Beoordelingen over Hotel Cecil 2-sterren

#41 van de 78 hotels in De Panne

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Echt Telleurgesteld
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Heel veeel eerst en vooral Ontbijt dan de Hygiene Gordijnen WASSEN!

Niet veel keuze bij het ontbijt als je al zoveel betaald voor een prive hotel dan verwacht je meer de gordijnen schtonken ze hadden een gat van cigaretten! Kamer was Koud! Ik ga daar zeker niet meer terug!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Onze kamer was super schoon wat ik belangrijk vindt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De locatie zelf. Wij waren er met een peuter van 2.5 jaar. De fontein voor de deur vond ze fantastisch maar verder was het er erg rustig en de gemiddelde leeftijd betrof 70+.

Onze kamer was super schoon wat ik belangrijk vindt. De kamer was groot genoeg en hoorde niets van de straat voor ons.

Ideaal hotel met mooie ligging voor kortverblijf
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Beperkt ontbijt, geen lift dus niet handig voor buggy's en wandelwagens. Kleine badkamer. Met deur toe kan je amper bewegen.

Perfecte ligging, mooi uitzicht

Sober, proper hotel met vriendelijke uitbaters en gewoon goed ontbijt.

De badkamer was piepklein, de douche met een gordijn, dat is niet meer van deze tijd. De schuifdeur van de badkamer was uit haar rails. Slaapkamer was klein, gelukkig waren we er niet veel, dus veel hinder hebben we er niet van gehad.

De vriendelijkheid van de hotelbaas. Het ontbijt was voldoende en lekker, maar niet overdreven.

Goed Hotel voor een keer te gaan!
    • Familie Suite met Stapelbedden

Echter veel franstalig hoewel wij in West-Vlaanderen zijn! Soms storend (te) veel Walen. Ontbijt was alle dagen heztzelfde. Hadden hier veel meer variatie in moeten hebben, zeker als je de naam Hotel gebruikt. Eigenaar nogal droog na uitchecken. Gewoon Bedankt, zonder te vragen of alles naar wens was...Wij zijn al in veel Hotels geweest met ons gezin. maar dit is goed voor 1 keer. Ahja ook geen AIRCO op de kamers. is ook een must in ieder Hotel vinden wij. Zeker met die Hittegolf in de hoofdmaanden Juli en Augustus. Misten wij echt op de kamer...

Vriendelijk Personeel, goede ligging kort bij de hoofd winkelstraat en kort bij het nabije strand! Frigo en Kluis aanwezig op de kamer.

Het was leuk dankzij de ligging, maar we zullen niet snel terugkomen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer erg klein voor een familiekamer te zijn. Geboekt voor 2 dubbele bedden en toch een stapelbed gekregen. Ontbijt lekker, maar basic. Erg druk aan het ontbijt, niet zo aangenaam. Uitbater zelf niet zo vriendelijk en/of interesse tonend. Het personeel aan het ontbijt wel en erg hulpvaardig! Mooie ligging, alles kortbij. Kleine kamer, maar hygiënisch prima in orde!

Zeer goed verblijf tegen goede prijs!!
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Geen airco op kamer en er hing vreemde lucht in gang (gelukkig niet op kamer)

Mooie familiekamer, goed ontbijt en leuke ligging aan marktplein. Accomodatie beschikt over prive parkeergelegenheid (9 euro p/n).

Meer van verwacht
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Meer van verwacht. Wij zijn er drie dgn verbleven. Wij hebben het er goed naar ons zin gehad alleen prijstechnisch vinden wij het aan de hoge kant. We hadden een gezinskamer geboekt. Deze zat bovenin op de derde verdieping. Er is geen lift. Waarbij je al je spullen waaronder de wandelwagen, maxicosi, bedjes enz naar boven de derde verdieping moest sjouwen wat met twee kleine kinderen 4 mnd baby en 2,5 jarige niet echt gemakkelijk is. De volgende ochtend moet je de wandelwagen weer naar beneden tillen 3 verdiepingen lager. Was niet echt handig. Hele smalle trap naar boven. Verder het ontbijt was goed en het verblijf op de kamers en schoonmaak bv handdoeken netjes. Locatie is wel super. Dichtbij het strand, winkels, en plopsaland.

