Beoordelingen over Hotel Brussels 4-sterren

#183 van de 215 hotels in Brussel

Gebaseerd op 2076 beoordelingen over dit hotel

6,4

6,4

Ik voelde mij direct thuis

NIETS

Alle comfort, verouderd maar dit stoort ons niet. Temperatuur zelf te regelen met chauffage en geen vervelende airco, daar houden we niet van. Goede producten bij het ontbijt, veel vers fruit enz...

Parkeren onder hotel en het ontbijt

De kamer was groot maar muren en badkamer ontzettend vies. Overal zwarte schimme Hotel is absoluut geen 4 * waard.1 ster voor de ligging. Hebben hier 100 euro pn voor betaald. Schandalig gewoon.

Parkeren onder hotel en het ontbijt

Ligging ok en vriendelijke mensen maar accommodatie onder de maat.
    • Maisonnette/Duplex Vierpersoonskamer

Accommodatie is zeer verouderd. Kamers met vide oud en slecht. Geen lamp in nachtlampje en verdiepingshal oud met kapotte verlichting. Schokkend voor aanduiding hotel met 4 Sterren.

Ligging was prima. Centrum dichtbij. Personeel vriendelijk. Ontbijt acceptabel, maar geen 4 Sterren ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het ontbijt was relatief goed, jammer dat er niet veel keuze...

De kamer ruikt muf niet goed verlucht, schimmel in de badkamer en de bedden stonden los (poten stonden niet vast :(. De kamer kan best wat opsmuk werk gebruiken.

Het ontbijt was relatief goed, jammer dat er niet veel keuze meer was om 9.15h, men kon tot 10h ontbijten

Ontbijt !

Ontbijt ! Ik moest de zondag om 07 h weg ! Geen ontbijt gekregen maart in mijn kamer een pint gedronken met een zakje chips en een zakje noten alles tesamen bijna 15 euro. Ik dacht zo geen ontbijt ? Dat is dus mijn compensatie !! Niet dus.

Zeker niet voor herhaling vatbaar, erg smerig. Voor de schimmel in de badkamer en in de badkuip.

Hygiëne. Badkamer en bad vol met schimmel. Muren in de slaapkamer waren erg smerig, Vloer zag er niet uit en het bed deed ongelofelijk veel pijn in de rug.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

De kamer was groot en het bed was prima, de kamer was schoon.

De badkamer was erg oud en slecht onderhouden. Jammer dat nergens in het hotel een kop koffie of thee gehaald kon worden. De kamers zijn erg geluidsgevoelig: ik kon elk kuchje van mijn buurman en de notifictaties op zijn telefoon horen.

De kamer was groot en het bed was prima, de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Voldeed aan mijn verwachtingen, goede prijs-kwaliteit met vriendelijk personeel in gezellig hotel.

Kamers waren te warm en isolatie is slecht waardoor je de buren hoort snurken.

Ontbijt was zeer lekker. Locatie goed, ruime kamers, propere en grote badkamer.

Ontbijt was prima, personeel zeer vriendelijk, ligging is...

Ontbijt was prima, personeel zeer vriendelijk, ligging is goed, tramstation bij de ingang. De kamer was misschien een beetje verouderd, gordijnen mogen vernieuwd worden, bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Jammer

Hygiëne, schimmel in bad. En gordijnen en veel tapijten wat echt niet goed onderhouden was. De gordijnen hingen niet meer goed op, het stof lag vinger dik op de radiatoren. Ze zetten erbij dat je parking in hebt, maar deze is tegen betaling. Het was ok voor 1nacht.

Het bed was ok

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Het ontbijt is verzorgd en uitgebreid.

Wat me verbaasde was dat het personeel ons niet in het Nederlnads te woord kon staan , enkel in het Engels of in het Frans. Hier endaar staan bordjes met uitleg in het Frans, Engels en Spaans, niets in het Nederlands. Voor een hotel in Brussel vind ik dat hoogst ongepast. De bedden waren slecht. De stopcontacten in de kamers werkten niet als de lichten gedoofd werden. Dat ontdekten we pas na een tijdje doordat onze gsm niet opgeladen waren 's morgens.

Het ontbijt is verzorgd en uitgebreid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Oud hotel voor een dure prijs.

Badkamer was gedateerd en veel schimmel op de witte voegen badkamer. Kamer in oud tapijt. ( Hygiene ) Niet gezellig en rook niet lekker. Veel nachtlawaai door verkeer op straat.

Ruim bed en netjes opgemaakte bedden.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prijs kaliteit verhouding klopte van geen kant, maar voor de rest hebben we genoten.

