Beoordelingen over Zimmer Hotel 3-sterren

5,3

6,1

ok voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Hotel is afgeleefd, moet dringend opgefrist worden. Bar of gezellig salon ontbreken Kamer ok, maar matras niet confortabel . ( Mousse bovenop matras gelegd) Badkamer : voegen vuil, 1 wastafel

Het ontbijt was ok, heel goed, personeel vriendelijk. Ligging ok,nabij centrum en grote parking.

we hebben gekregen wat we verwacht hadden.
    • Standaard Driepersoonskamer

ontbijt ok. Personeel heel gedienstig. prijs kwaliteit was ok. Indien men een eenvoudig hotel besteld dan verwacht men dat het netjes is, geen enorme luxe maar wel goed bed. Dat was dus allemaal ok en wie op het hotel slechte commentaren geeft moet een 5* bestellen. Prijs-kwaliteit ok.

oubollige kamers die dringend opfrissing nodig hebben.
    • Standaard Driepersoonskamer

verouderde kamers, dringend opfrissing nodig.

oubollige kamers die dringend opfrissing nodig hebben. De muren smeken naar een nieuw likje verf, de gordijnen hangen los van de rails Het ontbijt was in orde, voldoende keuze. Maakte veel goed.

Geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Onthaal door persoon die geen Nederlands sprak en amper Engels. Op de kamer loshangende stopcontacten, verlichting.. Geen minibar. Onvriendelijk personeel. Vies oud bad. Enkel op het beddengoed was niets aan te merken. Al de rest ondermaats

We mochten onze fietsen in de gang zetten, lekker en...
    • Standaard Driepersoonskamer

aftands hotel - kan laagje verf gebruiken - gordijn hing los.....

We mochten onze fietsen in de gang zetten, lekker en uitgebreid ontbijt, voor elk probleem werd een oplossing gezocht: de uitbater ging ook een bovenmatras zoeken op een andere kamer ......

De receptie was onbemand toen we toekwamen, hebben dan...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De receptie was onbemand toen we toekwamen, hebben dan gebeld en we moesten onszelf inchecken. 's avonds was er wel iemand aan de receptie, en die was heel behulpzaam. Hygiëne, vooral in trapzaal, was niet top. Ontbijt was OK, maar de koffie was niet lekker.

Matig en oncomfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Alles verouderd, putten in de muren, behang en tapijten los, schimmel in de douche, bed hard als een plank, karig ontbijt, witte producten van Colruyt zo uitgestald, reuk van de afwasruimte, etc

Makkelijke locatie

zeer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was ondermaats:echt vuil oubollig: ramen sloten niet,er moest een stoel tegen gezet worden om de raam dicht te houden.De gordijnen waren gescheurd en vuil .De badkamerdeur sloot niet en er was geen klink om ze weer open te krijgen......

Ontbijt was standaard maar goed.

niet aan de verwachtingen voldoen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

de hygiene liet er de wensen over, overal stof en stofnetten , niet proper . ik had terug last van het stof

Het ontbijt was gewoon, niets extra, De kamers waren heel vuil en niet gepoetst, ook het bed werd niet opgemaakt de volgende dag, het stof lag dik op het bad alsook de radiator , De eerste kamer rook niet fris dus een andere gevraagd

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Warm water werkte niet.Nieuwe kamer gekregen. Daar werkte de airco niet en het raam was dichtgeschroeft.Aanwezig personeel was vriendelijk maar ondeskundig.bed was slecht.

Desastreus

Koude douches, vuile kamers, onverstaanbaar personeel, te weinig bedden (moesten op veldbed slapen: waar we meermaals achter hebben moeten vragen). Wij sliepen op kamer van personeelslid. Oude pidtilets, vuile borden, ...

Fijn hotel maar onderhoud is een werkpunt!
    • Standaard Driepersoonskamer

Het onderhoud in het hotel was ondermaats. De hotelkamers waren vuil en het hotel was algemeen heel slecht onderhouden. Onder de bedden lag een geschiedenis aan vuil van alle voorgaande bezoekers en met een kleine kruipende baby was dat geen pretje. De verf van de muren schilfderde af, de telefoon was smerig, het vloertapijt was erg vuil... overal stof en viezigheid en de gordijnen hingen los. Een opfrissing van de kamers is echt wel noodzakelijk. De hotelkamerdeuren maakten ook heel erg veel lawaai maar na enkele dagen werden we dit wel gewoon.

