Beoordelingen over Aparthotel Castelnou 3-sterren

Kasteellaan 51, 9000 Gent, België

#8 van de 42 hotels in Gent

Midweek Gent met kinderen en kleinkind
    • Appartement

Perfecte ontvangst aan de balie. Zeer ruime zitkamer met open keuken, mooie badkamer en slaapkamer met veel opbergkasten. (we hadden 2 appartementen geboekt) en de aanwezige faciliteiten, de inrichting en de afwerking waren top! Ligging tov centrum prima. Ontbijt met meer dan genoeg aanbod. Het restaurant Dali bleek eveneens een topper dankzij de uitstekende menukaart vol heerlijke gerechten, en de puike gastgerichte bediening.

Fijn hotel voor paar dagen Brugge. Makkelijk naar centrum te belopen.

Prettige ruime kamer met stoelen voor de televisie (hoef je niet op de bedrand te zitten). Koffiezetapparaat en goed ingerichte keuken. Ontbijt goed.

fantastisch!
    • Appartement

in restaurant wat meer variëteit in kleine kaart buiten ontbijt. bv tosti, broodjes kaas/worst, gezond, soep.

het hotel was rustig gelegen vlakbij centrum. aardig en behulpzaam personeel. zeer schoon en goede bedden. kleine keuken om zelf te koken. twee kookplaten, verder alles aanwezig. fijne badkamer. prima ontbijt

Zoek niet verder!!
    • Appartement

Douchen in het bad heeft niet onze voorkeur en geen waterdruk douche.

Ruime kamers Heerlijk bed Lekker ontbijt Geweldige parkeerplaats voor je auto Wandelafstand van centrum van Gent

Prima overnachting!
    • Appartement

Gastvrijheid, vriendelijk personeel, kamer was erg schoon, op loop afstand (10 minuten) in het centrum, parkeerplaats reserveren voor 10 euro per dag.

Veel lof voor het leuke en heel fijne personeel.
    • Appartement

Veel lof voor het leuke en heel fijne personeel. Goede ruime kamers en prima bedden. Goed ontbijt met heel veel keuze. Hotel ligt op een prima lokatie en is een heel fijne plek om van daaruit de prachtige stad te ontdekken.

Een mooi appartement op loopafstand van het prachtige Gent
    • Appartement

Douchen in bad heeft nooit onze voorkeur!

De locatie, het prachtige appartement en het inbegrepen ontbijt. De receptioniste was erg vriendelijk! Bus vlakbij!

Uiterst plezant hotel voor bezoek aan Gent
    • Appartement

Matrassen niet meer top, waardoor een van ons die wat last van zijn rug heeft, minder goed sliep.

Keurige kamers met aparte zitkamer & kitchenette Vooral koel & rustig aan achterkant. Goed ontbijt, parking in het hotel & mogelijkheid tot huren van uitstekende fietsen. En bovenal supervriendelijke staf aan de balie.

Mooie schone kamer en een lekker ontbijt.
    • Appartement

Er was telefonisch afgesproken dat wij bij aankomst eerst buiten het hotel konden parkeren, en binnen bij de receptie een badge konden ophalen voor de parkeergarage van het hotel. Toen wij buiten geparkeerd hadden, kwamen wij binnen bij de receptie, maar er zat niemand achter de toonbank. Een aantal keer hebben we op het aanwezige belletje gedrukt, maar er was niemand te bekennen. Na 10 minuten gewacht te hebben, zijn wij het restaurant ingelopen om te vragen waar het personeel is. Er werd gezegd dat hij misschien door het hotel aan het lopen is. We hebben weer een tijd gewacht maar er kwam nog steeds niemand. Geïrriteerd zijn we weer het restaurant ingelopen om te vragen hoe lang het nog zou duren. Uiteindelijk Kwam de receptie medewerker tevoorschijn en hebben wij in kunnen checken. Ook niet wetende dat er buiten het hotel betaald parkeren geldt en er toevallig net parkeercontroleurs bezig waren. Toen ik het hotel vorige week aan de telefoon had, hebben ze niet verteld dat buiten het hotel betaald parkeren geldt. Wij hebben dus een enorm risico gelopen, maar gelukkig trof ik geen parkeerbon aan onder mijn ruitenwisser.

