Beoordelingen over Hotel Bonne Auberge 3-sterren

Maria Hendrikalaan 10, 8420 De Haan, België

#15 van de 26 hotels in De Haan

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het bed lag heerlijk en alles was netjes schoon.

Jammer dat er na 20.00 uur niemand meer te zien is. De kamer was klein en raar ingedeeld. En er zat geen deur in de wc dat vond ik nog het ergste.

Het bed lag heerlijk en alles was netjes schoon. De omgeving was super.

Fijn om in zo'n "villa" te kunnen verblijven.

Op zondag toch graag verse broodjes ("pistolets") gewenst i.p.v. weer voorgebakken brood. Ook graag wat meer fruitstukken.

De rust in huis. Auto gratis kunnen parkeren. Uitgebreide keuze op TV. Ontbijtruimte was gezellig om te kunnen blijven tot 11uur.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Mooi gebouw , vriendelijke uitbaters
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Open badkamer met open toilet Vloerbekleding die waarschijnlijk niet meer proper te krijgen was en aan vervanging toe is .

Super goed ontbijt met vriendelijke bediening Zeer goede locatie

Lekker ontbijt met vers fruit, eitje met pancetta,...

Douche- en toilet-ruimte in de kamer en met weinig privacy naar buiten toe (tenzij gordijnen de hele tijd dicht blijven).

Lekker ontbijt met vers fruit, eitje met pancetta, verschillende kaassoorten... Vriendelijke bediening<tijdens ontbijt. Kamer kan voldoende verduisterd worden. Goed bed.

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het zou fijn zijn dat er op de kamer zelf ook een koelkast aanwezig zou zijn.

Geweldig goed verzorgd ontbijt. Beleefd, vriendelijk personeel. Leuk balkonnetje. Prima radio/geluid. Rustige omgeving. Centrale locatie.

Een heerlijk verblijf , prijs/ kwaliteit > dik in orde!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Zeer Vriendelijk onthaal. Heel leuke kamer met terrasje. Heel verfrissend bij deze zwoele temperaturen. Zeer comfortabel bed. Heerlijk geslapen! Een sterrenontbijt! Zeer verfijnd: speciaal en ontzettend lekker verse soorten brood. Zeer fijne charcuterie en kazen in een verscheiden en ruim aanbod. Een fruitbordje , te mooi om op te eten ;zeer verfijnd in gecombineerde smaken gebracht. Keuze uit 6 verschillende bereidingen van een eitje. Vers fruitsap..... kortom: delicious!!!! Met hart en ziel bereid dr de sympathieke , gedreven eigenaar. (Als je dit elders moet gaan eten , zal je er stevig voor moeten betalen!) Een zeer gemakkelijke trap naar boven. Gratis parkeren in de buurt en gans de Haan. De Haan is voor ons de mooiste plaats aan onze kust! We genoten erg!

goed gelegen dicht bij strand

we zijn oudere mensen van 86 jaar en hadden het moeilijk om met de trappen naar de 2de verdieping te gaan, me zou daar toch rekening kunnen mee houden hebben.

Heerlijk romantisch hotelletje in het mooie De Haan.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Een subliem ontbijt wordt aangeboden. De matrassen zijn heerlijk om te slapen, het was heel warm buiten, en toch kon je s nachts lekker fris slapen, vensters allemaal open. Heel rustig ook, geen lawaai van de straat. Ik raad de kamer Rock aan, dan heb je een klein balkonnetje.

suuuuuuuuuuuuuuuper

Het ontbijt was prima en de service was uitermate af. De juffrouw welke instond voor ontvangst en ontbijt was top. Van hoog niveau. Zeker voor herhaling vatbaar.

