Beoordelingen over Chateau Cardinal

9,7

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Goed gelegen, matig comfort
    • Superior Studio

De kitchenette was oud en versleten, veel te klein en geplaatst in de badkamer?!

Ligging in het oude centrum van Durbuy, goede parkeer voorziening bij de studio, prima bedden.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Gezellige studio in het hartje van de oude stad is het altijd een beetje thuiskomen
    • Superior Studio

nogal donker, maar niet abnormaal in een kasteelachtige omgeving

de locatie, in het centrum van Durbuy, omgeven door een mooie tuin en een parkeerplaats ter beschikking

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

geweldig!
    • Superior Studio

Ons appartement was super, daar valt echt niks op aan te merken. Daarnaast was de eigenaresse heel vriendelijk! De liggen is perfect. Durbuy is echt een mooie stad. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug. In een woord: TOP!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Merci Ann-Sophie! Wat een aanrader dit appartement!!
    • Studio met Queensize Bed

- De kitchenette is echt mini, en een beetje smoezelig. Maar in zo'n gastronomische stad als Durbuy zal er niet veel gekookt worden, ik ook niet, dus het maakte me niet uit. - Ik wist niet hoe ik de gate open kreeg bij weggaan, ik dacht dat ze zei dat het automatisch ging, maar dat was niet zo; er is een knop op een paaltje een stuk vóór de gate; die knop werkte gelukkig...

De ontvangst door Ann-Sophie was allervriendelijkst. Ze reed me voor door het voetgangersstraatje en opende de gate. Na een toegewezen parkeerplek gaf ze uitleg over het appartement, wat megagroot is, met een heerlijke badkamer. Alleen jammer dat er geen balkon is, maar dat wist ik vantevoren. Er is een mini-kitchenette, maar ook een waterkoker en een koffiezetter. Genoeg borden/kopjes/pannen e.d. Ventilator, en ramen aan twee kanten die open kunnen om door te tochten, 't appartement is op de zolderetage. De tuin is heerlijk om in te zitten, ook megagroot, en het uitzicht uit het appartement is spectaculair! Aan de ene kant op de anticlinaal, en aan de andere kant op het stadje. Het chateau zelf is mooi. Wat een aanrader! De locatie is fantastisch, midden in het ministadje waar alles dus op loopafstand is. Het stadje is prachtig, en ook het uitzicht bij de uitzichttoren is de moeite waard (als je niet naar boven wilt lopen: neem het (toeristen)treintje, dat komt er ook). Het is prachtig wandelen in de omgeving, en de VVV heeft veel tips. Voor boodschappen: rij naar supermarkten in nabijgelegen Barvaux.

Super verblijf ! We komen hier zeker nog terug.
    • Superior Studio

Zeer vriendelijk onthaal. Rondleiding en duidelijke info. Mooie, proper gepoetste kamer. Gezellig vertoeven zo midden het oude centrum. Handig ook dat er een koelkast was. We komen hier zeker nog terug !

Heerlijk.
    • Superior Studio

Een heerlijke badkamer maar helaas zat de afvoer verstopt...... met overstroming tot gevolg maar dat was weer snel verholpen. Koken is geen eigenlijk optie in de studio maar genoeg fijne restaurants in de omgeving.

Midden in het centrum, maar toch rustig. De auto veilig geparkeerd bij het chateau. Een geweldige tuin en een fijne host die je even wegwijs maakt . Het bed is prima, voldoende kast ruimte en goede handdoeken.

We hebben genoten!
    • Studio met Queensize Bed

We waren erg blij met de ventilator, bij aankomst aanwezig. Toch was het alsnog erg warm in de kamer, ook 's nachts. Maar dit is weersafhankelijk natuurlijk.

Wij hebben het met onze zoon van 4 maanden erg naar ons zin gehad in chateau Cardinal. We hebben vooral genoten van de heerlijke tuin, waar het met 30-35 graden prima vertoeven was. De (zolder)kamer zelf is groot, schoon en van alle gemakken voorzien (o.a. koelkast voor koud water, genot met zulk weer). Prachtig stadje!

