Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Brussels Vilvoorde 3-sterren

Luchthavenlaan N 2, 1800 Vilvoorde, België

#3 van de 4 hotels in Vilvoorde

Overnachting na een party

Mijn verblijf was te kort om echte tegenvallers te noteren.

Het is een zakenhotel. nabij het staion van Vilvoorde op de hoofdlijn Brussel-Antwerpen en met een stopplaats voor de autobussen van de lijn van en naar de luchthaven (ongeveer zes per uur). Geen luxe hotel maar wel een no-nonsense met een goed bed en voor mensen met een job te doen ontbijt om halfzeven. Naar Belgische normen goed ontbijt. Is wel een beetje aan herinrichting toe.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vuile vlekken in het tapijt, losse stopcontacten, plakkende...

Vuile vlekken in het tapijt, losse stopcontacten, plakkende vloer badkamer, vuile tegels douche,... kortom slechte hygiëne. Deur afsluiten van binnen lukte niet, geen veilig gevoel. Had vooraf betaald en werd opnieuw gevraagd om te betalen...

Kamer en ontbijt ok. Personeel allesbehalve commercieel ingesteld.

Maanden geleden reservatie onmiddellijk geannuleerd wegens foutieve invoer gegevens. Bevestiging annulatie ontvangen. Bij aankomst in hotel blijkt deze annulatie toch niet te zijn doorgegaan. Verplicht om alsnog twee kamers te nemen. Personeel was zeer halsstarrig en weigerde, ondanks voorgelegde annulatiebevestiging, enige tegemoetkoming te doen en verplichtte ons de twee kamers te betalen, alhoewel we slechts één kamer gebruikt hebben.

Ontbijt ok.

Eenvoudig, maar prima voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Airco en lamp deden het niet. Maar het ergst: Onze kamer is twee dagen achter elkaar niet schoongemaakt. Aan de balie hebben we toen keurig schone handdoeken gekregen, maar in een hotel mag je wel verwachten dat men in ieder geval de prullenbak leegmaakt of wc papier aanvult. De schoonmakers hebben onze kamer echt 2 dagen achter elkaar niet aangeraakt en we zaten toch echt gewoon midden op een gang.

De bedden sliepen prima en de prijs was erg aantrekkelijk. Prima kamer en 24 uur per dag iemand bij de balie.

Ontzettend vlotte en fijne man aan de in- en uitcheckbalie

De kamer rook muf. Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat ze stonk. De vriendelijke man aan de balie beloofde me om housekeeping nog eens langs te sturen (ik moest weg) en zei dat hij nog nooit klachten hierrond had gehad. Een collega vertelde me dat hij een jaar geleden meteen weer vertrokken is juist door dit probleem. Ik had het raam laten open staan en toen ik enkele uren later terugkeerde was het redelijk.

Ontzettend vlotte en fijne man aan de in- en uitcheckbalie

Het grote bed en het was er stil

Ik had vooraf aangegeven dat ik s nachts zou aankomen. Ik heb daar een half uur staan aanbellen voor de deur opengedaan werd, erg triest want ik was erg moe. Envelop meteen naar bed

Het grote bed en het was er stil

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Agressieve receptionist slaat man met zware...

Agressieve receptionist slaat man met zware gezondheidsproblemen zo hard dat hij in het ziekenhuis op spoed beland met blijvende letsels. Zulke medewerkers zouden onmiddellijk ontslagen moeten worden. Deze agresieveling is van vreemde origine en zal gerechtelijk vervolgd worden. Schadevergoeding gaat geisd worden.

hierna niet meer !!

het dekbed is loei zwaar het ontbijtbuffet is schandalig duur ( € 11 ), werd 1e ochtend niet aangevuld en de broodjes waren kurkdroog

het bed was goed , het feit dat van onze 2 nachten er maar 1 x ontbijtkosten in rekening werden gebracht i.v.m. schandalig droge broodjes en geen aangevulde scrambled eggs en bacon de eerste ochtend.

