Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Brussels Airport Zaventem 2-sterren

Excelsiorlaan 2, 1930 Zaventem, België

#6 van de 9 hotels in Zaventem

6,2

5,6

5,6

6,1

Voldoende

Afwerkingsniveau en werking van de hotelkamer. Lichtknoppen die niet werken. Moeizaam werkend rolluik, geen toilet borstel, losliggen plinten,slecht sluitende kamer deur. Handdoeken die gescheurd waren.

Prijs van de kamer.

ontgoochelend !

hygiëne - kamer stonk naar sigaretten (?), ook het bedlinnen alsook de handdoeken stonken. Te kleine lakens op het bed : matras kwam bloot te liggen (vies )- dit is wat ik verwacht in de allergoedkoopste hostel in verre landen. Vriendelijk, beleefde man aan het onthaal.

Een zeer vriendelijke nachtreceptionisr.

Het stonk in de hotelkamer. Er zat schimmel op de muren. Er was van alles kapot zoals de lampen en de beugel aan het bad. Geen aanrader, ook niet voor de 50 euro die ik heb betaald.

Een zeer vriendelijke nachtreceptionisr. Een schoon bed. De locatie.

BAH

Compleet verouderde infrastructuur - zelfs gewoonweg vies Zowat alles is gedateerd en versleten. Ontbijt met slappe broodjes en plastic smakende omelet. En dan 100 euro vragen voor de nacht + ontbijt ? Schaamteloos.

locatie

ontgoocheling

ontbijt was niet ok, koffie leek meer op olie goedkope klapstoel die stuk is niet vervangen is echt wel triestig toilet loopt heel de nacht door grondige opknapbeurt nodig, lijkt nu op een aftandse oostblokse kazerne

ligging

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ik betaal liever een paar tientjes extra voor een beter hotel in de buurt.

Het feit dat er de volgende dag wegwerkzaamheden waren op de enige toegangsweg van en naar het hotel, het hotel ons daar niet van op de hoogte had gebracht (en we dus niet, zoals andere mensen blijkbaar wel hadden gedaan, de auto een straat verderop zetten) en we daardoor niet weg konden zonder dat we bij de wegwerkers moesten smeken of we alstublieft de afzetblokken mochten verplaatsen, zodat we met de auto er toch door konden. Toen we het hotel daar over belden, hingen ze halverwege op.

Dicht bij het vliegveld.

geen uitgebreid ontbijt.

Menu 25 euro leuke prijs maar je moet er veel zelf voor doen er word alleen een hoofdgerecht geserveerd. is meer een selfservice

geen uitgebreid ontbijt.

Minimalistisch maar prima voor alleen overnachting.

Plan was de auto bij het hotel te laten tot we terugkwamen van de reis (Barcelona). Bleek de parkeerplaats vrijdags afgesloten te zijn door werkzaamheden. Moesten we 's avonds laat nog een andere parkeeroplossing vinden (wat haast niet te doen bleek), want bij airport was geen parkeerplaats meer (voor normale prijs). Het hotel kon hier niets aan doen maar had het op de site wel mogen vermelden.

De prijs. We zochten enkel een korte overnachting ivm een vroege vlucht vanaf Brussel Airport

Een smerige bende

Alles was ronduit smerig, de muren, het bed, de badkamer, de vloer, de accomodatie. We hebben met kleren aan in bed geslapen en de douche niet aangeraakt. Zo gehorig als dit complex hebben we nog nooit meegemaakt. Alles was zo slecht onderhouden dat de lampen de kappen misten, de radiator los aan de muur hing en schimmel groeide onder het raam.

Een medewerkster die ook Nederlands sprak.

Er is sprake van achterstallig onderhoud.

Er is sprake van achterstallig onderhoud. Dit is te zien in de kamer, veel dingen zijn stuk, lichtknoppen, kachel, deuren, verlichting, verduistering, etc. Vuile muren. Ook in de eetzaal mankeert er veel, koffieapparaat, warmhoudbakken, servies, etc stuk. 1 personeelslid voor receptie en ontbijt. Jammer want locatie is goed.

