Beoordelingen over Serwir Hotel 4-sterren

Koningin Astridlaan 57, 9100 Sint-Niklaas, België

#3 van de 6 hotels in Sint-Niklaas

Ligging.

Beetje lastig dat de ramen niet opkonden. Onbijt was in orde kwa aanbod. Werden helaas wat kort aangesproken door de ober..was druk ivm vaderdag maar toch niet fijn.

Ligging..

Rampzalig!

We hebben dit hotel geboekt voor een klant die er met 4 personen overnachtte. Ze waren niet te spreken over de accommodatie!! Hij vertelde ook in het verleden nog in Serwir gelogeerd te hebben en dit was toen wel echt oke! Hij begrijpt niet hoe dit zo kan veranderen! Hij wil hier NOOIT meer verblijven!

Goed voor 1 nacht als doorreishotel

kamer was tegenvaller ! oubollig , niet voldoende proper , geen frigo op kamer . Geen douche op de badkamer . Onvoldoend voor een 4 sterren hotel .

ONTBIJT WAS SUPER , personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

Prima hotel voor een nacht. Jammer van de ventilatie op de kamer.

Op de kamer was geen mogelijkheid om het raam open te zetten. Dit maakte het enigszins bedrukkend.

Goede locatie, vriendelijk personeel, gezellige bar, basic- maar nette kamer, fijne parkeerplaats.

Grote moderne kamer/badkamer (superior room)
    • Superior Kamer

Prijs van ontbijt € 17,50 p.p. afdrukken van vorige gasten duidelijk zichtbaar op het hoofdeinde van het bed (vette plekken) binnenkant badkamer deur niet schoongemaakt, dode insecten (vliegen en muggen) op de vensterbanken in de ontbijtruimte....

Superior (nieuwe) kamer, prachtige badkamer, uitstekend ontbijt broodjes van bakker (geen afbak producten).

Het voldeet, jammer van de gehorige wanden.

De kamer was erg gehorig naast mij werd er tot laat, door een stel mannen vergaderd het scheelde weinig of ik kon alles letterlijk verstaan.

De kamer was OK , ok het sanitair was goed verzorgt

NiIETS !!!

Zeer vriendelijk personeel. Een uitmondend ontbijt om de dag goed aan te vatten. Iedereen is zeer hulpvaardig. Mooie verzorgde en ruime kamer. Ruime parkeer mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

beroerd
    • Deluxe Kamer

Dame receptie, niet echt vriendelijk, slecht bed, afstapje douche gevaarlijk, geen haken handdoeken en badjas, gebrom 's-nachts, geen airco, waren ze vergeten te activeren waardoor erg warm op de kamer, geen plaats om toiletspullen te plaatsen, erg slappe koffie, machine waarschijnlijk slecht of te zuinig afgesteld. Kortom, geen oog dichtgedaan en moest volgende dag nog 1200 km rijden

Hotel faciliteiten prima, kamer erg teleurstellend

Kamer (single room) was zeer gedateerd, geen airco, weinig sfeervol ingericht. Tegeltjes badkamer kapot, veel stof op meubels.

Hotel is op zichzelf prima

Een iets te dure overnachting onderweg vlak langs de snelweg in een sfeerloze accomodatie.

De kamer en het hotel waren totaal sfeerloos. De inrichting is verouderd. Het ontbijt is veel te duur voor wat geboden wordt.

Het hotel lag perfect voor ons doel: een overnachting onderweg vlak langs de snelweg.

Aangenaam en een aanrader om in het restaurant te eten..
    • Superior Kamer

Koffie op de kamer ( kleine nespresso ) Misschien ook het tapijt op de vloer, nu nog nieuw en proper maar voor hoe lang??