We hadden een twee persoons appartement. Toen we binnen kwamen rook het lekker fris en alles zag er mooi en schoon uit. De bedden lagen heerlijk. Alles wat je nodig zou hebben was aanwezig, zelfs een koelkast. Het bad was ook aangenaam. Het centrum is op 10 minuten lopen. Kortom een prima hotel!

Heerlijk ontspannen en mooie grote kamers.
    • Appartement

Er viel niets tegen. Alleen was de lucht op de kamer erg droog en warm. Maar misschien hebben de verwarming zelf niet ingesteld.

Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. In het weekend had het best tot 11.00 uur mogen duren.

Prima, een aanrader voor iedereen die Gent met de auto bezoekt.
    • Appartement

Schemerlamp deed het niet.

Ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk. De ligging van het hotel is nabij het centrum. Parkeergelegenheid achter het hotel is zeer prettig. Ruime woonkamer met keukenblok plus slaapkamer biedt veel meer comfort dan een gewone hotelkamer. Als verrassing was de ontbijttafel feestelijk gedekt en we kregen een drankje van het hotel vanwege een verjaardag die we vierden.

Ruime kamers, heerlijke bedden, zeer warm op de kamer...
    • Appartement

Op het ogenblik dat wij gingen ontbijten lagen er enkel croissants (zeer droog) en chocobroodjes, later werden de broodjes bijgevuld. Ook het vers fruit is pas bijgevuld geweest nadat wij ontbeten hadden.

Ruime kamers, heerlijke bedden, zeer warm op de kamer ondanks het uitzetten van de verwarming en openen van de ramen. Ontbijt viel tegen, zeer beperkte keuze. Zeer vriendelijk personeel. Handig om hier ook te kunnen parkeren.

FantastischD!
    • Appartement

Het restaurant en het eten was fantastisch. Veel keus, goede en vriendelijke bediening. Een goed dagmenu voor maar 12,80 euro. Het ontbijt was ook fantastisch veel variatie en verse producten.

Prima zorgeloos verblijf.
    • Appartement

Kan het niet direct bedenken.

Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en in een ruime zaal. Badkamer was zeer schoon. Uitstekende bedden. Goede ventilatie. Ruime kamer en goede zitgelegenheid. TV met ruim aanbod van zenders.

Leuk en gezellig
    • Appartement

Het geluid van de ventilatie. Was redelijk luid. Diegene die in de kamer sliepen hadden hier geen last van, maar diegene die in de living sliep wel. De ventilatie in de badkamer werkte niet.

De apart slaapkamer, de ruimte

Netjes en modern hotel, vriendelijk personeel!

Gratis wifi: kreeg geen verbinding...

Heerlijk en gevarieerd ontbijt! Diner was super lekker. Vriendelijk personeel. Hotel ligt op stapvoets 12' van het centrum.

Prima hotel voor een citytrip Gent
    • Appartement

Geen minibar aanwezig in het appartement

Prima hotel voor een citytrip Gent en ligt op 15 min lopen van het centrum. Wij hadden een appartement en zag er nieuw, netjes en schoon uit. Het ontbijt was goed en er was voldoende keuze om de dag mee te beginnen. Wij hebben de auto kunnen parkeren in de straat en kosten 6 euro per 24 uur. Er is ook parkeren mogelijk bij het hotel maar dit moet je wel tijdig reserveren.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Aanbevolen en voor herhaling vatbaar.
    • Appartement

Het ontbijt had uitgebreider gekund (voor niet-broodeters). B.v. betere yoghurt (deze was duidelijk zelfgemaakt) en een paar soorten muesli.

De ontvangst aan de balie (door 2 heren). Het appartement leek wel nieuw. Zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Onverwacht prettig aparthotel, ruim en schoon
    • Appartement

Douchestraal was wat zwak. Vrij warm op de kamer maar de ramen konden open. Wel heb je dan wat last van de stadsgeluiden van autos enzevoirt maar niet van uitgaanspubliek.

