Beoordelingen over Tulip Inn Antwerpen 3-sterren

6,4

6,4

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Ontbijt wat ok.

Personeel was niet snel bij het inchecken. Incheckproces was 3 maal verkeerd gegaan. We kregen 3 maal verkeerde kamers

Ontbijt wat ok. Assistent manager heeft veel goed gemaakt!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Teleurstellend

Wij hadden een overnachting geboekt daar we naar een huwelijksfeest moesten gaan in het Antwerpse. 1 dag voor aankomst krijgen we mail dat er renovatiewerken aan de gang zijn in het hotel. Tijdens aankomst hangt er een papier omhoog dat verdieping 2 en 3 in renovatie zijn. We krijgen een kamer op 1ste verdieping. Kamer is heel heel basic en normaal voor mindervaliden, wij zijn uiterst teleurgesteld over wat we te zien krijgen. Matrassen zijn veroudert en kapot (veren zijn te voelen door matras). Lampen in kamer en badkamer werken amper. Spiegel komt uit de muur, ventilatie zit los in badkamer, ramen sluiten niet deftig af waardoor je de naastliggende Antwerpse ring heel goed kan horen. Triestig dat voor deze kamer 80 euro voor een nacht wordt gevraagd zonder ontbijt. Wij komen hier nooit meer terug dat staat vast!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Waardeloos!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slecht hotel, kamers enorm muf en alles valt nog net niet uit elkaar. Bezig met verbouwing en daar beginnen ze in het weekend om 8 uur met boren en kloppen!

Het ontbijt was acceptabel

• Beoordeeld op: 26 september 2018

prima nachtrust

Er is erg weinig verlichting op de kamer. Met name an plafond ontbreekt verlichting en boven/op het bureau waardoor er avonds geen goed gebruik gemaakt kan worden van het bureau/tafel.

prima nachtrust

• Beoordeeld op: 25 september 2018

functioneel

Het ontbijt is qua prijs/kwaliteitverhouding aan de dure kant. Het is ok, maar niet bijzonder. In de gangen en met name in het trappenhuis hangt een enorme indringende "lekkere" geur. Het parfum is zo sterk dat het een moment de adem beneemt.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het personeel

Badkamer zat schimmel op plafond. Douche gordijn was aan de onderkant beschimmeld. Op de bruine kussens zaten witte vlekken in. En zo kan het nog wel even doorgaan. Personeel super vriendelijk. Maar ik zal hier nooit meer heen gaan. Prijs kwaliteit verhouding echt belachelijk.

Het personeel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Te mijden !

Het hotel ondergaat een renovatie. Een hotel dat in renovatie is, moet zijn deuren sluiten. Men kan niet op behoorlijke manier klanten ontvangen: het is vuiil, onverzorgd, de badkamer kan niet proper zijn , de gangen zijn vuil, de kamer is niet netjes. - en lawaai Dat mag men zijn klanten niet aandoen: Als klant heeft men recht op een proper onderhouden en hygiënisch hotel. Dit was het niet. daarom : sluiten bij werken !

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goede doorreis slaapgelegenheid, kortbij station, Q parking......

Voor hetgeen wij ervan verwachten was het goed een goede slaapgelegenheid, voor het moment zijn er werken bezig in het hotel wat zeker voor een verbetering zal zorgen. Dus niets viel ons tegen

We waren op doorreis om naar Boulogne sur mer met autocar te vertrekken aan Berchem station, daar het zeer vroeg zo zijn hb we overwogen om de nacht daar door te brengen in het hotel. Ligging station heel goed en dichtbij Q parking.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

noodzakelijk kwaad

de kamer was ondermaats. Deze was blijkbaar gerenoveerd maar de werken waren niet beëindigd. De Badkamer was niet afgewerkt. Het bedlinnen had een muffe geur. Er is geen geluidsdichte beglazing zodat je de ganse nacht het lawaai van de ring van Antwerpen hoort. Het hotel wordt blijkbaar veel gebruikt door mensen die op stap gaan in Antwerpen en dan laat 's nachts vrij luidruchtig terugkomen. Mijn kamer was de laatste voor de nooduitgang, die openstond, en waar door nog extra lawaai binnenkwam.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Onvoldoende.

