Beoordelingen over Best Western Hotel Golden Anchor 3-sterren

Ridder Dessainlaan 2, 2800 Mechelen, België

#27 van de 29 hotels in Mechelen

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima verblijf, voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Tv heeft geen sleeptimer en is is traag met bedienen. Verwarmings radiator maakt zacht geluid omdat deze niet compleet dicht te zetten is, weinig lawaai maar het zou fijn zijn als deze compleet dicht te draaien is.

Prima ontbijt! Zelfs in de avond laat na aankomst nog een biertje aan de bar! Voldoende parkeer gelegenheid rondom het hotel. Redelijk rustige omgeving met weinig lawaai. Prima hotel om na een lange dag werken bij te komen voor de reis naar huis.

Mooi hotel met restaurant

De voegen van de tegels mogen wat schoner. We sliepen aan de straatkant heel de nacht kwamen er luidruchtige mensen terug van op stap geweest.

Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker, Buffetontbijt. Zelfs voor een familiekamer zeer ruim, ook lekker frisse kamer zeer schoon.

Heel matig en komen er nooit meer terug.

Lift heel oud en heel heel erg klein Hebben er in vastgezeten Voor oude dame alles veel te krap met een rollator. Ontbijt van 13 euro heel erg matig en maar 1 kop koffie Om 8.45 was alles al op.

Kamer

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Beste lastminute boeking die we ooit gedaan hebben!

De airco aan het raam was wel een beetje lomp.

Impulsief beslist om er een weekend tussenuit te kruipen en ons oog viel op een lastminute boeking in Mechelen. Heel erg tevreden van de ruime kamer en de mooie stad!

Tegenvaller, geen aanrader !!!

Ik had 2 x een tweepersoonskamer geboekt 2 maanden op voorhand. Bij aankomst kreeg ik echter te horen dat ze maar 1 tweepersoonskamer hadden voor ons gezelschap van 4 personen. Dit werd tenslotte in zeer gebrekkig Nederlands en Engels uitgelegd. De oplossing die ze hiervoor aanboden was een eenpersoonskamer en de andere persoon moest dan maar in een appartement van het personeel slapen, in een vieze kamer en in een vies bed. Schandalig gewoon !!! Uiteindelijk wou de manager wel -20% geven op de tweepersoonskamer die we eigelijk geboekt hadden en niet gekregen. Hier gingen we natuurlijk niet mee akkoord. Uiteindelijk na lang onderhandelen hebben we met 2 personen in de eenpersoonskamer geslapen zonder hiervoor te betalen. Toch een klein lichtpuntje in ons verblijf daar. Voor de rest: verouderd hotel, vergane glorie.

De locatie is goed, zo’n 10 min van het centrum.

Zeer goed!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het is jammer dat er op zondag, niettegenstaande de mondelinge toezegging geen ontbijt was om 7.30 uur

Het ontbijt was zeer goed en het personeel aan de receptie en bar zeer vriendelijk

De prijs zeker waard!

De kamer ( vooral de badkamer) was niet heel groot, maar perfect voor 1 nacht.

De extra faciliteiten op de kamer: luxe badkamerartikelen, flesjes water vrij te nemen en muntjes.

Locatie is goed, hotel was ooit prachtig

Lekkende kranen, kapotte airco dus losse unit in de kamer, ontbijt veel te duur voor wat we kregen. Onprofessioneel personeel. Overall meer budget hotel gevoel.

Locatie is goed, hotel was ooit prachtig

Prima Hotel in een prachtige stad

We hebben dit hotel last minute geboekt. Prima hotel! We hebben er niet ontbeten. Ligging is prima. Alles is goed bereikbaar. Het was erg warm, personeel had een mobiele airco op de kamer gezet, die voldeed prima. Ook gratis onbeperkt koude waterflesjes was erg fijn! De douche artikelen op de badkamer van Rituals waren een super leuke verrassing.

dat we onze bagage bij aankomst toch op 1 kamer konden...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

airco aanwezig maar werkte op geen van de 3 kamers dure kamer als je niet kan slapen van de hitte zeker kamer 35!!

dat we onze bagage bij aankomst toch op 1 kamer konden zetten en ons konden opfrissen! was top!