Mooi schoon aparthotel met zeer ruime kamer. Is ons prima bevallen, schoon, netjes en compleet. We hebben er niet in de avond gegeten maar het ontbijt is een dikke voldoende. Een aanrader wat ons betreft en Gent is ook gewoon een hele leuke stad.

Perfect voor stedentrip

Bedden schuiven steeds uit elkaar door wieltjes. Irritant. Als restaurantruimte iets sfeervoller was geweest, hadden we zeker daar gegeten. Menu zag er aantrekkelijk uit.

Prima ligging, op loopafstand centrum. Parkeren mogelijk bij hotel. Kamers prima, maar niet echt sfeervol. Wel veel stopcontacten! Kleine, maar mooie badkamer met bad, douchen in bad is minder fijn. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Ideale ligging voor een avondje capitool.
    • Appartement

Als we toch iets moeten vermelden, kleine parkeerplaats. Maar weegt niet op tegen de voordelen.

Ideale ligging voor een avondje capitool. Vriendelijke receptioniste en barman. Rustige kamer en eigen parking.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Erg nette kamers
    • Appartement

De matrassen waren naar onze mening aan vervanging toe, we sliepen in een kuil.

Erg prettig, schoon en groot appartement met alle nodige voorzieningen.

Gent is geweldig mooi en dit hotel is een mooie gelegenheid om rust te vinden na een dag shoppen.
    • Appartement

De keuze\kwaliteit bij het ontbijt is prima maar hier kan het personeel wel wat vriendelijker zijn.

De ruime kamers zijn heerlijk, netjes en zuiver lift aanwezig zeer vriendelijk personeel bij de receptie!!

Zeer vriendelijke ontvangst
    • Appartement

Het enige kleine minpuntje is dat het hotel wat verder van het centrum ligt.

Zeer schone kamers en badkamer. Uiterst efficiënt en zeer vriendelijk personeel. Halverwege ons bezoek besloot onze dochter ook naar Gent te komen. Zonder probleem en tegen lage kosten kon er een bed in ons appartement worden bijgeplaatst. En toen we besloten om nog een nachtje extra te blijven was dat ook zo geregeld.

alles gewoon god verzorgd zeer vriendelijke ontvangst,...
    • Appartement

kan ik zo niet bedenken maar de weg ervooor langs daar kwam af en toe wel auto 's overheen. Als ik het geweten had had ik liever aan de achterkant geslapen.

alles gewoon god verzorgd zeer vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt , niet ver van centrum.

Het verblijf was naar wens, maar de prijs voor 3 nachten was wel heel hoog (€ 531,00).
    • Appartement

De kwaliteit van het ontbijt is matig, niet heel slecht maar zeker ook niet echt goed. Te hard gekookte eieren, matige koffie en vruchtensap allebei uit een automaat. Fruit zonder enige smaak. Kleine badkamer en de kluis zit op een onmogelijke plaats onder in een kast .

De ruimte in het appartement en de heerlijke bedden. Het hotel ligt net buiten het centrum. Dat is rustiger dan midden in de drukte van het centrum.

Prima verblijf in een modern en keurig hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Appartement

Ontbijt is voldoende, maar beperkte(r) keuze.

Modern en ruim appartement met aparte slaapkamer, rustige ligging van het hotel, 10 min. lopen naar historisch centrum.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Goed en vriendelijk personeel grote kamer en goede...
    • Appartement

Een beetje veel last van deuren en stappen boven wij hebben deur van de badkamer. Open gelaten in de nacht

Goed en vriendelijk personeel grote kamer en goede bediening

Appartement, ideaal in de winter
    • Appartement

Bad liep leeg, ondanks de stopper. Maar met de kraan aan ging het prima. Alleen zonde van het water. Hotel geeft aan dat dit later wordt opgelost. Bekend probleem bij hen.

Appartement, ideaal in de winter

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Appartement

De temperatuur in de kamer vonden wij lastig te regelen, het was echt heel erg warm, ondanks dat we de airco aan hadden gezet.

