Beoordelingen over Hotel Bütgenbacher Hof 4-sterren

Marktplatz 8, 4750 Butgenbach, België

#2 van de 8 hotels in Butgenbach

Vriendelijkheid en zeer goede verhouding prijs kwaliteit op...

De matrassen waren te zacht en doorgelegen; we hebben het gemeld en men was heel vriendelijk en werden snel veranderd...

Vriendelijkheid en zeer goede verhouding prijs kwaliteit op alle vlak.

Ontspannen...

In het verleden kon je op de checkout dag nog gebruik maken van de wellness, tegenwoordig gaat deze echter pas open in de namiddag zodat je er die laatste dag geen gebruik meer van kan maken, spijtig...

Ontbijtbuffet is zeer goed, de kamer is modern en proper, het bed is super...

De vriendelijkheid van het personeel en de ligging van het...
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Prijzige bistro. Begrijp me niet verkeerd, het eten was uitmuntend lekker maar gezien de hoge prijs viel de kwantiteit van het gekozen menu wat tegen. Een uurtje later hadden we alweer honger.

De vriendelijkheid van het personeel en de ligging van het hotel.

ideale uitvalsbasis voor een aantal dagen genieten in de Oostkantons
    • Suite

geen wifi in de kamer (enkel in de openbare ruimtes), kwaliteit van het bed kon iets beter

super vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, lekkere keuken, ruim zwembad, gratis en veilig parkeren op de locatie

Modern faciliteiten met mooie wellness, ideaal als vertrekbasis voor te wandelen in de natuur.

vriendelijkheid personeel = typisch de Duitse arrogante stempel met laag servicegehalte. Wel spreekt men liever Nederlands tegen u, dan Frans te praten. Informatie van de regio was beperkt. Hoge prijs, voor een kamer zonder airco en zonder avondontbijt. Het abnormaal promoten van hun eigen restaurant (hoge prijsklasse), vonden we ook een minder aspect.

Een typische minderwaardige Duitse vriendelijkheid, informatie van toeristische zaken en waar de mogelijkheden zijn voor te wandelen werd niet beantwoord. Lunchpakketten zijn belachelijk duur, maar het ontbijt was niet slecht. De kamers zijn zeer modern en praktisch ingericht (net groot genoeg). De welnessruimten zijn zeer mooi, ook een prachtig zwembad dat we voor ons alleen hadden. Maar achteraf bekeken is de prijs voor een kamer zonder airco toch wel aan de hogere kant. Voor 30 minuten verder te rijden heeft u in de eifel een gelijkwaardige hotels, waar u avondeten in de prijs hebt.

Prima hotel en juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Bed was erg hard

Prima hotel en juiste prijs/kwaliteit verhouding. Bijzonder attent personeel en goede sfeer. Was een klein probleem met de boeking dat door de eigenaar coulant en excellent is opgelost. Restaurant is absoluut goed!

Zeker de moeite om dit hotel als uitvalsbasis voor bezoek aan de schitterende omgeving te kiezen.

Was slechts een kort verblijf, namelijk één nacht slapen, en 's ochtends ontbijt. Zeer verzorgd ontbijt, absoluut waar voor je geld. Een korte look in het hotel liet veronderstellen dat de andere faciliteiten zeer verzorgd waren. Trouwens een heel functioneel, afgesloten fietsberging met materiaal. Moppie!

W

geweldig

Alles was perfect; een zalig ontbijt en een heerlijk diner. De wellness was fantastisch alleen één minpuntje tegen de avond was er geen warme water meer beschikbaar in de bubbelbaden wegens intens gebruik.

Super de luxe vakantie met qua gastronomie een toplocatie!
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

De kamers waren splinternieuw en juist geschilderd, de verflucht was nog duidelijk aanwezig maar dat zal de volgende keer uiteraard OK zijn. Televisie was aan de magere kant: regelmatig blokjesvorming en geen HDMi aansluiting aanwezig.

Wij hadden een gastronomisch weekend geboekt en het eten was super!!! De bediening was uitzonderlijk, iedereen super-vriendelijk en je werd door iedereen in het Nederlands verder geholpen. Zwembad, sauna zeer verzorgd en knap!

Thuis komen , vrijheid en kwaliteit
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Door de drukte geen plaats meer om apart in de bar te aperitieven. Klein tegenvallertje maar vlug opgelost. In de zomer door open terras geen probleem

Na de 5 de keer nog steeds verrast over kleine aanpassingen. Super. En we gaan zeker nog terug

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Waarde voor je geld!

Kamer was wat compact, maar stoorde niet.

Zeer vriendelijke meertalig personeel. Zeer moderne kamers. Gezellig restaurant met lekker eten. Leuke wellness.