3,0
    De Haan is super maar dit hotel is een echte afknapper!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Gêén deur tussen slaapruimte en soort van badkamer. Wanneer we het licht aandeden aan de lavabo en/of in het toilet ging de verluchting aan, wat telkens een zeer muffe geur gaf. Slecht 1 raam van de 2 konden we openen. Het ontbijt was een echte afknapper. We mochten tot 11u ontbijten. Toen we in het restaurant binnenkwamen keken de uitbaters ons al buiten, alsof we te laat waren en het was nog geen 10.00u. De meeste gasten hadden blijkbaar al gegeten want wij konden de restjes opeten. We hebben toch vers brood gevraagd, want er lagen enkel nog wat afval stukjes brood met een zwarte korst die niet te bijten viel. Ik heb zelfs een stuk van een tand gebeten. Een eitje kregen we wel, ik vroeg een lichtgekookt maar zelfs dat kwam niet in orde, te licht gekookt, niet te eten. Ook,kregen we een bord met fruit, dat was uitgedroogd en overrijp. Dat heb ik dus ook maar laten staan, ook de koffie was niet te drinken. Vers fruitsap was zo goed als op en werd niet bijgevuld, de karaf was ook wat vies. Er is een soort van bibliotheek die heel muf was en de zetel was klaar voor het stort, je kon zelfs buiten niet rustig zitten, vieze oude stoelen zonder kussens en als je kussens vroeg kreeg je een blik of alles was teveel. Nooit meer!

De ligging.

Heel fijn verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het is een oud gebouw, wat heel charmant is, maar daardoor zijn de kamers niet echt geluidsarm !

Een super ontbijt elke ochtend en een hele vriendelijke ontvangst . Een heel goede ligging en parkeermogelijkheid.

Aangenaam verblijf in het mooie De Haan !

Wij hadden geen minpunten.

Zeer vriendelijke gastheer. Propere kamers en een heerlijk ontbijt ! Rustige ligging. Alles voor een fantastisch verblijf in De Haan.

Heerlijk vlakbij strand, park en restaurants
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamer was aan de kleine kant en weinig privacy vanwege het ontbreken van een deur tussen wc/wastafel/douche en slaapkamer

Heerlijk ontbijt, met zorg bereid en geserveerd.

Kamer aan de kleine kant, kan ook niet anders gezien het...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamer juist goed om in te slapen, geen salonnetje (is er wel beneden).

Kamer aan de kleine kant, kan ook niet anders gezien het gebouw. Douche met regendouche kop heeft deugd gedaan. Ontbijt was heerlijk: zeer lekkere broodsoorten, mooi assortiment kaas, eitjes op 4 of 5 manieren naar keuze door de patron klaargemaakt.

Kwaliteit en rust in De Haan.

De kamer Folk was echt wel klein en vrij donker. De gastvrouw verzekerde ons echter dat een upgrade altijd aangeboden wordt als de bezetting dat toelaat (wat nu niet het geval was).

Kwaliteit op alle vlakken! Zeer goede bedden. Aan het ontbijt zeer fijne kazen en charcuterie, keuze aan speciale broden, etc. Zeer gezellig huis dat met heel veel smaak en zin voor detail ingericht is. Tatia deed er alles aan om het verblijf naar ieders wens te maken, een super-gastvrouw.

Heerlijk ontspannen en genoten

's ochtends werden wij al vroeg wakker door muziek in de ontbijtzaal welke zich onder onze kamer bevindt. Ook de buren net zoals elke entree via de hoofdingang waren helaas ook nogal goed te horen, dat heeft meer de ligging van de kamer en de gedrag van de andere gasten te maken. Maar dit heeft geen nadeel voor de comfort en super hotel.

Geweldige kamer met balkon. De regendouche was een heerlijk belevenis net zoals de rest van de kamer, vooral het grote bed. Het ontbijt was prima. De ligging is ook super, net als het personeel. Gelijk vanaf het eerste moment hebben wij genoten van de charme en stylish in- en exterior.

gezelligheid, gastvrijheid, rust...10/10

de late aankomst: 15u

de ongelooflijke gastvrijheid: ik werd begeleid tot aan mijn kamer; plannetje met aanduiding restaurants /het ontbijt: SUPER/gezellig kamertje met àlles wat er moest zijn én speciale retro zitbadkuip

We hebben genoten, het weer was schitterend, we konden gemakkelijk alle kanten uit.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamers zijn aan de kleine kant, maar wel cosy.

