Beoordelingen over Hotel Orchidee 4-sterren

Aard 1, 9880 Aalter, België

#4 van de 6 hotels in Aalter

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Modern ingerichte kamer, badkamer met regendouche ok, goed...

Papieren bekertjes in badkamer en slaapkamer vonden wij nogal goedkoop, raar waterstraaltje uit wastafelkraan, kacheltje in badkamer was kokend heet en konden we niet uitzetten.

Modern ingerichte kamer, badkamer met regendouche ok, goed matras, gratis parkeren voor de deur, terras.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Snelle en vriendelijke checkin.
    • Suite

Spek met eieren was niet aanwezig aan het ontbijt.

Snelle en vriendelijke checkin. S'nachts zeer rustig en een lekker ontbijt s'morgens. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Prima hotel en vriendelijke eigenaren.

Enige was dat er niet iets kleins te eten was voor de middag.

Ontbijt erg uitgebreid en kamers zeer netjes, eigenaren zeer hulpvaardig en locatie voor fietsers perfect tussen brugge en gent.

kamer goed

Terras of balkon aan kamer

kamer goed ontbijt goed goede ligging. kort bij autosnelweg. Kort bij verschillende mooie steden(Gent, Brugge,Kortrijk enz) Kust ook kortbij.

Topverblijf in Aalter

Het ontbijt is iedere ochtend iets om naar uit te kijken! Je eigen eitje koken of bakken. Wafeltjes bakken. Alles is er in ruime mate. Op ons verzoek had men gezorgd voor Belgische koffiekoeken! De andere ochtend waren er eclairs! De eigenaar is een allervriendelijkste man, die alle verzoeken in wil vullen. Ruime kamers met uitstekende bedden. De airco werkte prima. De straat uit, om de hoek, bij De Genieter, kun je heerlijk eten tegen billijke prijzen.

Het verblijf was echt uitstekend en de kermis stond ook nog eens voor de deur

We zijn te kort geweest om te kunnen zien hoe iets anders zou kunnen. Maar ik denk dat er ook heel erg weinig tegen zou vallen

Het is een fijn hotel om te verblijven. De kamer, het personeel en het restaurant zijn uitstekend bevallen. Hier komen we zeker weer terug

geweldig

ik zou het niet weten en zelf ook niet beter kunnen

het onthaal zeer vriendelijk en behulpzaam droegen de koffers naar de kamer het ontbijt was super en voor ieder wat wils.Ook voor een drankje naderhand was het goed vertoeven en lekker. Hoewel de kamer nog niet vrij was kregen we toch al de sleutel zodat we s'avonds laat niemand moesten vragen om hulp.Kortom het is het beste wat we ooit al hebben gehad en dat is nu het derde jaar op rij.Dikke proficiat en doe zo voort.

toppie

De bar die op zaterdagavond (nacht) half 12 dicht was .

Locatie is uitstekend, met grote gratis parking ! Hotelkamers zijn heel mooi en trendy! Ontbijt is uitgebreid !

gastvrij onthaal;

gastvrij onthaal; alles goed; tot nu toe 1 nacht verbleven op doorreis naar Calais, maar je kan prima meerdere nachten blijven voor bezoek aan Brugge of Gent, Doen we ook nog wel eens. ;-) Hartelijke groet voor de beide heren en tot december.

Ontbijt heerlijk, uitgebreid.

Niets aan hotel viel tegen, toevallig tijdens mijn verblijf bouwwerkzaamheden vlak naast het hotel

Ontbijt heerlijk, uitgebreid. Kamer erg netjes evenals badkamer. Top

Zeer prettig verblijf voor een weekendje Brugge of Gent

Het bed had van mij iets harder gemogen en het kussen iets groter, maar ik heb alsnog lekker geslapen.

De kamer was heel fijn en schoon. Ook de badkamer was prettig ingericht en de regendouche was heerlijk! Het ontbijt was ook lekker. Er was veel keuze - verschillende soorten brood, fruit, yoghurt en dranken. Ook de hoeveelheid beleg om uit te kiezen was groter dan in de meeste hotels. En de mogelijkheid om zelf een eitje te koken was ook echt een pluspunt!

