Beoordelingen over Hotel Melba 4-sterren

Avenue Mathieu, 49-51, 6600 Bastenaken, België

#2 van de 7 hotels in Bastenaken

Dat we via boeking.

Dat we via boeking.com €102,00 moesten betalen terwijl er buiten een groot bord hing dat de kamer € 97,00 kostte. Hoezo gegarandeerd de laagste prijs!!!!!

Rustig gelegen, dicht bij centrum en uitgebreid ontbijt

De badkamer was aan de kleine kant of de draai van de deur was onhandig. Geen overdekte parkeerplaats voor moto's (mocht dat een punt zijn).

Moderne kamer, rustig gelegen, super ontbijt. Vriendelijke check-in. Ongeveer 5min wandelen van het centrum met allerlei eetgelegenheden. Parking achteraan het hotel, weg van de straat.

Prima, man achter bar en die het eten serveerde, dikke onvoldoende!!

De man achter de bar is niet de persoon die ik achter de bar zou willen hebben staan! Niet vriendelijk en niet klant gericht! Dames achter receptie top!!

Dame achter receptie Kamer Ontbijt

Aan te bevelen

Een prima hotel op loopafstand van het centrum waar voldoende eetgelegenheden zijn. Ondanks dat het aan een straat ligt, geen last van het verkeer met een openstaand raam.

Toen ik mijn gouden ring was verloren en ik mij bij het...

Niets eigenlijk.

Toen ik mijn gouden ring was verloren en ik mij bij het onthaal meldde liet men mij de ring zien. Ik was die verloren tijdens het inchecken. De poetshulp had hem gevonden. Er zijn nog eerlijke mensen ☺️.

Erg mooie ruime kamer.
    • Luxe Suite

Jammer dat er bij de regendouche geen handdouche zit.

Erg mooie ruime kamer. Met goede bedden en een geweldig sanitair. Prettig om de keuze van extra kussens te hebben. Prima ontbijt en goede parkeervoorzieningen. Zowel voor als achter het hotel kun je parkeren. Het centrum is prima te voet te bereiken. Behulpzaam personeel die een goede uitleg geeft van wat en waar iets te doen is.

zeer vriendelijk onthaal ze spraken Nederlands wat een plus...

zeer vriendelijk onthaal ze spraken Nederlands wat een plus puntje is een ontbijt was lekker we hebben fietsen mogen gebruiken van het hotel om de omgeving te ontdekken

Fantastisch!

Heel aangenaam hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijt met alles op en aan. Kamers waren ruim en proper. De locatie is prima, veel te doen in de buurt met of zonder auto. Wij gaan zeker nog eens terug voor een langere periode.

Prachtige kamer de mini suite.

De prijzen van de minibar waren aan de hoge kant.

Prachtige kamer de mini suite. Alles op en aan. Heerlijk ontbijt zalig bij mooi weer om buiten te eten.

Prima hotel met uitstekend ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Prima hotel, dicht tegen het centrum (loopafstand) gelegen. Oorlogsmonument ligt overigens iets buiten het centrum. Prima kamer en badgelegenheid. Ontvangst was vriendelijk, soms enigszins chaotisch (maar niet hinderlijk). Een uitstekend ontbijt maakte het verblijf af.

Alles was eigenlijk top zeker pluimpje voor het personeel !
    • Luxe Suite

Alles was eigenlijk top zeker pluimpje voor het personeel ! Als ik beetje mag muggenziften was wel redelijk warm op de kamer blazer die er stond niet voldoende koeling met warme temperatuur . Airco die in de leefruimte staat geeft wel genoeg voor de leefruimte maar zelfs met de deur open koelt die jammer genoeg niet de slaapkamer . Voor de rest kan ik enkel maar possetief zijn goed ontbijt kunt daar ook lekker eten voor niet veel geld . Zijn daar super vriendelijk . Zeker zijn prijs waard

Hotel was netjes en verzorgd, goed ontbijt, leuke dame bij...