Kamer was erg mooi, groot en modern

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Goed vertoeven in de binnenstad van Gent voor Kerst.
    • Appartement

Het ontbijt. Als je € 51,— p.p.p.n. betaald voor slapen en ontbijten, had ik iets meer verwacht. De boterhammen bijv waren erg dun, je ging er met besmeren doorheen. Vlekjes hier en daar op het tafelkleed vd jamsoorten. Het was niet slecht, dat is een groot woord, maar er had iets meer bij mogen staan, maar vooral wat meer aandacht besteden aan de presentatie!

De grootte van het appartement. Super. Je voelt je toch een klein beetje thuis 😉. De kitchenette was ook erg prettig. Waterkoker om je eigen koffie of thee te maken. Magnetron om lekker een maaltijd uit de supermarkt in op te kunnen warmen.

prachtig
    • Appartement

eigenlijk niets ( prijs mag altijd wat lager, hè )

het was heel goed, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie en nette kamer, goed ontbijt, goede parking, .......wij gaan er zeker terug

Ideaal voor kort of lang verblijf
    • Appartement

Heel ruime kamer met zithoek ,eettafel,keuken met alles om eventueel zelf te koken of iets op te warmen in de microwave.nette badkamer en heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Zie hierboven!

Alles, de persoon aan de balie was uitstekend! Zeer vriendelijk, gaf onmiddellijk alle informatie i.v.m. de stad, de kamer, de omgeving....! Kamer prima, alsook het ontbijt! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Het was een verbijf met vrienden met een overnachting voor de kerstmarkt in Gent eens te bekijken.

Het ontbijt en het avondeten was heerlijk. het was een beetje ver van de stad af maar daar kunnen jullie niets aan doen. We hadden gedacht dat het korter bij de stad was. Maar voor de rest was het een super verblijf. Komen zeker nog een terug

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Prima, we komen graag nog een keer terug.
    • Appartement

1e dag slechts 1 setje handdoeken.

Een uitstekende locatie op loopafstand van het historische centrum van Gent. Vriendelijk personeel, mooie en ruime kamers en prima restaurant.

Kamers voor ons prima, van alle gemakken voorzien.
    • Appartement

Kamers voor ons prima, van alle gemakken voorzien. Loopafstand naar centrum klein half uur maar voor ons goed te doen. Ruime keuze in ontbijt. Fijn late uitcheck van 12.00

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Functioneel en goed gelegen apartement. Mag wat gezelliger.
    • Appartement

De kamers waren goed maar wel wat kil aangekleed. Alles functioneel en aanwezg maar niet gezellig. Hier kan eenvoudig wat aan toegevoegd door gezellige kleuren of kunst.

We hadden een klein appartementje met een ruime living,...
    • Appartement

Als ik iets zou moeten opmerken zou het de locatie van het hotel zijn. Er is weinig op loopafstand bereikbaar. Maar er zijn twee bushaltes op nog geen 100 meter, dus je bent met de bus op 10 minuten in het centrum.

We hadden een klein appartementje met een ruime living, slaapkamer én badkamer. Het keukentje was klein, maar hebben we niet gebruikt, dus geen probleem. Alle aanwezige materiaal was wel proper, dus zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Zeer verzorgd hotel met mooie kamers en professioneel personeel.

Als ik dan toch al een klein minpuntje (maar dan echt een klein) dan raad ik het hotel aan om bij het inchecken uit te leggen hoe de klimatisatie werkt. De luchtverversing werkte zeeg goed maar ik kreeg de temperatuur op de kamer niet naar omlaag.

De kamer zeer netjes en alle comfort was aanwezig. Het ontbijt was overheerlijk en zeer uitgebreid. Ik heb bij aankomst ook een diner besteld en ook dit was zeer lekker en vers bereid. Een uitstekend hotel waar ik zeker nog naar zal terug keren.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

goed verblijf met prima ontvangst/service en rustige lokatie dichtbij het centrum
    • Appartement

voor een 4 persoonsapartement is het niet handig een toilet in de doucheruimte te hebben. Plus de lage en niet prettig zittende bank moet vervangen worden

ontbijt was prima met genoeg aanbod. appartement ruimte was groot en verzorgd ,maar mag wat meer sfeer krijgen door prenten of schilderijen

Mooi hotel, prima ligging, aanrader!
    • Appartement

Gezien de prijsklasse had het ontbijt iets luxer gemogen (verse jus d' Orange en lekkere koffie bijvoorbeeld).