Heerlijk weekendje weg
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Hygiëne kon beter. Keukengerei vertoonde de sporen van de maaltijd van onze voorgangers.

Zeer vriendelijke gastvrouw en perfecte locatie in het centrum van Durbuy

Heel ruime, comfortabele kamer/living en badkamer met...
    • Superior Studio

De hoofdkussens mochten iets comfortabeler zijn.

Heel ruime, comfortabele kamer/living en badkamer met alle benodigdheden om ontbijt te maken. Mooi uitzicht.

Heel bijzonder
    • Studio met Queensize Bed

Ik denk dat het er wel warm zal zijn binnen in het appartement in de zomer.

Een bijzonder appartement omdat het in een klooster is met een prachtige gezamenlijke tuin erbij. De ligging is echt geweldig midden in het centrum. Het appartement is ruim en is goed ingericht met allerlei extra's zoals spelletjes, leesvoer, afwasmiddel, olie, zout, peper enz. Heel prettig om hier te verblijven in een prachtige omgeving.

Aangenaam verblijf in het kleine kasteel in het centrum van Durbuy.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

De badkamer was niet af. Veel stof in de kasten van de badkamer en de slaapkamer.

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg. Gelegen in het Cetrum en toch rustig. Mooi uitzicht, ruime living en slaapkamer. Basic keuken, alles was er wat nodig was.

Ontspannend!
    • Studio met Queensize Bed

Jammer dat er schimmel in de frigo aanwezig was! De hygiene van de keuken was niet zo goed t.o.v. al de andere zaken op de kamer die wel dik in orde waren!

Alles was op de kamer aanwezig om zelfstandig te genieten van alles! Keukentje, badkamer (met bad), flatscreen, espressomachines enz. Zeer aangenaam!!! Ook de flexibiliteit van de hostess was zeer goed: aankomst was later dan voorzien en hier werd geen problemen over gemaakt!

Zeker een aanrader!

Niets op aan te merken.

Heel mooie locatie, midden in het historisch centrum van Durbuy. We werden heel goed ontvangen en kregen heel veel info omtrent de werking en de mogelijkheden in de omgeving. De studio was mooi ruim en proper, we konden ons hier gemakkelijk thuisvoelen. De badkamer was heel groot, met bad, aparte douche en apart toilet. Het keukentje bevindt zich in de badkamer. Alles om te koken was aanwezig, alsook een microgolfoven en een broodrooster. De kamer is iets gedateerder van stijl, maar past perfect binnen de historische setting. Parkeren aan het gebouw was heel gemakkelijk, zeker omdat Durbuy overal anders betalend is. We hebben hier 7 dagen ons echt geamuseerd, zeker voor herhaling vatbaar!

Perfecte locatie, ruime kamer.
    • Superior Studio

tv viel regelmatig uit, kaart werkte niet goed.

ruime kamer, gastvrij ontvangst, perfecte locatie binnen centrum Durbuy, goede geluidsisolatie, parkeren op eigen terrein. Mooi gebouw, ruime tuin/park.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De ideale locatie/verblijf voor een bezoek aan Durbuy
    • Studio met Queensize Bed

De studio was mooi, groot. Super gelegen in het stadje. Zeer vriendelijke dame die ons ontving bij aankomst. Gaf allerlei info over de kamer, de goede restaurant in de buurt. We waren super tevreden en komen zeker nog terug.

Zonder complicaties een tof verblijf gehad.
    • Superior Studio

De gastvriendelijkheid en duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Zelfs na het uitchecken mochten we de auto daar laten staan totdat wij naar huis gingen.

Dichtbij het centrum.

Er had beter schoongemaakt kunnen worden. Etensresten in de bestekla. Op de bakplaat van de oven lag een vetlaag. Een koekenpan was niet schoon.

Dichtbij het centrum. Bed lag lekker. Ruime kamers. Zeer vriendelijke hosts.