Alles was ruim voldoende, maar voor een overnachting

het ontbijt was matig De bewegwijzering naar het hotel was zeer slecht, het blijkt een klacht te zijn, die al een lange tijd bekend is en waar niets aan gedaan wordt. Wij zullen daarom het hotel niet aan anderen aanbevelen en hen het lot besparen van een lange zoektocht naar de ingang.

de bedden waren uitstekend

Voor een lange vakantie zouden we een ander hotel zoeken met meer activiteiten

De douche had wat schoner kunnen zijn. Bij het ontbijtbuffet hadden de broodjes wat verser mogen zijn en hadden het zoete beleg beter niet in grote potten kunnen zitten maar in kleine verpakte porties.

Het personeel was over het algemeen vriendelijk en het diner was goed. Bedden waren schoon en netjes

De gratis beveiligde parking is zeker een plus: wel erg...

Het gratis internet is bij momenten erg traag, vooral naarmate er meer gasten toekomen: waarschijnlijk wegens de beperkte (gedeelde) bandbreedte...

De gratis beveiligde parking is zeker een plus: wel erg slecht aangegeven dat de inrit achteraan het hotel gelegen is en je dus een blokje moet oprijden om er te geraken, maar eens je het weet, is dat geen enkel probleem.

Positieve ervaring

Het hotel kan zeker een opfrissing gebruiken. Verder was alles prima!

Het hotel is voorzien van een ruime gratis parking en is op 10 minuten verwijderd van de luchthaven. Het personeel was heel vriendelijk. Er is een beperkte kaart in het restaurant maar de kwaliteit was goed en verzorgd. Wat ik als enorm positief heb ervaren is dat je niets hoort van de kortbij gelegen treinsporen. Prima locatie!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Goede locatie, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het ontbijtbuffet is 23 euro voor 2 personen. Dat is een klein beetje aan de prijs voor het gebodene.

Goede locatie, 10 minuutjes rijden vanaf Zaventem en 5 minuten lopen naar station Vilvoorde. Vanaf station Vilvoorde frequente verbinding met Brussel Centraal (Grote Markt). Gratis parkeren voor gasten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Het hotel is totaal versleten, badkamer lijkt op het eerste...

Het hotel is totaal versleten, badkamer lijkt op het eerste gezicht schoon. Maar als je beter kijkt is dat niet zo , de doucheslang is vergeelt, de syfon onder de wasbak heeft vieze bruine randen. In de kamer zitten vlekken in de vloerbedekking. Het ontbijt is slecht oude broodjes, toen ik mijn ei wilde pellen was het eiwit nog vloeibaar. Weinig keuze in een koud restaurant. Zelfs de sapglazen zaten vol met glascorrosie. Ik heb 77,50 betaald voor mijn kamer maar dat was het echt niet waard.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Zaken

Af en toe wat lawaai op de gang of slaande deuren.

Goede locatie en goede prijs/kwaliteit. Goed voor 1, nacht op doorreis of als tussenstop. Propere badkamer en kamer. Auto kan op parking aan hotel

Prima verblijf voor een weekendje Brussel. Goede verbindingen met de stad.

Stopcontact naast het bed ontbreekt. De kamers zijn redelijk gehorig. Douchen in het bad is niet ideaal. Geen handgrepen aanwezig om veilig uit het bad te stappen. Het warm water in de douche stopte opeens!!

De kamer bevat alles wat je nodig hebt. Bedden zijn schoon. Badkamer is standaard. Er is geen lawaai van verkeer of de trein. Parkeergelegenheid ruim voldoende op eigen terrein.

Het kan altijd nog beter !!!

Het is jammer dat er geen actuele Nederlandse tv-zenders zijn ( Ned. 1,2 en 3) BVN geeft alleen oude uitzendingen. Daarnaast ontbreekt een instapdouche. Huidige situatie (bad) is lastig voor oudere mensen. Moeilijk in en uit te stappen.

Hotel is rustig gelegen. Dat was zowel binnen als buiten goed merkbaar. Geen hinder van de treinen gehad.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Locatie ligt super.

Een beetje oudbollig. Douchekraan hing wat los aan de muur.

Locatie ligt super. 200m verder ligt het station om naar Brussel te gaan. Je kan de parking gratis gebruiken. Kamer was proper en netjes, maar oogde minder clean door ouderdom.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Goed hotel op korte afstand van de luchthaven. Beveiligde parking. We hadden dit hotel geboekt omdat we een vroege vlucht hadden vanaf Zaventem en het hotel heeft absoluut aan onze verwachtingen voldaan zowel qua ligging als qua slaapcomfort. Er is een bar en een restaurant dus als je laat aankomt hoef je niet meer te zoeken om nog iets te drinken of te eten.

