Beoordelingen over Hotel Navarra Brugge 4-sterren

Sint-Jakobsstraat 41, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#18 van de 101 hotels in Brugge

Super!! geen last van lawaai, top locatie en dichtbij de Markt!

Tegenvallen is een te groot woord, maar als suggestie zou ik ipv papieren doekjes, kleine handdoekjes gebruiken, bij het toilet ;-).

Zeer goed en mooi hotel. Ben al vaker in Brugge geweest en in andere hotels gezeten maar deze is nu onze favoriet. De ontvangst, gemoedelijkheid en liefde voor het vak straalt er vanaf. Alles was schoon goede kamers en ontbijt krijgen een ruime voldoende. Bezoek ook de Jazzbar, de gastheer aldaar, Franky, is een heerlijk mens en heeft verstand van zijn vak.

Heel erg genoten van ons verblijf!

Douche/bad

Heel mooie en ruime kamer met een mooi uitzicht. Ontbijt was super, net zoals de fitness, sauna en zwembad. Ook enorm vriendelijk personeel!

Weekendje Brugge

Ontbijt is vrij duur en ze hanteren 2 prijzen dat is erg vreemd. Op de dag zelf willen ontbijten is 20€ en een dag van te voren doorgeven is 18€

De ligging was perfect en het is een mooi hotel met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Baad jezelf in luxe en historie!

De bedden waren iets te zacht en mijn reisgenoot vond het te warm op de kamer ondanks de airco. Minpuntje was dat de bar om 12 uur (0.00uur) dicht ging ook al zaten er op dat moment nog veel mensen te drinken en praten. Ook bleef het aangekondigde jazz pianospel in de bar op de vrijdagavond uit terwijl dit wel was aangekondigd.

Het ontbijt was heerlijk (incl. Cava), de kamer ruim en netjes verzorgd (+ leuk uitzicht over het stadje). Het zwembad en sauna zijn van 6 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts open, dus ideaal en heel goed verzorgd. Wat een heerlijk hotel, de entree, de oude stijl, de geschiedenis ervan... en vriendelijk personeel, we mochten de auto na uitchecken laten staan op het terrein. Is misschien niet altijd mogelijk, maar vond ik erg gastvrij.

Super hotel

Parkeren bij het hotel is duurder dan in de stad, dat zouden ze eigenlijk moeten veranderen

Het was een fijne plek, heerlijk ontbijt en een heerlijk groot bed.

Historische uitstraling, inrichting, sfeer, ligging en...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik had, ivm minder valide mede-reiziger gecheckt op aanwezigheid lift en die was aanwezig. Maar was onaangenaam verrast door aantal kleine trapjes die ondanks lift, toch genomen moeten worden. is inherent aan oude pand, maar was fijn dit op voorhand te weten.

Historische uitstraling, inrichting, sfeer, ligging en ontvangst van hoog niveau. Ontbijt zeer aangenaam.

We hadden een geslaagd weekend!!

Op vrijdagavond geen chaufage op de kamer en badkamer.Personeel is deze komen ontluchten ,zonder resultaat.Gelukkig hadden we buiten zomerse temperaturen !

Een heerlijk ontbijt,kraaknette kamer.Geen geluidsoverlast van andere kamers.Kunnen genieten van een zalige nachtrust,ook door de confortabele matras.Zeer vriendelijk personeel.Een gezellig tuintje.Zeer goede ligging,midden centrum van Brugge.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed onbijt

Had voor mijn ouders geboekt voor verjaardag een tweepersoonskamer met keuze uit 1 bed of 2 bedden prijs 298€ voor 2nachten Na thuiskomst vertelde ze mij dat de kamer zeer klein was dus mijn werden in een kleine kamer gekregen al betaalde ik voor de normale kamer. Dit is niet wat ik verwacht van een hotel

Goed onbijt

Ontbijt was goed, locatie was perfect en alles was verder...