Mooi en goed verblijf!

Je kon in de buurt uit gaan eten en iets gaan drinken. Jammer dat er geen uitgaansmogelijkheden zijn.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel; grote,mooie en propere kamer; ontbijt was dik in orde (de idee om zelf wafels en omeletten te maken, werd door de gasten geapprecieerd), gelegen in de buurt van de autosnelweg, maar er was geen geluidshinder, gratis parkeergelegenheid. Ben je van plan om Brugge en Gent te bezoeken, boek dan een weekendje Aalter!

Hotel Orchidee, is een fijn hotel waarbij de uitvalswegen naar eender andere plaats; ideaal is.

Misschien kleine washandjes? Ik was die vergeten en kon niet zo gemakkelijk mijn gezicht wassen. Maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan jullie :)

Het feit dat ik mijn ontbijt toch mocht eten op mijn kamer omdat ik die niet kon verlaten ivm... dat de bruidegom mij kon zien.. En de inloopdouche! Die was ook heel erg fijn! De bedden waren ook super lekker! Slaapwaardig!

Heerlijk!
    • Suite

Op zondag was het zo druk bij het ontbijt buffet, dat er geen plaats was.... Gelukkig belden ze vrij snel van de receptie dat er een tafeltje vrij was voor ons.

Kamer was top!

Geweldig!

Niets gevonden wat tegen viel!

Erg goed hotel op een zeer bereikbare locatie. Nabijheid van centrum met talrijke tavernes en restaurants is een plus. Mooie, nette en stille kamers met alle faciliteiten. Uitgebreid ontbijt met lekkere koffie! Mooie en gezellige bar. Ruime en gratis parkings vlak aan het hotel. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader!

We kregen een upgrate naar Suite, die was erg ruim.

Helaas geen restaurant, maar in de omgeving restaurants genoeg

We kregen een upgrate naar Suite, die was erg ruim. Ontbijt ruim gesorteerd, je kan je eigen ei koken, wafels maken en omelet maken. Gezellige bar

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een rustige nacht in comfortabele bedden en een heerlijk vers uitgebreid ontbijt!

Mijn 12jarige kieskeurige dochter en ik hebben genoten van een uitstekend ontbijt. De keuze was enorm uitgebreid! De koffie was heerlijk. We hebben ook heerlijk geslapen in zeer comfortabele bedden en een rustige kamer. De hygiëne was zeer goed. De zeep en douchegel van het merk Rituals waren een goede keuze. Het personeel was zeer vriendelijk. Gratis parkeerplaats voor de deur, en een vlotte verbinding naar de autosnelweg.

Een perfecte uitvalsbasis om de streek te verkennen.

De afgesloten garagebox waar we onze motoren konden stallen. Voldoende ruime kamer met heel goed bed en badkamer met toiletartikelen van Rituals. Tevens was een strijkplank met strijkijzer aanwezig alsook een waterkoker zodat je koffie of thee kon maken en een kluis. Ruim voldoende stopcontacten en zelfs een usb aansluiting voor het opladen van je media apparatuur. Om de hoek op 200 meter afstand, een gezellig pleintje met voldoende horeca. Echt een aanrader !

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ook voor zakelijke reizigers een locatie om lekker ontspannen de nacht(en) door te brengen.

Echt een super goed ontbijt, veel keuze mogelijkheden. je kunt je eigen eitje koken, zelf wafels bakken, alle is aanwezig om zelf je ontbijt samen te kunnen stellen. Mooie en zeer schone kamer.

het personeel was heel vriendelijk,alles was top (zindelijk net)Het ontbijt zag er heerlijk uit mijn partner was heel tevreden ik heb alleen een tas koffie gedronken de ligging is uitstekend kort bij de autostrade

Zakelijk hotel zonder gevoelens met lekker ontbijt!

