Beoordelingen over Leonardo Hotel Charleroi City Center 3-sterren

Boulevard Joseph Tirou 96, Charleroi - Centrum, 6000 Charleroi, België

#12 van de 19 hotels in Charleroi

goed voor een nacht in transit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel moet dringend gerenoveerd worden. De kamers moeten nodig opgefrist worden. De kamers liggen op 5de en 6de verdiep. Bij vertrek was er een lift buiten dienst, wat als beide buiten dienst zijn. Het ontbijt was goed. Alles werd aangevuld uitgenomen het stokbrood werd maar mondjesmaat bijgevuld. Er lag geen serviet om te gebruiken bij het afsnijden, dus iedereen kwam er met zijn handen aan. 's morgens heb ik nood aan een tas goede warme koffie, dit was hiet niet het geval.

Het hotel lag in het centrum en niet ver van het station. Het personeel was vriendelijk.

gewoon goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne was OK, wel hadden we een lederen stoel die bovenaan volledig was opengescheurd en de faience aan het bad vertoonde verouderingsverschijnselen! prijs/kwaliteit = toch OK,

Het is een typisch centrumhotel, goed voor kort verblijf,

Matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de zoveelste keer werd er gerookt in een rookvrije kamer en werden de waterglazen als asbak gebruikt. Glazen die dus echt wel stonken, onmogelijk om ujit te drinken.

Geen ontbijt genomen. Geen Vlaamse en / of Nederlandse TV zenders

Goed sanitair, matige ventilatie, armoedig ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er mag kennelijk gerookt worden op deze kamer, minpuntje. De liften zijn traag, één van de twee deed het vaak niet. Om eens stevig te ontbijten moet je hier niet wezen. Veel prietprut waar je niks aan hebt.

De lokatie is prima, nagenoeg in het pure centrum van de stad. De kamer was behoorlijk warm, gelukkig was er een ventilator die het goed deed. Ook kon het raam open. Gelukkig was er een bad, zalig.

Dankzij andere andere gelegenheden in de buurt was het wel een leuk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje een sleets hotel. Elk jaar boeken we hier een nachtje om een autosportevenement te bezoeken. Andere jaren kregen we altijd het ontbijt mee in een tasje. Deze keer niet. Slecht geregeld.

Leuke terrassen in de buurt.

Wij vroegen een rookvrije kamer , de kamer die we kregen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vroegen een rookvrije kamer , de kamer die we kregen stonk naar rook en na 3 uur verluchten stonk het nog steeds wij hadden dit gemeld maar er werd nieks aangedaan. Heel basic ontbijt en geen vriendelijke mensen in het restaurant! De hygiene van het hotel is niet zo goed

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Noodzakelijk om ons vliegtuig te halen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Afgeleefd hotel, totaal geen sfeer. Zeer slecht ontbijt: werd niet bijgevuld, kwaliteit onder nul.

Ligging ten opzichte van centrum enerzijds en station anderzijds .

Teleurgesteld en dat voor toch 80 euro
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer: gescheurd behang, zwarte vlekken op de muur, schimmel in de badkamer om maar te zwijgen over de kalk op kraan douchekop. Ontbijt:bediening door iemand in vrijetijdskledij en oortjes met muziek. beleg al enkele dagen op het buffet gestaan denk ik evenals het zogezegd gebakken spek ontbijtkoeken in eeen mandje niet gelegd maar vermorzeld het enige positieve was de koffie Daar ook het tapijt die denk ik rood moest uitzien was zwart.

Het bed dat was het dan ook

Goede ligging van het hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt voor 13 euro was veel te duur. Het brood was oudbakken en het spek en de eieren waren steenkoud.

Vriendelijkheid van het personeel aan het onthaal

goede bereikbaarheid en nette inrichting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op kamer 517 zat de sproeikop helemaal dicht door kalk, even in de azijn leggen en het probleem is opgelost. Er was een waterlekkage van de linkerwastafel waardoor mijn toilettas doordrenkt was.

mooie kamers, geluidsarm, voldoende contactpunten fijn dat er een waterkoker met toebehoren was want we hadden het ontbijt gemist.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goed hotel voor één of 2 nachten (zakelijk) met heel goed ontbijt
    • Budget Eenpersoonskamer

het was redelijk fris in de kamer alhoewel verwarming volledig open stond.

