Beoordelingen over Value Stay Bruges

Jagersstraat 20, Sint-Michiels, 8200 Brugge, België

#147 van de 148 B&B's en herbergen in Brugge

Als je de hele dag wat te doen hebt dan heb je genoeg aan...

De dagelijkse schoonmaak van de kamer die krijg je niet. Elke dag moest ik weer om mijn schone handdoeken vragen. er werd verder niets schoongemaakt. De prullenbak werd wel geleegd. Aan het eind van de week lagen er dikke rillen stof. De wasbak plakte. Toen ik zei dat het internet niet werkte geloofde de dame van de receptie mij niet want er had verder nog niemand geklaagd, dus zou het wel aan mij liggen. Van mijn Duitse buren hoorde ik dat zij ook geen internet hadden, maar zij hadden het toen nog niet doorgegeven. Toen ik de volgende dag weer eens geen handdoeken had gekregen, kwam de man van de receptie ze brengen, Hij constateerde toen ook dat er geen internet was en liet het maken. We hebben er drie dagen van kunnen genieten toen viel ie weer uit. Ik heb dat weer gemeld bij de dame bij de receptie, maar er werd door haar niets mee gedaan.

Als je de hele dag wat te doen hebt dan heb je genoeg aan het bed, de douche/bad/wc en het bureaublad. Er was een airco, maar wij wisten niet hoe hij werkte. Er was een nieuwe koelkast met vriesvak maar die stond niet zo als in andere kamers mooi achterin in een kast. bij ons stond hij op het bureau, waardoor we daar weinig ruimte hadden. De tv had hele apparte zenders voor Nederland. Het waren meer opgenomen zenders met oude afleveringen van onbekende programma's we konden dus geen journaal kijken en ook niet naar de Belgische voetbal wedstrijden die net speelden. We hadden een laptop bij ons maar doordat de wifi niet goed werkte, konden we daar de wedstrijd ook niet op kijken,

Bij aankomst(18.00uur) was onze kamer nog niet schoongemaakt. Dit werd 'even snel' gedaan terwijl wij buiten wachtte.. daarbij werd ons vergeten handdoeken te geven. Toen wij hier achter kwamen was de receptie al gesloten en hebben wij dus zonder moeten doen.

De ligging is dicht bij het centrum. Je kunt in de buurt parkeren waarna je met de bus gratis verder kunt en snel in het centrum van Brugge zit.

Kwalitatief uitermate teleurstellend

Douche viel uit elkaar. Schimmel bij de afzuiging. Muren waren vies. Geen schone handdoeken en werd ook niet dagelijks vervangen. Deur moest opengeramd worden. Locatie was veel verder dan aangegeven, elke ochtend een half uur lopen naar het station.

Ik kon makkelijk inchecken

Een gezellig en comfortabel verblijf!

De accomodatie is perfect gelegen t.o.v. Brugge. Parkeerplaatsen voor auto ruim aanwezig. Verder is kamer klein, maar voorzien van alle gemakken. Perfect voor een weekendje weg!

Geen schone handdoeken.

Geen schone handdoeken. Koffie maar voor 1 keer. Lag verder uit de stad als bij het boeken vermeld stond. We hebben niet veel eisen maar dit was wel echt heel simpel en gehorig.

Goed bereikbaar, bushalte voor de deur, hierdoor ben je snel...

De kwaliteit van de matrassen viel tegen.

Goed bereikbaar, bushalte voor de deur, hierdoor ben je snel in het centrum van Brugge. Grote gratis parkeerplaats, rustige omgeving.

niet goed, geen propere kamers, badkamer liet de wensen over, kraan werkte niet goed, schimmel

netheid kamers, ontbijtruimte was zoals een refter, kamers niet proper, gordijnen vuil, kortom niet goed. wij komen niet terug!

kamers niet netjes, niet onderhouden.......

Redelijk

De kamer was sober met een dakraam waar niet eens een gordijn voor hing ,dus s morgens vroeg te licht. het ontbijt was matig , iets te weing keuze

De locatie was redelijk, we reden binnen 5 min. naar een grote parkeergarage vlak bij het station waar je goedkoop kan parkeren en vandaar liepen we naar het centrum

Eenvoudig maar doeltreffend.
    • Basic Driepersoonskamer

Ventilatie, ofwel: geen ventilatie. Raam kan niet open en de mechanische ventilatie in de badkamer werkte niet.