Het sanitair was wel proper maar erg gedateerd. We mistten een toiletborstel. De prijs was veel te hoog voor wat we kregen. We weten nou waarom. Als er een expo (beurs) op Europees niveau is, dan verdubbelen de hotel prijzen. Dat werd beaamd door de receptionist.

De dagreceptionist was uiterst vriendelijk. Hij hielp ons erg goed. Ontbijt was goed. Grote kamer. Tram tegenover ingang hotel. Alles was makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Oud en vies hotel, vier sterren onwaardig

Het hotel is sterk verouderd in alle opzichten. Werkelijk alles is aan vervanging toe. Het eerste wat je ruikt als je de kamer inkomt is een muffe geur. De vloerbedekking is oud, versleten en vies, de muren zijn beschadigd, de kalk kwam van het (op sommige plekken beschimmelde!) plafond, gordijnrail hing half los in het poreuze plafond, de gordijnen zelf waren smerig en vol met vlekken of gaten. Badkamer idem, alles vies, versleten en oud. Rioolgeur uit de afvoer. En tot slot: geen airco (of een andere manier om de temperatuur te regelen). Dat dit hotel zichzelf vier sterren geeft is werkelijk niet te bevatten. Misschien dat dit in de jaren '80 zo was, maar als je 30 jaar lang geen onderhoud pleegt en alles laat verslonzen, hoor je wat mij betreft sterren in te leveren. In de huidige staat is het hooguit een ster, meer niet. Vergane glorie. Ik ga in elk geval nooit meer terug naar dit hotel.

Locatie is prima, uitzicht vanuit de kamer (7e verdieping) was prachtig. En de kamers zijn ruim.

Slecht

Ik heb en kamer gekregen dat had ik niet verwachting had en kanmer wat ruimer verwacht en schooner je ruikt gewoon vieze geur en de dochen ook nou dat was geen 4 ster

De personeel was Ok

Zeer slecht

Het was geen 4 sterrenhotel zoals gezegd. Het was eerder een 2 sterrenhotel. De gordijnen waren gescheurd, de vloerbedekking was vies, sanitair was kapot. Er hing een vieze geur in de kamer. De bedden waren niet comfortabel. De minibar deur was kapot. Er was geen kluis (wat wel op de site stond). De lift was veel te krap, en gebrekkig. Na aankomst ging ik naar de receptie, en de medewerker kon mij niet helpen. Daarna heb ik meteen bookings.com proberen te bereiken, ik had een half uur aan de telefoon moeten wachten en niemand nam vervolgens op.

Locatie was het enige goede.

Voorbije glorie

Onthaal sprak geen Nederlands, Veel te warm op de kamers... Badkamertegels mogen eens opnieuw gevoegd worden! Oud , versleten vasttapijt best verwijderen!

het was correct tov de promotieprijs!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prijs, kwaliteit was het anvaardbaar, doch de badkamer was...

Het personeel was nederlands onkundig ! Voor een hotel van zulk niveau = onaanvaardbaar. Geen plannetje van de stad of van Elsene ??? Versleten tapijten ! Geen tv op de slaapkamer !

Prijs, kwaliteit was het anvaardbaar, doch de badkamer was zeer primitief uitgerust. Het personeel was nederlands onkundig ! Voor een hotel van zulk niveau = onaanvaardbaar. Geen plannetje van de stad of van Elsene ??? Groeten ps Ik was altijd een bevoordeelde partner bij Booking ????????????????????? Bizar ???

Geen aanrader en al zeker geen sterren waardig!

Vuile gordijnen, vuil tapijt, niet onder het bed gepoetst afvoer stonk, douche werkte niet! Vies vuil en Hygiene liet zeker te wensen over!!

Grote kamers! Wifi op de kamer!

Als je geen problemen hebt met hygiene of mankementen, prima hotel voor 1 overnachting.

Water douche in ochtend was koud. Afbladderend behang, loszittende tegels douche. Erg heet op kamer ondanks geopende ramen. Randen badkuip niet schoon.

Ontbijt was uitgebreid en goed

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Kamer gedateerd.

Kamer gedateerd. Vloer niet schoon, gordijnen stuk. Geen bar of lounge of nog even te zitten 's avonds. Grote kamer maar geen gemakkelijke stoel aanwezig. 4* zeker niet waard.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zeer goede prijs kwaliteit voor mensen die komen om te slapen, te ontbijten en te werken in Brussel

Het hotel is een beetje gedateerd, maar dat is geen probleem. Met een paar kleine updates is het een prima hotel! Mijn douchekop zou bijvoorbeeld wel vervangen mogen worden.

Prima prijs kwaliteit. Verwacht geen gouden kranen...... Ontbijt is prima, bedden goed, locatie fijn.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Niet echt slecht. Beetje oude glorie. Basic. Voor doorreis als je in de buurt moet zijn.