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Prijs kwaliteit verhouding van dit hotel zijn goed. Schone en nette kamer , sanitair netjes en schoon. Ontbijt was matig . Jammer dat er een aantal personeelsleden slecht Nederlands spraken.

Alles was proper, vriendelijke mensen.

Er was een probleem met de airco die nie werkte, er stond wel een mobiele airco in de plaats maar die was niet voldoende om de kamer fris te krijgen in deze warmte waardoor het nog erg warm was om te slapen.

Alles was proper, vriendelijke mensen.

Netjea verblijf

Warme kamer. Wel opties om te koele n, badkamer had losse stroom draden of er stroom opstond heb ik niet getest

Goed bed, goed kussen, ligbad, elke dag flesje water in koelkast

De douche is aan een opknapbeurt toe. We vinden het niet kunnen dat er nog kamers zijn waar men mag roken. Denk maar een brandgevaar en ongezond.

Het personeel was heel vriendelijk, met een heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Propere kamer en goed bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ontbijt. Uitgebreid maar brood(jes) en boterkoeken waren niet vers. Roerei en spek koud en volledig uitgedroogd.

Propere kamer en goed bed. Goeie ontvangst.

Jammer dat we niet uitgerust waren.

Wij hebben echt slecht geslapen. Het was zo ontzettend warm in de kamer. Niet normaal. Was wel een losse airco, maar daar moest de slang van naar buiten. Zaten aan best wel drukken weg (4X Sirene gehoord van politie of ambulance)en er waren geen horen. Dus ramen konden we niet echt open zetten.

Er was gratis water flesjes voor ons 4tjes. Hotel was prima en ontbijt was goed.

Prima doorgangshotel dicht gelegen bij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Je kunt er niet goed terecht met een mindervalide persoon als deze in een rolstoel zit. Bv. Te kleine lift en geen verhoogd toilet. Dit geven ze zelf ook aan, echter booking.com geeft dit niet goed aan.

De ruime kamers waren erg prettig en de service van de medewerkers was prima.

Voor herhaling vatbaar !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Roken

Bij onze aankomst bleek dat er via booking.com een éénpersoonskamer was geboekt voor een roker...Dit was een foutje: ik was op stap met mijn 11-jarige dochter en ik rook niet, maar de receptioniste heeft dit probleem meteen verholpen en wij konden zelfs vroeger op een kamer dan het vermelde incheckuur

Er is parking voorzien voor het hotel voor enkele wagens, vanuit de kamer kon ik mijn auto zien staan. De kamer was spic en span en het bed van goede kwaliteit. Wij hebben geen lawaaihinder gehad. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. goeie internetverbinding op de kamer en heel vriendelijk personeel.

Slecht

Airco was kapot, douche werd koud of warm, geen normale temperatuur om te douchen, auto parkeren moest verderop waardoor ik erg ver moest lopen, ontbijt was karig.

Super!

Super goede service, heel vriendelijk personeel. Onze jongste dochter was haar knuffel vergeten, en het personeel is er nog speciaal voor haar eentje gaan halen bij een personeelslid thuis.

• Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het ontbijt. 2e ochtend geen buffet omdat er te weinig mensen waren. Brood en beleg lagen op borden in de ontbijt ruimte, ook niet veel keus.

de locatie en het personeel

Goed met minpunten.

Het ontbijt was tegen gevallen . Kleine sandwiches waren niet vers,kleine afbakbroodjes niet goed doorbakken. Vet van het spek was terug gestold,eitjes wel lekker. Verpakte koekjes waren enkele maanden vervallen. Wel voldoende keuze aan beleg,cornflakes,yoghurt,soya drankjes enz. Vers fruit en vers geperst fruitsap was ook een + punt. Op de gang op het eerste verdiep hing een riool geur,op de kamer gelukkig niet. Parkeerplan was voor ons niet duidelijk,uiteindelijk plaats gevonden langs de vaart.

