Beoordelingen over Hotel Boterhuis 3-sterren

Sint-Jakobsstraat 40, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#35 van de 101 hotels in Brugge

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Leuk hotel zo vlakbij het centrum, maar geen goede prijs/kwaliteit verhouding

Vond bij aankomst het aanblik van het hotel niet te vergelijken met de foto's op internet. De kamers waren netjes, maar niet helemaal proper. Het ontbijt was goed, maar als je niet boven kon zitten, moest je naar beneden, waar het heel druk was en de mannen met gebogen hoofden moesten lopen omdat ze anders hun hoofd stoten tegen het plafond, omdat deze zo laag was. Je moet hier ook niet claustrofobisch zijn, erg krap allemaal

De ligging was super, op loopafstand van het centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Mooie ligging vlak bij centrum en heerlijk ontbijt.

Betere faciliteit om koffie en thee te zetten op kamer. Stoelen om lekker te zitten waren er niet.

Mooie ligging vlak bij centrum en heerlijk ontbijt. Super verzorgd. De kamer was heel ruim en mooie douche gelegenheid

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De ligging van het hotel en de ruime keuze bij het ontbijt.

De trage bediening bij het ontbijt en het niet voldoende snel en voldoende bijvullen van het brood of broodjes.Het slaapcomfort/bed was een ramp. Ouderwets spiralenbed.

De ligging van het hotel en de ruime keuze bij het ontbijt. De hulp en uitleg van de receptionisten.

Perfect

Perfecte locatie om de hoek van de grote markt. Parkeergarage om de hoek. Als je wil parkeren via het hotel dan moet je dat even reserveren. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijn verblijf in een prachtige stad.

Een fijn, centraal gelegen, hotel met zeer vriendelijk personeel. De meeste bezienswaardigheden zijn zijn goed te voet bereikbaar. Iedere ochtend bij het ontbijt keurig de vraag wilt een eitje en zo ja hard/zacht gekookt, gebakken of een roerei.

Een perfect hotel voor een paar dagen Brugge

Ik kan geen punt van kritiek bedenken.

Dit is echt een aanrader. Goede centrale ligging. Eigen parkeergarage 100 m van het hotel. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Goede, ruime kamers met ruime moderne douchegelegenheid. Voortreffelijk ontbijt, zelfs sfeervol in de kelderruimte. Alles zag er netjes en schoon uit. De prijs - kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

s

Op K 10 is er een gekend probleem ( in de badkamer) Hopelijk is opgelost voor de volgende bezoekers K 10 is volgens ons voor 1 persoon ipv 2 personen

Personeel was vriendelijk en ontbijt was uitstekend en de ligging was ideaal niet ver van alles. Bed en douche was goed.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Super fijne overnachting gehad in het Boterhuis. Mooi hotel in het centrum van Brugge.

Het Boterhuis is een erg oud pand met houten vloeren en hierdoor wel een beetje gehorig.

Prima hotel in het centrum van Brugge. Mooie ruime kamer en grote badkamer. Vriendelijk personeel. Hotel heeft eigen parkeergelegenheid wat erg prettig is.

Het maakte onze laatste vakantiedag tot een feestje!!!

Het ontbijt was grandioos en het personeel deed alles om je het gevoel van luxe te geven. Zacht gekookt eitje? Geen probleem! Zware koffers werden voor ons naar boven getild en de koffers mochten na het uitchecken nog in het hotel blijven. We gaan zeker terug!

Goede locatie voor een weekendje weg.

Geen lift, voor sommige mensen misschien lastig wanneer je op de 2e etage verblijft. Parkeergarage is optioneel te huren, deze ligt enkele straten verder en het is er krap dus let op met inparkeren.

Locatie is top, op loopafstand van de markt. Hotel heeft aardig personeel en het ontbijt was niets op aan te merken.

Zeker aan te raden als je het centrum van Brugge wil verkennen

Er kwam geen koud water uit de douche, alleen heet of warm. De kussens gaven niet veel steun.

