Beoordelingen over Hotel Brouwerij Het Anker 3-sterren

Guido Gezellelaan 49, 2800 Mechelen, België

#23 van de 29 hotels in Mechelen

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Hotel gelegen in een prachtige unieke locatie: een...

Hotel gelegen in een prachtige unieke locatie: een eeuwenoude brouwerij. Ter plaatse alle gelegenheid om iets te eten of te drinken, eten prima en de Gouden Carolus die ze ter plaatse brouwen is zeker niet te versmaden. Slechts 5 à 10 minuutjes wandelen van het centrum van Mechelen.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goede keuze, goede locatie.

Inchecken in een drukke winkel?

Ontbijt was ruim voldoende, de kamer had een goede prijs/kwaliteit verhouding, nu nog ergens een groen hoekje maken om s'avonds te kunnen aperitieven en de oude machines nog wat meer incorporeren in het geheel bvb. als buitenbar. Het komt wel goed met het Anker.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Uitstekend !

Parkeergelegenheid: parkeerplaats was vol toen we aankwamen, moesten eerst naar parkeerterrein in de buurt.

Prima kamer, lekker ruim, erg leuk ingericht, comfortabel bed, prima douche en badkamer. Brasserie erg gezellig en lekker.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Originele inrichting van de kamer.

Te weinig licht in de badkamer. Moeilijk om je van kortbij in de spiegel te zien en op te maken (alleszins voor brildragers).

Originele inrichting van de kamer. Mogelijkheid tot ontbijt voor niet -hotelgasten. Mogelijkheid om nog iets te drinken uit de automaat in de gezellige binnenruimte of buiten.

Leuk weekend verbliijf

Betaald parkeren op terrein van hotel.

Zeer vriendelijk personeel Mooi opgeknapte kamers. Goed ontbijt. Leuk om de brouwerij te bezoeken en een hapje te eten in het restaurant of te genieten van een van hun speciale bieren

Voor herhaling vatbaar en aan te raden.

Klein puntje dat ook al gemeld is: De deurtjes van de douche bleken onderaan niet helemaal te sluiten, met als gevolg dat er met het bad matje het uitgestroomde douchewater moest op gesopt worden. Jammer!

Ontbijt was prima. Kamer ook. Brasserie heel aangenaam. Diner erg lekker.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima kamer, onduidelijkheid mbt de verwarming/airco.

Jammer dat er geen minibar is of een paar flessen bier op de kamer als je in een brouwerij slaapt. Er staat wel een vending machine met eigen bier in de "lobby" maar die slikt alleen Euromunten. Als je die niet bij je hebt is er geen bier ... terwijl je nachtkastje naast het bed wel uit een heleboel lege flessen bier is gemaakt ... Een flesje water op de kamer zou ook geen overbodige luxe zijn.

Prima kamer, onduidelijkheid mbt de verwarming/airco.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

6,0
    Wij waren met auto en fietsen achterop, binnenplaats werd snachtm met poort fgesloten Afstand tot km

Voor de aangerekende prijs (120 €/nacht) hadden wij wel iets anders verwacht ! Wij gaan regelmatig weg en dit was een van de duurdere plaatsen. Kwaliteit/prijs is zeker geen aanrader.

De ligging t.o.v. stad, de bijbehorende betalende parking (5€).

Modern slapen naast de beste Bierbrouwer!!!!

Eigenlijk niks.... De magneet kaarten van onze beide kamers deden het op een gegeven moment het niet meer. Maar dit probleem werd vakkundig en vlot opgelost door het personeel.

De inrichting van het Hotel was geweldig!!! klassiek en design in één Het restaurant verkoopt het beste varkensvlees, heel puur!!! heel lekerhhhhhh Het is bijzonder om te slapen op het terrein van een van de beste bierbrouwers van België.

Prima verblijf met een kanttekening.

Helaas hadden we in kamer 9 niet definieerbare geluidshinder, die onze nachtrust verstoorde.