Zeer familiaal, gastvrij en rustig hotel. Ontbijt was zeer goed. We kregen onmiddellijk een babybed ter beschikking. Er was steeds gratis koffie of thee beschikbaar. Zeer vriendelijk personeel!

Een hotel voor op doorreis of een weekend
    • Standaard Driepersoonskamer

Gelegen aan een drukke weg, dineren in een ander restaurant, luidruchtig, receptie grote delen van de dag afwezig (inchecken / uitchecken).

Comfortabele bedden, goede badkamer, koffie- en theezet faciliteiten op de kamer, goed ontbijt.

Goed voor één nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was OK. Spijtig genoeg waren er geen handdoeken in de badkamer, maar dat werd pas opgemerkt als we al onder de douche stonden. We moesten altijd telefonisch contact opnemen met de receptie, want de balie was altijd leeg, de verantwoordelijke was duidelijk met andere zaken bezig

Ontbijt was voldoende Genoeg keuze. Alles werd regelmatig bijgevuld

Wat een trieste bedoeling.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Slechte hygiene, slechte bedden, slechte wifi, 2 kamers gereserveerd en vervolgens maar 1 beschikbaar bij aankomst. EENS MAAR NOOIT WEER!

ontbijt was OK, rest was BE-LAB-BERD!!!!!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Dit hotel moet schoon. Of anders deuren dicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Receptie die contant geld wilt. Koffieplankje waar ik in het stof vies heb geschreven. Het matras een in stukken samengesteld polyester van 5cm dik, Je slaapt op een plank. Wakker worden met bedwantsen naast je. De gangen en de trap wat nodig schoon moet. Het ontbijt waar het brood in een mand op de grond staat.

De parkeerplaats. En een uitstekende grillhouse op loopafstand.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Zeker niet herhaalbaar
    • Standaard Driepersoonskamer

De hygiëne was ondermaats. Badkamer en wc waren echt vuil Spinnen webben en zelfs spinnen waren er aanwezig. Kleine ijskast was zeer vuil en de stank was niet te doen.

De stilte en oarkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Vriendelijk ontvangst
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was in redelijk slechte staat. Vloer kapot. Behang kapot, verlichting kapot, tegels in de badkamer kapot. Vieze vlekken op t toilet en de muur er naast.

Vriendelijk ontvangst

Terleurstellend!
    • Standaard Driepersoonskamer

Eerste verblijf en ook laatste verblijf. Schimmel in de badkamer, muren in kamer hadden veel vochtvlekken. Kamer werd niet gepoetst na eerste nacht, ook geen verse handdoeken. Luxe hoeft niet voor deze prijs maar de basishygiene zou er toch moeten zijn.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed.

Dringend aan vernieuwing toe.
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel niet vriendelijk, lange wachttijd bij incheckbalie, kamer niet verzorgd en proper, plakband op de ramen, ontbijtruimte niet opgeruimd: allemaal volle en vuile tafels: moesten zelf tafel afruimen om plaats te maken. Veel te warm op de kamers ondanks dat de verwarming afstond. Beschrijving op booking.Com klopt niet met de werkelijkheid

Er was slechts 1 grote handdoek voorzien doch we kregen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Er was slechts 1 grote handdoek voorzien doch we kregen direct een 2 de op verzoek. Wij hadden wel 1 van de oudere kamers zonder Ijskast. Had wel handig geweest.

Teleurstellend en slechtste bedden ooit!
    • Standaard Driepersoonskamer

De ontvangst was bizar: onvriendelijk, onverstaanbaar. De bedden waren de hardste ooit, je kon net zo goed op de grond gaan liggen. Overal lagen stofvlokken, slecht onderhouden, het voelde niet echt fris.

Het ontbijt was redelijk, de mevrouw deed erg haar best om er nog wat van te maken.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ga hier zeker nooit meer naar toe
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt was redelijk, de kamer ruim maar wel erg oudbollig. Badkamer was in orde. Voor de prijs van € 105,00 niet wat je er van zou mogen verwachten.

Het enige wat echt goed was was de ligging en de parkeergelegenheid

Sorry, niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Geen WiFi op de kamer. Geen koelkast op de kamer. Ik vroeg een rustige kamer, maar kreeg een kamer aan de straatzijde. Er was veel lawaai van voorbij rijdende auto's. Zaterdagnacht was er blijkbaar een feestje in de buurt wat eveneens voor de nodige geluidsoverlast zorgde.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De ligging was zeer belangrijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Dat we eerst een verkeerde kamer kregen waar de verwarming niet werkte en er een elektrisch vuurtje stond.maar na reclamatie kregen we dan geboekte kamer met ligbad.

