Beoordelingen over Hotel Lido **** Mons Centre 4-sterren

Rue des Arbalestriers 112, 7000 Bergen, België

#14 van de 22 hotels in Bergen

Ontbijt niets over te vermelden had wat pech dat er een...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Warmte op kamer en heel slechte hoofdkussens laat lawaai op de gang en op de kamer boven ons !het was de grote groep Roemenen zei het personeel

Ontbijt niets over te vermelden had wat pech dat er een grote groep voor ons was maar personeel was super vriendelijk en excuseerde zich !!!

Verzorgd ontbijt, heel gevarieerd.
    • Classic Driepersoonskamer

. Dat het zo'n warm weer was daar kon het hotel niets aandoen. Was eigenlijk te warm om goed te slapen. Warmte bleef hangen in de kamers en de gangen.

Verzorgd ontbijt, heel gevarieerd. Heel vriendelijk onthaald.

In dit hotel zal ik geen kamer meer boeken, absoluut geen 4 sterren waard!
    • Pairi Daiza Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Toegang tot Dierenpark

De receptionist was heel chagrijnig bij inchecken. Er werd aangegeven dat er geen ontbijt bij zat, terwijl dit wel inclusief was. Kaarten voor nabijgelegen dierentuin welke ik erbij geregeld had, waren niet klaar. De kamer lag aan de voorkant van het hotel, aan de straatkant, wat enorm veel herrie gaf, wat niet handig is als je een kamer voor 2 volwassenen en een baby boekt. De kamer was erg heet. De badkamer vies en oud. Er lagen beestjes onder de wasbak. Ik vind de prijs- kwaliteitverhouding niet kloppen en zou het hotel zeker geen 4 sterren geven! Ik raad dit hotel niet aan!

ontbijt was prima en het personeel bij het ontbijt goed

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer

De accommodatie en het ontbijt waren matig tot slecht. De foto's op de website beloven een mooiere accommodatie dan de werkelijkheid. Geen airco is geen probleem maar helemaal geen luchtcirculatie is bedroevend, zelfs in de badkamer was er nagenoeg geen circulatie. En het had wel schoner gemogen.

Het personeel is bijzonder vriendelijk.

Niet alles was perfect en ondanks de ontbrekende airco zou ik de kamers zo opnieuw boeken
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was er geen airco op de kamer. We hadden het geluk heel goed weer te hebben waarbij het 's nachts nauwelijks afkoelde. De venster laten openstaan was voor ons geen optie omdat onze kamer langs een drukke straat lag.

Zeer vriendelijk onthaal. De kamers waren naar verwachting: groot genoeg en netjes. De ligging van het hotel was uitstekend: op 10 minuutjes wandelen van het centrum. Ontbijt was voor ieder wat wils, ofschoon er wat meer variatie mocht zijn aan vers fruit.

we hadden 2 nachten geboekt om de " doudou" feesten mee te maken : prima gelukt !
    • Luxe Boetiek Kamer

Bad met glazen wand is niet geschikt voor senioren, of vermoeide jongeren... Een instapdouche zou beter passen, maar een paar handgrepen zouden al het in en uitstappen vergemakkelijken en veiliger maken !

Zoals mag worden verwacht.

Anti slipmatten in de de adkuip of anders aparte douche cabines.

Dat het hotel een inpandige garage heeft want rondom het hotel is gratie parkeren dus geen plaats en € 10,00 per nacht is redelijk.

Super leuk ervaring
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tomtom...straat stond er niet in maar op de Ring stond mooi Lido hotel aangegeven

Het ontvangst was zeer goed. Pers. sprak Nl. In de avond liep de receptionist hard om ook iedereen van drinken te voorzien. Kamer was heel goed, alles aanwezig. Ontbijt super verzorgd. Totaal geen negativiteit. Een aanrader: dicht bij gezellig centrum.

Perfect
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat we daar 's avonds niet konden dineren. voor de rest was alles naar wens.

het ontbijt was verzorgd en voldoende. Kamers waren proper en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goed hotel voor bezoek aan Pairi Daiza!
    • Classic Driepersoonskamer

De tv haperde. Er was geen inloopdouche, maar een bad met douchegordijn. Het raam boven het derde bed tochtte.