Mooie kamer en heerlijk om aparte zit- en slaapkamer te hebben.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima verblijf in een goed appartement
    • Appartement

Ruime kamers en een fantastische badkamer met bad. Het ontbijt was goed met soorten broodjes en hartig belg. Parkeren kon achter het hotel moest je wel van te voren reserveren kosten daarvan 10 euro per dag.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Bedden waren qua matrasbreedte aan de smalle kant. ( wij hadden een twee persoonsbed met twee erg smalle aparte matrassen)

Mooie centrale ligging, op loopafstand van oude stadskern van Gent. Vriendelijke bejegening in hotel.

Prima locatie, wanneer je het niet erg vindt om een stukje te lopen naar centrum.
    • Appartement

Voor parkeren moet van te voren worden gereserveerd. Eerste nacht vol en in straat betaald geparkeerd. Tweede nacht kon wel in garage (E 10,-- per dag). Restaurant een beetje ongezellig, kil. In de avond is er weinig te doen in de bar. In de omgeving zijn ook geen cafeetjes of restaurants.

Uitgebreid ontbijt. Vers hardgekookte eieren. Wel een beetje heet om vast te pakken. Een eierdopje erbij zou handig zijn.

Geweldig verblijf voor een bezoek aan Gent

Als je met een groep bent zou het handig zijn om beide een kaart te hebben voor de entree en kamer want als er een op de kamer is moet deze in de stroomvoorziening

Het ontbijt is zeer compleet

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed voor een overnachting in de buurt

Slechte bedden, doorgezakt in het midden Mooie badkamer, maar douche in het ligbad en aan het uiteinde , zodat je helemaal aan het uiteinde van het bad moet gaan staan als je wil douchen ( douchekop hing vast aan de muur, laag debiet), mijn echtgenoot is zo uitgegleden!

Zeer vriendelijk personeel Heel goede hygiene, goede ligging Ontbijt was goed, er was genoeg , maar basisch

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Een aanrader!

Niets!!!

We hadden een appartement wat een thuis gevoel gaf. Hebben het lekkere avondeten ook gegeten op de kamer gegeten. Ontbijt was lekker en gevarieerd!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Relaxing, comfort en hygiëne zijn top
    • Appartement

Loopafstand naar het centrum is echt 20 minuten, maar er gaat ook een bus (kosten 3 euro enkeltje)

Ruime kamer (woon- en slaapgedeelte), heerlijk ontbijt, ontzettend behulpzaal personeel. Parkeren in eigen parking (10 euro per nacht). Prachtig hotel.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Uitstekend.

Het is niet iets negatiefs, maar misschien kan er rekening gehouden worden met oudere mensen die liever een douche hebben dan een ligbad ,waar een hoge instap in is en die ook erg glad kan zijn. Daardoor meer kans op uitglijden of vallen. Dit is meer een advies, omdat de doelgroep ook vaak oudere zijn.

Alles was bijzonder goed in dit hotel. Erg vriendelijke mevrouw aan de receptie en zij was erg behulpzaam.Goede kamers en netjes, plus prima bed.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Ruim, schoon en comfortabel appartement en goed ontbijt.
    • Appartement

Een automaat of anderszins verkoop van versnaperingen en frisdrank zou wel prettig zijn geweest.

Heel ruim appartement met alle faciliteiten. Perfect onderhouden!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

kamers waren heel ruim en modern ingericht.
    • Appartement

het ontbijt werd ook als brunch aangeboden aan gasten die niet logeerden. Hierdoor was het heel druk

kamers waren heel ruim en modern ingericht. Appartement met kichenette inclusief inrichting.

Prima hotel, op mooie loopafstand van het Centrum.
    • Appartement

Helaas liep het bad langzaam leeg, waardoor we hier niet van hebben kunnen genieten. Dit was niet snel te repareren, daarom kregen wij als excuses een voucher voor 2 drankjes in het restaurant.