Goed gelegen hotel. Ideaal is de parking onder het hotel maar die is pas open en gratis vanaf 16u30 tot 9 u s'morgens. Heel goed en uitgebreid ontbijt

Vermoedelijk lekt het bad op de gang ??
    • Budget Eenpersoonskamer

De fan op de kamer was stuk, kun je beter weg halen. Een grote klok die stil staat ook ! De stekerdoos werkt niet goed. Het raam (nooduitgang) kreeg ik niet open. De airco was voor mij onduidelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

propere kamers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig gevarieerd ontbijt (bv enkel wit brood voorhanden), koude eieren personeel in ontbijtruimte absoluut niet vriendelijk

propere kamers dicht bij station

• Beoordeeld op: 20 september 2017

zeer matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was wat klein, de badkamer zat met schimmel en in slaapgedeelte ook. parkeer gelegenheid was slecht. auto opengebroken s,nachts. restaurant op zondagavond dicht.

ontbijt was wel aardig, maar had wel wat meer gekund.

Goed genoeg voor doel: park, sleep & fly.
    • Parkeren, slapen & vliegen arrangement - Comfort kamer

Douchekop was lam; daarom met de hand douchen. Parkeerterrein was niet bij dit hotel, maar enkele straten verder met slechte verwijzing hoe er te komen.

Ligging is gunstig t.o.v. treinstation. Ruime kamer, fijne bedden. Taxiservice naar vliegveld Charleroi. Receptionist spreekt Engels.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

De ondergrondse parking is een pluspunt, want veel vrije...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van op straat was heel aanwezig in de kamer. De receptionist kon geen Nederlands. Op Booking.com stond dat er geen parking bij het hotel was. Die was er wel (ondergronds), dit konden we pas weten na het inchecken en dus na het (betalend) parkeren van de auto op straat.

De ondergrondse parking is een pluspunt, want veel vrije parkeerplaatsen kan je rond het hotel niet vinden.

parkeer garage prima als motor stalling, snel stad in en uit...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matig ontbijt qua prijs verhouding, voor 13 euro p.p. mag je wel iets meer verwachten. aangelegen restaurant niet onze smaak voor die prijs smaakloos en simpel. bediening zeer vriendelijk.

parkeer garage prima als motor stalling, snel stad in en uit, personeel zeer behulpzaam en pub naast de deur. stad staat bekend als niet schoon maar viel wel mee, er word hier en daar wel opgeknapt voor toeristen

Onhygiënisch hotel zonder shuttle maar met stank en veel lawaai
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te veel om op te noemen: - In tegenstelling tot wat het hotel hier beweert: er is GEEN SHUTTLE naar de luchthaven. Dit was één van de redenen waarom we dit hotel hadden gekozen, maar ze stellen enkel voor een taxi te bellen... - Kamer was totaal niet hygiënisch - Er hing een verschrikkelijke stank in de kamer en de gang - Zeer veel lawaai - Echt geen aanrader, blijf er weg!

Het enige positieve was dat de prijs redelijk meeviel, al ben ik zeker dat er VEEL betere deals te vinden zijn.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Bij mijn volgend bezoek keer ik hier zeker terug om te overnachten
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt, zoals bleek uit recensies van andere bezoekers, beantwoordt zeker niet aan de gevraagde prijs.

Het vriendelijk onthaal, de uitstekende ligging om de stad te verkennen, de parkeerplaats vlakbij

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Op dooreis naar een bestemming. probeerde enkele hotels verkies dit omwille van de vlotte verbinding
    • Budget Eenpersoonskamer

Kort aan de straat en lawaaierige kamers. Minder fraaie badkamer. Verouderde liften...Maar prijs kwaliteit verhouding ok!

gemakkelijke verbinding met de vlieghaven als u met het openbaar vervoer reist... Vriendelijk personeel 24 OP 24... Goed restaurant s' avonds, maar een matig ontbijt...

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

5,5
    Basis , duur voor wat je krijgt.

Hygiëne en ontbijt Slechte matras

Alles was basic goed, wel hing er een oude geur van tabak in de kamer, waren de glazen voor de tandborstel niet proper en de koffie koppen in de kamer niet goed afgewassen. Douche gordijn was vies en toiletpapier van de slechte kwaliteit. Ontbijt was basis en de poetsmiddelen sronden in de eetruimte.verlichting werd gedoofd als er geen klanten in de ruimte zaten..dat gaf het gevoel dat ik mij moest haasten omdat het personeel zou kunnen poetsen. Geen Internationale tvzenders in de kamer enkel Waalse en Franse zenders.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Heerlijke uren
    • Budget Eenpersoonskamer

Die televisie was, alvast voor dit hotel, echt te min. Vind ook dat ze er de Vlaamse en Nederlandse posten mogen opzetten I.P.V. enkel vrt 1 en canvas.

Zoals eerder, dit is een fantastisch verblijfplaats om te slapen. Heel goed werkend wifi op de kamer en bovenal een ongelooflijk servicemindede staff. Je vraagt iets en ze doen alles om je asap te dienen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

prijs/kwaliteit correct voor een overnachting van 1 nacht
    • Budget Eenpersoonskamer

prijs/kwaliteit echt in orde maar sommige kamers zijn gehorig en omdat het hotel niet meer zo jong is, ogen de badkamers niet altijd even fris.

