Beoordelingen over Hotel Ecu 3-sterren

Europalaan 46, 3600 Genk, België

#13 van de 15 hotels in Genk

aangenaam verblijf in een hotel met zeer vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer zonder airco aan de kant van de straat, kamer te warm en te veel lawaai om ramen op te zetten. Wij reserveerden, met ons gezelschap 3 kamers, de andere twee kamers hadden wel airco... en waren meer dan in orde!

zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam! zeer lekker ontbijt!

De kamer was klein maar knus en met frisse, leuke kleuren.

De vloer in de hotelkamer was niet echt heel proper maar dat is dan ook het enige minpunt

De kamer was klein maar knus en met frisse, leuke kleuren. Bed lag ontzettend goed. Kan verder van het hotel niets vertellen daar ik alleen ben daar geweest om te slapen.

experimenteel !

papieren toegangssleutel met qr code en magneet code die je allebij moet scannen om op je kamer te geraken en ook nog eens die kaart moet gebruiken om elektriciteit te activeren via kaarthouder en minstens 15 euro te duur als je alleen reist, hoge toeristentaks 4,5 euro en ik was geen toerist enkel een evenementen bezoeker voor 1 avond

het ontbijt was zeer uitgebreid met vers brood en standaard pistolets en crousant en rozijnenbrood en alles en ook alles van beleg en sappen en warme drank maar toch wel een stevige prijs van 16 euro, zeer goed bed

Zeer aangenaam en net hotel.

Het hotel is ruim en luchtig ingericht. Was totaal niet verwacht afgaande op de voorgevel (toont redelijk smal). Handig is ook dat de parking van het hotel aan de achterzijde (inrit langs de straatkant) is en tevens gratis. Men hoeft niet te parkeren op de straat of een openbare parking.

super !

niets enkel een extra kussen was prettig geweest

vriendelijke ontvangst, mooie kamer en heel proper, goed ontbijt, en super ligging. Ook parkeermogelijkheid.

super leuk verblijf in een zeer gezellige stad!!

niets alleen een kleinigheid het kast van de airco ontbrak waardoor het zeer warm was op de kamer

goede kamers , lekker ontbijt en vriendelijk personeel ook parking aan het hotel is een pluspunt wat ons betreft een 9/10

Zeer vriendelijk personeel en een Mooi badkamertje

De prijs van het ontbijt ligt te hoog. Oploskoffie bij een ontbijt van 16 euro per persoon? Slechte matrassen en kussens. Vond het ook jammer dat ik bij de boeking expliciet zen 2persoonsbed gevraagd heb en dat het 2 aparte bedden waren. Als jong koppel is dit niet leuk.

Zeer vriendelijk personeel en een Mooi badkamertje

Leuk, spontane ontvangst en het ontbijt maakte veel goed!

Airco werkte niet op de kamer waardoor het te warm was om een goede nachtrust te hebben.

Het ontbijt was het beste wat het hotel te bieden had! Parking aan hotel was ook ren + punt.

Leuke nacht in Genk

De locatie was niet ideaal, we wouden s’avonds nog iets gaan drinken maar daar is niet veel in de buurt.

Het was zeer aangenaam, lekker gegeten & erna een heerlijke douche genomen! De accommodatie is klein, maar je hebt alles wat je nodig hebt!

Lekker ontbijt, ruime keuze

Zeer kleine kamer,ons zoontje van zes moest bij ons in bed slapen omdat er geen extra bed voorhanden was. Veel geluid op de gang van de andere gasten.

Lekker ontbijt, ruime keuze

Over het algemeen een hele positieve indruk: locatie, parkeergelegenheid, klantgericht!