Als je op de site een airco teken plaatst, is het niet fijn als je met deze warmte op de bovenste etage zit en er is zeer zeker geen airco maar een soort blazer die absoluut geen koele lucht geeft. zonde en afknapper voor een Western Hotel

Hotel was netjes en verzorgd, goed ontbijt, leuke dame bij de receptie, bril op,

Ontbijt oké.

Deur van de badkamer draait naar binnen en dat is minder praktisch voor een kleinere badkamer.

Ontbijt oké. Zeer goede ligging. Erg vriendelijk personeel. Parking achter hotel wel smal. Voldoende openbare parking in de enkelrichtingstraat. Kamer proper, niets op aan te merken. Zeer goede douche. Thee, koffie dagelijks aangevuld.

• Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Zelf heb ik er geen behoefte aan gehad maar Airco op de kamer zou een plus zijn.

Grote kamer, goede bedden. Moderne badkamer met aparte ruime douche en bad. Toilet ook apart! Ruime keuze in ontbijt. Ontbijt in de Serre en zelfs een keer buiten gezeten! Vriendelijk personeel. Voldoende parkeer geleigenheid voor het hotel. Loopafstand van het centrum maar rustig gelegen. Geen doorgaande weg.

Een prima hotel, vriendelijk personeel. Een hotel zoals een hotel moet zijn.

De koffie bij het ontbijt was niet onze smaak. Maar smaken verschillen.

Ontbijt was prima. Ondanks dat het hotel helemaal vol was was er ruim voldoende van alles te eten.Geen lege schalen of borden gezien. De kamer was ruim, schoon. Gewoon TOP.

Een aanrader
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Laatste nacht feestvierende luidruchtige Amerikaanse medegasten.

Vriendelijk onthaal (perfect tweetalige dame uit Zeeland, Nederland). Lekker en gevarieerd ontbijt. Ruime kamer met parket (met huisstofallergie is dit een groot voordeel)

Goede prijs/kwaliteit.

"badkamer met bad en douche" volgens booking bleek enkel bad en geen douche. Niet onoverkomelijk maar men verwacht wel correcte info van booking. Gemeld aan receptie bij uitchecken.

Uitstekend ontbijt en centrale ligging. Mooie en ruime kamer ( junior suite ).

De uitbaters zetten zich in de gasten ten dienste te zijn.

De parkeerplaatsen op de binnenkoer zijn (te) smal. Heb mijn nieuwe wagen een half uur na aankomst voor het hotel geplaatst. Makkelijk parkeren - schuine en ruime plaatsen. Geen probleem straat is rustig en blijkbaar ook veilig. Met komt niet op hotel om TV te kijken.. keuze aan zenders is echt toch te beperkt. Sat ontvanger (TV Vlaanderen ?) kan dit oplossen. Ontbreekt een (bruikbaar ) leeslampje...

De uitbaters zetten zich in de gasten ten dienste te zijn. Ook de Nl talige receptioniste !! Dit in beide landstalen en het Engels! Duits niet getest. Hotel ligt in een rustige straat met beperkt verkeer. Uitgebreid ontbijt.Lekkere koffie en fruitsap. Keuze aan broodjes en verschillende soorten (vers) brood. Fijne kaas en vleeswaren .Mooie nieuwe badkamer met moderne (regen) douche. Restaurant met keukenpersoneel dat zijn best doet lekkere schotels op tafel te brengen. Vriendelijke bediening. Dit hotel in de "Nuts City " Bastogne geniet dan ook duidelijk het vertrouwen van vele Amerikaanse bezoekers aan de WO II gedenktekens. (Mardason en 101 Airborn monument )! Getuige hiervan de vele oorkonden en dankbrieven aan de muur tegenover de receptie.

aangenaam en een mooi stad.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

ontbijt : voedingsmiddelen waren verspreid over de ontbijtzaal of aparte ruimtes, waarbij er eigenlijk weinig of geen uitleg werd gegeven. Het was een beetje uitzoeken waar alles stond. Voor de rest was eigenlijk alles wel aanwezig.

