Beoordelingen over Casino Hotel 4-sterren

M. Blieckstraat 4, 8670 Koksijde, België

#1 van de 7 hotels in Koksijde

Grote propere kamer, uitgebreid ontbijt en mooi weer zorgden voor een geslaagd weekendje Koksijde !
    • Tweepersoonskamer met Inloopdouche - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Grote kamer op het gelijkvloers, grote badkamer (toegankelijk voor rolstoelgebruikers), ideaal voor met een klein kind. Parking voorzien. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ideale ligging : dichtbij het strand en toch rustig gelegen. Voor de prijs mocht er gerust een koffiezet op de kamer worden voorzien. We komen zeker terug !

net zoals de vorige keren, ideaal

De deuren van de kamers vallen hard dicht, wat storend is s nachts

ligging van het hotel is ideaal, ontbijt is heerlijk en ook het diner in het mozart restaurant, verbonden aan het hotel is subliem

Aanrader voor iedereen !
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

Spijtig dat de restaurant gesloten was, maar alle begrip daarvoor !

Prachtige kamer, wellness is top, goede parking en goed ontbijt ,pluim voor de mensen aan de receptie die zeer behulpzaam waren

Fantastisch!
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

Wij hadden een familiekamer die héél ruim en netjes was met een mooie badkamer met regendouche en dubbel bad, ruime praktische garage en heel vriendelijk onthaal. Kortom absolute aanrader!!!!

aangenaam verblijf

Goed ontbijt - kamer goed ingericht voor personen met een handicap - prijs voor privé garage naar dure kant - restaurant veel keuze en lekker, bediening vriendelijk maar kon beter getimd worden (witte wijn praktisch direct daar maar aperitief juist geserveerd)

Volledig naar verwachting
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Regelmatig klopgeluid, vooral 's nachts hoorbaar als alles stil was. Bar was reeds dicht om 11 uur.

Centraal gelegen, veilige parking beschikbaar, uitgebreid ontbijt

De kamers zijn heel ruim en netjes.

op de kamer had ik water en een koffieapparaat/ thee verwacht Heb dit niet gevonden

De kamers zijn heel ruim en netjes. Ideaal gelegen, dicht bij centrum en zee parkeergelegenheid top ontbijt: voldoende aanwezig van alles. netjes

Zeer vriendelijk en ook hondvriendelijk personeel
    • Penthouse Suite met Terras

De penthouse suite was met zijn enorm terras en zijn faciliteiten heel romantisch De zeevruchtenschotel "Mozart" in het restaurant was subliem

Ontbijt was super !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs van 140€/ nacht voor 2pers zouden er bij aankomst toch 2 flesjes water gratis mogen staan . Heb je tegenwoordig overal. Op de kamer heb je echt wel niet het gevoel dat je aan de zee bent. Kamer wat meer aankleden ....

Ontbijt was super ! Perfect schone kamers !

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Super Hotel !

bij aankomt vraagt het personeel als je wifi wenst, zo ja moet je aangeven hoeveel toestellen ... als de wifi gratis is zie ik daar het nut niet van in ... het Wifi signaal is zeer zwak al was onze kamer aan een Wifi (API) antenne toegang tot de ondergrondse garage is wel eng, je moet heel goede remmen hebben want de afdaling is vrij stijl ook voor het verlaten van de oprit mag je niet stil vallen ...

mooie ruime kamer en badkamer, privé parking (box) dat je volledig kunt afsluiten, aangename ligging, dankzij de kamer sleutel (kaart) kan je tot laat in nacht toch het hotel binnen zonder dat je het personeel moet storen, de wellness is een + punt ...

Goed, proper hotel op uitstekende locatie

De kamer was veel te warm. De temperatuur viel niet te regelen.

Het hotel was de uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Plopsaland. Rustige ligging nabij het strand. Het ontbijt was uitstekend; er was voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk verblijf vlak bij zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

Geen waterkoker / koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Uitgebreid en goed ontbijt. Ruime kamer, apart toilet. Vriendelijk personeel. Afgesloten fietsenstalling.

de kamer was perfect een ruime kamer met douche en bad,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een waterkoker op de kamer voor eventueel een tas thee of koffie te zetten. Aangezien ik heel erg verkouden was mistte ik dat.

de kamer was perfect een ruime kamer met douche en bad, hygiëne in orde is een aanrader. Het personeel is super vriendelijk en staat klaar om aan de wensen van de mensen te voldoen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Aangenaam vakantiehotel.
    • Business Kamer met Gratis Parkeren

Rustig en toch centraal gelegen hotel in Koksijde aan zee,Op loopafstand van strand,winkels,restaurants en tramhalte(kusttram).Prachtige kamers.Zeer verzorgd ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 28 september 2017

super hotel - ideaal gelegen als uitvalsbasis voor fietstochten in de westhoek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een piepklein negatief puntje: het was overal nogal erg warm - bv. ontbijtruimte, kamers ...

alles was tip top in orde. Heerlijk ontbijt - goede bedden

De kamer en het prachtig ontbijt buffet en ook de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onderhoud van planten en tuin is triestig. AIRCO zou niet slecht zijn want het is heel warm in het hotel en de kamers. Tijdens os verblijf heb ik gezien dat de brandwerende deuren open stonden!!!