De eerste kamer die we kregen was vies, niet goed gepoetst. Het personeel heeft echter meteen een andere kamer aangeboden plus gratis parkeren (3 dagen)!!! Heel netjes afgehandeld. Het ontbijt vond ik wel wat te duur (€16 P.p.) voor wat je krijgt. Het is dan beter bij het Stadhuis café te ontbijten voor €13 dat zich niet zo ver van het hotel bevindt. Wat nog minder was (ik heb een voorrang bij laat uitschenken) maar ik kon hier geen gebruik van maken (helaas!) wij hebben ons hondje bij en wilde ff naar de Shopping gaan maar helaas ging het niet met de hond en het hotel zat volgeboekt zonder de mogelijkheid om uitschenken uit te stellen((

Perfecte locatie - midden in het centrum. Vriendelijk en flexibel personeel. Badkamer voorzien van zowel bad als douche.

Ideaal om er op uit te trekken met het gezin

Had een familie kamer geboekt maar blijkt dat het extra bed niet in de prijs inbegrepen was , wat raar is .

Ligging is ideaal om met het gezin er op uit te trekken. C-mine is heel dicht bij evenals kattevenne en Bokrijk. Het hotel op zich is goed met niet zo ruime kamers maar alles is wel heel netjes. Ontbijt is vrij beperkt en is ook het enige wat ze te eten aanbieden gedurende de ganse dag . In de buurt zijn er verschillende eetgelegenheden waar je wel terecht kan. Parking is voorzien achteraan het hotel voor 9€ per dag .

dubbele kamer, degelijke bedden, aangename douche, vlakbij...

geluid van de lift kon je vrij goed horen in de kamer, deur van de kamer sloot niet goed waardoor ze lawaai maakte, piepend geluid vanuit de ventilatie van de badkamer en er hing een minder aangename geur in de kamer

dubbele kamer, degelijke bedden, aangename douche, vlakbij het centrum

Goed hotel voor een city trip in Genk

Badkamer is redelijk klein

We waren redelijk laat voor het ontbijt maar de diensters hebben met een grote glimlach nog een spiegeleitje voor ons gebakken

Weinig op aan te merken

Persoonlijk vonden wij 16 € per persoon nogal veel voor het ontbijt

Vlotte vriendelijke bediening aan de balie. Alsook 's avonds in de bar. Mooie nette familienamen voor een heel betaalbare prijs. Goed ontbijt

Ok meer niet

De schuifdeur van de badkamer. Hij sluit niet helemaal af waardoor het niet voelt alsof je heel privé op de wc zit. Daarnaast maakt de schuifdeur veel lawaai. Verder is de oprit naar het parkeerdek heel stijl. Ook parkeren er vage types van de aangrenzende sportschool.

De ligging is lekker centraal. Dicht bij de winkels en horeca.

Leuk hotel voor een goede prijs en vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de voordeur niet open ging met onze kaart zodat we via de parking naar boven moesten zelf na een paar keer bellen

Vriendelijk personeel en rustige kamer

De kamer was ruim en schoon!

De kamer was ruim en schoon! Vriendelijk personeel aan check-in en aan het ontbijt. Er is een eigen privé-parking aan de achterzijde van het hotel (betalend). Heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen! Volgende keer in Genk kom ik zeker terug!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Tevreden en goede locatie ,. Doel van ons bezoek: eten bij La Botte

Parkibg kan volgens ons gratis....

Attentie voor verjaardag van mijn man was top! Fles Cava op de kamer bij aankomst en Cava bij ontbijt en gebakje heel leuke verrassing!

Ontbijt was in orde (mag ook wel voor 16 euro per persoon) -...

Kleine lift, parking mocht beter aangeduid zijn, badkamer mocht iets moderner zijn

Ontbijt was in orde (mag ook wel voor 16 euro per persoon) - vriendelijk onthaal

Fijn hotel met een paar kleine bemerkingen.

Fijn hotel, vriendelijk personeel, maar verwarming werkte niet op een vriesnacht. Een tegemoetkoming zou wel elegant zijn. Ook: Koffieapparaat bij ontbijt met absoluut on-lekkere oplos-koffie.

Fijn hotel met een paar kleine bemerkingen.

Ideaal voor 1 nacht.

Familiekamer en badkamer nogal klein voor 4 personen. Uitchecken verliep helemaal niet vlot.

Onthaal bij het inchecken, kindvriendelijk, goed gelegen, makkelijk parkeren, lekker ontbijt met pancakes.

