Beoordelingen over Hotel Cathedral 3-sterren

Sint Jacobsnieuwstraat 87, 9000 Gent, België

#30 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De locatie was uitstekend, het ontbijt was zeer goed met een...
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

We kregen een kleinere kamer dan geboekt. Deze was wel in orde en net. Maar niet wat we geboekt hadden. Blijkbaar waren ze deze kamer aan het renoveren. Onze kamer had een sterke lak of vernisgeur. Ramen open gezet om te verluchten

De locatie was uitstekend, het ontbijt was zeer goed met een uitgebreid assortiment. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Zeer aangenaam verblijf, we boeken dit hotel opnieuw indien we nog eens overnachten in Gent!

Het uitzicht van de kamer was niet erg mooi, maar is geen reden om niet meer terug te keren. Er kan eventueel nog een waterkoker op de kamer geplaatst worden om koffie of thee te maken.

Lekker, vers en uitgebreid ontbijt Heel vriendelijke mevrouw aan het onthaal, goede uitleg, gaf de indruk dat er echt tijd kon vrijmaken voor vragen of een babbeltje

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Het ontbijt was goed en genoeg en personeel was...

Niets alles was er wat er moest zijn voor deze prijs

Het ontbijt was goed en genoeg en personeel was vriendelijk en behulpzaam en de ligging was ook goed

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mag wat meer van deze tijd!

Het ontbijt mag wat uitgebreider. Melk, yoghurt, vleeswaren staan niet gekoeld. Alleen koffie en thee bij het brood. Qua zoetbeleg was het minimale aanwezig. Al om al veel het ontbijt erg tegen.

De afstand van het hotal naar de stad. De afstand is zeer goed te lopen en alles binnen handbereik.

een goed adres voor een kort verblijf in Gent

hal - trappen - gang zijn aan vernieuwing toe

centrale ligging vriendelijke onthaal - goede service kamer in orde ontbijt: voldoende keuze en verse broodjes en koeken

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Gastvrij onthaal.
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Vloerbedekking is niet meer van deze tijd. Geeft geen hygiënisch gevoel. We misten wel wat puntjes op de i zoals loszittend behang, niet weggewerkte leidingen e.d.

Gastvrij onthaal. Ondanks voorgaande commentaren hadden wij een rustige kamer. Goed te verduisteren.Goed ontbijt. Gunstig gelegen. Parkeermogelijkheid dichtbij.

voor een kort verblijf en bezoek aan Gent en zijn bezienswaardigheden is dit hotel goede uitvalbasis
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

In de gang van het hotel hangt een muffe geur. Gelukkig trekt zich dit niet door naar de eetzaal. Wie een kamer aan de voorzijde heeft kan hinder ondervinden van staatlawaai in de vroege ochtend.

De inrichting van het hotel is eerder eenvoudig maar alle dingen die nodig zijn, zijn wel aanwezig. Wel is er hier en daar opfrissing nodig (bij ons in de kamer hingen deurtjes van kastjes los en was het behangpapier beschadigd. Ook de matrassen zouden mogen vervangen worden. Het ontbijt daarentegen was basic maar voldoende. Er staan vb enkel hard gekookte eitjes bij het ontbijt maar wanneer je het vraagt kan je ook andere bereidingen krijgen. Het hotel is ook uitstekend gelegen om het centrum van Gent te bezoeken. Centraal maar toch weg van de grote drukte

Kamer schoon en ruim, goede badkamer
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Enige, maar wel grote minpunt was het verkeerslawaai, dat zeer overheersend was en dag en nacht doorging. Zelfs oordoppen hielpen niet.

Kamer schoon en ruim, goede badkamer

Hotel vlakbij het centrum.

Sterk verouderd meubilair. Rare geur in de gangen.

Hotel vlakbij het centrum. Ideaal om een nacht te verblijven tijdens de Gentse feesten! Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Vriendelijke ontvangst met veel uitleg.

De locatie van het hotel.