De ligging was zeer belangrijk

mooie ligging, direct bij het centrum, parking
    • Standaard Driepersoonskamer

kamer had opfris beurt nodig, laagje werf zou al veel doen, gordijnen hangen los, lampen werken niet of ontbreken, tapijt is niet meer van deze tijd, personeel niet echt vriendelijk, zei niets bij vertrek, veel lawaai, mede hotelgenoten lieten de deuren dichtvallen na 22u30!

mooie ligging, direct bij het centrum, parking

de ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

dringend een update nodig : verfrissing en modernisering van heel het hotel (kamers, ontbijtruimte, balie , ...) oud en versleten doch wel nette lakens en handdoeken

de ligging

Zeer teleurstellend
    • Standaard Driepersoonskamer

Schimmel in douche, behang en plafont komen naar beneden. Deur douche valt in slot zodat je er niet uit kan, beddengoed totaal versleten, matras is keihard, stoffige kamer, geheel is in verval. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer slecht.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Het verblijf was ruk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Oude man afwezige niet bij de les zijnde man aan de receptie... Kwam geen goedendag of iets vanaf.. Papier werd naar voren geschoven voor een handtekening.. Gelijk betalen; snap wel waarom: we hadden de kamers nog niet gezien. Bij de receptie helft van de verlichting kapot. Vloerbedekking lijkt wel ondergekotst. Kamer is ruk. Bedden met matrassen met daarop los foam, onder het bed nog stofnesten en afval van afgelopen jaren.. Verlichting in kamer kapot, loshangende douchekop.. Waarschijnlijk door de zwaarte van de schimmel.. Slang van 50cm.. Douchen niet mogelijk..... Schimmel overal. Glazen deur naar badkamer. Op de wc zit je direct in zicht. Afstandsbediening van de tv kun je aan de muur plakken van vettigheid. Overal nesten stof. Gescheurd behang. Je durft amper te zitten op de stoel om niet besmet te geraken. Bij vertrek geen fatsoenlijk woord. 30 minuten moeten wachten na herhaaldelijk aandringen om een factuur mee te krijgen... Mensen, niet doen!

Absoluut niets.... Van de website halen dit hotel. Per direct!! Geen, restaurant, geen fittnes.... Vervallen bende.

Ideale ligging om Lier te verkennen.
    • Standaard Driepersoonskamer

's Morgens (6.30u) werden we te vroeg gewekt door het vertrekkend nachtpersoneel. De parking ligt naast de kamers op de benedenverdieping. Echt niet aangenaam als je op vakantie bent.

Ideale ligging om Lier te verkennen. Het ontbijt was eenvoudig, maar voldoende.

Gelukkig hadden webonzevscootmobiel voor uitstappen te doen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Kamer, slechts opgeruimd na 3 dagen en dan nog op vraag aan receptie. Zeer rumoerig, geklop op de deuren tot svnachts 2 uur. In bed kraakte de matras hoorbaar 5 kamers verder. In een woord de prijsveeker niet waard.gelukkighaddenwee

Het ontbijt was het enige pluspunt jammer genoeg

• Beoordeeld op: 23 september 2017

nooit weer naar dit "hotel"
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

personeel kwam gemaakte afspraken niet na geen factuur ontvangen,en na meerdere malen telefonisch hierom gevraagd te hebben werd ik gewoonweg "weggerukt"al met al een van mijn meest teleurstellende overnachtingen ooit.

Wij gaan niet terug. Onhygiënisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ik heb hier maar één woord voor: Vuil. Ze zien ons daar zeker nooit meer terug. Vergane glorie en zeer onhygiënisch! Papiertjes onder bed, het bed leek niet opgemaakt, de gordijn en een lampenkap hingen los, plekken in het tapijt.....

Echte TEGENVALLER,we hadden bruiloft in de buurt daarom zijn we gebleven!!!!!