Vriendelijk personeel.

Klein en te kort bed voor mij. Glazen schuifdeur naar badkamer. Licht schijnt tot op bed wanneer partner s'nachts naar wc gaat

Vriendelijk personeel. Hotel beschikt over eigen parking wat een troef is. Proper (bad)kamer met goede douche

wel zeer praktisch bij alles in de buurt

stof van de bedden was kapot, douche stroomt buiten bak doordat er niet echt een bak is. kleine lift, niet duidelijk waar de parking is als je toe komt en dat je moet bij betalen voor de parking. Gehorige kamer aan de straat.

ontbijt prima, ruime kamer, bad en douche op de badkamer

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Correct

lift is verouderd. Niet echt comfortabel. Wij waren met mijn schoonouders (mensen van 90 en 94 jaar). De deuren van de lift gaan veel te hard en te snel dicht.

zeer uitgebreid :-)

Op Familiebezoek in Genk

Enkel de ventilatie in de badkamer was wat lawaaierig, en nog goed hoorbaar als de badkmer deur dicht is

Prima ligging in het Centrum van Genk . Op wandelafstand van het station, het shoopingcenter, het marktplein enz...

In de centrum

Niet kunnen het hotel in s'avonds anderen mensen waren ook buiten met hun kart...raar dingen zoals 1 persoon op hun gezicht liggen op de grond al tijdje zonder bewegen naast de lift waarschijnlik door alcohol gebruiken niemand in het receptie die kijkte wat het probleem is met hem ..hij loopte gewoon verder rond naar een moment..wie hij is wat hij doet gewoon niks gevraagd ..ik vond het personeel niet serieus

In de centrum

De prijs voor de standaard kamers wat hoog en ontbijt zat er niet bij inbegrepen wel een te hoge prijs voor een kleine kamer zonder ontbijt

De kamers waren proper lekker en uitgebreid ontbijt vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Super, relaxed.

De badkamerdeur rolde steeds terug open. In de kamer hing een rioolgeur afkomstig van de putjes in de badkamer.

Het hotel is goed gelegen. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

een superverblijf samen met super vrienden, echt een aanrader

wij hebben gereisd met vrienden, onze kamer was super in orde maar de kamer van onze vrienden viel een beetje tegen, zo konden ze niet na elkaar douchen want er was geen warm water voor de 2de persoon, de verwarming bleek ook niet voldoende te werken, verder was hun kamer prima in orde qua hygiëne

de ligging van het hotel is super, kortbij het station van genk, het personeel was heel vriendelijk, wij hebben onze bagage op de dag van ons vertrek nog mogen laten staan in het hotel

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Helemaal prima

Dat de parking €9 kost, er wat schimmel was in de badkamer, en de glazen schuifdeur van de badkamer hoor je goed, van de buren

De lokatie, midden centrum Genk, alles op loopafstand, winkels en horeca. Parkeren bij het hotel. Fijne bar, goed ontvangst.

Ideaal voor een kort verblijf in de stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks dat de verwarming af stond was het te warm om goed te slapen. Het was valavond als we toekwamen. Het opschrift van het hotel staat enkel boven de inkomdeur die zich tussen andere winkels bevindt en is dus niet opvallend zichtbaar, met gevolg 4 x heen en terug tot het volgende rondpunt.

Centraal gelegen, beveiligde parking, verzorgde ruime rustige kamer, uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

heerlijk verblijf met klein minpuntje.

De inkomdeur was vanaf acht uur gesloten en diende met de sleutelkaart geopend te worden, hetgeen niet functioneerde. Telefonisch contact met receptioniste en het probleem werd direct opgelost. Het aangeboden water op de kamer was met drie euro per flesje wel aan de dure kant.

Een mooie kamer klein maar fijn. Uitstekende badkamer met inloopdouche. Ontbijt van een uitstekende kwaliteit met meer dan voldoende keuzemogelijkheden. Vriendelijk personeel en behulpvaardig.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het ontbijt was prima met veel keuze.