De kamer was buiten het hotel, met hoge ramen. Was kleiner dan we hadden gehoopt en we hadden geen bad.

Ontbijt was goed, locatie was perfect en alles was verder netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heerlijk hotel midden in de mooie stad Brugge!

Een houdertje onder de douche voor tandenborstel/douchegel/shampoo zou ikzelf altijd wel fijn vinden. Nu was het lastig plaatsen op de rand van de badkuip. Verder geen klachten, prima verblijf gehad in Brugge!

Bed was top! prima kussens. Grote badkamer en mooie ruime kamers. Schone kamer. Receptie was behulpzaam, konden onze koffer aan het eind van verblijf nog even stallen. Ook was de vraag voor een extra deken snel geregeld.

Heerlijk weekend gehad, in fijn hotel met lekker ontbijt.

De schoonmaak van de douche cabine had beter gekund. ( zwarte randen) De rest van de badkamer en slaapkamer was goed schoon.

Goed ontbijt, volop keuze. Mooie ruime kamer met goede bedden ( familiekamer) ruime badkamer met bad aparte douche en apart toilet. In het centrum.Parkeerplaats achter het hotel!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Centraal gelegen hotel met prima faciliteiten

Een kleine stijlupdate mag wel eens. Kamers zijn erg nietszeggend ingericht. Parkeren en ontbijt relatief duur bij parkeergarage ertegenover waar je nog niet de helft betaald.

Goede centrale locatie met prima (zij het geprijsd en weinig variabel) ontbijt. Fitness, sauna en zwembad maken dit hotel tot een prima plek.

Bij wederbezoek aan Brugge kies ik blindelings weer voor dit hotel

Hard bed, helaas daardoor slecht geslapen de eerste nacht. Wel wat geholpen met een extra deken om op te liggen aangezien de extra matrassen op waren.

Locatie, hygiene, ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Aangenaam maar kon beter

Kamer was zeer gehorig. Helemaal geen rustige kamer want door constant gebabbel van de buren groot deel van de nacht niet kunnen slapen

Ontbijt was heel lekker

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Mooi hotel in centrum Brugge, zalig om te kunnen zwemmen na een dagje rondlopen in Brugge !

Na een rustig nachtje was het heerlijk ontbijten, alles was er wat je nodig had. Een cavaatje, lekker thee, brood, beleg .. alles tip top in orde

Mooi hotel met een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Met raam open slapen was niet mogelijk door teveel geluid, dit kwam omdat we in het bijgebouw sliepen. In het hotel zelf zal dit niet geweest zijn.

Mooi hotel met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt in het centrum, wij hadden kamers vooraan in een bijgebouw. Mooie kamer aan de kleine kant maar voorzien van alles.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Sfeervol

Het enige nadeel is dat het zwembad redelijk koud was en de sauna is erg klein. Je kunt hier maximaal met 4 personen in en dan zit je krap.

Een heel mooi en schoon Hotel, pal in het centrum van Brugge. De kamer is super hygiënisch en de grootte is precies goed. Heerlijke bedden!

Geen zin nodig, enkel één woord... prima!!

De bar was open, maar in januari geen live piano muziek. :-(

Alles tip top inorde qua hygiene. Ontbijt was heel lekker,ook de veel soorten brood vond ik super. Personeel was heel vriendelijk. Ligging, vlak bij de markt, én een privé parkingvoor de wagen, maken het verblijf helemaal top. Niet het goedkoopste, maar zeker wel het geld waard. :-)

Perfect, luxe en romantisch in de binnenstad van Brugge

De parkeergelegenheid was erg duur in de stad, ik heb buiten de blauwe zone geparkeerd en zo de kosten bespaard. Zo konden we vervolgens ons geld besteden aan een prachtig Michelin sterren restaurant op de hoek - Brasserie Raymond!

Heerlijk ontbijt! Lekkere champagne :)

Het hotel ligt vlakbij de markt, mooie kamers, prima ontbijt...