Alles,de ontvangst was echt ondermaats door een zeer onvriendelijke man!De kamers waren niet echt zuiver,zoals de mat er lag vanalles op de grond,de douchekop was aangeslagen met kalk(dat kan er nog door) maar er zat ook zwarte schimmel op,ook op de ventilator boven de douche en aan de rand van het bad!!Stopcontact half uit de muur,haardroger aan de binnenkant bruin,kamer dat niet gekuist was gekregen,een ander kamer stonk naar sigaretten,gescheurde lakens,enz...Ik had er 5 kamers gereserveerd voor 5 koppels,maar het is zeker geen aanrader,dit vind ik niet kunnen,op de folder ziet het er netjes uit,maar dat was het zeker niet! !Het ontbijt was genoeg keuze,maar het zat er vol vliegen en de koffietassen en bordjes maar half afgewassen!!Echt geen aanrader en we zijn zwaar teleurgesteld dat jullie zoiets aanbieden!!Wij wouden 1 kamer afzeggen 3weken geleden en dat kon niet meer,maar dat begrijpen we nog maar de rest kan echt niet door de beugel,ik heb verschillende foto's genomen ervan,indien jullie interesse hebben,hoor ik van jullie!!Sorry maar we zijn geen moeilijke mensen,maar dit was er over!!mvg Roberta contactpersoon

Vergane glorie: goed voor één nacht, maar zeker niet langer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het Zimmerhotel is een beetje vergane glorie. Dit was duidelijk ooit een erg luxueus hotel, maar is ondertussen wat in verval geraakt. De tapijten zijn erg vuil, de lichtbronnen op onze kamer waren vrijwel allemaal stuk. Het personeel doet zijn best, maar heeft duidelijk weinig ervaring in het runnen van een hotel. Het ontbijt was basic, maar verzorgd.

Ontbijt ok
    • Executive Tweepersoonskamer

Hotel is duidelijk aan een degelijke opfrisbeurt toe. Duidelijk geen management meer aanwezig. Ramen zijn vuil, ruit gebarsten, spinnen aan het raam, spiegels zijn niet goed afgekuist. Slot van de deur werkt niet naar behoren. Kortom, prijs (105€) is het niet waard!

Ontbijt ok

Goed voor 1 nacht

De netheid van het hotel in het algemeen. De rondhangende mensen in de lobby gaven mij niet echt een gerust gevoel

De ligging was goed vermits we naar een feest in de buurt moesten. Het ontbijt was ok.

Niet fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is in vervallen staat. Het personeel is niet bekwaam voor het werk. De lampen hingen uit de muur, plinten zaten los, de douchekop aansluiting was stuk, de douche scherm viel er bijna uit en het was niet schoon! Zowel de kamer als de gangen.

NIET voor herhaling vatbaar. We maakten er het beste van.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel lag er zeer vuil en onverzorgd bij. Er werd duidelijk bijna niet of zeker niet proper gepoetst. Zeer oude vloerbekleding in de gangen. Iemand aan de receptie krijgen was een hele opdracht. We dienden ook de kamers bij aankomst te betalen. Was men bang dat we zouden weigeren te betalen ? NIET voor herhaling vatbaar ! daar is ZEER veel werk aan de winkel !

Het ontbijt viel nog enigszins mee.

basiscomfort ok, heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

het hotel in het algemeen oogde wat versleten, er waren wel verfwerken aan de gang, met zelfs schilders die 's morgens half 7 de deur kwamen afplakken aan de gangkant. Eén van de handdoeken lag nat opgeplooid. Geen Wifi op de kamer, wel in de hal

Het ontbijt was heerlijk, alles erop en eraan: ook vers fruit, lekkere pistoleekes en croissants .

Een echte afrader - ga er niet heen! Booking-com: schrap dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is niet alleen versleten, bij onze aankomst werden wij ontvangen door een bejaarde man die van niets wist. De gang, de trap, de kamers waren enorm vuil. In een van de kamers stond trouwens het hele venster op de grond, een andere kamer was nog niet eens gereinigd van de vorige (vuile) huurders. De verantwoordelijke was onbeleefd, en de eigenaar was op reis in Zuid-Frankrijk.

Enkel goede woorden voor het ontbijt: de oudere dame die instond voor het ontbijt deed haar uiterste best om het aangenaam en lekker te houden.

vriendelijk, maar niet proper
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hygiëne - bed en zo na een nacht niet opgemaakt - niets gebeurd in badkamer... Trouwens: trappen naar verdieping 1 vuil (werkelijk)...