Geen 'echte' boter meer bij het ontbijt, iets wat echt niet kan voor mij! Sorry, maar Light producten eet ik niet, en bij een ontbijt van 11,50 Euro mag je toch op zijn minst goede boter verwachten...

Zoals altijd een fijn hotel!

Vergane glorie, een keten onwaardig.

Alles maar dan ook werkelijk alles heeft een grondige renovatie nodig. Moet er eerlijk bij zeggen dat de prijs daar ook naar is.

De centrale ligging vlakbij de snelweg en de parkeergelegenheid, vriendelijk geprijsd

goede prijs/kwaliteit verhouding

Vervoer met taxi van vliegveld naar hotel=26,50 euro. Is dit normaal tarief? Je kunt het hotel niet lopend bereiken omdat het bij en aan de snelwegen. Een redelijk geprijsde shuttle van/naar vliegveld zou mooi zijn.De reguliere taxiprijs is buiten alle proporties. Veel achterstallig onderhoud aan de kamer.

ontbijt prima,met zorg bereid. Kamer schoon, tv prima,.

Erg slecht - Absoluut te mijden

Gedemotiveerde staf - Geen wake up call service - Toegewezen kamer bezet door andere gasten - Andere kamer met vuile matras, spinnenwebben, defecte verlichting, kapotte telefoon, ... - Slechte geluidsisolatie (buren, autostrade, vliegtuigen, ...)

Slecht, wij komen hier nooit meer terug

alles viel tegen nauwelijks contact met receptioniste muffe kamer met handdoeken 1 grote en 1 kleine voor 2 personen waar je je amper mee kon afdrogen doordat ze zo dun en versleten waren. Kamer was niet netjes en niet onderhouden het enige dat gelukkig netjes was waren de propere lakens Ontbijtruimte koud en niet proper, ontbijt was koud (eieren en beetje spek dat er nog lag) werd niet aangevuld en was koud !!! koffie niet om te drinken ..... ruimte om te ontbijten niet eens verwarmd . kruimels op de tafels dus niet afgekuist na het verlaten van de andere gasten terwijl receptioniste gewoon aan haar balietje zat. Wij komen hier nooit terug !!!!

de lakens waren proper

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Dit hotel geboekt omdat het zo dicht is bij de luchthaven.

Het hotel is zeer basic, kamers zijn verouderd en kunnen een grondige poetsbeurt gebruiken. Haar gevonden in bed en dode muggen op de muren.

Dit hotel geboekt omdat het zo dicht is bij de luchthaven. Ideaal voor wie een vroege vlucht heeft.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Lekker geslapen

Ik wist wat me te wachten stond dus tegen gevallen is het niet. De kamers zijn schoon, de bedden zijn goed maar het is wel erg krap allemaal. Ook ontbreekt een wat comfortabele stoel, maar daar is dan ook geen ruimte voor. De kamers zijn zoals ze bij Campanille al 30 jaar zijn. Basic en geschikt voor 1 nacht.

De prijs kwaliteit verhouding, het gratis parkeren en het restaurant is prima zolang je geen haute cuisine verwacht. Personeel was vriendelijk. Kamer was goed schoon en het bed sliep lekker. Dus een prima optie als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed genoeg voor 1 nacht op doorreis

De matrassen zijn niet ok, slecht voor onze ruggen. Het ergste was hoe gehorig de kamers zijn, de hele nacht de buurman horen snurken (alsof hij naast mij lag.

Vriendelijke mensen

goede lokatie vliegveld, aardig sober verblijf, personeel was aardig

gordijn weinig sfeer in kamer, 'gang' en ontbijtzaal; receptie aan 'de bar' gehorig 2 suikerzakjes/koffie /thee jammer. Tuin??

lokatie, goed bed weinig dekbed. aardig personeel, redelijk keuze ontbijt, goed schoongemaakt

Voor een nacht goed te doen wanneer je vroeg moet vliegen.

Het avond eten in het restaurant viel erg tegen. Zeer matig. Alleen de frieten waren goed gebakken. Verder stinkt je kleding naar de frituur als je er gezeten hebt.

Kamer was schoon. Heel sober maar dat klopt met de prijs. Het ontbijt was uitstekend.

Dicht bij luchthaven, maar slecht geslapen.

