Beoordelingen over Antwerp Hotel National 2-sterren

5,9

5,6

5,5
    Drama

- de kamer erg oud allemaal - erg gehorige kamers je hoort stoelen bedden schuiven geschreeuw in het hotel midden in de nacht - geen warm water tijdens het douchen (boiler) kapot goed geregeld dus😏 - parkeren 2 keer over werd er gezegd op zondag gratis parkeren ook in parkeergarage en vervolgens toch 20 euro moeten betalen😏 - geen ontbijt kok begon om 12 uur - bedden kraken Wij raden dit hotel zeker aan niemand aan en komen ook zeker niet nog eens terug..

prijs kwaliteit zeer goed, met zeer aangename ligging.

ontbijt leek geïmproviseerd maar was uiteindelijk wel lekker. Storend lawaai van buren.

de ligging was zeer goed, in historisch centrum van Antwerpen. de prijs was zeer democratisch .

Waardeloos

Bed kraakt bij elke beweging, raam kan niet normaal open, vlekken overal en nergens, televisie/ afstandbediening deden het niet, alarm van de deur bleef afgaan, niet geluidsdicht en geen warm water.

Het was heel vies.

Het was heel vies. Er stond een wc rol in de badkamer waar zelfs poepvlekken onder zaten. Het licht in de douche was kapot waardoor door de zwart overgeschilderde tegeltjes alles pikdonker was. Toen wij vertrokken wilde ik dit tegen de receptioniste zeggen, maar hij was schijnbaar te druk met het ontbijt (1 tafel). We kijken in de ontbijtzaal. Daar zat een tafel te ontbijten. Op alle overige tafeltjes stonden de stoelen nog op tafel!!

Rampzalig. Geen hotel waardig !!!!!!!

ALLES : Geen licht aan de deur. Geen WC deksel. 1 licht kapot in de badkamer. Krakend bed. Enorm veel lawaai tot zelf personeel dat om 23u30 rondrijdt met beddengoedkar. S'morgen 4 5 uur lawaai stofzuigers en verzetten van meubilair door poetspersoneel. "Ontbijt" precies in afgedankte schoolrefter. Was precies een zoldertafereel.

Om het nog op een vriendelijke toon te zeggen "ZO GOED ALS NIKS"

locatie is ideaal;

locatie is ideaal; het hotel zelf is eerder "versleten". De kamers zijn ok om te slapen, maar ook niet meer dan dat. Het lijkt eerder een hotel dat zich richt op rugzaktoeristen. Het personeel is evenwel zeer vriendelijk!

Locatie is echt perfect, prima bed, zuivere douche &...

Het rook muf toen we binnen kwamen, gelukkig kon het raam open en de airco aan. Het oogt allemaal een beetje crapy.

Locatie is echt perfect, prima bed, zuivere douche & toilet ook al is het allemaal oud.

medium

de douche was naar één douchebeurt koud wat betekende dat nadat mijn partner had gedoucht ik een koude douche had. De douchekop kon ook niet worden opgehangen.

De locatie was beter dan verwacht

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt kostte 10 Euro per persoon. De eetzaal was rommelig en heel ongezellig. Veel licht in de kamer, verduisteren quasie onmogelijk . Veel lawaai van de straat, ook met de ramen dicht.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. In had een goede prijs (60), korrekte prijs,Mijn dochter eenzelfde kamer voor 100..Enkel aan te raden voor een overnachting na concert

Zeer slechte faciliteiten, slechte info van de receptie bij inchecken

Bij boeking werd niet aangegeven of het met of zonder ontbijt was en bij de incheck werd niet verteld waar de ontbijtzaal was.. deze was ook niet op de route naar de kamer en we hebben dus geen ontbijt gezien. Achteraf bleek het inclusief maar intussen was het op. De kamer keek uit op een parkeerterrein. De douche gaf een miezerig straaltje lauw water. Er hing een douchegordijntje waardoor de douche nòg kleiner werd. Er was 1 handdoekje p.p. en geen douchematje of zo voor op de grond. De haardroger bleek te bevragen te zijn bij de receptie maar werd niet vooraf verteld, hier kwam ik achter toen ik uit de douche stapte. Verder enorm gehorig, luid pratende mensen middenin de nacht, smorgens vroeg een stofzuiger en schuivende stoelen recht boven onze kamer. Enorm kabaal. Ook liep de lift vast. Dit alles voor 1 nacht 100 eur. Ik heb nooit eerder zoveel geld uit gegeven voor 1 nacht. Ik heb ook nog nooit in zon slecht hotel geslapen. De volgende morgen dit aangegeven bij de receptie. Veel ach en wee maar ze konden verder niks doen. De helft van de kosten terug had in dit geval niet meer dan redelijk geweest.