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Heel mooi gelegen midden in het centrum Durbuy. Je mag je auto parkeren op hun terrein waardoor je geen omkijken heb. We werden hartelijk ontvangen en de appartement was fantastisch ook de slaapbanken sliepen erg goed. Voor gezinnen kan ik dit goed aanraden. Ze geven ook tips om te gaan eten, deze waren zeer raadzaam en erg lekker. Bij de volgende boeking als ik hier weer kom dan boek ik meteen hier.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Mooi ruim appartement, fantastisch locatie midden in Durbuy
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Badkamer, wat krappe ruimte door de douchecabine. Cabine is echter aan vervanging toe. Maar bij aankomst werdt dit al gemeld, dat het op de planning staat.

Mooi ruim appartement, fantastisch locatie midden in Durbuy

Fijne studio in hartje Durbuy
    • Studio met Queensize Bed

Niets viel tegen. Maar stel je niet teveel voor bij het keukentje (in badkamer). Zelf koken is lastig, (2 pitjes) maar er zijn zo veel prima restaurants in Durbuy dat dat helemaal niet erg is.

Fijne studio in hartje Durbuy. Zeer schoon en netjes. Parkeerplaats inbegrepen. Bij overhandiging sleutel volop informatie door gastvrouw. Er ligt ook een klapper in de studio vol met uitstapjes, tips en wetenswaardigheden.

Prima appartement in een prachtige omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

In de beschrijving ( en in de reservering)van Booking.com stond dat het inclusief gratis ontbijt was ! Dit bleek niet juist te zijn, er was geen ontbijt! Gelukkig zat er een bakker op de hoek van de straat!

De ligging, in het centrum maar wel rustig gelegen, mooi uitzicht.De ruime kamers. Bij aankomst waren er een paar praktische probleempjes maar die werden door de host snel en goed opgelost.

Heerlijke week in schitterende omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Bij aankomst was de ontvangst een beetje lastig. Diegene die ons wegwijs moest maken en de sleutels overhandigde kon geen woord Engels.

Appartement van alle gemakken voorzien, alles wat je nodig had was aanwezig. Fijn uitzicht ook bij het afwassen. :) De omgeving is natuurlijk ook fantastisch, je stapt de deur uit en je hebt een keuze uit veel verschillende restaurants en Durbuy is een schitterend stadje om rond te zwerven. Privé parkeerplek op het erf is ook erg fijn. En de email van Ann-Sophie met uitleg hoe we in het voetgangersgebied bij de accommodatie moesten komen was ook erg welkom en duidelijk. Het was een topweek.

Fijne week in de Belgische Ardennen, goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Superior Studio

Keukentje erg klein, is in de hoek van de badkamer. Kookplaatje met 2 pitten die dicht op elkaar staan dus maar met 1 pan tegelijk koken + koelkast was vies bij aankomst. Ook veel losse bedrading bij muurlampen.

Aardige en goed bereikbare host. Ruim appartementje (op de 1e verdieping), comfortabel bed en schone handdoeken inbegrepen. Ook ruime badkamer met douche en ligbad. Mooie locatie met grote tuin, midden in Durbuy gelegen, bakker aan het einde van de straat waar je 's morgens vanaf 8 uur broodjes kan kopen. Auto kun je kwijt op privé parkeerplaats, beveiligd met poort. Voor deze prijs veel voordelen.

Heerlijk rustig en groen verblijf in hartje Durbuy.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Niet veel. De kleine prullenbak in de keuken was jammer. Die zat heel snel vol. De douche was klein maar verder prima.

We zijn hier vorig jaar ook geweest omdat het zo goed was bevallen. De locatie is ideal in Durbuy! In het mooie centrum en op een rustige plek in het groen. Het appartement was netjes, schoon en ruim. Ruime keuken, mooie grote tv en prima zitkamer. Vanuit Durbuy kun je viel zien en beleven in andere dorpjes . Volgende jaar komen we weer terug!

Rust en ruimte
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Wat gedateerd. Verwacht geen grote luxe noch "kasteelgevoel", maar alles werkt naar behoren.