Hygiene, slijtage, en pas na boeken melden dat er verbouwd wordt, zonder de optie om te kunnen annuleren.

Dat het kamerraam het geluid van de ringweg goed dempt

Prijs-kwaliteitverhouding was prima!

Kamers gedateerd (daarom momenteel renovatie), daardoor lijkt alles niet zo schoon meer. Denk aan vies douchegordijn en schimmel op het plafond in de badkamer. Ook de geur in het hele hotel was muf, alhoewel geprobeerd werd deze te maskeren met andere geuren.

Vriendelijk personeel, prima parkeerplaats en prijs-kwaliteitverhouding was goed. Ook een fijne douche!

waarom zaterdagochtend de gasten lastig vallen met stofzuigen en werken ?

om 8 uur begonnen ze te stofzuigen en om 8:30 de kloppen (verbouwingen in het hotel) en dit op een zaterdagochtend na een avondje uit met vrienden

De rust 's nachts

Zeer klantvriendelijk hotel

De kamers zijn ok maar gedateerd. Op de 2de en 3de verdieping zijn momenteel renovatiewerken aan de gang en ik ben er zeker van dat het mooier en aangenamer wordt. Wij boeken regelmatig in het hotel en steeds vriendelijk onthaal. Bovendien een zeer goede uitvalsbasis, gratis parking en heerlijk ontbijt. Een aanrader dus maar niet allemaal tegelijk boeken want anders hebben wij geen kans meer dit hotel te boeken wanneer we vrij zijn ;-)

Vriendelijk personeel.

Ligging aan de ring, erg veel Lawaai van de auto’s: kleine , benauwde kamer. Grotere kamer maar dan weer zonder bad. Dure prijzen voor drinken.

Vriendelijk personeel.

Gezellig, tof en goed gelegen hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik moest over het bad kruipen om in de douche te geraken, ben niet goed te been en dit was moeilijker. De staaf om je vast te houden hing ook wat los. Is gevaarlijk vind ik.

Het ontbijt was super! De kamer zeker ruim genoeg! Bed comfortabel.

Verouderd, warm en vies

Ronduit kansloos, verschimmeld douchegordijn Sterk verouderd hotel Geen zonwering of airco. Het was 30 graden in onze kamer dus we hebben slecht geslapen. Er hing alleen een gordijn om de zon buiten te houden. Personeel luisterde niet naar onze klacht hierover. Werd weggewuifd dat ze ervan af wisten dat het aan onze kant erg warm was.

Prima locatie ten opzicht van openbaar vervoer en centrum

5,5
    Ik moest overigens voor het ontbijt 27 € afrekenen, terwijl op de site 13,50 € staat aangegeven

bediening door personeel tijdens ontbijt.Bij aankomst werd mij door een zeer vriendelijke man aan de receptie gevraagd of ik gebruik van het ontbijt wilde maken, waarop ik antwoordde, dat ik dat 's-morgens wilde beslissen, hetgeen geen probleem was. 's--morgens bij binnenkomst in de ontbijtzaal werd naar mijn kamernummer gevraagd en mocht ik niet ontbijten !!! Vervolgens heb ik uitgelegd, dat ik toch wilde ontbijten en er gewoon voor zou betalen. Ik ben diverse malen hier op aangesproken terwijl ik brood aan het nemen was, tijdens het consumeren van het ontbijt en zelf op de kamer er over gebeld door receptionist!!!! Dit is niet ontspannend als je continue achtervolgt wordt eigenlijk om niets!!!!

kwaliteit van het ontbijt

Geen 2de keer meer!

Het was 31 graden, de zon vol op het raam niet eens gordijnen dicht. Dus kamer was bloed heet. Dan het raam open. Ligt het net boven het terras, lachende mensen, rook wat in je kamer komt. Snelweg geluiden. We gingen een paar dagen shoppen. En wilde de auto niet in de stad parkeren maar met de tram. Als je slecht slaapt, valt het shoppen ook zwaar. Jammer! Mss zelf ook niet goed opgelet. Maar geen 2de keer meer.