De kamer en het prachtig ontbijt buffet en ook de vriendelijkheid van het balie personeel.

Voldoet niet aan de verwachtingen van een 4 sterren hotel !
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

Geen airco op de kamer. Zeker als je met 4 personen op n kamer bent is het bloedheet. s ávonds geen bar om eens even iets te drinken. Ongezellig absoluut geen 4 sterren waardig. Slechte WIFI verbinding.

Badkamer was prima en het onbijt was goed.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Luxe met de nodige comfort

Dat niet veel personeel bij het ontbijtbuffet, restaurant en schoonmaakpersoneel heel weinig tot zelfs geen Nederlands spraken. Dat in een Nederlandstalige gemeente.

De rust op de kamer en de comfortabele bedden. Ook het uitgebreid ontbijtbuffet was prima in orde.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Fijn verblijf in mooi hotel in Koksijde!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Koksijde is helemaal dood ... We wandelden 's avonds (na 22u) even op de dijk en er was niets te beleven ... geenenkel café was er nog open! Gelukkig was er tegenover het hotel nog 1 gezellig zaakje 'Dock' open, waar we nog iets konden drinken.

Lekker en uitgebreid ontbijt! Gratis upgrade naar mooie grote kamer!

Mooie locatie, voor de prijs een redelijk hotel, maar had meer verwacht
    • Onderling verbonden kamers

Prijs-kosten 4 sterren, wel koelkast maar geen waterkoker of mogelijkheid om koffie te maken in de kamer. Kamers gehorig. Ontbijt redelijk, verse producten, maar weinig afwisseling. Koffie is matig

locatie is uitstekend, dicht bij het strand. Bedden zijn prima

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Penthouse Suite met Terras

Bubbelbad dat niet werkte en personeel dat niets wou doen. Handdoeken die onder de pluisjes zaten. Als je een douche neemt loopt het water zeer slecht weg zodat heel de badkamer onder water staat.

Mooie kamer met groot terras. Mooi hotel.

Ontspannend weekend met mooie kamer in een prima hotel!
    • Penthouse Suite met Terras

Persoonlijke voorkeur voor een hardere matras. Koffie bij ontbijt was minder lekker.

De kamer was ruim met alle comfort. Zeer hygiënisch. Uitzicht op zee met ruim terras. Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Ideaal voor kortere verblijven, goede locatie en aangename en propere kamer!
    • Penthouse Kamer

Ontbijt op de kamer: worstjes en spekjes al koud... Maar voor de rest een zeer aangenaam verblijf gehad, volgende keer nemen we er een wellness arrangement bij!

Rustige kamer (penthouse kamer) en perfecte hygiëne !

Gezellige en goed verwarmde kamer , groot ligbad en douche
    • Penthouse Kamer

Honden in de ontbijt zaal, gevraag om s'morgens een tafeltje te reserveren en dat was onmogelijk , Tot mijn grote verbazing was er s'anderdaags een tafel gereserveerd voor een persoon met een HOND , hebben die misschien voorrang? en er zaten er nog, (hygiënisch) Een ontbijt ruimte is geen hondenkot.

Gezellige en goed verwarmde kamer , groot ligbad en douche een aparte wc ( d.w.z. niet in de badkamer). Geen badjassen op de kamer, een telefoontje naar de receptie het was direct opgelost (super) De jonge man aan de receptie geven wij 10 op10.

mooi hotel en mooie kamers en vriendelijk personeel
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

veel lawaai in de gang en richting lift , wij hadden namelijk kamer 001 op het gelijkvloers

zeer mooie en ruime kamer, vriendelijk personeel en verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 27 november 2016

We hadden onverwacht geboekt omdat we een optreden wilden...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

Het weer, maar daar kan het hotel niks aan doen

We hadden onverwacht geboekt omdat we een optreden wilden bij wonen. Voor het optreden konden we nog iets eten en we konden op tijd vertrekken Super

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Degelijk hotel, prima ontbijt
    • Penthouse Kamer

Vrij prijzig, zelfs buiten het hoogseizoen (in november). De penthouse suite (175 euro) was nogal krap, met een kinderbedje erbij (20 euro extra) was er niet veel plaats meer over. Avondeten in het restaurant van het hotel was duur en zeer matig van kwaliteit. Best elders dineren.