Sjofele badkamer. Dunne muren, burengeluiden. Grootste probleem : de kamer was onvoldoende te verwarmen bij de heersende vriestemperaturen. Mijn kamer gaf uit op de gaanderij en het elektrisch verwarmtoestelletje volstond niet. Op mijn vraag kreeg ik wel een extra donsdeken.

De kamers zijn voldoende groot. Praktische ligging met bussen naar luchthaven.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Was noodzakelijk. Anders hadden we beslist wat anders gekozen

De kamer zag er verwaarloosd uit. Zand op de vloer dus slecht schoongemaakt. Mag wel weer eens opgeknapt worden. Goed geslapen. Bedden waren prima

Wij hebben niet ontbeten

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

goede prijs/kwaliteit

prijs kwaliteit moesten overnachten vlakbij luchthaven Brussel om de vlucht om 8 uur te kunnen halen. Voor 50 euro 2 eenpersoonskamer zonder ontbijt en 10 euro pp erbij met ontbijt. Simpel maar goed alleen de zeep was op. en de verwarming (elektrisch) werkte niet goed; opgelost met sokken in bed. OOK geen Nederlandse zenders op tv maar ontbijt was weer wel goed en bed sliep heerlijk.

Goed bed, rustig en privacy

Wc bril met slijt?gaten. Onderste deel van boxspring met vlekken(hondje?) aan buitenrand. TIp ruche er omheen. Douchen in hoog bad zonder antislip: gevaarlijk! Gehorig!

Eigen ingang en parkeerplaats voor de deur. Zeer schoon beddengoed en handdoeken.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Verouderd, geeft geen nette indruk, slechte verwarming in de kamer. Personeel was wel vriendelijk

De kamer had geen propere indruk, losse stopcontacten, losse gordijnen, zeer koud, verouderde inrichting, douchegordijn dat los hing, luchtventilatie dat vuil was met een prop papier erin. Om een factuur te bekomen moest ik 10 minuten wachten. Je verwacht dat zoiets eruit rolt.

Helaas was er niets dat mij beviel

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

een nacht prima slapen dicht bij de luchthaven.

de waterkoker was te vies/oud om te gebruiken. Jammer dat de mogelijkheid er niet was om frisse lucht binnen te laten als de luiken dicht moesten (geen gordijnen). De mogelijkheden om te eten waren erg minimaal.

Dat het dicht bij de luchthaven is, we waren daar om de volgende ochtend vroeg onze zoon ophalen. er een middag en avond Brussel aan vooraf geplakt. 24 uur een bemanning op de receptie is erg prettig.

We hadden er al niet zoveel van verwacht, en eenvoud voor...

We hadden er al niet zoveel van verwacht, en eenvoud voor goede prijs is helemaal oké. Ons verblijf had praktische reden, dicht bij vliegveld overnachten ivm vroeg inchecken. Maar de kamer stonk echt verschrikkelijk. Gaan hier nooit meer naar toe.

prijs-kwaliteit, zeer goed; prijs laag, kwaliteit ook laag!

de service aan de bar was abominabel. Dit is de reden waarom we de volgende keer niet meer komen. Als je twijfelt tussen een glas en een pintje, krijg je een geïrriteerde zucht van achter de bar.

het is dichtbij de luchthaven!

we komen terug!

gewoon lekker diner, zeer vriendelijke kok en restaurantpersoneel.parkeren is vlot en geeft veilig gevoel.niks op aan te merken , en dat voor deze prijs.vooral de bediening en de houding/gezelschap van de kok waren superleuk!!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prijs/kwaliteit ok voor doorreis

De verwarming in de badkamer was stuk

Goede bedden en de locatie want we moesten om 4u uitchecken om naar de luchthaven te vertrekken, slechts 5 min rijden

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima uitvalsbasis dichtbij het vliegveld

Het ligt erg dicht bij het vliegveld. Het hotel is basic, maar prima om te vertoeven voor of na een lange reis. Wij hebben er voor én na onze lange reis overnacht. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor die prijs moet je geen luxe verwachten.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Ok voor 1 nacht

Geen lift, alle koffers zelf moeten boven dragen per trap, heel verouderde kamer , kapotte lampen, kapotte chauffage, je mocht ook niet aan de temperatuurschakelaar komen , in de slaapkamer was nu de temperatuur wel ok maar koud op de badkamer. Er stond een vuurtje maar dat ging na 1 minuut al automatisch uit, das natuurlijk niet lang genoeg om te kunnen douchen ...de deuren piepte en kraakte, je kon altijd heel goed horen als er iemand zijn kamer in of uit gong of de gang binnen kwam of buiten ging.