Het hotel ligt vlakbij de markt, mooie kamers, prima ontbijt en vriendelijk personeel. We konden dit keer de auto parkeren op het parkeerterrein van het hotel.

prima hotel op prima locatie

de parkeerplaats is wat klein

Het hotel is echt prima en de locatie is ook top, het enige nadeel is dat de parkeerplaats niet zo groot is. Wij hadden gelukkig het laatste parkeerplaatsje.

Aanrader, faciliteiten en propere comfortabele kamers.

Niets, parking kan op drukke dagen volzet zijn en dus moet je zoeken.

Mooi hotel dat er netjes en historisch uitziet. Heel gezellig met alle comfort. Ontbijt was geweldig goed.

jammer een bijgebouw, dat heel gehorig is,je kon genieten van de bovenburen

Meer parkeerplaats

Jammer niet in het hotel geslapen, maar in een bijgebouw, en weinig parkeerplaats, maar brugge is geweldig, het ontbijt ook heel goed

goed, genoten van brugge

geen restaurant, koud in de ontbijtzaal, kleine liften, konden alleen met de lift naar onze kamers beperkte parkeermogelijkheden, teveel kamers tov parkeerplaatsen

de locatie was geweldig, je kon zo de stad inlopen, personeel erg vriendelijk het hotel heeft ook een zwembad en sauna, maar geen tijd gehad om hier gebruik van te maken uitstekend sanitair

Goed hotel, top locatie in het mooie schattige Brugge.

De kamer was wat aan de kleine kant en het ventilatiesysteem deed het niet. We konden de temperatuur niet verlagen, waardoor het warm was op de kamer.

De locatie was top, lekker centraal en alles op loopafstand.

mooi hotel in het centrum van Brugge.

mooi hotel in het centrum van Brugge. Vriendelijke mensen verwelkomen je in het hotel. De kamers zijn mooi en schoon en kompleet. de lift naar de bovenste verdiepignen kan een opknapbeurt gebruiken. Lekker kompleet ontbijt in een mooi restaurant gedeelte.

Zeer fijn verblijf in Brugge gehad!

Onze lakens waren niet proper. Verder absoluut niets op aan te merken.

Zeer goede ligging van het hotel, heel vriendelijk onthaal, mooie kamers en een lekker uitgebreid ontbijt.

Heerlijk genoten in de mooie stad Brugge.

Een fantastisch hotel, met mooi ingerichte kamers. Genoten van het zwembad, de sauna en de sportfaciliteiten. Twee keer mogen genieten van het ontbijt, wat echt een waar feest was!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Een net, mooi , en verzorgd hotel en de ligging was ook heel goed.

Mischien voor een wellness wat Uitgebreider, een jacoussi en massage ontbrak er nog aan dan was het voor ons heel goed geweest.

Het ontbijt was heel uitgebreid,de kamers waren heel rustig en netjes.

Ontzettend genoten!

Bieden parkeergelegenheid aan. Deze was vol (gelukkig) anders 17 pn. Garage Biekorf (letterlijk om de hoek) veel goedkoper. De kosten vertellen ze pas achteraf helaas.

Locatie, hygiëne en personeel. Het was echt geweldig!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Goed.

Ik kreeg de dag zelf rond de middag telefoon van het hotel dat niettegenstaande mijn boeking en boekingsbevestiging via boeking.com zij spijtig genoeg geen kamer meer vrij hadden voor die datum en of ik zelf wou verder zoeken of zij een oplossing moesten zoeken. Ik zei hen dat zij een oplossing moesten zoeken en dat ik daar om 14u zou aankomen. 10 minuten nadien belden ze terug op met het 'goede nieuws' dat er juist een annulering was binnengekomen ... ? Ik had voor de kamer ook reeds betaald. Ik vind dat dergelijks niet kan!! Had ik nog niet betaald, wie weet had ik geen hotel kamer voor die dag ... .

