Beoordelingen over Campanile Gent 2-sterren

#43 van de 44 hotels in Gent

6,1

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

ontbijt was lekker, kamer was comfort/prijs

onthaal ,1 medewerker die de bediening deed zat constant de medewerker achter het onthaal op te jagen,en durfde zelfs terwijl de klanten erbij stonden zeggen vlugger afhandelen,....jammer de mevrouw aan het onthaal deed echt haar best.

ontbijt was lekker, kamer was comfort/prijs

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Nooit meer,nog nooit zo slecht gelogeerd

De wijn was niet te drinken,4€ per glas,er stonden maar 6 gerechten op de kaart en daarvan hadden ze er 2niet,en de saus was ook op.Nooit meer

De ligging was ideaal omdat we in het uz Gent moesten zijn

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Voor een kort verblijf goed te doen. Ligging is gunstig. Bereikbaarheid goed.

De kamer was een stuk afbraak en duidelijk aan renovatie toe. Prijs was ten opzichte van Kwaliteit veel te hoog.

We moesten voor een afspraak naar het UZGent. De loopafstand was te doen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ontbijt is lekker en voldoende gevarieerd aanbod.

WiFi gaf problemen.

Ontbijt is lekker en voldoende gevarieerd aanbod. Kamer is proper en voldoende groot. Goed bed. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Basis comfort aan een hoge prijs.

Niet alleen heeft de kamer geen airco, ventilatie op zich valt ook tegen, wat maakt dat het de hele nacht onaangenaam warm was. Muren zijn bezet met een soort ruwe verf, onmogelijk om degelijk te reinigen, er zijn dus redelijk wat vuil vlekken. Badkamer was ouderwets, douche werkte slecht(teveel kalk), douchegordijn vloog alle richtingen uit. Voor de prijs van een kamer in dit hotel, kan het niet moeilijk zijn om beter te vinden! We hadden helaas nogal last-minute geboekt en alle andere hotels zaten vol. Checkin verliep bizar, man aan het onthaal was slordig gekleed en niet zo vriendelijk.

Het matras was best ok, de kamer heeft een tv en rolluiken, het is dus mogelijk om de kamer 's nachts helemaal te verduisteren. Redelijk rustig 's nachts, weinig lawaai van buiten. Wifi signaal was sterk in de kamer, maar internet was toch redelijk traag. Checkout verliep heel vlot, vriendelijke dame aan het onthaal.

dik tegengevallen

een hotelkamer van 75euro, zonder ontbijt (had ik niet nodig, moest naar het UZ Gent en moest nuchter zijn) maar men moest nog iets meer dan 11euro bijbetalen voor ontbijt,vrij duur geval tov van andere hotels die ik heb gedaan. Geen frigo op de kamer, voor die prijs mag dat wel, trouwens nog niet tegengekomen! Om de kamer te bereiken, moest ik via de buitenkant van een chalet andere kamers passeren, waar buiten regelmatig werd gepaft, moest de rook dus meenemen. Heb nergens gezien dat mensen met een rolstoel binnenkomen en heb hier ook niets van gelezen als ik me inschreef, mensen in die situatie: dit kan hard aankomen!

het uitzicht vanuit het hotel

Rustig en al wat je nodig hebt

Geluid van hakken uit een andere kamer tot 22uur. Van het ontbijt die minibroodjes; te hard, maar voor de rest prima voor 5 euro.

De prijs/ kwaliteit. Beter dan een IBIS. en gratis parkeren voor je kamerdeur. Geen bagage naar boven moeten sleuren.

3,0
    Absoluut te mijden!

Gedateerde kamers en zeer trage wifi. TV niet af te zetten (moest stekker telkens uittrekken om TV uit te krijgen), douchekop spoot alle kanten op, ... Onprofessioneel personeel: ik wou gaan avondeten en na een half uur was er nog niemand aan mijn tafel geweest voor het bestellen van een drankje of het afgeven van de menukaart (ik hoorde de receptioniste/kelnerin meermaals klagen over grote drukte, terwijl dit eigenlijk helemaal niet zo was).