Ontbijt was in orde - hoewel: bacon & eggs tweemaal te koud. Vriendelijke ontvangst

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De 2 geboekte en betaalde kamers waren aan anderen gegeven waardoor ik op een gebruikte kamer moest slapen (beter iets dan niets). De volgende ochtend ruzie moeten maken om in ieder geval 1 kamer terugbetaald te krijgen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Nooit meer !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is vuil en smerig! Behalve dan onze kamer, gelukkig maar !De foto' s die op jullie website staan zijn sterk overdreven en geven een totaal verkeerd beeld van dit hotel. De trap naar eerste etage, de hal naar de kamers toe, gewoonweg verschrikkelijk om te zien. Hoewel wifi gratis is...geen wifi ontvangst op de kamer. De ontbijtruimte en ontbijt , 1 grote ramp. Wij betaalden 115 euro voor 1 overnachting, wat het dan ook zeker niet waard is!

De kamer was netjes, dat was dan ook het enige goede aan dit verblijf.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Verschrikkelijk nachtlawaai. roepen en tieren kloppen en slaan. alsof men het kot ging afbreken. Smerig behang en vloerbekleding in de gang

Ik zou het hotel aan niemand aanbevelen

rampzalig en aan ons lot overgelaten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

alles , ze hadden ons verkeerd ingeboekt, alles was ingehuurd voor Indisch trouwfeest ? kamer was vuil,tapijt was om niet op te lopen ,dode muggen plakte aan de muren , ontbijt waar we voor betaald hadden was er niet ??de Indiërs waren om 9 u nog alles aan het opruimen van hun trouwfeest. ook geen wifi op de kamer , enkel in de" lobby"( juist voor de balie waar iedereen binnen komt)de 4 zetels bezet waren door Chinese en Indiërs die daar heel nonchalant in de zetels hingen niemand aan de balie morgens, konden niemand bereiken via gsm ?? het hotel in beneden alle pijl , wordt mooi voorgesteld op site maar niets is minder waar , het is dringend aan vernieuwing toe en dan toch ten minste Nederlands talig aan de balie

er beviel ons niets !!!

Slecht echt zeer onder maat ik raad dit echt aan niemand aan . Overboeken is mijn boodschap
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Alles , niet te geloven wat een verdrietig verblijf . Vuil ,vies , slechte bedden planken met een stukje schuimrubber erop, kapotte lakens . De douche was van accommodatie wel goed naar erg vuil . Tijd voor een inspectie bezoek is mijn mening en ook de mening van 3 andere koppels en mijn vriendin . Bij aankomst geen receptie 1/2 uur gewacht en het nood nummer gebeld . Overboeking was de boodschap geen plek voor zaterdag nacht , geen ontbijt de tweede ochtend geen receptie alles was duidelijk heel veel onder de maat

We waren er voor Lier te bezichtigen. Mooie stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het was er hééél vuil! Uitgezonderd de ontbijt ruimte. Onze kamer was al maanden niet gestofzuigd! Ongestreken kussendslopen, alsof er al iemand geslapen had en als klap pp de vuurpijl mieren in bed!!!!Echt vuil. De douchekop/sproeier boven het bad was kapot,we hebben ernaar gevraagd en hij werd met koordjes opgehangen! Zo een ker verhuur je niet. Het hotel zag er totaal versleten uit. Op de gangen hing overal het behang los en geschimmeld. De vloerbedekking op de gang was super smerig, in een stal ziet het er zo niet uit. Je moet echt ter plekke gaan zien.

Het ontbijt was lekker, veel keuze!

Lier is een aangenaam stadje, maar in dit hotel verblijf ik geen tweed maal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijker personeel, kon gene lach af en kortaf, ontvangst kan veel beter en bij het uitschecken. De parking overwoekerd met onkruid, ouder gebouw, wat geen probleem is als het proper is. Trap en gang naar de kamers vuil en tapijt slecht gereinigd, kots vlekken overal, kunnen dit beter vervangen door tegels, beter te reinigen. Kamer was in orde al mochten de schimmel vlekken in de badkamer wel verwijdert worden. Wij hadden geen airco op de kamer.

De ligging, kort bij het centrum. Ontbijt voldoende en uitgebreid.

Hell no
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

In eerste opzicht leekt alles netjes toen we de trap op liepen naar de kamer.... Groote vlekken in het tapijt, behang/verf dat van de muren bladert. Vervolgen krijg je de deur niet eens open van je kamer en moet de persoon van de balie het open maken. Na dat de balie medewerker de deur heeft open gekregen. Kamer 236. Eerst lijkt de kamer gezellig maar dat gedachten was snel voorbij. Het Eerste wat je zag was een los hangende lamp boven het bed. Dan vervolgens de badkamer deur is van glas :/ eewlll. Dan in de badkamer hangt het spotje los aan een draadje en de ventilator boven het bad hangt ook aan een draaitje nog... fijn gevoel met douchen. De douche kop blijft aardig op ze plaats met 4 tieribs en een elastiek, tot je de kraan aan zet dan heb je letterlijk een op hool geslagen water slang. De hygiëne was ver te zoeken. De afstandbediening van de tv die bleef gewoon in je hand plakken. De douch kop had veel kalk en zeep resten. En het bed leek net een houten plank waar je op lag en bij elke beweging maakte het een lawaai.... Nee We voelden ons niet prettig in deze kamer en hotel. Alles is gemeld bij de balie.