Het was een lekker ontbijtbuffet. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum.

Modern hotel met een prima ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ligging van de kamer, aan de straat is er vanaf de ochtend al vrij veel verkeer. Volgende keer vraag ik een kamer aan de achterkant van het gebouw voor meer stilte.

Leuk hotel met ruime kamer en prima ontbijt.

Uitgebreid ontbijt.
    • Classic Driepersoonskamer

Met 4 op een gewone kamer is te krap, boutique kamer in dat geval is beter.

Uitgebreid ontbijt. Fitness en sauna/bubbelbad is een leuke extra. Heel rustig in het hotel.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ons verblijf (5 volwassenen was goed

Zie vorig commentaar.

Het verblijf was goed. De kamers zijn schoon. De bediening was goed. Het ontbijt was goed maar toen wij gingen ontbijten was er helaas geen bruin brood meer om 09:00 uur, toen ik om aanvulling van het bruine brood vroeg. Dat was heel jammer.

Aangenaam en goed
    • Classic Tweepersoonskamer

Toegankelijk van de parking ondergronds, zeer steile in- en uitrit. Parking heeft een beperkt aantal plaatsen soms heel wat gemanoeuvreer nodig.

Ontbijtbuffet meer dan goed. Kamers aan de straatkant niet zeer rustig, nogal wat straatlawaai van verkeer en passanten.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Zeker om aan te raden
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco. En de kachels stonden op levensgevaarlijk hoog. Maar dat kan je aanpassen. Garage erg krap er staan erg veel betonnen palen lange auto's hebben hier best veel problemen mee

Het was lekker dichtbij de stad. Het heeft een sport gelegenheid, alleen het aantal was wat weinig. Garage onder het hotel

Prima locatie voor bezoek Bergen (Mons) op loopafstand Grand Place.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg warm. Dekbed uit sloop gehaald, maar nog steeds zweterig warm met slapen.

Uitstekende locatie op 700 meter van Grand Place. Veilig parkeren motoren in parkeergarage onder het hotel.

Aangenaam verblijf in een mooi stadje.
    • Classic Tweepersoonskamer

Niet de moeite om te melden maar liever warme dan koude pannenkoeken bij ontbijt en meer variatie in thee.

Het onthaal was aangenaam. De kamers voldoende ruim en alles was aanwezig (haardroger, minibar/frigo, thee en koffie mogelijk. Het ontbijt was uitgebreid en werd regelmatig aangevuld. Prima gelegen, op wandelafstand van de Grote Markt, aangenaam stadje met voldoende eet- en drankgelegenheden.

De kamer was zeer proper en de badkamer was ruim.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ondergrondse private parking. Deze was enorm stijl naar beneden, ook was het enorm bochtenwerk in de parking zelf. Ook 10 euro per nacht vindt ik wat belachelijk. Ook was er slechte verlichting in de badkamer.

De kamer was zeer proper en de badkamer was ruim. En het ontbijt was ruim

Mooie ruime kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

We dachten een rustige kamer te hebben aan de achterkant. Echter daar waren airco's op dak geplaatst die vooral s' nachts opvallend aanwezig zijn.

Mooie ruime kamer. Ligging hotel aan rand van het centrum. Vele restaurants en café's op loopafstand. Ontbijt was redelijk.

Hadden de pech om luidruchtige bovenburen te hebben.

Hadden de pech om luidruchtige bovenburen te hebben... Gaan klagen bij receptie die wel onmiddelijk ingrepen maar even later maakte ze weer even veel lawaai.

Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding en probeer van te een ondergrondse parkeerplaats van het hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer weinig parkeergelegenheid (30 P op 100 kamers); Dit was een groot probleem tijdens ook nog eens een feestweekend in Mons (totaal geen parkeergelegenheid in de omstreken !!

Uitgebreide ontbijt, klantvriendelijkkheid, (bad)kamer uitrusting en comfort.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Locatie vlakbij het centrum en de snelweg.
    • Prestige Boetiek Kamer

Ontbijtservice stopte al een uur voor het einde met het aanvullen van de zaken die op waren, dit kwam niet gastvrij over.

Locatie vlakbij het centrum en de snelweg.