Meer van verwacht. Wij zijn er drie dgn verbleven. Wij hebben het er goed naar ons zin gehad alleen prijstechnisch vinden wij het aan de hoge kant. We hadden een gezinskamer geboekt. Deze zat bovenin op de derde verdieping. Er is geen lift. Waarbij je al je spullen waaronder de wandelwagen, maxicosi, bedjes enz naar boven de derde verdieping moest sjouwen wat met twee kleine kinderen 4 mnd baby oud en 2,5 jr oud niet echt gemakkelijk is. De volgende ochtend moet je de wandelwagen weer naar beneden tillen 3 verdiepingen lager. Was niet echt handig. Hele smalle trap naar boven. Verder het ontbijt was goed en het verblijf op de kamers en schoonmaak bv handdoeken netjes. Locatie is wel super. Dichtbij het strand, winkels, en plopsaland.

Gemoedelijk, basic, proper, goed!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamers zijn basic maar proper. Ik miste wel een flesje water op de kamer.

Het personeel is super vriendelijk en ik vond het een goed bed. Het ontbijt was ook lekker en vers! Op de markt en gratis parking!

Fijn verblijf in het centrum van De Panne.
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

We hadden een familiesuite. Hierbij was de ingang van de kamer in de kamer van de kinderen en het toilet met douche ook. Dus als de kinderen al in bed lagen moesten we heel zachtjes doen om naar het toilet te gaan.

Ligging in het centrum was heel fijn. Je loopt de winkelstraat uit en dan ben je al bij het strand. Je kon langs het hotel fijn parkeren. Ruime familiesuite, veel licht binnen en mooi uitzicht op het marktplein. Fijn dat er een koelkastje op de kamer aanwezig was.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het ontbijt was super!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamer bij de familiekamer was erg klein.

Het ontbijt was super! Van alles voorzien en nog lekker ook. De familiekamer met z’n vieren is voor kort verblijf prima. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ligging hotel, properheid van het ganse gebouw, ontbijt en...

zie hoger

Ligging hotel, properheid van het ganse gebouw, ontbijt en ontvangst door en dienstvaardigheid van de eigenaar en het personeel: uitstekend. Spijtig dat het lawaai van buiten te duidelijk hoorbaar is in de kamers. Toch sterk aan te bevelen voor een kort verblijf.

Bedden in kamer ruim en kamer was proper.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamer = veel te klein!

Bedden in kamer ruim en kamer was proper. Ontbijt was verzorg er was voldoende aanbod en speelhoekje kinderen. Vriendelijke uitbaters

Ons verblijf in hotel Cecil en in De Panne was vooral heel ontspannend

Geen opmerkingen

Het ontbijt was lekker en er was van alles ruim voldoende. Het hotel lag op 800m van de startplaats van de wandeling in De Panne op 20 april wat heel praktisch was.

Voor ons zeer geschikt als slaapgelegenheid met parkeerruimte bij doorreis.

Voor ons werd gelukkig het fruitsap en de koffie aan de ontbijttafel gebracht! Ontbijt was voor een zondagmorgen wel wat gewoontjes. Geen plaats genoeg tussen lavabo en WC.

De grootte van de kamer en vooral het zeer comfortabele bed. Ook de mogelijkheid om auto in garage te parkeren. Mogelijkheid om ernaast in gezellig restaurantje 's avonds te eten, was eveneens pluspunt.

Voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer was zeer net en mooi onderhouden, alles wat je nodig had voor een nachtje te overnachten. Het hotel ligt in het centrum en niet ver van de zee.Het ontbijt was niet zeer uitgebreidt maar alles wat je nodig had stond er, alles vers en zeer vriendelijk personeel.Het hotel is zeker een aanrader voor een kort verblijf.Wij komen alvast nog een keertje terug.Ook zeer kindvriendelijk.

Aanrader voor een kort verblijf met kleine kids.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer was kleiner dan verwacht. Maar zeker wel voldoende voor een nachtje slapen.

Goede service: hotelmanager belde op voorhand om uit te leggen hoe we moesten inchecken en sleutel afhalen. Rustig hotel met fijn ontbijt!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

De badkamers zijn heel klein, waardoor het heel krap is, douche heel klein waardoor het gordijn constant in de weg hing. Toiletten op de kamers spoelen niet goed door. Ontbijt liet de wensen over, 2 dagen verbleven en de koffie was telkens lauw tot koud. Ontbijt was heel basic en beperkt. Er was wel een gekookt ei ter beschikking maar wel koud. Prijs kwaliteit komt hierdoor niet overeen.

De hygiëne was heel goed! De parkeergelegenheid die het hotel heeft was heel mooi meegenomen, personeel vriendelijk. Goede locatie. Bed ok.

goede prijs/kwaliteitsverhouding, om opnieuw te doen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De uitbater en het personeel waren uiterst aangenaam en oprecht vriendelijk. Ook op de kinderen van 6 en 2,5 jaar oud werd uiterst vriendelijk gereageerd.

we hebben heerlijk genoten van ons verblijf-

de kamers zijn sober ingericht maar ik heb niets gemist.

het ontbijt was heel lekker en zeker geschikt voor gezinnen met kinderen - speelhoekje overdag kon je genieten van een stukje taart of 's avonds een slaapmutsje drinken.