Zeer ruime kamers en heel vriendelijk personeel. Enorm goed geholpen en goede tips voor eten en drinken in de buurt gekregen.

Heerlijk uitgerust en romantisch door de stad gewandeld en gevaren

Heerlijk bad grote kamer goed bed en lekker ontbijt waarbij we zelfs konden kiezen voor een gekookt of gebakken eitje en dat werd dan vers klaargemaakt

Grote en propere kamer .

Dat er geen lift was en je de valies met de trappen naar boven moest sleuren

Grote en propere kamer . Heel mooie badkamer. Lekker ontbijt en goeie airco.

Aangenaam verblijf, mooie kamer, aan te bevelen.

Een ijskastje was handig geweest.

De kamer was tip top in orde, de ligging kon niet beter, het ontbijt was heerlijk. De eigenaars en het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een fantastische ontvangst,kamer,en ontbijt voor een boterprijsje op een toplocatie!

De douche was moeilijk te gebruiken omdat de afscheiding stuk was dus was het oppassen om de badkamer niet vol water te zetten.

De ruimte van de kamer,we waren met 4 maar ik denk dat het een kamer voor 3 was omdat er een logeerbed was bijgezet en nog was de kamer ruim.Er stonden ook maar 3 tassen en 3 glazen op de badkamer,de rest handdoeken en zeepjes en doucheproduct waren in orde.

perfecte uitvalsbasis voor een citytrip door Brugge met zeer vriendelijk personeel!

We hadden een kamer vlakbij de ontbijtruimte. Helaas werden we 's morgens rond 7u steeds gewekt door dichtvallende deuren. Zeer storend. Zeker met kinderen.

Ruime kamer, nette, moderne badkamer. Op de kamers was alle comfort aanwezig. Ontbijt was basic maar lekker. Locatie was ideaal! Vlakbij de markt. Super vriendelijk personeel!

Ontvangst zeer vriendelijk, receptioniste maakt echt tijd om...

een gordijntje in de doorgang naar de badkamer zou handig geweest zijn

Ontvangst zeer vriendelijk, receptioniste maakt echt tijd om een stadsplan met veel tips te geven. Kamer dik in orde; Ontbijt heel gezellig, alles is voorzien. Prijs/kwaliteit super

Verrassend mooie stad

Kamer lag aan de straatkant. Op zich een pré, maar 's nachts moest het raam wel dicht. Het (sporadische) verkeer maakt dan wel veel lawaai op de Brugse kasseien. Kamer had overigens wel airco.

Prima hotel in het centrum van Brugge, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Goede bedden.

Het was een leuk hotel met vriendelijk personeel! Precies goed als je een weekendje naar Brugge wil!

Toilet was bij de rand vies.. Denk niet gezien door de schoonmaker maar ik denk dus dat er niet heel grondig wordt schoongemaakt.

Mooie kamer en alles is op loopafstand van het hotel!

Ons weekend Brugge was fantastisch en daar heeft dit hotel voor 100% aan bijgedragen

Niets eigenlijk. Misschien een beetje onduidelijkheid over de gereserveerde parkeerplaatsen, maar dat is ter plekke door het personeel op zeer vriendelijk manier opgelost .

Wij hadden 2 (dezelfde ) kamers geboekt. De een was alleen veel groter dan de andere. Wel allebei heel comfortabel met goede bedden en een nieuwe badkamer .Ontbijt is super met een vers eitje naar wens.

Prima. Beslist aan te bevelen.

Tip: Het matras was (om hygiënische redenen) afgedekt met een waterafstotende hoes. Hierop lag 1 laken. Het is comfortabeler als er een molton of iets anders onder het laken ligt.

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, men gaf ons bruikbare tips. Onze kamer was ruim, schoon, koel. Was smaakvol ingericht en we hadden geen inkijk van andere kamers.