De teddybeer op de arend . Het personeel is afstandelijk en koud. Voor de rest alles ok!

Het ontbijt was 9/10! Niets op aan te merken en voldoende verschillende zaken naar ieders wens om te eten. Het was kraaknet en proper.Juist 1 minpunt! Er staat een mooi standbeeld van een arend in de ontbijtzaal. De teddybeer die erop stond maakte het standbeeld kapot. Weg met teddybeer! Wel Amerikaans symbool waar het hotel van is maar Teddy moet ander plaatsje krijgen.

Matig hotel zeker geen 4 sterren waard

Ontbijt : alles uit potjes, niets vers dus , buiten de wafels die je zelf moest maken (deeg ook uit een automaat en dan bakken) net zoals de eitjes maar die vonden wij raar omdat de eitjes in een klein flesje zaten ( al geklust ) maar dat zag er weer niet vers uit eerder voorgemaakt net zoals de fruitsla ( ook uit blik) en de yoghurt in potjes ... pistolees waren oke ...

Hygiëne dat was wel goed

Zeker de moeite voor 1 nacht

Minibar stond af. Wij waren er om oudjaar te vieren en hadden graag iets koud gedronken voor vertrek en bij terugkomst. Kamer was zeer warm, ondanks het feit dat Airco laag stond.

Alles verliep snel bij aankomst. Ons kamers waren proper, en voldoende ruimte om ook te zitten. Ontbijt was gevarieerd en goed.

Functioneel hotel om van daaruit naar Brugge en Gent te gaan.

Ondanks dat we de aico/ verwarming koeler zetten werd de kamer niet koeler. Benauwde kamer. Tot tweemaal toe een bordje ‘niet storen’ opgehangen omdat we gingen ontbijten. Bij terugkomst was onze kamer opgeruimd. Goed bedoeld echter er lagen nog persoonlijkheden die we anders hadden opgeruimd.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Toplocatie op as Brussel Gent Brugge kust

Nizts

Mooie, ruime geluiddichte kamer, keuze in overvloed voor een heerlijk ook gezond ontbijt. De ruime bar met groot aanbod is een pluspunt. Personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Aangenaam verblijf op een goede locatie aan invalswegen naar toeristische centra

Goed gelegen hotel met grote openbare parking rechtover ingang. Kamers niet te groot maar alle comfort is aanwezig voor een korte vakantie. Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid.

Alleen al voor het ontbijt zou je hier slapen!

Het molton der het laken was wat vies, vast vergeten voor de rest was alles prima schoon! De vele wegopbrekingen in de omgeving, wat veel files geeft. Zeer beperkte parkeerruimte bij station.

Alleen al voor het ontbijt zou je hier slapen! Zeer vriendelijke staf. Prima schoon hotel. Een Best Western hotel, wat over het algemeen goed is. Een leuk Belgisch cafe Rialto aan de overkant met heerlijke Belgische biertjes, een aanrader! Leuk hotel om naar Brugge te gaan. Geen parkeerkosten!!!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

fantastisch, voor herhaling vatbaar

Afwerking hotel niet mooi afgewerkt zoals silicone, houtafwerking muur niet evenleng wat wel spijtig is voor een mooie inrichting. Niet de fout van het hotel wel van de vakmannen die de bouw hebben gezet.ik zou een douchegordijn weglaten en een douchedeur plaatsen want alles was netjes enkel het gordijn zat vol bacteriën.

vriendelijk personeel, ontbijt uitgebreid,verzorgd en lekker. Goed bed, en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Uitgebreid ontbijt, moderne ruime kamer die men heel goed...

Nog een douchegordijn en dat was aan opfrissing toe.