Heerlijk genoten van het strand
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Bedden sliepen niet lekker en onfrisse geur in de gangen. Echt jammer!

Het ontbijt was super verzorgd en lekker! Vriendelijk personeel :) Dicht aan zee .

Zeer vriendelijk personeel, goede kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kussens in het bed zijn was aan de platte kant, deze mogen eens vervangen worden.

Zeer vriendelijk personeel, goede kamer. Zeer lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Al met al kunnen we het hotel aanbevelen. Prijs / kwaliteit wel redelijk.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Men heeft moeten woekeren met de ruimte bij het inrichten van de kamer. De badruimte is erg krap.

Ligging, ontbijt, netheid, uitzicht kamer. Gratis stalling voor motor

kamers waren goed badkamer mocht iets groter

s'avonds bar vroeg dicht maar heb er wel respect voor

kamers waren goed badkamer mocht iets groter ontbijt was goed mocht iets meer afwisseling zijn bv spek met roerei

Dit is tegengevallen

De kamer viel serieus tegen heel klein met nog een stapelbed boven het bed als je moest opstaan om naar de wc te gaan kan je overal op lopen . De badkamer is heel klein je kan er niet met twee in en de wc spoelde niet goed door . Geen lift we zaten op het 3 de verdiep ook veel lawaai van de kamers naast ons met kinderen .

Het ontbijt was gewoon goed .

Wij hebben genoten in het hotel, van de service en de omgeving.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De ruimte van de kamer. Efficiente inrichting, maar onze zoon had iets meer ruimte op prijs gesteld.

De vriendelijkheid van de eigenaar en de ligging van het hotel ten opzichte van centrum/strand.

Prima standaard hotel
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

De grote van de familiekamer en douche viel erg tegen. Mede ook gelet op het feit dat je met vier personen in deze ruimte bevindt. Een klein koelkastje op de kamer zou een handige aanvulling zijn. Het tweede bed was net groot genoeg voor twee kleine kinderen. Ontbijt mag uitgebreider (verse broodjes ipv boterhammen). De bediening liep achter tijdens ontbijt. Tafels waren wel leeg maar nog niet klaar gemaakt voor de volgende gasten. Glazen werden te laat bijgevuld.

De ligging, parkeergelegenheid, rust in het hotel.

Goed voor 1 keer
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er was geen parking. Er was geen lift wat het moeilijk maakte met de kinderwagen. De kamer was echt wel heel klein en de badkamer ook. De meubels vielen bijna half uiteen behalve de boxspring. Het was spijtig dat de boxspring geen hoofdeinde of voeteneinde had waardoor de bedden uiteen schoven bij de minste beweging.

Het ontbijt was uitgebreid. De matrassen lagen comfortabel. Het was proper.

Basisontbijt lekker maar niet speciaal maar moet ook niet...

2 douchegel per persoon per dag ipv zeepjes Maar ik heb dit reeds gezegd in het hotel. Persoonlijke mening

Basisontbijt lekker maar niet speciaal maar moet ook niet voor ons

Haastige schoonmaakers

De schoonmaakploeg wilde wat te graag de kamer in, we stonden om 9 uur op om om half 10 naar het ontbijt te gaan. Tijdens het omkleden werd er al geklopt en wanneer je probeerde te zeggen dat je nog meer tijd nodig was, in het engels, begrepen ze het niet en ging de sleutel al in het sleutelgat. Dit verpeste de sfeer in de ochtend, uitslapen ook zeker niet mogelijk! Wanneer je slaapt en dus niet reageerd staan ze gegarandeerd binnen.

In de kamer was alles aanwezig dat je nodig hebt en het ontbijt was prima

het ontbijt was lekker
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

het restaurant viel tegen:fritten waren niet lekker en dessert was niet zoals op de kaart terwijl een latere klant wel kreeg zoals gevraagd. bij de betaling met de kaart zeiden ze dat de kaart niet werkt, ging aan de overkant van de straat naar een bank met dezelfde kaart en dit ging wel.

het ontbijt was lekker

Wij waren daar voor een verkenning van de Westhoek.

De oppervlakte van de kamer viel wat tegen. Heel erg was dit niet, we waren er enkel om te slapen. Ouder hotel, goed gelegen. Hygiëne in orde.