Lekker ontbijt, goede nieuwe kamer.. goed bed

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Parking voor de deur

Kamers zijn slecht geïsoleerd naar geluid toe van andere kamers en van buitenaf. Eerste kamer (standaard kamer) was zeer verouderd, muf en leek niets op de foto’s van de website: bleek dat er een deel van de kamers reeds gerenoveerd is, maar een deel nog niet. Ik vind het niet correct dat dit niet op de website niet vermeld wordt. Je betaalt tenslotte dezelfde prijs voor beide. Dan maar een upgrade naar superior kamer genomen, omdat het hotel volboekt was en er geen gerenoveerde standaard kamers meer beschikbaar waren. Deze is veel aangenamer/recenter, maar zoals reeds aangehaald slecht geïsoleerd.

Parking voor de deur

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Zie bovenstaand antwoord.

De kamer was nieuw en modern. Het raam kon open en behalve dat ik eerst het kaartje voor het licht niet aan kreeg was alles tiptop. Eén lampje boven de tafel was stuk. En de slaapkamer wel donker. Zou zo weer boeken!

Zeer matig personeel

Verwarming werkte niet. Receptioniste 's avonds niet te enthousiast zelf gaan checken op de kamer. Helaas toen we terug kwamen werkte het niet, die receptionist heeft ons dan maar extra dekens gegeven. Bij het uitchecken reageerde de andere receptioniste zelfs niet.

ontbijt

Het is een goed hotel.
    • Deluxe Kamer

De personeelsleden van het onthaal waren zeer vriendelijk, maar het personeel van de zaalbediening was erg pover qua vriendelijkheid en bediening/ervaring! Dit zowel bij het diner als het ontbijt!

Het is een goed hotel. Het ontbijt was goed. Zonder meer!

Ik hou van dit hotel.

Ik hou van dit hotel... als ik in de buurt moet overnachten kies ik resoluut voor Serwir. Vriendelijke personeel, propere kamers en belangrijk (voor mij toch) Parking en uitstekende Wifi

Dit hotel is geen 4* waard.
    • Deluxe Kamer

Dit hotel is geen 4* waard. Zeer pover ontbijt. Restaurant daarentegen was wel goed. Had een dramatisch bed. Snap niet waarom matras zo laag tegen de grond ligt. Personeel heb ik niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

prijs niet waardig, personeel onvriendelijk
    • Superior Kamer

Als booking.com klant wordt je gevraagd om vooraf te betalen. Andere klanten hoeven dat niet. Maar een factuur wordt je niet gegeven. Die moet je de volgende dag afhalen. Verder is de vloer in de badkamer niet verwarmd, dus koud. En je slaapt op een waterdichte matrasbeschermer (plastic). Niet echt een 4 sterren hotel waardig

Kamers mooi en groot

Goed bed, gemakkelijk gratis parkeren, goed wifi,...

Haren in het bad van de vorige gast, bloedvlekken aan de deur, geen propere tafel met stoelen bij het ontbijt (die moesten we zelf zoeken, geen hulp van het personeel)

Goed bed, gemakkelijk gratis parkeren, goed wifi, ontbijtbuffet, vriendelijke receptionist

Verder waren we tevreden

Foute informatie door het baliepersoneel met betrekking van wat en waar we in de omgeving terecht konden. Na aanleiding van het advies waren we behoorlijk de verkeerde richting op gelopen.

Ontbijt en goede bedden

Bezoek aan BIMFEST waar onze dochter woonachtig in NEw York optrad fantastisch om haar te zien overi
    • Superior Kamer

Ik hoef hier niets aan toe te voegen

Ontbijt niet geweldig toegankelijkheid kamer bedroevend lift defect moest via brandtrap Naar kamer dienstdoende employee uiterst vriendelijk en alles buiten haar schuld Bij vertrek parkeerplaats schaatsbaan st.niklaas.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Redelijke overnachting voor 1 maal

De bedden waren niet echt heel fijn. De kamer was summier ingericht. Daarmee was de verhouding prijs/kwaliteit niet echt in balans

Het ontbijt was uitgebreid en het restaurant heeft een leuke kaart.

Personeel aan het onthaal zéér vriendelijk.

Sommige kamers zijn wel eens aan een "remake" toe. Echt jammer dat men je niet vroeger laat inchecken dan na 15u00!