De locatie was erg goed, middenin het centrum

De ligging van het hotel is perfect!

De kamer viel wat tegen, het bed is best hard en in de ochtend was er geen warm water.

De ligging van het hotel is perfect! Leuke cafes en restaurants in de buurt! Goede plek om te shoppen en daarna wat te eten of een lekkere cocktail te drinken!

Super goed hotel.

Bij het inchecken mochten wij direct naar onze kamer. Toen we in onze kamer kwamen bleek deze nog niet schoongemaakt te zijn.

De locatie. dicht bij winkels en terrasjes om naar toe te lopen.

Douchen werd een groot waterballet

Douchen zonder haakje waar je de douchekop aan kan hangen. Maak dat even. Een TL lamp aan de muur is niet sfeervol. Gezien de locatie is de prijs ok, maar er is duidelijk heel lang geen onderhoud geweest.

Een prettig verblijf voor een citytrip naar Antwerpen!

Er is wel veel geluidsoverlast van buiten, maar dit kan komen doordat wij met raam open sliepen. Daarnaast zijn er in de driepersoonskamers maar drie stopcontacten aanwezig, dus wanneer er veel apparaten worden meegenomen zou het een aanrader zijn om een stekkerdoos mee te nemen.

Het hotel heeft een toplocatie. Bijna alles is wel op loopafstand te doen. Het personeel doet moeite om te helpen en groet ook altijd wanneer u het hotel binnenkomt of verlaat. Verder worden de handdoeken elke dag vervangen en wordt het bed opgemaakt.

Basic onderkomen op super plek in Antwerpen centrum. Geen waar voor je geld, helaas.

De accommodatie viel me erg tegen. Geen nachtkastje, geen kast voor je kleding, geen koelkastje, matige douche. Het geheel (kamer en badkamer) oogde rommelig en verouderd. Lawaaierig op de gang, heb 's nachts moeten bellen naar receptie om rust voor elkaar te krijgen.

De locatie is geweldig, direct tegen het oude centrum aan en dicht bij tram en metro. Leuke eetgelegenheden in de straat.

Niks bijzonders, alleen een bed voor het korte nachtje slapen.

Personeel was onvriendelijk en de kamer was erg gedateerd. Schoen afdrukken op het plafond te vinden, kapot schilderij en gordijnen die ook kapot waren

Ongelooflijk goede prijs/kwaliteit. Geen tierlantijntjes, maar proper en goede bedden.

Alles was ok, al bij al een positieve ervaring. Onze key card werkte niet goed, maar uiteindelijk vonden we wel de truk om de deur open te krijgen.

Het hotel wordt volop vernieuwd. Hall en ontbijtruimte zijn al klaar. Kamers moeten nog gedaan worden maar waren proper. Ik was blij dat het tapijt uit de kamer was. Na de renovatie zal dit een geweldig hotel zijn voor een goede prijs.

Het personeel was behulpzaam.

We hadden eerst een kamer waarbij we de douchekop vast moesten houden tijdens het douchen, omdat een stukje afgebroken was, de lamp aan de muur was kapot en een pitje zat niet in het nachtlampje en er hing geen douchegordijn, waardoor hele badkamer nat zou worden. Dit heb ik gemeld en toen kregen we een andere kamer en die zag er vele malen beter uit dan de eerste, dus dat hier zoveel verschil in zit, valt mij tegen...

Het personeel was behulpzaam.

Kwaliteit van de meubels.

Kwaliteit van de meubels. Zakte gelijk door het bed, hebben dit aangegeven bij de receptie en er zou wat aan gedaan worden. Dit is echter niet gebeurd.