Bedden waren goed, kamer schoon, vriendelijk personeel

Medewerkers vriendelijk, faciliteiten kamer kunnen beter.

Ontbreken koeling op de kamer. Als je t raam openzet is de herrie van de rondweg oorverdovend. We kregen maar voor 1 persoon handdoeken. De föhn werkte niet, geen stopcontacten bij nachtkastje. En er liep een tor over mijn kussen.

Bereikbaarheid

Nooit meer tulip inn!!

De kamer was vies, het stonk naar een muffe geur, slapen in een benauwde kamer zonder airco (geen oog dicht gedaan en de hele nacht vochtig van het zweet), een raam die open kon maar wel langs de snelweg en de ene wesp na de andere kwam naar binnen. Ook geen optie dus. Bovenburen waren tot diep in de nacht aan het schreeuwen en slaan met de deuren. Bij het melden bij de receptie de volgende dag onvriendelijk personeel met totaal geen respect voor de klant en geen empathie. Daarnaast is het centrum op een verdere afstand dan wordt aangegeven. Nooit meer tulip inn!!

Tegenvaller.

Het was 35 graden in Antwerpen, geen airco of ventilatie aanwezig. Enkel een raam langs de snelweg. Daarbij ook nog een irritant geluid van de afzuiging in de badkamer en de verlichting in de hal deed het niet.

Bedden liggen goed, verwacht verder geen enkele luxe.

De kamer is zeer klein. Badkamer is niet 100% schoon, na 1 douchebeurt gehele badkamervloer zeiknat. Het pand zelf ziet er ook niet uitnodigend uit.

Voor 1 nacht puur slapen op zich 'prima' omdat de bedden goed lagen. Locatie is goed als je op 'doorreis' bent, eenvoudig gratis parkeren voor de deur. Verwacht verder geen enkele luxe in dit hotel.

De locatie maakte veel goed. De rest kan ik doorheen kijken.

De vrolijk heid van het personeel was moeilijk te vinden. De kamer met name de badkamer was niet heel goed schoon.

De goed ligging van het hotel. Net buiten de stad makkelijk (gratis)parkeren. En vervolgens makkelijk met openbaar vervoer het centrum van Antwerpen in.

De bedden lagen wat ons betreft prima.

Er lag 1 handdoek voor twee personen klaar. De hele badkamer werd nat tijdens het douchen.

De bedden lagen wat ons betreft prima. Het personeel was vriendelijk

Ideaal voor weekendje Antwerpen

Het is een basic kamer dus geen waterkoker, kleine kamer, verouderde badkamer (wij hadden bijv. ook een hele oude handdoek die geheel versleten was).

Prijs is laag, parkeren gratis, vlakbij is ov zodat je zo midden in antwerpen staat. Ideaal voor weekendje Antwerpen

goed maar niet geweldig.

De kamer was erg sober weinig ruimte in de kast, geen airco (lijkt me een must) geen andere voorzieningen zoals een minibar, of koffie en thee apparaat. Het wat meer luxe verwacht voor een kamer van deze prijs.

Personeel heel attent, Ontbijt was goed, prettig was de parkeerplaats zonder kosten..

Prijs/kwaliteit verhouding slecht

Kamer en badkamer zagen er niet echt heel fris uit, bedden lagen niet lekker en lussens al helemaal niet. Invalide kamer had toch een bad waar je in moest stappen om te douchen, wat nogal onhandig is als je rolstoel gebonden bent

Avondeten was redelijk, ontbijt karig naar verhouding van prijs kwaliteit

Veel herrie op de kamer vanwege de snelweg en de ventilatie in de badkamer die maar door bleef gaan. Ontbijt was slecht. Geen roerei (want er was te weinig geleverd) en na klagen werden er wel eieren gekookt. Hoezo geen roerei dan? Brood en beleg werd pas na vragen aangevuld. Geen ontbijt € 13,50 waardig

De dame aan de balie was vriendelijk

Kamer was vrij warm (maar het was dan ook 30 graden buiten).