Leuk modern hotel in een nog werkende bierbrouwerij met eigen parkeervoorziening. Ligging t.o.v het centrum is op loopafstand. Gezellige brasserie. Moderne kamer met prima bedden.

Aangenaam en neem er gerust een brouwerij bezoek bij.

Misschien klein minpuntje is dat je buiten moet van de kamer naar ontbijtzaal. Zolang het droog is geen probleem.

Mooie kamers en lekker ontbijt. Brasserie ook een pluspunt. Gesloten buitenparking voorzien aan 5 euro per nacht verblijf, zeker interessant. Bezocht al 7 hotels in Mechelen en prijs/kwaliteit één van de beste. Een aanrader.

voor ons ouderen (ik 91 mijn vriou

niet te bereiken,. twee voorbijgangers hielpen in Mechelen later om Uw Brouwerij te bereiken De Tom-Tom stuurde ons eerst naar het vliegveld van Brussel en begreep niets van het adres Guido Gezellelaan in Mechelen.

Alles was comfortabel en schoon

supervriendelijk personeel.

mooi ingerichte kamers enkel jammer van de putjesgeur uit de badkamer.

supervriendelijk personeel. ontbijt valt erg mee en de koffie is echt lekker. mooie locatie in de oude begijnhofwijk. goedkope parking op de locatie zelf. het uitgaanscentrum is heel gemakkelijk te voet te bereiken zodat je gerust een Gouden Carolus méér kunt drinken op de Vismarkt.

Leuke lokatie: het hotel is onderdeel van een forse...

Meer stilte en parkeergelegenheid op eigen terrein. In geval van slecht weer is het minder fijn dat je vanaf receptie weer naar buiten moet voor de hotelkamers.

Leuke lokatie: het hotel is onderdeel van een forse bierbrouwerij in bedrijf. Soms is dat wat beperkend, bijvoorbeeld als een vrachtauto met lawaai staat te laden/lossen. Sfeer heeft het wel. Op de rand van de binnenstad, aansluitend op middeleeuwse hofjes en de (wat lawaaiige) stadsrondweg. Lekker eten, prima ontbijtbuffet. Lounge-ruimte is beperkt en eenvoudig. En natuurlijk bijzonder bier voor de liefhebbers!

Goed verzorgd verblijf op een brouwerij.

Niks alles wat perfect.

De relaxte sfeer die er hangt. Personeel en bediening zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook het ontbijt is goed en de rondleidingen door de brouwerij zijn leuk en een echte aanrader wanneer je van speciaal biertjes houdt.

Mooie moderne kamer, voor deze prijs mag er wel een airco...

Concept om in lobby iets te kunnen drinken vind ik een goed idee, geluidshinder hierdoor moet wel tot minumium herleidt kunnen worden (deur tussen lobby en kamers voorzien)

Mooie moderne kamer, voor deze prijs mag er wel een airco aanwezig zijn.

Overnachten bij de brouwerij

Logeren bij de brouwerij en met een goed restaurant heeft absoluut voordelen. Je loopt eenvoudig het centrum in en de rondleiding + degustatie moeten op de agenda staan. TOP

Hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding, met leuke activiteiten vlak bij het gezellige centrum

Enige nadeel was geen airco op de kamer en de ramen konden niet heel ver open ivm de veiligheid, dus was een beetje warm. Het was ook elke dag 30 graden dus koelde 's avonds pas af. Maar het viel allemaal wel mee, alsnog lekker geslapen in het heerlijke beed. Niet te hard en niet te zacht, schone zachte lakens. Top!

De bedden waren heerlijk. Alles was mooi & gerenoveerd en in en om het hotel was heel veel te doen. Leuk voor een weekendje weg. Wij zaten er voor Tomorrowland en de accommodatie wass hier perfect voor. Leuk met vrienden maar ook als stel is t leuk. Wij vonden het ook top dat er een bier automaat was, waar je 'savonds biertjes en chipjes uit kon halen. Dat is lekker om nog even na te borrelen op het terras voordat je gaat slapen. Leuk om zo in gesprek te komen met andere hotelgasten.