Dicht bij de stad

Hotel kamer was vies! Badkamer vol haren en poep vlekken aan de bril! Twee keer naar de receptie toe gegaan of ze het wilde schoonmaken is er iemand langs geweest maar de grond lag nog steeds vol haren!!

Dicht bij de stad

Voor de prijs krijg je een goede kamer op een perfecte locatie

Geen mogelijkheid tot ontbijt, gelukkig genoeg ontbijtzaakjes in de omgeving

De ligging van het hotel is super! Binnen drie minuten zit in je in het centrum. De kamers zijn iets verouderd, maar voor de kosten die je maakt helemaal goed. Het hotel is momenteel aan het renoveren, wellicht dat het in de toekomst

Enkel gedaan omdat het goedkoop was.

Tv werkte niet, onmiddellijk gemeld. Zou hersteld worden. Bij vertrek nog steeds niet in orde. Het is moeilijk om de badkamer droog te houden als er douchegordijn aanwezig is. De haken en dergelijk waren er wel maar geen gordijn.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed basic en net hotel op prima plek in het centrum

Geen drinkglazen op de kamer. Lastig als je een glaasje water wilt drinken Tv hangt zo hoog dat je alleen goed kunt kijken als je op bed ligt

Goede ligging, schoon, eenvoudig en goed

Goed genoeg voor 1 nacht, maar niet langer.

Geen licht in de douche. Erg gehorig and airco werkte niet waardoor het extreem warm was op de kamer. Erg weinig handdoeken (2).

Bedden waren prima. Goede lokatie en prijs is prima.

Bouwval

Het was erg onhygiënische en er was nergens personeel te bekennen, behalve de klusjesmannen die het pand aan het verbouwen waren tot laat in de avond

De locatie was prima

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Dichtbij centrum.

Hotel zijn ze aan t renoveren, rommelig en stoffig. Kamers zijn oud, kapotte gordijnen, vies douchegordijn in badkamer. Geen mogelijkheid voor ontbijt, horecazaken in de buurt zijn laat open en vroeg dicht. TV had maar 1 zender. Geen informatie op de kamer.

Dichtbij centrum. Bed was goed en schoon

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ligging is goed

Er was geen föhn zoals vermeld staat. Badkamer moet echt gerenoveerd worden. Onverzorgd en alles behalve netjes. Personeel geeft geen informatie. Bij boeken stond niet vermeld dat er verbouwd werd. We hebben de volledige prijs moeten betalen, terwijl het eruit zag als één bouwval. Veels te hoge prijs voor het gene wat je krijgt.

Ligging is goed Bed

Voor dergelijke prijs onaanvaardbaar

Er was eenvoudigweg geen ontbijt mogelijk wegens verbouwingswerken, er was ook geen bar er waren zelfs geen bekertjes in de kamer om te drinken of om uw tanden te poetsen. De gordijnen en overgordijnen waren te smal zodat er altijd verlichtingsspleten waren. En in de nacht om drie uur zeker een uur lang gewekt zijn door geburen die in een vreemde taal zeveren is verre van aangenaam voor een nachtrust. Zeker niet meer te herhalen;

Er was geen ontbijt mogelijk, en ook geen bar !

persooneel maar de buren waren nogal hoorbaar en veeleisend

radio te kort tafel te klein bedden glijden weg meer handoeken +2bv

de kamers waren nice en proper geen opmerkingen radio te kort tafel te klein bedden glijden weg meer handoeken +2bv

Niet durven gaan door negatieve recenties

Uiteindelijk niet meer durven slapen door de vele recenties en foto's over bedwantsen!! Receptie gaf wel aan dat er een nieuwe eigenaar in zit maar alsnog niet aangedurfd.

Zeer goede ligging, comfort kan beter !

Nachtlawaai. Smalle doorgang naast het bed. Douchestang vastgekleefd met tape waardoor deze niet kon versteld worden. Stof onder het bed.

Superligging. Heel behulpzaam personeel. Goede matras. Goede douche.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Vriendelijk personeel en een goede ligging naast het centrum.

Hygiene. Vieze badkamer, deze was niet netjes afgewerkt. Beschimmeld douche gordijn, vieze vloer. Geen fohn op de kamer en de kamers waren super gehorig!! Veel lawaai op de gangen door mede hotel gasten.

Vriendelijk personeel en een goede ligging naast het centrum.

