Beoordelingen over NH Brussels Carrefour de L’Europe 4-sterren

Grasmarkt 110, 1000 Brussel, België

#101 van de 215 hotels in Brussel

Volgende keer naar het NH hotel aan de Grand Sablon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het hotel mag een opknapbeurt hebben en aanbevolen wordt een rustige kamer aan achterzijde te kiezen. Lokatie is centraal maar 's-nachts rumoerig. Verder mag het receptiepersoneel wat klantvriendelijker en professioneler zijn (inchecken duurde meer dan een half uur). Dit terwijl we voor 2 dagen 4 twee persoonskamers hadden gereserveerd.

Ontbijt was ok en redelijk goed verzorgd.

Buiten het hotel: prima. In het hotel: ronduit een tegenvaller.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg matig: lauwe en taaie bacon, slechte scrambled eggs, sneetjes brood die al droog waren. De kamer is oubollig ingericht met een beetje haveloos meubilair (vooral de TV-kast past meer in een kringloopwinkel). In de hoek boven het bad zat schimmel.

Alleen de locatie.

Mooi hotel op perfecte locatie, met een aantal minpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lamp kapot, afvalemmertje kapot, viezigheid op kussen (werd wel snel vervangen), aangebroken flesje drinken in koelkast. Ontbijt: ei uitgedroogd, flensjes en wafels erg droog. Past niet bij duur 4 sterren hotel!

Nette kamer. Zeer goede locatie. Uitgebreid ontbijt.

Zeer fijn verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sommige oersoneelsleden spraken engels met een erg zwaar accent, soms echt lastig te verstaan

Ontbijt zeer uitgebreid, van te voren contact gehad over parkeren en oersoneel zeer vriendelijk met uitleggen en informeren over de stad. Zeer rustig hotel op fantastische locatie. Kamers goed van klimaat. Bonus was het bad op de kamer

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldig grote kamer die we toegewezen kregen (de suite) omdat we 'lucky guest of the day' waren. Heel ruim, praktisch en netjes. De ligging is top (nabij Centraal Station en het stadscentrum). Het ontbijt was verzorgd en bevatte alles wat wij verlangen van een kwalitatief ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Geen aanrader. Vrij hoge prijs voor wat er geboden werd. Lawaaiig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Ik werd 'smorgen al om vijf uur wakker van het lawaai op het plein. Ik dacht dat het raam nog open stond maar dit was niet het geval. Ook kwam er veel lawaai van de verdieping onder me. Hotelkamer was wat verlopen. Douche was zeer aan vervanging toe en verf liet los van de kozijnen.

uitermate gezellig weekeinde in Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

oubollige inrichting, versleten vloerkleden kleding van personeel aan de receptie verdiend aandacht. Vaak niemand aan de receptie

Goed ontbijt, vriendelijk personeel fantastische ligging van het hotel, midden in de stad

hotel is dringend aan een verbouwing toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Kamer was ijskoud. Airco werkt niet, 16°C in de kamer, en niet hoger te krijgen. Bijverwarming gevraagd en gekregen, maar de elektrische leidingen begaven het. Douche met een gordijn, dat onderaan zwart van de microben zat.

Upgrade naar suite, met klein apart salon en terras met zicht op de omgeving.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Aardig personeel, maar onderhoud benodigd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles is vrij beschadigd, zowel in de algemene ruimtes als in de kamer. Zie ook de foto. Verschrikkelijke vlekken in de gang, op vele plaatsen en niet van gisteren, doet meer denken aan een derderangs hotel dan aan een hotel waar je 200 euro per nacht voor een kamer betaald. Dat is jammer, want op zich was de kamer wel OK, en het personeel heel aardig. Het heeft gewoon een opknapbeurt nodig.

De keuze wat ontbijt betreft was heel goed, kostte ook wel 23 euro pp. Locatie, nabij de Grote Markt en het centraalstation is ook prima.