Mooie locatie in mooie stad, verzorgd verblijf, ideaal voor 1 nachtje.

luidruchtige drankenautomaat vooral 's nachts storend. Ontbijt kon iets uitgebreider.

Mooie en verzorgde kamer met alle faciliteiten. Mooie locatie in een mooie stad. Vriendelijk personeel en zeer lekker gegeten in het restaurant. Ontbijt gewoontjes.

Goed voor korte duur.

- Geen airco - Geen slopen over de extra kussens - Zeer veel lawaai van het verkeer, ligt aan een drukke weg. - Ontbijt was goed, maar basic. Geen verse yoghurt met daarbij vers gesneden fruit. Enkel potjes. Wel een schaal met fruit. Geen gekookte eieren, geen vers geperst sinaasappelsap, jam uit kleine potjes. - Je moet altijd via buiten naar restaurant, ontbijtruimte of receptie. Bij slecht weer is dat jammer.

Ruime kamer en badkamer met industriële inrichting. Parkeerplaats bij het hotel. Op loopafstand van het centrum.

Vlotte ontvangst en goed bier.

Standaard kamer zonder airco - vanwege zomerse temperaturen slapen met raam open en dan hoor je ringweg goed.

Vlotte ontvangst en goed bier. Kamer en ontbijt zijn standaard. Restaurant haalt het niveau van een gemiddeld grand café - niet slecht niet goed. Vanuit het hotel loop je door het oude begijnhof naar het centrum.

De kamer was mooi en netjes.

We hadden dit hotel gekozen omdat we van de biertjes van Het Anker houden. We kwamen tegen half zes aan, en om twintig voor zes ging er (op vrijdagavond!!) al een briefje op de deur van de brasserie dat men ging sluiten. We mochten nog 1 biertje drinken. Van te voren was ons verteld dat de brasserie tot 19:00 uur open zou zijn, onderweg hoorden we dat de keuken om 18:00 uur zou sluiten, uiteindelijk moesten we om twintig voor zes nog vriendelijk vragen of we misschien iets mochten drinken. Dit vond ik niet gastvrij. Wij kwamen om ons eenjarig huwelijksjubileum te vieren, het was onze enige avond daar en om 18:00 uur was de keuze: of naar je kamer, of het hotel uit. Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten en gedronken in het stadscentrum, maar hotel Het Anker zullen wij niet bij vrienden aanbevelen.

De kamer was mooi en netjes. Het ontbijt was goed.

Lekker ontbijt en super bierautomaat 🍺

Het was zeer warm op 1 van de twee kamers. Maar met deze temperaturen is het misschien wel moeilijker om de warmte buiten te houden.

Lekker ontbijt en super bierautomaat 🍺

Leuke lokatie

Minpuntjes waren de kussens (te laag), badkamer (tegels niet schoon) en de temperatuur (te warm, geen goede airco)

Diner en ontbijt waren prima. Ambience, personeel en voorzieningen waren wel goed.

Voor herhaling vatbaar.

Wij vonden bij het ontbijt de koffie uit thermoskannen niet meer van deze tijd. Die was niet lekker.

De kamer was erg goed. Comfortabele bedden en mooie badkamer. Bij het ontbijt was er ruime keuze uit producten.

De kamer was ruim genoeg en sober maar origineel aangekleed.

Het verkeer op de Ring begint al erg vroeg te rijden..;

De kamer was ruim genoeg en sober maar origineel aangekleed. ontbijt was lekker en in een aangename omgeving.

1x geen 2

Matrassen men weet dit pas de volgende dag. Ontbijtzaal enkel bereikbaar via binnenkoer. Wat in de winter of bij regenweer. Gelegen op 1ste verdieping? Verlichting badkamer onvoldoende boven spiegel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Was een zeer aangenaam verblijf

De verluchting op de slaapkamer vonden wij onvoldoende. Hebben dan wel de deur naar de binnenkoer opengezet.