Vriendelijk personeel. Goede locatie, met tram gode verbinding naar het centrum of sportpaleis.

Personeel is erg vriendelijk!

Werkzaamheden, gebruikte handdoeken in de lift op de grond, tv deed het niet. Douche spoot alle kanten op. Kan wel een likje verf gebruiken.

Personeel is erg vriendelijk!

Goed personeel is niet altijd even gemakkelijk te vinden.

Het personeel viel dit keer heel dik tegen. Daar wij naar een festival op weg waren, wilden wij eerder de sleutel verkrijgen. Wij hadden hiervoor gemaild, toen werd er ons niet meegedeeld dat er op elk uur kan ingecheckt worden waardoor we zonder reden eerst naar Antewerpen afgereisd zijn. (Er werd ons wel gemeld dat het misschien niet mogelijk was om al de kamer in te mogen.) Er was geen greintje flexibiliteit toen, de sleutel meekrijgen leek onmogelijk terwijl deze om 12.00 moeten worden afgeleverd ... De bediende checkte toen al onze reservatie. Toen wij aankwamen om 3.00 's nachts werd er ons doodleuk gemeld dat de reservatie gecancelled was door een probleem met de VISA (die perfect werkte trouwens). Waarom ons dit niet gemeld werd om 12.00 is mij een raadsel... De sms om ons erover te waarschuwen werd trouwens maar gestuurd om 2.15 's nachts ... Wij hebben zélf een kamer moeten vragen want het kwam niet eens op in de bediende dat we toch nog de beloofde kamers wilden ... Kortom: heel weinig flexibiliteit en geen problem-solvers. De toon van de medewerkers was zowel tegen ons als tegen andere klanten niet optimaal noch enorm klant-vriendelijk, zelfs eerder ietwat arrogant. Heel jammer want voorgaande bezoeken vielen erg goed mee.

Ik blijf fan van het ontbijt, gemakkelijke ligging

Handig dat er in de buurt een tramhalte zit zodat je snel in...

Het hotel is gedateerd.

Handig dat er in de buurt een tramhalte zit zodat je snel in Antwerpen bent. De steun in het bad was kapot, dit aangegeven bij de receptie. Dezelfde dag hebben ze hem nog iets vast gezet.

baalde als een stekker wil er nooit meer opnieuw

het zag er niet schoon uit, veel achetrstallig onderhoud, geen airco, er hing een rioollucht in de gang voor een tullip hotel zwaar tegengevallen

Je krijgt waarvoor je betaalt!

Vlekken op de kussensloop, gelukkig was ik maar alleen en was er nog een kussen... Verder eigenlijk geen minpunten!

Vriendelijk personeel, restaurant was correct, vlotte check in, ruime kamer. Uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet!

Goedkoop maar degelijk. Wie luxe zoekt betaald dan maar wat meer

Lawaai autostrade. Doordat er op de kamer geen airco is , moesten we het raam openzetten voor wat frisse lucht wegens te warm.

Vriendelijke bediening van het personeel.

Goede matras.

Saaie sobere kamer. Ontbijt veel te duur. Was tot 10:00 uur en om kwart voor 10:00 waren de scrumbled eggs erg uitgedroogd en werd niet aangevuld. Spek veel te hard gebakken. Om 5 voor 10 kwam de poetsdame de eetzaal stofzuigen en dweilen. Erg ongezellig.

Goede matras. Dicht bij de snelweg. Geen geluidsoverlast daarvan. Vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De rest prima

Vuile muren en de vloerbedekking zou ook mogen vernieuwd worden

Ze mogen wel een opfrissing hebben de muren en de vloerbedekking Een ijskaste zou ook super zijn

Matig tot slecht

Douch/ bad zeer verouderd Wanden bij het bed zitten bloed vlekken op Kamer toont achter stalling onderhoud, Afspraken met personeel Receptie wordt niet na gekomen, Zeer slechte service Keuken (eten) slecht Ben er 2keer van aan het overgeven geweest. Slechte parkeer gelegenheid Nood deuren na buiten staan dag en nacht open. Zeer inbraak gevoelig.