Badkamer heel mooi en ruim en proper

Bedden redelijk klein voor grote mensen Je kan niet deftig douchen in bad en een tafeltje om toiletgerief op te zetten zou handig zijn Zeteltjes in kamer erg ouderwets en muf Veel lawaai van uitgang

Badkamer heel mooi en ruim en proper Ontbijt in orde en leuk dat je eitje kan krijgen Iedereen erg vriendelijk

Heel charmant hotel dichtbij het centrum.

Heel charmant hotel dichtbij het centrum. Zeer vriendelijk personeel, zeer nette kamers! Een echte aanrader voor wie een weekendje wil ontspannen

Wat een fijne kamer en badkamer.

Wat een fijne kamer en badkamer. Ruime aangepaste kamer waar we onze scootmobieltje kwijt konden. Wat een vriendelijk personeel. Komen we zeker nog een keer terug.

Oud en gezellig

De lampen op de gang

Het ontbijt was keurig geregeld met iedere dag een vers eitje (naar eigen wens) en met thee en koffie! De kamer (4-persoons) was heel ruim en genoeg ruimte!

Perfecte locatie, mooi oud gebouw

Erg gehorig, veel etensluchten die binnendoor komen (wij zaten boven de keuken), geen goede douche.

Perfecte locatie. Mooi oud gebouw. Vriendelijk personeel. Reserveer wel een parkeerplaats vooraf, want die zijn schaars!

Prima hotel in het centrum van Brugge

Het hotel is erg gehorig

Na een wat moeizaam ontvangst, werden we allervriendelijkst begeleid naar de parkeerbox even verderop. Een van de gastvrouwen wist telkens precies wie we waren, óók de volgende ochtend bij het ontbijt, waar we een vers eitje kregen. Precies bereid zoals jij dat wilde.

Mooi leuk centraalgelegen hotel

Het hotel is nogal "horig" qua geluiden van op de gang. Maar hebben toch goed geslapen

Mooie ruime kamer voor 3! Ontbijt was top! Verse bereidde eitjes! Badkamer was mooi en proper wat ik wel belangrijk vind. Ook de ligging is heel centraal, kort bij alles wat zeker ook een pluspunt is! Als we opnieuw naar Brugge komen zullen we zeker kijken om opnieuw hier te logeren!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Perfect hotel qua ligging

De parkeerplaats die bij het hotel hoort kost 14€ , doch de plaats moet om 13 u worden vrijgemaakt en is niet in het hotel gelegen ... Op gelijke afstand ligt een openbare parkeergarage die slechts 8,70€ kost per 24u ! Jammer dat dit niet wordt gemeld op de site!

Mooi hotel - prachtig gelegen : pal in het centrum! Vriendelijk personeel

De kamer zag er goed en netjes uit.

Als we in de douche gingen dan ging de toilet borrelen en kwam er water omhoog ook, en als we de toilet doorspoelde gebeurde dit bij de douche.

De kamer zag er goed en netjes uit. We hadden een leuk terras aan de zijkant van onze kamer. En we zaten op de begane grond en dit wad ook heel erg fijn. Personeel was vriendelijk ook !

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ok

De dekens die op het bed lagen waren echt stoffig.. beetje erg uit de tijd. (Donsdekens zijn toch aangenamer.) De parkeerplaats waarvoor betaald moest worden was echt zeer klein, bijna niet tedoen om in en uit te rijden.14 euro was dan ook veel geld daarvoor.Ze moeten zeker vermelden dat die plaatsjes zo klein zijn dan kies je vooraf voor andere parking!)

De sfeer.De vriendelijkheid. .zeer aangenaam.

Gezellig

De douchestraal was matig. Maar alles was wel netjes schoon!

Ideale ligging meteen in het centrum. Parkeergarage vlakbij en voor de deur even mogen parkeren om de koffers te lossen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Heerlijk en onbezorgd

Het verkeer reed erg hard door de straat, wat veel lawaai gaf. Dit ging ook 's nachts door.