Goed hotel voor een weekendje weg .

Geen ontbijt , maar vanaf april/mei gaan ze daar weer mee beginnen (nieuwe eigenaar) en ook de kamers worden opgeknapt is ons verteld .

De ligging was top , 3 min van het centrum , Kamer was simpel maar goed . Parkeren kan je ook op de plantinkaai (gratis) en is 5 min lopen vanaf het hotel .

De kamer is ruim en proper

De badkamer is een beetje gedateerd en de muren zijn niet echt netjes, dit komt waarschijnlijk doordat ze zwart geschilderd zijn en zo niet echt fris en proper aandoen, misschien overwegen om dit in een lichte kleur te schilderen.

De kamer is ruim en proper

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Teleurstellend

Geen waterkoker. Geen ontbijt kunnen boeken en op de website staan toch andere foto's van de kamer dan dat het er werkelijk uitzag.

In de buurt van het centrum

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Het was normaal voor een nacht maar ik zou niet voor meerdere dagen kiezen.

Bij het uitcheken wist de medewerker niet dat we een nacht waren en kon niet makkelijk op de computer vinden en duurde even totdat we konden uitchekken.

Hotel is erg oud en de kamer in de derde verdieping erg oud, vooral badkamer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Slecht

Erg gehoorig, daar door vaak wakker geworden. Er werd ook gerookt en we hebben het vaker gemeld. Maar helaas wer hier niks aan gedaan. Op dag van vertrek vroegen ze hoe ons verblijf was. Wij zijden niet goed. Het verhaal over het roken en gluidsoverlast verteld. En ze konden er niks aan doen. Dus nooit meer hier heen.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Er is geen ontbijt en ook geen mogelijkheid om 's...

Er is geen ontbijt en ook geen mogelijkheid om 's morgens koffie/thee te drinken. Ook 's avonds geen bar om een afsluitend drankje te doen. Jammer, omdat 2 locaties ernaast leeg staan om een ontbijtuimte/barretje van te maken.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima ligging, goede prijs/kwaliteit verhouding.

geen ontbijt

Schone kamer, goed bed, prima douche. Centraal gelegen in de modewijk. Alle bezienswaardigheden konden we te voet bereiken. Parkeergarage naast hotel. Behulpzaam personeel. Goedkoop hotel.

prima locatie, kamer viel tegen, maar was wel goedkoop

kamers waren redelijk schoon, maar niet super. De kamers zijn erg gehorig, meiden naast ons konden we letterlijk verstaan. Badkamer erg klein, maar gelukkig wel schoon. Verder was het restaurant helaas gesloten, dus konden we aan het eind van de dag niet nog gezellig een drankje doen.

de locatie was perfect, midden in de stad. Naast het hotel is een parkeergarage, de kosten zijn € 19,- per 24 uur, dus dat is goed te doen

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Gezellig, knus en prima verblijf op een paar kleine gemissen na

We misten toch wel het ontbijten in het hotel, er was ons vooraf bekend dat dit niet mogelijk was. Omdat er geen ontbijt was, misten we ook wel een koelkast op de kamer. Ook is het parkeren duur (€19 per dag, wij waren 5 dagen).

De bedden waren van goede kwaliteit en de locatie is een uitstekende uitvalsbasis om de stad te verkennen. Het personeel was vriendelijk en we hadden geen last van omgevingsgeluiden. De airco was lekker warm ingesteld.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ik kom nooit meer voor deze prijs

Er was geen ontbijt bij )sinds drie weken afgeschaft ) Ook geen koffie of thee op kamer Geen handdoeken Slechte verwarming en tocht Prijs in verhouding tot kwaliteit VEEL te hoog

Voor musea bezoekers is(bijna) alles op loopafstand. Alleen erg gehorige kamers..

De kamers waren ENORM GEHORIG. Als de buren een speld lieten vallen kon ik het nog horen.

De lokatie was perfect. Op loopafstand van de meeste toeristische bezienswaardigheden. Erg vriendelijk personeel.

Het was erg dichtbij het centrum.

