Beoordelingen over 9Hotel Central 3-sterren

Rue des Colonies 10-12, 1000 Brussel, België

#18 van de 212 hotels in Brussel

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Heerlijk verblijf gehad!

Prima gelegen hotel, je bent zo in het centrum. De bedden lagen heerlijk. De kamer was klein, maar heel goed. Ontbijt was redelijk uitgebreid. Fijne sfeer in het hotel en vriendelijk personeel. Ze kunnen geen Nederlands.

Prima locatie, parkeer gelegenheid in de buurt.
    • Suite

Douchen in het bad blijft vervelend zeker voor oudere en (licht) gehandicapte gasten. Mini bar is niet gevuld, wel 2 flesjes water gratis.

Prima locatie, parkeer gelegenheid in de buurt. Bedden zijn heerlijk en een goed ontbijt. Verbleef in suite 107. Op loopafstand van de Grote Markt en voldoende restaurants en cafe's in de omgeving. Voldoende aminities in de badkamer. Goede wifi.

Er stond op de website dat het personeel tweetalig was.
    • Classic Tweepersoonskamer

Er stond op de website dat het personeel tweetalig was. Dit was niet het geval. Dat ze in Brussel niet altijd goed Nederlands praten weet ik ondertussen wel, maar dat ze zelfs geen Frans konden vond ik schokkend! Toen we omstreeks 16u15 aankwamen in het hotel was onze kamer nog niet klaar, ondanks dat we vanaf 14 uur mochten inchecken. We hebben nog tot bijna 17 uur moeten wachten en we hebben hiervoor geen kleine compensatie gekregen, zelfs geen drankje en dat vond ik jammer.

Toplocatie

Niets op aan te merken

Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar en kregen we een gratis upgrade naar een suite. We kregen een mooie ruime kamer die rustig gelegen was. Normaal ontbijt. Top is toch de perfecte locatie aan het historisch centrum, en het treinstation. Zeker de moeite!

Aanrader voor bezoek aan het centrum van Brussel !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waarom zijn er geen kranten meer in hotels ? Had het helemaal afgemaakt ...

Mooi hotel , goed gelegen met leuke ontbijtruimte en lekker ontbijt voor een leuke prijs.

De kamer was prachtig, mooi modern.
    • Classic Tweepersoonskamer

Als je echt lang bent is het sanitair te krap, anders is het prima. We hadden te weinig handdoeken.

De kamer was prachtig, mooi modern. Het ontbijt was heerlijk. Het personeel is aardig.

goed hotel maar houden zich NIET aan de overeengekomen prijs

de prijs was 200 duurder dan met Booking overeengekomen, oke voor het ontbijt moest bijbetaald worden maar dan blijft er nog dik 100 euro over, waar komt dit vandaan? Bij uitcheck gevraagd waarom er verschillende prijzen zijn per nacht geen antwoord op gehad. s'nachts veel herrie van verkeer!!!!!

ontbijt was goed, koffie niet bijzonder

Prima verblijf.
    • Superior Aangrenzende Kamer

Het ontbijt was vrij simpel in verhouding tot de prijs. Ondanks dat het een vrij nieuw hotel is, waren er allerlei zaken kapot/beschadigd.

Mooi hotel om te zien. De locatie is perfect, evenals de hygiëne.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De kamers waren prachtig.

De persoon aan de receptie voor ontvangst sprak geen Nederlands.

De kamers waren prachtig. En een perfecte ligging van het hotel. We komen zeker nog eens terug.

keuze van brood bij het ontbijt,

ontbijt heel basic kamer super proper en gezellig, wel twijfels of we de besproken dael op kamerkeuze gekregen hebben

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

Op de site was niet helemaal duidelijk of ontbijt inbegrepen was. (apart te betalen: 17 € p.p.)

De kamer was uitstekend en heel proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende ligging (kort aan Centraal Station)

Prima uitvalbasis voor een stedentrip.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We houden graag ‘s nachts een raam open staan, maar op een kamer op de eerste verdieping aan de straatkant heb je dan wel geluisdoverlast.

Centraal gelegen modern hotel. Vriendelijk personeel. Lekker groot bed.

Hotel voor "millenials" die veel geld voor matige service willen betalen

Het hotel wordt als hip gepresenteerd maar eigenlijk betekent het dat de service zeer matig is in verhouding tot de prijs. Veel design en stijlelementen maar weinig praktisch. Niet mogelijk om een glas rode wijn te krijgen in de (ongezellige) lobby. Hotel staat op een druk verkeerspunt. Geen parking.

De inrichting van de kamer is modern.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het hotel ligt in het hartje van Brussel, op een lange...