Ontbijt viel wel mee.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Gedateerde kamers

De kamers zijn gedateerd en niet echt proper. Ontbijt was niet echt wat we verwacht hadden. Slechte koffie. Beschadigde deur naar badkamer. Te weinig stopkontakten, etc. Niet echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Gewoon slapen, eten en wegwezen.

Hadden 2 kamers: in de ene was alles aanwezig, in de andere was alles stuk (waterkoker, fohn, douche!). Kamers komen nogal 'sleezy' over, ook al lijkt het wel schoon. Nauwelijks stopcontacten. Ouderwets. Gebouwen en terrein erom heen ook in vreselijke staat. Prijs-kwaliteit is hier volledig zoek.

Ontbijt was top. Konden zelf sinaasappels uitpersen. Personeel ook zeer vriendelijk. Personeel loste volgende dag ons issue (alles stuk in kamer) op door ontbijt voor 2 terug te geven. Avond van aankomst was keuken al gesloten, maar waren bereid nog wat bitterballen te frituren. Toch sympathiek.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Basic, proper en niet onbelangrijke voordelen

Gehorig en veel lawaai door achterliggend industrieterrein

Vlak bij afrit E17. Honden welkom. Gratis parking. Gelijkvloerse accommodatie. Gunstig tarief

praktisch en naar verwachting prijs/kwaliteit

Geen opmerkingen.

Voor ons was de locatie super, vlak langs de snelweg. Prijs/kwaliteit volgens verwachting. Aardig personeel. Parkeerplaats bij het hotel.

vriendelijk personeel, doorreis overnachting

oude gebouwen, dringend aan renovatie toe, kussenslopen ontbraken en kussens waar vuil, Kleine, drukkend warme, gedateerde kamer, moeilijk te verluchten. Badkamer is opgefrist en voldoet, enkel geschikt voor een doorreis overnachting zonder al te veel eisen.

dicht bij de carpool parking van Merelbeke en de Ghelamco Arena

Compact, proper, leuke prijs.

Geluid van achterliggend industrieterrein

Compact, proper, leuke prijs. Dat onze trap wordt geverfd moesten we enkele nachten ui huis. Dit is de ideale locatie als juist op zoek bent naar een bed.

Goed hotel met een goede prijs-kwaliteit en vriendelijk personeel.

1 keer werkte mijn kaart niet toen ik 's nachts toekwam (steek de kaarten niet bij uw gsm of bankaarten!). De receptionist was even naar het toilet dus ik kon niet binnen. De telefoon werkte blijkbaar niet dus ik heb 15 min moeten wachten om 1u 's nachts. Was jammer maar nadien ben ik zeer goed en snel geholpen. 11 euro voor het ontbijt was beetje duur maar het ontbijt was wel lekker.

Vriendelijk personeel. Vlot in- en uit checken. Voldoende parking. Mijn fiets kon steeds veilig binnen staan. Iets klein meenemen bij het ontbijt was geen probleem. Kamers elke dag proper; bed werd steeds opgemaakt en handdoeken proper vervangen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Licht deed het niet bij binnenkomst. Vloer was vies. En bij het zeer karige ontbijt liep er een dikke grote zwarte spin over de servetten bij het ontbijt.

Een verblijf op een goede lokatie, die aangenaam en rustig verlopen is.

Voor mij persoonlijk was de prijs-kwaliteitverhouding zeker niet in orde. De kamer was zeer basic en niet echt uitnodigend. Het toiletdeksel had bv. verroeste vijzen en was naar mijn gevoel vies. Het plafond in de badkamer zag zwart in de rechterbovenhoek -wat de reden ook moge zijn-. Het ontbijt vond ik voor zijn prijs ook te beperkt.