Perfecte locatie, hotel kan wel een upgrate gebruiken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verouderd hotel, sobere kamers en niet echt comfortabele matrassen. Had wel wat meer van een NH hotel verwacht.

Locatie top, echt midden in het centrum. Super aardig ontvangen en kregen een hele goede tip voor een leuk restaurantje vlakbij.

- Heel grote ondergrondse parking grand place, aan het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Kamer niet optimaal onderhouden : schimmel aan badkamertegels en afschilferende plafond verf. Leeslamp defect.

- Heel grote ondergrondse parking grand place, aan het normale tarief van 15EUR/dag - gelegen vlak bij het centraal station en de grote markt - goede kamer - prima ontbijt - vriendelijk personeel; kon ons te woord staan in het Frans en Engels (wel foutief ingelicht over ontbijt tijden)

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Wederom de discussie over de toeristenbelasting, die al bij de boeking op booking.com was inbegrepen, maar die wij toch weer apart bij het uitchecken moesten betalen. Omdat het over een bedrag van slechts EURO 4,30 gaat, hebben we het maar weer laten zitten.

Het prachtige en gezellige uitzicht op de Grasmarkt.

Verblijf super maar hotel viel erg tegen geen 4 sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Van buiten ziet het hotel er mooi uit,maar binnen gedateerd.Personeel spreekt geen Nederlands ondanks dat dit aangegeven wordt bij de informatie van het hotel.Bij kamer info staat gratis chocolade op de kamer.Kreeg te horen niet bij NH.hotel.Kamer ook gedateerd.Spiegel badkamer kapot.Geen broekpers.Raam kon niet open wegens lawaai buiten.Ontbijt erg duur en erg koude ontbijtzaal.

ligging

Stedentrip met de familie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

We hadden vier dezelfde kamers geboekt, alleen was één hiervan anders dan de rest... minder groot en een kleinere badkamer zonder bad. Het douche gordijn was smerig en er zaten vlekken op de muren en schimmel op het plafond. Het hotel zit op een mooie locatie midden in het centrum.

Leuke stad, gedateerd hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het onderhoud is achterstallig. De eerste kamer die we kregen had alleen koud water en een badputje dat niet open bleef staan. We mochten vervolgens uit twee kamers kiezen waarvan de grootste helaas ook een badputje had dat niet open ging. De oplossing van een andere kamer kiezen was goed, maar in een NH hotel verwacht ik dat alle kamers in orde zijn.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd met veel verse producten.

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het bed was hard en de stoel in onze kamer was doorgezakt. Bovendien hadden wij als collega's om twee eenpersoons bedden gevraagd en was er alleen nog een kamer met een 2 persoonsbed voor ons beschikbaar. Hier werd ook geen sorry voor gezegd oid. Zowel op de gangen als op de kamer zelf hing een vreemde geur. Personeel kon ons weinig vertellen over de omgeving. De meubels in de kamers zijn verouderd en afgebladderd.

Het hotel zit op een goede locatie, direct naast het station van Brussel en in het centrum van de stad. Het ontbijt was lekker.

goed geslapen, maar verder niet aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

vanuit de badkamer kwam continue een sterke rioollucht. en ook overigens maakt de accomodatie een verwaarloosde indruk. wifi is niet betrouwbaar (soms wel, soms niet). te veel televisiekanalen zijn niet ingesteld (en dus niet beschikbaar).

locatie

Door de super ligging is dit hotel meer dan een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje jammer dat in onze Belgische hoofdstad niemand van het onthaalpersoneel Nederlands noch Frans spreekt. Niet dat wij zo fanatiek zijn, maar in de toeristische sector zou je een iets grotere talenkennis verwachten.

Mooi ontbijtbuffet, topligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

een aanrader!!

niks aan toe te voegen.

Propere,rustige,geluidsdichte kamer met balkon Lekker, gevarieerd ontbijt.Personeel zeer vriendelijk. Drank in de lobby bij het uitzonderlijk warm weer.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

In de beschrijving stond dat er nederlands gesproken wordt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de beschrijving stond dat er nederlands gesproken wordt. Ik heb niemand van het personeel tegengekomen die het nederlands zelf maar begreep. Ook alle geschreven informatie was niet in het nederlands, enkel frans en engels.