De kamers waren beduidend kleiner dan op de internetfoto's uit kwam, wij hadden een familiekamer, maar we hadden nauwelijks ruimte om rond het bed te lopen. Er was 1 afstandsbediening voor 2 tv's. De minibar was karig gevuld. De sauna werd geverfd (dat hadden ze wel even op de site mogen zetten) maar er was wel gelegenheid om gebruik van een sauna op een andere locatie gebruik te maken.

Het ontbijt was prima met veel keuze. Daar was de prijs ook naar. De douche was prima (grote en kleine). De omgeving is perfect met winkels, eettentjes etc. etc. Personeel: hele dikke voldoende.

voor 3 dagen was het ok.geen ontbijt maar rond hotel genoeg cafes.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer met ontbijt+parking valt duur uit.Mensen aan de receptie zeker niet vriendelijk en kortaf.

parking+locatie midden in Genk .grote kamer voor een hogere prijs. frigo+zelf koffie of thee maken.

kamer "dubbel" geboekt ondanks elektronische boekingsbevestiging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was in vervanging voorzien bij een hotel in de buurt " carbon hotel" waar ik een kamer kreeg die ter hoogte van de magazijnen van een grootwarenhuis lag.Vanaf 5 uur in de ochtend was het onmogelijk nog te slapen wegens geluidsoverlast van vrachtwagens en behandelen van containers.

Toen ik arriveerde bleek dat mijn kamer ( die geboekt was via booking.com en waarvan ik een boekingsbevestiging ontvangen had) " dubbel " geboekt was. ik heb dus enkel de incheckbalie gezien....

Redelijk hotel

Slecht aangegeven parkeerdek. Parkeren was een ramp. Moet eerst een verdieping omhoog om bij de receptie te komen. De lift is vrij klein en krap. Kleine kussens waar je op moet slapen.

Zag er allemaal netjes uit. Vriendelijk personeel. We hebben geen ontbijt genomen maar rook sochtends heel erg goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

het verblijf was aangenaam

de lift van het hotel- zeer moeizaam met een rolstoel- wij hebben vooraf aan gegeven in bezit van een rolstoel en daarover verschillende emails correspondentie gevoerd; de gangpaden van het hotel van de kamers;we zijn benieuwd waarom het hotel niet heeft gekozen voor faciliteiten voor een mindervalide kamer- dat maakt voor een mindervalide persoon het verblijf meer aangenaam

de inrichting van de kamer was goed; de vloerlamp bij het raam vertoonde wat storingen en je moest het verhelpen door de stekker uit het stopcontact te halen of in te zetten. de personeelsleden waren vriendelijk en attent.

Ontbijt, kamer en zeker de mogelijkheid om bij het hotel te...

Ontbijt, kamer en zeker de mogelijkheid om bij het hotel te parkeren. Ook de ontvangst en de uitcheck aan de balie ... zeer vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt ,gezellige...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen kluis aanwezig op de kamer. Wilden sauna doen maar hadden geen badjassen op de kamer . Slechte , kleine hoofdkussens. Over het algemeen is het hotel aan renovatie toe.

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt ,gezellige saunaruimte.Ideale ligging in het centrum

Zeer vriendelijk personeel, goede ligging van het hotel,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was zeer klein waardoor het water in de hele badkamer lag, temperatuur in de kamer zeer moeilijk te regelen.

Zeer vriendelijk personeel, goede ligging van het hotel, ruime badkamer en een groot bed

Onthaal aan de receptie was zeer vriendelijk.

Kamer was compact wat op zich geen probleem is. Toilet op 30 cm van je hoofd ( als je in bed ligt) met een deur die niet volledig gesloten kan worden is not done. Inrichting kamer-badkamer werd niet echt goed overdacht! Jammer.

Onthaal aan de receptie was zeer vriendelijk. Leuk om een drankje getrakteerd te krijgen. Lekker en verzorgd ontbijt.

Prima hotel voor een nette prijs. Vriendelijk personeel en goede ligging met direct parkeren achter het hotel.

In de badkamer loopt het water naar het toilet waardoor je met handdoeken de vloer droog moet maken. Daarnaast ontbrak op onze kamer een airco.