Eenvoudig maar doeltreffend. Per auto zo in Brugge.

Goed voor één dag.

Toen we om 17.45u. aan het hotel toekwamen was de kamer verre van klaar. We hadden afgesproken met vrienden en wilden ons graag verfrissen en omkleden. Na enige tijd hebben we een andere tijdelijke kamer gekregen om ons om te kleden. 's Avonds hadden we dan de oorspronkelijke kamer.

Goed verblijf voor een stedentrip!

Kamer is niet al te groot, echter prima voor een stedentrip. Je bent dan toch weinig op de kamer.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, zeker voor de stad Brugge. Gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeren bij hotel. Bushalte is om de hoek. Of je gaat met de auto naar de parkeergarage bij het treinstation Brugge en je kunt daar voor EUR 3,50 per dag parkeren incl. busvervoer naar het centrum van Brugge. Ideaal!

prijs/kwaliteit is super!

Slechte route-informatie, stonden op het verkeerde terrein. Daarnaast was de kamer iets gehorig, verder niet heel veel last van gehad.

Mooie kamer, hygiënisch en goede parkeervoorziening!

Goed voor een overnachting na een evenement (in ons geval een concert), maar geen verblijfshotel.

Kamers zijn wat gedateerd! Te weinig licht als je bv wil lezen!

De ligging (2 km van het stadscentrum van Brugge); gemakkelijk met de fiets te doen en goede verbinding (fietspad)!

Matig, +/- 3 km van Brugge en dus op loopafstand, omdat auto parkeren in Brugge zelf problematisch i

Inchecken pas na 16:00 is absurd. Daarvoor is receptie onbezet en gesloten. Ik heb GEEN gebruik gemaakt van ontbijt omdat ik nogal (absurd) duur vond per persoon.

Goede bedden

Veelste duur en niet schoon

Kamer waren heel vies! Dode vliegen en wespen in de lampen. Veel stof . En versleten vieze handdoeken. Voor meer dan €100 per nacht verwacht je minimaal dat de kamers schoon zijn. Dat is dus niet zo. Hier word niet tot nauwelijks schoongemaakt.

voldoende voor deze keer, niet voor herhaling om de stad te bezoeken

afstand tot centrum was meer dan ik had gedacht vanaf de site en openbaar vervoer was zeer beperkt.

dat we onze sleutel al kregen terwijl onze kamer nog niet klaar was en we hiervoor niets extra's hoefden te betalen.

Zalig

Viel niet echt tegen maar op maandag is er geen ontbijt en dat wisten we niet op voorhand

Super gewoon , ok wel wat ouder maar service perfect en alles mooi proper meer moet dat niet zijn ! Ik ga zeker teeug

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Brugge was een leuke stad, hotel viel tegen.

Hard bed (je voelde de vering). Verwarming die steeds maar 7 min aan kon waardoor koude kamer. Erg veel geld voor een zeer kleine, totaal niet luxe kamer.

Brugge is vanuit het hotel goed te bereiken per bus.

Nooit meer

Ontbijt was de prijs absoluut niet waard: afbakbroodjes, youghourt van Everyday, fruit uit blik, nesquickpoeder,... Kamers vuil en versleten: lavabo met 2 stukken eruit, kapotte spiegel, harde bedden, met versleten matras, versleten handdoeken, kortom : dringend investeringen nodig in de kamers. Parking te klein, niet iedereen kon er parkeren. Geen personeel na 20 u om hulp te vragen, enkel een gsm-nummer.

Al wat je nodig hebt om rustig te slapen zonder meer.

Een beetje verouderd sanitair

Eenvoudig, basic, maar al wat er nodig is om te overnachten op een vlot te bereiken locatie, met parkeergelegenheid vlak bij de kamer. Goed bed. Een beetje verouderd sanitair. Goed ontbijt.

Geen problemen, lekker geslapen en fris weer op.