De ruime kamer voor een single kamer. Alle comfort zoals ook voor hen die met 2 komen. Dit is voor mij heel belangrijk!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Meedenken van personeel zou fijn geweest zijn

Hotel was onbereikbaar ivm activiteiten in de binnenstad. Een seintje van tevoren was wenselijk geweest. Daar was het personeel het niet mee eens. Ook daarna was het personeel weinig behulpzaam. Geen hotel om nog eens opnieuw te bezoeken.

Prettige kamer

Goed hotel!

Weinig parkeergelegenheid bij het hotel en in het centrum. Tip: arriveer in de ochtend. Daarnaast was het bed vrij hard.

Mooi hotel, dichtbij het grote plein (Markt), voldoende voorzieningen (zwembad, sauna, ontbijt etc.) en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

De kamer was wat aan de kleine kant, namelijk onder het dak,...

Onze kamer was wat aan de kleine kant

De kamer was wat aan de kleine kant, namelijk onder het dak, maar mooi ingericht en met alle comfort. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrale plein van Brugge, dus uitstekende ligging. Het hotel is een voormalig oud herenhuis met veel historie, dus ook heel veel sfeer. Heel mooi gerenoveerd en van alle moderne faciliteiten voorzien. Achter het hotel is een relatief kleine parkeerplaats voor de gasten. Kan soms vol zijn, maar dan is er een parkeergarage erg dichtbij. Het hotel heeft verder een klein zwembad en een sauna. Het ontbijt is erg goed met veel variatie. Wij vonden dat we een utstekende keus hadden gemaakt om in dit hotel te verblijven.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Een aanrader

De prijzen van de dranken in de bar ...veel te duur!

Prachtig hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet, perfecte ligging en grote pluspunt: de privéparking

heerlijk in het centrum, prettig hotel

de kamer, klein en weinig ramen

het ontbijt was heerlijk, jammer dat je moet betalen voor parkeren. de kamers waren wel heel klein en donker. toch, was het hotel heel gezellig, schoon en een heerlijk zwembad(je)

We kenden Brugge al. Gingen vooral voor concerten in het Concertgebouw

De parking van het hotel was veel te klein.We hebben maar een nacht ( van drie) plaats gevonden.De resterende dagen moesten we op 't Zand gaan parkeren. De overgordijnen waren helemaal losgekomen bij gebrek aan een blokkersysteem. Slordig, voor een viersterren hotel. Onthaal aan de receptie kon hartelijker.

Het ontbijt was zeer lekker en de kamer was ruim en comfortabel.

Een absolute aanrader.

Toilet was niet goed genoeg schoongemaakt voor onze aankomst. Dit zal een misser zijn geweest. De rest was namelijk wel goed schoon. Lage plafonds in de gangen. Voor ons geen probleem met 173 cm. Maar je moet geen 185 cm of langer zijn.

De ligging in het historische centrum. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

perfect

Bar mag wel wat langer open , sluit om 2400 maar om 2330 beginnen we al te roepen dat we 2400 sluiten.

geweldige kamers , prima ontbijt , attent personeel

Wonderbaarlijk en zorgeloos genieten.

De kamer was iets minder ruim dan verwacht, maar het uitzicht op de Belforttoren maakte dat ruimschoots goed.

Fantastisch en luxueus ontbijt, uitstekende service, en de locatie is simpelweg schitterend. Uitgebreide faciliteiten en schone kamers die van alle gemakken voorzien zijn. Kortom: heerlijk.

Mooie kamer, ontbijt was goed

Het zwembad was mooi, maar het rook niet zo fris. Ik had geboekt inclusief ontbijt, maar bij aankomst in het hotel vertelde de receptioniste dat dit niet zo was, uiteindelijk extra moeten bijbetalen voor het ontbijt.

Mooie kamer, ontbijt was goed

Ontbijt, toegankelijkheid, personeel.