Ideaal voor een weekendje Mons of bezoek aan Makro Daiza: relax, comfort en zalig ontbijten!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* De uiterst krappe parkeerplaatsen in de kelder (zeker wanneer de beste plaatsen reeds waren ingenomen) van het hotel maakten parkeren een actie waarvoor opperste concentratie vereist was ;-) * Jammer dat er geen laken/dekentje/donsdeken voorzien was in het kinderbedje. Bij navraag deed de receptioniste haar uiterste best om toch nog een laken te voorzien. Een deken heb ik dan maar uit de auto gehaald. * Het was ontzettend warm op de kamer. Warmte stijgt ... wij zaten dan ook op de 4de verdieping :-)

* Het personeel was erg vriendelijk. Na een dagje Pairi Daiza waren de luttele 20 minuten rijden tot aan het hotel erg aangenaam. * Het ontbijt was PRIMA! * De wandelafstand tot aan het centrale plein voor het gemeentehuis van Mons was mooi meegenomen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

oke
    • Classic Tweepersoonskamer

info op de website niet duidelijk. De prijs bleek hoger dan verwacht doordat er een 2 persoons kamer met 1 ontbijt bleek te zijn geboekt. We hebben een extra ontbijt bijgeboekt maar duidelijkheid vooraf was beter geweest. Het hotel is zijn prijs zeker waard.

Zeer vriendelijke en behulpzame receptionist

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Fijn!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was eigenlijk te warm op de kamer.

Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben genoten van de (ietwat) beperkte wellness, maar het was toch heel aangenaam.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Ideaal hotel voor een stadsverblijf!
    • Classic Driepersoonskamer

Heel vriendelijk... ik ben een fanatiek loopster en zelfs aan de balie legden me ze vriendelijk verschillende jogtoertjes uit! Zeer netjes en aangenaam verblijf.. wel een typisch hotel.. maar prijs/kwaliteit een aanrader!!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer was netjes maar aan opfrisbeurt toe. Steile en smalle helling naar de (betalende!) parkeergarage.

Wij verbleven in een nette en knusse kamer met apart toilet, ruime badkamer met douche en ligbad, mini-bar, gratis koffie en theevoorziening, safe, enz... Het ontbijt in de ruime en gezellige ontbijtruimte was uitgebreid en van goede kwaliteit. Dit alles op korte afstand van de Grote Markt van Mons.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Mooie kamers maar er moet nog wat gesleuteld worden aan het ontbijt
    • Deluxe Boetiekkamer

Er was geen ijskastje, noch minibar op de kamer. De bar was ongezellig en bevond zich in de hal van het hotel, niet afgesloten. Het ontbijt was ok maar veel voorverpakte producten . Slechts spek en ei als warm gerecht. Ontbijt niet wat je verwacht in een 4 sterrenhotel. Werd ook niet aangevuld.

De ligging was ok. De kamers waren ok. Het personeel was vriendelijk

In orde!
    • Classic Driepersoonskamer

Het was erg warm en benauwd op de kamer (4de verdiep), zelfs terwijl de chauffage niet op stond.

Deftige kamer, lekker ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede ligging

Prachtige locatie, op een wandelafstand van het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wanneer wij onze kamer binnen kwamen was er precies een walm van sigaretten rook die ons tegemoet kwam, niettegenstaande er niet mag gerookt worden. Eenmaal binnen was er niets meer op te snuiven van deze walm.

Goede ontvangst aan de balie. De kamer was prachtig met mooie zicht op plein, enkel matras was voor ons iets te licht (persoonlijk slapen wij liever op een hardere matras), ruime badkamer. Ontbijt was prefect, veel variaties en lekkere broodjes.

Zeer propere, moderne kamers
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen mini bar aanwezig was op de kamer

Hele mooie kamer (boutique). We hadden oorspronkelijk een kamer met twee aparte bedden geboekt omdat dit goedkoper was, maar we kregen een kamer met een dubbel bed van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

goed gelegen hotel in zeer mooi stadje, ideaal voor een kleine citytrip.
    • Classic Tweepersoonskamer

Sauna & Jacussi belachelijk slecht uitgerust en bijgevolg onbruikbaar. Badkamer wat verouderd.