Het was wel proper op de kamer en de waterkoker met koffie en thee zakjes op de kamer zijn wel fijn.

Oud en slecht onderhouden. Harde bedden

Kamer en hotel zijn oud en dat is aan alles zichtbaar! Slecht onderhoud en springveren bedden die keihard zijn. Een topper erop zou een boel verbeteren.

Kamer was ruim genoeg. Voldoende parkeergelegenheid en ook nog gratis

Bizar dat je deze troep durft te verhuren. Voor deze prijs heb ik aanzienlijk betere kamers gehad!

Alles!Wanden en gordijnen smerig en beschadigd, lekkende wasbak. Dop om het bad af te sluiten ontbrak "ja mijnheer die worden telkens gestolen" Tochtende en slecht sluitende voordeur. Laminaat ligt los. Het is dat ik hier een nacht verbleef, laat aankwam en weer heel vroeg wegging maar dit mag je niet eens aan daklozen verhuren. Echt Campanile mij zien jullie nooit meer terug!

Mijn vertrek. Weg uit dit kraakpand

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

kamer rook naar een rookhok van een cafe. badkamer vies... geen oog dicht gedaan vanwege de stank. gordijnen waren zo vies.. nog nooit zoiets gezien

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goede kamer

Eten in restaurant : Een lasagne besteld van 15€. Ze kwamen af met een lasagne van come a casa van 3.99€. Volgende keer een broodje meenemen :-(

Goede kamer

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Een verschrikkelijke ervaring, het was eens maar nooit weer

Smerig, onhygiënisch en een schande om dit hotel in jullie assortiment te hebben. Elektrische bedrading die los hangt of samen gekoppeld is. Heb ik het verleden in Campanile hotels geslapen en had er uit vroeger tijd goede ervaring mee. Dit was absoluut de laatste keer dat ik in een Campanile hotel verblijf.

locatie

vertrek vakantie

Wij logeerde bij Campanile Brussels Airport voor 1 nacht zodat we zeker op tijd zouden zijn in Zaventem. De dame aan het onthaal was heel vriendelijk, de kamers waren vuil, schimmel in douche, en steen onder bed ter vervanging van afgebroken poot! Normaal kan je lekker eten bij Campanile, dus ik reserveerde een tafeltje via mail(waarvan ik een bevestiging kreeg), bleek het restaurant niet open te zijn , en konden we kiezen tussen lasange of een pizza! Pizza was slecht!!!dit hotel is niet voor herhaling vatbaar, de volgende keer slapen we thuis, en staan we een beetje vroeger op!!!!

Vriendelijke dame aan het onthaal!

Ik had een vroege vlucht vanuit Zavetem

Vies douchegordijn, dunne wanden. Waterkoker en oploskoffie/thee op de kamer. Het plateau waar alles op stond was vuil.

Het bed was goed en de lakens waren schoon, taxi transfer was mooi op tijd volgens afspraak.

re

De accomodatie was OK, maar toont tekens van slijtage. in de badkamer waren nog gaten van een afgerukt voorwerp zichtbaar. Het geheel is aan vernieuwing toe.

Op moment van slapen gaan was een geweldig gebrom. Bleek later van een kapotte schijnwerper aan het balkon te zijn. Kon niet worden gerepareerd volgens receptie. Moeste midden in de nacht verkassen naar een andere kamer.

Het ontbijt was regular

Goed als je door reist

Wij waren volgens mij nummer 60 en dat was helemaal achteraan wij hadden aangegeven dicht bij elkaar we reiste met zn 3 volw en 2 kids maar wij moesten helemaal naarachter door de gang en achteraan mijn zoontje vond het eerst best schril omdat daar geen buiten te zien was

Het was dicht bij het vliegveld

Vriendelijkheid receptie

Heel de nacht door een dief geluid om de 4 à 5 min... Alsof er een deur toeslaat... Vermoedelijk komt het van de waterleiding... Geen oog toegedaan...