Personeel aan het onthaal zéér vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Matig hotel
    • Deluxe Kamer

Lift erg klein. Donkere kamer. TV viel geregeld stil. Weinig bergruimte badkamer. Vlekken in vloerbedekking. Slechts één stoel op deluxe 2 pk

Ontvangst Receptie

Goed hotel met eigen parkeer gelegenheid.

Het matras is mij iets te zacht

Goed hotel met eigen parkeer gelegenheid. Wifi heb ik niet gebruikt dus kan hier niets over melden. De kamer is netjes en ruim. Het ontbijt is erg goed!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar

De eenpersoonskamer 309,achteraan in de gang,hééél klein kamertje! Niet proper het stof lag er heel dik overal op,badkamer vies douche gordijn,lange zwarte haren in badrooster(VIES) Zijn geld echt niet waard

Niets uitgesproken

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

De bar en het restaurant waren goed

De slaapkamers blijken toch wel erg gehorig. Ik kon mijn buurman continu horen hoesten of zat hij naast me. Dat heeft zeker mijn nachtrust verstoord.

De bar en het restaurant waren goed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Niet meer terug.
    • Deluxe Kamer

Uiterst donkere kamer, koud op de kamer, lichten kapot in badkamer, lege minibar, lege wc rolletje op de grond bij aankomst. en als je vraagt uurtje eerder in te checken omdat je op bruiloft verwacht wordt om 16 uur en je liever niet met suitekledij anderhalf uur in de wagen zit van bij vertrek thuis, kan dit enkel mits opleg van 50 euro!!! Luxekamer geboekt maar weinig luxe. Vergane glorie hotel...

Ontbijt, parking, centraal gelegen

wel dicht bij schoppingcenter, dat maakte het wachten wat aangenamer
    • Deluxe Kamer

voor een hotel met weinig gasten was vroeger inchecken niet mogelijk? jammer kamer was al dagen niet gepoetst, dat zie je zo als je binnenkomt!

zowel het ontbijt als het avondeten was super, veel keuze en vers!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

restaurant kan beter, polo-shirts om te bedienen ??

Het hotel en restaurant zijn gescheiden in de rekening, dat wist ik niet. Daardoor werd ik 's avonds op de kamer opgebeld om alsnog te gaan betalen. Reeds in pyjama, kleren terug aan en met een gevoel van wanbetaler naar de receptie geweest om te betalen. Niet leuk.

De kamers waren tiptop in orde. Grote mooie ramen geven een gevoel van ruimte Het hotel ligt aan een drukke baan, met de beplanting rond het hotel heeft men dit mooi opgelost.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ontbijt en diner vrij standaard doch prijzig.

Ontbijt en diner vrij standaard doch prijzig. Was mijn tweede verblijf, kamers bleken gehoriger dan in mijn beleving, buurvrouw leek escort service te runnen (letterlijk). Vanwege mijn werkverplichtingen en korte nacht geen puf om te klagen

Nooit meer!!
    • Deluxe Kamer

Aanbevelen???? Nooit!! Vieze kamer zeer vieze badkamer. Oa douch toilet niet schoon. Andere kamer gekregen minder vies plakkende badkamervloer kluis werkt niet, batterij leeg, maar niemand die dat kan vervangen, lamp kapot vloer bij kluis en koelkast kastjes meer dan vies electriciteits kabeltje van ooit te voren ligt daar gewoon tegenaan. Dame van de receptie haalt gaar schouders op en zegt: ja, er wordt niet goed schoongemaakt dat weten we!!!! Reden van ons verblijf was, ik ben geopereerd in het ziekenhuis aldaar zo kon mijn man mij bezoeken en in de buurt zijn.

We hebben geen goede nachtrust gehad. Het personeel was vriendelijk.

De 1 persoonskamer waar het verschrikkelijk warm was, geen lucht en men kon geen venster opendoen, met een klein bedje en bijna geen ruimte in de kamer, niet om in te overnachten. Dan een groter kamer gevraagd, natuurlijk aan de prijs van een 2 persoonskamer en zonder frigo. Op de gang was er wel veel lawaai door de deuren 's avonds laat en 's morgens vroeg. We hebben geen aangename nacht gehad. Gisteren zag ik dat de prijzen op hun site lager waren dan dat wat wij betaald hebben

Aangenaam

Geen airco was vermeld maar de raam kon niet geopend worden. Slechts kleine ventilatiegedeelten in raam. Ventilator was klein en hing vol stof.

