Beoordelingen over Hotel Castel 3-sterren

Koningin Maria Hendrikaplein 9, 9000 Gent, België

#34 van de 44 hotels in Gent

In orde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was in orde, maar eerder de basis. Hadden misschien iets meer verwacht voor de prijs van kamer met ontbijt.

Alles was in orde. Niet extreem verrassend, maar in orde, alles was er.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heb de overnachting niet kunnen doen wegens omstandigheden. Bij het telefonisch annuleren, kreeg ik te horen dat het telaat was en toch zal moeten betalen. Medewerker was niet contsructief meewerkend en eerder nors. Dit was mijn eerste reservering die jammer genoeg niet kon doorgaan, maar tevens mijn allerlaatste!

Zeer matig hotel, slechte hygiëne
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte hygiëne. Badkamer erg muf. Toiletborstel erg vies en kapot (meeste haren waren eraf, armzalig bosteltje). Koelkastje vies (bruine smurrie op richeltje). Slechte doorzakkende bedden.

Ligging hotel. Ontbijt was ook prima.

klein recent vernieuwd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

organisatie ontbijt; alles wat we nodig hadden was er wel, maar ik verwacht wel melk voor bij koffie en cornflakes.

klein recent vernieuwd hotel. meubels zien er strak uit. behulpzaam personeel. (snachts probleem om binnen te raken, maar aangebeld en 10 seconden later was er al iemand aan de deur.) . net aan straat maar met ramen dicht geen last van geluid. bovendien stond er een ventilatortoren in de kamer, dus kon het raam zelfs deze zomer dicht blijven

Heel ok hotel , goed gelegen vlak bij het station ,vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kregen met de kaart onze kamerdeur onmogelijk open Bleek dat de deur niet ingeduwd , maar ingebeukt moest worden , idem bij onze buren die om 1u in de nacht thuis kwamen en ons dus wakker hebben gebeukt

Schitterende ligging Mooie , ruime kamer met fijn uitzicht

Het personeel was vriendelijk en we konden onze bagage de...

Onze kamer was ‘nieuw’ volgend het personeel. Volgens ons nog niet af. Zo’n kamer kun je niet verhuren. De badkamer was in dezelfde kamer met een tussenwand welke niet tot het plafond liep daarnaast had deze ruimte geen deur. Het mechanisme om te schakelen van het bad naar de douche stand ontbrak en er lag een gebruikt lenzenbakje in een kastje. Daarnaast waren er geen vrije stopcontacten. De kamer was erg lawaaierig en ‘s morgens had een andere kamer wekservice waar wij uiteindelijk door gewekt werden.

Het personeel was vriendelijk en we konden onze bagage de hele dag in het hotel laten.

Leuk voor een paar nachtjes, niet voor een vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Geen verduisterende gordijnen - Kan gehorig zijn - Ik ben mijn telefoonoplader vergeten in kamer. Mail over gestuurd maar geen enkele reactie terug ontvangen. - Aankleding van kamer kan beter en mooier. Mist bestek, borden etc waar je gebruik van kan maken. We gingen uit van een hotelkamer, maar bleek (ruim) appartement te zijn met oven, keuken. Hadden wij niet nodig maar indien men dit toch zou willen gebruiken is het niet aanwezig. - Beknopte uitleg bij aankomst. Geen uitleg over licht, wifi en gebruik kamer.

- Goede locatie - Ruim appartement - Prijs kamer - Uitzicht

Goede locatie , kortbij station en tram/bushalte

Voor een driesterrenhotel was de kamer oubollig, geen verwarming , in de badkamer de waterafvoer stuk en geen haardroger . Ontbijt was basic .

Goede locatie , kortbij station en tram/bushalte

niet herhalingsvatbaar

de verfrissing op de kamer zelf, er hing een bepaalde geur kan niet echt omschrijven wat toen we de kamer verlieten had ik deze op slot gedaan toen wij terugkwamen was de kamer mooi opgedekt maar ze hadden de deur open gelaten dus iedereen kon binnen en aan onze spullen

douche was geweldig

Veel ruimte, goed douche,.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vroege uur van uit te checken. Maar we konden blijven indien we wilden. Ook moeilijk om na een bepaald uur weer binnen te komen. De deur was immers gesloten en het bakje aan de deur werkte niet. Iemand heeft manueel de deur moeten komen openen...

Veel ruimte, goed douche,...

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

denk niet om er terug te gaan

jammer genoeg waren er werken aan het hotel en stond er s'morgensvroeg al een kraan te draaien en werkmannen te roepen naar elkaar.de prijs is te hoog voor dit hotel

de kamer was klein maar proper de badkamer was ook zeer klein maar ook netjes.