Twee dagen lekte dag en nacht de airconditioning met...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Twee dagen lekte dag en nacht de airconditioning met temperaturen van rond de 30 graden buiten. Pas toen een deel van het plafond naar beneden dreigde te komen, kwam de technische dienst in actie Vier dagen dagelijks om antislipmatje gevraagd. Het lijkt alsof het personeel onderling slecht communiceert.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Dikke tegenvaller voor torenhoge prijzen tijdens de Seafood expo.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

We hebben gevraagd aan de duty manager (25/04) om een specifiek restaurant voor ons te boeken. Helaas werden we afgehaald door iemand, geregeld door die duty manager die ons meenam naar zogenaamd hetzelfde restaurant maar 2e locatie. Bleek grof bedrog, we kwamen in een totaal andere tent terecht waar van alles niet deugde. Blijkbaar is de staf van dit NH hotel volstrekt niet betrouwbaar!

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Veel geld voor relatief weinig bijzonders
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Lift was stuk naar zesde etage (ging maar tot 5), alle 3 dagen, geen excuses geen compensatie, geen reparatie. Radio in kamer was stuk, geen stopcontact ergens in buurt van het bed voor telefoon/ipad als wekker dus. Broekpers was kapot. Ontbijt op zichzelf goed, maar voor de 19 euro was het niet in verhouding! Verder de hele dag overal (ook in gang van hotelkamers) van die achtergrondmuziek, nergens voor nodig, als ik muziek wil draai ik die zelf wel. Muziek was goed hoorbaar in hotelkamer, ergerlijk dus!

Centrale ligging is ideaal. Vlakbij congres centrum en Brussel Centraal CS

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prijs kwaliteit : pover
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verwarming op de kamer werkte maar matig (op hete lucht) De helft van de verlichting deed het niet (spotjes aan bed). Douche met douchegordijn Geen thermostatische kranen in douche Kleine kamers Last van nachtlawaai op straat. Verouderd meubilair Te weinig glazen voor twee personen. Afgebladderde verf aan sierlijst plafond Wifi was gratis, maar helaas geen bereik in de kamer (enkel in de gang)

Ontbijt was in orde, mag wel voor € 25. Kamers waren proper en geriefelijk. Vriendelijk personeel Ligging was echt in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Uitstekend hotel voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wifi had op de 6e verdieping nauwelijks bereik en de waterkoker was ooit eens bijna in vlammen opgegaan waardoor het water niet te drinken was

Wat een ontbijt! Zeer veel keuze en allemaal zeer lekker! En perfecte locatie op 10 minuten van het station en het centrum

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

De locatie is erg mooi en prima en betaalbaar parkeren naast...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

van de 40 tv zenders werkte maar de helft. Daarvan waren er maar twee Nederlandstalige / Vlaamse zenders. Geen BBC, geen NPO etc.

De locatie is erg mooi en prima en betaalbaar parkeren naast de deur.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Perfecte locatie met een nostalgische touch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aan de receptie ontbrak de 2taligheid nogal maar ze deden wel de moeite om bv. Engels of zich toch zo goed als verstaanbaar te maken... en mss toch een opfrissing nodig van de tvkast/bar

Toch wel ruime kamers Ondanks het gebrek aan nederlands toch een goede en vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Alles dichtbij voor een warm gevoel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, maar je kan er meer doen met je Spaans dan met je eigen landstaal

Het is een vaste plek geworden voor een uitstap naar Brussel...ontbijt, plaats, kamers, nix op aan te merken, TOP

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Weggegooid geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Badkamer zat onder de schimmel Slaapkamerraam ging niet dicht, dus het vroor op de kamer en in het weekend is er geen klusjesman aanwezig... en daar betaal je dan 175 euro per nacht voor...