Misschien wel handig als er een waterkoker zou zijn. En je kan S’avonds niet meer bij je auto komen omdat de deur op slot is daar naar toe. Verder een prima hotel en zou zo weer gaan

De locatie van het hotel. Vriendelijkheid van Anne zelf. Waren voor de 2 de keer in hotel en hadden de zelfde ruime kamer aan de voorkant op hoek. Vorige keer zelfde kamer maar dan verdieping hoger. De kamer links daarvan is ook ruim. Herrie van buiten wisten we , zeker met de feesten . Het is een gedateerd maar sfeervol hotelletje

Wij hadden de 4-persoons kamer.
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Het is behoorlijk gehorig niet van de overige bewoners. Maar geluid vanaf de drukke straat (verkeer). Tijdens de Gentse feesten de volledige nacht (en ochtend) luidruchtige mensen op straat.

Wij hadden de 4-persoons kamer. Zeer ruim opgezet. Sanitaire ruimtes zeeer schoon. Goede bedden. Voldoende bergruimte. Iedere dag schone handdoeken. Was top.

Verouderd verblijf, wel schoon en rustig, gunstige ligging in de binnenstad.

Rustige kamer aangevinkt. Betekende dus een ( well heel grote) kamer die tussengebouwd bleek met ramen zonder uitzicht/op een gesloten binnenplaats. Uitgewoond en gedateerd overkomend hotel.

Ligging in de binnenstad

Heel vriendelijk personeel, heel ruime kamer.

Er was s nachts veel lawaai , geschreeuw op straat. Daardoor konden we het raam niet open zetten. Het uitzicht vanaf de kamer was erg lelijk, een donker hoekje tussen twee huizen met een muur.

Heel vriendelijk personeel, heel ruime kamer. Lekkere bedden.

Leuk hotel voor een citytrip Gent

Lawaaihinder van de andere gasten. Gasbrander op de badkamer die om de 20 min aanslaat.

Goed bereikbaar en vlak bij het centrum. Zeer vriendelijk onvangst.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Nadeel van centrale locatie is lokaal verkeer. Best tot laat in de nacht en reeds vanaf vroeg in de ochtend. Ramen hielden niet alles tegen.

Prima centrale locatie.

Ruime familiekamer.
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Het personeel bij ontvangst sprak zeer gebrekkig Nederlands.

We hadden de familiekamer. Deze was lekker ruim. Alleen kun je de kichenette niet echt gebruiken.

Super verblijf gehad op goede locatie in zeer ruime kamer, met heerlijk ontbijt!
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

We vonden later pas extra handdoeken in de lade boven in de slaapkamer. Nu hadden we maar 1 grote handdoek per persoon. Dat is iets weinig.

Wij hadden de 4-persoons duplex kamer, deze was zeer ruim! Erg leuk ingericht en zeer compleet. We werden erg vriendelijk ontvangen en geholpen, kregen gelijk tips mee. Ontbijt was voldoende uitgebreid en goed! Locatie is ook super, je loopt zo het centrum in. Dichtbij de cafés en bars, maar toch rustig gelegen. Super verblijf gehad hier.

De dame aan het onthaal was super aangenaam.

Zeer gehorige kamer aan de straat-kant: bijgevolg de hele nacht niet kunnen slapen.

De dame aan het onthaal was super aangenaam. Ik voelde me welkom. Prima service !

Prijs-kwaliteit wel goed. Zeer goede ligging.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Ontbijt was goed. Sliepen langs de straatkant. Vanaf 06.00 uur nogal veel lawaai van passerende bussen. Aan de overzijde van de weg is momenteel een bouwwerf.

Goed voor 1 nacht...

Kleine kamer, heel basic, badkamer ook zeer klein... Lag boven de garage, s'ochtends hoor je de garagepoort opengaan...

Vriendelijke ontvangst... De kamer was netjes... Goed bed...

De ideale uitvalsbasis voor een geslaagde citytrip in Gent!
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

We logeerden in de familiekamer met 1 koppel en 2 vrienden. De kamer was groot en leuk ingericht. Heel fijn was dat de gastvrouw op voorhand gepolst had naar dubbele of enkele bedden + dat beide slaapruimtes kunnen afgesloten worden van elkaar. Zo is de privacy gegarandeerd voor het ganse reisgezelschap. Ook waren er 2 aparte privé badkamers met toilet beschikbaar die grensde aan het de slaapgedeeltes. De bedden lagen zalig! 's Nachts wel vaak wakker geworden van lawaai, maar dat kan je verwachten als je zo dichtbij het centrum kan slapen. De locatie is perfect! Op 5 min wandelen van het centrum en alle bezienswaardigheden. Ook het ontbijt was prima! Gekookt eitje, verse pistolets & croissants, koffiekoeken, ontbijtgranen, verschillende soorten beleg,... Voldoende variatie dus en allemaal kraakvers. De ideale uitvalsbasis voor een geslaagde citytrip in Gent!