Koelkast deed het niet, dus warm bier. Toilet spoelreservoir lekte dus elke 5 minuten maakt dat herrie (ook snachts) vanwege het bijvullen van water. Nieuw rubbertje?! Wifi werkte niet op mijn laptop (lage data rate?). Personeel spreekt wel nederlands en engels, maar begrijpt je niet echt.

Schuin tegenover de plek waar ik moest zijn; de blue tower.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Goede locatie voor één overnachting voor evenement in Brussel.

- zeer kleine badkamer - enkel douche (geen mengkraan) - inrit garage zeer steil

+ ruime kamer + kamer was op 7de verdieping met uitzicht op louisalaan + goed en uitgebreid ontbijt + toiletartikelen voorradig

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

vreselijk! niet boeken!!!
    • Maisonnette/Duplex Vierpersoonskamer

De badkamerkranen waren volledig kapot. lavabo liep niet af. Geen/nauwelijks lauwwarm water uit de kranen. tapijten vol vlekken. Deuren vol krassen wanden muffig...

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ontbijt was top.

Kamer was versleten vast tapijt. Gordijnen waren zeker al jaren niet meer gewassen. Radiator aan de venster dateerde van de jaren 40-50 denk ik. Badkamer is aan renovatie toe alsook de tegelvloer.

Ontbijt was top. Personeel vriendelijk en gedienstig. Beschikken over een parking aan het hotel in het Brusselse is een luxe.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Kort maar goed! Goed geslapen.

Afzuiging van badkamer werkte niet helemaal naar behoren. Vochtvlek op de vloer in de inkomzone. Gordijnen gingen niet volledig dicht, licht komt door de openingen.

Bed was echt héél comfortabel.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Kamer was ruim, bed prima, badkamer ook goed.

Dat het (cosmetische) onderhoud nog al te wensen over liet. Ontbijt was goed maar had wat uitgebreider gekund. Maar alles smaakte verder goed.

Kamer was ruim, bed prima, badkamer ook goed. Maar erg oude aankleding.

Voor 1 nacht in ons geval prima ivm de locatie. (familiebezoek)

Spiegel in het toilet ontbrak en de vloerbedekking is zeer versleten.

Locatie is prima

Was zeer kalm om te slapen

Schimmel in hoek douche Geen stopsels op lavabo's Geen airco Knijpbus zeep was niet handig

Was zeer kalm om te slapen Zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Erker.

Achterstand onderhoud maar niet aan de kamer

Erker... parkeer garage

ontbijt mocht wat uitgebreider

Prijs/kwaliteit is dit een topper voor deze eersterangs ligging in Brussel ( Louizalaan)

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

grootte van de kamer

Ze verstaan niet de Nederlandse taal en dat in dit tweetalige land :(

grootte van de kamer

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De badkamer is een beetje gedateerd

De badkamer is een beetje gedateerd

Ligging was voor mij perfect.

Er ontbrak een deur in de badkamer aan het toilet.

Ligging was voor mij perfect. Ontbijt was goed. Kamer was goed verwarmd. Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Meer dan ok

Kamer lijkt een beetje verouderd. Bed was heel goed.

Goede locatie. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

De murren van de kamer waren oud, badkamer veel te klein...

De murren van de kamer waren oud, badkamer veel te klein voor een 4* hotel ik denk dat niet hoort

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

nvt

ja

ja

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Ligging goed voor onze bestemming. Alles verliep vlot.

Spreken geen Nederlands. Heel kleine badkamer en toilet, water in douche soms warm en koud. Geen extra kussens.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Vriendelijke receptie.

Slechte, wiebelende bedden. Dit is eerder een driesterrenhotel dan een viersterrenhotel.

Vriendelijke receptie. Zeer ruime kamers!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Zeer ouderwets hotel qua inrichting.

Zeer ouderwets hotel qua inrichting. Te hoge prijs voor weinig kwaliteit.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

5,6
    Personeel was vriendelijk, lekket ontbijt. Verouderde accomodatie.

De verouderde accomodatie

Personeel was aardig.

Kamer en badkamers waren onzettend vies. Schimmel in de badkamer.

Personeel was aardig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Verouderd en dringend toe aan renovatie.

Verouderd en dringend toe aan renovatie. Wel ruime kamer. Badkamer is aan vernieuwing toe ( douche)

Muffe geur in de lift

mooie stad, prima hotel

Het hotel is wat verouderd. Daar zouden ze wat aan kunnen verbeteren.

We hadden een prima kamer. Erg ruim en met mooie badkamer.

goede locatie

wat verouderd hotel, maar door de goede ligging geen probleem

prima 3-persoonskamer

Heel rustig

Alles ok

Heel rustig

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

AANRADER

NVT.