Goed ontbijt. Grote kamers. Ondergrondse parking.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

prima en goed gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen satelliet tv wat maakt dat alleen VRT en canvas in het Nederlands waren te ontvangen.

Propere en rustige kamer. Goed gelegen vlakbij het centrum en in de nabijheid van de ringweg. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Diverse eet en drankgelegenheden op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

-Kamers perfect in orde tot in details, koffie voorziening.

Lastig te zeggen !

-Kamers perfect in orde tot in details, koffie voorziening. altijd aangevuld. -Kamer bar goed gevuld en betaalbaar -Verwarming /verlichting goed -Bed goed -Lawaai overlast minimal -Gratis safe -Voldoende parkeerplaats voor de deur -Vriendelijk personeel -Zeer goed en uitgebreid ontbijt buffet Prijs / kwaliteit verhouding uitstekend -Sauna en whirlpool in geode hygienische staat.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Goed voor 'n weekendje.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas aan 'n doorgaande weg, waardoor het verkeer goed te horen was......

Mons is 'n mooie stad. Perfecte locatie in het centrum. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Complete kamers, badkamer met douche en bad. Uitgebreid ontbijt. Op zondagochtend maar 5 min. lopen naar de start van de loopwedstrijd, waarvoor wij daar waren.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Leuk hotel, dichtbij het stadscentrum. Ideaal om op verkenning te gaan en nadien even te relaxen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het digitale klokje van de tv gaf veel te veel licht tijdens de nacht. Er zaten vieze bruine vlekken op het plafond, de badkamertegels en badkamermeubel

Moderne en nette kamer, vriendelijk personeel, goed gevulde mini-bar, ruim ontbijtbuffet, mooie relaxatieruimte (sauna en jacuzzi)

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Gedegen, net hotel met vriendelijke staf, zeer goeie prijs kwaliteit verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Garage is heel erg smal, dus dat was een rij oefening die gelukkig goed afliep

Kamer was groot en heel erg netjes, ruime badkamer. Ontbijt uitgebreid. Zeer vriendelijke receptioniste.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

De kamer was groot
    • Luxe Boetiek Kamer

Ze probeerden de kamer die voorzien was met keuken de dag zelf nog duurder te verkopen. Wij hadden reeds deze kamer aan 160 euro geboekt speciaal voor deze keuken. Ze gingen hier eerst een meerprijs voor vragen

De kamer was groot

• Beoordeeld op: 24 september 2016

prima onderkomen voor zijn prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco, dit is een groot nadeel omdat er veel verkeer voor de deur is. Te luid om met open raam te kunnen slapen.

Zeer snel en gratis internet. Prima ontbijt en de kosten voor parkeren in de parkeergarage niet overdreven duur.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Gezelligheid met luxe voor n vriendelijke prijs
    • Classic Driepersoonskamer

De lift voelde gammel aan als of ie aan n goede onderhouds beurt toe was, naar beneden namen we dan ook de trap voor n veiliger gevoel...

Het ontbijt was fantastisch!! En de kamer was ruim, schoon en gezellig, heerlijke zeepjes in de badkamer en ook van de jacuzzi hebben we genoten. Op de kamer stond een rijk gevuld koelkastje met drankjes en nootjes.... De receptioniste was erg vriendelijk en behulpzaam, kan niet anders zeggen dan 👍🏻 Top accommodatie!

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Goed voor één nacht op doortocht.(bv: naar Pairi Daza).
    • Classic Tweepersoonskamer

Locatie op druk kruispunt=veel lawaai verkeer (ook s'nachts). Slapen met gesloten vensters.Buffet word niet aangevuld ????Geen airco, enkel ventilator. Parkingdoorgang enkel voor kleinere wagens (zeer smal).