De kamers waren ruim en proper. Vriendelijk personeel. Fijne attentie voor de kinderen bij aankomst. Gratis goed werkende wifi. Ruime incheck uren. Veel keuze aan het ontbijt,jammer van het brood en enkele details.Verse bakker zit om de hoek.

Producten van rituals om zich te wassen

Wij hadden 2 kamers besteld. 1 voor een koppel (ik en mijn vriend) + 1 voor een vriend. Onze vriend kreeg voor hem alleen een super grote kamer met grote badkamer. Wij kregen met 2 een super kleine kamer met superkleine badkamer. Bij het inchecken spreek de meneer heel moeilijk (onbegrijpelijk) Nederlands, wat niet aangenaam is als je op vakantie gaat en net enkele uren hebt gereden... Het uitchecken is tot 12uur. Wij hadden voorzien om te slapen tot 11u30 en om 12u uit te checken. Jammer genoeg kwamen ze 2 keer ‘s ochtends al kloppen op onze deur. Waarvan 1 keer zelf voor de ‘housekeeping’. Wat toch echt niet aangenaam is als je een hotel boekt om uit te rusten.

Producten van rituals om zich te wassen

Te mijden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Gevaarlijke lift reukhinder weinig comfort slecht ontbijt niet aan re raden veel te hoge prijs zeker geen 4 sterren waard gelukkig maar 1 nacht geboekt nog klachten van andere loges

Geweldig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Geweldig hotel! Mooie kamer met alles wat je nodig hebt. Heerlijke douche en verzorgingsproducten, goed bed en een toplocatie. Binnen 10min zit je in het centrum. Zeer klantvriendelijk man van de receptie. Gewoon in 1 woord top!

Zalig, vatbaar voor herhaling
    • Standaard Tweepersoonskamer - Roken

buiten stond een container waar men 's morgens afval begon in te gooien -> lawaaierig geen afgesloten privéparking

Heel vriendelijke onthaalmedewerkers, lekker en verzorgd ontbijtbuffet, op wandelafstand van de stad, mooie en verzorgde kamer, mooie propere wandelstad, leuk om bij kerst te bezoeken

Prima hotel, wel last van mede hotelbezoekers.

Mijn kamer zat bij de ingang waardoor veel lawaai. In de gang veel luidruchtige Polen. Veel knallende deuren. Dus het was er niet echt stil.

Prima ontbijt, schone kamer.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het hotel ligt dicht bij het centrum van Mechelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Erg kleine liften; die wij moesten hebben werkte niet goed en bleef zelfs een keer vastzitten. Kamer en ontbijt waren erg gewoontjes voor de prijs.

Het hotel ligt dicht bij het centrum van Mechelen. Goed bed en prima wifi.

Een positieve ervaring, voor herhaling vatbaar.

Parkeren in de buurt niet zo eenvoudig. Een "gemakkelijke stoel" zou welkom zijn.

Kamer niet groot, maar voorzien van (bijna) alle comfort; Ontbijtkeuze beperkt, maar OK; vers fruit (geen "industriële" fruitsla). Opgedronken "complimentary" water dagelijks aangevuld.

Zo, zo.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

De auto parkeerplaats was niet nomaal bereikbaar, het persoonneel had dat best kunnen vertellen omdat de betreffende staat voor langere tijd was afgesloten. Erg vervelend.zo,

Nee, de kamer was erg benauwd.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Hotel is OK
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

locatie was nogal ver van de Nekkerhal - maar dat was niet echt een probleem

Ontbijt was uitgebreid en voldoende. De kamer was netjes en van alles voorzien.