Ontbijt was heerlijk. Goede uitleg als je iets vroeg aan personeel en super vriendelijk. Alles zeer netjes. Ook het bezoek aan de brouwerij en de whiskystokerij waren fantastisch. Een echte aanrader

Heerlijk hotel voor een weekendje Mechelen

Ruime kamers met mooie inrichting. De bedden sliepen heerlijk en met de stortdouche was het goed wakker worden. Ontbijtbuffet was goed geregeld. En natuurlijk mocht een bezoek aan brouwerij het Anker niet ontbreken. Naar het centrum is het maximaal 10 minuten lopen.

Prima locatie en prima verzorging.

Toen we arriveerden op het juiste tijdstip om in te chekken moesten we nog een uur wachten.Bij vertrek is het wel goedgemaakt door het aanbieden van een leuke attentie.Een minibar in de kamer misten we.

Het ontbijt was goed.Locatie goed alles op loopafstand.

Met twee bierfanaten in de groep, een perfecte hotelkeuze voor een reunie oud klasgenoten.

Geen airco op de kamer, én geluid van de grote baan wanneer 's nachts de vensters open blijven. Dit is minder aangenaam op warme dagen echter niet onoverkomelijk;

De kamers zijn zeker in orde, groot genoeg, moderne badkamer, goede bedden, leuke nachttafels.

I.c.m. rondleiding brouwerij en prima gastronomie de perfecte locatie voor een weekendje Mechelen!

Niets. Pluspunt: de voortreffelijke brasserie met heerlijke eigen biertjes (foodpairing) waar we uiteindelijk beide avonden hebben gegeten. En leuke (lekkere) souvenirs in de shop!

De kamers waren in de sfeer van de brouwerij ingericht (kratje Gouden Carolussen als bijzettafeltje, bierautomaat (i.p.v. frisdrank en snoep/chips) op de gang) en rustig gelegen. Badkamer was prima, alles was netjes schoon en fris. Ontbijt was goed en lekker.

Zeer mooie locatie met vriendelijk personeel tegen een goede prijs.

Afruimen van de lege tafels bij het ontbijt gebeurde niet of verliep erg traag, dat mocht beter. Er was maar één extra deken anwezig en de kussen waren erg zacht (maar dat heb ik in elk hotel)

Het ontbijt was zeer goed, niets op aan te merken. De bedden sliepen goed en de badkamer was perfect in orde!

Mooi, origineel en proper

Er kwam veel geluid van de autostrade door de deur en het raam (deze was beschadigd) omdat deze niet optimaal konden gesloten worden. Ik denk dat we hier anders perfect zouden geslapen hebben

Mooie, nette kamers in de onmiddelijke omgeving van de brouwerij

Super onthaal, prima locatie (vlakbij het centrum).

Super onthaal, prima locatie (vlakbij het centrum). Ook zeker een aanrader voor eten en een bezoek aan de brouwerij en stokerij mag zeker niet ontbreken

We zijn tevreden over onze hotelkeuze. De brasserie is verrassend en heel gezellig ingericht.

De parking was niet afgesloten zoals vermeld. Voetgangers konden vrij de parking binnen lopen.

Het bed was heel comfortabel, leuke kamer en moderne badkamer. Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Hotelparking is heel handig.

Prima sfeervol hotel met heerlijk ontbijt en top lokatie!

We waren te vroeg bij incheck. Kregen wel al kamer maar deze bleek niet schoon te zijn. Alsnog moeten wachten tot 30 min na inchecktijd tot kamer schoon was. Beter andere kamer kunnen geven die wel schoon was of écht laten wachten tot inchecktijd en bellen met schoonmakers om te conttoleren of kamer schoon was. Stof op plankjes en vloer in kamer. Waterkoker vies. Kit naden douche konden schoner. Afzuiging in badkamer niet afgedekt met rooster in plafond maar open gat.

Heerlijk ontbijt, lekker bed en goede verduisterende gordijnen. Lokatie ideaal en vrij rustig. Tip! Parkeren gratis op “rodekruisplein” is 1 min lopen van hotel.

Voor herhaling vatbaar.

Jammer dat we voor 9;30 moesten ontbijten. Het regende en na de biertjes de avond ervoor hadden we graag wat langer uitgeslapen.