Het hotel ligt in het hartje van Brussel, op een lange straat van de Grote Markt. Er is geen parkeerruimte, maar op een boogscheut van het hotel vind je stadsparkeerplaatsen. Opgelet: sommige zijn niet toegankelijk op zondag, wat voor problemen kan zorgen wanneer je weer weg wilt rijden op die dag. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, de kamers design en erg mooi. Het ontbijt is in orde. We zouden hier zeker opnieuw logeren.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima hotel...
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen drinken op de kamer aanwezig (water e/o minibar).

Kamer was prima qua grootte, netjes verzorgd en sfeervol ingericht. Ontbijt was prima, aardig personeel, hoewel niet Nederlandstalig.

Prima locatie, zeer vriendelijk personeel en lekker geslapen en ontbeten
    • Classic Tweepersoonskamer

Iets wat warm in de kamer, en te veel geluid aan voorkant.

Heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel. Faciliteiten prima en ontbijt en koffie zeer goed

Prima, voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prima ontbijt, zelf had ik wel graag meer soorten fruit willen zien.

Dit is een hele leuke weinig opvallende locatie pal naast Brussel Centraal, direct bij de metroingang Rue de Colonies. Dat is een groot voordeel als je moet vergaderen in het Europese deel (of misschien als je voor je stedentrip juist het centrum in wilt). Kamers zijn basis, maar leuk ingericht (industrieel design) en voordeel is ook dat je een waterkoker op de kamer hebt voor koffie of thee. Prijs kwaliteit vindt ik hier prima vergeleken met de hotels in het Europese kwartier.

Gezellig
    • Classic Tweepersoonskamer

Sliepen langs de voorkant en was leuk dat er een balkonnetje bij was maar was s nachts beetje rumoerig

Leuke inrichting, super locatie Goede bedden en lekker ontbijt Kleinschalig

Heel goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Stoelen in de ontbijtruimte staan wat te dicht op elkaar. Geluid van de straat is te verwachten bij hotel in het centrum, maar de politiesirenes waren vervelend.

Hotel is dichtbij het centrum en naast ingang metro. Goede ruime kamer, goede douche, goede bedden.

Genoten van goed hotel op goede locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt! Heel beperkt maar toch goed. 1 kleine en 1 grote handdoek en dat voor 2 personen vonden wij wat weinig. Maar werk bij vraag meteen in orde gesteld door poetshulp.

Nette kamer Goed bed Goeie airco Vriendelijkheid van het personeel. Ligging vlakbij centraal station en metro

Eigenlijk was er niks was ons tegen is gevallen, we hebben genoten van ons verblijf.

De kamer was erg mooi, ook het balkon met het uitzicht op de stad was prachtig! Ook de grote ramen en de bakstenen muur waren mooi.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Trendy hotel, erg goed bereikbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

- Tegenover centraal station; erg goed bereikbaar - Mooie kamer (tapijt wel vlekken, zonde) - Aardige medewerkers (Griekse medeweker bij ontbijt erg vriendelijk!) - Ontbijt goed - Wifi goed - TV veel keuze in zenders

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Centrale ligging, moderne frisse uitstraling.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijtzaal en ontbijt voldeden aan verwachting maar beide wat eenvoudig.

Centrale ligging, moderne frisse uitstraling. Vriendelijk personeel,schone kamers.

Perfecte overnachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, spreekt verschillende talen. Propere kamers. Zeep, shampoo en haarbalsem was voorzien in de badkamer, haardroger aanwezig. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Eenvoudig bereikbaar, dichtbij het station. Personeel stond klaar om ook een wegbeschrijving te geven.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Modern hotel, smaakvol ingericht met deels ruwe materialen,...
    • Classic Tweepersoonskamer

Modern hotel, smaakvol ingericht met deels ruwe materialen, wat net de charme van dit voormalige herenhuis uitmaakt. Goed ontbijtbuffet met een eerder beperkte keuze aan lekkere verse kwalitatieve producten, die regelmatig aangevuld worden. Centrale ligging, ideaal voor treinreizigers, immers naast een ondergrondse toegang tot het centraal station.

1) Onzeker of overburen in de kamer kunnen binnenkijken...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1) Onzeker of overburen in de kamer kunnen binnenkijken (geen 'daggordijnen' aanwezig). 2) Bad met douche is voor mensen die moeilijk te been zijn echt niet gemakkelijk te betreden.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Super aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer

Terras op voorhand aangevraagd, maar was eerst geen rekening mee gehouden, wel direct in orde gebracht na terug gaan naar receptie mits supplement van 20 euro

Super toffe kamer, super matras en natuurlijk mits supplement kan je terrasje bekomen wat ik persoonlijk het meest positief aspect vind

Netheid, vriendelijkheid en in het centrum van de stad.
    • Classic Tweepersoonskamer

De ontbijtruimte is iets te klein zodat je niet apart kunt zitten. Er had ook wat meer keuze mogen zijn in het brood assortiment.