Zeer leuke locatie dicht bij restaurantjes, het strand en de kusttram. Zeer lekker en verfijnd ontbijt. Rustige kamer met leuk terrasje. Zeer vriendelijke ontvangst met tips voor goede restaurantjes.

Prima hotelletje voor 1 nacht omwille van de locatie en lekker ontbijt.

Eerder kleine kamer, sober verlicht en kleine douche met douchegordijn. Het toilet was ook niet afgesloten met een deur.

Locatie was super, dicht bij zeedijk en bij halte kusttram.

Rebelmantique ... zuiver je geest.

Hier zat het mooie koperen kraantje wat los, daar was het uitpluizen welke van beide lichtschakelaars eerst in te drukken voor je wat zag ... De gewone dingen, geen probleem.

Mee door een omstandigheid door mezelf veroorzaakt, heb ik me de eerste avond bezonnen in het keigezellige salon met de vele boeken en de stilte. De huiselijkheid van het hotel is er om te ontdekken. Joris en de dames hebben me goed geholpen. Zo kon ik de blues wegjagen uit m'n classic room. Een fijn verblijf had ik. Lang leve de Belgische kust en haar mensen.

Een topadresje om te genieten.

Wat een pareltje. Ontvangst is heel hartelijk. De kamer is mooi ingericht, volledige in de stijl van het huis. Het plaatje klopt. Er is een leuke bibliotheek met een koelkast waar drankjes ter beschikking staan, gewoon noteren wat je neemt. De ontbijtruimte is heerlijk rustig en het ontbijt is werkelijk de max, dat is genieten. Zeer lekker, uitstekende produkten, allemaal topkwaliteit en supervers. Een eitje vers gebakken zoals je het graag wil. En dat allemaal met de glimlach. Hier weten ze hun gasten te verwennen.

Aangename sfeer, gezellig en vriendelijk.

De kamer was niet heel groot, wat geen probleem is omdat alle comfort wel aanwezig is, maar ze was nogal donker geschilderd waardoor ze nog kleiner leek.

Mooi concept. De authentieke sfeer van het hotel bleef bewaard. Het ontbijt is heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. Gezellige locatie.

Heerlijk en zeker om terug te gaan :)

Het ontbijt was heel erg lekker en werd opgediend in een zeer sfeervolle kamer. Het is een klein hotel waar je je meteen thuisvoelt door de aangename en warme energie die er hangt. Na een avondje stappen kan je nog rustig iets drinken in de gezellige bibliotheek. De late uitcheck; schitterend.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een fantastisch verblijf

Het hotel is met veel smaak ingericht, de kamer was compact maar comfortabel en erg gezellig. Het ontbijt geweldig lekker en goed verzorgd. Het ontvangst zeer hartelijk.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Hotel met B & B-allure wat uitermate positief is.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De mengkraan in de douche. Het was echt zoeken naar de juiste temperatuur.

De gastheer was joviaal en overal aanwezig en hij serveerde ons een uitstekend ontbijt ver weg van de betreden paden. Ontspannende muziek bij het ontbijt.

leek veelbelovend op de site maar kan beter, vooral prijs kwaliteit.

Kleine standaardkamer , geen opbergruimte Ontbijt : brood wordt bijgevuld maar lijkt altijd of er te weinig is. Eén grote handdoek weggenomen maar niet vervangen.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Heel leuk, jong hotel in prachtige badstad

Geluisdsoverlast kamerburen door onze eigen foute kamerkeuze

Uitstekend ontbijt, aangepast aan onze vraag voor veganistische alternatieven Leuke sfeer en mooie stijl hotel,

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Mooi ingericht hotel in b&b sfeer, persoonlijke ontvangst en verzorgd ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

- geen nachtkastjes naast het bed en stopcontacten zitten achter het bed. - wifi werkte niet steeds optimaal - afzuigsysteem in de 'open' badkamer is verbonden aan lichtschakelaar en blijft net iets te lang doordraaien nadat licht uitgezet werd wat storend is - afstoffen zou met iets meer aandacht kunnen gebeuren maar boet niet in op de sfeer