Receptionist toffe aanspreekbare man vol weetjes over de locatie.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een kort maar prettig verblijf!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het viel niet tegen maar wat iets minder was was dat het gehorig was, je kon de bovenburen horen lopen en wij hadden de pech dat een klein kindje niet goed kon slapen en tot middernacht heeft gehuild. Voor ons niet fijn en de papa en mama van het kindje ook niet. De badkamer/wc was klein maar voor een nachtje geen probleem.

Het was een prettig verblijf, 1 nacht met ons gezinnetje geweest. Ontbijt was ruim, voldoende keus. Kamer schoon en netjes! Fijne locatie, direct in het centrum en zo na een minuutje of 10 wandelen aan het strand. Vriendelijke eigenaars!

Heel fijn verblijf!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Als er 1 klein minpuntje was, was het geluidshinder van de andere huurders. (Douchen en waterafvoer)

Het ontbijt was uitgebreid genoeg (ik miste alleen spek met eieren) De veranda was heel fijn om er te ontbijten en er was een fijn speelhoekje voorzien voor de kleintjes. Parkeergelegenheid vlak voor de deur (betalend), in de zijstraten gratis parkeren.

Perfect voor overnachting bij bezoek Plopsaland
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zeer kleine en primitieve badkamer Warme kamer bij ontvangst door de zon (buiten 26 graden), geen mogelijkheid om te koelen, daardoor slecht geslapen

Aardige eigenaar met vriendelijke ontvangst Familiekamer voor het hele gezin (4 personen max) Speelgoed voor kids in restaurant (kleuter leeftijd) Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Plopsaland

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Een dikke 4 en we twijfelen aan de beoordeling van booking.com.2 slechte kamers op rij

De eigenaar was er niet, stagiaire verstond geen nederlands en engels, moesten boot naar Dover halen maar konden pas om 8 uur ontbijten, dus niet gegeten, slechte kamer

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Mooi, kindvriendelijk hotel.
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Mooi, centraal gelegen hotel. Op een paar minuten van de zee en Plopsaland. Zeer kind vriendelijk. Wij hadden een mooie ruime familie suite met 2 kamers en een douche. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Ook het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Volop keuze, ook voor de kinderen! Lekker geslapen op de heerlijke bedden. Wij zijn met 2 kleine kinderen 2 nachten gebleven. Een echte aanrader!

Superhotel dicht bij zee

iets te warm op de kamer. Geen douchegel 2de nacht.

heel netjes. Fietsen konden gestald worden in garage. Heel lekker ontbijtbuffet. Vriendelijke gastheer en personeel.

Voor herhaling vatbaar!
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Familie suite: praktischer zou zijn dat tv op de kamer hangt waar de badkamer is, dan stoor je de kindjes niet als ze slapen.

Heerlijk ontbijt, ruime kamers

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Overnachting De Panne
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Door allergieën het vaste tapijt in de kamer. En geen bad of waterstop in hoge douche - reizen met klein kindje is dit wel handig.

Het ontbijt was zeer gevarieerd. Naastgelegen restaurant zeer vriendelijk en lekker gegeten. Kindvriendelijk, zowel in hotel (kidshoekje) als in restaurant. Heel goed gelegen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

ontbijt was lekker en voldoende!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ademnood in de badkamer! Zo klein en compact!! :-( Nadat je gedoucht ben moet je je buiten de badkamer staan afdrogen omdat je geen plaats binnen hebt! Bij aankomst om 20.00u konden we al niets meer krijgen om te drinken, ze sluiten om 20.00u! Niet bepaald klantvriendelijk!! En dat na bijna 2u in de auto ...

ontbijt was lekker en voldoende! Shampoo en zeepjes voldoende!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

een verblijf zo als ik me wens

als er al een min puntje zou zijn werd dit door alle pluspunten te niet gedaan

0ntvangst (heel open en joviaal ) keurige kamer en een zeer goed en ruim ontbijt

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

top

Laatste ontbijt hebben we de lekkere koffie gemist.

Wij waren zeer tevreden over ontbijt en kamer, maar ook heel aangenaam verrast met de microgolfoven, zo dicht bij ons. Wij hebben daar dus ook veelvuldig gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Best correct hotelleke met fijne uitbaters!

Kamer vrij compact, vooral de badkamer met het toilet die bijna onder de lavabo is geplaatst.

Aangename uitbaters, familiale sfeer! Ontbijt, goeie kwaliteit maar geen whowgevoel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Voor herhaling vatbaar top
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het viel me tegen dat ik ter plaatse 10 euro extra moest betalen omdat de gereserveerde kamer niet optioneel was om 2 kids boven te laten slapen. Onderaan groot bed en boven erop terug groot bed!!! Naar mijn goesting wat te druk qua versiering in de eetzaal ontbijtzaal.