Het was erg dichtbij het centrum. De hotelkamer was heel netjes. De dag van uitchecken konden we onze koffers daar de hele dag nog laten staan wat erg handig was

Prima voor 1 nacht

Er was geen mogelijkheid om te ontbijten, daarom was het wel fijn geweest als er in ieder geval een waterkoker stond met wat zakjes thee/koffie etc. De kachel deed het niet, terwijl het buiten toch -6 was. De airco kon wel op warm worden gezet. Haardroger was niet aanwezig; staat wel vermeld. De foto's op de website schetsen e.e.a. mooier dan de werkelijkheid. Maar voor 1 nacht was het prima. Het oogde verder ook schoon.

De locatie is goed; midden in het centrum van Antwerpen. Restaurants en winkels op loopafstand. De ruimte van de kamer was groot genoeg voor 1 overnachting. De bedden waren redelijk goed. Jongen aan de balie was heel vriendelijk.

Simpel

Er is geen waterkoker of iets aanwezig ook geen klein koelkastje en dat zorgde wel een beetje voor problemen ook kwamen ik en mij vriendin in de ochtend in het hoten na een nacht feesten en zaten er 2 enge mannen ik denk dronken in de lobby en gingen naar ons schreeuwen ik en mij vriendin zijn toen snel naar boven gerend.

Dat we op de 4e verdieping zaten en de super lieve roomservice jongen

niet duur en goed voor één of twee nachtjes...

Geen licht genoeg in de kamer en badkamer (die super klein is) Als dame moest je bijna op je gevoel je make-up aanbrengen want je zag praktisch niet wat je deed. Het extra bijgeplaatst bed was absoluut niet van dezelfde kwaliteit als de bedden die er stonden en moest een collega stram en stijf de morgen beginnen.

Bij boeken van het hotel had ik een ontbijt gevraagd voor 3 personen maar toen we incheckten zei men ons dat men dat niet meer deed en dat men besloten had om de ontbijtruimte te verhuren aan derden. Spijtig want hadden niet veel tijd omdat we al om 9h30 op een opleiding in Berchem moesten zijn. Dan maar naar de Panos geweest....

Simpel schoon hotel, puur ter overnachting, zonder ontbijtservice of avondeten.

Er is geen ontbijtservice, daar het deel van de ontbijten verhuurd gaat worden aan derden. Het gaat hier dus puur om een overnachting, zonder enige andere voorziening.

Centraal gelegen hotel nabij centrum, schoon, maar erg simpel, zonder enige luxe. Denk aan uw eigen shampoo/doucheschuim.

Erg gehorige maar leuke gezinskamer tevens goede parkeergelegenheid. Hygiene kan beter

ERG!gehorig(ook asociale medehotelgebruikers die om half 5 lopen te schreeuwen en bellen) Doucheputje liep niet door Er lag nog viezigheid achter het bed.(o.a een plastic vork..niet te missen dus🤔)

Na alle verhalen over bedwants en slechte hygiene is het ons enigzins meegevallen, goede bedden. Leek wat te zijn opgeknapt? Al met al goed verblijf gehad.

Personeel was vriendelijk.

De gang is een beetje smoezelig. De badkamer is aan renovatie toe (plankje in de douche was los, tegeltje kapot en geen wcrolhouder). Erg gehorig, maar s nachts was het gelukkig stil.

Personeel was vriendelijk. Locatie uitstekend. Voor slapen en douchen is het prima, maar verwacht absoluut geen luxe.

De locatie was goed

De bedden zakte in. Heel rot geslapen daardoor en last van onze rug. Kleine kamer. Geen tweepersoonsbed zoals wel vermeld In de advertentie. Erg teleurstellend allemaal.

De locatie was goed

4,5
    geschikt logement omdat we in de kammenstraat een...

het hotel heeft zeker betere tijden gekend!! De ontbijtzaal is troosteloos ongezellig, en hygiëne op de kamer is niet OK

geschikt logement omdat we in de kammenstraat een voorstelling geboekt hadden en we niet meer met het openbaar vervoer naar huis konden,

Het hotel was teleurstellend, Antwerpen is echt een toffe stad

De spiegel in de kamer was echt vies. Er was geen handdoekje of kleedje voor op de grond on de badkamer, was dus glad en koud als je de douche uit kwam. Er was geen zeep, wel toen we er om vroegen. De verwarming was kapot en het vroor buiten dus moesten we de kamer met airco verwarmen en die hing in het gangetje dus duurde best lang. De extra deken was echt vies, zaten etensresten in en heel veel glitter dus alles onder.