Zeer mooie kamer. Vriendelijk personeel. Eigen parking. Mooie inrichting.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

jammer van het ontbijt en onvriendelijke balie
    • Superior Boetiek Kamer

Ontbijt : brood was nog niet ontdooid kwam rechtstreeks uit de diepvries, ander brood uit plastiekverpakkingen Ik belde ook naar hotel voor info en ik werd zeer onvriendelijk behandeld, bij het inchecken was de man aan het onthaal wel vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima hotel met uitstekende service.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De service van de staff. Ik had een kamer zonder airco geboekt. Het was 31 graden. Het hotel zat redelijk vol, waardoor er geen kamer met airco en twee aparte bedden beschikbaar was. Er werd ons voor een hele kleine meerprijs een extra kamer aangeboden, waardoor we twee kamers met airco kregen. En een gratis drankje aan de bar voor het wachten. Super service.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Kortbij Pairi Daiza.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was niet zo vers (afbakpistolets en diepvriesproducten)! Slechte bedden, opstaan met rugpijn. Veel te warm op de kamer ondanks de extra ventilator!

De locatie en parking en properheid

Het was goed naar de prijs

Communicatie

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid

OK, maar kan beter

geurtje in badkamer - zeer warme kamers

personeel vriendelijk - ontbijt OK

Niet iedere kamer heeft airco
    • Classic Deluxe Tweepersoonskamer

Ligging is perfect

Niet iedere kamer heeft airco

hotel en ticket Pairi Daiza samen 177 euro
    • Prestige Boetiek Kamer

hotel en ticket Pairi Daiza samen 177 euro maar apart betaald Pairi Daiza . niet eerlijk sorry, vertrouw niet

Super ontbijt
    • Classic Driepersoonskamer

Het was snikheet in de kamer . Geen airco.

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

• Classic Tweepersoonskamer

De kamers worden erg warm (geen airco).

Het hotel is keurig en schoon en qua faciliteiten prima. De staf is zeer vriendelijk. Het ontbijt was prima.

Airco

Volgens mij geen 4 sterren waard

Lauw water in de badkamer, geen minibar, frigo werkte niet en er lag een ferme laag stof op.

Ontbijt goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen stopcontacten bij het bed voor opladen. Bed smal. Badkamer wat gedateerd.

Ontbijt goed. Ligging prima.

Fietsen krijgen plaatsje in de parkeergarage +++...
    • Classic Driepersoonskamer

Fietsen krijgen plaatsje in de parkeergarage +++ wandelafstand tot centrum

Zeer goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bad was zeer glibberig en zou voor ongevallen kunnen zorgen...

Onaangznam verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer niet zoals fotls en ouderwets, oud, onaantrekkelijk

heerlijk uitgebreid ontbijt, hele goede ligging vlakbij...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heerlijk uitgebreid ontbijt, hele goede ligging vlakbij 't centrum en genoeg parkeerplaats in de buurt

Ontgoocheld

Geen 4 sterren waard. Standaardkamers zijn heel erg verouderd. Er is geen bar, enkel een lounge. s' Nachts heel veel lawaai vanuit de lounge.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel ligt op een goede locatie.

Uitgebreid ontbijt,goede koffie.
    • Classic Driepersoonskamer

Uitgebreid ontbijt,goede koffie.vriendelijk personeel.ruime kamer.

Ideaal boor bezoek Mons

---

Prijs-kwalitartief uitstekend. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Zeer proper
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen volk in de bar om te bedienen

Zeer proper

Prima goed

Wc is wat oud

Goede locatie en fijn, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel. Prettige kamer. Stevige douchestraal.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

leuk hotel voor bezoek aan stad en omgeving

restaurants in de buurt

Weinig parkeergelegenheid

Goede service

fantastisch

er viel niks tegen

alles was tip top in orde kan ni beter

Zeer aangenaam hotel met fantastisch ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamers, badkamer ruimer dan andere hotels, zeer uitgebreid ontbijt, hotel ligt op 10 min te voet van het centrum.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goede schone en luxe kamer met goede wifi
    • Deluxe Boetiekkamer

Parkeren,

Locatie, stil en rustig

Prima hotel voor een zeer hoge prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kraan in het bad was oud en functioneerde niet goed. Het water in de wasbak liep niet goed weg.

Mooie ligging t.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ook hier weer matrasbeschermers met een plastic onderlaag waardoor nachtelijk zweten

Mooie ligging t.o.v. Het centrum

maar 1 nacht verbleven maar mochten er zeker meer zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer

uitgebreid ontbijt, ruime mooi ingerichte kamer, dicht gelegen bij centrum.

een meevaller

geen