Bed was redelijk goed

Prima hotel met goede slaapkamer voor een zeer gunstige prijs!

Het was even zoeken naar de ingang van de straat waar het hotel aan ligt.

Prima hotel met goede slaapkamer voor een zeer gunstige prijs! Rustige kamer aan de voorkant van het hotel. Parkeren achter het hotel mogelijk. Echt een aanrader voor als je op zakenreis bent.

aanrader met nette kamer en badkamer

ets meer verwacht van ontbijt, eieren zat niet veel smaak, te ver afgelegen van onze werkplek, veel lawaai van autosnelweg, ventilator in badkamer bleef continu doordraaien, verouderde badkamer, lekkende douchekraan

vriendelijk personeel, snelle bedieningen, avondeten was lekker,

Hotel prima, alleen het restaurant zal ik voortaan overslaan.

Ik had een voorgerecht besteld dat qua inhoud en kwaliteit te vergelijken was met een snackbarhap. Voor 11,50 verwacht ik toch wel een voorgerecht van kwaliteit. Ik was te moe om hierover in gesprek te gaan, dus heb er niks over gezegd.

Fijne kamer. Klein, maar helemaal prima voor mijn doel, en de prijs was top dus helemaal goed.

Het was goed

Wij waren met een baby en er was geen gelegenheid om water te koken voor het flesje of om zelf lekker een kopje thee of koffie te drinken op de kamer. Ook een kleien koelkast ontbrak waardoor we ook met het warme weer geen koude drinken konden nuttigen. We moesten voor een babybedje 7,50 extra betalen. Dit babybedje was een opklap campingbedje die al redelijk gedateerd was. Het had het hotel gesierd om dit gewoon als extraatje aan te bieden.

Het ontbijt was verrassend goed en het personeel was vriendelijk

Teleurstellend voor de prijs van 113 euro.

Ontbijt was zeer goed, maar de kamer is piepklein en erg verouderd. De badkamer oogt ook erg verouderd, schimmel op de badranden, de ramen erg vuil, geen VTM en Vier op TV, het verluchtingsventilatortje in de badkamer zorgde voor een stinkende assenbakgeur (we hebben de badkamerdeur moeten sluiten om te kunnen slapen), 't wordt tijd dat daar eens grondig gerenoveerd wordt.

Het was heerlijk toeven daar!

Een verwende kniesoor zal heus wel wat weten te verzinnen. Ik niet. Alles was naar wens.

De charmante ontvangst door Christel was allervriendelijkst! Ook was het fijn en rustig zitten op het terrasje buiten aan een kop koffie en thee tegen aanvaardbare prijzen.

Voor een stedentrip oke hotel, maar op het randje.

De kamer was krap,de getoonde foto's op website misleidend. Reuk was muf en oud.Kleine muffige kledingkast. Badkamer gedateerd, wel schoon. Bad erg klein. Ik ben 1.72 en kon niet ontspannen in bad liggen. Moest benen dubbel buigen. Het was wel schoon,maar alles deed gedateerd aan. De snelheid van bedienen in restaurant of bar.Geen kleine kaart voor een klein hapje. Wel automaat met chips oid.

Het personeel was heel aardig. Het zitten in de bar e/o restaurant voor spelletje of gewoon kletsen met een drankje was prima.Gratis parkeren was ook een pluspunt.

Geen drankje meer als je om half 1 terug komt in het hotel door het staken van het openbaar vervoer.

vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt. Rustig hotel

het hotel is prima gelegen ten opzichte van de snelweg die...

Het ontbijt was relatief veel te duur: de koffie was slecht en het buffet werd niet attent bijgevuld.

het hotel is prima gelegen ten opzichte van de snelweg die je ook goed kunt horen.

Leuke bar beneden, vriendelijk personeel, gratis parkeren

Heel erg gedateerd, een grondige verbouwing kan geen kwaad. Lijkt een beetje op een groot studentenhuis qua kamers en faciliteiten.