Kamers waren proper groot spijtig was er niet echt veel keus qua brood pistolets voor de rest prima doe zo voort 👍🏼

Goed buiten het glutenvrij ontbijt dat wat tegen viel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hadden bij de reservatie vermeld dat er 2 personen glutenvrij moesten eten.1e dag ok 2e dag geen extra glutenvrij brood voorzien moesten het dan maar stellen met 2 overgebleven korstjes van 1e dag.

Zeer kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Basic verblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Onze kamer lag op de derde verdieping zonder lift. Als alleenstaande mama met 2 kleine kinderen niet zo handig. Ook hing er een doordringende geur van javel in de slaapkamer.

Het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Zeer vriendelijk personeel!

Zeer vriendelijk personeel! Locatie is perfect, extra leuk door kerstmarkt en ijsbaan op de markt met live muziek (hoor je overigens niets van in de kamer).

• Beoordeeld op: 29 december 2016

De accommodatie ligt mooi aan het stadsplein en dicht bij...
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Het aanbod van het ontbijt en de mogelijkheid tot dineren is beperkt.

De accommodatie ligt mooi aan het stadsplein en dicht bij het strand en de winkels.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Vriendelijk en goede ligging
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Het is misschien muggenziften, maar ik heb graag een gebakken eitje of spek bij het ontbijt. En een muffe geur in de gang en kamer. Maar voor de rest qua ruimte en zo zeker in orde

Vriendelijk en goede ligging

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Het ontbijt was niet goed

Overnachten

Kamer te klein en geen mooi uitzicht Badkamer bijna geen ruimte

beheerders erg vriendelijk ontbijt oké

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De locatie beviel ons het beste.

Kleine kamer met een kleine douche, maar comfortabel bed.

De locatie beviel ons het beste.

vriendelijk personeel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

kamers heel klein, badkamer te klein ontbijtbuffettafel nogal klein als er veel volk is....

vriendelijk personeel

De ruimte van de kamer

De ruimte van de kamer

• Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Erg kleine kamer. Kleine badkamer. Stapelbed voor kind op gezinskamer.

Ontbijt beperkt en algemeen verouderd hotel

Ontbijt beperkt en algemeen verouderd hotel

Kleine badkamer

Kleine badkamer

Top hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het vriendelijke personeel en het super lekker ontbijt

geweldig.

n.v.t.

het ontijt was gevarieerd. aardig personeel

Gezellig hotelletje aan zee
    • Familie Suite met Stapelbedden

Hier en daar nog wat afwerkingpuntjes

Klein hotteletje gezellig de bazen en personeel zeeeeeeer vriendelijk gaan zeker terug

hebben genoten van de omgeving

kamer sober

ontbijt goed

Prijs kwaliteit een goed hotel.

Kleine badkamer, veel lawaai aan de straatkant.

Vriendelijk perdoneel, goed ontbijt, zeer goede ligging.

Wij waren zeer tevreden

Matras met veren

Super locatie heel vriendelijk onthaal, proper, goed ontbijt, ruime kamer

De ligging.

Kleine badkamer, veel stof

De ligging.

Vriendelijk ontvangst/personeel

Vriendelijk ontvangst/personeel

Hotel ligt in centrum en op wandelafstand van de zee.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Hotel ligt in centrum en op wandelafstand van de zee. Onthaal was vriendelijk, ontbijt lekker.

Een prima plaats voor enkele dagen ongedwongen vakantie.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers zijn niet voldoende geluidsgeïsoleerd.

Het zeer gastvrij onthaal en de properheid van de kamer. Lekker ontbijt.

Ontvangst en het ontbijt was sober !

Ideaal voor een kort verblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer was fijn, kleine badkamer maar zeer verzorgd, ontbijt was lekker

kindvriendelijk ontbijt .
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

kindvriendelijk ontbijt . vriendelijk en behulpzaam personeel

Lekker ontbijt, veel parkeerplaats in de buurt, vlakbij...

Kleine lift

Lekker ontbijt, veel parkeerplaats in de buurt, vlakbij centrum

Kindvriendelijk, goed ontbijt.
    • Familie Suite met Stapelbedden

Kindvriendelijk, goed ontbijt. Perfecte uitvalsbasis voor de zee en/of Plopsaland

Prima verblijf voor enkele overnachtingen.

Ruimte badkamer.

Kamer redelijk klein , erg kleine badkamer. Netjes en schoon . Goede bedden . Prima ontbijt

• Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Supervriendelijk personeel, goed ontbijt, perfecte locatie!