Grootte van de eenpersoonskamer

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

zeer mooi ingerichte inkomhal en bar

De kamers zijn dringend aan renovatie toe. Afschuwelijk ouderwets en uitgeleefd interieur, helemaal niet zoals op de foto's.

zeer mooi ingerichte inkomhal en bar

Goed hotel, vrij rustig voor ligging, vriendelijke ontvangst...

Ligt heel eind uit het centrum (ca. 34 minuten wandelen), maar dat weet je vooraf.

Goed hotel, vrij rustig voor ligging, vriendelijke ontvangst, heel mooie badkamer & scherpe prijs (maar wel 1-persoonsbed).

Een hotel dat ik zeker zou aanraden bij vrienden en familie.

De verwelkoming van de receptioniste was warm en hartelijk! De bedden / hoofdkussens waren zalig om te slapen! Het ontbijt was zeer uitgebreid en super lekker!

net Hotel, maar mijn kamer was de 4 sterren niet waard

De eenpersoonskamers zijn erg klein en geen airco. De eerste nacht ging het nog, maar de tweede nacht had de hele dag de zon op de kamer gestaan, er kon niet gelucht worden of een venster open gezet, het was bloedheet in de kamer, niet te doen. Er stond wel een ventilator, die je aan kon zetten, maar die maakt zon herrie, dat je niet kunt slapen.

Prima ontbijt en goed restaurant, lekker buiten zitten onder de platanen.

Comfortabel

Kleine spiegel op badkamer, maar er was er nog één in de kleerkast

Zachte vloer, aangename kamertemperatuur, goed kussen, goede matras, zeer mooie badkamer

Het was goed ontspannen na een flinke inspanning!

Zoals eerder opgemerkt, de schappen van de kledingkast was stoffig.

Ontbijt was goed en het personeel heel vriendelijk! De kamer was goed. Ik kwam om te douchen en te slapen na uitlopen van de Dodentocht! Meer had ik dus niet nodig! Een minpuntje: de schappen van de kast was stoffig. Ik heb mijn schone kleren maar in de tas gehouden. Voor de rest prima dus!

Aangenaam hotel op doorreis.
    • Deluxe Kamer

Alles was prima, maar we vonden het wat vreemd dat het welkomstkaartje van de vorige hotelgast na 5 dagen nog op de kamer lag.

We hebben het erg gewaardeerd dat de fietsen in een vergaderzaal mochten staan. De ligging juist naast het zwembad is voor ons een reden om het hotel te boeken.

Bij binnenkomst ziet het hotel er veelbelovend uit.

Daarna wordt het eigenlijk een stuk minder. De rest van het hotel is gedateerd, het tapijt op de kamer een beetje viezig, de badkamer oud. We hadden last van muggen op de kamer. Ook het personeel loopt niet over van vriendelijkheid. Er werd nauwelijk informatie gegeven over bv tijden van het ontbijt of uitchecken. Al met al niet erg best voor de prijs die ik er voor heb betaald.

Bij binnenkomst ziet het hotel er veelbelovend uit. Het restaurant oogt tamelijk sjiek

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Door slechte nachtrust eigenlijk niets

In de kamer airco kapot (werd niet gerepareerd, geen andere kamer aangeboden) daardoor niet kunnen slapen vanwege het geronk van de kapotte motor. Door vermoeidheid het weekend verkort afgebroken, na beklag te hebben gedaan via mail totaal geen tegemoetkoming gekregen. Wat een slechte klantenservice!!!!! Nooit meer daarheen!!!