Het onthaal. Perfect ontvangen in de Nederlandse taal. mooie kamers en zeer netjes.

Tevreden

Goed ontbijt maar de aanvulling van de etenswaren was een beetje traag, soms na opmerking van gasten

Mooie kamers . Goeie ligging : rustig en dicht bij centrum . Parking .

• Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

heerlijk ontbijtbuffet met meer dan voldoende keuze /heel vriendelijk personeel /hotel ,met parkeermogelijkheden zowel achter het hotel als vooraan ,is goed gelegen om het stadje te voet te verkennen /musea in de omgeving /badkamer uitgerust met zowel ligbad als inloopdouche /

Wij hadden de junior suite waar we best veel voor betaalde voor wat we kregen. De kamer was netjes en badkamer was mooi, maar er was geen douchegordijn waardoor het water in de gehele badkamer kwam en er was geen ventilator in de badkamer waardoir het erg vochtig bleef.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en de kamer was netjes en schoon. De locatie is centraal en er zijn voldoende parkeermogelijkheden

Zoek niet verder !!!!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

We hadden een zeer ruime kamer met groot balkon. Alles top. Schoon, vriendelijk personeel, prima service en lekker ontbijt. Dit midden in het centrum van Bastogne. Zoek niet verder !!!!

Zeer goede locatie voor een bezoek aan Bastogne

De kamer was heel warm met enkel een ventilator om wat af te koelen

De locatie was zeer goed. Vanuit het hotel was het centrum perfect te voet bereikbaar

Ontbijt was heel lekker,ruime keuze,mooie en nette kamers,we...

Ontbijt was heel lekker,ruime keuze,mooie en nette kamers,we hadden een 4 en 3 persoonskamer geboekt Prima ligging,op loopafstand van het centrum,heel vriendelijk onthaal

Mooi hotel op een toplocatie in Bastogne met heerlijk ontbijt en een super mooie en fijne badkamer.

Een airco was op zich fijn geweest, er stond echter wel een goede ventilator.

Ontbijt was lekker. De standaard kamer was (zoals beschreven) standaard maar met een geweldige badkamer. Het bed was super!

Hotel is een aanrader! Geweldige ligging in het centrum, maar toch rustig.

De douche was alleen een handdouche, en kon niet worden opgehangen. Avond personeel in bar enorm onvriendelijk en slechte service (onvindbaar toen we wat wilden bestellen)

Heerlijk ontbijt, rustige locatie, prima gratis parkeergelegenheid

Prima verblijf in Bastogne

De bedden waren aan de stevige kant. De badkamer is klein omdat je je langs de deur moet wringen. Als de deur dicht is, heb je voldoende ruimte.

Prima kamer, mooie kleine badkamer met regendouche en handdouche, prima ontbijtbuffet met volop keuze. Vriendelijk personeel. Rustige ligging en op korte loopafstand van het plein met veel restaurantjes.

Vriendelijk personeel maakt de slechte geluidisolatie niet goed

Ik had om een stille kamer gevraagd en had daarom een duurdere kamer gekozen. Men gaf mij een kamer net naast de lift en er was geen douche wel een badkuip zonder gordijn waardoor de badkamer en een stukje van de kamer in een mum van tijd onder water stond. De geluidisolatie in het hotel is zeer pover: men kon de mensen op de verdieping boven en onder gemakkelijk horen.

Vriendelijk personeel, niet ver van het centrum gelegen, een ruime kamer en uitgebreid ontbijt.

Geweldig genoten zeer vriendelijk personeel en prima ontbijt

Personeel in het restaurant en bar spreekt alleen frans is soms heel vervelend. Bij bestelling van het diner ging het dus goed fout we kregen niet wat we hadden besteld is later wel opgelost maar was niet nodig geweest als de ober het minimale engels had gesproken.Daarintegen bij de receptie spraken ze diverse talen vloeiend.

Gastvrijheid,prima kamer en geweldig ontbijt.

Uitstekend!

