Beoordelingen over Domaine La Butte aux Bois 5-sterren

Paalsteenlaan 90, 3620 Lanaken, België

#1 van de 10 hotels in Lanaken

Perfect , diner subliem
    • Luxueus Landhuis

Super in orde ! Graag informatie decorateur van kunstplanten en vazen van hal en bistro . Willen ons app. Inrichten modern design . Komen terug . Croes

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Het was heel warm tijdens ons verblijf, het eten in de Bistro bij het hotel is geweldig. De service ook. Tijdens de warme maanden zou een iets ruimere keuze van een slaatje 's middags of een lichte maaltijd super zijn. Voor de rest, niks dan lof.

Reserveren op voorhand van het restaurant is noodzakelijk en zeker meer dan de moeite waard.

Het hoofdgebouw is magnifiek alsook het domein.Het is een aanrader.
    • Comfort Country House

Er werd niet gezegd dat er moest gereserveerd worden voor het restaurant dat volzet was. Het tweede restaurant was vanaf de volgende dag voor 2 weken gesloten wegens jaarlijks verlof.Dat stond op de site volgens de receptioniste.Ook de beauty faciliteiten dienen vooraf gereserveerd te worden waardoor het niet mogelijk was om hiervan gebruik te maken.

De vaste douche in de kamer was te laag geplaatst voor grote mensen van >180 cm.Bij gebruik van de handdouche werd de badkamervloer helemaal nat omdat de douche niet afgesloten kan worden.De kamers in het bijgebouw zijn klein maar mooi ingericht.Van verzorgingsproducten enkel shampoo/douchegel , badzout en bodylotion aanwezig geen conditioner of andere producten.De watjes zijn minuscuul dus niet vergeten mee te brengen.Nagelvijl, sewingkit, badmuts, schoensponsje zijn wel aanwezig.

Kamer te duur voor wat het was, het ** restaurant was top, het ontbijt erg onaangenaam door lawaai
    • Luxe Manoir

Toch een slechte ervaring gehad 's morgens bij het ontbijt : een tuinier komt doodleuk het gras afrijden op 1 meter van de tafel waar je zit te ontbijten op het terras... erg storend dus door het lawaai van de grasmachine, ik maakte hierover een opmerking tegen de vrouwelijke ober en het ongepaste antwoord was: "jamaar meneer het gras moet toch afgereden worden"... en een andere ober vindt het nodig om even later luidruchtig te beginnen met tafels en stoelen schuiven terwijl je rustig (!) zit te eten. Bye bye rustig ontbijt met nochtans mooi zicht op het bos. Dit is "Not done" in een hotel, en zeker niet in dit hotel. Erg jammer, het hotelpersoneel zou eens moeten beseffen dat gasten vooral rust zoeken en van elk moment willen genieten.

Het restaurant ** was top !

Relaxend
    • Comfort Country House

Het Diner in de brasserie; Kwaliteit viel een beetje tegen je mag beter verwachten in een 5 sterren hé , bv de kabeljauw rook enorm , varkensvlees was uitgedroogd! Spijtig

de accommodatie, en alles er rond!!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Top hotel
    • Luxueus Landhuis

niets, dit is echt een klasse hotel.

Subliem. Heerlijke kamers, zeer vriendelijk personeel, mooie en uiterst verzorgde wellness faciliteiten. Rustig gelegen in een bosrijk gebied met veel wandelmogelijkheden. Uitstekend gegeten in La Source.

Luxueus, rustgevend in een topgebied
    • Comfort Country House

Beetje keldergeur in benedenkamee van de villa, maar niet uitgesproken

Vriendelijk, spontaan personeel, algemene comfort, ligging aan prachtig bosrijk gebied met vele wandelmogelijkheden

Genieten in Limburg
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

We waren er voor 1 overnachting op pinksteren, een zonnige dag. - Het sterrenrestaurant is niet open op zondag & maandag. Staat niet of onduidelijk vermeld. - Omdat het ene restaurant gesloten was zat het andere meteen vol. We konden dus niet ter plaatse eten. - Bij zonnig weer wens je, net zoals zovelen, buiten te zitten in de wellness <> er waren maar 10 ligzetels. Veel te weinig voor een hotel van dat formaat. - De kamers zijn top! Vrijwel alles is voorzien, alleen het badschuim ontbrak <> jammer

Top hotel. Het gebouw, meubilair, personeel, eten, kortom alles en iedereen is van de beste kwaliteit. Subliem ontbijt. Prachtige ligging / omgeving

Een oase vlakbij Maastricht!
    • Comfort Country House

Het viel mij tegen dat ik te weinig tijd had de volgende dag.