RUIME KAMER, EN OPENBARE RUIMTE. EERSTE KLAS LOCATIE, TRAMVERBINDING ERC. BEDIENING BUITENGEWOON EFFICIENT EN VRIENDELIJK. ONTBIJT PRIMA. NVT

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Geen toiletpapier

Geen toiletpapier

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Primitief voor een 4 ster

Hygiene en accommodatie kamer

Zeer verouderde kamer Primitief ontbijt voor een 4 ster

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

De kamers waren groot, heerlijk ontbijt.

Gedateerd hotel

De kamers waren groot, heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Tapijt te vervangen vuil

Tapijt te vervangen vuil

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Aangenaam

Overgordijnen vuil, douche moeilijk te bedienen

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

De ligging, prijs-kwaliteit verhouding en de bedden.

Dat het personeel geen woord Nederlands spreekt. En ook niet al het personeel spreekt Engels.

De ligging, prijs-kwaliteit verhouding en de bedden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Douchekraan

Douchekraan

• Beoordeeld op: 2 december 2016

parking en dicht bij het centrum

Men werd niet in het Nederlands aangesproken moest me behelpen in het Frans of Engels

parking en dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Geweldige locatie voor een nacht

Badkamer

twee bedden bleken twee dubbelbedden te zijn, erg fijn! De locatie is fantastisch en het personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prijs-kwaliteit verhouding was top, erg vriendelijk personeel.

Het interieur was een beetje ouderwets.

De twee enorme bedden bevielen erg goed, de kamer was erg ruim.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Kort verblijf

Het tapijt is dringend aan vervanging toe.

De kamer is zeer ruim

hygiene en ontbijt

de ligging

• Beoordeeld op: 17 september 2016

centraal gelegen ruime kamers

Door de hitte voor de tijd van het jaar was het zeer warm op de kamer

Ruime kamer en badkamer, lekker ontbijt centraal gelegen

• Beoordeeld op: 15 september 2016

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

wastafel was verstopt,slechte bedden,versleten vloerbedekking geen 4 sterren waard

de kamer

ontbijt goed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Ruime kamer

Staat van hotel en kamer, dringend opknapbeurt nodig. Geen airco, maar noemt zichzelf ****

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Rustgevend

Bed beneden is een beetje slecht.

Ruime kamers, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Alles ok kamer sup ze waren vernieuwd denkik?wat echt tegen...

Morgen ontbijt nulnul

Alles ok kamer sup ze waren vernieuwd denkik?wat echt tegen viel is morgen ontbijt echt nul.niks is van kwaliteit. Fruitsap synthetische water Lekker heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

We hadden een giga groot bed😅.

cateringpersoneel die heen en weer liep tijdens het ontbijt. geen verse jus d' orange bij het ontbijt. Geen activiteiten in het hotel, hoewel dit niet erg nodig is.

We hadden een giga groot bed😅. Voor de deur een tramhalte met de tram die je naar vele belangrijke plekken brengt ! Perfect gewoon! Schoon en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Niks, heb nog nooit zo'n slechte 4 ster hotel gezien en...

In een woord'ALLES'!!viel tegen. Geen water op de kamer...grrr. Vreselijke hotel

Niks, heb nog nooit zo'n slechte 4 ster hotel gezien en ervaren. Ga NOOIT meer terug. En wil anderen vertellen dat ze niet voor dit hotel moeten kiezen. Stoffig en smerig.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De locatie is ideaal indien je in dir deel van Brussel moet...

Het hotel heeft duidelijk een renovatie nodig.

De locatie is ideaal indien je in dir deel van Brussel moet zijn. Ook het gebruik van de garage was optimaal.

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Correcte behandeling personeel en het bed.

Looproute van parkeergarage naar hotel vond ik erg onduidelijk. Lift naar beneden liet lang op zich wachten. In het trappengang naar beneden hangt een vreemde vochtige lucht.

Correcte behandeling personeel en het bed.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De vriendelijkheid en servicegerichtheid van de Heer Checker...

De jonge dame aan de balie bij aankomst was ongeïnteresseerd, absoluut niet service gericht. Ze verdient de kwalificatie "nog net niet incorrect". Was een beetje een afknapper, gewoon een slechte gastvrouw. De deur van de WC ontbrak en de dop op de afloop van het bad ontbrak, hetgeen ernstige verwondingen had kunnen opleveren. Daarom bad maar niet gebruikt.

De vriendelijkheid en servicegerichtheid van de Heer Checker aan de balie en hetzelfde geldt voor de ontbijtchef. Aanvulling tot op het allerlaatste moment. Het ontbijt vertoonde een goede prijs/kwaliteit verhouding. Beide goede gastheren. De kamers waren lekker ruim.

Er zijn ook 49 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Brussels