Kamers, personeel, locatie, biertjes

Leuke gezellige en fijne stad, met een mooi uitzicht vanaf het dak van de sint Rombouts kathedraal

Mooie locatie op een paar stappen afstand van het centrum. Wakker worden met uitzicht op de brouwerij. Grappig dat er op de gang een automaat staat waar een flesje bier uitgehaald kan worden. Leuk detail dat de nachtkastjes zijn samengesteld van houten bierkratjes gevuld met flesjes met een plexiglas omhuizing. Bij de brasserie, waar het ontbijt wordt geserveerd, is ook een proeflokaal voor een vers biertje. De zonsondergang gezien vanaf het dak van de Sint Romboutskathedraal was echt de moeite waard om 538 tredes naar boven te lopen, zeker omdat de gids een paar heerlijke biertjes meegenomen had van de GoudenCarolus.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

De ligging van dit hotel is lekker centraal en gevestigd in...

Onze kamer was absoluut niet netjes gepoetst maar vooral onze badkamer was erg onhygiënisch, een afknapper. Op de koop toe kregen we bij het uitchecken een rijpere dame -mét ochtendhumeurtje- voorgeschoteld die duidelijk aan een nieuwe job toe is. Jammer, deze functie is nochtans een belangrijk uithangbord voor een hotel.

De ligging van dit hotel is lekker centraal en gevestigd in een mooie industriële omgeving. Wij hadden -zoals aangevraagd- een rustige kamer en konden ‘s avond genieten van een heerlijk diner met bijpassend biertje. De te reserveren privé parking is top.

Het onthaal was heel vriendelijk en behulpzaam, de kamer was...

Het onthaal was heel vriendelijk en behulpzaam, de kamer was tip top in orde, het ontbijt was perfect. geen enkele opmerking, behalve doe zo verder!!!

Fijne kamer met heerlijke douche.

Wij waren er 2 nachten. De eerste nacht was er heel veel lawaai (vooral tussen 1:30 en 3:30 uur) Jammer dat er 's nachts geen personeel in hotel/accommodatie aanwezig is om hier iets aan te doen. Heel slecht kunnen slapen.

Fijne kamer met heerlijke douche.

Als het slecht weer is en je komt uit bed moet je eerst buiten om naar het ontbijt te gaan.

Ontbijt sober,maar verzorgd Mooie kamer Toch voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 7 april 2018

We voelden ons daar thuis

Omdat we houden van eenvoud zou ik aan het concept niets veranderen.

Goede bedden. Rustige, ruime kamers. Lekker eten, zonder tralala en goede prijs/kwaliteitverhouding. Chillen zonder pretentie.

Zeer aangenaam verblijf

De laatste dag hadden wij geen warm water tijdens het douchen. Tijdens het ontbijt bleek de kwark maar liefst 5 dagen over datum te zijn.

Hotel is onderdeel van de brouwerij. Prijs is inclusief ontbijt. Schone trendy kamers op loopafstand van het centrum.

Een prima verblijf aan de rand van Mechelen

We hadden graag een extra kussen gehad, want de kussens waren erg dun.

Goed bereikbaar hotel. Heel ruime moderne kamer, keurig schoon en voorzien van een heel fijn bed. Er was een kluisje en een extra dekbed. De mogelijkheid een parkeervak te reserveren is erg fijn, zo staat de auto veilig en dichtbij.

Aanrader!

‘s Morgens was de douche lauw, waarschijnlijk was er door de overige gasten veel warm water gebruikt

Super gave brouwerij, rondleiding echt de moeite waard! Leuke locatie, zo’n 10 minuten lopen van de Grote Markt. Mooie kamer, lekker bed,- al met al echt wel een aanrader!!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Ligging ten opzichte van het centrum is heel goed.

De pasjes van de kamers deden het vaak niet. Overdag een nieuw pasjes halen is geen probleem. Maar snachts was dit voor aantal personen heel erg vervelend. Aantal van de groep hebben daardoor bij elkaar op de kamer gelegen. Dit is wel netjes gecompenseerd door het hotel.