Er zijn in de kamer 2 lampjes. Links en rechts van het bed en een lampje op het bureau. Met z'n drieën zijn die toch niet instaat het 's avonds een beetje helder te maken in de kamer. Maar dit is echt een detail.

We hebben geen gebruik gemaakt van een ontbijt en ik weet ook niet of dit wel mogelijk is. Dit komt omdat we erg vroeg weer verder moesten. Op de kamer is wel de mogelijkheid om zelf koffie en/of thee te zetten. Hiervan hebben we uitvoerig gebruik gemaakt. Bedden zijn goed, badkamer is ok. De tv heeft heel veel zenders en dat is zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

nooit meer

Slechte bedden, verouderde kamers, veel te duur voor wat het is. ontbijtzaal, verouderde accommodatie, de tafellakens, mijn bomma had de zelfde op haar tafel liggen en ik ben al 55jaar! Niet meer van deze tijd

Het ontbijt zelf was ok.

De accomodatie ligt aan een drukke weg, waardoor je het verkeer vrij goed hoort. Ook ligt het net iets te ver van het centrum af om ernaar toe te lopen.

Het is een simpele kamer, maar in principe is alles aanwezig. Op 5 minuten loopafstand bevindt zich een supermarkt.

Value Stay is goed voor minder eisende.

Alleen tegen meerprijs is het mogelijk de kamer dagelijks schoon te laten maken, anders gebeurt dit slechts 1 x in de week. Bij binnenkomst rook het niet echt aangenaam, maar een geurverfrisser van de Lidl deed wonderen. De badkamer biedt weinig luxe.

Het bed lag lekker. De kamerprijs is goed in vergelijking tot andere Brugse accommodaties. WiFi en parkeren zijn prima.

Ons verblijf in Brugge was geweldig.

De handdoeken waren van zeer slechte kwaliteit en in de hoek van de kamer lag een deken op de grond. Deze had naar onze mening in plastick in de kast gemoeten.

De kamer was redelijk

waren op doorreis naar Engeland, hotel ligt ideaal voor ferry en trein

in de badkamer zaten nog haren aan de muur en en afzuiger in de muur was vol stof

hebben goed geslapen, alles was voorhanden wat wij nodig hadden voor onze overnachting en er was koffie en thee

Verblijf in Brugge was perfect met een minimaal verblijf in dit hotel.

Basic Hotel goed om te slapen / douchen. Vertier, eten etc moet je echt in de stad zoeken. Hotel wordt met name gebruikt door werknemers van bouw bedrijven, installatie bedrijven etc. die na hun werkzaamheden een eenvoudige overnachting zoeken.

Eenvoudig te bereiken accommodatie. Basic verblijf waarbij de nadruk moet liggen op bezoek van de stad met minimaal verblijf in dit hotel.

4,5
    Waardeloos. Geen hotel faciliteiten en zeker geen app arts voorzieningen.

Lijkt erop dat een appartement, overigens super klein, als hotel kamer wordt verhuurd. Apartement voorzieningen niet aanwezig en natuurlijk ook Geen hotelservice! Stay had no value, only a ridiculous price, even cashed from credit card three months before arrival. Will never frequent them again!

Afstand tot centrum

Tevreden.

De stoelen in de andere kamers werden steeds heel lawaaierig heen en weer geschoven. Vooral in de nacht klinkt dit erg door. Misschien helpt een simpel viltje onder de stoelpoten?

Geen ontbijt besteld. Voor één nacht is het een goed verblijf.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Bestolen