Het personeel is zeer vriendelijk. Je had eigenlijk geen hotelgevoel. Het was alsof je in een studio terechtkwam. Dit is een hotel voor mensen die eigenlijk even op hun eigen willen zijn of een doorreis maken. Het hotel heeft een zeer gunstige ligging. Ondanks het feit dat het langs grote invalswegen ligt, is het er rustig. M.a.w. je geniet van een fijne nachtrust.

Verschrikkelijk, hier komen wij beslist niet terug.

Kamers waren zeer klein en het meubilair is aan vervanging toe. Het was redelijk schoon maar zag er uitgeleefd uit. Locatie is verschrikkelijk. Omgeving en tuin waren vies. Uitzicht op een fabrieksmuur. Ontzettend veel geluidsoverlast van deze fabriek en ook van de andere kamers.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en restaurant was schoon.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De gunstige ligging t.

Dat er geen airco aanwezig is. Als het echt warm buiten is is het geen prettig verblijf op je kamer

De gunstige ligging t.o.v openbaarvervoer de stad in. En de prijs kwaliteit verhouding was goed.

Vriendelijk personeel en verzorgd ontbijt , en eten in het restaurant was zeer goede prijs kwaliteit

Jammer dat er geen airco was in onze kamer misschien in andere wel

Gratis parking , vriendelijk personeel en zeer gedienstig , kamers waren zeer proper

Prima voor een kort verblijf!

De badkamer is vrij ruim, maar de douche zit in het bad en doet het niet fantastisch. Het ontbrak bovendien aan airco, wat lastig was gezien de hoeveelheid muggen dat binnenkwam wanneer wij de ramen openden.

De bedden zijn prima, de kamer is vrij groot, en het personeel is ontzettend aardig en gastvrij. De prijs-kwaliteitverhouding is bovendien gewoon goed.

Voldoende om 1 nacht te verblijven.

Voldoende om 1 nacht te verblijven. Voor het ontbijt hebben we extra bijgevraagd. Was niet spontaan, toch met een brede glimlach een propere bediening.

Prijs/kwaliteit verhouding viel tegen

Hotel heeft dringend een renovatie nodig! Jammer dat er geen airconditioning was, hierdoor erg benauwd en warm in de kamer. Bedden waren slecht.

Het ontbijt was prima.

Afwerkkot

Ontbijt was matig, taaie afbakbroodjes. Afval bij trap stond er toen we aankwamen, en nog steeds (maar dan wat meer) toen we 2 dagen later weggingen. Schimmel in badkamer. Wc was nog vies van voorganger. Matras was aan vervanging toe. Oude spullen in kamer.

Douchestraal was goed. Rolluiken tegen warme zon.

voldeed aan onze verwachtingen voor een 2 sterren accommodatie

voor het ontbijt betaal je 11,50 euro - nogal prijzig voor 1 kopje koffie en een boterhammetje

ligging nabij snelweg, gemakkelijk te vinden en gratis parkeren bij de accommodatie

Goede locatie om te overnachten als je naat UZ Gent moet

Kamers zijn eenvoudig, maar voor mij prima

Mooi terras bij restaurant De kamers zijn gelegen in een apart gebouw, dus je hoeft niet steeds langs de receptie

Verrassend

De Kamers, ik weet dat je voor een basis prijs een basis kamer krijgt maar dit was meer Motel dan Hotel, nachtlawaai .. dus ja, en ervaring rijker :)

Het Ontbijt was wel lekker, jammer wel dat er geen broodrooster ter plaatse was, er was toastbrood maar je kon ze niet roosteren. Na de vraag aan het personeel wilden ze het wel in de keuken achteraan doen, dus dat was wel lief.

Personeel was vriendelijk . De kamer was schoon .

Het hotel ligt op een industrieterrein net buiten Gent. Niet echt een aanrader. Als je wilde douchen moest je de douchekop vasthouden , niet echt handig, Er was een stopcontact op de kamer onder het raam, Scheren in de badkamer lukt niet

Voor slapen 1 nacht, is het prima maar zo snel mogelijk weer weg!