De ligging van het hotel was fantastisch. De douche was fijn.

Prima voor een nachtje.

Was geen ontbijt beschikbaar en het was duidelijk een rokerskamer (bah!) . Beiden niet fataal voor die ene nacht die wij geboekt hadden, maar zou wel bezwaarlijk geweest zijn als we langer gebleven hadden.

Locatie en prijs

Nooit meer

De hygiëne liet te wensen over. Veel geluidshinder. Hebben niet kunnen slapen door vreselijke jonge gasten heel de nacht hebben ze aan het kabaal maken geweest. Was een nachtmerrie vreselijk

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goede locatie om de oude stad te verkennen.

De muren zijn behoorlijk dun. Je hoort het dus als de buren laat thuis komen, of besluiten een leuke avond in de hotelkamer te hebben.

Goede locatie om de oude stad te verkennen. Prima douche en bed.

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Lage prijs en top locatie dan kan je geen luxe verwachten

Eenvoudige kamer. Onze kamer zat naast een generator en het was behoorlijk koud op de kamer.

De locatie is top. Personeel behulpzaam. Bedden zijn prima evenals warme douche.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Kussen.

Prijs kwaliteit klopte... goedkoop hotel, dus simpele kamers, maar prima voor 1 nachtje. Geen luxe, maar daar is de prijs ook niet naar. Qua ligging fantastisch.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De bedden waren erg fijn, en het was prettig dat er extra...

Jammer dat er geen ontbijtbuffet meer bij zat!

De bedden waren erg fijn, en het was prettig dat er extra dekens waren. Ook erg fijn dat we schone handdoeken kregen, ook al waren we er maar 2 nachten. Daarnaast vond ik het fijn dat we 3 eenpersoonsbedden hadden. Er hoefde gelukkig niemand op een slaapbank of iets dergelijks.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het was geen enkele euro meer waard

Enorm gehorig, smoezelig, gedateerd, stonk naar rook + we werden om 08.00 uur wakker gebeld door de receptie (ze hadden het verkeerde kamernummer - maar excuses konden er niet vanaf!)

Prachtige locatie om Antwerpen te bewonderen en op pad te zijn.

Een likje verf , nette vloer en deugdelijk licht had al het verschil gemaakt. Dus smoezelige/vuile muren, tl-verlichting met losse bedrading, zeer muffe lucht (!), heel erg gehorig, en parkeren duur. Maar hygiëne is te doen.

Het bed was goed en schoon, de locatie fantastisch, maar daar is alles mee gezegd! Was meer een hostel met eigen badkamer. Puur en alleen om te douchen en slapen dus.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Top locatie!

10 euro voor ontbijt was erg prijzig, gebrek aan pistoletjes en ommeletjes. Verder bleef de douchekop niet hangen, hadden we uitzicht op de parkeerplaats en hadden we ‘s nachts erg veel overlast van de buren door de kartonnen scheidingswandjes.

Top locatie!

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ongelooflijk goeie locatie, 22 pp, prima kamer en toilet...

Ongelooflijk goeie locatie, 22 pp, prima kamer en toilet gezien de prijs. Helaas geen ontbijt beschikbaar wa t wel op de website staat, maar supermarkt om de hoek met verse koffie en broodjes.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima bedden, heerlijk geslapen.

De vloer in het hotel was wat plakkerig.

Prima bedden, heerlijk geslapen. Lekkere restaurants in de buurt en lopend of met de tram is alles prima bereikbaar.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

voor kort verblijf/prijs was het goed.

toch lawaai(s nachts, airco, isolatie) in kamer, geen stopsel aanwezig in lavabo, 2 kleine handdoeken niet aanwezig.