Leuke bar beneden, vriendelijk personeel, gratis parkeren

Goede prijs kwaliteit verhouding

Niet echt een tegenvaller maar op de basis kamers geen koffie en thee faciliteiten, maar daar is de prijs dan ook naar.

- Zeer vriendelijk personeel - De afstand Sportpaleis, reden van ons bezoek. 40 min lopen. Halte openbaar vervoer op korte loopafstand - De afstand naar het centrum. 40 min lopen. Halte openbaar vervoer op korte loopafstand - In de nabijheid terrasjes om van een lekker drankje te genieten. - Voldoende keuze in de bar van het hotel. - We hadden 2 kamers naast elkaar gevraagd, deze gekregen met zelfs een tussendeur zodat we bij elkaar binnen konden lopen indien nodig. - Gratis voldoende parkeerplaats.

Bed was goed

Buitenterras had deels doorgezakte banken/kussens waarop je niet fijn kon zitten. Hoge stoelen aan tegels waren wel ok. Badkamer verouderd en zag er niet erg fris uit. Deur was plakkerig.

Bed was goed

Top locatie en mooie kamer vriendelijk personeel

we hebben slecht geslapen was wel warm op de kamer en de kussen waren wat te zacht heb uiteindelijk de deken gebruikt om wat makkelijker de nacht door te komen.

binnenkomst vriendelijk te woord gestaan en alles zag er netjes uit we waren na uitchecken wat vergeten kwamen na 1 uur achter zijn we terug gereden gelukkig waren we nog in antwerpen. kregen als nog weer de sleutel om op de kamer te gaan kijken dat het er nog lag en dat was nog zo. Super

Wat afstandelijke personeel , en verouderd hotel. Ligging was wel optimaal

Personeel kon vriendelijker (ze doen de moeite nog niet om goedemorgen te zeggen). Kamer zijn aan een opfrissing toe ( roest aan de deurlijsten van de badkamer, afwerking algemeen)

Het ontbijt was goed.

Snel in het centrum.

Het personeel was bij vlagen ongeïnteresseerd. Verder heeft onze kamer tot 18.30 opgestaan nadat de schoonmaak langs was geweest. Onacceptabel!

Snel in het centrum.

NOOIT MEER GA IK DAAR NA TOE

kleine kamers ,schimmel onder de vensterbank ,ik heb zelf de ruit gewassen omdat je er niet door kon kijken .te weinig stopcontacten en zeker bij het bed nodig ;schimmel in de badkamer en een oud verwarmingstoestel brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .ik ben maar 1nacht gebleven was het beu .de rekening achterna werd niet juist uitgerekend en best dat ik dat zag ,was een zekere dirk en was ook niet echt vriendelijk .het ontbijt ik was er al om 9uur en er was bijna niks van keuze en dat voor die prijs

matig tot goed

Kamer(zie boven)Te weinig frisse lucht.Kamer maakt sombere indruk o.a.door de kleuren.

Ontbijt prima Kamer te klein en te somber en te heet/benauwd

Hotel voldeed aan de verwachtingen. Baliepersoneel zeer attent.

Zeer attent personeel. Bood uit zich zelf extra dekbed aan. Goede uitleg over o.v. naar de binnenstad, taxi dus niet nodig. Gratis ochtendkoffie om 07.00 uur. Goede parkeerfaciliteiten.

De kamers waren goed

Het ontbijt liet de wensen over , zijn toegekomen s,morgens om 10u20 en er waren veel dingen die uit en op waren , en het was nog geen 11u en ze waren alles aan het wegdoen

De kamers waren goed

• Beoordeeld op: 21 april 2018

een vriendelijke receptionist

versleten kamers heb vor 1 nacht 120 euro betaald voor een comfort room dit was echter een versleten afgeleefde kamer kapotte verwarming als oplossing een vurtje van de gamma ik had er meer van verwacht

een vriendelijke receptionist

Douche, beddengoed.

Het hotel ligt pal aan de rondweg van Antwerpen, een raam openen betekent continu geraas van auto's horen. Heel wat zaken waren gammel of hingen scheef of waren afgeschilferd, zoals w.c rol-hanger, kraan, (lift-) deuren, deurstijlen, trappenhuis leuningen, en 't ontbijt was echt geen 12,50 waard. Gedateerde meubelen, kortom: wat verfomfaaid motel.