Uitgebreid ontbijt, moderne ruime kamer die men heel goed kon verduisteren door rolluiken en overgordijnen.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

enkel minpuntje, dat er niet kan gegeten worden, in de buurt zijn er wel veel gelegenheden

Gemakkelijk om te parkeren, heel vlot onthaal, nette kamers en vooral een heel erg goed en verzorgd ontbijt. Heel goede prijs kwaliteitsverhouding en natuurlijk het voordeel dat je er gratis voor de deur kan parkeren, wat bij veel hotels niet kan en je er extra moet voor betalen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

We komen graag terug naar dit hotel als we in de omgeving (dienen te) zijn.

Ontbijt was super. Toegewezen kamer, super gewoon. En aan het onthaal, altijd tof terug te zijn. Wij komen graag terug naar Hotel Orchidee. En in Aalter-centrum is het steeds leuk vertoeven en lekker eten.

Dat er geen ontbijt bij zat en ik € 12,50 voor ontbijt te veel vind

Viel tegen dat ontbijt niet bij de prijs inzat dat was tijdens de booking moeilijk (ik heb het niet gevonden) te zien

kamer prima

We hadden geen 2 een persoonsbedden - als 1 draaide was de andere wakker er van nooit weer 1 bed dus Er was kermis jammer vlak voor het hotel

kamer prima

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Zeer aangenaam

Toeval? Geen parkeerplaats bij accomodatie door kermis en ook niet op nabijgelegen parking door onderhoudswerken = slechte timing gemeentebestuur.

Goed gelegen, vriendelijke en professionele bediening. Ruime en zeer nette kamer. Uitgebreid ontbijt.

De kamer en de faciliteiten voldeden voor ons verblijf.

De persoon aan het onthaal keek nauwelijks op van zijn computer bij aankomst en wanneer we iets te vragen hadden.

Comfortabele kamer, goed bed en goede douche. Ontbijt was uitgebreid en ok

Goede prijs-kwaliteit hotel aan centrale locatie

klein detail - ik kan verstaan dat iedereen een bepaalde timing heeft en wij ook wat laat naar het (goede!) ontbijt kwamen...maar stipt om 11 uur werd de koffiemachine afgeschakeld en alles weg geruimd - enkele minuten meer flexibiliteit hadden het gevoel van gastvrijheid nog verbeterd. Maar in het algemeen wel heel gastvrije ontvangst.

uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een parkeerplaats direct voor de deur. Er werd op vele details gelet en het aanbod tijdens het ontbijt was heel goed.

Ruime en goed ingerichte kamer, voorzien van airconditioning (ook 's nachts aangelaten omdat de kamer nogal warm werd) en met een mooie en ruime badkamer met grote douche. Alles schoon en proper. Uitstekend ontbijt, ruime keuze en ook met de mogelijkheid om zelf kleine wafels te bakken in 3,5 min. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Helemaal top. Diverse eetgelegenheden op loopafstand om 's avonds te kunnen dineren: De Genieter, La Bella Italia en Smulboetiek zijn goed bevallen :)

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ontvangst heel keurig.

Niet van toepassing. Geen opmerkingen.

Ontvangst heel keurig. Personeel heel vriendelijk en attent. kamer prima verzorgd. Ontbijt zeer uitgebreid, heerlijk. Voor ons was het winkelen ed. niet van toepassing, maar een wandeling door Aalter liet ons zien dat er op alle gebied mogelijkheden zijn.

Voor herhaling vatbaar!

We misten een eitje met gebakken spek en een iets uitgebreider broodaanbod.

De aangename en propere kamer bij aankomst. De suikervrije producten bij het ontbijt. In de bar zit altijd wel volk en dat trekt aan om ook iets te drinken!

Uitstekende keuze voor bezoek aan Gent en/of Brugge

Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Of het moet zijn dat er geen scrambled eggs bij het ontbijt waren.

Hotel Orchidee is onze vaste overnachtingsplek bij bezoeken van beurzen in Gent. Uitstekend gelegen halverwege tussen Gent en Brugge aan de snelweg. Parkeerruimte in overvloed. Gemoedelijk en slagvaardig personeel.

Erg tevreden

Het was iets te rustig bijna geen mensen op straat. Alles was prima in het hotel behalve het druk van de douche was minder

Het is erg schoon en het personeel zijn erg vriendelijk omgeving is mooi.