Nette, mooie, moderne kamers, heerlijk verrassingsmenu!

Te slap hoofdkussen.

Nette, mooie, moderne kamers, heerlijk verrassingsmenu! Aangename ligging in Butgenbach en perfecte basis om de Hoge Venen en omstreken te verkennen.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Super!
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Mooie kamers, men waant zich in noord italië of tirol! Perfect avonddiner en goede bediening, top adres om er even uit te zijn -probeer ook de ruime wellness uit: zalig relaxen...

een aanrader

niets.

een zeer mooi hotel met een mooi groot zwemdok, grote kamer met moderne badkamer en grote douche. ontbijt was weeral voortreffelijk. prachtige bergplaats voor de fiets met mogelijkheid tot reparatie. maw voortreffelijk

Ontbijt was perfect in orde, indien er iets ontbrak, werd...

Airco op de kamer was welkom geweest.

Ontbijt was perfect in orde, indien er iets ontbrak, werd het zo snel mogelijk in orde gebracht. Kamer was recentelijk vernieuwd, waardoor alles er nog kraaknet bijlag. Personeel was heel vriendelijk, ging geen vraag uit de weg. Diner in het hotel is een aanrader.

Algemeen tevreden

Het was vrij warm in de kamer onder het dak op de tweede verdieping. De tweede dag kregen we echt oud brood bij het ontbijt.Dit kan niet voor deze prijs.

Algemeen tevreden

Zeer goed hotel.Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten ,drank,accomodaties en service waren perf.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

In het bijgebouw is het iets minder comfortabel. t.t.z. naar de tweede verdieping via een draaitrap ging niet gemakkelijk.

Geweldig ontbijtbuffet Enorme keuze. Perfect.

fantastisch

niets..

half pension. geweldig... ligging hotel. uiterst vriendelijke bedieni ng, iedereen spreekt 4 talen. niets is teveel gevraagd. eigenaars ongelooflijk efficient en hartelijk. prachtig zwembad en wellness. kortom een beleving die we zeker zullen opnieuw doen. weinige keren heb ik me zo goed in een hotel gevoeld...er is niets op aan te merken. alles is perfect!

Kamer klein maar netjes;
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

kamer dichtbij de keuken: veel lawaai tot 's avonds laat

Kamer klein maar netjes; comfortabel bed; geweldig ontbijt; zeer verzorgd diner (gastronomische formule); mooie omgeving; attent personeel

Een adres om te koesteren, we komen zeker terug

De mooie, met heel veel smaak gemoderniseerde accomodatie (terras, bar, restaurant, kamers, ...) Ook het zwembad was super, modern en voldoende groot voor een hotel De heel vriendelijke ontvangst

reeds meerdere malen bezocht;

niets eigenlijk;

Onze kamer was net, ruim en gezellig. Het ontbijt was lekker en alles was voorhanden. De bediening bij het ontbijt was super ( heel vriendelijk ). Het prachtige terras is echt een meerwaarde voor het hotel ( vroeger niet aanwezig ). Wij hadden geboekt in half pension en het eten 's avonds was heel smakelijk en de bediening vlot.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

• Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Bijna al het personeel spreekt Nederlands!! Wij logeerden in het bijgebouw en kregen gratis een afgesloten garage ter beschikking voor onze E-Bikes ! Super ontbijt; en half-pension is gastronomie. Een aanrader

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een topadres !

Bij check-in zou men aan alle bezoekers de regels omtrent de "dresscode" in de wellness moeten toelichten, hieromtrent bestaan duidelijk misverstanden. Bij ons vorige bezoek werd dit nochtans wel gedaan.

Het personeel van Butgenbacher Hof is uitermate vriendelijk. De matrassen zijn zeer comfortabel. Het ontbijtbuffet is uitmuntend.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeer ruime, comfortabele kamer in bijgebouw.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Zeer ruime, comfortabele kamer in bijgebouw. Drietaligheid van volledig personeel is bewonderenswaardig. Perfect ontbijt en delicieus avondeten. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gewoon fantastisch.
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Uitstekend hotel. Hadden gekozen voor vierdaags verblijf met 2 maal gastronomisch. Gewoon schitterend. Zeer lekker eten, vriendelijke ontvangst en bediening, prachtige accomodaties met alles er op en er aan.Zeker voor herhaling vatbaar.