Modern hotel Ruime badkamer De kamer had een ruim terras - in november niet echt nuttig maar in de zomer zeker een troef Uitstekend ontbijt met verse sappen, lekkere koffiekoeken en brood, veel keuze uit beleg, etc Zeer vriendelijk personeel Ruime lift, handig met kinderkoets Eigen parking met aparte garageboxen

• Beoordeeld op: 1 november 2016

MOOI EN MODERN HOTEL MAAR HET ONTBIJT ...

DE AANGEBODEN GEKOOKTE HAM WAS ZUUR. IK HEB DIT GEMELD AAN DE VERANTWOORDELIJKE EN DEZE BEVESTIGDE DAT HET INDERDAAD ZO WAS EN ZIJ HEEFT DE PLATEAU ONMIDDELLIJK VERWIJDERD ,TOEN WE DE ZALM PROBEERDEN, WAS DEZE ZEKER NIET VERS... WE HEBBEN DAN HET ONTBIJT MAAR STILGELEGD EN HEBBEN UITGECHECKT. VOOR EEN 4* HOTEL MAG DIT ZEKER NIET GEBEUREN! (zelfs in geen sterren-loos hotel)

ER WAS MEER DAN KEUZE GENOEG DOCH...

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Aangenaam vakantiehotel.
    • Business Kamer met Gratis Parkeren

Mooie,ruime kamer.Zeer uitgebreid ontbijtbuffet(met vers sinaasappelsap)Parkeergelegenheid.Vriendelijk personeel. Centraal gelegen (winkels,tram,strand)

• Beoordeeld op: 17 september 2016

September 2016
    • Penthouse Kamer

Penthouse kamer was snikheet Buitentemperatuur was wel +/33°celcius. Airco is meer dan gewenst. Op woensdag zijn er praktisch geen restaurants open in Koksijde.

Lekker ontbijt - Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Geweldig goed aanbod in het restaurant !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

Het was erg warm ;er was geen airco op de kamer. Dit vind ik teleurstellend voor een hotel in deze prijsklasse

Geweldig goed aanbod in het restaurant !

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Mooie propere kamers en heel vriendelijk onthaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer was een regendouche voorzien maar deze werkte niet.

Zeer mooie propere kamers en een super ontbijt. Door het goede weer hebben we ook buiten kunnen ontbijten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

hadden wij een normale nachtrust gehad was het prima geweest
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

geen airco is voor een 4 sterren hotel een groot min punt zeker omdat men geen venster kan open zetten daar het licht te fel binnen komt en vooral door het enorm lawaai van de bar daar rechtover dat tot 3u30 in der morgen duurde

het was perfect personeel ontbijt, parkeerplaatsen, ligging

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Supertof,al veel zin om terug te komen.
    • Onderling verbonden kamers

Er moet echt iets gedaan worden aan de storingen op de tv wij konden niet eens kijken naar de olympische spelen in de uren dat wij in onze kamer verbleven,dat was daarna wel beter, wij hadden de dubbelroom, daar was in de eerste kleinere kamer geen deur tussen de kamer en de badkamer,toiletbezoek is dan wel héél vervelend en genant als je met twee personen op die kamer slaapt.

vers fruitsap bij het ontbijt is echt een pluspunt,ook zelf een eitje koken vond ik tof. Mooie kamer.Personeel héél vriendelijk,wij werden spontaan op complimentjes getrakteerd ivm outfit voor het huwelijksfeest.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima prijs kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

Geen klachten, alles prima. Als ik toch een minpuntje zou moeten noemen, zou ik zeggen dat het spijtig is dat er geen airco op de kamer is wat in België eigenlijk normaal is. Met raam open slapen gaat niet omwille van het nachtlawaai dat toeristen maken op straat, wat vrijwel heel normaal is in een centrum, dus airco zou in de zomer welkom zijn. Maar zeer zeker een prima hotel, goede bediening, restaurant aan verbonden met een uitstekende keuken! Zeer vriendelijk personeel! Daar gaan we zeker terug naar toe☺☺☺, het nachtlawaai kan ons daar niet van weerhouden☺

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Mooie zuivere kamer.
    • Penthouse Kamer

Op booking.com was vermeld dat er airco in het hotel was. Niet dus. De kamer was bloedheet . Toen we de vensters open gezet hebben bleek dat we dichtbij de kerk lagen( vanaf 8.00 luiden de klokken).