Erg rustig en toch binnen de "stad". Grote afgesloten tuin, parkeren op het terrein. Ruim appartement, goed bed, complete keuken (naar verluidt voorheen permanente bewoning).

Leuk weekje weg!
    • Superior Studio

Op de foto's stond er nergens de keuken. Dit vond ik een beetje vreemd, maar dit hield mij niet tegen om te boeken. Eenmaal aangekomen bleek de kitchenette eigenlijk in de badkamer te zitten - achter de deur. Je bent dus al sowieso gedwongen om de deur dicht te houden terwijl je staat te koken. Daarnaast was het bijna onmogelijk om zowel een pan als een pot op het vuur te zetten (twee kookplaten die eigenlijk veel te dicht bij elkaar stonden), wat ervoor zorgde dat ons plan om elke avond gezellig te koken, veranderde in zo simpel mogelijk en zo weinig mogelijk werk.

De accomodatie ligt pal in het centrum van Durbuy, wat enorm handig is! We konden onze auto gewoon op de (gratis) parking laten staan en te voet door het stadje wandelen. Het bed is ook zeer ruim en over de badkamer konden we zeker niet klagen. Op de dag van aankomst (zaterdag) werkte de wifi niet. Na heel wat smsen over en weer met Martine, werd het op zondag in orde gebracht. De kwaliteit van de wifi deed ons snel dit minpuntje vergeten, want het werkte uitstekend vanaf de zondagavond!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

erg leuk
    • Studio met Queensize Bed

eigenlijk niets als ik dan toch wat moet zeggen ze had een smsje naar onze vaste telefoon gestuurd om te laten vragen hoe laat we aankwamen ik heb ze gebeld ze was er binnen 15 min.

we hadden een soort van appartementje een klein keukentje in de badkamer koffie thee konden we zelf zetten was allemaal aanwezig echt super

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Aangenaam verblijf in een romantisch decor. Zowel het appartement alsook het stadje.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Zeker voor deze prijs niets.

Prachtige locatie. Het gevoel of je midden in een bos verblijft en toch midden in de stad (Durbuy heeft natuurlijk de grootte van een klein dorp :-)). Durbuy is een prachtig middeleeuws stadje. Bakker & slager op 50 meter. Evenals goede restaurants (leuk voor de lunch of diner) en andere interessante winkeltjes. Vriendelijke gastvrouw. Auto parkeren op eigen terrein. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Goed (nieuw) bed. Grote flatscreen tv. Ruime keuken (Nespresso apparaat :-)). Grote tuin om te eten/wijntje te drinken. Rust. Centraal gelegen in de Ardennen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijk genoten!
    • Studio met Queensize Bed

Keukentje in de badkamer wel inventief maar genoeg ruimte in de woonkamer voor keukenblokje

Een hele fijne ligging midden in een mooie athentieke plaats

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Het was een zeer ruime kamer, super proper.
    • Studio met Queensize Bed

Tip: leg een blocnote en een pen in de kamer, dit is altijd gemakkelijk!

Het was een zeer ruime kamer, super proper. Er waren om te koken basisdingen zoals peper en zout.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Pittoresk
    • Superior Studio

Een verbouwing op het terrein die veel stof en lawaai veroorzaakte, vanaf 8.00 uur tot 17.00 uur, waarover wij niet waren ingelicht.

Centrale ligging, ruim appartement met keukenblok en grote badkamer, enorme gedeelde tuin en parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Perfect!
    • Studio met Queensize Bed

Zeer ruim appartement, ideaal gelegen in het oude centrum van Durbuy. Er is mogelijk om te koken en we konden onze fietsen binnen stallen. Er is een ruime badkamer met ligbad. De eigenaresse is erg gastvrij en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Geweldige locatie!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

De bedden, ik had graag ergens een extra kussen of deken in een kast gevonden, en sowieso kregen we voor 4 personen 2 van die tweepersoonsdekbedden, wat we allemaal erg onprettig vonden. Daarbij stond op de website dat er een 2-persoonsbed en 2 bedbanken waren, maar bij aankomst werd ons verteld dat maar 1 bedbank gebruikt kon worden (en sowieso hadden we maar 2 van die grote dekbedden). Deze bedbank was scheef en vol kuilen en niet al te breed. Voor een nachtje is dat niet zo erg, maar na 4 nachten zijn we redelijk kapot thuisgekomen.