Douche, beddengoed. Aardig en behulpzaam personeel, goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Zeer matig hotel zelfs voor deze prijs:

Zeer matig hotel zelfs voor deze prijs: - op de gang hing een rioolgeur die ze probeerde te verbloemen met zo’n toilet spray geur. Schimmel op plafond van badkamer Ventilator op badkamer niet uit te zetten en deur niet docht te maken om geluid tegen te gaan. Cappuccino bij ontbijt is een lachertje, geen schuim en nauwelijks koffie zo slap. Kamer verder best prima, prettig bed. Al met al dus niet goed. Bastion in Nederland voor dezelfde prijs is 6x beter, schoner en aangenamer.

Makkelijk te boeken en dicht bij het centrum.

Het bed kraakte, stang waar de douchekop aan hing zit los, kamer was erg warm, geen stopcontact bij het bed en badkamer was erg verouderd.

Makkelijk te boeken en dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel en goed onbijt(extra bijboeken)

Prima geslapen.

Het bad is erg hoog. Moeilijk instappen om te douchen. Alleen een douche zou beter zijn vanwege de beperkte ruimte

Parkeergelegenheid is goed. Bedden ook prima.

Goede prijs, kwaliteit verhouding

De ventilatie in de badkamer was zeer luid zelfs met de deur dicht hoorbaar tot in de kamer.

Goede ligging dicht bij tramhalte wel langer wandelen dan aangegeven maar nog altijd heel dicht.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

wat een tegenvaller voor de gehle Tulip-keten

Verwarming op de kamer defect, zeer gehorig (ondanks tussendeur), badkamer smoezelig, merkwaardige geur door gehele pand. sokken aangehouden ivm dubieuze vloebedekking, gordijnen veel te dun enz. ik hoop dat de a.s. verbouwing een hoop gaat verbeteren.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

We hebben zowat overal in de wereld geweest en bijna nergens...

niets eigenlijk. Zoeken: de stopcontacten ja doch ook gevonden.

We hebben zowat overal in de wereld geweest en bijna nergens,6 sterren incluis - was de verlichting van de maquillage-spiegel beter dan hier! Een pluim voor degene die dit onstalleerde. Het ontbijt was ook super lekker hoor, goed bed en proper. Kortweg alles op niveau.

Prijs - kwaliteit is ver te zoeken

In de gangen hangt een goedkope luchtverfrisserlucht. Het douchegordijn vertoont bruine aanslag van zeepresten. Het toilet rook naar urine. Er is geen nachtkastje naast het bed. In de kamer waar ik binnenkwam, hing een nicotinelucht, ook al werd mij verzekerd dat er niet gerookt mocht worden in de kamer.

Het ontbijt is prima evenals de vriendelijkheid van het personeel.

Niet wat ik verwacht had.

Het was een vuile kamer! Jammer genoeg ontdekte ik dat de volgende dag pas! Wastafel was vies. De wc was vies. Onder bed lag een lege gebruikte glas en nog wat plastieke scherven. En de bruine deken die over het bed wordt gelegd met de tulpinn logo zaten vlekken op. Parkeren is ook niet echt een pluspunt.

Personeel was vriendelijk.

Goed ontbijt, waarvoor extra bij betaald.

Gedateerdeuitstraling

Goed ontbijt, waarvoor extra bij betaald. Leverden een verlengsnoer voor CPAP apparaat Kamer was schoon, maar basic. Was goed voor 1nacht

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Mooi hotel, op goede lokatie voor een prima prijs!

het diner was echt goed, we hadden tartaar als voorafje en eend en steak als hoofdgerecht, porties waren goed en de kwaliteit was boven verwachting. Enige nadeel was dat het seizoensbier EUR 5,50 per glas was, dit vonden wij aan de dure kant.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zeer goed

none

Vlotte inlog en direct kamer, vragen werden correct en vriendelijk beantwoord. Rustige kamer met al nodige wat men heeft op doorreis of voor een bezoek aan Antwerpen! Kamer geboekt voor mijn vader en zijn vrouw... beide al wat op leeftijd 83 en 75j.