Uitstekende ligging als je met openbaar vervoer reist.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien niet geschikt voor mensen die niet kunnen traplopen. Als je uit lift kwam moest je toch nog enkele treden omhoog. Dat was op derde etage. Maar misschien heb je daar bij andere kamers geen last van.

Uitstekende ligging als je met openbaar vervoer reist. Tegenover Station Gent-St. Pieters en tramhalte naar centrum. Schone kamer en badkamer. Kamer-en badkamer niet heel groot, maar wel ruim genoeg.

Prima hotel voor een goede prijs.

De ventilatie in de kamer is niet erg goed, we hebben met het raam open geslapen om frisse lucht binnen te krijgen. Het plein buiten (aan het station) is echter best druk, dus je moet wel door geluid heen kunnen slapen.

Door de rolluiken zijn de kamers echt donker. Het sanitair is verouderd maar schoon en in de kamer is alles te vinden wat je nodig hebt. Vooral de waterkoker op de kamer vonden we erg prettig.

eten bij de restaurant was goed, personeel heel vriendelijk...

s'nacht een beetje geluid bij de verwarming... ontluchten is een aanrader... verder alles prima

eten bij de restaurant was goed, personeel heel vriendelijk, kamer schoon , badkamer ook...

Lekker ontbijt

Dat ik had gereserveerd via internet voor twee persoons kamer en dat ik met de mail opeens voor 1 persoon had gereserveerd terwijl ik toch echt voor twee personen optie had gekozen. Toen ik belde vertelde de dame dat dat wel goed kwam. Maar in hotel bleek de prijs veel duurder te zijn en dat de korting niet gold voor die dag. Dat vond ik jammer want ik had nog wel gebeld hierover..

Lekker ontbijt

Ideale locatie, oké kamers, maar niet proper

Eén van de kamers was niet schoongemaakt, waardoor het vertrouwen in de netheid meteen een beetje verloren was. De kamers gaven ook geen nette indruk. Dat gold ook voor de publieke ruimtes en bij het ontbijt.

De kamers waren ruim en oké ingericht. Het bed was comfortabel.

Zeer mooi

Het ontbijt viel tegen . We kwamen aan tegen 9:30 uur en er was bijna niets meer we hebben brood moeten vragen. Toen dat we hadden gegeten kwamen ze bijvullen met pistoles en koffiekoeken . Beetje laat ! Het was allemaal wel lekker en vers .

Het was een zeer mooie kamer met al het nodige wat men nodig heeft . Super goede bedden . telenetbox werkte niet ,maar we hadden wel gewoon kabel televisie. Zeer Vriendelijk personeel . Inchecken verliep heel vlot .

Geen aanrader

Douche met gordijn ipv deur, ranzig Lekkende wastafel Ontbijt was haast niet mogelijk want bijna alles op of oud en werd niet aangevuld

Locatie tram/ station

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Redelijke kamer, administratieve chaos.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden twee 1 persoons kamers geboekt. Onderweg naar het hotel werden we gebeld met de mededeling dat ze overboekt waren. Of we met z’n tweeen op 1 kamer wilden. Terplekke bleek hun administratie een chaos te zijn. Nu werd er beweerd dat 1 persoon 1 nacht en de andere 2 nachten gereserveerd had.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Voor mij niet nog een keer

De kamer stonk enorm. Alsof er iemand in had staan plassen. Rioollucht, echt vies!!! Raam keek uit op 'n vies plaatsje en brandtrap dus raam open was ook niet echt verfrissend. Ontbijt was karig. Schimmel in badkamer, niet fris.

Dicht bij station sint pieters

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Voor enkele dag en is dit hotel confortabel genoeg met een prima ligging aan station en tram en bus
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was correct, niet extreem uitgebreid, doch voldoende Het Nepalees restaurant is een aanrader voor wie een culinaire ontdekking wenst te doen.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

We verwachten meer couleur locale!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren een kwartier te vroeg en mochten nog niet inchecken. Nachtrust verstoord door trein en in de vroege ochtend trams en bussen. Er was een probleem met de afvoer waardoor al van in receptie geurhinder was. In plaats van geurstokjes te plaatsen beter het probleem aanpakken!