Matig : we hadden er meer van verwacht !!
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

We hadden het hotel geboekt met de bedoeling er te gaan zwemmen maar....onze kamer lag op 300 meter van het hoofdgebouw Half pension menu was niet denderend & bevatte geen keuze mogelijkheid : veranderen naar à la carte eten was niet toegstaan

Ruime kamer & goed ontbijt

Super weekend-bestemming
    • Suite

Leuke combinatie wellness / natuur. Het meer op wandelafstand met een omtrek van 10km is een echte aanrader. Het restaurant van het hotel is ook een echte must-do.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Heel mooi hotel. Aanrader als je in deze regio moet zijn.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Wij zaten in het bijgebouw, echt geen straf, parkeerplaats voor de deur, zeer ruime kamers (een model suite) met goede bedden, goede badkamers. Heel fijn en mooi zwembad. Restaurant heeft goede keuken, prijzen zijn bovengemiddeld, duur. Geldt ook voor het ontbijt. Het is een goed maar geen toprestaurant al zal het in die regio waarschijnlijk wel de betere zijn. Er ligt een uitstekende pizzeria op 2 minuten open achter het hotel als je minder wilt uitgeven.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Zalig culinair wandel weekend!
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Spa, mooi zwembad, maar we zijn de Oostenrijkse wellness gewoon.. hier was de spa zeer beperkt en verouderd. De rest van het hotel is wel zeer mooi

Prijs. Kwaliteit zeer goed! Het eten was super lekker! Personeel vriendelijk en professioneel. We kregen een upgrade omdat er werken in het hotel waren (suite met bubbelbad, hiervan hebben we echt kunnen genieten!) bedankt voor het leuke weekend!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

fantastisch, zoals Vlamingen het willen

matras was iets te hard

gastronomische diners: drietaligheid en vriendelijkheid van het volledige personeel. Mooie ruime kamers. Gezellige, mooie veranda.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

zeer goed ontbijt, goede keuken, vriendelijke bediening,...

in de op zich mooie wellness was het op bepaalde tijdstippen zo druk dat er geen enkele ligzetel meer beschikbaar was; het bed op de kamer kon beter

zeer goed ontbijt, goede keuken, vriendelijke bediening, zeer prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Top !

Niets. Ik begrijp de negatieve commentaren hier niet: wifi is prima, ook op de kamer - dubbele matras kregen we op aanvraag, ontbijt is prima ... Top hotelletje !

Rustig hotel, mooie kamer, heerlijk en erg verzorg ontbijt, heel mooi en rustgevend wellness gedeelte met gezellig zwembad. Perfect na een dagje sneeuwpret ! Heel behulpzaam personeel, en erg flexibel bij persoonlijke wensen. Dank je, Isabelle !

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

het eten en de bediening waren onberispelijk
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

de luidende klokken smorgens en de schreeuwende kinderen in het zwembad (wij lieten onze kinderen thuis om enkele dagen van de rust te genieten)

het eten en de bediening waren onberispelijk

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Voor herhaling vatbaar !
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

"Bijgebouw" ligt net iets verder da verwacht (80 m van het eigenlijke hotel), hier weinig parkeerplaats

Eten was uitstekend, prachtig welness gedeelte, zeer vriendelijk en behulpzaam, meertalig personeel

De vernieuwde kamers zijn prachtig, sauna en zwembad ook. Restaurant eten is heel erg lekker.

Via booking moderne kamer geboekt en kregen eerst een ouderwetse kamer met bad en haardroger uit de jaren stilletjes. Na klagen wel direct een andere kamer gekregen met inloopdouche en vernieuwde badkamer. De WiFi in het hotel werkt ook enkel in de bar fatsoenlijk, kamers en achter in het restaurant heel slechte WiFi.

Mooie sauna ruimte en mooi zwembad, heel lekker eten.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De badkamer, afwerking , lege bus douchegel, douchebak stuk. S'morgens om 8u al veel lawaai door poetsvrouw.... en dat op een rustige maandag.

De omgeving . Leuke bar en restaurant.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Echt genieten in de Ardennen
    • Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

In het weekend, als het hotel vol is, is de sauna wel aan de kleine kant.

Het onthaal, het personeel, het eten : alles is tip-top geregeld. Je wordt er echt als een "top-klant" behandeld door iedereen in het hotel. Zwembad is eveneens tof om te ontspannen na een lange wandeling

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Ontbijt, hygiene, wellness

Water was op in de sauna, feit dat ze het aanbieden is leuk, maar dan ook bijvullen. Stoombad zeer klein, maar groot genoeg als het kalm is.

Ontbijt, hygiene, wellness

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

....heel simpel , ik kijk reeds wanneer ik vrij ben voor een tweede verblijf aldaar.....
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Dit zou ik echt niet weten want dit hotel is als een kasteel in moderne versie anno 2016.....proficiat nogmaals aan de kok !