Prima hotel, op mooie loopafstand van het Centrum. Fijn dat er parkeergelegenheid is. Daarnaast heerlijk om zelf koffie en thee te kunnen maken op de hotelkamer.

de afrekening was verward

de afrekening was verward trapje in restaurant is niet goed zichtbaar is iemand gevallen reflecterende strip aanbregen zou goed zijn personeel vriendelijk

standaard,geen uitschieters
    • Appartement

De lift, leek wel of er een gat omlaag was,was een tapijt over gehuld maar was toch akelig,onveilig gevoel personeel bij het ontbijt was zeker het tegenover gestelde van het onthaal.Totaal niet vriendelijk, geen lach te zien en hun stem niet gehoord.Het leek wel of mijn tieners er waren met hun ochtendhumeur.

service ,zeer vriendelijk onthaal Ontbijt standaard maar lekker,

We werden goed geholpen door een meneer aan de incheckbalie.
    • Appartement

We werden goed geholpen door een meneer aan de incheckbalie. En was heel vriendelijk en grappig, ook liet hij weten waar we het beste heen konden in Gent.

Aanrader
    • Appartement

Fijne accommodatie! Heel vriendelijk personeel en prima afstand tot het centrum. Helemaal als je een fiets huurt. Bedden zijn comfortabel en ruimte in appartement is top.

Het was een echte aanrader voor een lang weekend.
    • Appartement

Parkeerplaats ondergronds is klein voor Audi A6 of BMW 7. Je kunt er moeilijk manoeuvreren. Tip: afstapje in de hoek van het restaurant afsluiten. We hebben elke dag iemand zien vallen/struikelen, omdat de mensen het daar niet verwachten.

De kamer is zeer ruim. De ligging van het hotel is gunstig t.o.v. het centrum. Alles is goed te belopen. Zeer behulpzaam personeel.

Prima appartement voor een gezellig weekend in Gent.
    • Appartement

De bank in het appartement zat niet erg comfortabel.

Het appartement is sfeervol ingericht en lijkt/is nieuw. De bedden zijn comfortabel en er is voldoende kastruimte. Het is allemaal erg schoon. Indien gewenst kun je een prima maaltijd bereiden in het keukentje.

Het is fijn om een aparte woonkamer te hebben en veel ruimte.
    • Appartement

Gratis wifi is erg langzaam.

Het is fijn om een aparte woonkamer te hebben en veel ruimte. Alles is aanwezig om te kunnen koken, inclusief het afwasmiddel en een theedoek.

• Appartement

De prijs was aan de hoge kant, voor de parkeerplaats op eigen terrein moest je betalen en het ontbijt was erg middelmatig.

De kamers waren strak en schoon

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een mooie kamer.
    • Appartement

Douchen was niet handig tegen schuine zijde van het bad. Konden we ook niet anders stellen.

Het appartementgedeelte was ruim. Keukentje en badkamer waren zeer recent gerenoveerd. Het hele hotel zag er trouwens prima uit. Prima ontbijt Comfortabel bed

Prima no-nonsens hotel met vriendelijke receptioniste.
    • Appartement

De kamer was wel erg basic. Beetje een kale boel

Prima no-nonsens hotel met vriendelijke receptioniste. Zij gaf ons ongevraagd stadsplan, info en dergelijke. Vaak moet je hier specifiek om vragen. Prima dus

geweldig!

Kan niks verzinnen

Het begon al met de receptie waar we heel vriendelijk en correct werden geholpen. De kamer was helemaal in orde, goede Wi-Fi. Dichtbij het centrum. Het ontbijt was goed verzorgd, heel erg uitgebreid.

Super hotel, super eten en super personeel! Een echte aanrader!

Nergens iets op aan te merken. Dit is een aanrader voor ieder die in Gent moet wezen.

Voor ons was het verblijf super!!! Alles tip top in orde!!! Het onbijtbuffet super in orde en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam... Hier bij deze zeker nog eens voor herhaling vatbaar...