Restaurant La Source beviel mij het meeste en het is ook aan te raden om na het diner lekker te blijven slapen. Ik zag ook een prachtige spa maar daar had ik de volgende dag geen tijd meer voor. Het hotel ligt in een prachtige bosachtige omgeving. De Rododendrons stonden in bloei, de vogeltjes tjilpten, het is een oase!

Super chique, verzord, netjes
    • Luxe Manoir

In bistro moesten we zeer lang wachten en dan waren ze nog de aardappelen vergeten; nog eens wachten. Ik vind de verhouding zetel/stoel tov tafel niet goed; tafels zijn iets te hoog tov zitpositie

Super chique, verzord, netjes

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De kamer was heel netjes en goed!
    • Luxueus Landhuis

Personeel kon vriendelijker zijn, hier waren we verbaasd over, heel spijtig! Ook ging de airco niet op de kamer...

De kamer was heel netjes en goed! Ontbijt is voor 25€ pp super in orde en we hebben ook genoten van de sauna/zwembad faciliteiten!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

We hebben een super verblijf gehad in dit prachtige hotel.
    • Comfort Country House

De mooie locatie, de rust, de netheid, het sauna gedeelte, het zalige bed, het lekkere ontbijt en ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriend kregen we een betere kamer en een fles cava! Heel erg bedankt!

• Comfort Country House

Mijn echtgenote vond het spijtig dat ze voor de 2 sessies massages nooit de volledige tijd heb gekregen. Later begonnen dan aangegeven uur en vroegere stopzetting.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Wederom top!
    • Comfort Country House

Hier en daar waren er beschadigingen te zien, welke gezien de locatie en prijs best met wat meer zorg bijgewerkt hadden mogen worden.

Voor het eerst hebben we gebruik gemaakt van de sauna. Er zijn er 2, welke naar keuze met of zonder zwemkleding gebruikt kunnen. Het naastgelegen zwembad is echter alleen mét zwemkleding te gebruiken. De kamer (Villa), het eten (Bistrot) en het ontbijt waren weer fantastisch. En dan de locatie: het is het bedrag allemaal waard.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Drie romantisch dagen in topklasse
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Het was van begin tot einde pure verwennerij ! Kamers subliem mooi en tot in detail afgewerkt ! Ontbijt zeer uitgebreid ! Eten in de bistro zeer lekker ! En in la source was verbluffend echte aanrader ! Alles toppie!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

We komen terug!
    • Comfort Country House

Voor de eerste keer hebben wij in de cottage gelogeerd. Het was een regenachtige avond: de verbindingsweg tussen de cottage en de manoir heeft voor het grootste gedeelte een houten plankenvloer als ondergrond. Deze is glibberig en het is oppassen voor het uitglijden. Te verhelpen?

Wij komen op regelmatige basis naar La Butte aux Bois. De service, de vernieuwde wellness, je er thuis voelen, het lekkere eten, de gezelligheid.... een echte belevenis!

Redelijk
    • Comfort Country House

De kamer is gelegen in de villa tegen over het hotel. We kregen daar een kamer in de kelder van het huis. Kamer rook erg muf bij binnenkomst. In de zomer ook geweest in het hotel toen was het prima.

Zeer goede accomodatie

• Beoordeeld op: 13 december 2017

TOP
    • Luxueus Landhuis

Wij hebben vegatarsisch (deels veganistisch) gegeten in het resaturant la bistrot (een van de twee eenwezige restaurant) en daar werden we echt blij van. Echt Top. Ook de spa is een aanrader

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Het verblijf was zeer ontstressend en relaxerend. Zalig genieten van de rust en omgeving.
    • Comfort Country House

Lawaai dat verwarming avonds maakt dat vond ik wel irriterend zo ronkend geluid. Ik had liever laminaat vloer op de kamer ipv vast tapijt ( allergie) Graag scrubzout in de Spa. Het zwembadwater graag beetje verwarmen indien mogelijk.

Zeer goed
    • Luxe Manoir

De diner in het restaurant Le Bistro was ondermaats Heel lange wachttijden en het eten was echt niet goed Sorry daar moet voor zo'n mooie zaak aan gewerkt worden . Een brasserie kan evengoed wel lekker zijn !