Prijs kwaliteit een goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Roken

Aan onthaal of restaurant soms mensen die geen of slecht Nederlands spreken. Restaurant was gesloten om te lunchen

Mooie rustige kamer met goede bedden en ontbijt was ook goed

prettig, maar niet voor een 2e keer

bij aankomst was er maar 1 man personeel aanwezig die ook de bar bediende. Moesten voor het inchecken ongeveer 10 minuten wachten. Een beetje lang als je moe bent !

ontbijt was goed verzorgd, maar er was helaas van alles veel te weinig

Zeer goed

Als er al iets tegen viel, zou het parkeren zijn. Dat is echt wel zoeken voor een plaatsje.

De kamer was super netjes, en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Het ontbijt was ook zeer goed! Niks op aan te merken

aangenaam verblijf aan de rand van de stad Mechelen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Het hotel lag juist buiten Mechelen waar we de auto gratis konden parkeren, zij het op straat. Het ontbijt was iets minder wegens geen gebakken eitjes, alleen maar hard gekookte en geen fruitsap en geen koffiekoeken. Het personeel was vriendelijk maar sprak geen Nederlands bij het ontbijt.

supper

de oorspronkelijke kamer was ontzettend warm, toen we dit melden werd er dadelijk een andere kamer voorgesteld, met zeer aangename temperatuur onze zoon kreeg nog een fijne attentie zeer mooie locatie en wij tevreden

Door niet functioneren van de airco geen prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Airco systeem buiten bedrijf op een tropische dag...met als gevolg een zeer warme kamer. Op ons verzoek naar een andere kamer mogen verhuizen. Maar al met al zeer warm verblijf

Vriendelijke ontvangst. Zonder problemen konden we naar een andere kamer verhuizen

Zeer goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Zeer goed ontbijt. Ik kon zelfs een lunchpakket samenstellen voor in de loop van de ochtend. De kamer was goed, door de warmte moest de buitendeur open wat iets lawaai geeft in de morgen van de vrachtwagens. Niet echt een probleem want de wekker gaat om 6.30u.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Een heerlijk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

airconditioning werkte niet, en de geplaatste ventilator was niet sterk genoeg om de kamer lekker koel te krijgen

Het bed was heerlijk, echt goed geslapen en ruime badkamer

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Hotel geen aanrader, wel vriendelijk personeel

Het hotel is behoorlijk gedateerd, de airco werkte niet goed. Zelfs op stand 18 graden bleef het heet op de kamer. Bij de boeking was voor een 3 persoons kamer gekozen, uiteindelijk kreeg ik een 2-persoonskamer (geen prijsaanpassing). Op de onbijttafel liepen de mieren bij de schenkkannen voor sinaasappelsap en appelsap. Dat zou niet mogen voorkomen. Ofwel voor het geld, zelfs met de dagkorting van booking.com, is het gebodene onder de maat.

De kamer was schoon

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

eerlijk en prijsvriendelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Roken

Badkamer viel wat klein uit. Airco werkte niet naar behoren door de extreme warmte(21 juni) maar daar is weinig aan te doen.

heerlijk ontbijt; supervriendelijk personeel zeer goede ligging

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Klassiek hotel, goed voor één occasionele overnachting

A/C in de kamer deed het niet. Er was wel een ventilator geplaatst. "Warme" gerechten bij ontbijt, waren koud.

Zeer klassiek hotel, alles in orde, netjes, maar niet meer dan dat. Snelle checkin/checkout. Goede lokatie tov het centrum. Vlotte wifi.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goede kamer voor goede prijs!

Gereserveerd voor 2 kamers met 3x 1pers bedden. Helaas was er in 1 kamer een eenpersoonsbed en een tweepersoonsbed.

Mooie ruime 3 pers kamers Leuke locatie

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Aan de receptie was men vriendelijk!