Zeer vriendelijke & behulpzame staff, ruime (driepersoons)kamer. We konden eerder op onze kamer en ze waren ook flexibel met onze parkeerplek. Perfecte ligging, binnen 5 minuten ben je op de Markt. Uitgebreid en lekker ontbijt, met costumized eitje!

Geweldige ligging en mooie kamer met prima bed en luxe...

Het hotel heeft geen parkeermogelijkheden en de parkeergarage in de buurt was vol en moesten dus 15 minuten lopen

Geweldige ligging en mooie kamer met prima bed en luxe badkamer

Fijne locatie als uitvalsbasis voor weekendje Brugge.

Parkeerplaats lastig te vinden. Uiteindelijk bij het station geparkeerd en de stad in gewandeld.

Fijne locatie als uitvalsbasis voor weekendje Brugge. Hartelijk welkom geheten en goede info ontvangen van de host. Heerlijk ontbijt met lekkere broodjes en gezellige andere gasten.

Leuk hotel op super locatie, enkel spijt van de mindere kamer.

We hebben de mindervalide-kamer gekregen (op zich niets verkeerd mee als de rest volzet is). Deze was echter niet zo goed onderhouden: Bed had z'n beste tijd gehad, dit kraakte bij de minste beweging en sommige onderdelen zaten los. In de badkamer was het badkamermeubel beschadigd en staken de vijzen er overal uit. Ook geen aftrekker aanwezig in de badkamer (met open douche), m.a.g. dat je na het douche het water met je handdoeken moest opdweilen of in het water moest staan. ook was er in de badkamer geen rekje om handdoeken aan op te hangen (alles op de grond laten liggen dan maar ...). Misschien zijn de andere kamers wel zoals op de foto's, maar deze kamer was z'n geld zeker niet waard.

Vriendelijk Personeel en zeer goede ligging. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze aan beleg, brood en dranken.

We hadden de 4 persoonskamer.

De verlichting in de gang was matig.

We hadden de 4 persoonskamer. Deze was net als de badkamer lekker ruim. Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Ontbijtbuffet was prima. De ligging pal in het centrum.

prijs kwaliteit in orde

geen negatief commentaar

Heerlijk ontbijt.Kamers proper en verzorgd.Personeel aan het ontbijt vriendelijk.Uitstekende uitvalbasis om Brugge te verkennen,op wandelafstand van het centum(grote markt).

Geweldige badkamer, met prachtig authentiek bad.

We moesten extra betalen voor ontbijt op de kamer, ondanks dit nergens vermeld was. Foto’s op de website misleiden de klant, onze kamer was nergens te zien op foto.

Geweldige badkamer, met prachtig authentiek bad. Locatie was perfect.

Leuk bad.

Er was rond 7u al lawaai en gebabbel vanuit de ontbijtruimte waar je het gesprek bijna kon meevolgen.. geen goede isolatie dus. En er ontbrak een rekje of iets dergelijks in de badkamer waardoor geen handdoeken etc. konden opgehangen worden.

Leuk bad. En mooie ruime kamer. Goed ontbijt en verse warme eitjes naar wens.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De vriendelijkheid van het personeel

Ik had meer authenticiteit verwacht in dit oude pand en de kamers ruimer. Het hotel was niet druk bezet en toch kregen we een kamer aan de (drukke) straatkant.

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

mega fijn

1stopcontact voor 3 toestellen*tv/waterkoker/lamp-steeds wisselen.extra kapstok aan de muur of kleerhangers in de kleerkast.groter of extra tablet in de badkamer.

goed ontbijt en degelijke kamer

heel rustig en heel aangenaam en lekker ontbijt .Bijzonder vriendelijke gastvrouwen.

nachtlampje stond slecht en viel ook om op mijn hoofd (draad te kort)- heb ik achteraf wel gemeld. Ook was de douche nogal klein zodat de badkamer zowat onder water kwam te staan. - misschien vloer meer laten aflopen naar putje?