De omgeving en de architecturale uitstraling van het gebouwencomplex Het restaurant La Source is een absolute aanrader

Zeer aangenaam hotel,we komen graag terug!Jammer van het nieuwe uitzicht!
    • Luxe Manoir

De nieuwe inkom en het nieuwe gebouw in zijn geheel hebben een somber uitzicht en botsen met het klassieke gebouw en de omliggende natuur! Bij slecht weer kan je niet met de auto tot voor de inkom rijden om bv. bagage uit te laden. De vernieuwing is een gemiste kans!

We logeerden hier voor de derde keer.Het is een fijn hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en net. We dineerden in de Bistro want La Source was gesloten, maar het diner was zeer fijn. Ook het ontbijt is uitgebreid en verzorgd.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Een geweldig verblijf, heerlijk eten in een prachtige omgeving.
    • Comfort Country House

Het mobiele telefoonbereik is in "de Villa" in de souterrain kamers zeer slecht. (het voeren van een gesprek is niet te doen) Wanneer het belangrijk is telefonisch bereikbaar te zijn of mobiel te kunnen bellen adviseer ik deze kamers niet te boeken.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Mooie lokatie, onpersoonlijk en ongastvrij verblijf.
    • Luxueus Landhuis

Onpersoonlijk, onoverzichtelijk, personeel is conform boekje geinstrueerd maar doen het werk zonder plezier voor het vak. Vanwege de ongastvrije behandeling ergens anders gegeten ondanks de veelbelovende recensies. Bar was gesloten vanwege een renovatie. Eieren bij het ontbijt van "eipoeder" gemaakt. Veel overlast van andere gasten op de gang, geluid overlast van de gang/hal zeer sterk aanwezig in de kamer. We zijn veel beter gewend van een Relais& Chateau.

Mooie, schone kamer

Verrukkelijk! Wij komen er zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Bepaalde hotelgasten vonden het blijkbaar nodig om de ligzetels in de tuin te "reserveren" met hun handdoek en een boekje. Behoorlijk marginaal voor een hotel als La butte aux bois. Gelukkig was het team van de spa zo attent om deze ligzetels voor ons vrij te maken, waarvoor dank. Verder zou het wel leuk zijn om elektrische fietsen uit te lenen aan de hotelgasten.(tip)

Uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam team in dit prachtig romantisch hotel. Het ontbijt was hemels (wat ook mag voor 25€ pp) maar het meest opvallende waren de geluidsarme kamers, een verademing voor de nachtrust.Verder kan je er zalig genieten van het kraaknette spacentrum! Helemaal top! Ook onze diner op het terras van de bistro ( restaurant was volzet) was subliem.Wij komen er zeker en vast terug! Bedankt!

Nieuw, doordacht en prettig
    • Comfort Country House

De kamers zijn nieuw maar wel aan de krappe kant Aan alles hangt een prijskaartje ( als voorbeeld: een half flesje gewone wijn op de kamer voor €18,50 etc. Gastvrij? Zuinig met toiletartikelen - ook bij een verblijf van 3 dagen. Verwacht geen persoonlijke touch.

Alle gebouwen en interieur nieuw; faciliteiten uitgebreid met zwembad en sauna. Een tweetal restaurants waarbij het restaurant La Source apart is binnen het pand. Uitstekende kwaliteit. Eervan genoten. Het ontbijt - en dat met name het bedienend personeel - heel goed. 25 euro pp waard? De ligging van het hotel ten opzichte van Maastricht en omgeving is prima.

Fantastisch weekendje weg!
    • Superior Manoir

Zalige plek om te verblijven. Terwijl mijn vrouw uitgebreid genoot van de wellnessfaciliteiten (volgens haar de beste ooit) en een massage, heb ik een Mountainbiketocht gemaakt door het vlakbijgelegen natuurdomein. Echt een aanrader! De kamer was zéér ruim, en voorzien van alles wat je kon wensen (o.a. tv aan het bad), en het kingsize bed was echt heerlijk, en een verademing tegenover de bedden van de meeste andere hotels. 's Avonds een hapje gegeten en de Bistro (inpandig) en zeer aangenaam verrast door de kaart. De Sommelier weet echt wel de geschikte wijnen te serveren bij elk gerecht. Resultaat: heerlijke avond, en heel blij dat de Bistro in het hotel ligt! De service en de ontvangst is onberispelijk, en het personeel is heel erg hulpvaardig. Het hotel ligt vlak tegen een wondermooi groot natuurpark (Hoge Kempen) en is uitermate geschikt als uitvalbasis voor mountainbike- en wandeltochten. Kortom: aanrader!