Ligging ten opzichte van het centrum is heel goed. Makkelijk aan de rijden. Parkeren s avonds aan straat is gratis vanaf 19uur. Kamers zijn comfortabel en zien er nog erg nieuw en netjes uit.

genieten

- inrichting van de kamer en de gezellige warmte - parking (slechts €5) - nabijheid van uitstekend restaurant op de site - bieren van de brouwerij in het café en aan het onthaal - gemakkelijk te bereiken (tegen de ring), en toch rustig - dicht bij de stadskern

prettig rustig centraal in stad

eten brasserie is heel verschillend, van uitstekend tot taai doorbakken vlees

goed ontbijt, kamers pas gerenoveerd,vriendelijk personeel,dagelijks schoonmaak, parkeren eenvoudig

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Boven verwachting!

Alles was prima, maar wel een beetje onhandig was de slagboom tot het parkeer terrein. Je moet je auto uit om deze te openen met je keycard. Ook bij het verlaten.

Mooie ruime kamers. Comfortabel en schoon. De lokatie is prima. De grote markt is op loopafstand en je kunt er je auto goed kwijt Uiteraard is de brouwerij ook een bezoek waard en de eigen bar ook.

Ontbijt is altijd hetzelfde. Nu zelfs een minimum van aanvullen. Gerookte zalm, verse fruitsla, gekookt eitje, toaster nog nooit gezien. Badkamer producten waren ook niet aangevuld.

Aangenaam

Het ontbijt was toegankelijk tot 10:30u (zaterdag). Mijn vrouw en ik kwamen rond 9:45u toe in de ontbijtruimte en de jonge dame die ons ontving vonden wij redelijk onbeleefd. We vroegen haar een tafel voor 2 personen en ze antwoordde op een nogal onvriendelijke manier: "nog ontbijten?" en we kregen dan toch een tafeltje toegewezen. Ik vroeg of er nog wat beleg kon bijgevuld worden omdat alles bijna op was en weer op een onvriendelijke manier, "Welk beleg wil je?". Ik heb dan gezegd dat ik graag wat wilde kiezen en dan antwoordde ze weer op onvriendelijke manier dat ze wat beleg ging bijhalen. Ik vermoed dat deze jonge dame een slechte dag had, want al het ander personeel aan het onthaal, restaurant (we waren de avond voordien in hetb restaurant gaan eten) en de man in de ontbijtruimte waren wel heel vriendelijk en daar viel niets op te zeggen.

Leuke locatie en aangename sfeer.

Ruime moderne kamer met zeer comfortabel bed,...

Vanaf de privé parkeerplaats prima entree naar deel hotel gebouw, maar mijn kamer zat op galerij van soort nieuwe aanbouw. Gehorige trap en galerij. Ik was er op een koude winterdag waar op mijn kamer niet warm te krijgen was ondanks alle radiatoren vol open. Veel tocht geluid 's nachts. Ontbijtzaal zit in ander gebouw dan hotelkamers dus door diezelfde kou naar het ontbijt.

Ruime moderne kamer met zeer comfortabel bed, koffie/thee faciliteiten. Fijne badkamer! Goede WiFi. Complex heeft ook een goed restaurant en gezellige bar. Het privé parkeren had ik niet gereserveerd maar gelukkig regelde men direct bij inchecken een plaats.

Heerlijk, even weg.

De ietwat onaangename geur die in de badkamer hing.

De locatie, op het terrein van een nog in werking zijnde brouwerij waar we een rondleiding hebben gedaan. Gelegen in de wijk het Groot Begijnhof met z’n gezellige straatjes en op loopafstand van het centrum van Mechelen

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een fijn hotel voor een stedentrip.

De kamer was niet schoon. Ik heb zelf maar even de stofzuiger gepakt die onder handbereik was. De muren in de badkamer waren al lang niet schoongemaakt.

Lokatie is uitstekend met een soepel parkeerbeleid, het restaurant is gezellig en het menu is heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Mooie en originele inrichting, goede prijs. Jammer van de onvriendelijke personeelsleden.