De ligging. Mooi zicht op het stationsplein. Goeie bedden en hoofdkussens!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

voor een nacht te doen

in het hele hotel hing een penetrante kookgeur. De wastafel en de douche waren niet schoon, op de grond bij het toilet waren vlekken.

de slaapkamer was schoon en het bed was goed. Er was genoeg ruimte om het bed

Alles bij elkaar teleurgesteld over de kwaliteit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein en benauwd met een oude badkamer, dus zag er niet heel proper uit. Bovendien aan de voorkant aan een drukke weg, dus konden we het raam niet open zetten voor frisse lucht. Grote teleurstelling was het ontbijt. We waren ruim op tijd beneden, maar troffen een bijna leeg ontbijtbuffet, zonder broodjes, met nog wat koud gebakken ei. Komt omdat we de laatste waren, zeiden ze. Pas na meerdere keren vragen om aanvulling en nadrukkelijk klagen, kregen we nog wat broodjes.

Vriendelijk ontvangst. Goed bed.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Wij zaten op de derde etage en als we met de lift boven...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij zaten op de derde etage en als we met de lift boven kwamen moesten we door een smal gangetje nog weer een trap op, dus voor oudere mensen niet geweldig

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Nette, schone kamers en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren moet in een parkeergarage, welke redelijk prijzig is. De auto staat hier wel veilig en het is op 100 meter loopafstand van het hotel.

Nette, schone kamers en vriendelijk personeel. Kregen duidelijke uitleg over het gebruik van de tram en de rittenkaart.

Ligging !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen mogelijkheid tot ontbijt omdat ik al om 6.45 u. de deur uit moest voor mijn werk.Pas vanaf 7.30 u. opent de ontbijtzaal, wat ik wel verwonderlijk vind voor een hotel, dat zich zo dichtbij het St.-Pietersstation situeert !En hoewel ik iemand bij het inchecken iemand vh personeel verwittigd had dat ik zeker voor 7 u. moest doorgaan, lukte het me niet om het hotel te verlaten.Uiteindelijk belde ik de receptie, die me niet direct begreep (taalbarriere) enme ook niet echt vlot kon buitenlaten. Gevolg : te laat op mijn werk !!!

Ligging !Vriendelijkheid vh personeel, duidelijke en correcte info !Eigen resto (Nepalees).Prima kamer op het 4e verdiep, nu eens ad achterkant vh hotel en opnieuw geen geluidsoverlast.n Comfortabele douche en bed, n mini-ijskastje, thee- of koffiefaciliteiten met waterkoker.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima voor kort zakenverblijf, waarbij ik nauwelijks in het hotel was.

Personeel sprak matig Nederlands/Vlaams. Reservering was niet geheel duidelijk overgekomen. Kamer was klein, maar schoon. Ontbijt niet inbegrepen.Weinig faciliteiten verder.

Kamer was klein, maar schoon. Bed was goed. Weinig faciliteiten verder. Wel gratis wifi. Locatie gelegen aan station (10 minuten met de tram naar stadscentrum).

Heel goed verblijf en de centrale ligging.

Weinig tv zenders omdat ik een tv freak ben maar geen must.

De omgeving.Station uitlopen oversteken ben je bij het hotel. Bussen trams voor de deur met een dagkaart ideaal om Gent te verkennen.Binnen 30 met de trein in Brugge

voor herhaling vatbaar

bedverlichting

niet ontbeten in hotel,was ook niet bij kamerprijs inbegrepen kamer prima ligging hotel tegenover het station ideaal, aardige mensen[Nepalees] en tenslotte uitstekende keuken

Het hotel is schoon en dichtbij het station.

Het hotel ligt relatief ver van het oude centrum, lopen is ca 2km. En de tram is niet goedkoop. Ontbijt moet apart bij betaald worden. En wat ons erg tegenviel is dat er geen parkeerplaats bij het hotel is, je moet dus in een garage parkeren (en apart betalen).

Het hotel is schoon en dichtbij het station.

Mijn uitvalsbasis voor Gent Jazz, ideaal want vlakbij. Alles was tip top in orde, ik keer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Supervriendelijk onthaal, erg nette en ruime kamer. Modern en fris! Goede ligging om Gent Jazz te bezoeken, wat mijn hoofddoel was. Lekker ontbijt. Prijs/Kwaliteit is ideaal. Ik was aangenaam verrast! Ik keer zeker terug, zoveel is zeker!

Onthaal in het Hotel.

Het weer.

Onthaal in het Hotel. Vriendelijkheid van ontvangst in het restaurant. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en voor ons (oudere mensen ) zeer ruim.

Geen parking ondanks dat dat er bij de boeking bij stond dat...

Geen parking ondanks dat dat er bij de boeking bij stond dat er wel parking zou zijn en heb nu op een betaal parking 500 m verder gestaan en het heeft mij 15€ gekost.bij de afrekening was er ook een verrasing , de prijs bij de boeking was 98€ maar terplaatsen moesten we 104€ betalen!!!.