Hotel valt mee. Is zeer goed gelegen. We boekten daar reeds eerder.

Dat je al moet uitchecken om 11u.

Je kan maar ontbijten tot 10 u en dan waren we nog niet wakker. We zijn blijven overnachten omdat we op een feestje verwacht werden en we geen risico's wilden lopen.

Fijn hotel centraal tussen Gent en Brugge

Eigenlijk niets

Schone badkamer, goede bedden. Een kamer die compleet donker te maken was met een goed werkende airco. Tevens centraal tussen Gent en Brugge (beiden binnen 30 min met de auto bereikbaar). Goede prijs-kwaliteit verhouding. Hardwerkend en vriendelijk personeel.

We waren op doorreis en kwamenna 23.

?

We waren op doorreis en kwamenna 23.00 uur aan. Geen probleem, want hotel had onze sleutels in een kluisje gelegd en de code gemaild. Goede service. Mooie kamers en lekker uitgerust aan het goede ontbijt begonnen. Kort verblijf, naar prima indruk gekregen van dit goed bereikbare hotel.

Was prima!

Het boeken op zich viel een beetje tegen. Was niet duidelijk en later bleek de prijs hoger dan op de site. Verder geen opmerkingen.

Was prima hotel met heerlijke bedden en een goed uitgebreid ontbijt! Mooie uitvallocatie voor zowel Brugge Gent en de kust.

Ons vakantie was erg geslaagd, heel tevreden over het hotel.

Voor ons was alles in orde

goed ontbijt vriendelijk personeel proper dichtbij het centrum van Aalter een aanrader voor vrienden.Ook heel interessant was de fietsenstalling.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Aangename gezellige kamer met zicht op het rondpunt en de...

Niets. Hadden echt niet verwacht dat dit hotelletje zo tof ging zijn, omdat het buiten de grote stad gesitueerd is. Onthouden de naam van deze hotelketen zeker voor een volgende overnachting .

Aangename gezellige kamer met zicht op het rondpunt en de ruime parking voor het hotel. Een luxe om zo vlakbij te kunnen parkeren. Vriendelijke ontvangst en gezellige bar. Zeer nette kamer met alle comfort (ook airco). Rustige omgeving en toch vlakbij dorpscentrum en gezellig pleintje rond de kerk. Ook de op- en afrit van de E 40 vlakbij (waren op doorreis naar de kust) zonder het lawaai van de autoweg. Een heerlijk ontbijt , zeer verzorgd en ruime keuze. Eitjes zelf te koken en omelet zelf te bakken met handig apparaat, net als de wafeltjes. Persoonlijke aanpak dus. Rustige eetruimte met stijlvolle inrichting. Verblijf van één nacht is ons perfect meegevallen.

Ideaal hotel als uitvalsbasis regio of na een feest

perfecte regeling en opvolging voor laattijdig aankomen ( 's nachts )! correcte slaapkamer en badkamer ( aangename regendouche ) airco stond aan op juiste temperatuur wanneer we incheckten héél lekker en uitgebreid ontbijt. Er is echt van alles Vriendelijk onthaal bij het afrekenen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

een uitstekend hotel met perfecte service !

momenteel zijn de werken op wisselaar E40 aalter een spelbreker , wel uitstekende info door check in medewerker over hoe best momenteel de beste weg te nemen - uitstekende klantenbetrokkenheid

de lokatie is bijzonder goed, direct aansluitbaar aan de verkeerswisselaar E40 - vooral heel goede internetverbinding en inrichting kamer uitstekend : bureel in kamer zeer ruim en praktisch - vlotte bediening en heel lekker en heel erg uitgebreide ontbijttafel - mooie ruime terras buiten voor gezellige pauzes

Hotel prima, omgeving is niks

Weg voor de deur is onhandig, auto's rijden hard voorbij. Ook veel herrie van als je het raam open hebt. Aalter is niks aan.