Aangenaam hotel,en goede ligging.

Aan het onthaal zeer goed geholpen.Bij de boeking was er iets misgelopen,maar die heer aan het onthaal was zéér vriendelijk, en zocht naar een oplossing.Was hem niets teveel.Ook het ontbijt was voor ons zeker in orde.Ligging zeer makkelijk om Brussel centrum te bereiken met de trein.Prijs/kwaliteit in orde

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Teleurstellend

Ontbijt was beperkt en alles was voor verpakt en afgebakken terplaatse dus geen vers brood van de bakker. Kamers niet proper en verouderd

Personeel was vriendelijk.

Veel heb ik niet te zeggen hebben er maar 1 nacht verbleven .

Dat de betaling niet vlot verliep bij het uitchecken omdat de computer uitviel of beter gezegd niet functioneerde zoals het hoorde.

De kamer in orde. Eten super. Het wekken was oké bestelde taxi was op tijd. Alles vlot verlopen.

Niet wat wij verwachtten.

Kleine kamer ( op bed tv moeten kijken), receptionist die verkeerde kant uitwijst ((naar het centrum) op de vraag waar je je hond kunt uitlaten en daar was geen gras, receptionist die op vrijdag zegt dat vanavond de keuken dicht is. Niet erbij vertelt dat het hele weekend het restaurant dicht is. Op zaterdagavond was de parkeerplaats overvol. Grootste tegenvaller: niet open zijn van het restaurant, dus na lange dag door de regen het dorp in moeten om een restaurant te zoeken. Dan hadden wij wel een budgethotel zonder keuken kunnen boeken ipv Campanile.

Dat er huisdieren meemochten. Waterkoker op de kamer.

Zaken

Wat oudbollig, heeft wat opfrissing nodig.

Goede locatie en ruime parking. Niet het beste/modernste hotel, maar alles is aanwezig. Enige reden voor mij om dit hotel te boeken voor zaken is de locatie.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Niets, alles was prima.

Het was de tweede keer in dit hotel. Andere kamer dan vorige keer en deze was iets beter : geen lampjes stuk, alles was proper en net. Goed bed, heb er goed geslapen. 2e Set handdoeken gevonden. Vorige keer niet, is nochtans aangegeven met een briefje in de badkamer waar ze liggen.

Nooit meer.

- Haardroger in badkamer werkte niet. - In het weekend is er geen kok in het restaurant. Dit is niet vermeld op de website. - Ontbijtruimte is een ongezellige, inspiratieloze, koude boel. - Personeel weet niet hoe de fruitsapmachine moet bijgevuld worden.

Kamer was oké.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

nooit meer

Geen eten in restaurant wel een diepvries pizza. S'avonds in de bar was de zoete witte wijn op en het bier was ook al op er was nog wel 0 procent bier. Maar dat is volgens de serveerster ook bier. De serveerster zat liever met haar vriendin achter in het restaurant te eten dan klanten te bedienen. Je moest haar gaan halen als je iets nodig had. Wat voor ons een leuke tussenstop voor een zonvakantie moest zijn is 2 een fiasco geworden. Geen gezelligheid geen interesse in gasten. Nooit mee en sonde van mijn geld.

het bed

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed, we gaan er zeker terug.

Het ontbijt was het enige minpunt. Zondagmorgen was het spek volledig doorbakken en de eieren bijna koud, maandagmorgen was het net alsof we de koeken en broodjes van de dag ervoor kregen. Spijtig, al de rest was goed.

De ontvangst: heel vriendelijk. Verhouding prijs/kwaliteit: OK.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Een totale terug betaling zou zeker aan te raden zijn om inde toekomst nog de keten te gebruiken

Bed was afgrijselijk

Afgrijselijk slecht bed , doorgelegen , kraken bij de minimaalste aanraking . Zodusna een nacht zonder slaap beviel er dus niets in verhouding .