De deur van de badkamer beslaat veel ruimte bij openen en maakt het erg nauw in de badkamer. Een naar buiten openende deur zou beter zijn.

Het vriendelijke en hulpvaardige personeel

Goed, behalve het intbijt.

We ontbeten om 9.30u. Het ontbijt was geopend tot 10.00u. Alle warme gerechten waren koud. Weinig keuze in broodjes. Het fruitsap was ook al op. Het gebakken ei was bijna ook op en ook ijskoud.

heerlijk ontbijt, grote kamer, zeer mooie badkamer, rustig...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

het fruitsap bij het ontbijt komt uit een machine en is niet te drinken, voor een 4 sterren hotel zou het vers fruitsap mogen zijn. het aanbod van zenders op de zogenaamde satelliet tv is zeer beperkt.

heerlijk ontbijt, grote kamer, zeer mooie badkamer, rustig gelegen en toch maar op 2 minuten stappen van het centrum.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Mooie schone kamer, badkamer met ligbad en aparte douche,...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Er lag informatie over films huren via de Smart TV, maar dat hebben we niet aan de praat gekregen. Was verder niet erg, daar kwamen we ook niet voor.

Mooie schone kamer, badkamer met ligbad en aparte douche, zag er nieuw uit en alles goed schoon. Ontbijt was prima, verschillende broodjes en zoete en hartige broodjes. En een ruim assortiment aan warm en koud beleg, yoghurtjes, vers fruit, etc. Locatie ook prima, op een paar minuten lopen van een plein met winkels en restaurantjes en daarachter gelijk de hoofdstraat, met nog meer leuke restaurantjes en winkels. Parkeergelegenheid achter het hotel is ook erg handig.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

We hebben een fantastisch verblijf gehad!

De zenders op de tv.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was prima in orde, met koffie en thee op de kamer. Mooie badkamer met regendouche. Kortom zeer goed!

Het was een allesomvattende zeer positieve ervaring.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Jammer dat de musea nuet allemaal open waren.

Het was een allesomvattende zeer positieve ervaring. Zéér goed uitgeruste kamers, lekker ontbijt waar alles voorzien was dat je van een ontbijt kan verwachten.

Excellente prijs/kwaliteit

De badkamer is aan de krappe kant.

Excellente prijs/kwaliteit voor een moderne kamer in dit hotel dat in het centrum van Bastogne ligt. Vriendelijk personeel. Excellent ontbijtbuffet. Parkeren is mogelijk op parking van het hotel. 's Avonds kan je eenvoudige maaltijden eten voor een zeer schappelijke prijs (ikzelf steak + frieten voor maar 18 euro). Wie "echt Ardens" wil eten komt zeker aan zijn trekken in de diverse restaurants op de Grote Markt (= Place Général McAuliffe) van Bastogne.

We hadden het erg naar onze zin! Bij een volgend bezoek aan Bastogne kiezen we zeker voor Melba.

Niet echt iets. We sliepen langs de conferentiezaal en daar was een carnavalfeestje die avond, maar het viel mee. We hadden er niet echt last van.

Ontbijt was prima. Onthaal zeer goed: Vriendelijk, gedienstig, correct. Parking bij het hotel. Ruime, nette kamers.

Goed hotel voor beperkt verblijf

Als zakenreiziger viel de wifi op mijn kamer tegen. Het ontbijt was goed maar beperkt Het toilet zat wat onhandig achter een deur, dus moeilijk bereikbaar

De ligging en parking waren uitstekend. Mooie ruime kamer en goed bed. ook personeel was super vriendelijk.

Vriendelijke ontvangst (aan de receptie werden we zelfs in...

De koffie bij het ontbijt was echt niet goed. De rest van het ontbijt ok, maar de warme gerechtjes mochten iets sneller aangevuld worden.

Vriendelijke ontvangst (aan de receptie werden we zelfs in het Vlaams geholpen!) , behulpzaam personeel en mooie kamers. Voldeed zeker aan de verwachtingen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

aangenaam verblijf, ik kom er nog terug!

televisie werkte niet zo goed (storing), maar persoonlijk vind ik dit niet zo erg ;-)

vriendelijke ontvangst, parkeergelegenheid, ruime en propere kamer, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Gezellig! Prachtige locatie! Je voelt je alsof je thuis bent en het eten is erg lekker!