Er is parkeergelegenheid maar als je in de loop van de dag de parking verlaat heb je geen zekerheid dat er nog een plaats vrij is bij terugkomst. Beter met gereserveerde plaatsen werken. De plaatsen waren vrij nipt.

Ontbijt, toegankelijkheid, personeel.

Chique hotel met super ligging

Niet echt iets op te merken. Om toch maar iets te zeggen, prijs mag misschien incl ontbijt zijn.

Ligging pal in het centrum maar geen last van geluid van buitenaf.

Zeer vriendelijk personeel, leuke tuin om rustig een drankje...

Zeer vriendelijk personeel, leuke tuin om rustig een drankje te doen. Kamer was niet groot maar handig ingedeeld, leuke authentieke details: balken. Zeer uitgebreid ontbijt.

Uitstekend verblijf gehad!!

Dat betaald moest worden voor een flesje water (33 cl) op de kamer (€ 3,-) viel tegen. Parkeren is niet goedkoop ( € 17,-/nacht)

Prima hotel, met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Centrum om de hoek / prima kamer

Is tegengevallen, ik zou niet meer teruggaan naar dit hotel, alleen qua locatie zelf is fijn.

Veel lawaai van bouwplaats, alle nachten last van muggen (niet een paar maar een heleboel), schimmel in de badkuip, geen aparte douche, oudbollig interieur, tv aan de zijkant ipv recht voor het bed, te weinig wandcontactdozen om op te laden, prijs-kwaliteitverhouding niet okee, zeker gezien ervaringen met andere hotels in de buurt.

Het personeel is erg aardig en gedienstig.

Heerlijk verblijf op een perfecte locatie in een fantastisch hotel

Enige minpuntje: stoelen/ruimte bij het zwembad ontbreken agv zeer beperkte ruimte

Mooi, sfeervol hotel op fantastische locatie! Mooie, grote kamer met (zoals gevraagd) twee aparte bedden. Met een bank en stoel zodat je ook nog even op de kamer kunt zitten om bij te komen van het bezoek aan Brugge :) Ontbijt uitgebreid en lekker.

Topligging en uitstekend hotel!

Wifi was op onze kamer rampzalig. Wel goed bereik echter super traag of helemaal niet mogelijk om websites, Facebook,... te laden!

Vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker ontbijt, top ligging.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hotel Navarra

Weinig parkeergelegenheid bij het hotel zelf. Het alternatief (parkeergarage) lag op 2 minuutjes wandelen van het hotel dus eigenlijk is ook dit geen minpunt.

Vlak in het centrum van Brugge, alles was op wandelafstand. Proper hotel en vriendelijk personeel. We hebben ervan genoten!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Mooi hotel met goede ligging

In vergelijking met de prijs was de kamer eerder klein. Parking is betalend, jammer gezien de prijs van de kamers.

Vriendelijk personeel. Kamer en hotel erg proper.

Fantastisch hotel voor een weekendje Brugge!

Fantastisch weekendje weg gehad. De parkeerplaats bij het hotel was vol maar ze verwezen ons door naar een garage op loopafstand waar genoeg plek was.

Ontbijt was zeer goed, vriendelijk personeel.

Alleen de parkeergelegenheid is minder, te weinig parkeerplaatsen en te klein. Je kon zeer slecht je auto parkeren of draaien indien je geen plaats had gevonden.

Ontbijt was zeer goed, vriendelijk personeel.

we hebben een aaangenaam verblijf gehad.

parkeren

Ontbijt was prima verzorgd met een ruime keuze mogelijkheid. Kamer netjes, comfortabel en schoon. Ligging op korte loopafstand van alle bezienswaardigheden en winkels. Parkeren op eigen terrein is duur en slechts beperkt mogelijk.

Een perfecte locatie voor een paar dagen verblijf in Brugge.

Thee en koffie op de kamer was een mooie aanvulling geweest.

Locatie was perfect. Middenin in het centrum. Goed te bereiken met de auto. Alles op loopafstand.