Eenvoudig maar prima overnachtingshotel: dit was voor mij de 2de keer en ik kom zeker terug!

Er hing een wat onaangename geur in het hotel. Weinig geluidsisolatie.

De uitbaatster is bijzonder vriendelijk: hartelijk onthaal, kreeg plannetje van Gent met wat uitleg, persoonlijke aanwezigheid bij het ontbijt. Gezellig ontbijt. Garageplaats.

voldoet aan de verwachtigen als je er alleen wilt overnachten en verder in de stad bent.

's Nachts was het op straat enige tijd nogal rumoerig met harde muziek en geschreeuw. Geen idee waar dat vandaag kwam want er zijn geen uitgaansmogelijkheden rondom het hotel.

Eenvoudige kamers, goede bedden (zacht) en schoon. Weinig echte luxe maar alleen om te slapen voldoet deze locatie goed omdat deze heel dicht op loopafstand van het centrum ligt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Was leuk en misschien voor herhaling vatbaar.

De prijs was redelijk duur. We kwamen aan om 18u30 en de auto mocht in de garage tot 's morgens 11u en kostte 20€, normaal van 11u tot 11u..

Ontbijt was goed, veel keuze. Kamer en badkamer waren zeer proper en groot.

Leuk hotel, prijs - kwaliteit zeker een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Ondanks de goeie locatie toch veel hinder van nachtlawaai, waardoor we enkele keren wakker werden...

De kamer was zeker ruim genoeg! Het ontbijt is uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Simpel maar goed.

Geen extra deken

Simpel maar goed. Goede bedden. Schoon. Lekker ontbijt. Drinken in een grote koelkast in de hal waar je op goed vertrouwen van achteraf betalen wat uit kunt pakken. Goede douche.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Super verblijf!

Zeer eenvoudig ontbijt.

Zeer mooie ruime kamer om gewoon een nachtje te slapen. Zeer mooie badkamer, er was zelf een koffiezet apparaat. Het onbijt was lekker maar eenvoudig. Leuk dat je altijd binnen en buiten kon wnr nodig en niet ver van alle dingen in de stad.

Goede accomondatie voor een juiste prijs en locatie.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

City trip voor één nacht: Hotel alleen gebruikt om te slapen en te ontbijten. Top en goed in orde. Personeel had ons goed voorzien van informatie over de omgeving en een stadsgids was ook erg handig.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Heerlijk verblijf in een ontzettend mooie stad!

Achteraf hadden we graag een tweepersoonsbed gehad, in plaats van 2 enkele bedden. Verder voldeed de accomodatie aan onze verwachtingen, dus geen verdere nadelen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed op een huiselijke manier, verwacht geen 5-sterren ontbijt. Het personeel was erg vriendelijk en ook de communicatie via de mail vooraf aan het verblijf was persoonlijk en adequaat. De kamer voldeed aan de verwachtingen. De omgeving was fantastisch, Gent is een erg mooie stad!!

top

wij vinden een bar altijd prettig om nog even na te praten , deze was niet in gebruik.

ontbijt was prima, goede kamer, bed , douche. aardige mensen zeer behulpzaam.

Het was een goede overnachting maar heel basic. Wel proper en heel vriendelijke gastvrouw
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

De accomodatie viel tegen, de meubels waren basic en pasten niet bij elkaar. De badkamer was niet helemaal mooi afgewerkt (verwarmingsketel). De bedden bleven niet op hun plaats staan en kussens vallen tijdens de nacht uit het bed.

De hygiene was in orde en het ontbijt was basic maar heel lekker.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Gent is een leuke stad. Mooie bezienswaardigheden, mooie grachtenpanden en leuke straatjes.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Inrichting van de kamer is zeer gedateerd. Beddengoed is versleten. Vaste wastafel en douchebak verstopt, liep bijna over, ook kon de cabinedeur niet dicht!