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Nette hotel op top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn nogal aan de koude kant en de airco maakt veel herrie. Kreeg een andere kamer maar nog steeds koud. De kamers zijn wel gehorig maar daar had ik verder geen last van.

Ligging uitstekend op paar min loopafstand van Gare Central. Ruime badkamer met bad. Bedden zijn ok. Vriendelijke personeel en gratis Wifi.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Een heerlijk en romantische weekend in bruizend Brussel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het bedmatras was voor ons iets aan de harde kant, maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en uitstekend voor elkaar. Er was zelfs gedacht aan de mensen met een glutenvrij- en/of lactosevrij dieet! De locatie was super! Brussel is een geweldige stad, zo vlak voor kerst ook nog eens fantastisch verlicht. Prachtige gebouwen, een enorm winkelaanbod, voor elk wat wils. Het hotel en Brussel zijn een echte aanrader voor wie een (romantisch) weekendje weg wel gaan.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

- Helaas spreekt slechts 1 op 4 personeelsleden ook werkelijk Nederlands. Vervelend om in eigen land enkel in het engels of frans te kunnen geholpen worden! Op de mededeling dat wij geen buitenlanders zijn, maar gewoon Belgische inwoners, wordt schouderophalend gereageerd, zij het met een verontschuldigende glimlach... - Door het raam aan de voorkant kwam niet alleen nachtelijk straatlawaai naar binnen, maar tevens een koude winterbries. Mogelijk is er toch ergens een kier in de raampjes op de 2de verdieping (Kamer 208) - Sanitaire leidingen zijn zwaar verkalkt en aan vernieuwing toe.

Het bed: de matrassen zijn van zeer goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

verblijf is top!! Alleen moeten jullie de schreeuwende toeristen vanaf 23.00 uur snachts
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

die vreselijke dronken toeristen die op het plein de hele nacht blijven schreeuwen. Dat jullie als hoteleigenaars er niks aan doen.

ontbijt was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Het personeel deed zijn best om de problemen op te lossen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

douchekop ontbrak, lamp kapot, ongezellige receptie. Het ontbijt kon ook uitgebreider. Geen 4* waard op dit ogenblik.

Het personeel deed zijn best om de problemen op te lossen

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Weekendje weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bad is wat hoog. Misschien kan er aan de muur een beugel gemaakt worden zodat er veilig uit het bad gestapt kan worden. Vooral voor oudere mensen die wat moeilijker ter been zijn is het makkelijk uitglijden.

Heel vriendelijk ontvangen. Heerlijk ontbijt, eigenlijk veel te veel. Kamer was prima. Hotel ligt naast station Brussel Centraal, prima!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima hotel voor weekendje Brussel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Benaming van het hotel is niet goed zichtbaar als je vanaf de trein komt. Moest even zoeken naar het hotel.

Top locatie in het centrum en goed bereikbaar per trein.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Een perfect hotel voor een citytrip in Brussel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Spijtig dat het personeel geen Nederlands spraken en hun Frans was ook niet vloeiend. Het is wel een hotelketen waar Engels de hoofd taal is, doch ook leuk als ze de taal spreken van de inwoners.

De centrale ligging van het hotel. Lekker ontbijt, Prijs/kwaliteit zeer correct.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Topligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Propere kamers, beetje verouderd, maar op de gang hing er een zeer onaangename geur

Uitstekende ligging en uitstekend ontbijt

Bästa platsen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen Nederlands in de hoofdstad van Vlaanderen?

Top locatie. Ruime verzorgde kamer. Vriendelijk personeel.

prettig hotel voor eekend Brussel

mooie kamer met balkon.

Super goed

Lekker ontbijt, super,locatie

Goed geslapen, maar hotel maakt 4 sterren niveau niet waar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer smakeloos, prima qua comfort, maar voor een 4-sterren hotel erg mager van aankleding.

Ligging was goed, zeer centraal.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Uitgebreid en goed ontbijt

Uitgebreid en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Ideale ligging, lekkere ontbijt, Uitzicht kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer aan de kant Grasmarkt, redelijk veel nachtelijk lawaai op zaterdagnacht.