Matig, ik zou het niet aanbevelen aan kennissen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel geeft nogal een slordige en slecht onderhouden indruk , vooral de gemeenschappelijke gedeeltes.

Het ontbijt was goed. Onderhoud van de kamers is matig.

Ik zou dit hotel nooit meer boeken en ook nooit aan iemand aanbevelen. Schrappen uit de website.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamerjas niet zuiver, niet te min dat het een niet rokers kamer was hing er een sigaretten geur in de kamer. Meubilair was verouderd en één lamp was stuk en de gordijnen hingen maar half vast

Goed voor één nacht,,, geen verblijfshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Heel het interieur van het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig,,vast tapijt op de kamers is niet meer van deze tijd!! Zaken die stuk zijn zoals lampekappen en gordijnen dienen stipt vervangen te worden.

De uitermate vriendelijkheid van het personeel

Ontbijt was wel lekker.

Kamer was niet goed schoon en een hor voor t raam was kapot. Verder had je een glazen deur in de douche wat weinig privacy bied.

Ontbijt was wel lekker.

Een puin Ellende

Bij aankomst leek het personeelslid niets te begrijpen van zijn werk. Ingecheckt en met afspraken met dit personeelslid over de sleutel van de kaner vertrokken wij naar tonorrowland. Terug aangekomen had een vreemde onze klaargelegde sleutel gepikt (want de kamers waren bij inchecktijd nog niet klaar), waardoor wij geen slaapgelegenheid meer hadden.De uiteindelijke oplossing was een kamer van een mede collega (die momenteel niet aanwezig was), hier lagen allerlei persoonlijke spullen en vieze was verspreid. We zouden ons eigen bed nog moeten opmaken. Uit ellende hebben we onze spullen gepakt en zijn midden in de nacht weer vertrokken naar huis. De niet betaalde persoon in onze kamer heeft netjes zijn roest mogen uitslapen en wij waren de pineut. Schandalig!

Het hotel was een grote ramp.

We komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

de VLOERBEKLEDING. Vasttapijt is niet meer van deze tijd. Hopelijk komt er een opknapbeurt en hun score gaat met 2 punten stijgen WANT voor de rest was alles uitstekend. Douche werkte goed ; Mooie ruime badkamer. Ruime slaapkamer... Goed geslapen. .. Tv werkte uitstekend en gaf mooi beeld.

Lekker ontbijt. Uitstekende ligging. Op 5 min wandelen van het centrum.

nog nooit meegemaakt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

1. Ze kenden mij niet niettegenstaande ik betaald had op mijn naam. 2. Veel lawaai 's nachts 3. kamer niet opgemaakt. Wij hadden de sleutel meegenomen en zij hadden er maar één!!!! 4. Is duidelijk geen aanrader

De parkeerplaats en de ligging (dicht bij centrum).

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Ideale locatie, kort bij het centrum. Perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Gordijnen en zonnewering zijn aan vervanging toe.

Goede locatie, degelijke parkeergelegenheid, Restaurant is ruim en heeft ook een buitenterras. Ontbijt was iets minder. Gekookte eitjes waren nog half rauw, maar het spek en de omelet en het verse fruitsap waren perfect om de dag mee te beginnen. Het is er ook een rustige omgeving met weinig lawaaihinder. Ruime kamer met vernieuwde badkamer met inloopdouche.

Het ontvangst
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hygiëne, ontbijt, vriendelijkheid personeel smorgen en de badkamer water liep erover tijdens douche tot aan het bad. Bed was heel hard precies een houten plank.

Het ontvangst

Aangenaam en comfortabel verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Afwezigheid van een lift. Wifi was op de kamer meestal niet beschikbaar.

Ruime parking. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Er is werk aan de winkel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt op zich was zeer uitgebreid en lekker, maar het servies was niet proper, jammer! Onze kamer had geen rolgordijn meer, enkel het systeem hing op. De kamers zelfs zijn verouderd en dringend aan renovatie toe.