Ik had vorige week donderdag geboekt voor 2 nachten (137 eur met city taks in). Terplaatse ook nog eens bijbetaald voor late checkout (25 eur). In totaal 162 eur betaald. Wat ik al heel veel vind voor de kwaliteit en staat van het hotel. Eigenlijk de naam hotel niet waardig, het is eerder een motel. Versleten behang en meubels, oudbakken badkamer, geen degelijke verwarming, versleten tapis plein met gaten, dunne muren waar je alles doorhoort o.a. het geblaf van de grote hond van de naburige hotelkamer die toegelaten wordt (hygiëne?)... Het enige goede is de discretie en privacy in dit hotel omdat de receptionist maar een paar uur per dag aanwezig is zoals in soortgelijke hotels van Be Housing. De enige reden waarom ik het geboekt heb. Na een paar uur in het hotel te verblijven komt de vrouw van de receptie op mijn deur kloppen om te zeggen dat ik geen bezoekers mag ontvangen. Dit terwijl dat in andere hotels van Be-Housing wel mogelijk is, maar zij staan volgens de receptioniste onder politiecontrole. Na onderling overleg besluit ik het hotel te verlaten als ik de tweede nacht (68,5 eur) en de late checkout (25eur) terugkrijg, 93,5 eur in totaal. Dat was voor de receptioniste geen probleem maar ze kon me geen cash geld teruggeven omdat de kassa al gesloten was en ze vraagt me mijn rekeningnummer wat ik haar geef. Nu bijna een week later bel ik naar be-housing waar mijn geld blijft. Blijkbaar willen ze niets terugstorten omdat ik zogezegd geen bewijs van de vrouw meegekregen heb!!!!!! Blijkbaar is het ook haar bevoegdheid niet om mij korting te geven!!! En de vrouw in kwestie is uiteraard niet meer telefonisch te bereiken. Ik ben dus 162 eur kwijt om in dat "hotel" nog geen 3 uur te verblijven!!! Ik ben dus bestolen! Dat ik geen bezoekers mag ontvangen tot daar aan toe maar dan kan je wel zo eerlijk zijn om de tweede nacht te vergoeden...

Niet veel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

hotel voor een redelijke prijs
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ik had een eigen terrasje verwacht met een paar makkelijke stoeltjes. Ik heb er niet om gevraagd, misschien dat ik ze anders wel had gekregen. Er was wel een terrasje, maar geen stoeltjes. Er stonden wel een paar picknicktafels op het grasveld.

We hadden kamers zonder ontbijt genomen, omdat je toch de hele dag in Brugge was, dus genoeg tijd om te eten. Het is een no-nonsense kamer. genoeg ruimte, alles wat je echt nodig hebt en geen prullaria. We hadden een kamer op de begane grond met bad/douche combinatie.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De kamer met 3 bedden mag iets ruimer zijn. Een clubzetel en salontafel is soms handig.

Het was er rustig. Je kan in de tuin zitten en grote parking. Dichtbij boudewijnpark enzo vlak tegenover kinepolis

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Motel langs de snelweg

Het is een Motel en geen hotel. Hierin voelde ik mij misleid. Het voelde minder veilig aan. Ik zou nooit een motel boeken.

Het laat kunnen toekomen en relatief snel kunnen logeren.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima hotel voor een nacht

De koud water kraan werkte niet. Je kon je alleen heel heet douche. Je moet dan de warme kraan op de wastafel aan zetten dan kun je enigszins douchen onder een betere temperatuur

Heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

niet geslaagd

Was verouderd en niet echt proper ( haren op de tafel en de grond ) Prijs - kwaliteit hadden we vorig jaar pal in het centrum een moderne kamer en ontbijt voor 85 euro. Dit was duur vergeleken , wij betaalden nu 80 euro

ontbijt was niet inbegrepen in de prijs en er was ook geen gelegenheid om het te nuttigen,men kon het wel bestellen en dan werd het voor een meerprijs aan de deur gebracht.de kamer was ruim alsook de badkamer.Was wel leuk het balkonnetje en de voorziene asbakken .

Okay.

Kamer wat verouderd, badkamer hier en daar kapot en niet schoon.

-Prima gelegen en rustige locatie. Met de auto liggen het centrum van Brugge en een grote parkeergarage onder handbereik. -Gratis wifi die goed werkte.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Viel erg tegen.

Het was erg warm op de kamer ondanks dat het buiten niet warm was. Bedden waren slecht je voelde erg goed de veren van het matras. Schoonmaken word niet dagelijks gedaan dus je hebt ook niet altijd schone handdoeken, schone glazen en schone kopjes.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

prijs/kwaliteit pico bello! Een aanrader

er is ons niks tegengevallen.