Ideale ligging, lekkere ontbijt, Uitzicht kamer.

alles was naar wens

de ligging , het ontbijt , de kamers

Vriendelijk onthazl
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gang volledig versleten tapijt, wc bril kapot, vuilnisbak kapot. Geen 4 ster waard.

Vriendelijk onthazl

super uitgebreid ontbijt, topbediening
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers wat gedateerd kostprijs kamer + parking

super uitgebreid ontbijt, topbediening nabijheid centrum

Aangenaam verblijf centrum Bxl , vlak bij congres en grote markt , doch erg rustig kamer !

Hoofdkussen

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Matig, gedateerd, maar afhankelijk van kamertype.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Temperatuurregeling in de kamer (koud). Korte lakens.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Superlangzaam wifi. Niet eens geschikt voor Netflix of skype. Onvoldoende stopcontacten, geen enkele bij bed. Dus nooit meer...

Koffie op de kamer

Koffie op de kamer

Dichtbij alles!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Veel miscommunicatie over de datum en de prijs.

Dichtbij alles!

Geen 4 sterren waardig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt erg prijzig .Hotel geen 4 sterren waard.Vergane glorie.Veel nachtlawaai.Verouderde kamer.

omgeving van het hotel

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Kamer was heerlijk , zoals gewoonlijk

Kamer was heerlijk , zoals gewoonlijk

Locatie en prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was koud en erg slecht te verwarmen (december)

Locatie en prijs

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gerucht van het bed bij de minste beweging.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

prima om een congres in brussel bij te wonen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

tapijt in de kamers, er hing een sigarettegeur

centrale ligging, bij station

Kamer was prima.

Verluchting op kamer. Ramen gingen niet open. Was op 6e verdiep

Kamer was prima. Badkamer mooi en proper!

Zeer aangenaam!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kleine tip: melk voor bij de koffie op de kamer

Prachtige locatie, lekker ontbijt

Ontbijt zonder natuurlijk licht

nachtlawaai

s nachts lawaai buiten

het ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een business hotel, heel centraal gelegen vlak aan het Centraal Station
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Werd enkel in het Engels aangesproken.

De ligging, zeer centraal

Heerlijk ontbijt Mooi, aangename kamer Goede ontvangst

Geen internet verbinding via wifi mogelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen internet verbinding via wifi mogelijk. Beetje sombere donkere inrichting van de kamer.

Prima hotel op aantrekkelijke plek.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt wat niet inclusief, wel heel goed, ook heel kostbaar! Kamer was erg ruim en comfortabel.

uitstekend hotel voor stadsbezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

afwerking kamer, en technische mankementen bvb douche-wand-glas was niet meer vast, handvaten aan bad zaten los

Ontbijt!!! receptiepersoneel, locatie

Ligging was perfect en naast de parkeergarage.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden waren wel heel erg hard.

Ligging was perfect en naast de parkeergarage.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prijs / ligging

Prijs / ligging

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Vriendelijk personeel, zeer ruime, nette kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Moeilijk bereikbaar kraanwerk bad.

Vriendelijk personeel, zeer ruime, nette kamer

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Tophotel op toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor mij was de matras te hard. Maar dat is wss persoonlijk

Kamer met mooi uitzicht en superontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Goed en vertrouwd gevoel

Temperatuur kamer, was erg warm, ondanks dat deze op 15 graden stond

Vriendelijkheid personeel, en een goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Locatie is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Locatie is perfect. Loopafstand van het centrum. Grote parkeergarage direct naast het hotel (€ 15,-- per dag).

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Lekker ontbijt en goede lokatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lekker ontbijt en goede lokatie.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

De uistekende ligging nabij Brussel Centraal en op...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De uistekende ligging nabij Brussel Centraal en op wandelafstand van de grote markt en andere bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Leuke,uitstekende ligging in het hart van de hoofdstad!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldige kamer,op en top in orde !!!