• Beoordeeld op: 12 november 2017

nooit meer!!

hele vieze kamer. alles vol haren. De vloerbedekking voor de badkamer was door en door nat. Toilet niet schoon. Ontbijt liet te wensen over. vriendelijkheid personeel was ook niet echt top.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Het ontbijt was oké, redelijk uitgebreid maar toch van te...

De prijs- kwaliteitverhouding is echt niet oké. 120 euro voor een nacht in een hotel dat amper twee sterren waard is; waar het bed kraakt bij de kleinste beweging en waar er schimmel op de muren hangt. Voor een lagere prijs slaap je bij The Lodge in luxe. Schande... Wel vriendelijk personeel aan de bar en aan de receptie.

Het ontbijt was oké, redelijk uitgebreid maar toch van te lage kwaliteit om er 11.50 voor te betalen.

Ik had voor mijn zoons een kamer geboekt met mijn creditcard...

Ik had voor mijn zoons een kamer geboekt met mijn creditcard via Booking.com. Bij aankomst konden ze zonder problemen inchecken maar bij vertrek moest er toch worden afgerekend. Aangezien mijn zoons niet over mijn creditcard beschikte werden zij verplicht op andere wijze te betalen. Een vervelende en vooral ongewenste situatie.

Mijn gedacht

We waren er met 2 personen, maar er was maar 1 set handdoeken. Toegang tot parking kon beter aangeduid. Bedlampje was stuk, andere was beschadigd. Dit geeft een onverzorgde uitstraling.

Ik was er maar 1 nacht voor zaken, maar dit hotel was daarom ideaal : goed gelegen (nabij station)en op amper 5 min rijden van de autosnelweg. Zeer grote parking (wel wat moeilijk te vinden), weinig geluidshinder. Prima prijs/kwaliteit, propere kamers en badkamer.

Handige locatie voor overnachting voor vroege vlucht vanaf Zaventem

Bedden sliepen niet heel lekker. Kamers klein en erg basic. Maar als je alleen overnacht, heb je niet meer nodig.

Locatie goed als je vroeg moet vertrekken vanaf Zaventem, en niet duur.

Prijs kwaliteitsverhouding is oke

Het rook wat muf in de kamer en het personeel was niet echt vriendelijk

Het was goedkoop en goed voor 1 nachtje. De ligging was ook centraal en gemakkelijk met de auto te bereiken

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Locatie naast het station van vilvoorde was ideaal.

Aangeven waar je moet inrijden met de auto om op het terrein te komen.

Locatie naast het station van vilvoorde was ideaal. In een kwartiertje in Brussel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

ok voor 1 nacht

Borden naar hotel toe slecht zichtbaar op de weg. (oude) Rooklucht in de gangen. Badkamer was ontzettend nat na douchen en geen afvoerputje. Slechts 1 stopcontact. Wifi wel aanwezig maar erg traag. Receptie was onbemand, moest daar lang wachten om in te checken, omdat de receptioniste ook bedient in het restaurant. Uitrijden met auto alleen met ticket. Staat nergens aangegeven, dus moest terug om ticket te halen.

niets speciaals. Rustig. Ontbijt was ok. Niet heel uitgebreid, maar voldoende. Bewakingscamera's in de gangen prima, maar bij de receptie zat niemand, dus heeft weinig nut. Lift alleen bedienbaar met pasje van je kamer.

Slapen en doorreizen

Op de site van booking.com staat dat er ook een restaurant in het hotel is , nee nee nee niet dus , na een lange reis wilden we doorreizen naar het hotel en daar ook eten , geen restaurant geen eten , we moesten weer in de auto een stuk rijden om wat te eten terwijl vermeld staat op booking.com en ook bij het hotel staat dat er een restaurant geopend was , volgens het personeel waren wij niet de eersten die daar opmerkingen over hadden , het personeel had de manager meerdere malen opgewezen maar de manager doet er niets mee

Ontbijt en personeel goed

veel parkeergelegenheid, kamer ruim genoeg

toegangsdeur 's avonds gesloten, moet eerst personeelslid komen om deur te openen. Geeft onveilig gevoel

veel parkeergelegenheid, kamer ruim genoeg

Prima locatie voor stedentrip Brussel.