Ik kom hier vaker omdat de verhouding prijs/kwaliteit correct is en hoewel nog even verwijdert van het station (bus A naar de luchthaven), blijft het voor mij de beste optie om op tijd op de luchthaven te geraken. De koffie en thee faciliteiten op de kamer worden door mij ten zeerste gewaardeerd!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Mooie, ruime kamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Zoals gezegd een mooi ontbijt. Jammer dat de kwaliteit van het brood wat minder was.

Mooie, ruime kamer. Redelijk centrale ligging. Vriendelijk personeel. Goed gevarieerd ontbijt( ei, worstjes, vleeswaren, kaas, jam).

• Beoordeeld op: 17 december 2016

korte overnachting op doorreis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt maar tot 9 uur 30 , wij kwamen van Tenerife en door vermoeidheid ons overslapen om 9 uur 45 gaan ontbijten , te laat ,niets meer te verkrijgen , hebben aan station dan maar klein ontbijt genuttigd

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Prima locatie als exposant op expo beurs.
    • Budget Eenpersoonskamer

Bereikbaarheid ivm werken in omgeving. Sterk verouderd interieur!!!!

Prima locatie als exposant op expo beurs. Als verbouw en werken klaar zijn, nog beter midden in uitgaan en winkelgebied.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Tegenvallend door slechte hygiëne en ondermaats ontbijt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne (kamer en gang vuil!) Baas (gerant) en echtgenote (vriendin) onvriendelijk, een goedendag was er duidelijk teveel aan. Ontbijt was de prijs van €13 helemaal niet waard.

Ontvangst aan de receptie

• Beoordeeld op: 3 september 2016

centraal gelegen comfortabel hotel aan de winkel avenue
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

beperkte keuze van brood bij ontbijt en enkel fruit-joghourt. Door de werken in Charleroi centrum is een stadswandeling minder aangenaam

centraal gelegen, aan de belangrijkste winkel avenue . Goede prijs kwaliteit verhouding. Comfortabele kamer ,TV ligbad en airco.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Centraal gelegen City-trip hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het tapijt van de ontbijtzaal (naastgelegen restaurant) is ronduit smerig en dringend aan vervanging toe.

De centrale ligging is ideaal voor een city-trip. Correct en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Centraal in België waardoor je makkelijk overal naar toe kan rijden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was de weg naar het hotel afgesloten waardoor we 4 kilometer om moesten rijden door bouwwerkzaamheden in het centrum.....

Het ontbijt was goed en de kamers ook, maar het meest wat beviel was de ondergrondse parkeergarage.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Enge achterbuurt, onveilig en heel vies
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets klopt met wat je op booking.com ziet. De foto's van de locatie niet. De foto's van de kamer en badkamer niet. Het ligt echt in de achterbuurt van Charleroi. Het is er niet veilig. Vergeven van de zwervers en ongure mensen die je lastig vallen. Het ontbijt was echt slecht met, je leest het goed, rotte roerei. Totaal geen keuze uit brood. Alleen droog witbrood om te toasten en croissant en koffiebroodjes. Daar betaal je 13,50 p.p. voor. Haren in de badkamer. De kamers worden niet schoongemaakt of gelucht dus je ruikt echt andere mensengeur. Ik vraag me echt af of er gekeken wordt op locatie. Ik hoek altijd via booking.com maar als ik weg had gekund dan waren we gegaan.

Niets beviel ons

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Wel heel mooie ruime kamers en verzorgd, dat is wel onze doelstelling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er stond vermeld 55€ met ontbijt... Maar je moest wel dit aanvinken, wat ik niet juist vind, dit is vals begrip... Met ontbijt kwam er daar wel 26€ bij. Een volgende keer gaan we naar de bakker.

Ligging vlakbij winkels en restaurants

Beetje vergane glorie

Ligging vlakbij winkels en restaurants

tevreden over t algemeen

Prisma verhoging zonder verwitting

Spijtig hebben jullie zich niet aan de afgesproken prijs gehouden maar b dan beter dan IBIS station

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Budget Eenpersoonskamer

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Prachtig gelegen midden in het centrum van Charleroi!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

het hotel was prima ,we waren daar voor een trouw in de buurt

het hotel was prima ,we waren daar voor een trouw in de buurt

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed hotel met goede prijs
    • Budget Eenpersoonskamer

Onthaalinfrastructuur is wat slordig.