Mooie zuivere kamer. Was gericht op zonnen want terras was bijna even groot als de kamer

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Graag nog een
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

Als je aan de voorkant van het hotel slaapt en met warm weer de schuifpui open laat hoor je veel lawaai van het café aan de overkant.

Een schone, ruime kamer met balkon. Receptie-medewerker was erg vriendelijk. Goed ontbijt met veel keus.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Aan te bevelen
    • Penthouse Kamer

Wie verbleven slechts 1 nacht en kunnen niet echt beoordelen.

Ontbijt lekker en uitgebreid. Kamer was in orde. Mooi en makkelijk terras waardoor we nog van "buiten" konden genieten ondanks het hotel pal in centrum van Koksijde was.

Prachtige locatie met alles erop en eraan. Ons hondje werd overal toegelaten.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Uitstekend ontbijt, mooie grote kamer, netjes.

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Heel ruime kamer, rustig gelegen. Super vriendelijk personeel.

Een echt tophotel!

In de minifrigo had misschien een flesje water mogen zitten (maar dit is echt detailkritiek).

Prachtige ruime kamer en super ontbijt! Wij komen terug!

Leuke ,korte vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het restaurant 3 dagen gesloten was.....we moesten dus elke keer buiten het hotel op zoek

Zeer vriendelijk personeel

aanrader
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

heel lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel

aan te raden!

vriendelijk - netjes - goede ligging - fijn ontbijt

Prijs kwaliteit verhouding is zoek

50 euro voor sauna voor hotelgasten... per uur Ongehoord

De vriendelijkheid van het personeel en ruime kamers

De vriendelijkheid van het personeel en ruime kamers

Wij komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een heerlijk ontbijt en een zeer aangenaam bad

Prachtig hotel

lekker ontbijt en zeer vriendelijk onthaal

Mini bar vullen en iets doen aan de reftergeur die in de gang hangt.

lekker ontbijt en zeer vriendelijk onthaal

De wellness was uitmuntend

zeer goed . VERLICHTING OP DE KAMER KAN BETER
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

betere verlichting om een boek te lezen

Volledig naar onze zin
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

De ligging, het onthaal, het comfort in de kamer.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

HET PENTHOUSE WAS UITSTEKEND EN HET ONTBIJT UITGEBREID.
    • Penthouse Kamer

HET PENTHOUSE WAS UITSTEKEND EN HET ONTBIJT UITGEBREID. HET RESTAURANT MOZART WAS UITSTEKEND

Mooie kamers, ruim, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vreemde geur in de gangen, jammer dat wellness (ook al is die privé) te betalen is en best veel.

Mooie kamers, ruim, vriendelijk personeel

Uitstekend hotel en zeer vriendelijke behandeling , aanrader

Ontbijt zeer goed.ruime kamer

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Aangenaam kusthotel
    • Business Kamer met Gratis Parkeren

Goed gelegen hotel in het centrum van Koksijde-bad vlakbij zee,winkels ,tramhalte.Verzorgd ontbijtbuffet.Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

voor herhaling vatbaar maar dan in een andere maand vol met zonneschijn en open tavernes en winkels

Coxyde was ville morte

heerlijk ontbijt - goede kamer alles pico bello in orde - maar restaurant aanpalend aan hotel jammer 3 dagen gesloten -

Aangenaam verblijf in een modern hotel, dichtbij de kust

Lekker uitgebreid ontbijt, zeer ruime kamer en badkamer

tof
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

wegens de upgrade heel goede ruime kamer gekregen, ontbijt was goed met vers fruitsap en voldoende keuze uit vers fruit

nette kamer voor een goede prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

de kussens waren wel tamelijk hard

het vriendelijk personeel

Restorant gesloten

uitstekend

temperatuur kamers te hoog

ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De kamer was boven de verwachting.

Alles was ok

De kamer was boven de verwachting.het ontbijt heel ok

Sava
    • Penthouse Kamer

De loop ruimte tussen het bed en de deur van de badkamer

Het Terras was mooi ruim

Super hotel, aanrader!

Ontbijt Hygiëne Vriendelijkheid Parking

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

prettig maar duur.

zie boven, de airco

Het was een prima hotel, uitstekend ontbijt, vriendelijke medewerkers, maar helaas geen airco.

Heel fijn

geen zaken die tegenvielen

Fijn verblijf, ruime comfortabele kamer en balkon (penthouse room)

Uitwaaien aan zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Zithoek

Prijs kwaliteit is niet in verhouding - kamer wat somber en schimmel op rand van douche - geen bar en niets in de minibar

De enthousiaste ontvangst

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant dicht in de week

propere kamers, goede wifi, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Een aanrader

Geen opmerking

Prachtige Penthousekamer Heerlijk en voldoende ontbijt Vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Voortreffelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

zeer goed

ja ja ja