Prijs is echt te hoog voor de zeer kleine en gehorige kamer die je ervoor krijgt, oude rafelige maar wel schone handdoeken, bedden lagen goed. Geen eten beschikbaar in restaurant om 21.00 uur behalve buffet wat tot 21.30u duurt en waar het eten al lange tijd ligt onder de warmhouders. De snacks waarmee gepromoot wordt bij de receptie waren ook niet verkrijgbaar, zeer ondermaats voor de vrijdagavond!

Hotel is goed bereikbaar met voldoende gratis parkeergelegenheid. Typisch weg-hotel waarbij je vooraf weet niet te hoge verwachtingen dient te hebben.

De prijs was ok maar compenseert het ongerief maar tendele

Het lawaai in de omgeving, snelweg en Eastman Chemical fabriek was te heftig. De gebouwen kunnen ook aan de buitenkant wel een opknap/schoonmaak beurt gebruiken

Eenvoudig maar goed ontbijt. Kamer was klein maar schoon. Personeel was correct, vriendelijk en informatief.

Het was alsof ik in een motel kwam van een B movie misdaad film. Donker. Klein. Muf. Geen enkele luxe. Ik miste nog de tas met geld van de bankoverval. Het vastgebonden ontvoerde bankmeisje en de neergeschoten compagnon in de badkuip. Dit wens ik mijn grootste vijanden niet toe. Dit was in de jaren 70 al vergane glorie. Mijn advies. Afbreken en nooit meer opbouwen.

Niets. Echt helemaal niets

Goed geslapen en lekker gegeten.

Het achterstallige onderhoud van de hotelkamers.

Keuken was goed, vooral de soep was heerlijk, kamers eenvoudig, sommige dingen (schakelaar, lamp) werkten niet of waren kapot. Bedden waren goed, douche prima.

Matig verblijf.

Geen airco. Stop in bad ontbrak. Douchen gevaarlijk in gladde badkuip. Douchekop kon niet bevestigd worden. Prullenbakken vol buiten de kamers. Veel omgevingslawaai door industrie. Rekening bij aankomst betaald. Bij vertrek nog 10 euro nabetalen omdat de rekening niet klopte.

Alleen goed voor het hoogst noodzakelijke: slapen

Hygiëne en ruimte van de accommodatie. Alles zeer gedateerd. Ontbijt koud (ei/spek), koffie erg slap. We moesten als gasten het personeel overal op wijzen. Tafels werden ook niet snel afgeruimd. Weinig tot geen aandacht voor de gasten. Geen informatie omtrent het parkeren gekregen, moesten we als gasten zelf achter zien te komen.

Goed geslapen

Ik ben er nooit geweest op die tijd lag in het maasstad...

Ik weet het niet nooit geweest bij dit hotel jullie moeten ook wel gehoord hebben welke gasten niet komen maar wel betaald hebben

Ik ben er nooit geweest op die tijd lag in het maasstad ziekenhuis in bed.

de prijs niet waard

Oubollige infrastructuur, de prijs absoluut niet waard! Verschillende administratieve fouten bij de facturatie, die mezelf achteraf extra tijd kosten om dit te registreren als kost op de zaak.

De locatie, dichtbij Gent centrum en onmiddellijk aan de afrit van de snelweg, ruime parking.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

De entreekaart voor de kamer is verwarrend. Met pijltje naar voren in gleuf (wat logisch lijkt) werkt niet. Moet dus andersom.

De kamer gelijkvloers en de voldoende aanwezige gratis parkeerruimte

Goed hotel voor een redelijke prijs

Bushalte recht tegenover het hotel.Maar openbaar vervoer kan beter, na 19.00 reed er geen bus meer naar het hotel. En Gent is s’avonds ook gezellig dit is jammer.