Voor verbetering vatbaar
    • Luxe Manoir

Ontvangst beetje knullig. Er werd gevraagd waar de chef rekening mee moest houden voor het diner, terwijl ik alleen een tafel had geboekt en zelf van het menu wilde kiezen. Toen ik dat aangaf werd daar raar op gereageerd. Tevens vond ik de dames achter de balie erg verlegen en terughoudend, geen warm welkom. Het ontbijt vond ik erg tegenvallen zeker gezien de prijs die ervoor gerekend wordt.

De bedden waren heerlijk en in de omgeving kun je prachtige wandelingen maken.

Gastronomie op hoog niveau in een fantastisch groen kader
    • Superior Manoir

Hygiëne badkamer (kalkvorming badsproeier), geen conditioner op kamer, verkeerd begrip van onze reservaties (wel of niet ontbijt, wel of niet buffet enz), fout op facturatie

Genoten van het zomer-buffet, uitzonderlijke kwaliteit op prachtig terras. Uitgebreid ontbijt, pannenkoek hoekje zeer populair

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geen rust in een rustige omgeving!
    • Comfort Country House

Er was een rokershoek gecreërd direct bij de ingang van het aparte gastenverblijf in een overdekt ruimte wat zeer onaangenaam was. Er was geen bathgel/showergel in de badkamer. De nagelvijl was niet in de voorziene verpakking. Het kleine flesje rode wijn op de kamer was "overprized" aan 18.50 Euro. De reuk in de kamer was aangenaam in het begin maar resulteerde eerder in een hoofdpijn gevoel naar gelang men langer in de kamer was. De service aan het zwembad was zeer beneden pijl. Zelf moest men op zoek naar handoeken voor de ligbedden en was er alleen water in plastic bekertjes beschikbaar via het sauna gedeelte. Er waren geen badjas/handdoek haken voorzien in het zwembad gedeelte. Er was geen diepte aanduiding direct naast het zwembad, dus het was zeer onduidelijk dat het overal even diep was. Men vond niet echt rust op het terras naast het zwembad daar de whirlpool enorm veel kabaal maakte, wat weerklonk tegen het plafond - zeer jammer van een degelijke unieke locatie.... tevens was er een grote afwezigheid van service personeel en kreeg het geheel nadat er meerdere gasten geweest waren een verwaarloosd gevoel. Teven was er geen duidelijke meldings mogelijkheid in geval van een ongeval of dergelijke. Voor de spa ervaring zouden we zeker niet meer naar het hotel terug keren. Het receptive personeel was op bepaalde momenten ook niet echt behulpzaam. Er was automatisch een ontbijt geboekt op de kamer zonder dat dit gebruikt was.

De uitstraling van het hotel was beter dan het de uiteindelijke ervaring.

subliem!
    • Comfort Country House

Het ontbijt was heerlijk, hele mooie kamers, prachtige omgeving, vriendelijke mensen, superlekker gegeten in Bistrot, en voortreffelijk in restaurant La Source! De nieuwe wellness is zeker ook een troef! zeker een bezoekje waard!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Zalig hotel midden in het groen met zeer goede service in een prachtig kader!!

Niets!!!!

Prachtige omgeving, midden in het groen, zeer vriendelijk onthaal, alle personeel ontzettend vriendelijk, zeer mooie kamer, diner in de bistrot overheerlijk, volledig kader helemaal onze smaak, ontbijt overheerlijk, zeer snelle en goede roomservice, heerlijk zwembad! Na een weekendje in dit hotel voel je je herboren!!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prachtig complex maar spijtig ...
    • Luxe Manoir

Het personeel getuigt van weinig professionele kennis. Constante fouten in de bediening, ellenlange wachttijden in het restaurant, kamermeisje in de kamer ondanks :"niet storen" sign, onvoldoende restauratiefaciliteiten voor de gasten van het hotel, geen bagagereceptie, gesloten hoofdrestaurant op feestdagen, geen horecabediening in welness, en nog een pak andere irritaties hypothekeren spijtig genoeg een verblijf dat volgens de infrastructuur en de prijs eigenlijk perfect zou moeten zijn. Spijtig voor een "Relais &Chateaux"

De infrastructuur is buitengewoon mooi

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Zalig genieten van de omgeving, de accommodatie en de bediening
    • Superior Manoir

Het is echt minimaal, maar er is geen of onvoldoende licht in de douche en je kan je matje niet leggen doordat de douchedeur erover gaat .. maar dit echt het enige dat ik kan zeggen

Alles was gewoon perfect, de kamer, alles erop en eraan, personeel op en top, ontbijt was zalig, we hadden manchetteknopen vergeten en ze hebben er alles aan gedaan om ons te helpen, .. zalige locatie

zalig ontspannend.
    • Luxueus Landhuis

De locatie is ongelofelijk rustig gelegen, vlak aan het nationaal park. Op sommige momenten zijn alleen de vogels hoorbaar. De receptie is op alles voorzien (vergeten toiletbenodigdheden worden onmiddellijk tevoorschijn gehaald). Super !