Door slechte nachtrust eigenlijk niets

Tegenvallend voor die prijs in een deluxekamer
    • Deluxe Kamer

De ontvangst was slecht De tv ging niet Een deluxe kamer was een te hoog gegrepen woord zeg er maar een standaard kamer tegen.

het onbijt was goed

Aangenaam

Ik had een 1 persoons kamer geboekt. Deze blijken geen airco te hebben en de ramen kunnen niet open! Het was een zeer zonnige dag geweest dus de kamer was veel te warm! Want de gordijnen stonden open en het was behoorlijk opgewarmd... daar hielp de ventilator niet veel tegen..

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zonder informatie vooraf, een zeer kleine kamer, zonder...

Zonder informatie vooraf, een zeer kleine kamer, zonder ramen die eventueel geopend kunnen worden maar ook geen airco Op een zeer warme dag als ik deze had, niet te slapen

Prima tussendoor hotel
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt zou tot 10.30 uur zijn maar om 09.45 uur was er al veel niet meer voorradig zoals het verse brood, het beleg, de salades. Dat was jammer. We hadden rumoerige bovenburen maar daar kan t hotel niets aan doen.

We kregen een kamer aan de straatzijde en we vroegen om een andere kamer aan de achterzijde en kregen die meteen. Dat was fijne service.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Hotel is geen 4 sterren waardig.

Comfort van de kamer was erg slecht. TV beeld stoorde en geen voltallig NPO zenders. Gordijnen sloten niet goed en herrie van buiten was harder dan gedacht.

Lunch en diner waren prima.

Slecht
    • Deluxe Kamer

Deluxe kamer was alles behalve luxe aangegeven extras waren er niet minibar was zelfs leeg, koffie/thee voorziening op kamer nergens gezien. Champagne of wijn de bruiswater had zelfs geen bubbels!

Parkeren

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Kamer was goed, ontbijt ondermaats.
    • Deluxe Kamer

Ontbijt viel tegen, oude koffiekoeken; geen ruimte voor gewone gasten omwille van een 50-jarig huwelijksfeest waren op drie kleine tafeltjes(2 pers.) na, alle tafels voorzien voor de gasten van de familie (kaartjes met gereserveerd voor) dame aan de receptie niet zo vriendelijk , luxe kamer betaald en 2-persoonsbed gevraagd maar niet gekregen

De kamer was mooi en netjes ingericht. Goede douche ! Hygiëne ok

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Groot verschil in kwaliteit kamers!

Vorig jaar een prima kamer aan de voorzijde met inloopdouche en hoog bed. Nu een zeer gedateerde kamer aan achterzijde, uitkijkend op een bouwput. Geen verf meer op de ramen waar het hout helemaal verrot van was, ouwe troep! Spekglad bad om in te douchen en de föhn deed het ook niet. Het bed sliep prima maar was erg laag (zijn beide rugpatient, dus niet prettig in en uitstappen) Zijn bezig om er in een bijgebouw 26 kamers bij te bouwen (de bouwput) maar het lijkt mij verstandiger om iets aan de bestaande kamers te doen, €180,00 voor 2 nachten is m.i. veel te veel voor deze ongezellige, zeer gedateerde kamer.

De ligging, vlak bij het ziekenhuis waar mijn vrouw werd geopereerd. Makkelijk parkeren

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Het restaurant zelf is behoorlijk prijzig voor wat je uiteindelijk voorgeschoteld krijgt

Goed ontbijt, centrum is op loopafstand en tegenover het hotel een enorm winkelcentrum

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Geweldig hotel met goede faciliteiten
    • Deluxe Kamer

De lift is erg krap en niet meer van deze tijd. De deur gaat heel langzaam dicht, je kunt het zelf niet sluiten dus je moet heel veel geduld hebben. Daarnaast kun je ook niet goed zien of de lift al aangekomen is. Hier kan nog wel wat aan verbeterd worden.