Ontbijt is prima, simpel maar wel goed. Goede bedden en kamer was netjes

Het was een aanbieding, dus niet duur, maar hoe dan ook zou het hotel ingrijpend opgeknapt moeten wo

We hadden dubbelbed gevraagd, niet gekregen. Verwarmingssysteem is niet van 2018. Badkamer met gladde bodem in het bad, douchegordijn. Compleet verouderd.

Ontbijt was redelijk goed.

rustig maar vuil en niet in orde

Dat wij zelf moest vragen om de tafel proper te maken Borden en kom niet allemaal proper en soms heel vuil Dat wij 3 kamers hebben moeten proberen en nog niet volledig in orde 1 kamer : 1 licht die niet aan ging en haardroog ging ook niet 2de kamer : geen knop om de verwaarming in de badkamer aan te zetten 3de kamer : 1 licht boven het bed die niet aan ging

Ontbijt ok

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prijs kwaliteit zeker in orde.

Je bent afhankelijk van de bustijden als je niet met de auto het centrum wenst in te gaan. In het weekend is de laatste bus terug om 22u40. Daarna zijn er nog laatavondritten tot 1u maar die stoppen aan de andere kant van het Uz, waarna het nog een dik kwartier stappen is tot het hotel.

Prijs kwaliteit zeker in orde. Met de bus is het eenvoudig om naar het centrum te gaan.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Zeer goede locatie indien men pendelt tussen bestemmingen in...

NOOIT zal ik hier nog overnachten. Aan de achterzijde van het motel bevindt zich een fabriek die dag en nacht een zeer storend en luid, brommend geluid maakt dat het onmogelijk maakt in de nacht door te slapen. Gelukkig heb ik echter na de eerste nacht een kamer aan de voorzijde gekregen, waar men 's morgens echter gewekt wordt door het geraas van het verkeer op de autostrade. Aan de reactie van het personeel heb ik gemerkt dat ze wel degelijk op de hoogte zijn van dit probleem.

Zeer goede locatie indien men pendelt tussen bestemmingen in het zuiden van Gent en de zuidelijke randgemeenten van Gent. Men staat quasi zonder file direct in de parking van Gent-Sint-Pietersplein vanwaar de ganse Gentse binnenstad makkelijk te voet bereikbaar is.

Heel koud water uit de kraan van de wasbak. WiFi is een ramp, de eerste avond betrekkelijk uniform maar vanaf de volgende morgen en de verdere periode van mijn verblijf geen WiFi meer. In januari laatstleden daar ook verbleven en zelfde probleem met de WiFi Het is wel jammer want het zou daar prima kunnen zijn, ligging en parking is inderdaad een positief punt

Netheid

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Blij dat ik thuis ben

Slecht restaurant. Was in alles uitverkocht. Weinig stopcontacten in de kamer. De kraan in het bad was zo lek dat het water in het rond spoot. Meer water naast dan in het bad.

Kamer was goed ook qua temperatuur, ontbijt en diner allebei...

Kussens zijn klein maar dat maak ik goed door eigen kussen mee te nemen. Extra deken die beschikbaar is maakt een hoop goed

Kamer was goed ook qua temperatuur, ontbijt en diner allebei zeer naar wens.

Te duur voor de accomodatie!

Kamer op benedenverdieping met een opgelapte muur onderaan wegens vochtproblemen is echt gedateerd en zeker de prijs niet waard. Overigens vriendelijk personeel die zich voortdurend excuseerde wegens ontbrekende ingrediënten om zelfs hun suggestie menu van de chef te bereiden.

De eerste dag wou ik vijf na elf gewoon een koffie en croissant wat werd aangeprezen en kreeg er geen meer omdat het ontbijt om elf uur stopte.Iemand anders heeft wel excuses aangeboden omdat dit los staat van het ontbijt.

Het zeer vriendelijke onthaal aan de receptie.