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Top...
    • Luxe Manoir

Het was echt top, zowel accommodatie, verzorgingen en eten. Zeker het restaurant La Source, echt een aanrader tot in de puntjes verzorgd en lekker. We zijn echt tot rust gekomen. Prachtige omgeving. We komen zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Niet aan de verwachtingen voldaan
    • Superior Manoir

Kamers (van het hotel) verouderd en nood aan opfrissing. Geen verduisterende gordijnen op de kamer. Slechte, doorgelegen matrassen. Massage geboekt in het mooie, nieuwe wellnessgedeelte. 1,5u lang roepende kinderen die buiten de wellness rondliepen op de achtergrond. Droeg niet echt bij aan een ontspannen sfeer 😉 Eten in de bistro viel tegen.

Lekker ontbijt, voldoende uitgebreid. Vriendelijk personeel.

'Performance op en top '
    • Comfort Country House

Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, maar 25 euro pp is echt te duur! Bij de meeste vd Valks hetzelfde (met koffie creme) en een eitje dat voor je wordt gebakken. Hier moet je het zelf doen. Heb het gevoel dat je betaald voor de ambiance en persoonlijke bediening.

De uitermate sfeervolle kamer, gelegen in de Lodge. Veel rust, uitstekend bed. Men was ten tijde van ons verblijf volop bezig met de nieuwbouw tegen het bos aan waar ook een compleet nieuwe wellness wordt gebouwd. Ook de fantastische tuin en terras wordt opnieuw ingericht. Op zich een hemelse plek om te zitten. Hoewel men zelf 4* aangeeft is het qua sfeer comfort ambiance en eten zeker nu al een 5* Het huidige zwembad en sauna is verouderd, maar wel goed te gebruiken met redelijk warm water en schoon. Binnenkort verdwijnt het en worden er vergader ruimtes van gemaakt.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

- Zeer attentvol personeel
    • Comfort Country House

Kamer was een semi-kelderkamer, klein, benauwd, is de hoge prijs en 4 sterren zeker niet waardig.

- Zeer attentvol personeel - Ligging te midden van park en bos

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Country House

Bedden waren nog al hard. Maar dit is persoonlijk . Nogal kleine lobbybar(vooral in weekend)

goed ontbijt,de ligging,rustige kamer. De nazorg (vergeten bagage) Dichte parking aan hotel

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Top weekendje
    • Luxueus Landhuis

Aangepaste waren vrij duur en niet aangegeven op de kaart, wat je in de meest sterren restaurants wel kan terug vinden.

Vriendelijke ontvangst, we kregen een rondleiding van wat waar was. De kamer was groot, proper en gezellig. Het restaurant is z’n ster zeker waard.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

leuk
    • Luxueus Landhuis

We vroegen extra shampoo, en conditioner, maar conditioner was er niet en kraan van bad werkte niet kon daar enkel met douchekraan bad laten vollopen

ontbijt was super

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Fantastische ervaring (diner, overnachting en ontbijt) in La Butte Aux Bois
    • Comfort Country House

Onze kamer was fantastisch, gelegen in het bijgebouw. Het eten in de brasserie was, samen met de bediening, van sterrenniveau. Het ontbijt was zeer uitgebreid en uitstekend verzocht. De locatie is zeer idyllisch gelegen, al doet de nieuwbouw enigszins afbreuk aan de atmosfeer. Maar eenmaal binnen is dit geen probleem meer.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Heerlijk verblijf in het hotel.
    • Luxueus Landhuis

Het wellness gedeelte viel wat tegen. We moesten in allerijl zwemkledij gaan kopen ... :-) maar de grootte van het zwembadje en de rustruimte daaromheen ontgoochelde. Er waren twee sauna's, waarvan de minst hete Hammam werd genoemd.

We boekten een kamer in het landhuis. Die was zeer ruim, proper en gezellig modern ingericht. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Heerlijk genieten van de omgeving en de luxe in het hotel zelf
    • Luxueus Landhuis

Enige puntje was dat onze televisie in de badkamer het niet deed. Wel kregen we een alternatief aangeboden om naar een andere kamer te verplaatsen. Dus eigenlijk ook niet echt een -punt want ze loste het goed op.