Het ontbijt was uitgebreid vers en goed verzorgd

Centraal gelegen, aangename gastvrouw , het ontbijt is goed !

Het meubilair op de gang heeft zijn tijd gehad en hier en daar hangen de gordijnen scheef !

Het ontbijt was in orde , verse ontbijtkoeken , pistolets ...... verzorgd ! De dame is een zeer vriendelijke persoon en staat klaar voor haar gasten . Dichtbij het centrum was ook een meevaller ! De kamers zijn sober uitgerust maaar proper. De bedden waren zalig om in te slapen .Hier en daar wat opfrissing nodig in het hotel zelf ! Maar voor een overnachting of 2 een ideale ligging !

Goeie locatie. Slechte verwarmingsregeling
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Na expliciete vraag de chauffage af te zetten, hebben we de nacht toch met 23graden moeten doorbrengen, ware sauna. Daardoor moesten onze ramen open en dan hebben we heel het Gents uitgaanslawaai mogen meemaken. Geen oog toegedaan. Moeilijk om positief te zijn achteraf.

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goede ligging en hele ruime kamer, maar sigarettengeur in kamer was vervelend
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Er was gerookt in de kamer, waardoor het er niet fris rook.

Hele ruime kamer, vriendelijke persoon aan de receptie, badkamer was proper, perfecte ligging in centrum Gent, parkeren in Reep parking is heel gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Zeer ruime kamer.

's Namiddags was het koud in de kamer. De radiotoren werkten wel maar niet ten volle. 's Avonds was het wel in orde. (We vonden geen thermostaat in de kamer. We hebben het ook niet gevraagd) De kamers zijn wel wat verouderd maar zeer ruim.

Zeer ruime kamer. Mooi ontbijtbuffet. Centraal gelegen. We waren met de fiets en konden onze fietsen gratis stallen in de afgesloten garage.

Prijs kwaliteit zeker ok en midden in het centrum. Dus prima.

Kamers zijn vernieuwd enkel de gordijnen waren oud en slordig opgehangen.

Het ontbijt was uitstekend met verse verschillende broodjes en koeken. Er was voldoende variatie qua beleg zowel zoet als hartig beleg.

Goed geslapen
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Toen de Tv niet werkte kwam er een technieker leek onze schuld dat die niet werkte.....Heel onvriendelijk...Toen we hem uitgedaan hadden werkte hij zoveel uur later weer niet meer hebben we niet meer durven melden. . .

Supervriendelijke gastvrouw

Prima.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Liever geen vloerkleed/-tapijt in de slaapkamer, liever laminaat en dergelijke.

Heerlijk bed, ruime kamer, ruime badkamer, goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Beetje teleurstellend

Wij waren met 3 vriendinnen op een kamer. Kamer was zeer verouderd, er ontbraken handvatten aan kasten, de bedden stonden op wieltjes die ook nog eens op houten plankjes stonden.

Het ontbijt was in orde.

Simpel maar goed
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Oogt armoedig. Ingewikkelde gangen.

Schoon. De bedden liggen prima. De locatie is perfect. De ontvangst was zeer hartelijk. Het ontbijt prima.

Mooie stad, gunstig gelegen hotel.

Het aanblik van het hotel als je aankomt is niet aantrekkelijk. De hal, trap en binnendoor is wel aan een opknapbeurt toe. Snachts ligt het hotel aan de route van het uitgaanspubliek dus veel herrie.

De kamer was ruim en netjes. Ontbijt was eenvoudig maar prima. De ligging is zeer gunstig ten opzichte van de stad en alles is zeer dichtbij. Zeer vriendelijk personeel.

Was goed en in het centrum van Gent

Heet water voor thee bij ontbijt was lauw . in badkamer was een Sanibroyeur toilet geplaats ( is een toilet aangesloten op de afvoer pijp van de wasbak ) maakt meer lawaai bij het door trekken.