De liggen t.o.v kartbaan is prima. Het parkeren achter het hotel is ook perfect. Het hotel heeft een moderne stijl.

Prima hotel, ruime kamer en vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bewegwijzering naar parkeergelegenheid. Auto uiteindelijk in Qpark garage geparkeerd.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtige ruime en schone kamer

een ramp

heel veel....

Helaas kunnen wij hier niks over oordelen...er was een lek en we werden vriendelijk begeleid naar het M-hotel...waarvoor dank. Maar.....daar stond ons een verrassing te wachten met veel lawaai....er was een trouwfeest en wij hebben van kamer moeten veranderen omdat we om 02 u nog niet konden slapen. Deze kamer was heel simpel en zeker niet verwacht om zo de nacht door te brengen. Dan moesten onze vrienden ook nog van kamer wisselen omdat de oorspronkelijke kamer gekuist was maar er was toch terug even iemand in geweest, bed was belegen, spiegels vol vingers en een berg afval verstopt achter de zetel. Dan in de avond nog een douche genomen met lauw water...misschien door de gasten van het feest al opgenomen ....maar de ochtend nadien opnieuw koud water. het ontbijt was ook niet veel soeps ...eerder triestig ...als je dan naar Nederland gaat ...chapeau! Heel jammer ...... Een ontevreden klant :-(

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heerlijk genoten van cultuur, natuur, shoppen, terrasjes en lekker eten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco op de kamer. We hadden een luxe-kamer besteld, omdat we heel graag airco wilden en dat bij die kamer stond vermeld, maar er was geen airco te zien. We hebben er niet achter gevraagd, omdat het overdag niet bloedheet was (25-27 graden), maar 's nachts was het echt wel te warm naar onze zin op de kamer.

Heel vriendelijk personeel. Lekker, gevarieerd en uitgebreid ontbijt Heel ruime kamer (luxe-kamer) Heel centrale ligging: dicht bij veel eetgelegenheden, winkels, terrasjes,... en ook de bezienswaardigheden waren te doen te voet (C-Mine, Cosmodrome) als je graag een stukje wandelt.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Kamer aan de kleine kant Voor het ontbijt was er alles wat ik nodig had, maar te hoge toeslag. Prijs/kwaliteit viel daardoor wat tegen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De kamer viel heel erg tegen.

De kamer viel heel erg tegen. De eenpersoonskamer was heel mini.Geur van een roker hing sterk in de kamer. As gevonden van een sigaret tussen de zakdoekjes in de badkamer. Veel lawaai van de lift.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Voor een nacht is het goed.

De prijs voor het ontbijt 16 euro per persoon , dan mocht er wel vers gesneden fruit aanwezig zijn. Geen vers appelsiensap We hebben geen thee gedronken was onder zelfde espresso machine niet apart waardoor je water nam en telkens nog druppels koffie in je theeglas kwam, niet smakelijk/ Geen peper en zout op tafel voor je omelet.

Centraal in de stad Genk gelegen.

Moderne kamer en niet te duur.

Ik vond 16€ voor een simpel ontbijt belachelijk en een flesje water van 0,5l voor 3 € niet normaal. Op zich is de kamer niet duur maar de extra's zijn over de top.

Moderne kamer en niet te duur.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

0.0 discretie...100% slordig

0,0 discretie , gsm vergeten... dan neemt receptie ook nog eens contact op met mij dat mijn toestel in de kamer lag dus terecht is, ik meld dus dat ik die afhalen źal... waar OK is op beantwoord. wat doen ze dan beantwoorden ze de oproepen op mijn toestel ... en geven ze die mee aan de persoon die ze dus aan de lijn hebben gehad... terwijl ze mijn nummer hebben, mij al gecontacteerd hebben en ik al heb gezegd dat ik die afhalen kwam later op de dag/avond.

de kamer opzich

Ontspannend shopweekend.