De luxe en de sfeer

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Geweldige verblijf op mooie locatie
    • Luxueus Landhuis

Paar keer aangeklopt, als goede service bedoeld. Echter ik houd meer van de rust en als ik iets nodig heb meld ik me wel. Alleen duur exclusief eten beschikbaar

Mooie kamer op een hele mooie locatie! Prachtige omgeving. Fijn bed.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Hoge verwachtingen werden niet ingevuld.
    • Comfort Country House

Zeer verouderde omkadering voor de prijs die ze vragen per nacht. Ze zijn in volle verbouwing maar zouden beter het hoofdgebouw ook helemaal vernieuwen of laten herinrichten door een interieurdesigner. Lijkt alsof de tijd er 20 jaar heeft stil gestaan.

Zeer vriendelijk personeel en mooi groene omgeving

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

zeker een aanrader, bij voorkeur in combinatie met het restaurant
    • Comfort Country House

welness wat opdringerig in het verkopen van producten muggen op de kamer

rustige kamer en ontbijt waren prima dinner met aangepaste wijnen in het restaurant zeer goed

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

LA SOURCE EN WELLNESS

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Vriendelijkheid van het personeel, locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Bed lees lamp in de kamer

Vriendelijkheid van het personeel, locatie

• Beoordeeld op: 21 september 2018

geweldig
    • Luxueus Landhuis

Avond eten in de bristo was lekker maar de groenten waren koud . Volgens mij alles klaargemaakt in steamers, spijtig niet vers uit de pan.

zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

geen

zeer goed

Aangenaam verblijf in zeer mooie kamer

moderne kamers, prima ontbijt

Het ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt

Het ongelooflijk lekker uitgebreid ontbijt

Gastvrij en luxe.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Gastvrij en luxe. Alles kan naar wens geregeld worden. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Toppie
    • Luxe Manoir

Het was in 1 woord super. Het personeel was geweldig. Het eten top. Nog nooit zo lekket gegeten

alles tip-top

alles

Het vriendelijk personeel en het lekkere ontbijt.
    • Luxueus Landhuis

Het vriendelijk personeel en het lekkere ontbijt.

• Luxe Manoir

Het zwembad en de sauna waren al dicht om 22u.

De vriendelijkheid van het personeel en het super ontbijt

Rust
    • Luxe Manoir

Geluid onbemande jacuzzi en lift

Rust

Een hele belevenis

Het totaalpakket.

zeer ontspannend n waar genot.
    • Comfort Country House

het kader service ontspannings mogelijkheden rust unieke belevenis. kamers impecable. kortom zeer goed

Top 👌
    • Comfort Country House

Zeer mooie locatie,alles was zeer netjes en in orde en het personeel zeer vriendelijk!

Genieten van een weekend in Limburg
    • Luxueus Landhuis

Het ontbijt was gewoon super, ik ga het hier niet beschrijven maar ik geef het *****

Echt even rustig bijkomen

de locatie

geweldig
    • Comfort Country House

Zeer ruime kamers, goed uitgebreid ontbijt en heel lekker eten

Vriendelijkheid personeel

Kamer in het torengebouw

Vriendelijkheid personeel

Geen staaf aan de jacuzzi om u vast te houden om in te...
    • Luxe Manoir

Geen staaf aan de jacuzzi om u vast te houden om in te stappen !!!!

Ontgoochelend.
    • Comfort Country House

Koude sfeer van inrichting. Geen ziel in het geheel. Concept klopt niet.

heerlijk ontbijt
    • Luxueus Landhuis

de sfeer van de feestzaal

heerlijk ontbijt

Fantastisch hotel!
    • Comfort Country House

Fantastisch hotel! Absolute aanrader op elk gebied!

Dicht in de buurt van het paradijs op aarde.
    • Superior Manoir

De douche. Heel klein. Zwaarlijvige mensen geraken er niet in...

Al de rest. Een zalige ervaring voor mensen met een gevulde spaarrekening...

Superrrrrr
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Park

Weinig plaats op het terras waardoor we er niet konden plaats nemen

Prachtige ligging

zeker voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Country House

Al veel hotels bezocht maar dit krijgt een dikke 10 op alles! super!

Vriendelijk personeel - uitgebreid ontbijt

Vriendelijk personeel - uitgebreid ontbijt