Bedlinnen top, bad, lavabo, wc perfect, prijs/ kwaliteit is goed, ligging/prijs heel goed, dicht bij centrum. Vriendelijkheid en rust van de jongen aan de balie.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Teleurstellende accomodatie

Bad(kamer) niet schoon. Foto’s met groothoeklens doen een luxere accomodatie vermoeden. Bij aankomst kamer steenkoud. Geen minibar en föhn. Zoals site wél beloofd

Comfort bedden

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

het heeft een ideale ligging om de stad in te gaan en het...

het ontbijt viel erg tegen in een koude kille omgeving werd het ontbijt geserveerd je kon niet echt kiezen wat je wilde eten het werd allemaal op een bord gelegd en dat kreeg je het was matig . fruit schijfjes die erbij lagen waren uitgedroogd .

het heeft een ideale ligging om de stad in te gaan en het metro station ligt om de hoek

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Matig hotel, goedkoop maar geen aanrader

De kamers waren heel lawaaierig. Ik vroeg om de kamer iets langer te mogen houden en dat ging eerst absoluut niet omdat zogezegd alles volboekt was. Tot ik ging aandringen en een supplement van 15 euro betaald heb... ook heb ik 3 maal moeten bellen naar de receptie voor de juiste code van de wifi...

Fijn hotel voor stedentrip midden in centrum.

Uitzicht op parkeerdeck van de parkeergarage, kamers zijn simpel maar de prijs kwaliteit verhouding is in orde.

Prima hotel voor een weekendje stedentrip. Prijskwaliteit verhouding is helemaal in orde. De ligging is perfect midden in het centrum van Antwerpen.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Verblijf was prettig, ook diner restaurant was goed.

Kamer wat gedateerd. Balkondeuren sloten niet goed. Balkon uitzicht op zee maar ook op een rommelig dak. Opbergkasten licht beschadigd. Radiator achter vitrage en gordijn verstopt. Badjas gescheurd onder de arm.

Ruime en schone kamer met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

het personeel is vriendelijk ;

De hoofdkussens zijn dringend aan vervanging toe. Waarom komen de foto's van op het internet niet overeen met hoe onze kamer er uit zag. De kamers en ook de badkamer zijn aan een opfrissingsbeurt toe. Ook de gangen. De handdoeken zijn nogal versleten

het personeel is vriendelijk ; de kamer was netjes gepoetst

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Waarvoor ik het nodig had OK. Voor een langer verblijf zijn er betere mogelijkheden.

Het personeel kan gerust wat vriendelijker en het spijtig dat je niet in het Nederlands kan geholpen worden. De keuze wat te eten s'morgens kan gerust wat uitgebreider en de eieren kunnen gerust wat zachter gekookt. De accommodatie op zich is niet neiuw meer en dat toont zich hier en daar en de lift en gang is donker en ongezelling. Wat meer licht zou niet slecht zijn.

De kamers waren redelijk, het bed was goed en het sanitair was in een kamertje apart. Gangen donker en ongezellig, De maaltijd s'morgens was rudimentair. Kaas en kippefilet als charcuterie en erg hardgekookte eieren. Eén koffie en Nederlandsonkundig personeel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

slapeloze onrustige nacht

de muren zijn van karton en onze buren begonnen dronken en vol om 4 uur 's nachts de tent te slopen. Toen wij dit 's morgen bespreekbaar wilden maken bij de receptie haalde de dame in kwestie haar schouders op en ging door met haar 'ding'. Het hotel was best achenebbisj dus besloten buiten de deur te ontbijten. de bedden waren schoon en prima maar het was geen verblijf om op terug te kijken. Ik betaal liever iets meer voor een Oede nachtrust en respect naar elkaar

ons beviel het meest de plek waar het hotel staat, ideaal voor een dagje solden shoppen

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De locatie is geweldig, personeel is vriendelijk

Dat er alleen maar handdoeken lagen om te douchen, en niet voor je handen te drogen. €10 voor het ontbijt is wel veel geld voor het geen wat je krijgt.

De locatie is geweldig, personeel is vriendelijk

Kan beter

De kamer stonk naar sigaretten toen ik binnenkwam. De tapijten in de gang zaten vol vlekken en er was op de lamp in de kamer getekend slechte verlichting overal de badkamer was ok maar de douche had alleen koud water . De lift was wel hoorbaar tot in de kamer en de kamer was ook ijskoud ! De kamers waren opgeknapt maar leek nog altijd zen beetje goedkoop ik moet 67 euro betalen zonder ontbijt en vond deze prijs te hoog voor de kamer die ik kreeg

Het was rustig en lag in een goede buurt met leuke restaurants in de buurt