Het bed was hard

Prima locatie, goed te bereiken vanaf vliegveld zaventhem(15 min auto) met gratis parkeren bij de accomodatie. Binnen 5 min lopen op station Vilvoorde waar je voor 6€ PP met de trein in 20 min in hartje Brussel bent. Lekkere docuhe en goede koffie.

Onderweg naar vliegveld Brussel is Campanile in Vilvoorde een prima onderbreking.

De kamers zijn erg warm. Vooral in de zomer. Hebben hier al meerdere keren gelogeerd en een airco zou volgens mij de oplossing zijn!

Prima accomodatie voor de doorreis.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Enige pluspunt: de prijs (promo €41). Volgende keer lokt zelfs dát me niet meer terug.

Hygiëne!!! Koffiesporen van vorige gast op "bureautje". "Remsporen" van vorige gast in toiletpot en onder -bril. Schaamhaar aan kraan lavabo. Afstandsbediening van tv was vuil en plakkerig. M.a.w. ik ben even beziggeweest om het daar wat proper te maken. Net zoals vorige keren. Handdoeken zagen er proper uit maar stonken naar oud frituurvet. Wat ik niet kon poetsen: die vreselijk vieze tapijten! Verschrikkelijk! Nu weet ik weer waarom ik hier nooit meer wou terugkeren (Mijn geheugen is héél slecht). De prijs had me toch teruggelokt. TV-kanalen enkel te bereiken door op + en - knop te drukken, reageerde niet op nummers intikken; maar da's niet zo erg vergeleken bij die hygiëne. Parking verlaten kan alleen met een code die je krijgt aan de kassa, dat wist ik van vorige verblijven. Niemand vd 3 verschillende receptionisten (in-checken; vragen of parking verlaten nog zo werkte; uit-checken) heeft dat spontaan uitgelegd. Ook niet aan andere klanten toen ik stond aan te schuiven. Met gevolg: je staat voor een slagboom die je niet openkrijgt, je mag terugkeren om je ticketje te halen, weer staan aanschuiven aan de receptie. Wi-fi wordt ook niet spontaan uitgelegd. Je voelt je hier echt niet welkom (nu ja, als werknemer zou ik hier waarschijnlijk ook gedeprimeerd en apatisch worden!). Geen airco noch ventilator. Alleen een klein venster dat bovenaan een op een spleetje openkan. Nog es geïnformeerd hoeveel het ontbijt weer kostte, want ik had niet veel tijd om elders te gaan ontbijten zoals de laatste keer (+ die "elders" was nu moeilijk bereikbaar wegens wegenwerken). €11,5 euro!?! Voor wat afbak-broodjes en hesp die over tijd is... (+ kaas + confituur van povere kwaliteit + slechte koffie + mierenzoet industrieel "fruitsap"). Neen dank u wel. 'k Heb toch weer elders veel lekkerder ontbeten voor minder geld.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Uitgescholden door het personeel

Wij zijn uitgescholden door het personeel. Bij het uitckecken dachten wij al betaald te hebben via booking.com (wat niet het geval was) dus mijn man vroeg de Afro Amerikaanse man vriendelijk dit even te checken via zijn telebankieren. De man begon ons vervolgens te schreeuwen en zei dat we per direct moeten betalen. Mijn man en ik voelden ons onveilig en de man was niet te rede vatbaar. Een verschrikkelijke ervaring. Tevens was de kamer vies, zonder schone handdoeken en schone lakens. Wij zijn teleurgesteld.

Niets na lang denken

Klant onvriendelijk. Water afsluiten binnen 5 minuten voor onbestemde tijd en 2 man moet nog douchen. Zeer matig relatief duur ontbijt.