Enkele minpunten maar heeft mij niet gestoord

Heel warm op de kamer Kamer aan kant van het station veel lawaai van tram 's nachts

Heel vriendelijk en gastvrij personeel Ontbijt was lekker en uitgebreid

Prima vertoeven in net hotel buiten centrum, vlakbij treinstation

Toch verder van het centrum dan we hadden gedacht. Je kunt wel mooi langs de Leie naar het centrum wandelen. Ook met de tram of bus is het prima te doen. Wifi was slecht.

Heel vriendelijk personeel, rustig hotel, nette en schone kamer. Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Kon beter

douche niet al te proper - wc borstel aan vervanging toe.

ontbijt was goed Wij wisten niet dat de uitbaters van Nepal waren , wel vriendelijk maar moeten nog leren poetsen

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Een eenvoudig maar degelijk Hotel voor 1 nacht of weekend.

Dat de kamer(s) niet regelmatig wordt gecontroleerd op defecten. 1 van de 2 lampen aan het plafond en de 2 bedlampen met leeslampen werkten niet. Te duur voor de prijs/kwaliteit.

Desondanks zijn (goede) ligging geen last van lawaai in het hotel. Simpel maar lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Prima locatie - prima hotel

temperatuur is niet beheersbaar (prima bij 18 graden overdag, zomers?) nachtelijke geluiden - half 4 wakker door gast die met auto paar keer met muziek langsreed en de gemeentewerkers die onderhoud doen, na kwartier was dat weer weg (houd je toch dichtbij een groot station) - de ramen van mij daarom van isolerend glas gekund ipv enkelzijdig Van de trein en trams heb je snachts geen last - gaat ongeveer (naar mijn idee) tot iets voor twaalven door, althans vanaf de bovenste verdiepingen niet. Ook sochtends weinig hinderlijk Kon geen informatie vinden over een prima parkeerplek aldaar in de buurt, heb dat anders opgelost - wellicht zijn er prima faciliteiten

Loopafstand centrum (30 minuten, makkelijke en mooie route) De stad Gent zelf - stads en toch ook weer soms dorps Vriendelijkheid staff - behulpzaam met wat pro-activiteit Genoeg faciliteiten rondom Kunt het goed donker krijgen in de kamer Koffie/thee en koelkastje Lift aanwezig

prima hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het dochter deur beetje lawaai om te sluiten en water loopt niet goed

Het locatie van hotel is prima ! tegenover de treinstation makkelijk om te vinden. om de centraal te gaan gewoon de tram nemen maar als je een goed been hebt,loop naar centraal ook een idee ontbijt was goed ,eieren, spek,bacon ham alles was vers berieden ook koffie

Geen topper maar voldoende.

Het ontbijt was simpel. Had graag wat meer keuze gehad. Vooral weinig broodjes.

Het was rustig. Geen last van het geluid van treinen zo vlak bij het station.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima hotel voor een weekendje Gent.

Kamer wat klein en wanneer je een kamer aan de voorzijde hebt (alle double bed rooms) zal het zomers wel erg warm zijn. Je kan dan wel het raam open zetten maar kan me voorstellen dat je wat last hebt van de terrassen buiten.

Prima ontbijt, goede bedden, schoon. Pal tegenover het treinstation en tramhalte dus ideaal uitgangspunt. Door autoluwe zones niet heel veel auto's die langsrijden.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Wij waanden ons precies op reis in onze eigen stad !

n Gevulde minibar ?Te weinig wc-papier.

Supervriendelijke uitbaters !En kennisgemaakt met de super lekkete Nepalese keuken !Wij vertoefden op n propere basic kamer, degelijk geïsoleerd met n leuk uitzicht.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

We vertrokken 's ochtends heel erg vroeg, maar er is...

Kamer niet erg groot.

We vertrokken 's ochtends heel erg vroeg, maar er is speciaal een ontbijt voor ons klaar gezet bij de receptie. Erg meedenkend.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prettig en handig !

Op zich is het echt prima maar als het warm is wil je misschien het raam open en dan is het aan de voorkant erg lawaaierig .

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Ondanks de drukke locatie merk je daar binnen niets van. Hen er Savonds echt super lekker gegeten : Nepalees/Indische keuken. Het is een ideale locatie als je alleen bent en in de buurt van het station wilt.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Zeer slecht hotel

We arriveerden om 17u30. De verwarming op de kamer werkte niet. Ook geen warm water. Nadat we dit gaan melden zijn aan de receptie een half uur later nog steeds niets. Opnieuw gaan melden. Half uur later nog steeds geen verbetering. Dit ging zo door tot 19u15. Toen was het water lauw. Groot succes dus. Verwarming ging nog steeds niet. Absoluut geen aanrader dit hotel. Ook geen enige vorm van compensatie voor dit ongemak gekregen (hoewel ons dit beloofd werd)

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prima !