Netheid, vriendelijkheid en in het centrum van de stad. Mooi ingericht. Comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Ideaal hotel voor zakenreis.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De televisiezenders: geen Vlaamse of Nederlandse zenders. Recht tegenover een kantoorgebouw.

Dit keer een zeer ruime kamer met aparte WC en badkamer. Comfortabel bed, modern ingerichte schone kamer. Locatie is prima.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Prima locatie, geschikt voor zaken en voor toeristisch bezoek aan Brussel. Uitchecken wat traag.
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitchecken rond 8.15 kostte 15 minuten, 4 mensen voor me en één persoon bij de balie,. Je hoort af en toe geluiden uit de gang.

Prima locatie, stijlvolle inrichting. Vriendelijk personeel. Nieuw.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer

Onduidelijk tot je geboekt hebt dat ontbijt niet inbegrepen is. Daardoor ontbeten in een andere gelegenheid in de buurt.

Heel goede centrale ligging. Vlakbij centraal station. De bagage mocht voor het inchecken afgezet worden en na het uitchecken nog blijven staan. De inrichting is heel mooi en sober, niet klassiek. Geen tapijt maar parket in de kamer. Propere kamers. Heel vriendelijk personeel en behulpzaam personeel aan de balie.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

voldoet
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

info overdracht aan balie van avond naar dag. Steeds dezelfde vragen daar waar info al bekend is Werken als een automaat... Ontbijtservice goed maar onpersoonlijk, geen oogkontakt met gasten. Neutrale afhandeling. Kortom...klantgerichtheid moet beter.

beiden goed

De lobby was leuk ingericht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was een beetje een teleurstelling. Ik had een iets hippere kamer verwacht obv de uitleg en de foto's. Een spiegelwand is niet echt mijn idee van origineel...

De lobby was leuk ingericht. Het ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Stijlvol boetiekhotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtruimte is nogal krap op het spitsuur. Er was een wachtrij aan de koffiemachine. Maar dat is dan ook het enige minpuntje

De kamers zijn origineel ingericht. Heel rustgevend ook. Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt. De ligging vlakbij centraal station is ideaal voor de treinreizigers.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Bij een volgend bezoek aan Brussel nemen wij zeker hetzelfde hotel.

De ontbijtruimte is te klein. Maar dit is dan ook het enige minpuntje.

Prachtige, ruime kamer. Modern maar toch warm ingericht. Lekker ontbijt. Alles werd dadelijk aangevuld. Ontvangst in het Nederlands, geweldig. Alle bezienswaardigheden gemakkelijk te voet te bereiken. Station Brussel Centraal vlakbij.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Sparkelend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De communicatie met Booking.com en het hotel. Het leek alsof er niet betaald was, wat echter wel het geval was.

De kamer was goed verzorgd en het ontbijt was lekker.

geslaagd en heel goed weekend

het ontbijt was heel goed en genoeg keuze de locatie ook super wij hadden kamer 607 en onze vrienden kamer 301 en beide kamers waren heel proper en netjes dus voor ons was het een geslaagd weekend

• Beoordeeld op: 5 december 2016

even bijkomen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Halve plakjes kaas en niets extra voor het zondag ontbijt. 2 Soorten kaas viel tegen en dat ik het gevoel kreeg dat ik snel moest eten omdat er nog mensen stonden te wachten. Je bord werd al snel opgeruimd door de dame bij het ontbijt.

De badkamer is erg proper en de kamer is ook netjes. De kamer aan de achterkant van het hotel was lekker rustig. Door de tunnel van het Centraal station loop je onder de weg door en kom je uit naast het hotel, super

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Sfeervol en knus hotel, zeer centraal gelegen en vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de ontbijtruimte was te klein omdat iedereen op zondagochtend gelijktijdig wou komen ontbijten+je zit tevens aan lange tafels en hebt nauwelijks privé. Toch wel behoorlijk wat geluidshinder vanop straat. We hadden een Kingsizebed gevraagd maar kregen een kamer met Twin-slaper

uitstekende ligging, mooi ingericht hotel

• Beoordeeld op: 28 november 2016

• Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt niet gedaan... behoorlijk aan de prijs en eten aan een gezamelijke lange eettafel is niet mijn ding

Locatie heel centraal, mooie en schone kamer

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Een goed verblijf gehad.
    • Classic Tweepersoonskamer

Lawaaierig aan de straat. Kwam door een tijdelijke bushalte net onder ons raam.