Niets na lang denken

de douche was kapot, aangezien we maar 1 nachtje bleven en...

de douche was kapot, aangezien we maar 1 nachtje bleven en s'nachts om 04.00uuur het hotel hebben verlaten hebben we alleen maar een melding gemaakt en verder geen actie ondernomen.

na een gezellige avond met vrienden uitrusten,slapen vooraleer terug naar huis te rijden !

de douche kop kwam los tijdens het douchen !maar ja dat nemen we er wel bij !

vriendelijk onthaal !behulpzaam personeel aan receptie (we zochten naar de weg voor onze afspraak in een restorant in de buurt -Taste Brasserie -en onze gps deed het niet meer -de persoon aan de receptie hielp ons zonder probleem door het op te zoeken via google map )hadden een afspraak daar voor een vrienden reunie en geen PC bij ! heel erg bedankt voor de spontane hulp !het restorant was vlakbij,daarvoor had ik het hotel gebookt trouwens :-) na een gezellige avond met vrienden was het leuk om een nacht door te brengen in een confortabele eenvoudige kamer in een bed met een goeie matras en s'morgens uitgerust naar huis te rijden (maar 1 uurtje rijden maar toch gezelliger dan midden i de nacht )

Restaurant gesloten tijdens weekend en feestdagen.slechts twee parkingplaatsen voor mindervaliden.

ligging hotel Warme dranken op kamer Restaurantvoor

Hotel op zeer goede locatie.

De kamer die ik had was een beetje "uitgeleefd". Niet echt slecht, maar er mag wel 'ns wat onderhoud worden gepleegd.

Locatie is goed. Voor zowel aankomst per auto alsook met de trein. Auto kan gratis worden geparkeerd op de privéparkeerplaats van het hotel. En voor een bezoek aan Brussel is men na ongeveer 10 minuten lopen op het NMBS treinstation van Vilvoorde vanwaaruit in ongeveer 20 minuten naar het Centrum van Brussel kan worden gereisd.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prijs/kwaliteit.

Hadden gevraagd om ons te wekken, maar hadden verkeerd kamernummer gebeld. Gelukkig had ik zelf mijn GSM ingesteld.

Prijs/kwaliteit. Ligging aan het station Vilvoorde. We genoten geen ontbijt omdat we te vroeg naar de luchthaven moesten, dus geen oorddeling hierover.

rustig, dicht bij station, lekker ruim ontbijt, vriendelijk...

koelkastje op kamer zou mogen maar is geen noodzaak, stop voor bad en lavabo paste niet

rustig, dicht bij station, lekker ruim ontbijt, vriendelijk personeel

Dat het hotel om de hoek van het station was dus je liep er...

De meneer die achter de receptie stond!! Heel chagrijnig en ongeïnteresseerd. Wij vroegen of we snacks te koop waren, toen werd er gesuggereerd die wel duur was voor ons!! Hele vieze vloeren. Nee echt een afknapper om hier je vakantie te beginnen. Betalen we liever wat meer de volgende x.

Dat het hotel om de hoek van het station was dus je liep er zo naar toe.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

NIET GEBRUIKEN !!!

Dag 1 : Geen verwarming. Dag 2 : Om 02.00 's morgens waterleiding defect. : kamer onder water. Antwoord directie : "we doen geen investeringen meer".

• Beoordeeld op: 19 april 2017

zeer goede verhouding prijs/kwaliteit

Jammer genoeg, zoals in de meeste hotels, geen thermostaatkraan in de douche. Het tapijt in de kamer ziet er niet meer al te fris uit. De bar en ontbijtzaal zijn iets te koel ingericht, ze nodigen niet uit om te blijven.

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Kleine, maar functionele kamer met zeer goed bed en matras. Zachte handdoeken

• Beoordeeld op: 7 april 2017

WiFi is niet beveiligd. Douche in bad, aparte douche zou voor veel mensen handig zijn i.v.m. het gegeven dat je in bad moet stappen om te kunnen douchen. Het hotel kan wel een likje verf gebruiken aan de binnenkant.

Ontbijt was goed, vriendelijk personeel, prima locatie voor uitstapjes in omgeving(Brussel), dicht bij treinstation. Bedden goed, douche goede waterstraal.

De Kogel biefstuk (gerecht) was extreem mals en uitstekend...

Kleine spraak verwarring of ik wel of niet ontbijt had gebruikt (niet dus)

De Kogel biefstuk (gerecht) was extreem mals en uitstekend bereidt door de kok. Personeel erg attent, en goed vertoeven.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Ontbijt was OK, maar de broodjes waren niet vers.

Wij hadden voorzien om ter plaatse te kunnen eten want dit valt te lezen op de website en de publiciteitsfolder op de kamer (een onstpannend moment etc). Dat blijkt op een vrijdag/zaterdag/zondagavond niet het geval te zijn! Dat is misleidend, want een opgewarmde stuk pizza is geen alternatief voor een degelijk eetmoment.