Dat ik mij toch mocht te vroeg aanmelden. Aangezien ik klarinetstage deed kon ik niet zomaar weg uit het conservatorium. Ik ben rond 13u30 langs geweest (ipv na 14u) en hoewel de kamer nog niet vrij was, kreeg ik al een sleutel. En ook hebben ze zonder problemen de parkeerplaats geannuleerd (want in de parking Biekorf was het goedkoper. Ook bijzonder vriendelijk.

Locatie, midden in het centrum.

Bed was keihard. Ontbijt was niet gevarieerd. Personeel onvriendelijk. Geen prullenbak op de kamer. Peuken in de tuin.

Locatie, midden in het centrum. Goede douche. Rustige kamer.

Fantastisch hotel midden in het centrum.

Omdat wij vanwege het slechte weer heel vroeg vertrokken en geen ontbijt konden nuttigen kregen wij een heerlijk lunchpakket mee. Wat een lieve service.

Oud en nieuw in Brugge

Erg gehorige kamer in het oude gedeelte boven de ontbijtzaal. Douche 'n was erg behelpen. Ontbijt op nieuwjaarsdag maar tot 10:00 meeste hotels verzetten de tijden. Ontbijtpersoneel werkt super hard, maar de beste wensen of een praatje maken met gasten zat er niet in.

Locatie is super en parkeergarage om de hoek.

Degelijk hotel in het centrum van Brugge.

We hadden een kamer beneden direct aan drukke doorlopende straat. De hele nacht passerende auto’s. Je ligt te trillen in je bed. Ik had drie maanden van te voren gereserveerd maar een andere kamer was absoluut niet mogelijk.

Top locatie, midden in de stad

Locatie, ontbijt, vriendelijk personeel, goede service,...

Geen douchegordijn of -wand in de badkamer, geen haakjes voor de handdoeken, geen kluisje op de kamer, aangezien alle parkeergelegenheden in de buurt vol waren moesten we bij het station parkeren.

Locatie, ontbijt, vriendelijk personeel, goede service, schone kamer & badkamer.

we hebben 3 heerlijke dagen in Brugge gehad, hulp van de receptie was erg fijn om beetje wegwijs te

mooie ruime kamer. onze kamer was aan de straatkant gelegen maar totaal geen last gehad van buitengeluiden. ontbijt was goed, vriendelijke bediening.

Ruime kamer, ruime douche, vriendelijk personeel.

Geen bar waar je een drankje of een kopje koffie kunt drinken, staat wel bij faciliteiten. Wij hebben deze niet kunnen ontdekken.

Ruime kamer, ruime douche, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

een nacht verlbeven voor de marathon van Brugge, pal aan de...

een nacht verlbeven voor de marathon van Brugge, pal aan de aankomst en startplaats goed voor een nieuwe besttijd van 3u04'32". Dus super geslaagd. Geen probleem voor vroeger ontbijt en omdat ik zo vlug terug was mocht ik zelfs nog terug naar mijn kamer om te douchen.

Super dichtbij het centrum en heerlijke ruime kamers.

Het ontbijt werd niet meer aangevuld na 9.30 (ontbijten kon t/m 10.00 uur).

De kamer was zeer ruim en comfortabel. De bedden waren prima en de badkamer was van alle gemakken voorzien.

Romantische lokatie midden in Brugge

1 stop van de wasbak bleef niet omhoog staan. Maar we hadden 2 wasbakken, dus dit was niet storend.

De lokatie was super, 5min lopen vanf de markt. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, zelfs je eitje werd vers bereidt zoals je wilde. Kamer was zeer ruim en schoon.

Goed hotel voor kort toeristisch verblijf in Brugge

Geluidsisolatie van de kamer kon beter. Geen bar of eetgelegenheid (buiten het ontbijt).

goed ontbijt: veel keuze, eitje naar keuze op aanvraag (spijtig zonder spek). Correcte kamer, mooie badkamer. Goede ligging: op 5 minuten van de Grote Markt. Alhoewel we geen plaats in de garage hadden goed opgelost door 2-daags parkeerticket in de Biekorf (kortbij)

Hotel op een prima locatie. Verwacht geen wonderen.

