ligging voor wie met de trein komt,en uitvalsbasis voor zowel winkelen,wandelen en eten.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

netjes
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

hadden betaald voor ontbijt echter dit moest drie keer gecontroleerd worden voordat dit geloofd werd. Geen goede parkeergelegenheid voor werkbus

netjes

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Proper hotel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was heel matig. Mochten gaan ontbijten tot 10u. We waren er om 9u15 en hadden nog keuze uit de overschot. Er werd niks meer aangevuld. Hebben zelfs onze tafel moeten afruimen van de vorige gasten.

Proper hotel. Goede ligging.

Namen komen we nog terug, nooit nog in dit hotel !!!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ontvangst kon veel beter. Het ontbijt was hopeloos, toen we aankwamen was bijna alles op, sommige dingen werden wel aangevuld andere zoals de eitjes gewoonweg niet. Dezelfde persoon moest zowel het ontbijt doen en de receptie. En onze parking hebben we ook dubbel betaald door de gebrekkige uitleg van de mevrouw aan de receptie !

De kamer en de ligging

• Beoordeeld op: 15 december 2016

oude boel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

het tapijt van de vloerbedekking was zijknat hele nacht irritant gezoem van ventilatorpijp buiten. brandtrappen lopen niet door. erg gevaarlijk geen parking geen restaurant geen bar

ontbijt was goed ligging ook goed

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prijskwaliteitverhouding, zeker voor het ontbijt, was absurd!!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vluchtdeur op verdieping 5 was met hangslot afgesloten!!! Levensgevaarlijk Tot 2 uur 's-nachts heel veel herrie uit de omgeving! Discotheek??

• Beoordeeld op: 1 november 2016

ontbijt was niet voldoende ;
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

ontbijt was niet voldoende ; broodjes ,eieren, fruit, koffie, waren op, toen wij kamen ontbijten. ( om 9u15) Dit werd , na vragen, aangevuld maar zeker nog niet voldoende. Het was de receptionist die dit alles moest aanvullen; allicht moeilijk te combineren.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Leuke stad met gezellige terrasjes!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hotel een beetje vergane glorie maar toch oké

De locatie en de gelegenheid om tegen een sterk gereduceerde prijs De auto in een beveiligde parkeergarage te stallen die maar 200m verderop ligt!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

gebouw en algehele inrichting gedateerd , kamers wel geupdated en goed met airco , goede locatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

ontbijt stevig aan prijs maar wel goed , airco met ruim voldoende capaciteit.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Grote kamer-Ligging van het hotel

Grote kamer-Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Bed en ontbijt
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Onthaal was koel en niet erg professioneel. Kamers klein en minibar leeg.

Bed en ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Aangenaam verblijf

One night in Namur
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Te wit licht in de kamer niet gezellig.

Het bed en bad waren prima in orde. De receptie was ook heel vriendelijk. Het ontbijt was goed verzorgd.

Mooi gerenoveerde kamer met perfecte geluidsisolatie...

Stationsbuurt van Namen.

Mooi gerenoveerde kamer met perfecte geluidsisolatie (ondanks drukke weg nabij station).

Prima ontbijt, behulpzaam personeel en plaats voor onze...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Prima ontbijt, behulpzaam personeel en plaats voor onze fietsen.

Alles proper en verzorgd, en heel vriendelijke mensen.

Geen klachten

Fietsparking was volzet; receptionist zorgde voor een prima alternatief. Alle personeelsleden heel vriendelijk, ook de kuisploeg.

prima hotel grote parkeergarage vlakbij
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

s agvonds geen restaurant in de omgeving alleen een snackbarretje.Geen aantrekkelijk gebied s avonds.

prima hotel grote parkeergarage vlakbij

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Alles tot in de puntjes verzorgd. Kamer van alle gemakken voorzien. Uitstekend ontbijt.

goed hotel voor een weekendje weg
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hotel heeft een mooie centrale ligging

gastvrij, schoon, centrale ligging.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

richting centrum wandelen bij voorkeur niet alleen, ik was blij dat ik in een groep liep.

Kamers ruim, schoon, wel vragen om bad ipv douche.

Het ontbijt was redelijk, wel troffen de laatste gasten lege...

Parkeren was een ramp

Het ontbijt was redelijk, wel troffen de laatste gasten lege schalen aan

Fantastische kamer

Façtastusche kamer

Prima overnachtingshotel pal tegenover het treinstation

Goed bed en sanitair

zeer leuk

geen negatieve ervaringen

locatie was zeer goed

Zeer prettig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Prima locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed bed. Ondanks de rumoerige straat een muisstille kamer.

Vooral de vriendelijkheid van het personeel én het gebruik van het Nederlands is een grote troef.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn dat we onze fietsen konden binnenzetten. Heel lekker en vers ontbijt.

De centrale ligging, dicht bij het station
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen echte minpunten, de benaming 'luxekamer is wel wat overdreven ....

De centrale ligging, dicht bij het station

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Ontspannend

Lekker ontbijt, goede kamers

Goede plaats om Namen te verkennen

de locatie

Aangenaam verblijf in een mooie, rustige en propere kamer!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Rustig hotel vlak in het centrum. Propere kamer en vriendelijk personeel.

Goed zonder meer

Inkomhal

Ligging en goed ontbijt

Goed hotel.

De grote van de kamer.

Lekker ontbijt. Goede matras.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

kamers bijzonder rustig door de dubbele vensters.

niks eigenlijk

kamers bijzonder rustig door de dubbele vensters.

goed ontbijt, niet te druk dus plaats om te zitten.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

bij aankomst was de badkamer vuilbak nog vol van de vorige klant

goed ontbijt, niet te druk dus plaats om te zitten. Personeel was vlot 2-talig

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Goed voor een nacht.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Muffe lucht in lift en entree/gang.

Ontbijt was goed en lekker, heel uitgebreid. Kamer was netjes en groot genoeg, Personeel erg vriendelijk.

Beetje deprimerend binnenkomen, rest ok
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Inkom en Receptie mag echt wel lichter, frisser, verwelkomend

Koffiefaciliteiten op kamer

Vriendelijk en super ligging
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vloertapijt in de gangen geeft livhtjes geur af

Ligging en vriendelijkheid

Leuk aangekleed hotel, rustig en stil midden in de stad

Bedden te hard

Leuk aangekleed hotel, rustig en stil midden in de stad

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goed.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer was een beetje gehorig.

Degelijke kamer met goede airco. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Standaard Kamer met Queensize Bed

City trip, in het stadscentrum tov station, ideaal met de trein en dus niet naar parkeerplaats moeten zoeken Geen geluidshinder