Onze kamer was niet schoongemaakt toen we voor het eerste keer naar de kamer binnenkwam. Toen waren we op dat moment net ingechekt. Toen liepen de schoonmaaksters binnen de kamer en iedereen was in de war want we konden niets van elkaar begrijpen. Dat was toevallig snel opgelost in de receptie.Ze hebben een nieuwe kamer voor ons geregeld dus dat viel wel mee maar dut was een beetje een kleine mis en een nadeel punt.

Het oonbijt en dinner was heerlijk! De staff was aardig,behulpzaam en het hotel locatie was prachtig met een 400 m loopafstand van het centrum! We hadden geen probleem om een restaurant te vinden. De parkeerplaats was ook heel handig! We zijn heel tevreden en we gaan zeker terug als we weer naar Bastogne zullen gaan! P

Ideaal!

Geen negatieve punten

Uitgebreide keuze aan het ontbijt, vriendelijk personeel, ruime 4 persoonskamer, zeer proper,... en op slechts enkele minuten wandelen van het centrum van Bastogne. Kortom, het was voor ons een ideaal verblijf!

SUPER
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Eigenlijk niets

Het ontbijtbuffet was verbluffend, heel veel keuze en super lekker. De menukaart voor 's avonds hing in de lift en het was telkens weer twijfelen wat we gingen kiezen. De gerechtjes waren ook super lekker. Onze familiekamer was dik in orde en zoveel ruimte, echt leuk.Dank u wel voor dit heel aangename verblijf. Zeker een aanrader!

Het is bijna jammer dat het hotel in Bastogne ligt (anders zouden we er vaker gaan logeren).

Niet dat het een probleem is, maar het hotel heeft absoluut geen uitstraling.

- We schrokken behoorlijk toen we bij het (zeer kwaliteitsvolle) ontbijt vaststelden hoeveel mensen er in het hotel logeerden. Niets van gemerkt. Maw : de isolatie is ongelooflijk goed. - De minibar op de kamer vonden wij een meerwaarde. - Supergoede douche.

leuk weekendje weg

De bedden waren een beetje te hard voor de rest was alles in orde.

Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk als we om een andere kamer vroegen. We hadden eerst een kamer naast de lift/trappenhal. Ze hebben ons daarna een andere kamer aangeboden. De ligging van het hotel is uitstekend. Het ontbijt was ok.

Prima hotel voor een nachtje

Tja, het is een 13-in-een-dozijn Best Western, die zijn gewoon prima maar ook niet meer dan dat. Wij verbleven in kamer 118 en deze was erg rumoerig (s'avonds en s'nachts), waarschijnlijk bevond deze zich precies boven de keuken/receptie.

Uitstekende ligging met gratis parkeergelegenheid op loopafstand van het centrum. Ruime kamer, gratis wifi en redelijk gevulde mini-bar.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima hotel, goede verzorging.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 bed of 2 eenpersoonsbedden) met Terras

Ligging vlakbij het centrum van Bastogne. Op loopafstand. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer hulpvaardig bij het zoeken naar mogelijkheden voor onze terugreis waarbij we vervoer voor onze fietsen nodig hadden.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een fijne uitvalbasis in het centrum van Bastogne

De bediening in het restaurant kan beter: wel vriendelijk, maar het tempo lag erg hoog.

Mooie, grote kamers, keurige badkamer met inloopdouche, goede bedden. Op loopafstand veel restaurants. Mooie wandelroute vanaf het hotel, via de 'Ravel', naar het Bastogne War Museum.

Beter dan verwacht en dicht bij het centum.

Jammer dat er alleen een bad in zat.