Eén nachtje verbleven in een mooie schone kamer. Koffie en thee faciliteiten. Goede service. Een tip: parkeren in Qpark garage in de buurt is goedkoper dan aan de straat parkeren.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer aangename sfeer, lekker ontbijt in een gezellige...
    • Suite

Zeer aangename sfeer, lekker ontbijt in een gezellige eetruimte. Leuke kamer. Personeel zeer efficiënt en vriendelijk. Ook de ligging is super: kort bij het station en zeer kort bij het historisch centrum.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Zalig!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel is ideaal gelegen om Brussel te ontdekken. We hadden onmiddellijk een heel welkom gevoel! Super vriendelijk, rustgevend, .... In andere steden zullen we zeker eerst op zoek gaan naar een 9Hotel! Een aanrader!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Volgende keer zeker weer
    • Classic Tweepersoonskamer

Weinig of niets, het was eigenlijk dat men geen parking wist te adviseren, maar voor wie alsnog belangstellend, je kunt veilig parkeren in parking royal

Mooi en fris nieuw hotel, superaardig personeel en geweldig ontbijt, dichtbij alle bezienswaardigheden en ook voor zakelijk helemaal prima. Voor wie met de trein komt : 3 minuten lopen!

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Sfeer van het hotel.

Sfeer van het hotel.

6,0
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijtzaal met lange tafels, je zit bijna bij de buurman op schoot, uitleg over het wafelaparaat

Lounge

Locatie was goed, dicht bij centraal station
    • Superior Aangrenzende Kamer

Kleine kamers. We sliepen aan de straatkant met veel lawaai.

Locatie was goed, dicht bij centraal station

Aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer

niets, goede prijs- en kwaliteitverhouding

Centrale ligging en inrichting van de kamer.

Prima verblijf dicht bij het centrum en op loopafstand van de Europese wijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het meest belangrijke: een goed bed. En het ontbijt was ook goed.

Zeer vriendelijke ontvangst.
    • Classic Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijke ontvangst. Mooie kamer, leuk terras . Fijne extra’s als muziekinstallatie, gratis water en thee/koffie.

Top hotel op wandelafstand van alle belangrijke beziendwaardigheden...

Drukke straat... Nachtlawaai....

Zeer proper, prachtige kamers, gratis upgrade... Goed ontbijt

Comfort, personeel, ligging
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt, prijs kwaliteit niet in verhouding

Comfort, personeel, ligging

• Beoordeeld op: 26 april 2018

De kamer was zeer klein en het personeel ongemanierd en niet...
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was zeer klein en het personeel ongemanierd en niet echt behulpzaam

fantastisch

alles super

alles

Alles was heerlijk

Aangenaam verblijf

Uitgebreid, lekker en vers ontbijtbuffet Mooie kamer Snelle check-in

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Centraal, rustig en prima ingerichte kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitstekende ligging in hartje Brussel en dicht bij Centraal station Prima accommodatie met heel moderne look

Centraal gelegen fijn hotel, top weekend

Centraal gelegen, mooie en ruime kamer en vriendelijk personeel

Prima ligging

Prima ligging Schone kamers

Uitstekende ligging, vlakbij de winkels en de grote markt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitstekende ligging, vlakbij de winkels en de grote markt. Propere kamers.

Het was rustig!

Parkeren!

Het was rustig!

Mooi hotel op een heerlijk centrale plek voor een perfecte dagtrip tegen een zeer goede prijs!
    • Classic Tweepersoonskamer

Mooi locatie. Zo van het hele drukke Brussel in een oase van rust. Heerlijk.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima verblijf, komen zeker weer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het matras gaf weinig comfort, te hard.

De kamer was mooi, schoon en ruim. Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Perfecte locatie vlakbij het centraal station.
    • Classic Tweepersoonskamer

Perfecte locatie vlakbij het centraal station. Vriendelijk personeel.

Ontspannend

Geen roomservice

Inrichting kamer

Geweldige kamer!

Geweldige kamer!!!

Leuke trendy look & feel, rustige en ontspannen sfeer.

Zitruimte in ontbijtzaal

Toffe inrichting kamer, goede airco

prima voor short stay
    • Classic Tweepersoonskamer

ondanks dubbel glas te veel verkeerslawaai vanaf de straat (aan de voorkant van het hotel)

mooie ruime kamer, uitstekende bedden, fraaie inrichting!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Zeer goed geslapen.

De stilte in de kamer

Mooie bloemen tentoonstelling op het stadhuis!
    • Classic Tweepersoonskamer

WC was verstopt en niet alle lampjes brandden.

Originele kamers,en een lekkere keuze van t ontbijt

Locatie en heerlijke kamer

Locatie en heerlijke kamer

voldoende
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt! veel te duur voor wat je krijgt!!

Personeel en Locatie

Toplocatie, goeie bedden, gezellige lounge, perfect ontbijt,...
    • Classic Tweepersoonskamer

Toplocatie, goeie bedden, gezellige lounge, perfect ontbijt, heel vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Fantastisch! Serieus hoor.
    • Classic Tweepersoonskamer

Inrichting van de kamers met allerlei leuke 'gadgets'. Bv paraplu.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van 9Hotel Central