Als je aanbelt bij de receptie duurt het een hele tijd voor er iemand komt, 2x gehad. De ontbijtjuffrouw is haast niet te verstaan maar wel lief en behulpzaam.

Rustige kamer , netjes en schoon.

Vriendelijk personeel.

Wel een beetje last van lawaai. Dicht bij het station is handig om snel de trein te nemen, maar wel wat geluid van de trams. Beetje geluid van de andere kamer ook.

Vriendelijk personeel. Moest vroeg vertrekken met de trein en had de ontbijturen fout ingeschat, mevrouw heeft voor mij nog snel ontbijt voorzien, super!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima hotel! Geweldig weekend gehad!

Ligging tov het centrum, maar hotel ligt wel tegenover het station en tramhalte. Het centrum is lopend te doen.

Goed ontbijt, ook dinnerkaart en eten is een aanrader, vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima plek om te overnachten. Met s'ochtends vroeg wel wat straatgeluid.

De kamers aan de voorzijde grenzen aan het plein. Waar s'ochtend vroeg de trams weer gaan rijden. Ondanks de goede geluidsisolatie van de ramen. Hoor en voel je zelfs een beetje de trams rijden. De kamers aan de achterzijde hebben hier (uiteraard) minder last van.

Ontbijt was prima! Kamer was netjes en schoon. Badkamer was netjes. En redelijk schoon (maar beslist niet vies)

Ik raad dit hotel niet aan
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koelkast werkte niet en er zat schimmel in. De douche zat vol schimmel. Er zaten gaten in de handdoeken en deze werden na gebruik niet vervangen. We hadden een kamer genomen met 2 éénpersoonsbedden maar de bedden stonden tegen elkaar en konden niet van elkaar gezet worden.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Het hotel is ideaal gelegen tegenover station...

Het hotel is ideaal gelegen tegenover station Gent-Sint-Pieters. De modern ingerichte kamers zijn comfortabel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Functionele locatie met dito ontbijt

Iets te ver van centrum

Ok

• Beoordeeld op: 1 september 2018

voor was het heel goed

alle naar wens

Goed voor een kort verblijf

Gratis WiFi, code lag nergens in de kamer...

Klein maar gezellig hotel. We bleven maar 1 nacht dus dan was dit ideaal.

Geen airco blazers hielpen niet

Geen airco blazers hielpen niet

We hadden 1 overnachting geboekt met 3 kamers voor ons hele gezin de lakens stonken muf.

Te warm en het stonk muf geen airco en heel veel geluid van buiten

De Ligging van het hotel oke

Rustig

Geur van sigarettenrook in de kamer

Rustig

Uitchecken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel last van het openbaar vervoer. Herrie van de langsrijdende trams.

Uitchecken

Ideale uitvalsbasis en comfortabel verblijf met als bestemming ...de Gentse Feesten!

De ontvangst was zeer hartelijk en klantvriendelijk. Het ontbijt was compleet en goed verzorgd.

Ruime kamer, apart toilet

Gordijnen verduisteren niet

Ruime kamer, apart toilet

voor weekendje weg een aanrader

het was lekker onbijt en de stilte in hotel

Heel ruime kamer, en heel netjes

Heel ruime kamer, en heel netjes

we waren tevreden zouden zeker terug gaan en zijn ook al terug geweest
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vriendelijk personeel, mooie kamer boven het restaurant wij gaan terug

Gewoon voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was erg warm en daardoor miste ik airco op de slaapkamer

Positief!

Kamer was zeer warm, gelukkig kon het raam open

Grote, mooie kamer. Ideaal om last minute te boeken voor het werk.

De badkamer was zeer klein

Klantvriendelijkheid van het personeel

Prima hotel voor een nette prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm op de kamer.

De ligging was qua locatie top.

Aangenaam!

De propere en ruime kamer en vooral het uitzicht op het station!!

we waren tevreden zouden zeker terug gaan

eigenlijk niets

ontbijt was basic

De conditie. Het uiterlijk. Prijs-kwaliteit verhouding viel tegen. Geen airco

Fantastisch weekend gehad in dit fijne hotelletje!

Mooie kamer - fantastisch zicht over Gent Sint Pieters

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed hotel voor aantal nachten.

n.v.t.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker. Kamer was goed.