Parking auto

Heel goed voor een onverwachte boeking. Zal hier nog terugkomen.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ontbijt (extra) was heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

normaal

verouderd

ontbijt heel goed

Goed hotel, dicht bij centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Het was toch redelijk rustig
    • Budget Eenpersoonskamer

Melkjes op de kamer zuur, een oude accommodatie enz

Het was toch redelijk rustig

Zal niet aanbevelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers verouderd, sfeerloos. Badkamer gedateerd, wc hing scheef

Bezoek stad en Bois de Cazier
    • Budget Eenpersoonskamer

Kamer was benauwd. Met raam open erg lawaaierig (machinelawaai)

gelegen in het Centrum van Charleroi Koffie, thee en een waterkoker

voldoende als je niet teveel verwacht
    • Budget Eenpersoonskamer

Zeer oud hotel, sober ontbijt, er hing een geur in de gangen

Goedkoop

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Wij gebruikten het hotel als aansluiting op vroege vlucht uit 'brussels south' airport
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Renovatie: liften, brandveiligheid, ontbijtzaal,...

Ligging, prijs, ontbijt ok

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Hotel OK maar troosteloze binnenstad met veel leegstand

Ontbijt ondermaats.

Parking onder hotel. Moet wel tegen 09.00 ontruimd worden.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Matig hotel voor de prijsklasse
    • Budget Eenpersoonskamer

Ontbijt karig, om bruin brood moeten vragen.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Zeker in orde!
    • Budget Eenpersoonskamer

Het was te warm op de kamer.

De kamers en het hotel waren heel proper. Groot pluspunt voor mij was de ondergrondse parking.

Prettig voor een nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Makkelijk gratis parkeren midden in centrum

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

zeer aangenaam! midden in het centrum voor een zeer goede(lage..) prijs en gratis parkeren!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer supergroot!!! 1 2 persoonsbed.. 1 1 persoonsbed ernaast ...een bank.. een zithoek...en...een buro!!

Zeer vriendelijk personeel.

Geen minpunten.

Zeer vriendelijk personeel. Super badkamer.

ontbijt zeer goed niets om aan te merken

ontbijt zeer goed niets om aan te merken

• Beoordeeld op: 11 november 2017

afstand tot station
    • Budget Eenpersoonskamer

shuttle service zou geregeld zijn men had de bon "vergeten" mee te geven

afstand tot station

Groot min punt geen vlaamse TV

Geen Vlaamse TV !!!!!!

mooi en niet duur

geen Nederlandstalige zenders op de TV

goede prijs/kwaliteitverhouding

Goed voor stadsbezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

voor twee nachten is het goed toeven.

kleine trage lift.

Goed basic hotel.

• Budget Eenpersoonskamer

Hygiene, pasje werkte niet gelijk (moest meerdere keren weer naar beneden), gehorige kamers.

Afstand van het station

Goed, mede wegens het matige weer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Voortdurend ventilatorgeluid op het aangrenzende dak, dag en nacht. Daarom kon ik niet echt rusten met het raam open!

goed en gezellig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we vonden het een prima hotel, gratis parkeren en geen extra kosten voor je hond gewoon super. erg lekker gegeten in het hotel.

heel goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heel goede locatie ruime keuze bij ontbijt

teleurstellend , niet voor herhaling vatbaar !
    • Budget Eenpersoonskamer

het bed , de badkamer en ontbijt !

Geen airco

Geen airco

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Overnachting tijdens rondreis

Het beperkte ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

goede prijs kwaliteit
    • Budget Eenpersoonskamer

Info op de site, er is nl voldoende parkeergelegenheid indien men arriveerd na 16.00 uur

Hulpvaardigheid van personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude kamer , heel onvriendelijk personeel ontbijt en het ontbijt zelf !

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

viel me tegen voor die prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, onderhoudt is achterstallig. hygiene.

locatie

Ondanks een ventilator was het heel erg warm op de kamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ondanks een ventilator was het heel erg warm op de kamer. Het was buiten ook bijna 30 graden. Dat zal meegespeeld hebben

goed voor ons

onbijt ok kamers goed zeer vriendelijk personeel

degelijk hotel in het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit van de bedden kan beter

• Beoordeeld op: 13 april 2017

vriendelijk personeel, mooie kamer
    • Budget Eenpersoonskamer

in badkamer: spinnewebben, verf van radiator afgebladerd

vriendelijk personeel, mooie kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Een dikke 7 verdiend!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer variëteit bij het ontbijt en meer verse producten!

Kamers prima ontbijt kon beter goede service van de receptie!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Er is sprake van enig achterstallig onderhoud.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is sprake van enig achterstallig onderhoud. Een verfrissing van accommodatie en aankleding gaat echt helpen.

Niet ontbeten.

Niet ontbeten.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Degelijk en proper plus vriendelijk personeel

Kamer is iets klein.

Properheid, vriendelijkheid, super ontbijt, naast de nieuwe shopping center Rive Gauche. Veilige,ondergrondse parking.