Vriendelijkheid receptie

Armoedig

Oude beden, zeer oude handdoek (er was er naar 1 voor 2 personen, er zaten gaten in en het had de grootte van een gastendoekje), slechte matrassen en zeer gehorig. De prijs was nog best hoog.

Personeel was prima. Afstand naar vliegveld ook prima.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Nooit meer in campanile zaventem

Dit hotel is echt een ramp ! schimmel op al de muren, zowel in de kamer als in de badkamer, de electrische draden lopen langs het plafond ! het is echt een schandaal om zo'n kamer te durven verhuren ! zelfs voor 40 € ! het is diefstal !

Echt niets

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Handige locatie en prima bed, vriendelijke service, eigen...

Onderhoud van het gebouw is matig (gat in de muur waar de deurknop deze raakt, los stopcontact) en badkamer kan schoner.

Handige locatie en prima bed, vriendelijke service, eigen ingang bij iedere kamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

overnachtingshotel

helaas hield het schoonmaakpersoneel geen enkele rekening met ons. We sliepen door onze late vlucht pas om 02.00 u. We hadden het kaartje "niet storen"wel opgehangen maar ik denk dat het t.g.v harde regen en wind was omgeslagen. De volgende morgen om 08.15 u (circa) kwam de schoonmaakster zonder te kloppen met de sleutel naar binnen, waardoor we erg vroeg werden gewekt.

Op 1 juli 0m 0.00 u arriveerden we op de luchthaven (Brussels Airport) waarna we om ongeveer 01.20 u in konden checken bij de 24 uurs receptie. Dit was prettig en van te voren bevestigd/ besproken. We konden de auto een week parkeren op de locatie tegen geringe meerkosten.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

's avonds ontvangen in de frituurlucht, 's ochtends ontvangen door een vriendelijke receptioniste

Bij aankomst per taxi, tegen middernacht, binnengekomen in de ontvangstruimte / eetzaal. Ontvangen door wat stugge heer en verwelkomt door een doordringende frituurlucht; geen goede eerste indruk! Kamer is erg eenvoudig, maar, op één van de handdoeken na, redelijk schoon.

Ontbijt was prima, op de koffie na. De frituurlucht was ook verdwenen. De dame achter de balie in de ochtend was behulpzaam en vriendelijk; zij heeft er enkelhandig voor gezorgd dat we toch nog met een tevreden gevoel huiswaarts keerden.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Klantvriendelijke overnachringslocatie buiten Brussel

Er waren helaas maar twee kleine handdoeken in de badkamer. Voor twee personen was dat te weinig.

Locatie de service van het personeel en het ontbijt was goed. Tegen een kleine meerprijs konden we de auto een week bij het hotel laten staan.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Kamer was basic, prima voor de prijs, maar te veel verkeerslawaai.

Het geluid van de nabij gelegen wegen en snelweg was oorverdovend, zeker met het raam open. Het raam moest open, anders was de kamer veel te warm. Daardoor slechte nacht gehad. Ontbijt was prima maar erg duur. Advies: plaats een douchecabine ipv ligbad met douche (erg glad en daardoor gevaarlijk).

De ontvangst door één van de medewerkers.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Algeheel slechte ontvangst, afstandelijk zonder hospitality. Kamers slecht geïsoleerd naar geluid toe, badkamer eerder matig qua hygiene, verouderde infrastructuur. Geen temperatuurregeling en met hitte en baby toch wel aangewezen.

Nabijheid luchthaven

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

pover ontbijt, geen 12.

pover ontbijt, geen 12.50€ waard. geen restaurant in het week-end. het was onze keuze voor een Campanile naar zeer goede ervaring in Frankrijk maar deze viel echt tegen. Een dikke pluim voor het zeer vriendelijk onthaal en de door verwijzing naar een goed restaurant in de buurt

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

best voor 1 nachtje, maar geen moment langer

schimmel op plafond in de badkamer, rolluik voor het raam kon niet open, touwtje van het rolluik te smerig om aan te raken, kluis te klein om laptop in op te slaan, waterkoker werkte niet

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Oud maar praktisch.