Het ontbijt was beperkt maar wij zijn niet veeleisend. Voor ons was alles in orde en lekker. Vriendelijk onthaal en makkelijk bereikbaar. Mooie propere badkamer, goede bedden en zeer handig, een ijskast op de kamer inclusief waterkoker en koffie of thee gratis op de kamer! Keigoed geslapen. Parking vlakbij en gratis! Er was zelfs een tuintje met schommel voor kids.

Voelde me een beetje bedrogen en teleurgesteld
    • Basic Driepersoonskamer

Zeer oud en afgeleefd. Was niet wat we hadden verwacht. Voelde me er niet op mijn gemak. Kamer was heel warm en muf. Geen fijne verblijfplaats!

Personeel was heel behulpzaam!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Keurig hotel met gratis parkeren

Wij misten iets van shampoo in de badkamer. Op de galerijen mag wel worden gerookt, de rook komt via het open raam de kamer binnen.

Zeer vriendelijke ontvangst. Eigenaren zijn gastvrij en servicegericht. Prima hotel gelegen langs de uitvalsweg. Wij hoefden niet in Brugge centrum te zijn. Kregen wel een plattegrond van Brugge aangeboden en in de receptie is toeristische informatie voorhanden. Goed wifi.

Schone kamer, koelkast, magnetron.

badkamer met wc en het gedeelte met de koelkast en magnetron was in één ruimte

Schone kamer, koelkast, magnetron. Koffie en thee stond klaar om te maken

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prijs kwaliteit is fantastisch met aandacht voor detail.

Ik had gevragen of er iets leuks in de kamer geplaatst kon worden om mijn vriendin te verrassen. Ik verwachtte misschien 1 bloemetje maar daarentegen lag er een bloemen krans, vaas met rozen en meerdere kaarsjes. Helemaal top!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Lekker liggende bedden, warme douche en een waterkoker met...

We hadden een kamer met een geschakelde deur naar de buren. Hierdoor konden wij letterlijk de conversatie verstaan die zij hadden. Dus helaas iets wat luidruchtig door kartonnen muren 😉.

Lekker liggende bedden, warme douche en een waterkoker met thee en koffie.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Ik had doorgegeven dat mijn echtgenote een rolstoelgebruiker...

Ik had doorgegeven dat mijn echtgenote een rolstoelgebruiker is. Blijkbaar is er in heel het complex geen kamer met douche. Wij vragen niet speciaal een inloopdouche, maar in een bad kruipen om te douche is net iets teveel gevraagd.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Om vaker te ervaren.

Kan ik niet beoordelen. Daar er voor mij geen probleem wat.

Het ontvangst, alles werd naar wens uitgelegd. Ook werd aangeboden om gemis te herstellen, als dat het geval zou zijn.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

het was jammer dat we 1 nacht zijn geweest wel voor 2 betaald met ontbijt

alleen de trap viel tegen en dat er geen zit ruimte was in een hal Het restaurant was dicht op kerstavond

de kamers was goed De badkamer schoon en ruim jammer dat mijn kleinzoon ziek werd zodat we na een nacht naar huis moesten Is er nog een mogelijkheid om de kosten van het ontbijt van 4 personen terug te krijgen Bedankt voor de moeite.Bij de receptie is het bekent.

geen 2de keer!

veel te duur voor wat je krijgt. 100 euro voor 1p.kamer en 125 euro voor 2p kamer (kamers waren helemaal dezelfde!!!) Eerlijke prijs coor deze kamers is max.50 euro

ligging

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Voor een kort verblijf, is het zeker een goed hotel.

Ontbijt moet je op voorhand bestellen, je kan niet meer op het moment zelf beslissen om daar te ontbijten.

Kamers waren ouder, maar proper. Met koelkast en zelfs microgolfoven. Lekkere dikke kussens!

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Je krijgt een nette kamer voor weinig geld

De kamers en ontbijtruimte zijn gedemodeerd

Nette en rustige kamers. Confortabele. Badkamer met bad. Vriendelijke ontvangst. Zeer goede prijs voor wat je krijgt. Ontbijt is goed en zeer volledig, Parking bij de kamers.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Goed te doen voor een paar dagen, als je je bedenkt dat je er alleen bent om er te slapen

Het verschonen van de handdoeken,in de 5 dagen geen schone handdoeken gehad

Rustig gelegen, net buiten het centrum, in 10 min.op de fiets ben je in het centrum

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Koelkast op de kamer.