De bedden waten niet geweldig. Er waren onvoldoende dekens. Het hotel is gehorig en ‘s-avonds was er een feest in een naburig pand. Daardoor hebben we weinig kunnen slapen.

De locatie was uitstekend.

Hadden vergeten shampo, zeep e.d. Neer te leggen, toen we vertrokken hebben we als tip gegeven dat het wel handig zou zijn. De vrouw achter balie schrok want het was wel de gewoonte om dit te doen. Ze heeft zich duizend maal verexcuseerd

Aangenaam, centraal gelegen hotel met vriendelijk personeel.

Er waren per dag slechts twee hele kleine zakjes douche gel. Het is een klein detail, maar een flesje of dispenser zou in mijn optiek wat toereikender zijn. Geen haakjes of rekken in de badkamer waar je je handdoek aan kunt hangen.

Goed, uitgebreid ontbijtbuffet wat goed werd bijgevuld en bovendien kon je kiezen uit een gekookt of gebakken ei of roerei wat vers voor je gemaakt werd en aan tafel werd geserveerd. Bij aankomst hielp het meisje van de receptie mee met bagage naar de kamer dragen. Waterkoker op de kamer met koffie en thee.

perfect overnachtingshotel voor een aantal dagen Brugge

voor ons was het perfect, alleen ramen aan voorzijde dichthouden ivm verkeer

Ruime schone kamers met ruime schone badkamer. Perfect voor een paar dagen Brugge. Wij hadden twee hondjes bij, deze zijn gratis in dit hotel. Bij het ontbijt wordt je eitje vers gebakken of gekookt zoals jij het wilt. Enige minpuntje: wij sliepen aan de straatkant. Hier is in de vroege ochtend al veel bedrijvigheid en we hadden de ramen open. Met de ramen dicht was dit al veel minder hoorbaar.

In een woord: Geweldig!

Het kinderledikantje zakte door. Had geen stevige bodem.

Ontvangst, de kamers, gastvrij, behulpzaam, goed ontbijt, de ligging, de parkeermogelijkheid, kortom: een uitstekend hotel om te verblijven in Brugge!

Tegenvaller

De kamers waren erg oudbollig en zeer vies (dode vliegen op het bed). Hotel zeer gehorig. Boven het bed hingen direct twee lampen, waardoor rechtop in bed televisie kijken niet mogelijk was. Ontbijt is een aanfluiting. Zondagochtend vroeg proberen te ontbijten, harde en oude broodjes (van de dag ervoor(?)) werden geserveerd. Voor ons helaas nooit meer.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Al met al een prima verblijf.

Het was erg warm op de kamer en er waren hele dunne kussens. Helaas starten de werkzaamheden aan het gebouw naast ons vroeg.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima. Locatie ook goed en dichtbij het centrum

Genoten van Brugge

Alle ok kleinmin puntje was het douchen scherm stond lager dan kraan niet handig voor grote mensen

Kamers 4 personen was zeer comfortabel. Uitbater waren zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Comfortabel en zeer vriendelijk personeel. Een dikke pluim

Geen tegenvallers

Heel lekker en uitgebreid ontbijt De rolstoeltoegankelijke kamer voldeed zeker aan de verwachtingen. Inloopdouche voldoende ruim en voorzien van handgrepen en zitstoeltje.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Was een super verblijf

Er mocht iets meer variatie in het ontbijt zitten maar voor 2 dagen was niet zo erg

Het vriendelijke personeel , de mooie kamer en de ligging van het hotel

goede lokatie!