Personeel onnoemelijk onvriendelijk en kamers niet goed gepoetst (stof, vlekken op de badkamerspiegel en de nachttafel, haar op de lavabo. Ontbijt van matige kwaliteit.

Ligging en omgeving prima, kamers heel mooi ingericht.

Mooie kamers.

Tweede dag erg slappe koffie en roerei niet meer warm. Daarnaast biedt de overkapping bij de voordeuren van de kamers rokers de gelegenheid om buiten te gaan staan roken. Helaas deden ze dat dit keer niet in stilte, met als gevolg om 7:00 al wakker. (niet iets wat ik het hotel aan kan rekenen)

Mooie kamers. Vlakbij het centrum. Bij de Brasserie kun je én een drankje nuttigen, maar ook lekker eten.

Beperkte parkeergelegenheid.

De ligging van het hotel in combinatie met een bezoek/proeverij aan de brouwerij maakt het een heel leuke ervaring. Het hotel is nog niet zo lang geleden gerenoveerd en de kamers zien er dan ook nieuw uit. Er zijn kamers die binnen in een gebouw liggen en er zijn kamers die via de buitenkant te bereiken zijn, maar dat doet niets af aan de kwaliteit van de kamer. Ontbijt was goed met lekker brood.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima volgende keer weer

Ontbijt goed maar sober Kamer was prima helaas geen ventilatie raam kan open maar dan veel lawaai Kamers zijn verder nieuw schoon en mooie inrichting Auto kan op terein worden geparkeerd weinig plaatsen dus reserveren

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Het was er zalig genieten! Wij komen zeker terug 😉

Eigenlijk niets!

Het ontbijt was zeer ok. Het brood was superlekker. De kamer was mooi. We konden ook daar gaan lunchen en dinneren. De drankautomaat met cola, water en al de bieren van deze Brouwerij Het Anker kon je erin vinden. De shop was Leuk, je kon daar de Gouden Carolusbieren kopen alsook hun zelf gebrouwen Whisky.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Mooie kamer, prettig verblijf.

Er was veel geluidsoverlast van de drukke weg waar de kamer direct aan lag. Ontbijt was prima, maar niet geschikt voor vegetariërs (laat staan veganisten). Dit geldt ook voor het diner. Er waren maar 2 (bijna dezelfde) opties voor vegetariërs en geen keuze voor veganisten. Dan hadden we dat eerder moeten vragen werd er gezegd. Jammer.

Prachtige nieuwe kamer! Een fijn groot bed, mooie badkamer. Er was een recreatieruimte met mooie zitjes en een lange tafel waar je spellen kon spelen. Spellen stonden erbij. Er was een bier- en snoepautomaat met verschillende gekoelde bieren van eigen brouwerij. Er stonden bijbehorende glazen bij die je kon gebruiken.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Perfecte locatie om Mechelen te verkennen!

De matras was voor ons te hard, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

De locatie was heel goed, op wandelafstand van het centrum. Lekker ontbijt en ook een diner in de brasserie is aan te raden!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Uitstekend.

We kwamen laat aan. Even zoeken waar in te checken.

Zeer recent gemoderniseerd. Kamers en sanitair helemaal up to date. Buitengewoon aardig personeel. Een bijzondere locatie aan de rand van de oude Mechelse begijnhoven in een functionerende brouwerij/destilleerderij. Mooie bieren en goed eten in de brasserie.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Goed, maar met vervelende afloop!!

Ik heb een hele mooie thermosfles vergeten op de kamer. Heb direct gebeld, maar ik moest volgende dag terug bellen. Heb mail gestuurd. Daar is niet op gereageerd. Heb nogmaals gebeld en men zegt dat er niets gevonden is. En dat kan dus niet!!!!!!!!! Heel vervelend!!!

Kamer was prachtig. Ontbijt was goed, wel wat onpersoonlijk.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Erg leuk verblijf. Vooral in combinate met rondleiding en proeverijtje.