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer. Ontbijt was prima met ruime verscheidenheid aan beleg etc. Eigen parkeerplaats was helaas niet ruim genoeg voor alle auto's

Prima. Rustige straat op loopafstand van het centrum.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Internetverbinding op de kamer was soms vrij zwak. De uitzendingen van de Vlaamse zenders (Eén en Canvas) vielen regelmatig uit. Volgens directie zou de oorzaak liggen in het signaal van TV Vlaanderen. Bij captatie van de televisieuitzendingen via internet (vb. vtm.be en vrtnu.be) was het signaal niet standvastig.

Prima ontbijt en kamer.

Heerlijk !

Hartelijke ontvangst. Mooie, ruime kamer met veel voorzieningen (WiFi, föhn, waterkoker, pc) en een fijne wellnessdouche. Fijne bedden. Verbazingwekkend veel restaurants en bars/ terrasjes voor een plaatsje als Bastogne, komt natuurlijk door de musea (WO II) in de buurt.

Een heerlijke onderbreking van de reis.

Wij hebben al meerdere malen overnacht in hotel Melba en weten onderhand wat wij hiervan kunnen verwachten. Het hotel is goed bereikbaar. De faciliteiten zijn prima en het centrum van Bastogne is op loopafstand.

de Wifi verbinding was niet zo goed.

Vriendelijk personeel. Gezellig druk met vakantiegangers & dagjesmensen. Uitgebreid ontbijt. Vlakbij het stadscentrum maar rustig gelegen.

Uitstekend hotel dicht bij centrum Bastpgne

Niets te melden.

Mooi hotel. Ruime kamers. Schoon. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid voldoende. Dicht bij centrum Bastogne.Goed ontbijt. Aanrader.

lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel

te warm op kamer(mobiele airco maar te lawaaierig), niet alle lampen werkten op de kamer ,tv signaal viel op sommige zenders weg

lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel

Goed hotel niet ver van het centrum

Parking zou een apparte motor parking mogen hebben, er stonden 8 motors verdeeld tussen de auto's en fietsen. Maar er was net plaats genoeg om te parkeren, dus geen groot probleem.

Zeer uitgebreid ontbijt. Parking werd s'nachts afgesloten.

uitstekend,echt top

misschien te overwegen:een vliegenraam zodat de kamer s avonds ook een beetje frisse lucht de kamer binnen kan.

zeer goede ontvangst,propere kamer met al het nodige comfort,uitstekend ontbijt,goede kwaliteit-prijsverhouding,goede ligging in t centrum en toch rustig,zeker een aanrader en komen zeker nog terug,echt kontent

Mooie ruime kamer en badkamer.

De kamertemperatuur was hoog en zorgde voor slaaphinder.

Mooie ruime kamer en badkamer. Geen geluidshinder. Het ontbijt was heerlijk. Personeel was heel vriendelijk en attent.

Mooie, grote kamers met prachtige badkamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Mooie, grote kamers met prachtige badkamer. Het ontbijt was echt in orde. Je zou blijven eten, zoveel keuze. Er was keuze voor iedereen. Het was enkel een weekend dat we er waren maar het mocht zeker langer zijn in dit hotel.

Prima hotel voor een weekend Bastenaken / Bastogne
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Er was niets te beleven in het hotel zelf.

Kamer (executive lounge) was luxe en ruim. Ontbijt was goed en er was steeds voldoende eten en veel variatie. TV met veel zenders, ook Nederlandse RTL-zenders. Junior vond dat ok. Goed internet. Ruime badkamer.

Verrassend goed!

Verrassend goed hotel, perfect gelegen met alle horeca, winkels etc om de hoek en ook de snelweg naar het zuiden op een paar minuten afstand. Heerlijke inloopdouche met mega douchekop en heerlijk ontbijt met oa warme croissants. Aanrader!

Kamer netjes.

Ik had een bad verwacht wat bij de boeking wel zo genoteerd stond. Lawaai van de deuren snachts maakte me wakker.

Kamer netjes. Bediening en ontbijt.

Aan te raden hotel met fijne bediening.