Prima hotel, ruime en nette kamers. Was een warm weekend, gelukkig goede airco op de kamer.

Aangenaam verrast

Kamer zou wat koeler kunnen zijn (airco zeker met zomerse temperaturen)

Ontbijt perfect geregeld voor ieder wat wils, schone, moderne ingerichte kamers. Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ok

Bediening in de bar , je moet wel zelf bestellen. Er komt niemand vragen , als het glas leeg is, of er nog iets gewenst wordt. Geen restaurant.

Hulp bij de aanbeveling voor een restauranten het Ontbijt

zeer handig gelegen en zeker het geld waard

Niet specifiek voor dit hotel, want is bijna overal. Mijn persoonlijke algemene hotelergernisje: waarom hebben hoteltelevisies altijd zulke helle ledlamples en klokjes - vervelend bij het slapen - maar een handdoek over de tv hangen helpt...

Hier gelogeerd ivm familiefeest, en we waren hier al eerder. Zeer handige locatie vlakbij de snelweg maar ver genoeg zodat je geen last hebt. Een ruim plein om te parkeren. Kamer met veel faciliteiten (strijkplank, koffiemaker) en heerlijke bedden. Goede verzorgd ontbijt met echte Belgische koffiekoeken ipv van dat afbakspul dat men in veer hotels serveert. Efficiënte check-in en -out. Goede wifi. We verblijven hier meestql in het weekend, en hebben altijd een erg scherpe prijs gehad.

Goed uitgerust en lekker ontbijt voor deze prijsklasse !

Vlot bereikbaar van de autostrade en de prijsklasse voor de overnachting met ontbijt. Wij komen zekers terug als we daar in de buurt zijn... je zit op 15 minuten van Brugge.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Fijne locatie, mooie streek. Wandelen, fietsen. Dichtbij Gent , Brugge en de zee.

Een minpunt, waren de bedden. Wanneer de ene zich bewoog was het net of de andere uit het bed gezwierd werd. Jammer, voor de rest alles tip top in orde.

Mooie, propere kamers. De kamer was voldoende ruim, alle voorzieningen aanwezig. Ontbijt was uitgebreid en vers. Personeel hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Leuk Hotel maar kamers nood aan opsmuk

Volgens boeking.com kamer met bad en bubbelbad ( geen bubbelbad aanwezig)Volgens hotel ook niet standaard Kamer beetje aftands, wel proper Maar één functionerende lift wat toch wel voor ongemak zorgde

Ontbijt, bar , resto

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goed hotel, prima ligging als je naar Gent / Brugge / Oostende wil, ligt er precies tussenin.
    • Suite

Weinig wat gerelateerd is aan het hotel. In het plaatsje zelf is niet zoveel te doen, restaurantjes waren niet allemaal open.

Goed hotel, goed ontbijt, gastvrij, grote kamer, netjes schoon.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Kort verblijf voor bezoek Gent en Oostende

In Aalter zelf viel niet zoveel te beleven.

Een verzorgd ontbijt, in een rustige omgeving. En dat na een goede nachtrust in een ruime, verzorgde kamer. Aalter is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Gent, Oostende en Brugge. Ook Oudenaarde (Ename) is niet ver.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit

Eigenlijk waren er niet echt (grote) minpunten. Enkel was de verluchting iets naar de luidruchtige kant, en mochten er iets meer zenders op tv zijn. Maar zijn maar details, op zich was alles zeker in orde tijdens dit verblijf.

Slechts 15 minuten rijden van Gent, vlakbij de afrit van Aalter aan de autostrade. Gratis parking voor de deur. Wifi werkte perfect. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Ruime kamers, en ook goede badkamer. Bedden waren ook ok. Bovendien was er een rolluik, zodat je de kamer perfect kon verduisteren. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Geweldig!

We kregen een upgrade naar een suite. Super! Wat een ruimte en een heerlijk bed! Goed ontbijt. Met de trein ben je met een kwartier zowel in Gent als Brugge. We hebben een heerlijk weekend gehad!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Efficient hotel, zeer schoon allemaal.