Mooi, proper hotel, centraal gelegen en een echte aanrader.

Kamer was proper, super bed; extra kussens, vriendelijk personeel, zeer mooie badkamer. Het hotel is centraal gelegen en makkelijk te vinden. S' avonds iets drinken in de bar is heel gezellig.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Goed hotel

Prijzig, incl. ontbijt en parkeren best een duur nachtje voor 1 persoon. Fitnessruimte heeft geen dumbles/gewichten, kleine investering die veel toevoegt. (tip!)

Tweede keer in dit hotel geweest. Locatie perfect, parkeren bij de gelegenheid, fitnessruimte en zwembad + sauna. Ontbijt zeer goed en een mooie kamer.

Goede locatie in mooie stad.

Zaten in het bijgebouw met redelijke stijle trap, geen lift wat ik ook begrijp daar er maar een paar kamers in zitten. Volgende keer niet in het bijgebouw.

De locatie is perfect. Gezellige bar met dito personeel.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

voor herhaling vatbaar

- de wellness is niet zo zeer groot. Als je dus wellness zoekt, is dit hotel niet hetgeen je zoekt. Dit is een citytriphotel. (blijft wel een aanrader) - @loungebar was de cocktailbar niet echt zeer uitgebreid. Redelijk oude klassiekers maar wel een mooie loungebar

- ontbijt was voldoende, moest niet meer zijn - super vriendelijk en behulpzaam personeel - propere kamer - alhoewel kleine wellness, toch wel leuk en rustig

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

heel tevreden, prima locatie, TOP !

toen we aankwamen was er geen plaats meer op de hotelparking. Perfect geanticipeerd aan de receptie door ons naar de nabijgelegen parking te dirigeren. Jammer dat er bij het uitchecken geen gratis parkingvoucher werd meegegeven.

uitstekend ontbijt, perfecte kamer !

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Het mocht wel iets meer zijn....

Wij hadden een tweepersoonskamer geboekt voor één nacht en hebben in totaal 168€ betaald. An sich geen probleem, ware het niet dat dit ongetwijfeld de kleinste tweepersoonskamer was die ik ooit heb gezien (en zeker voor die prijs). Het had met andere woorden wel wat meer mogen zijn.

Lekker ontbijt, uitstekende ligging, vriendelijk personeel, zwembad is een plus.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Goed hotel

Parkeren duur, ik mocht helaas (als pianist) niet even op de vleugel spelen 's middags, in de toen lege ruimte. Fitness ruimte beperkt. Tip: toevoegen losse gewichten, kleine investering, vergroot het aantal oefeningen aanzienlijk.

Rustige kamers, luxe kamers, goed ontbijt en in het centrum

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

De locatie was geweldig midden in de binnenstad en dat je...

Het voelde allemaal wat gedateerd aan. Verouderde inrichting. Prijs-kwaliteit is daarom wat minder.

De locatie was geweldig midden in de binnenstad en dat je daar ook je auto kon parkeren. Zelfs op dag van vertrek.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Overheerlijk ontbijt!

De wellness/zwembad/sauna = heel mooi maar een beetje klein, kunnen relaxen aan zwembad op ligbedden zou fijn zijn, liever via badjas en slippers van en naar de wellness ipv omkleden in een kleedkamer.

Overheerlijk ontbijt! Zalig slaapcomfort! Picco bello kamer en badkamer, sanitair heel aangenaam, lekkere productjes... Ligging kan echt niet beter. Mooi en gezellig, stijlvol interieur.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Hotel met stip opgenomen in onze favorieten.

Bij een boeking van meerdere dagen zou een badjas aan te prijzen zijn, vooral om rechtstreeks van de kamer naar de sauna en het zwembad te gaan.

Vriendelijkheid personeel en zeer goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Prijs van het water in de persoonlijke frigo mag zeker naar beneden.Dit zou sympathieker zijn.Nu 4.95 euro voor een halve literfles.