De kamer was wat klein, weinig loopruimte rond het bed. Loopafstand naar stadscentrum ruim 40 minuten en per bus wat het niet veel korter ivm wegopbrekingen en overstappen.

Koelkast op de kamer. Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Zeer slecht en veel te hoog geprijsd!

Badkamer was niet goed uitgerust: douche bleef niet hangen, toilet spoelde niet goed, waskraan is een sproei kraan, haren in de badkamer) en rolluik zat aan de buitenkant waar wij niets van wisten dus geslapen met vitrage en daardoor inkijk en zonlicht. Eigenaar nam onze klachten niet serieus!

Niets beviel ons aan deze plek

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Voor een verblijf van een week zeker een aanrader, zeer neutraal gelegen.

Er zou wel een kleine koelkast in de kamer kunnen staan, zeker met zo'n warme dagen. Voor de rest was alles naar wens.

De kamers waren sober maar netjes. De badkamer was prima, iets dat het eerste opvalt. Alleen de douchewand zou voor mijn lengte 195cm wat hoger mogen. Welliswaar is niet iedereen zo lang. Maar we kwamen voor een rustplaats en een ontbijt, en dat was prima.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

hadden iets heel anders verwacht.

hadden niet verwacht dat we in een "motel" zouden terecht komen.TV ging niet zoals het moest.

vroeg nog om een broodje maar dat was er niet meer (kleine eters komen er waarschijnlijk mee toe( 2 broodjes de man)

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

prima prijs-kwaliteitverhouding

lag verder weg van Brugge dan gedacht en verwacht, geen uitleg op kamer mbt werking van de tv daardoor niet kunnen kijken (wel gewenst ivm Olympische Spelen)

mooie grote kamers

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

we hebben goed geslapen en zijn tevreden. we komen zeker nog eens terug.

Lekker ontbijt maar voor de broodjes mag er een andere bakker gezocht worden.

De kamers waren groot genoeg. In september beginnen ze met de kamers te renoveren en dan zal het prima zijn.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Geen fijn verblijf

De kamer was niet schoon, 2 lampen deden het niet. De badkamer was erg vies, bij het ontbijt krijg je 1 plakje kaas en 1 plakje ham, kalkoenfilet. De broodjes waren taai en dat voor 12 euro per ochtend. Ik had deze deels gekozen door de bus die er zou zijn, wat er niet bij vermeld is dat deze niet naar het centrum gaat en maar 1 keer in de 2 uur rijd. Overal heb ik veel betere hotels gehad, en ben ik blij dat ik maar 2 nachten ben gebleven. Groot nadeel was de schoonmaak.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

In een woord slecht

Kamer ouderwets en met vliegen baby bed nog eens extra bijbetalen terwijl ik het op voorhand had gevraagd ik vroeg mijn geld terug en kreeg het niet meer terug dan ben ik tegen mijn zin gebleven ben echt niet tevreden

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

de bedden waren prima maar voor de rest was het niet schoon

op de site leek het een hotel, maar het was een motel, misleidend!! de hygiëne liet te wensen over en ook de kamer was veel te klein, het zou goedkoper moeten.

de eigenaren waren vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

10 op 10 voor de uitbaters en 0/10 voor Be housing !!!

De boeking was uiterst slecht !!! Toen ik aankwam was er helemaal geen kamer gereserveerd alhoewel ik een bevestigingsmail bij mij had! Kwamen ze bij Be-housing op de proppen met het feit dat ik zou geannuleerd hebben ! Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik eerst had geboekt met een mc Card die gelinkt was aan een (op dat ogenblik) verloren bankkaart, ik kreeg daarop een betaalweigering waarna ik met een andere mc card heb betaald en alles leek in orde, tot bij mijn aankomst. Dank zij de inzet en het goede werk van de mevrouw van het hotel kon ik toch een kamer hebben voor één nacht en anderdaags heeft ze opnieuw haar best gedaan en was er gelukkig iemand vroeger vertrokken en kon ik nog een nacht blijven. Hoed af voor die mevrouw ! Dank zij de mevrouw moest ik geen ander treintiket aankopen wat ook een verloren kost zou zijn geweest. Blijkbaar was het niet de eerste keer dat Be-housing zwaar in de fout ging. Wat een amateuristisch gedoe. Ik zal geen beroep meer doen op Uw diensten in de toekomst ! Een zwaar misnoegde klant (nogmaals proficiat aan de uitbaters voor de bereidwillige hulp)

Zeer goed en lekker ontbijt. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

De kamer was oke voor het doel van ons tripje.