Plaatsje Aalter stelt helemaal niets voor. Locatie van het hotel niet echt sexy. In de zomer kun je er niet echt lekker buiten zitten bijvoorbeeld. Airco werkte niet goed. s'nachts te warm. Raam open doen niet echt een optie daar de snelweg dichtbij is en dus erg lawaaiig.

Efficient hotel, zeer schoon allemaal. Ontbijt was uitgebreid maar wel geheel zelfbediening. locatie precies in het midden van Gent/Brugge. Vrij parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Voor langer verblijf kleine aanpassingen welkom.

Verwarming kamer en badkamer niet o.k. . Geen faciliteit voor rokers. Hotelbar leek meer een dorpscafee, bezoekers niet ****.

Het onbijt was inderdaad o.k. Parkeergelegenheid o.k. Bediening vriendelijk en o.k.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Ontbijt was uitgebreid maar de kwaliteit was zeer matig (in tegenstelling tot wat hier allemaal gepost was), de meerkost amper waard. Ook was het ontbijt maar tot 10 uur wat een groot nadeel is.

Kamers waren proper en in orde.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

goed voor 1 keer..

- Op mijn vraag of er een hotel in de buurt was die nog een kamer beschikbaar had werd er zonder mijn medeweten om en BEVESTIGING mijn creditcard-gegevens doorgegeven aan een ander hotel en werd er dus een nacht gefactureerd waar ik helemaal nooit ben geweest! Communicatie ten top... - ontbijt: eitjes moet je zelf klaarmaken en zijn na 10 min nog rauw...

Zakenverblijf - verbinding naar Gent

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Uitgebreid ontbijt

Wij hebben de hele nacht een zoemend geluid gehoord wat aan en uit ging. Hierdoor hebben mijn collega en ik een slechte nachtrust gehad. De andere 2 collega's hebben dit niet gehad en hebben goed geslapen.

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Weekovernachting

Niets aan te merken!

Het ontbijt was buitengewoon uitgebreid en heerlijk van smaak. Zeer mooie kamer, buitengewoon vriendelijke ontvangst en bediening. Prijs viel enorm mee. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Een positieve verrassing:-)

Drukke weg, geen restaurant in hotel.

Super vriendelijke ontvangst, Enorm parkeerterrein voor de deur, gratis parkeren. Super schoon, hele mooie kamer! Waterkoker en koffie/thee spullen op de kamer. Heerlijke brede douche en heerlijke bedden. Waanzinnige keuze ontbijt, zelf te maken omelet, wafels en eieren dus super vers allemaal. Veel soorten fruit en brood, het is echt een feest om hier te mogen ontbijten. Super veel keuze. Wel veel volk aan de bar beneden, maar als je dat niet erg vind dan is dat natuurlijk prima en misschien juist wel heel gezellig. Zeer aan te raden!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima hotel op goede locatie tussen Gent en Brugge.

Ruime kamer en badkamer op een prima locatie vlakbij de markt van Aalter. Goed ontbijt. Snelle check-in & check-out, aardig personeel. Gratis parkeren en makkelijk te bereiken vanaf snelweg.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ok, voor herhaling vatbaar

's nachts wel lawaai van autostrade

Propere kamer, goed bed

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Toch was het een prima overnachtingsplaats die zeker aan te bevelen is

Kermislawaai

De kamer met alle voorzieningen waren prima.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima : een echte aanrader.

Alles prima, dus geen negatieve punten.

Effenaf een schot in de roos. Geen enkele opmerking.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Voor herhaling vatbaar!

Warme ontvangst, mooie kamer, schoon en erg netjes. Vele extra's op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Airco of generator op het dak maakt veel lawaai.

Airco of generator op het dak maakt veel lawaai.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Fantastisch hotel!!!

Het was allemaal schoon netjes en nieuw en modern. Gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima verblijf voor een of meer nachten

Mooie kamer, heerlijke douch, en prima ontbijt