De snelheid van de Wi-Fi op de kamers....traag! In het hoofdgebouw goede snelheid. Ik had werk mee voor mijn zakelijk werk waarvoor ik gegevens van internet nodig had...dat ging moeizaam (de receptie meldde dat als er veel hotelgasten op internet surfen, dat dit normaal is...doe er dan aub iets aan.....ik ben niet de eerst die deze opmerking neerschrijft!! )

Het zeer vriendelijke onthaal aan de receptie. Het ontbijt was heerlijk en verzorgd. Zeer rustige kamers. De mogelijkheid om toch nog een warme snack (bijv pizza, frietjes..) te eten op zaterdag en -zondagsavond omdat het restaurant dan gesloten is. Goede en ruime parkeergelegenheid.

Slechte kwaliteit en slechte service.

1. We mochten niet inchecken omdat we er al om 12u waren ipv 14u. We werden niet wegwijs gemaakt in de stad Gent. Kregen geen stadkaartje mee, konden niet pinnen voor de bus en er werden ook geen alternatieven aangeboden. 2. Toen we voor de 2e x kwamen inchecken kwamen we op onze kamer die enorm stonk naar sigarettenlucht. Mijn vriendin is astmatisch en dit sloeg direct op haar longen waar ze nog even last van hield. 3. Ze kwamen niet mee kijken of beoordelen maar stuurde ons voor de speurtocht naar een kamer alleen op pad. We mochten zelf maar even zoeken uit drie kamers welke het beste zou zijn. 4. Kamer 2 was het licht kapot 5. Kamer 3 stond de tv nog aan, vraag me af hoe er dan gepoetst is als zelfs dat vergeten wordt. De rolluiken hingen ook overal op half dicht. 6. Kamer 4 was eindelijk in orde en deze hebben we gekozen. De bedden waren érg oncomfortabel. Gelukkig was het hier wel schoon.

Gratis parkeren bij het hotel en 1 medewerker was zo aardig om te vertellen en uit te leggen waar we op zondag ook gratis midden in de stad mochten parkeren. En dat er drie nieuwe opties werden geboden voor een kamer , ze hadden wel even mee mogen lopen want van alle vier de kamers was er dus helaas maar 1 in orde.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goed, ik ga weer naar hun (in Gent) toe.

Het gevecht met het plakkende douche gordijn, dat kan toch echt niet meer in deze tijd....

We praten over een Campanille....die ervaringen zijn wel eens anders geweest bij hun....Maar bij deze...Ontvangst warm hartelijk en professioneel, ontbijt was buiten verwachting goed, kamer simpel en veel gebruikt maar erg schoon, sanitair voorzieningen simpel maar schoon, en voor de prijs 65 euro.. ik heb geen klagen. Kortom heel tevreden.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Nuttig, zonder comfor.

Andermans haren op bedlinnen en ‘schone’ handdoeken hebben wij als niet positief ervaren. Ook is de kamer gedateerd.

Ontvangst met uitleg was goed en duidelijk.

Slecht

Het was ijskoud in de kamer. De kamer was heel klein en er waren geen faciliteiten aanwezig. Ik heb bijna 200eu betaald voor 2 nachten. De gastvrouw was niet echt gewillig om te helpen.

Niks.

Niet oké!

We komen hier vaker en normaal gesproken is het oké. In kamer 34 waren de veren in het bed te voelen, de douche ging van extreem heet naar lauw, zonder verandering van stand. En er kwam plotseling iemand onze kamer binnen, terwijl de deur op slot zat en wij lagen te slapen.

Locatie is dichtbij het UZ Gent

Matig verblijf door geen wake upp cal

Het hotel is ver van restaurants en cafes en andere ontspanningsmogelijkheden. Er is weinig aanbod in het avondeten na 20.00 uur. Ik vroeg om een wake upp call en dit werd vergeten.