We zaten op gelijkvloers maar had liever een modernere kamer met douche gehad maar dat vragen we dan volgende keer want we gaan zeker terug ! ook de sauna en het zwembad waren plezant en ontspannend maar de top was......het sterrenrestaurant ! !

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prachtig gezellige moderne kamer, zeer goed restaurant tegen...

Prachtig gezellige moderne kamer, zeer goed restaurant tegen gunstige prijs

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Dit was ons vierde verblijf en alles is nig steeds naar wens. Het zijn echte hechte vrienden geworde

Alles was prima.

Setting

Setting

Mooie grote kamer,als ook zeer proper,maaltijden zeer lekker...
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Spijtig dat er GEEN frigotjes aanwezig was bij het warme weer.

Mooie grote kamer,als ook zeer proper,maaltijden zeer lekker en goede services.

Prima hotel in een prachtige omgeving!

Aangename en klantvriendelijke sfeer, rustig met alle confort, heerlijk ontbijt en prima restaurant!

geen airco.

geen airco.

Heerlijke logement met aangename faciliteiten

wellness!

Alles was dik OK!

Prachtig hotel met uitstekende faciliteiten

Eigenlijk net iets te duur voor aanbod

Verouderde badkamer op de Suite Achterkamer restaurant is eigenlijk niet geschikt voor diner

Behulpzaam personeel Goed zwembad

Aangenaam verblijf in butgenbach

Douche zonder handbaren, gevaarlijk als men gehandicapt is. Alle andere oké.

• Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Kleine min puntjes in de badkamer.en het ontbijt was iets aan de prijzige kant

Heel mooi dorp en omgeving en prima ontbijt.

Het restaurant

Het restaurant

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ontspannend

Ze deden verbouwingswerken op de laatste dag om kwart na 8 ‘s morgens, dus dat was minder.

Het totaalpakketje was meer dan in orde.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Alles O.

Alles O.K. !!!!!!!!! ----------

Ontspannend en rustgevend.
    • Suite

De grootte van de kamer, het zwembad en de sauna, de ligging en rust en tot slot de kwaliteit van de maaltijden en de wijn.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Alles naar wens!

Kwaliteitsvol ontbijt, uitstekend restaurant met vlotte bediening en zeker niet te duur! Gezellig hotel met oog voor details!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Gewoon top

Openning restaurant.

Spa....

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

• Suite

Stijlvol ingericht, overal heel netjes, zeer aangename sfeer, bij sneeuw zeer feeeriek

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ideaal voor een romantisch en gastronomisch weekend

Mooie moderne kamers. Interessante formule in halfpension met uitstekend viergangen diner en uitgebreid ontbijtbuffet.

Dinner

Dinner

Geweldig!

Wat druk aan het zwembad.

Prima service, eten en personeel is 3 talig, super!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Gastronomisch Arrangement

Klasse hotel, vriendelijk personeel, gastronomisch eten, mooie omgeving en vele faciliteiten. Top hotel !

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Een perfecte plek om echt te genieten.

Alles was piekfijn in orde, ongelofelijk vriendelijk personeel.. een heerlijk weekend als resultaat.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

heerlijk vertoeven

Geen koudwater dompelbad bij de sauna

Stijlvolle ambiance; modern, keurig verzorgd, schoon, vriendelijke bediening. Super restaurant.

Ontbijt was lekker.

De bedden waren zo hard dat je ‘s morgens spierpijn had.

Ontbijt was lekker. Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

zeer goed hotel voor een vakantie om te wandelen of om te fietsen

Ontbijt zoals gebruikelijk voor een vier sterren hotel - kamer eerder klein Prachtige streek, zeer goed hotel

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Zalig.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Zowel de prijs van het hotel als deze van het restaurant zijn aan de hoge kant.

Ontbijt, kamer, rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ok

Het personeel was heel kortaf en aan het ontbijt mochten we niet zitten waar we wilden

Het ontbijt en het zwembad

Heerlijke kamers en welness
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Heerlijke kamers en welness Ontbijt erg duur (18 euro pp). Was wel in orde, maar niet heel speciaal.

super leuk verblijf

badkamer wat klein

ontbijt lekker

subliem hotel

dorp

eten was subliem en de welness ook

Leul verblijf op een toffe locatie

De badkamer was niet fris en niet praktisch

Leuk hotel, lekker ontbijt, mooie omgeving

Fietser op doortocht

Zou niet weten.

Mooi hotel met rustige kamer. Grote douche. Zeer mooi ontbijt.

Hadden gedacht dat de reservering inhield met ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - Bijgebouw

Hadden gedacht dat de reservering inhield met ontbijt. Dit bleek niet zo te zijn. Betaalden €18,-- p.p. per ontbijt er nog bij bij Butenbacherhof.