Ontbijt. Er was bijna niets meer van broodjes, sandwiches, koffiekoeken (1 pistolet, 2 sandwiches en enkele kleine koffiekoekjes) toen wij met 4 personen om 9u30 gingen ontbijten. Nochtans hadden we bij de check-in te kennen gegeven dat we zouden gebruik maken van het ontbijt. Toen we vroegen naar meer pistolets kregen we als antwoord: dan moeten we de oven terug voorverwarmen, de broodjes erin, het zal zeker nog een groot half uur duren vooraleer we terug pistolets hebben.

Aan de receptie was men vriendelijk!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Altijd netjes verzorgd, vriendelijk en gedienstig personeel én 'n aanbod van kamers naar ieders wens
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Roken

Enkel spijtig dat niet alle Vlaamse TV-zenders meer voorkomen en er vele Duitse in de plaats gekomen zijn.

Altijd zeer vriendelijke en gedienstige medewerkers, ruime kamers, op sommige kamers mag er gerookt worden dus toch nog een hotel dat met iedereen rekening houdt. Alles is er altijd zeer netjes en proper. Op alle kamers is er een koelkastje aanwezig en je krijgt bovendien altijd koffie/thee faciliteiten aangeboden op de kamer.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Nooit meer, dringend herbronnen en renoveren
    • Standaard Tweepersoonskamer - Roken

Het ontbijt en dat je maar tot 9.30 uur kan ontbijten. De badkamer was super klein en alles van plastiek. Douchekop stuk, haardroger kop eraf, ... ontbijt, droge boterhammen, beschimmelde Kaas, geen croissants meer, harde pistolets. Na klagen de dag erna in de bar een heerlijk ontbijt gekregen. De receptie herkent gelukkig alle problemen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

behandeling hotel receptie waardeloos, overig goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Roken

ondanks 2 keer zonder problemen eerder geweest, bij aankomst paspoort moeten tonen en vooruit ! ! contant betalen ! daags erna bij uitchecken moeten aantonen dat ik met recu betaald had !!, voelt als behandeld als onbetrouwbare criminelen, zeeeeer klantonvriendelijke receptie/ontvangst

ontbijt was standaard goed, echter geen 13, euro waard.

Goed voor 1 keer
    • Standaard Tweepersoonskamer - Roken

Ontbijt was sober, brood leek niet vers, afbakpistolets, weinig keuze aan charcuterie. De kamer was klein, badkamer veel te klein , douche kon je amper in bewegen. Leek net een douche in een caravan, in plastic. Water liep onder de deur door.

Gewoon hotel , zonder meer

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Hotel met veel potentieel dat spijtig genoeg niet volledig benut is.

De trap naar boven was vuil en een hoop kruimels lag nog onder de ontbijttafel beiden ochtenden (spijtig, want is snel op te kuisen en niet erg smakelijk), bedden niet erg confortabel. Hier en daar is een likje verf nodig.

Zeer vriendelijk personeel, zeer goede ligging, makkelijk parkeerplaats te vinden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

geen goed hoofdkussen bij informatie stond sauna gratis doch daar werd er een meerprijs van 9 euro gevraagd

lekker ontbijt, goede ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Gewoon goed, gewoon,

personeel deed gewoon hun ding, vriendelijk, maar als je alleen aan de bar zit verwacht ik toch wel enige interesse, en niet drankje geven en weg , maar dat is mijn probleem natuurlijk. voorderest prima

het bed was heerlijk

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Kleine kamer - beetje afgeleefd - bijna geen waterdruk en geen warm water 's ochtends

Locatie. Dichtbij centrum en autoweg. Gratis parkeren. Rokersgedeelte

Geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

De kamer was zeer klein, niet comfortabel en had geen ligbad zoals beloofd. De receptioniste kon geen Nederlands. Na dit te melden (in het Engels) kon ze ons niet verder helpen.

vriendelijkheid en meedenken van

krappe lift

vriendelijkheid en meedenken van alle medewerkers die we troffen. Parkeren gratis dichtbij. loopafstand van het centrum 10 minuten kamers compleet en ruim en gezellig goed ontbijt. vers en keuze laat uitchecken. 12.00 uur

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima adres voor een kort verblijf in Mechelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Parkeren weliswaar gratis maar beperkt aantal plaatsen en niet heel dichtbij het hotel.