Wat een fijne, luxe kamer. We hadden een kamer met binnen in een aparte kamer voor ons kindje van 1. Het baby bedje stond klaar bij aankomst. Erg fijn. Het ontbijt was geweldig, veel verschillende lekkere broodjes en andere lekkere dingen. Het personeel is erg attent, vriendelijk en service-gericht. Op 5 minuten loopafstand van de Shoppingmall, echt geweldig.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

• Deluxe Kamer

Hadden afgesproken om a la carte te eten om 21u15. Bleek via mail niet mogelijk te zijn. Toen we er echter kwamen waren we verplicht la carte te eten. Een beetje vreemd toch. Voor de rest heel prima!!

Heel hygiënisch.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Voor herhaling vatbaar .

Kamerdeur maakte constant lawaai( door tocht kloppen in het slot ofzo ) , we hebben er dan stuk karton tussen gestoken .

Lekker ontbijt kamers in orde .

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Teleurgesteld

Ik had wekkerdienst aangevraagd. Dit werd mij beloofd en niet uitgevoerd. Daardoor te laat opgestaan en ontbijt naar binnen moeten schrokken om op tijd op mijn afspraak te zijn. Ook de verwarming maakte dermate veel lawaai dat dit mij uit mijn slaap hield.

Ontbijt was gevarieerd en goed.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Voel je als een koning in een super-ruime en luxe hotelkamer

Ik was in St Niklaas voor vakantiedoeleinden. Voor een festival. De afstand naar het centrum is wat ver om te lopen (kan wel overigens... kost je alleen een half uurtje). Ik wist dat van te voren... maar andere hotels (in centrum) hadden geen plek meer.

Kamer was erg groot, netjes en zeer comfortabel. Superkamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

uitstekend gelegen hotel. meer aandacht besteden aan rust voor de hotelgasten
    • Deluxe Kamer

Vlekken op tafellaken bij ontbijt. We zijn geen voorstander van vasttapijt. Lawaai van feestje in één van de zalen van het hotel (tijdens het diner) en in de kamer ook van de rokers die s nachts aan de ingang stonden.

Prima diner in Resto.(eten) Vriendelijk personeel. Kamer met alle comfort. Ruime parking.

Kamer is ok, maar naar mijn mening niet echt "deluxe"
    • Deluxe Kamer

Op onze reserveringsbevestiging stond vermeld dat er op de kamer wijn of champagne zou zijn, fruit en chocolade of koekjes. Het enige wat we aantroffen was een lege minibar. We gingen dit - met de uitgeprinte bevestiging in de hand- gaan melden aan de dame aan de receptie, maar deze wist van niets en kon ons niet verder helpen. De volgende ochtend bij het uitchecken bleek er voor ons nog een gast te staan die 's avonds dezelfde melding was gaan maken - ook zonder resultaat. De dame die 's ochtends aan de receptie stond, en blijkbaar een vaste medewerker was, wist ons te melden dat dit opties waren van wat je kon vragen op een deluxe kamer, maar dat dit niet standaard in het pakket zat. Dit staat echter helemaal niet zo vermeld op de bevestiging en ook in de kamer zelf, is hier in het mapje van het hotel niets van terug te vinden.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Zeer teleurstellende kamer, amper 3 uur geslapen, allergische reactie wegens duf tapijt in kamer

Voorkeur: GEEN rekening mee gehouden: kamer zonder tapijt (wegens allergie) was in realiteit een kamer mét tapijt, zeer muf ruikend; 1 matras (niet gekregen, wel 2 afzonderlijke matrassen). Toilet IN zeer oubollige badkamer; mini-TV met vervormde beelden; zeer veel straatlawaai, lawaai van de lift, van de gang, van de andere kamers... Kamer 218 is absoluut geen aanrader!

De lobby van het hotel is aangenaam

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Basic verblijf, degelijk ontbijt

Ik had gevraagd voor 1 tweepersoonsbed, maar heb 2 éénpersoons gekregen. Zeer kleine tv met maar 2 Belgische zenders (terwijl we in België zijn?), muffe handdoeken, douchewand niet proper en toilet maakt een luide knal enkele minuten na het doorspoelen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Personeel vriendelijk maar de kamer niet als verwacht.
    • Deluxe Kamer

Het was een luxe kamer en zou een bad in zitten. Was alleen een douche die na gebruik een natte bende veroorzaakte zodat alle handdoeken nodig waren om de boel droog te maken. Tevens was mijn kleding drijfnat.