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

een aanrader, vriendelijk en zeer goed communicatief

Het TV toestel stond opgesteld op een tafeltje, beter ophangen met draaivoet. Voor het overige was alles in orde en is dit aan te bevelen voor anderen.

Ontbijt bevatte alles. Parking zeer goed. Kamers en vooral badkamer zeer netjes. Zeer goede ontvangst en uitleg omtrent de functionaliteiten van het hotel. Werkwijze van de ingang-uitgangkaarten en parking is goed geregeld

Fijn hotel op loopafstand van het centrum
    • Appartement

Het ontbijt is niet zo uitgebreid en de broodjes niet heel erg lekker. Het werd niet heel goed bijgevuld ook.

Groot appartement van alle gemakken voorzien. Jammer dat er alleen een tv in de woonkamer was en niet op de slaapkamer. Gelukkig konden we met de gratis WiFi goed Netflix kijken via de computer.

Uitstekend overnachtingshotel, maar ook voor een wat langer durend stedentripje
    • Appartement

Prima!! Het overtrof onze verwachtingen. Royaal van grootte. Alles om zelf te koken is aanwezig. De afwerkingsmaterialen waren van uitstekende, zware kwaliteit. De handdoeken waren lekker dik. Het is aan te raden om er een parkeerplek bij te boeken, anders wordt het parkeren aan de drukke straat. Daar kost het parkeren ook geld.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Geweldige dagen in Gent gehad mede door de prima accommodatie.
    • Appartement

Net iets te ver van het centrum. Wel te doen hoor, maar met 35 graden...... Vloerbedekking in lift verwijderen en bekleden met laminaat.

De ruimte in ons appartement. Uitstekende bedden, heerlijke badkamer

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Er was geen airco en het was er heel erg warm.
    • Appartement

Er was geen airco en het was er heel erg warm. En onze sleutelkaart werkte niet waardoor we s' nachts hebben moeten rond lopen om iemand te vinden die ons kon helpen. Jammer dat er dan geen tegemoetkoming was want de warmte was echt vervelend.

Prima! Personeel erg aardig en goed! Schoon!
    • Appartement

3 e bedje was voor een volwassen persoon wel wat klein en matras te zacht. Wel goede ruime kamer en alles stond er al.

Schoon en vriendelijk personeel!!!!

Een geweldig verblijf met enthousiast personeel
    • Appartement

Er was geen wc borstel en we misten een klein handdoekje. Er was alleen een droogdoek

dat het een appartement was en van alle gemakken voorzien; ruime kamer en slaapkamer. Airco aanwezig. keuken waar alles in te vinden is. 3 Bushaltes in de buurt. en vriendelijk personeel die van alles voor je wil doen. En het eten was super. voor heel weinig geld een 3 gangen menu. Super goedkoop.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

hartstikke leuk

zie bovenstaande.

appartement was prima. kamertemperatuur niet maar dat kwam omdat de airco kapot was. is natuurlijk met het warme weer wat wij hadden niet fijn. nadelen hotelkamers douche in bad (vrij hoge rand) dus niet erg geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn; geen stoel of iets dergelijks op slaapkamer; geen prullenman op slaapkamer en geen ruimte in badkamer om toilettas neer te zetten. makkelijker om de handdoeken op de daarvoor bestemde handdoekrail te leggen en de la vrij te houden voor bijv. toilettassen. voor het overige prima in orde. eten prima, personeel beleefd vriendelijke.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima plek voor een stedentrip.

Kamers waren erg warm, airco was nog niet erg op dreef. Volgens de receptie kwam dit door de snelle omslag in het weer.

Locatie was prima 15 min. lopen naar het centrum. Vriendelijke receptioniste Het ontbijt was redelijk (niet veel variatie).

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fijn modern hotel op een prima locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Viel niets tegen

Zeer net hotel, prima ontvangst, grote kamer met moderne badkamer, kitchenette. Aanwezige interieur is modern en meer dan voldoende. Uitzicht op straatkant is een plus. Parkeren bij hotel is zeer aan te bevelen. Locatie dicht bij het centrum. Ontbijt was erg goed, lekker en veel keuze.