Kamer was vernieuwd en rustig gelegen.Ontbijt was heel uitgebreid en goed van kwaliteit. Pluspunt ook is de sauna en het zwembad.Zeer vriendelijke ontvangst.Mooie bar met rustige klassieke muziek.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Met deze prijs/kwaliteit verhouding kan dit hotel niet mee met wat de concurentie biedt voor hetzelf

wij hadden 370€ betaald voor 2 overnachtingen en kregen naar onze mening de kleinst mogelijke kamer. Kamer was ingewerkt in het dak waardoor niet eens de helft van de kamer normale stahoogte had. Bij het ontbijt dat behoorlijk prijzig was en niet in de prijs begrepen was het niet eens mogelijk een omelet naar keuze te bestellen. Daar we onze ontevredenheid hebben geuit heeft men dan als geste de parking voor de wagen 2 dagen aan 25€/dag niet aangerekend....

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Het was aangenaam geweest mocht kamer iets ruimer geweest zijn. Toch zeer tevreden.Comfortabel en zeer netjes!

Ontbijt was subliem. Alsook zeer vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goede locatie met vriendelijk personeel

De kamer was kleiner dan verwacht als ik keek in vergelijking met de prijs.

Geweldige locatie, sauna en zwembad zijn een leuke extra. De bedden waren zacht.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Uitstekende locatie en vriendelijk personeel, een prima basis voor een pracht weekend!

De locatie was uitstekend. Binnen 5 minuten sta je in het centrum, op de markt. De kamer was niet extreem groot, maar groot genoeg, maar misschien is dat gevoelsmatig, aangezien het plafond vrij laag was. Het bed was comfortabel. Het personeel is erg vriendelijk.

Perfecte locatie in het Centrum en een prima ontbijt

De kamer (203) was dit keer wat aan de kleine kant. De vorige keer hadden we een mooie ruime kamer. Parkeren in het centrum blijft een uitdaging. Heel vroeg of heel laat gaan parkeren is de beste optie

Perfecte locatie in het Centrum en een prima ontbijt

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Genieten !

Persoonlijk vond ik de kamer beetje klein uitvallen en de douche iets minder praktisch, maar dat was maar klein minpuntje

We vonden het ontbijt super en ook zeer aangenaam verrast door vriendelijkheid, beschikbaarheid en "drive" van personeel daar !

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Koninklijk verblijf

Alles was geweldig! Wij hadden een bijzondere kamer zonder buren, heerlijk. Alles was zo mooi, zo luxe, er stond meteen iemand klaar om met ons mee te lopen naar de kamer. Personeel is heel vriendelijk, werkt heel hard en alles en iedereen straalt klasse uit! En niet vergeten de bedden, zo heerlijk dat ik ben vergeten te vragen wat voor bedden het waren. Heb als een prinses geslapen :)

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Heerlijk genoten in Brugge

Soms wat lawaaiig aan de straatkant, maar goed geslapen en vanuit hotel worden oordoppen standaard geleverd. Ventilatie van de badkamer mocht wat beter.

Sfeervol hotel, uitstekende plek om Brugge te voet te verkennen dicht in het centrum. Prima ontbijt! Lekker kleinschalig hotel. Kamers ook prima. Tip: parkeergarage Biekorf ligt op 100 meter en is meer dan de helft goedkoper dan parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Fijn hotel centrum Brugge

Kamer was best klein en de temperatuur was moeilijk te regelen. Dure parkeerplaats.

Erg mooi hotel met een gezellige sfeer. Goed ontbijt. Goede ligging in centrum Brugge.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Aanbevelingswaardig hotel in centrum Brugge " die scone "

Klein zwembad en geen badjassen .

Ligging in historisch centrum . Eigen openlucht-parking , weliswaar betalend .Vriendelijk personeel . Goed buffet-ontbijt . Sympathieke Jazz-bar .