Badkamer van onze kamer was zonder deur (open verbinding met de kamer , wat lastig is wanneer men met 4 personen verblijft en sommigen al slapen. Badkamer direct met het raam zonder beschermende folie oid gelegen aan de straat. Helaas waren de gordijnen ook niet passend en daardoor stond je al snel naakt voor het voorbijkomende publiek of het tegenover gelegen hotel en restaurant. Prijs voor de garage is pittig. Om er te komen is het even zoeken door al het een richting verkeer en op sommige dagen af sluiten van enkele straten voor auto's ivm winkelend publiek.

nette, maar eenvoudige kamer. Waterkoker voor koffie en thee aanwezig. Ontbijt was goed verzorgd en ruime keuze. Vriendelijk personeel. Direct in het centrum. Mogelijkheid tot parkeren nabij het hotel (wel tijdig reserveren!).

Zeer aanbevelingswaardig

Zij hebben een loungeruimte maar die is sfeerloos en ondanks een kaart voor drankjes niet echt operationeel

Prachtige locatie, rustig gelegen aan een van de ingangswegen van de binnenstad. Geen geluidsoverlast ondanks dat er naast werd verbouwd. Prima compleet ontbijt. Aanrader om de binnenstad te verkennen. Alles is op loopafstand.

Grote kamers met grote badkamer... Onze kamer was toegankelijk voor rolstoel.. Ontbijt was vers en uitgebreid.. Personeel vriendelijk en behulpzaam..

Behalve de teleurstelling in de kleine kamer, was alles goed

Kamer 3. Kleinste kamer van het hotel, had dit op voorhand gelezen op de site. Ik had namelijk dit hotel gekozen voor de ruime kamers

Vriendelijke mensen. Grote badkamer

Het verblijf was matig

Geen zitje op de kamer en de kussens waren veel te klein en geen donsdek , maar een deken (niet van deze tijd ) als je wilt douche, moet je de toilet artikelen op de grond zetten. (geen plankje waar of je staat te douchen )

ontbijt was goed personeel was vriendelijk

Ontbijt was prima.

De meneer die de spullen afruimde bij het ontbijt was soms wat stug. Communiceerde niet maar haalde de boel gewoon weg...misschien even vragen een volgende keer? Heeft het gesmaakt? Kan ik dit meenemen?

Ontbijt was prima. Bedden waren top, alles schoon en receptie heel vriendelijk. Zeer vriendelijke receptioniste gaf goeie tip voor diner aan de overkant bij de Italiaan. Zeer geslaagd! Voor herhaling vatbaar.

onze fietsen konden veilig geparkeerd worden

Prijs kwaliteit voor centrum Brugge en last minute boeking zeer tevreden.

Ontbijt was te vergelijken met 4 sterhotel,mogelijkheid om ook buiten op binnenplaats te ontbijten.

Op de foto leek het altemaal iets mooier en nieuwer dan in werkelijkheid. Personeel was wisselend in het gastheer/gastvrouwschap.

De locatie was perfect! Vlakbij de meeste bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Ontbijtdames waren ongelooflijk vriendelijk en gedienstig...

Ontbijtdames waren ongelooflijk vriendelijk en gedienstig ook al kwam iedereen praktisch samen ontbijten. Ze verzorgden super snel een propere tafel voor Je! Echt een dikke pluim

vriendelijk personeel, maar toch tegenvaller

Ontbijt steeds hetzelfde, broodjes slecht afgebakken Deuren van de kamers met automatische sluiting vielen telkens met een slag dicht. Op vele plaatsen (stopcontacten, achter gordijn) al een tijdje niet meer gekuisd. Fles water voor op de kamer kost 5 € ...

op wandelafstand van de markt

Wij zaten in een familiekamer (2+2k) in het oude gedeelte...

Wij zaten in een familiekamer (2+2k) in het oude gedeelte van het hotel, onder het dak. Nogal veel lawaai te horen van auto's en een constant windlawaai (units van airco op het dak) Er zijn in de badkamer 2 lavabo's, maar er is geen plaats om persoonlijke spullen te zetten. En de spiegel bevindt zich naast deze lavabo's. Ik (1m83) moest mij telkens bukken om mijn baard te scheren of haar te kammen. Badkamer was proper, de oude eiken balken in de kamer mogen iets meer gestofzuigd worden. Deze waren nogal stoffig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Boterhuis