Wat herriemakers op de binnenplaats goed te horen.

Goede plek aan de rand van Mechelen. Fijn parkeren en je loopt zo de stad in. Prima ontbijt en aardig personeel.

Een van de betere hotels in Mechelen. Ontbijt super!

Geen flesjes water meer in de drankautomaat (3 dagen) . Bier was er tamelijk veel.

1 zinsdelen extra maar in de kamer. Het ontbijt was lekker, niet uitgebreid aan beleg maar wel lekker. Het broodassortiment was meer dan lekker. De ontbijtplaats was in de brasserie boven waar je heel veel plaats hebt. De drankautomaat mag wel elke dag bijgevuld worden. Twee dagen zaten er geen flesjes water in ? Plus mag er ook een flessenopener aanwezig zijn. Voor de rest was alles 98% in orde

Relaxed

Er stonden twee enkele bedden. Prettiger zou 1 groot bed zijn.

Prima ontbijt. Veel keuze. Alles vers. Fijne ruime kamer met een zitje. Goede douche. Een frisdrankapparaat met al het Anker-bier heerlijk gekoeld in de fles. Top!

Het was heel aangenaam.

vrijdagochtend koffie niet aangevuld en bekers weggehaald maar geen nieuwe weggezet: dus geen bekers (op zaterdag weer wel goed gedaan), tafeltjes naast bed erg stoffig

Heerlijk ontbijt, ruime kamer, fijne regendouche. Ligging aan rand van Begijnhof. Lekker rustig en je loopt toch zo het centrum in.

ok

3e dag was kamer niet gepoetst, vloer heel vuil, ontbijt was zeer basic, prijs die ik via booking.com betaalde was 20% duurder dan datgene wat een collega rechtstreeks boekte, toch te duur voor wat het is

zeer vriendelijk personeel in het restaurant!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Dé uitvalsbasis voor bierliefhebbers die een weekendje naar Mechelen willen

De vloerverwarming is zo fors afgesteld, dat als je de thermostaat ‘s nachts op 14 graden zet, je schoenen de volgende ochtend alsnog flink voorverwarmd zijn. Dan maar het raam open de nacht erop, ook al vriest het. Niet zo duurzaam, maar allez!

Tja, wat verwacht je eigenlijk als je boekt bij Hotel Brouwerij Het Anker? Een door hipsters heropgericht biermuseumpje wellicht. Maar amai, dit is the real thing. Een acht eeuwen oude, nog steeds werkende stadsbrouwerij aan de rand van het centrum, met rokende schoorsteen en werkmannen all over the place. Met een eigen café waar je van al die eigen lekkernijen kunt genieten. En dat vlak naast al die prachtige Begijnhofjes en dat mooie centrum van Mechelen. Een weekendje waard!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

voor herhaling vatbaar

Geronk van een of andere machine dat ganse nacht aanhielt (één nacht)

heerlijk ontbijt - prima restaurant - mensen aan het onthaal bijzonder vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Top locatie, dicht bij de binnenstad.

Parkeerplek gereserveerd maar door storing aan de slagboom stond de parkeerplaats vol en moesten we nootgedwongen bij de Mac parkeren. De volgende dag was dit verholpen

Mooie kamer was nog maar kort geleden opgeknapt. Leuke nachtkastjes in de stijl van de brouwerij. Mooie badkamer. Gezellige Café en restaurant dichtbij waar je lekker kon eten en drinken.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed Hotel leuk om de brouwerij te bezoeken.

Vermelden op website dat je extra betaald voor het parkeren. Je moet dan eerst inchecken daarna kan je naar de parkeerplaats 5 euro per dag rouwerij bezoek 8 euro per persoon biedt dit aan als een arrangement..

Ontbijt zeer goed en voldoende afwisseling

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heerlijk slapen bij de brouwerij

Mooie locatie op loopafstand van het centrum. Prima ontbijt en diner en vriendelijk personeel. De kamers zijn sinds ons laatste bezoek flink opgeknapt, helemaal in stijl van de brouwerij. Kortom, perfect!