- Kleine kamer met voldoende kastruimte, goed bed - lekker geurende badproducten in een vrij kleine badkamer - verzorgd ontbijt met mooi geserveerd fruitslaatje en een eitje naar keuze bereid, verschillende broodsoorten en kleine koffiekoeken, muesli, yoghurt, kaas en charcuterie.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

leuk verblijf welke onderuit werd gehaald door gebrekkig onderhoud/hygiene.

hygiene kon zeker beter en ontbijt was niet uitgebreid genoeg voor de kamerprijs.

ligging was top en concept ook maar gebrekkig onderhoud waardoor de prijs/kwaliteit niet ok is.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Vriendelijke bediening,mooie ingerichte kamers,heel goed bed,ideale ligging.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

te weinig en te hard gebakken brood. een pistoleke hebben we wel gemist.

Het ontbijt was verzorgd in een gevarieerd buffetje. Gevarieerd zelf afgebakken brood,wat spijtig genoeg veel te hard gebakken en onvoldoende voor alle gasten was.(teveel korst en te weinig sneeden per brood)

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Onze kamer was een echte afknapper

de kamer ( "Folk") was belachelijk klein ( nog geen 2,5 x 3) en heel donker; douche in kamer en eveneens veel te klein . Croissants en koffiekoekjes alleen als je niet te laat komt ontbijten ( "moesten we toch begrijpen", sic ! ) . Prijs was wel stevig : de duurste kamer per vierkante meter die ik ooit gehad heb. Gezien de commentaren van anderen hebben zij meer geluk gehad. Vasttapijt in badkamertje en wc vinden wij geen goede keuze. Investeren in dubbel glas aan te raden Prijs/kwaliteit was dit een echte tegenvaller ; gelukkig hadden we schitterend weer

de ligging

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zeer kleine kamer (in verhouding tot de prijs)

Vriendelijk personeel Uitstekend uitgebreid ontbijt Bibliotheekruimte met tv, gezelschapsspellen en honesty bar.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Perfect De Haan
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Heel mooi en gemoedelijk huis, erg vriendelijke bediening Gezellig, aangenaam terrasje aan de kamer, uitmuntend ontbijt, sympathieke babbel met de baas, belofte om bij volgend bezoek (en mits aanvraag bij boeking) een vegan en vegetarisch ontbijt te verzorgen

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Super lieve mensen. Alles was naar wens.

Schitterend!

Vriendelijke gastheer, uitmuntende service en heel erg lekker ontbijt (subliem en verfijnd fruitbord & verse thee)

Genoten van gastvrij ontvangst

Combinatie van oud,origineel gebouw,met nieuw. Mooi centraal gelegen, eigen parkeerplaats. Wij voelden hier thuis.genoten van gastvrij

Matig hotel voor de prijs...
    • Suite

Niet erg proper, vochtplekken op muur suite, beetje intens geleefd gevoel...

Ontbijt top en goede ontvangst

Prima lokatie midden aan de kust. We hebben van hieruit Beaufort bezocht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het hotel is aan een opknapbeurt toe.

Sfeer en onthaal waren prima. Ook het ontbijt was lekker en verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

ontspannend en plezierig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Fantastisch ontbijt en behulpzaam personeel

Fijn

Het ontbijt en het personeel en eigenaar zeer lekker ontbijt en zeer vriendelijke bediening

Gezellig

Kan hier en daar een likje verf gebruiken

Superlekker ontbijt

Ideale verblijfplaats voor een weekendje weg aan onze Belgische kust!!!

Heel vriendelijke mensen en het ontbijt was ook heel lekker. Ideale verblijfplaats om onze Belgische kust te ontdekken. Tramhalte ligt vlakbij.

Nachtje Bonne Auberge

Douche werkte niet goed

Het ontbijt was goed!

Ontbijt heel goed, aardig personeel

Erg warm op de kamer

Ontbijt heel goed, aardig personeel

Ontbijt was overheerlijk,personeel supervriendelijk, kamer...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Ontbijt was overheerlijk,personeel supervriendelijk, kamer niet al te groot maar voldoende en proper.