Heel hoge trap. Met 2 kleine kinderen, 3 grote valiezen, handbagage en een buggy heel erg lastig en heel gevaarlijk voor de kids (ijzeren, heel stijle trap). De kamer was oud en de badkamer ook heel erg.

We waren er maar voor 1 nacht. Binnen in de kamer was alles ok. Tv, koffiezet, goede bedden. Netjes maar oud. Personeel heel vriendelijk, vooral de dame die smorgens aan de receptie zat.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Praktisch ingericht budgetvriendelijk

Het onthaal verliep vlot en in mijn moedertaal. Dit is een net en gezellig hotelletje dat dank zij zijn ligging op enkele 100 meters van de ring rond Brussel en toegangsweg naar Luchthaven Zaventem, een aanrader is voor wie geen luxe verwacht. Hoewel het hotel in een kantoren omgeving ligt, is het omringd door véél groen. In de kamer is alles voor handen voor een kort verblijf (koffie en thee zetapparaat, tv, gratis WiFi, haardroger, etc). Practisch en budgetvriendelijk. Het restaurant biedt een eerlijke eenvoudige keuken. Mijn maaltijden waren erg verzorgd en schappelijk geprijsd. Verwacht u niet aan een nieuw, modern hotel. Echter, de netheid, het onderhoud en de hulpvaardigheid van het personeel zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

niet voor herhaling vatbaar, en zeker niet aan te raden aan mijn bedrijf!!!!

er bevond schimmel in de kamers, plafond en badkamer, verouderde installatie ( bad/douche) . rolluik werkte niet naar behoren, oude linten om op te trekken, lamp op bureau flikkerde hele tijd bij het aansteken.

een hele verouderde accomodatie, prijs kwaliteit beneden maats, zeker geen 2 sterren waard!!!

kamer was kwalitatief goed, maar niet bijzonder.

De douche was klein, en het plafond laag. Prijs kwaliteit ietwat duur.

kamer was kwalitatief goed, maar niet bijzonder. Waterkoker aanwezig, wifi is snel en ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

goede prijs kwaliteit om te overnachten om fris naar de...

we kregen een kamer die eigenlijk nog bezet was dus als je binnenkomt is dat even schrikken maar de receptioniste heeft dat goed opgelost

goede prijs kwaliteit om te overnachten om fris naar de luchthaven te kunnen

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

fantastisch, met geweldig personeel

Een luchthaven shuttle zou fijn zijn. een taxi rit van circa 7 min kost al 20 euro.

Het personeel was onwijs aardig en wilde alles doen om ons een fijn verblijf te geven.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Niet ideaal.

Dat het personeel klantvriendelijker Mag zijn. Hopelijk geven ze een andere keer beter informatie. Wij moesten de koffers op de trap naar boven sjouwen. Ze hadden juist de kamers voor meerdere personen op de begane grond kunnen vestigen.

De kamers waren niet naar verwachting. Veels te klein voor 3 personen met bagage.

Prima voor 1 nacht maar zeker niet langer.

We hadden de kamer voor 1 nachtje omdat we naar een sport evenement gingen in Brussel. De kamers zijn erg gehorig en bij elke keer als er iemand naar het toilet ging hoorde je dat. De kamers zijn erg verouderd.

goed doorreishotel

geen vriendelijke ontvangst te veel nachtlawaai door passage in en rond het hotel

de bereikbaarheid, vlakbij autostrade,parking voor de deur en mogelijkheid om in restaurant te eten; kortom goed als doorreishotel als je rekening houdt met de openingsuren van het restaurant

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Bij aankomst was de kamer nog niet schoon dus 15 min moeten wachten tot de kamer schoon was. De WiFi deed het niet . Was ook nergens een code te bekennen. De accommodatie was zeer verouderd . We waren hier omdat we de volgende dag een vroege vlucht hadden. Ontbijt hebben we niet gepakt omdat we al vroeg weg waren.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Niet campanilewaardig

was miserabel; slecht onderhouden vies of kapot en zeker niet schoon

Bedden waren goed, rest was miserabel; slecht onderhouden vies of kapot en zeker niet schoon

Geluidsisolatie was heel slecht, en dat in de nabijheid van...