Niet voor herhaling vatbaar.

De electrische verwarming werkte niet. Wij hadden een kamer op de gevel en hadden het koud. Naar de receptie gegaan om te vragen indien er iemand kon komen om de verwarming te herstellen. Niemand beschikbaar. Een ander vuurtje gekregen (elementair, geen ventilator). Een deken gevraagd. De receptie vroeg "waarom hebt u dit nodig?". Lavabo gebartsen over de volledige lengte. Zwarte schimmel aan het plafond van de badkamer. Vloer in badkamer vuil! Het is voor ons de laatste maal dat we daar nog naar toe gaan!

Ontbijt OK.

Alles prima maar erg jammer van de stank op de gang en saaie kamer.

Het stonk erg (riool?) op de gang en in de kamer (304). Raam openzetten hielp. Kamer was erg gedateerd qua interieur. Weinig aan de muur, ongezellige sfeer. Fohn op de badkamer werkte niet.

Het ontbijt was goed.

Ontbijt was prima!

Ontbijt was prima! Bedden ook prima, alleen de kachel deed het niet? Het was erg koud en toen ik belde zei hij ohh heeft u t koud dan?? Nee hoor t is maar min-8 graden!! Dan moesten we maar beneden een kacheltje komen ophalen, niet echt klantvriendelijk!

Het personeel was heel vriendelijk en gedienstig.

De plastic bekers ware echt van slechte kwaliteit. Nam een uit het zakje en brak direct. Beter glazen of plastic bekers voorzien in de badkamer. Geen koffie of thee voorzien op de kamer, wat toch ook een kleintje is.

Het personeel was heel vriendelijk en gedienstig.

Internaat of toch hotel?

Hele kleine kamer 3x3 met meubels die waarschijnlijk uit de eerste Ikea catalogus ooit komen. Ik denk ook dat de muren ooit wit geweest zijn. Je kon dat nog terugvinden onder allerlei vuile vlekken. Geen stopcontacten vrij om bv. de gsm op te laden. Er waren er welgeteld 2 (voor de tv en een bureaulamp) en al zeker niet aan het hoofdeinde van het bed. Een badkamer waarvan zelfs mijn oma's grootmoeder zou zeggen dat het oud en klein is! Waar het water amper wegloopt, de ''verwarming'' nog een rode buisstraler is uit de jaren 50 die maar blijft uitvallen na een minuut, er geen verschil is tussen shampoo, douchegel of handzeep hoewel dat wel op de dispensers staat. Je niet wil weten wat er allemaal in of op het douchegordijn zit. De verluchting meer stof heeft opgezogen dan hun stofzuiger, en de voegen en de hoeken vies en beschimmeld zijn. De gang ruikt er naar toiletverfrisser. Het ontbijt is goed. Allez, goed geprobeerd althans. Om 8uur was de gekookte ham al verkleurd en droog evenals de blokken ''speciale'' kaas. De jonge kaas lag gewoon op een hoop gesmeten en oogde ook al niet fris meer. De gerookte zalm zijn zalm snippers waaronder je mag verstaan, de grijze randen die van de filets worden gesneden in de fabriek om ze een mooie vorm te geven. Die worden uiteraard zorgvuldig op een hoop gesmeten en op kamertemperatuur aangeboden om de huiselijke sfeer door te trekken. Ze bieden wel tomaatjes en komkommer aan volgens recept van het huis. Van de vorige dag of langer en dus droog aan de randen. Jammer, want de zaal zelf is al bij al nog best gezellig en mooi voor de leeftijd. De prijs was ook hoger dan op booking.com Of het moet zijn dat het ontbijt meer dan 15€kost. 200meter verder had ik voor 10€ minder een grote studio in een hotel met keuken, ruime living met lederen zetels en een propere badkamer. Inclusief ontbijt! Eén nacht is hier meer dan genoeg.

Goede matras Een bar waar je bedient wordt en wat volk zat. Personeel valt wel mee.