Ontbijt was OK, maar de broodjes waren niet vers.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prima verblijf! Helemaal goed!

Een prima hotel om te verblijven als je een (vroege) vlucht vanaf Brussels Airport hebt. Fijne rustige kamer, heerlijk bed en een goede badkamer. Meer heb je niet nodig. Ontbijt is compleet en lekker. Helemaal goed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Confortabel verblijf als je vroeg in Brussels Airport moet zijn, en files wil vermijden.

Het feit dat we bij aankomst aan de receptie hadden gevraagd om ons te wekken 06 uur. We werden niet gewekt, en kwamen daardoor bijna te laat om in te checken voor onze vlucht!

De nabijheid van een bushalte waar je het openbaar vervoer neemt naar de luchthaven. De vooziening om koffie of thee te maken. De sateliet tv met meerdere buitenlandse zenders

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Voor de prijs goed plekje.

De kamer had beter schoondgemaakt kunnen worden. Hotel is wel aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was prima. Personeel vriendelijk en de bar nog redelijke tijd open in de avond. Kamers waren simpel. Voor de prijs goed. Parkeren makkelijk en gratis. Trein super bereikbaar voor brussel in te gaan en de uitvalswegen dichtbij om weer naar huis te kunnen.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Nooit nog naar Campanile Vilvoorde...

Nooit eerder meegemaakt : de onbeschofte receptioniste weigerde botweg de Booking.com reservatie terwijl die zéér duidelijk op papier afgedrukt stond. Op de eerder door mij schriftelijk gestelde vragen bij deze Booking.com reservatie ivm gehandicaptenvoorzieningen een maand eerder kreeg ik trouwens nooit een antwoord. Na heel wat geroep hebben we er de manager bijgeroepen die de initiële reservatie binnen de minuut efficiënt en correct geregeld heeft. Haal daar aub die receptioniste weg en laat haar iets anders doen waar ze niet in contact komt met klanten. Deze dame is geen reclame voor Campanile, wel integendeel.

De kamers, het ontbijt en het overige personeel waren correct. Een daadkrachtige manager heeft de rel met de receptioniste niet verder laten escaleren en het reservatieprobleem binnen de minuut correct opgelost.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

1x nooit meer

Het tapijt is ontzettend vies vol vlekken. Daarnaast de gehele dag in de kamer een rioollucht kamer 16. Bij het restaurant een xxl schnitzel verander dat maar is een xs komt meer in de buurt. Letterlijk weinig goeds te vertellen over het hotel alleen het personeel was vriendelijk.

Dat het dicht bij de luchthaven is.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

uiteindelijk toch een beetje een tegenvaller

Er was geen kok aanwezig in het restaurant op zaterdagavond en bijgevolg was er enkel pizza te verkrijgen. Receptionist op zondag was zeker niet hondvriendelijk en alhoewel niet vermeld op de site moest er bijbetaald worden voor onze hond.

Receptioniste op zaterdag was heel hondvriendelijk 👍🏽

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Basis hotel, nette kamers

Bij het aankomen in de kamer stond de verwarming uit. Deze was elektrisch en kon de kamer moeilijk opwarmen. Ook in het hotel was de temperatuur niet te warm.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Gewoon degelihk/goed

De nachtportier. Hij heeft mije betaalde factuur gezien maar beweerde dat we niet alles betaald hadden.

De ligging van het hotel. Zeer dichtbij quick parking Zaventem

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Leuk voor een kort verblijf. Laat aankomen, slapen, simpel ontbij en snel weer verder.

De gangen zijn donker tot je een sensor activeert, de vloerbedekking in de gangen en kamer vies en versleten. Schoenen maar aangehouden. WiFi zeer slecht en instabiel, daardoor conference call met mobile data roaming moeten doen. Niet duur voor hotel in Brussel, maar verwacht niet teveel.