Geurhinder uit de badkamer.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Propere kamer. Ventilator stond al klaar op de kamer omwille van het warme weer.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ideale kamer voor een avondje uit in Genk !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je kan beter de tweepersoonskamer( goedkoper ) nemen dan de deluxe kamer. Die is kleiner maar heeft een veel mooiere ( vernieuwde ) badkamer.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prijs kwaliteit ok

Bij de incheck had de dame alle tijd en nam ondertussen ook nog niet zo dringende telefoons aan. Dit was een interne telefoon die ze zeker later kon hernemen. Mijn kamer was gelegen aan de zijgevel achteraan waardoor je het storende geluid van de airco installatie had.

Zeer goede bedden en een mooi bad

Verblijf met zussen en schone broers.

Hygiene.

Ontbijt prima , kamers klein en klein bed ,niet perfect gereinigd. Nog vol vuilbakje bij aankomst. Lavabo niet in proper . Auto parking ok , dicht bij winkels en bezienswaardigheden .

overnachting geboekt door een gastronomisch etentje in de buurt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen airco aanwezig , bij ons verblijf was het boven de 30 graden die dag Bedden viel wat tegen, te hard voor ons

Gunstige ligging en parkeergelegenheid ( parking te betalen ) Vriendelijk personeel

was goed voor 1x

toen we aankwamen in de kamer lag er overal stof en de vloer vol stof en vuiligheid / en dit meemaken op uw huwelijksverjaardag was not done , we hadden ook gevraagd ivm ons huwelijksverjaardag voor de kamer romantisch te versieren en zelf hier werd geen moeite voor gedaan al zou dit tegen betaling geweest zijn hadden we het graag betaald.

het ontbijt was in orde

Oké voor 1 nacht

Kamer kleiner dan verwacht. Badkamer was afgesloten met matte glazen deur, wel ondoorzichtig maar niet veel privacy. Hotel doet zich voor als "different hotel", maar voor veel van de services die meestal inbegrepen zijn voor die prijs (ontbijt, parking, water op de kamer ) werden apart aangerekend.

De locatie, gelegenheden in de buurt

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Bezoek aan Genk en Hasselt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een comfort kamer. Deze was ruim en gezellig ingericht. Een comfortabele inloop-/regendouche. Keigoede bedden. Alles heel netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een topper van een ontbijt!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

een overnachting na het voetbal.

in de kamer was het niet echt warm.de vaste computer op de verdieping van de receptie is weggehaald.gelukkig had ik een tablet mee,maar niet iedereen heeft zo'n tablet of smarthfone.

sinds mijn vorige bezoek,zijn de nederlandse tv-zenders weer beschikbaar.vooral voor hotelgasten uit nederland zal dit positief zijn.

Voor ons doel in 1woorf: IDEAAL

Liever een inloopdouche ipv bad . Mijn man Is niet mobiel genoeg om over de badrand te stappen.

We waren op familiebezoek en de ligging, ook t.o.v station en doel waren voor ons oké

Knusse comfortabele aanrader op toplocatie.

Wat kleinere kamer maar dit stoort niet door zeer goed comfort en mooi vernieuwde handige badkamer.

Vriendelijk personeel.Verzorgd en uitgebreid ontbijt. Centrale ligging dichtbij eetgelegenheden en parkeermogelijkheden.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Gelegen kort bij centrum van Genk.

De bedden waren veel te hard. De kamer was klein t.o.v. de foto's op de website. Er werden extra kosten aangerekend (service charge) die niet op voorhand waren aangekondigd. Minder goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gelegen kort bij centrum van Genk. Mogelijkheid om te parkeren op de (betalende) parking van het hotel

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Uitstekend hotel voor shoppen Genk

nihil

prima ontbijtbuffet, vriendelijk personeel aan het onthaal, ruime moderne kamer, parking achter het hotel (tegen betaling). Uitstekend hotel om te shoppen in Genk, want winkels liggen om de hoek.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prijs- kwaliteit niet goed

Betalende parking €9, €16 pp voor een zeer triestig ontbijt, klein en onaangenaam bed. Slechts 1 vrouw-en mannen toilet op t gelijkvloers. Je denkt dat je voordeliger bent in het ecu hotel, terwijl je verderop in het m hotel een ruimere kamer hebt, super bed, veel meer faciliteiten voor dezelfde prijs

De locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

De rest geschikt voor aanbeveling aan kollega's Brandwachttraining als prijs 50 euro inclusie o

Dat het ontbijt niet in de prijs was berekend. Mensen die voor training bij Plot komen Zullen eerder kiezen voor een andere hotel voor die prijs

Direct in het centrum van de stad . En een goed ontbijt rond 6:30 .