Het ontbijt was goed. Hotel staat in het centrum en voor 5 euro meer sta je 24 uur geparkeerd onder het hotel in plaats in een parkeergarage 300 m verderop . Kamers netjes en schoon badkamer was ook goed schoon en lekker heet water.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

De kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. De draaiknop van de verwarming was er af gevallen dus het was bloedheet in de kamer. De douche was ook erg ouderwets en klein en viel bijna uit elkaar. Daarnaast zaten er wielen onder het bed dus wanneer je rechtop wilt zitten om te lezen of tv te kijken, schoof je weg. We zaten aan de straat kant en we hebben bijna de hele nacht niet geslapen doordat het zo druk was. Dit kwam denk ik ook door de aftrak van het cultureel weekend. Er was nog een kleine vechtpartij onder ons raam. Daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen, maar er konden dus geen ramen open voor de ventilatie...

Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. Top locatie!! Alles op loopafstand.

zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

veroudede infrastructuur. is echt dringend aan vernieuwing toe (uitgerafeld tapijt, scheuren in gordijnen en zetels). de kamer was nog niet gepoetst toen we zelfs later aankwamen dan het uur dat we op voorhand doorgegeven hadden.

zeer vriendelijk personeel.

We hebben toch genoten van ons verblijf in Gent!!!

Het was heel warm in het hotel alsook onze kamer.er hing een onfrisse geur in de trappenhal. Veel nachtlawaai.

Heerlijk ontbijt, vriendelijke uitbaatster.hotel dicht bij het centrum.

Ruime kamer met zithoek (bank en televisie), grote badkamer,...

Veel lawaai vanaf de straatkant op zaterdagavond. Er was geen airco dus de ramen moesten wel open voor wat frisse lucht, maar dat gaf dus een hoop herrie. Met oordoppen was het goed te doen, maar dit is wel iets om rekening mee te houden.

Ruime kamer met zithoek (bank en televisie), grote badkamer, mooie locatie op loopafstand van het historische centrum.

Dat het zo dicht aan de straatkant ligt. Garage aan de prijzige kant. 20 euro voor 24 uur.

Het ontbijt was keurig verzorgd. Het hotel ligt centraal en op loopafstand naar het centrum. Het enige nadeel was het lawaai van de auto's. Je moest je raam wel dichtdoen. Maar voor de rest ruime schone kamer + badkamer. Ideaal voor een weekendje weg.

S'nachts lawaaierig met de ramen open maar in het algemeen wel goed
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Omdat het warm was op de kamer hadden we s'nachts de ramen op de kiepstand staan, lawaaierig op straat vooral op vrijdag nacht.s

De grootte van de kamer en badkamer.

• Tweepersoonskamer met Zithoek

De wc maakt onwijs veel lawaai (ik denk een soort vermaler). Verder is alles erg simpel maar wel netjes. Alleen de vloerkleden en de bedden glijden/rollen weg, dus dat is wat minder.

Wij hadden kamer 2, dit is de grootste kamer die ze hebben. Vriendelijk ontvangst en duidelijke uitleg. Locatie is opzicht wel prima, de gehele straat was in de zomervakantie gesloten dus dat zorgde voor een verlaten straat. Toch ben je binnen 10 minuten in het gezellige gedeelte van Gent.

Prima hotel dicht bij het centrum van Gent.

???

Prima ontbijt en de eigenaresse was uiterst vriendelijk. Ondanks dat we slechts 2 dagen bleven, hebben we bij het afscheid zeker nog een kwartier buiten staan praten.

prettig hotel

De gordijnen hingen een beetje op half 11 en sloten daarom niet helemaal. Wij sliepen met de raam open s' nachts best nog rumoerig op straat.

Prima hotel. Op loopafstand van het centrum. Pakeerservice erg handig aangezien parkeren in Gent niet mee valt. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Helemaal zoals het hoort!
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Alles klopte en ik wilde een half uurtje eerder ontbijten (anders kwam ik te laat op mijn afspraak) en dat was geen probleem, de dame die dit verzorgde begon gewoon een half uurtje eerder.

Grote kamer, centraal gelegen.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Het was erg warm op onze kamer ivm warme temperaturen buiten. Er waren geen waaiers oid om een beetje verkoeling te krijgen. Ontbijt was ook vrij simpel. Had best komkommer en tomaat etc. Of yoghurt bij gekund .

Grote kamer, centraal gelegen. Heel dichtbij het centrum .

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goed gelegen basic hotel
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Niets. Verwacht geen luxe.