De vriendelijke onthaal bij de receptie door dame met lang donker haar was de beste ervaring in dit hotel. Bed was recent en schoon. De rest was behoorlijk aan renovatie toe.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Zeer gunstige prijs. Comfort van bed beslist niet optimaal.

restaurant gesloten op zondag matrassen zijn echt oncomfortabel, de binnenvering is voelbaar. Resultaat: Heel vaak moeten draaien tijdens de nacht. Vloerbedekking is ranzig. Waarom hebben hotels vloerbedekking, dat is niet meer van deze tijd. Leg er een nette PVC vloer in. Veel hygienischer en beter schoon te maken.

Prima prijs kamer verder netjes badkamer prima in orde geen verkeerslawaai geen lawaai andere gasten

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima voor 1 of meerdere nachten.

Ontbijt heb ik wel eens verser meegemaakt,voor €11,50 mag je iets verwachten toch,de keuze was wel vrij behoorlijk.

Nette schone kamer,ruime badkamer,prive parkeerplaats,rustig

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goed verblijf voor de prijs die ik betaalde

In de badkamer ging een indringende geur. Na het afdekken van de afvoerputjes van de lavabo en het bad was dit verdwenen. Verder was de badkamer wel perfect schoon!

Het ontbijt was verzorgd en zeker voldoende, alles was aanwezig om de dag goed te beginnen. De kamer zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken, hij was verder wel goed proper! Beperkte kaart in het restaurant, wel lekker gegeten. De ligging van het hotel, net achter het station is in mijn geval erg welkom. Er was geen geluidshinder tijdens de nacht. Ik heb goed geslapen, comfortabel bed!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Slechtste ervaring in jaren!!!!!

Eerste indruk was goed, maar als we op de kamer kwamen was alles slecht. Vuil tapijt, vuile badkamer en slechte kranen etc. Te veel te slecht om op te noemen.

Het personeel.

Prijs kwaliteit verhouding is slecht.

De kamers zien er uit als een slechte afwerkplek voor prostituees. De vloerbedekking is zeer oud, zeer versleten, en eigenaardige verkleuring. Ik wil er niet met blote voeten op lopen. De geur in de kamer was een penetrante citroen geur, zo sterk dat het waarschijnlijk iets wilde verhullen. De kamerdeuren zien er uit alsof er op geramd is of dat er inbraakpogingen zijn geweest. De verlichting in de gang is 'shabby'. De kachel in de kamer deed het niet, waardoor het koud was. Het deken kon dit niet voldoende compenseren. Het luchtfilter in de badkamer was volledig bedekt met stof en maakte lawaai. Het ontbijt is simpel, weinig variatie in de belegkeuze.

De vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Prima prijs - kwaliteit

Vriendelijke ontvangst aan de receptie. De kamer was basic maar netjes en zeer rustig. Het hotel is een goede uitvalsbasis. Prima prijs - kwaliteit.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Doorgangshotel voor mensen die 's morgens vroeg vliegtuig moeten nemen

hygiëne en comfort is zwak

zeer vriendelijk ontvangst door iemand die zowel bar als ontvangst hotel moest doen, zeer vriendelijk gebleven ondanks de drukte

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Er was een waterkokertje voor koffie en thee beschikbaar

De kamer was niet echt schoon, vloerbedekking met vlekken, vitrage die op verschillende plaatsen los hing, zeepdispenser kapot. Spinrag aan t plafond. Badhandoeken maar v 1 persoon, we waren met 2.

Er was een waterkokertje voor koffie en thee beschikbaar

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Volgende punten vielen tegen

*Het personeel was niet vriendelijk. *Pooltafel met 2 keer een kapotte keu *Sliepen in een kamer waarin volop was gerookt. Stond een geurblikje om het te verdoezelen * vloerbedekking vol , meer dan vol met vlekken * deel waar de pooltafel stond was slecht schoon. We konden op de lampen tekenen in het stof * bij het uitchecken was er niemand aan de balie

Dat wij vanaf het hotel dicht bij de luchthaven zaten

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

kom hier niet meer terug en zal aangeven in onze organisatie deze locatie niet meer te boeken danwel

Douchegordijn was niet schoon. algemene indruk was oubollig. Ligbad is te klein. zenderkeuze tv zeer gering. enkel BVN was Nederlandstalig. Ontbijt was zeer karig. onprettige geur in de gang begane grond.

Locatie ivm vlucht vanaf Zaventem. Vriendelijk Personeel