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Schoon en netjes.

Erg kleine kamer met klein bed. Erg harde, steriele inrichting in wit met groen en alleen maar hele harde halogeenverlichting.

Schoon en netjes. Beleefd en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 31 december 2016

een overnachting na het voetbal.

de nederlandse zenders op tv zijn niet te ontvangen door een storing.dit is vooral belangrijk voor hotelgasten uit nederland.

grote kamer,vlakbij het station gelegen.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

vriendelijk personeel.

kleine lift voor gasten en dienstlift is dezelfde. aanduiding en verlichting van de parking kan beter. Vast tapijt in gemeenschappelijke delen dient vernieuwd te worden.

vriendelijk personeel. Kamer in orde.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Kamers waren ok douche origineel.

Geen fransetalige zenders op de televisie. De posten zijn wel benoemd maar er werd niet voor betaald. Belgie heeft officieel drie talen. Arm Vlaanderen, we verliezen stilaan onze troeven.

Kamers waren ok douche origineel.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Prijs kwaliteit ok

Personeel ongeïnteresseerd, deed omgekeerde van wat ik gevraagd had. Geen oogcontact, wist uren ontbijt niet. Zei dat parking betalend was en we hebben uiteindelijk niet moeten betalen.

Propere kamers en goedkoop

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

een overnachting na het voetbal.

de verwarming op de kamer kon nog niet aan,ondanks het tijdstip van het jaar.zelfs bij navraag bij de receptie,kon men de verwarming niet aandoen.een nogal kleine kamer.

gelegen vlakbij het station en het openbaar vervoer.het ontbijt was oke.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Goede prijs kwaliteit, maar beter ontbijten in Carbon hotel op 50 m

Receptioniste niet geïnteresseerd in haar gasten. Was 2* verkeerd. Gaf verkeerde info. Kende de uren van t ontbijt niet. Stagiair?

Hele goeie prijs kwaliteit. Heel nette kamers. Midden in centrum winkels op wandelafstand. Je kan lekker eten in brasserie 360 op een paar 100 M. Er is een parking aan het hotel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Mooie kamers, goed bed, prima ligging in het centrum,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt duur, wel veel keuze maar werd niet tijdig aangevuld. Tv hangt te ver weg van het bed.

Mooie kamers, goed bed, prima ligging in het centrum, vriendelijk personeel, parking aan hotel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Betaalbaar hotel op top locatie

1. De kussens zijn zeer klein (het bed slaapt wel goed! :) ) 2. Receptioniste advies gevraagd waar buiten het centrum van Genk een goed Italiaans restaurant zat. Toen werden we naar de Vennestraat gestuurd, wat totaal uitgestorven was, ook niet gezellig en waar heel veel restaurants dicht waren. Ook werd het allemaal uitgelegd alsof wij daar uit de buurt kwamen, terwijl wij totaal onbekend zijn in België. Dus dat was een beetje jammer, omdat dat nogal tegenviel. Uiteindelijk zelf wat leuks gevonden, maar was leuk geweest als de receptioniste wat meer moeite had gedaan voor ons door bijvoorbeeld gewoon even wat te zoeken op Google.

De locatie is perfect. Wij moesten ergens in Genk zijn, wat maar 5 minuten rijden was vanaf het hotel. Klein schattig kamertje wat meer dan prima was voor 1 nacht. De badkamer was super, de douche is heerlijk! Wij stonden recht voor de ingang geparkeerd voor €9,- en dat was ook perfect. Wij moesten de volgende dag helaas al erg vroeg weg, dus hadden en er geen ontbijt bij. De ontbijtzaal zag er wel erg netjes en verzorgd uit.