Kamer is echt te klein. En in de buurt is niet veel te doen

De kamer was oke voor het doel van ons tripje. De kamer was redelijk schoon maar erg ongezellig

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prijs/kwaliteit niet navenant én iets aan de té hoge kant!!!

Het ontbijt liet wat te wensen over aan een prijs van 12,00€ per persoon! Wat meer keuze had super geweest!!!

Kamers waren in orde zonder meer! Voldoende comfort!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Veel vrijheid, eerder appartementje dan hotelkamer.

Ongeacht ze er nu mee bezig waren, had het allemaal wat eerder opgeknapt mogen worden, zowel buiten als in de kamers. Helaas na een grote regenval ook lekkage ontdekt in de kamer.

Veel vrijheid, eerder appartementje dan hotelkamer. Goed bereikbaar met ov indien wel even, zelf, uitgezocht te hebben! Binnen tien minuten in het centrum van Brugge.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Vriendelijke ontvangst, prettige kamer, met bad, kamer rechtsstreeks aan buitengalerij. prettig.

de prijs vond ik vrij hoog, hoewel ik blij was nog accomodatie te vinden. Via booking.com was het wel wat goedkoper dan rechtstreeks, dat heeft wel erg geholpen. Alsnog niet erg goedkoop. Buren waren s nachts wat luidruchtig op een paar momenten dat was onprettig.

Het personeel was erg aardig. Mw. bleek mijn naamgenote te zijn, dat was leuk. Ik was net op tijd binnen voordat zij sloten en ze hebben mij alsnog heel vriendelijk geholpen. eenvoudige schone kamer, met bad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Doel van ons verblijf was puur overnachten. Dus dat was goed.

Ontbijt was goed geregeld. Kamers hygiënisch schoon. Accommodatie goed om alleen te slapen. TV had alleen Duitse kanalen. Receptie alleen op bepaalde tijden direct bereikbaar. Dat is jammer.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Prima, maar verwacht geen luxe.

De bedden waren te klein. Dat we apart 10 euro per nacht zouden moeten betalen voor wat handdoeken en een beetje schoonmaken, vond ik erg prijzig.

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Het ontbijt was goed, verse broodjes.

Tv satelliet bevatte geen VRT. Eigenlijk had ontbijt wel mee in de prijs inbegrepen moeten zijn zeker voor 430 € voor 2 nachten.

Het ontbijt was goed, verse broodjes. Lekkere koffie, fruit en yoghurt.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Gratis parkeren was fijn!

Kamers waren nog vies bij aankomst en de wandeling naar het echt centrum bleek zo'n 35-40 min ipv 'slechts' 2 km.

Gratis parkeren was fijn!

Korte vakantie

Geen idee

Was meer n motel, maar kamer was prima Niet groot maar wel heel schoon Ontbijt was heerlijk Personeel was super vriendelijk

Vriendelijk onthaal

Verouderde kamer zoals bv behangpapier met plakband terug vast geplakt.

Vriendelijk onthaal

Goed voor een nachtje.

Alles was oud en een beetje versleten. Er zaten ook een paar beestjes in het bed.

de ligging

Privacy

Kleine kamers

Privacy

prima verblijf voor bezoek aan Brugge.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamer met badkamer en koelkast, ruime parkeergelegenheid en op enkele km's van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Dichtbij uitvalswegen

Niet schoongemaakt, geen opgemaakt bed geen kussens, licht wat het in de badkamer niet doet

Dichtbij uitvalswegen

Het was tedoen

Het was erg sober ten opzichte van de prijs voor dit geld kan ik in een ibishotel zitten