Het is een basic hotel. Bvb plastic bekertjes in de kamer. Maar alles is heel netjes. We kregen een grote kamer op de eerste verdieping. Hoewel langs een drukke straat gelegen viel de geluidshinder mee. Ligging vlakbij de Vrijdagmarkt en op 400 m. van de kathedraal.

Hotel om één nacht te verblijven. Parkeergarage aan het hotel is een voordeel.

Oudbolligheid van de kamer qua inrichting op alle vlakken : vloer met gaten, gordijnen die niet verdonkeren, geen mini douchegel of shampoo voor de gasten, vuilbakje met kapotte pedaal... Geen ruimte om 's avonds gezellig samen te zitten en wat te babbelen. Weinig geslapen door lawaai van uitgaande jongeren.

Het onthaal bij aankomst, de mevrouw gaf heel veel uitleg bij het overhandigen van de toeristische folders en citycard. Heel uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zeer ruime familiekamer met twee badkamers en keukentje.
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Dekbed op het tweepersoonsbed was erg krap bemeten. (Beperkt) geluidsoverlast van buiten (Met raam open)

We konden vrij vroeg de kamer in (12:00 uur) De familiekamer was erg ruim. 2 aparte kamers met indien gewenst aparte bedden. Twee badkamers. Koelkastje en magnetron. Koffiezetapparaat op de kamer. Goed ontbijt. Dichtbij centrum.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Een aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Tegengevallen is niets. Inrichting van de kamer kan wel beter.

Kamer was lekker ruim en het hotel heel centraal gelegen. Personeel vriendelijk en attent.

Goede ligging en prima kwaliteit prijsverhouding. Nette en behulpzame receptie
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Op dit moment niets waar we behoeefte aan hadden

Goede bediening,nette en grote kamers. Centrale ligging tov centrum en bezienswaardigheden. Voldoende informatie via bediening

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Leuk voor 1 nacht maar daar blijft het bij

Prijs-kwaliteit verhouding is naar mijn mening niet oke. ik vind 82 euro per nacht exclusief ontbijt (want daar zouden we nog 12 euro pp (!!!!) voor bij moeten betalen) nogal een hoog bedrag voor wat je krijgt. De kamer was nogal basic, en voor dat bedrag had ik wat meer luxe verwacht. Ik vond het hotel nogal primitief (parkeren in garage waar ook het vuile beddengoed stond = 20 euro). Misschien komt dit ook omdat ik hogere verwachtingen had. Verder ook niet heel goed geslapen vanwege de vele herrie buiten. Personeel was wel erg vriendelijk en locatie is ook prima! Al met al viel het ons helaas een beetje tegen.

Vriendelijk personeel, goede locatie

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Leuke stad, andere kamer

Wij hadden een standaard tweepersoonskamer geboekt en hebben de kleinste kamer van het hotel gehad. Achteraf bleek dit de eenpersoonskamer te zijn geweest die wordt aangeboden op de site. :( Kamer was ook niet super netjes opgeruimd.

Prima locatie om de stad te verkennen. Alles op loopafstand. Ontbijt was goed geregeld en voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Ruime kamers, goede bedden, goed ontbijt, vriendelijke...
    • Maisonnette/Duplex Familiekamer

Ruime kamers, goede bedden, goed ontbijt, vriendelijke ontvangst en zeker niet te duur. Ideaal om met een gezin te verblijven en om de stad Gent te verkennen.

Gedateerd hotel
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Krappe parker gelegenheid in garage, kamers gedateerd. Stijle trap naar de 2e verdieping, geen lift aanwezig.

Ontbijt was goed, uiters vriendelijk personeel, hotel op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De locatie was heel goed en het bed erg comfortabel.

Er zat schimmel in de douchecabine en de deur van de douchecabine klemde. De gordijnen hingen er half los bij en bedekte niet de volledige ruit.

De locatie was heel goed en het bed erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Slechte kamer!

Oude troep, schimmel in badkamer, gordijnen half los, tapijt rafelig. Heel achterstallig onderhoud.

Het was rustig in hotel maar dat kwam omdat niet alle kamers bezet waren.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

De locatie is prima.

Het hotel heeft 4 parkeer plaatsen ... we moesten dus zelf de stad in om de auto kwijt te raken. Bij Doc Noord kunnen parkeren ....12,- voor 3 dagen viel dus uiteindelijk mee maar staat wel anders bij de omschrijving.