Mooie schone kamer en goede bedden. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Mechelen is een leuke en mooie stad. Aanrader!

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Charmant hotel met zeer vriendelijk personeel op handige ligging.

Parking is even stappen van het hotel (niet erg als het niet hard regent). Ontbijt voldoet maar ook niet meer.

Heel vriendelijk personeel. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Charmant en gezellig rustig hotel op een uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Matig zal hier niet meer komen

Restaurant erg duur en hoort niet bij het hotel Ontbijt is karig en te duur in verhouding Wifi was moeizaam op de kamer 4 Loby redelijk Bed was matras doorgeslapen Verwarming badkamer defekt

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Kleine kamer met amper een kleine open hangkast,zelfs geen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Kleine kamer met amper een kleine open hangkast,zelfs geen plaats voor een stoel.lift amper groot genoeg voor 2 personen met bagage. Bij uitchecken geen vriendelijk woord. Zeker geen 4 sterren waard. Moeilijk parkeren,alleen met schijf.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

redelijk centrale ligging.

Een parkeerplaat vinden is heel moeilijk, ben een uur aan het zoeken geweest en met behulp van buren en posten op een parkeerplaats is het uiteindelijk gelukt.

redelijk centrale ligging.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

prima locatie, prima ontbijt

erg vervelend dat ik om 6 uur wakker werd door een luidruchtig gesprek bij de balie, door twee personeelsleden. en toen ik vroeg of zij elders wilden gaan praten, ging het gesprek gewoon door.

prima locatie, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De kamer was ruim, en zeer verzorgd. Het ontbijt was heel goed. Het restaurant is zeker een aanrader! Heel lekker en verzorgd met heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goede locatie.

Kleine 2-persoonsbedden, van slechte kwaliteit. Vlekken op de dekbedden. Vervelend gezoem op de kamer

Goede locatie. Op wandelafstand van het centrum. Ontbijt was OK.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Dik Ok!

Geluid van stromend water als de andere hotelgasten naar toilet gingen of een douche namen.

Ontbijt was top! We konden onze fietsen veilig wegzetten.

Het bed de matras is veel te zacht je komt met pijn het bed...
    • Tweepersoonskamer aparte bedden Roken Toegestaan

Het bed de matras is veel te zacht je komt met pijn het bed uit dat is het enige minpunt

Komen hier nog terug.

Kwaliteit van de koffie bij het ontbijt.

Ruime kamer! Goeie douche!

goed gelegen hotel ... 10 min te voet van grote markt ...

buiten terras ... niet proper of gezellig...

de kamer was netjes ... ontbijt kon iets beter, vlugger aanvullen ...

ontbijtbuffet met mieren, geen pistolets meer

ontbijtbuffet met mieren, geen pistolets meer

Badkamer

Ontbijt Kleine gammele lift

Badkamer Ligging

De ligging was perfect!

Badkamer was klein

De ligging was perfect! Rustig maar toch niet te ver van het centrum.

Lekkere bedden en een mooie kamer!

Te kleine kussens, maar dat is voor ieder persoonlijk

Lekkere bedden en een mooie kamer!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed meegevallen voor onze familie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rookvrij

Goede ontvangst, vriendelijk personeel, ontbijt was prima . Ook plaats voor onze fietsen weg te zetten. Perfecte hulp bij antwoord op onze vragen.

Geen tijd en zin sorry

Warm

Prima. Beetje warm

matig

de temperatuur in de kamer was iets te hoog en niet te corrigeren

Écht België beleven op een leuke plek

Superschoon! Fijn dat er een airco geplaatst werd👍 Heerlijk en gevarieerd ontbijt!

Verbleven ivm

Verbleven ivm Tomorrowland dat was prima ook qua afstand, het ontbijt was ook prima