De kamer is comfortabel en rustig. Er is voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

niet voor herhaling vatbaar

De aansluitkabel van de TV was stuk en werd niet vervangen (gebrek aan tijd). s'Avonds was het gemiddeld 1,5 uur wachten op de bestelling. Er werd constant gevraagd of er nog drank nodig was. Tijdens de maaltijd was de bar niet bediend.(gebrek aan personeel). De receptionist moest tevens de maaltijden opdienen, de bar doen en afrekenen en de nieuwkomers ontvangen.

Het ontbijt was prima (de 2e morgen was er geen confituur meer)

Ik kon er prima slapen, nadat ik de verwarming laag gezet had

Ze waren vergeten de sleutel te programmeren, kun je met al je bagage weer terug naar de auto. De verlichting buiten is waardeloos in het donker bij de kamer.

Makkelijk parkeren

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Noodzakelijk

Slapen tussen buitenlandse vrachtwagenchauffeurs die ‘s avonds samen nog wat drinken op de kamers. Verder enorme herrie van een of andere installatie buiten. Handdoeken in de kamer waren allen vochtig..

Was puur praktische overweging qua locatie. Ontvangst was prima.

Goed voor één overnachting, prijsis te duur voor 2 p excl ontbijt (€84)

Verouderde infrastructuur. Badkamerlamp knippert bij aankomst,hoewel kuisvrouw dit moet gezien hebben. Watertemperatuur in douche héél moeilijk te regelen. Verwarming stond uit bij aankomst.

Lekker ontbijt, gelijkvloerse kamer.

Kamers zijn oud, bedden zijn slecht met een kuil in de matras en de veren voel je er doorheen badkamerverwarming deed het niet, ontbijt was zeer matig broodjes waren hardt en droog.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

De anonimiteit is prettig vanwege het motel-concept.

De algehele uitstraling. Het is allemaal erg oud, terwijl je toch best wat betaalt.

De anonimiteit is prettig vanwege het motel-concept. Ook vonden wij het personeel opvallend aardig - het is echt een oud hotel, maar het personeel doet echt zijn best om er wat van te maken.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

slapeloze nacht

zie hiervoir

Alles was op zich ok, maar er staat vlakbij een soort centrale waarvan continu een doordringend lawaai afkomstig is, waardoor goede slaap onmogelijk is ondanks gesloten ramen. Verder had ik om een kamer op de begane grond gevraagd, maar kreeg toch een kamer oo de eerste verdieping. En jammer dat er in het weekend beperkte dinermogelijkheden zijn. Ik zal hier nooit meer boeken en deze accomodatie zeker niet aanraden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Was goed om er te studeren

Geluid van de fabriek (lijkt in de week erger te zijn dan in het weekend) Geen frigo Geluid van bovenburen

Ligging Parking vlak aan kamer Gezellig kamertje voor alleen

We hebben erg genoten van Gent, maar niet van het hotel.

De prijs-kwaliteit verhouding is niet oké. Ik zou €300,- moeten betalen voor 2 kamers 2 nachten. Dit zou inclusief toeristenbelasting en 6% btw zijn, volgens de mail die ik gekregen had. Maar de toeristenbelasting werd er alsnog bijberekend. Volgens de receptioniste is dat altijd apart. En ondanks dat ik het in mijn mail had staan kreeg ik het geld niet terug. Daarmee kwam de prijs op 81,- pkpn exclusief ontbijt en dat is erg duur voor wat je krijgt. Het hotel ligt ongunstig, zowel aan de voor- als aan de achterzijde heb je de hele nacht lawaai (verkeer en/of fabriek).

Het personeel was erg vriendelijk.

Ideaal voor kortstondig verblijf

Hoofdkussens te weinig en te zacht. Geen ideale matrassen. Warm water was er pas nadat het water heel lang is blijven lopen.

Kamer was proper. Ideaal hotel voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

voor 2 nachten goed te doen.

lawaaierige omgeving, hotel gedateerd. gezien de prijs voor 2 overnachtingen in verhouding.

ontbijt goed maar duur met 11,50 euro per persoon. alles aanwezig voor een goed ontbijt.

alleen als het echt moet..