In dit hotel verbleven we reeds een aantal malen en telkens werden we zeer goed ontvangen en verzorgd. Vriendelijke bediening en propere, verzorgde kamers.

Zeer goed hotel op 100 m van het centrum
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De heel smalle en weinig privé parking in het hotel zelf , maar op de openbare weg voor het hotel is er heel veel parkeer ruimte.

Zeer ruime standaard kamer met bad en douche, frigo en koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

aangenaam voor een doorreis

Het restaurant viel ietwat tegen, voorgerecht (een plak van iets dat je bij de supermarkt koopt) en hoofdgerecht (veal was niet echt mals)

Ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Goede ligging aan de rand van de stad.

De kamer beschikt niet over airco (wel koude lucht blazer aanwezig) en in de badkamer is enkel een ligbad beschikbaar zonder gordijn, zodat bij gebruik van de douche zowat de hele badkamer natgespoten wordt. Een eenloopdouche zou eenvoudiger geweest zijn en zou het kamerpersoneel een boel werk bespaard hebben. Een pc en klavier is zelden of nooit aanwezig in kamers (junior suite) van deze klasse. De aansluiting op het internet verliep evenwel niet eenvoudig

Goede ligging aan de rand van de stad. Ruime kamer met hoogwaardig materiaal ingericht. Zeer ruim ontbijt met gevarieerde keuze. Uitstekende documentatiemap in de lounge.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Is voor herhaling vatbaar en een aanrader,

na het avondeten het iets sfeervoller maken zodat de mensen nog zin hebben om gezellig een slaapmutsje te drinken als afsluit van een leuke dag,en belangrijk een vriendelijke garcon zou ook wonderen doen naar mijn mening.

de totaliteit van het hotel was uitstekend, de kamer was basic maar alles was netjes en verzorgd en voor de rust is het ook een aanrader. Het ontbijt was alles wat je verlangt om een leuke dag te starten.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima voor de prijs

Leeslampje boven het bed erg slecht, was niet bij te lezen. Ontbijt was prima als je vroeg was want er werd slecht aangevuld

Prijs-kwaliteit erg goed, goed gelegen, prima bedden en uitstekende wifi

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Zeer vriendelijk onthaal! mooie kamer, uitstekend ontbijt! zeer goede ligging! Aanrader!

ik kan niets bedenken wat tegenviel.

Uitermate vriendelijk onthaal! mooie verzorgde kamer en uitstekend ontbijt! zeer goede ligging! Vast en zeker een aanrader

niets mis mee. Prettig hotel, prima ontbijt.

Het personeel is niet onaardig, maar ook niet spontaan en hartelijk.

het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Restaurants, winkels, musea is allemaal op loopafstand.

Zalig verblijf!
    • Luxe Suite

Niets, alles was top! Wij komen zeker nog terug!

De kamer was top. Het weekmenu 's avonds was heerlijk en dat voor maar 30 euro. Het personeel heel vriendelijk. Het buffet-ontbijt was ovdrhderlijk.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De kamers waren mooi en proper
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Airco, een hotel als dit zou toch moeten airco hebben in de kamers !!

De kamers waren mooi en proper Locatie is in het centrum van Bastogne, maar toch rustig Ontbijt was goed maar eenvoudig

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Zeer positieve ervaring

Het was vrij warm in de kamer en er is geen airco. In de zomer zou dat een probleem kunnen zijn. Er stond wel een mobiele ventilator in de kamer.

De kamer was heel mooi en modern. Het ontbijt was overheerlijk. De prive parking is handig. De locatie is top, in een kalme straat dicht bij het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Wij komen zeker terug naar dit mooie hotel met een perfecte en rustige locatie.

Ondanks de mooie en ruime badkamer ontbreekt een douchescherm zodat bij het douchen alles nat wordt.

Mooie en rustige kamer,goed en groot bed,koffie en thee faciliteiten met een lekker chocolaatje,de kamer was perfect in orde en zeer netjes.Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid.Wij hebbben gebruik gemaakt van de gratis priveparking dit is voor ons zeker een pluspunt.