De mensen waren bijzonder vriendelijk. Gezien er geen bar was, mochten we 's avonds op het terrasje (normaal ontbijt) zitten. De dame die de keuken verzorgde, bracht ons kaarsjes zodat we het echt gezellig konden maken.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De douchekop had een heerlijk harde straal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Het ligbad was te ondiep nodigde niet uit om in te liggen. De bedlakens zaten rafels aan viel haast uitelkaar.

De douchekop had een heerlijk harde straal. Het onbijt was sober maar wel goed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Vreselijk: gordijnen hingen los, vuile en ongestreken lakens, personeel liegt in je gezicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden hier een nacht geboekt omdat we een trouwfeest hadden in de buurt. We checken in rond 17u en worden vriendelijk onthaald. De receptionist neemt ons mee naar onze kamer, opent de kamer met de sleutel. Blijkt dat daar al andere mensen slapen! Dus je kan je al afvragen hoe men aan de receptie de boekhouding doet. Ik lees trouwens ook andere reviews waarin gasten elkaars kamer 's nachts binnenvallen, dus zeker geen alleenstaand geval. De receptionist haalt een sleutel van een nieuwe kamer. Echter, we komen op de kamer en daar blijkt dat de verduistering/gordijnen gewoon los hangen. We melden dit aan de receptie, en die beweert dat hij het zelf zal repareren. Aangezien we in feeststemming waren wouden we hier niet te veel op ingaan en gingen we er dus van uit dat het zou gerepareerd zijn. 's Nachts komen we terug op onze kamer. Nu blijkt dat de gordijnen nog niet gerepareerd zijn. De receptionist (nog steeds dezelfde) beweert plotseling dat de klusjesman niet meer bereikbaar was. Terwijl hij een paar uur eerder beweerde dat hij het zelf zou repareren... Wij vragen dus een nieuwe kamer, aangezien het zomerperiode was is het immers erg vroeg al licht. De receptionist begeleidt ons naar een nieuwe kamer, maar daar blijkt dat de lakens niet gestreken zijn. We trekken het dekbed weg en blijkt op het onderlaken een bloedvlek te zitten. Dit was voor ons echt de druppel, we hebben onze koffers gepakt en ons geld terug geeist. De receptionist heeft een kopie van onze bankkaart genomen en zei dat het geld de week erna zou teruggestort worden. Uiteraard hebben we hier niks meer van gezien. We hebben vele keren teruggebeld, op het einde namen ze zelf niet meer op. Blijf dus ver weg van dit hotel, het is stokoud, moet dringend gerenoveerd worden, ongestreken lakens, vlekken op het tapijt. Personeel staat gewoon te liegen in je gezicht, hoewel ze vriendelijk overkomen maar laat je dus niet misleiden.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

geen aanrader als vakantieverblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Keiharde matras.. Zonnewering smorgens dicht gedaan door ons, maar was door kamerpersoneel terug geopend.....snikhete kamer savonds....

Ontbijt ok Kamer snikheet Veel nachtlawaai in en rond hotel

Slechte matras en kussen,op zich een hotel dat eerder een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Slechte matras en kussen,op zich een hotel dat eerder een ster minder verdiend.enkel inkomhal was iets properder.ontbijtruimte vuil stoffen stoelen.borden en tassen oudbollig enz..... problemen donderdag voor aankomst wat betaling betreft.ik overnacht nooit meer in dit hotel .

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Aangenaam. Goede City-trip.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Gescheurde gordijn en ontbrekende douchegordijn waardoor de badkamer helemaal nat werd.

De locatie bij het centrum van Lier en de gratis parkeergelegenheid.

Kreeg kamer niet dus geen beoordeling
    • Standaard Driepersoonskamer

Als je een kamer super last minute aanbied met korting , en dit blijkt een fout te zijn, had ik als Hotel eigenaar het verlies genomen en de kamer toch aangeboden , dan laat je een goede in druk achter en is tevens goede reclame, zeker omdat dat de kamer die pas laat middags heb geboekt toch niet meer verhuurd wordt. Gemiste kans!!