Het ontbijt en de kamer was prima alsook parkeergelegenheid...
    • Suite

Er was geen airco en geen minibar op de kamer

Het ontbijt en de kamer was prima alsook parkeergelegenheid achter het hotel

Gastvrije ontvangst, prima uitgebreid ontbijt en een...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Gastvrije ontvangst, prima uitgebreid ontbijt en een geweldige locatie middenin de Haan en vlakbij strand

zeer aangenaam

Het ontbijt en de allerliefste bediening aldaar

voor herhaling vatbaar

ontbijt uitstekend

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. Alles was aanwezig. Vriendelijke bediening en lekkere, mooi gepresenteerde fruitsla.

Rustig en alles in orde
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Het ontbijt was super, de kamer met terras was in orde en goed bed en zeer proper een echte aanrader!

Heel aangenaam.

Kamer was wel erg klein.

Ontbijt was super. Personeel heel vriendelijk en hartelijk

Leuke, bijzondere locatie.

Leuke, goede locatie.

Verwennerij ten top

Overheerlijk ontbijt, gezellige ontspannen sfeer

Wij komen zeker terug

Geluidsisolatie. Redelijk wat geluid in de kamer indien er in de gang, tramhalte andere gasten zijn

Zeer goed

Super ontbijt - zeer goede ontvangst - kamers ok

Prachtig gezellig hotel

Het bed

Gezelligheid

De kamer was klein maar alles was aanwezig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamer was klein maar alles was aanwezig. Het ontbijt was heerlijk. Het personeel was heel vriendelijk.

Charmante topplek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Kleine badkuip waarin je moest douchen bij deze kamer

Sfeer, locatie, ontbijt was zeer goed

Hygiëne - Classic kamer was te duur voor wat het was, vuil, kraan werkte niet en geen wc-deur

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

In zijn geheel genomen.

Misschien wat weinig kastruimte... maar dat is ook alles.

In zijn geheel genomen... heel aangenaam! Gemoedelijke omgang, sfeervol... 👍

Een stressloze avondje samen met mijn ventje

Helemaal niks 👍

Heel familiale sfeer, heel vriendelijk en super lekker ontbijtje

Gezellig hotelletje on het centrum van De Haan

Koude en slecht verlichte leeskamer

Super ontbijt

ontspannen

de vriendelijkheid en de rust

Rustig kort weekendje

Kleine kamer. (Was nochtans upgrade) Klein bad met douche in bad, maar niet afgeschermd.

Zalig bed. Goed en gezellig ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ontbijt en ontbijtruimte waren goed,koffie lekker

Kamer niet gezellig aangekleed,en kleine badkamer

Ontbijt en ontbijtruimte waren goed,koffie lekker

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Rustige ligging

Pas om 9u ontbijtmogelijkheid, erg laat

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Heel gezellig hotel, heel vriendelijk ontvangen.

Heel gezellig hotel, heel vriendelijk ontvangen. Als een roos geslapen in een heel goed bed. Genoten van het lekkere ontbijt en de goede koffie.

Super ontbijt;
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

Geen deur tussen de kamer en WC ruimte. Douche was matig.

Super ontbijt; goede bedden; mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Klantgericht

Mooie hotelkamer De persoonlijke aandacht die we van de eigenaar van het hotel kregen hebben wij als zeer prettig ervaren .

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Authentieke charme in De Haan

Heerlijk verzorgd ontbijt, prachtig pand en uitstekende ligging. Op zoek naar authentieke charme? Dan is dit een goed adres.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Basic

De rust

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Ontspannend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Balkon

De verlichting in de kamer was onvoldoende.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

In een woord: SUPER!

Hele gastvrije ontvangst, schone en gezellige kamer, van alle geakken voorzien en vooral een supergoed onrbijt!

Niet voor herhaling .

De kamer was weinig verlicht. Zeer kleine kamer je kon je nauwelijks verroeren.

Vriendelijkheid. Het ontbijt was goed.