Geluidsisolatie was heel slecht, en dat in de nabijheid van een vlieghaven, kamers zijn verouderd en badkamer had echt een vies douchegordijn en gaten (!) in de muur.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prijskwaliteit

Lawaai Slechte Matrassen Restaurant weinig keuze voor hongerige gasten Taxi door hotel gebeld en moesten €25 betalen voor 5m rijden!

Koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

alleen goed voor je de volgende dag met de vlieger moet moet vertrekken

maar 1 stopcontact gevonden om uw gsm of tablet up te loaden en dat vind ik nog in de badkamer, de verwarming was maar zeer povertjes, niet aan te raden voor meerdere nachten,

de ligging, dicht bij zaventem airport, daarvoor is deze accomedatie geschikt voor personen die geen hoge eisen heeft,

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Voor de rust voorafgaande onze vakantie was het goed. Hotel kamers gedateerd.

kamers gedateerd, matras met uit stekende veren. Taxi (was uiteindelijk een snoorder) besteld bij de receptie. Was twee keer zo duur als een echte op de terug weg vanuit vliegveld.

goede plek om op tijd bij het vliegveld te wezen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

We komen hier nooit meer.

Ik kom net aan in een hotel in Brussel na meer dan een uur buiten voor de luchthaven van Brussel te hebben gewacht. Dat hotel Campanile mag dan wel goedkoop zijn maar ze leveren niets, konden geen taxi vinden en alles was ze te veel. U zult ons nooit meer terugzien in Campanile

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Alleen naar toe gaan als het niet anders kan.

Heel veel verkeer raast vlak langs het hotel, dag en nacht. Je doet geen oog dicht. Interieur zeer basaal en aan vernieuwing toe. Dunne muren, je kunt elke kuch van je buur horen. Ontbijtbuffet in principe ok, maar wordt niet aangevuld.

Wifi werkt goed, eigen parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Meer motel dan hotel

Het is lawaaierig, klein, heel eenvoudig en redelijk gedateerd. Voor meerdere nachten zou ik het niet meer kiezen.

Het geheel was redelijk. Het belangrijkste is dat het schoon was. Voor 1 overnachting is het te doen. ontbijt is eenvoudig en ok.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Kamer ouderwets, elektrische verwarming, badkamer oude...

Kamer ouderwets, elektrische verwarming, badkamer oude warmte straler, douche schroeven los ... tussendeur kon niet op slot, geen batterij in brandalarm kastje (hing open), sigaretten stank van kamer er naast, personeel spreekt amper of geen nederlands. ......

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Prima om de volgende dag richting vliegveld te gaan.

Wij hadden het fijn gevonden wanneer er een klein koelkastje op de kamer had gestaan. Wij hebben er geen last van gehad, maar men moet er wel rekening mee houden dat het hotel aan de snelweg ligt en je dit dus ook hoort.

De ligging was voor ons perfect. We zochten een goedkoop hotel vlak bij het vliegveld. Het is vanuit het centrum van Brussel prima te bereiken met het OV. Het bed lag ook goed. De kamer was prima voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Normaal wel ok hier maar deze keer niet al te best...

Ik ben hier wel vaker geweest maar deze keer was niet best. Geen waterkoker op de kamer (gestolen door de vorige bewoner volgens de receptioniste...). Als ik dan toch heet water wilde voor thee moest ik daarvoor betalen. Beetje suf. Afstandbediening TV deed het niet goed. Daar was geen oplossing voor. Wel Wifi maar geen internet (storing?). Betalen kon ik alleen bij uitchecken en niet bij inchecken wat normaal wel altijd kan ;-(

Locatie is goed wanneer je bij Zaventem airport moet zijn. De manager handelde mijn klachten bij uitchecken goed af en gaf een passende korting :-)

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Redelijke slaapplaats voor een goede prijs vlak bij de luchthaven.

Gebouw heeft onderhoud nodig. Toilet spoelt slecht tot niet door. Dakraam kon niet goed worden gesloten. Was voor ons nu niet een probleem.

Goede prijs en dicht bij de luchthaven.