Het ontbijt was goed🤗

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Hotel was aan de oude kant

De deur van de kamer kon slecht geopend worden bij het sluiten maakte deze ook veel lawaai Ramen konden niet open Extra servetten aan het ontbijt deze mogen er wel zijn badkamer was niet echt proper. tv was te klein om vanuit het bed te kijken posten vielen ook wat tegen

Personeel was zeer vriendelijk De bar was zeer uitgebreid,parking was gratis WiFi ook dat zijn plus punten

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Heel goed behalve het ontbijt !

Het ontbijt viel heel erg tegen, we waren al aan het ontbijt om 9.00u en er was bijna geen beleg meer, niks meer van kaas en de zalm was volledig op, het beleg is aangevuld toen we al gedaan hadden met eten en zalm hebben we niet meer gezien, spijtig !

De kamer was heel ok

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Receptiemedewerkster is niet inventief... gemiste kans!

Een ijskoude kamer, omdat bij binnenkomst de airco op vol vermogen aan heeft gestaan. Geen ramen die open kunnen, dus frisse lucht is er niet in de kamer, behalve de koude airco. De grootste tegenvaller: Bij aankomst na een lange werkdag is er geen koffie te verkrijgen, omdat het hotel 2 groepen in de zalen heeft? Wel, als er geen plaats is om koffie te drinken, regel dan op zijn minst een kop koffie die naar de kamer kan worden mee genomen... Jammer, receptie-medewerker... een gemiste kans voor een goede beoordeling!

De ligging van het hotel is goed, evenals het uitgebreide ontbijtbuffet... ontbijt mag zelfs meer dan goed genoemd worden.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Welkom en service gericht

Er was geen eigen koffie of thee zet mogelijkheden. Tv mag vervangen worden ;-)). Airco maakt nogal lawaai maar dat is snel te verhelpen volgens mij

De service van het personeel was top. Kamer schoon wel iets gedateerd maar prima.

• Beoordeeld op: 10 september 2016

De kamer was supergezellig.
    • Aanbieding - Kamer met Queensize Bed

Bij het ontbijt hadden we iets meer verse producten verwacht.

De kamer was supergezellig. Het was opvallend rustig in het hotel ondanks de vele klanten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

• Deluxe Kamer

Onze kaart voor het openen van de kamer werkte tot 2 keer niet. Moesten naar de receptie om het euvel te verhelpen

De aanvulling van vleeswaren had beter gekund

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Uitstekend hotel!
    • Aanbieding - Kamer met Queensize Bed

Te zachte hoofdkussen, en 2 hoofdkussens op elkaar was te dik.

De kamer was zeer netjes en groot. Het ontbijt was zeer uitgebreid, zelfs gerookte zalm en garnaaltjes stonden op het buffet.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan de regio.

Soms wat storende lawaaihinder. (geluidsisolatie) ?

Uitgebreid ontbijt en uitstekende uitvalsbasis voor uitstappen in de regio. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ik kreeg een vernieuwde kamer.

Is een detail, maar ik vond dat de badkamer wat beter verlicht kon zijn.

Ik kreeg een vernieuwde kamer. Zeer ruim en verzorgd. Goede wifi. Ruime gratis parking.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

net hotel dat aan een update toe is wat betreft de kamers
    • Aanbieding - Kamer met Queensize Bed

gehorige kamers bed te zacht en dekbed te klein voor breedte bed geen koffie/thee service op kamer

de ligging is prima gratis parkeren goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi hotel, lekker ontbijt!

Niet alle personeel is vriendelijk, van restaurant viel wat tegen. Je hoort snel geluid van buitenaf in de kamer (kraaiende haan)

Mooi terras id brasserie, mooie kamers, lekker ontbijt en vriendelijk, behulpzaam personeel aan de receptie

Terras

Geen waterkoker, geen vriendelijke bediening op terras

Terras

Tegenvaller

De kamer was veel te warm en niet verlucht.

Ontbijt was lekker