De kamers zijn echt uit een slechte film, oud, vies, geleefd en vanwege dat de toegang via buiten is, is het helemaal alsof je in een shabby motel slaapt.

Ontbijt was goed! Verse croissants en ei; bed sliep goed; restaurant en ontbijt is beter dan naastgelegen Holiday Inn, waarschijnlijk kom ik hier nog eens eten als ik in Holiday Inn slaap.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Matig verblijf

De verwarming in badkamer werkte niet alsook de haardroger😉 zeer slecht versleten matras.

Voor mij ideale ligging dicht bij uz e restaurant was lekker en verzorgt.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het was telleurstellend.

Bij aankomst was het beddengoed nog niet geregeld. Dit zou spoedig geregeld worden. Maar dat werd pas in de avond gedaan. We hadden informatie ingewonnen of we diner konden gebruiken. Ja. Toen we 's avonds aan tafel zaten en de kaart kregen, konden we alleen de lunch kaart bestellen, De kok werkte niet in het weekend. Ook was er nog een verschil in dagen. De eerste dag was er een burger te bestellen en 's zondags een pizza uit de winkel. En de prijs was er niet op aangepast. Zeer teleurstellend. Tevens was het zitcomfort op de kamer hopeloos.

Prima kamer voor deze prijs

Het is wel wat gedateerd

Basic kamer, met een goed bed en uitgebreid ontbijt. Prima voor deze prijs Is wel in industriegebied, maar daar hoor je alleen een bromtoon van, niet hinderlijk Vriendelijk personeel

Goed prijs kwaliteit verhouding

Eitje bij ontbijt was erg hard gekookt, zag blauw. Er was verder voldoende keus, dus mocht de pret niet drukken

Bushalte aan overkant van de straat, auto kan op de parkeerplaats blijven staan. Wel jammer dat er geen dag of rittenkaarten te koop zijn bij de balie. Scheelt aanzienlijk. 10 ritten voor 15 euro, terwijl een enkeltje 3 euro kost

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

De sleutelkaart om naar binnen te gaan moest elke keer geactiveerd worden. Niet schoon. Stoelen oud,bed keihard.personeel aan de balie niet zo klantvriendelijk. Het was een misser dus, ben ook eerder teruggegaan.

Er is veel te doen hier om het aantrekkelijk te maken.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ben er om 23u30 gewoon terug doorgegaan, hier blijf ik niet overnachten!!!

Dit pand is gewoon klaar om te slopen, lijkt nergens meer op, precies 25 jaar terug in de tijd en nooit enige renovatie of kosten gedaan, ook het restaurant is geen restaurant te noemen maar eerder een kantine van een kazerne...

De parking

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Zie boven

Er moest betaald worden bij aankomst, maar nog erger dat na betaling ook het bedrag bij VISA staat gereserveerd tot op heden een dag later. Sinds de nieuwe manager werd mij telefonisch medegedeeld. Prijs/prestatie niet goed, zeker als men ook wil ontbijten.

Geen opmerking

Okido

Er mogen een keer wat herstellingen gebeuren!

Ik kreeg na aanvraag een kamer op verdiep 1 aan de voorkant en daar was ik heel tevreden mee. Daar ik alleen ben en er logeer wegens medische reden en Campanile een regeling heeft getroffen voor stellen die van het UZ komen is het toch weer spijtig dat singles daar terug geen baat bij hebben. We betalen toch evenveel per kamer!

De prijs was goedkoop, hadden daarom ook geen verwachtingen...

De kamer stonk nog naar rook, nauwelijks stopcontacten. Erg oude kamer, een likje verf zal wonderen doen.

De prijs was goedkoop, hadden daarom ook geen verwachtingen van de kamer

van korte duur en kom niet terug

Service avond eten. Bediening slecht

Personeel ontbijt service super, Personeel diner service niet echt aanwezig. Soep na de maaltijd, en halve bestellingen. Eten op zich goed.