Aangekomen kreeg ik de kamer die met hoge korting aangeboden werd Niet. De reden was dat dit volgens het personeel echt niet kom en een fout was van Booking.com De hoge korting heeft me doen besluiten de kamer te nemen 20km buiten centrum Antwerpen, uiteindelijk toch maar terug gereden.....voor een ander hotel.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ontvangst was slecht, medewerker wist niet hoe alles werkte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst was slecht, medewerker wist niet hoe alles werkte. Het trappenhuis en de gangen zien er erg armoedig uit met grote vlekken op de vloerbedekking en behang dat loslaat van de muren. In onze kamer ontbrak op de zware glazen badkamerdeur de officiële deurkruk deze was vervangen door 2 kleine knopjes waardoor de deur moeilijk te gebruiken is . Het slot van onze kamerdeur was ook niet solide, dit is echter niet bij alle deuren het geval. De kamer en badkamer waren wel schoon ook de vloeren en de bedden zijn goed. Het ontbijt is goed met voldoende keuze.

Receptionist onder alcoholinvloed bij aankomst.
    • Standaard Driepersoonskamer

Receptionist onder alcoholinvloed bij aankomst. Deurknoppen van tussendeur douche en badkamer afgebroken,zonder iemand anders op de kamer zou je opgesloten zijn! Hotel dringend aan algemeen herstel toe! Is dit hotel nog aan te bevelen door booking.com??

Slecht gerund hotel - Fawlty Towers revived...

Voor ons was het "Fawlty Towers revived": geen boeking ondanks bevestiging van booking.com, verkeerde kamers, van kamer gewisseld worden zonder waarschuwing, kleren van andere gasten vinden op je nieuwe kamer, ... Bovendien is het hotel overal vervallen en lijkt het alsof niemand daarmee bezig is: deurslot hangt los, douche is verkalkt, lakens zijn gescheurd, lampen hangen uit hun sokkel, ... We hadden een wifi-router op de kamer en die maakte zoveel licht dat het net was alsof we een kerstboom met flikkerende lampjes hadden die de hele nacht bleef branden... We moesten er gelukkig enkel overnachten en ontbijten en nadien rap weg, en daarvoor is het dan wel weer behoorlijke "value for money" - met ruime kamers en badkamer

Ontbijt is OK, behoorlijk buffet - zelfs met vers fruit. Ligging is heel dicht tegen het centrum en wagen parkeer je makkelijk voor de deur

zimmerhotel
    • Standaard Driepersoonskamer

We werden naar een kamer geleid via een vuile en vieze trap en gang. Bleek dat er maar 1 tweepersoonsbed stond, terwijl wij een driepersoonskamer hadden geboekt; We kregen een kamer op de beneden verdieping; deze verdieping was verzorgder. geen zwembad terwijl dit wel aangegeven staat.

Het ontbijt was lekker en verzorgd. Ruime keuze.

Beetje jammer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst wilden ze ons weer laten betalen. Zeer onzekere receptionist. Kregen kamersleutel en aangekomen bij de kamer was deze nog bezet en lagen er nog mensen in bed. Daarna een andere kamer gekregen. Geen afstandsbediening voor de TV. Dit wel doorgegeven maar nooit gekregen. Wifi deed het alleen beneden bij de receptie. Kamer ruim en ok. Badkamer op zich prima maar de randen tussen de tegels waren ze vergeten schoon te maken, was in een veeg schoon te krijgen. Jammer. Hotel is een beetje verwaarloost vooral de gangen wb behang.

Ontbijt Prima!

Zeer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst kregen wij een kamer die al bezet was, was er niemand die wist wat te doen. De bedden waren slordig. Toen wij 's nachts bij het hotel kwamen was de deur op slot, men was vergeten ons een code te geven en bij vertrek was men niet instaat een rekening mee te geven.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ontbijt goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Hotel onderkomen. Om 5h15 smorgens een gast op onze kamer die zich vergist had , binnengekomen met een andere sleutel ondanks dat de vergrendeling binnenkant kamer opstond. Sleutel kamer in ons bezit. Allemaal dezelfde sleutels ?? Tapijten in trappenhal en gang onderkomen ,loshangend lampen, wc bril te klein en stuk. Hotel geeft een onderkomen indruk vooral binnen.

Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Marginaal hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kotsvlekken op het tapijt, kapot raam, kapotte radiator, schilderijen omgekeerd aan de muur, douchekapje over sprinkler getrokken, stof overal, vervelende lampjes van de WiFi die de hele kamer verlichten s'nachts, ontbrekende lampen... neen dit trok op niets. We hebben hier 5 jaar geleden ook gelogeerd en het lijkt alsof er in die tijd geen enkel onderhoud is geweest. Totaal zijn geld niet waard!