De locatie is prima. Het ontbijt was uitgebreid ...vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Verblijf was OK. Verder is Gent een fantastische stad.

De locatie viel tegen. Langs een drukke weg. 's nachts veel geluidsoverlast van buitenaf.

Het ontbijt was eenvoudig maar prima. De kamer was ook prima.

Het ontbijt was zeer goed

de kamers hebben zeker een opknap beurd nodig , badkamer schimmel in de douche geen warm water en geen verwarming , na het gemeld te hebben verwarming ok maar nog steeds geen warm water

Het ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Redelijk, maar komen niet terug
    • Tweepersoonskamer met Zithoek

Zaten op 2e etage. Geen lift aanwezig. Geen nooduitgang, Badkamer heeft groot raam met alleen vitrage. Licht gaat automatisch aan maar ook uit als je nog staat te douchen! Verlichting in kamer, of vier felle spotjes aan plafond of twee zwakke bedlampjes! Doet allemaal wat verouderd en stoffig aan.

Locatie. Aan te lopen vanaf station Dampoort. Goede bedden. Aardig ontvangst en uitleg over bezienswaardigheden in Gent.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Ik wordt stilaan een habitué. Het was minstens mijn vijfde verblijf in Hotel Cathedral.

Ik moet smorgens te vroeg vertrekken, maar ik kreeg een uitmuntend luchpakketje. Ik apprecieer vooral de vlotte, gastvrije en zakelijke benadering.

Mwoah.... de verwachtingen waren iets hoger

Ontbijt is veel te duur voor wat het is. Het was een prima ontbijtje, maar wel echt over prised. Kamer was groot, maar wel een beetje rommelig. Beetje oude meuk allemaal. Ik boekte voor volgens mij voor 70 euro een non refunable rate, maar er kwamen nog zo veel kosten bij voor ontbijt en parkeren, dat ik het uiteindelijk echt te duur vond voor wat we ervoor kregen. Voor 130 euro kan je denk ik wel iets mooiere kamers boeken.

De locatie was prima. We konden zo vanaf het hotel het centrum inlopen. De dame bij de receptie was erg behulpzaam en wees ons de weg. We mochten de auto wat langer laten staan zodat we nog even van gent konden genieten toen we al uitgecheckt waren!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer gastvrij hotel. De accommodatie is aan een technische update toe

De technische staat van de kamer. -Gordijnen niet volledig aan de haakjes -Afvoer van de wasbak verstopt -Geen warm water op de wasbak wel een aansluiting ?!

De gastvrijheid en het ontbijt. De vrouwelijke hand

• Beoordeeld op: 28 november 2016

de locatie

Op onze boekingsbevestiging van oktober stond dat de eigen parkeergarage €14.00 per nacht is. Tot onze verbazing was dit per 1 november plotseling €20.00 geworden. Dit is een verhoging van 30%. Toen wij er iets van zeiden werd er gezegd dat we dan te vroeg geboekt hadden anders hadden we het kunnen weten. We vonden dat niet erg netjes en gaan dus beslist niet meer naar dit hotel ook al omdat de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal overeen kwam.(ook niet van het ontbijt) Het enige positivieve was dan ook de locatie.

de locatie

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed voor 1 nacht.

Het nachtlawaai, niet geslapen van de drukke straat naast het hotel, zowel van de auto's als de uitgaande jongeren tot half 6 smorgens.

De zeer ruime kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Vriendelijke personeel, goed ontbijt. Vergane glorie, niet schoon, veel lawaai 's nachts.

Zeer veel lawaai van buitenaf, heel slecht geslapen. ' S nachts is dit blijkbaar een wandelroute voor schreeuwende en dronken mensen. Jammer van de centraal gelegen locatie. Alles kan net een beetje een opknapbeurt of reparatie gebruiken. Wc met schoonmaakmiddel schoonmaken (stonk) en douchedeur rechtstellen. Gordijnen repareren. Zeer slechte ventilatie. Voor zo'n prijs per nacht mag dat wel.

Het ontbijt was heerlijk en compleet, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat we in de garage konden parkeren (tegen betaling). Zeker met al het rumoer 's nachts buiten is het prettig te weten dat de auto veilig staat.