Geweldige locatie, erg mooi en ruim appartement. Echt prachtig! In de Ardennen is veel te zien en te doen, en we hebben genoten van de herfstige bossen!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Centraal gelegen

Verlichting in de kamer

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Goede locatie midden in het centrum.

Kamer was erg warm.

Goede locatie midden in het centrum. Mooie grote kamer.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Mooie locatie
    • Superior Studio

Geen winkel in de buurt voor brood e.d.

Mooie kamer en badkamer. Locatie is geweldig. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De ligging , mooie tuin , gezellige , nette kamers ,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

De ligging , mooie tuin , gezellige , nette kamers , mogelijkheid tot koken maar ook de vele restaurantjes op een paar minuten stappen .

Goed voor een tussendoor-vakantietje
    • Studio met Queensize Bed

Ligging direct in het centrum

de ligging is prachtig
    • Studio met Queensize Bed

De geur aan de inkom was niet draaglijk!!

de ligging is prachtig

Mooi groot appartement.
    • Superior Studio

Mooi groot appartement. Lokatie middenin centrum.

Mooie locatie, mooie ruime (familie) kamer, netjes en schoon...
    • Studio met Queensize Bed

Mooie locatie, mooie ruime (familie) kamer, netjes en schoon , direct in centrum , keurige ontvangst

Kamer en sanitair was bijzonder schoon, leuk ingericht en...
    • Studio met Queensize Bed

Kamer en sanitair was bijzonder schoon, leuk ingericht en compleet.

Alles was goed geregeld.

Geen idee

Alles was goed geregeld. De accommodatie was prima evenals de omgeving. Ook het tijdelijk anders moeten parkeren was goed geregeld.

Als je geen hoge verwachtingen hebt , was het een goed verblijf.
    • Studio met Queensize Bed

Electra was onveilig, schoonmaak, hele week niemand gezien, parkeergelegenheid, tweede bed niet opgemaakt.

Genoten

Een extra sleutel

Mooie grote kamer

Prachtig uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

We waren met 3 personen en er was maar beddengoed voor 2 2 persoonsbedden. Terwijl er wel 3 bedden waren.

Prachtig uitzicht

Goed voor herhaling vatbaar

Boven buren

Het appartement

Nette ruime studio met parkeren op eigen terrein.

Locatie. Parkeergelegenheid.

Centrale ligging

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

het was een unieke ervaring dit te mogen beleven
    • Superior Studio

Gehorigheid van de bovenburen in de avonduren.

Het knusse en de mooie locatie in het kleinste stadje van de wereld

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zag er allemaal netjes en verzorgd uit.
    • Superior Studio

Moeilijk te vinden de eerste keer, smalle straatjes als je een grote auto hebt.

Zag er allemaal netjes en verzorgd uit.

Locatie was top en parkeren kon op het terrein.
    • Studio met Queensize Bed

Locatie was top en parkeren kon op het terrein.

Zeker voor herhaling vatbaar, enorm van genoten!

Het weer.

Gastvrouw en de infrastructuur incluis locatie. Ligbad en aparte douche alsook toilet. Bedden van zeer goede kwaliteit

aangenaam verblijf (weekend), voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

koffieservies (3tassen-capactteit 6 pers)

locatie OK prachtig gelegen, rustig ondanks midden Durbuy gelegen

Relax
    • Superior Studio

Slechte bereikbaarheid met de wagen. Smalle straat en omleiding met de kerstmarkt

Ligging van de kamer

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Centrale en toch rustige ligging, Idiaal voor gezinnen

Geweldige kamer

Geweldige kamer

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Zeer goed gelegen locatie om omgeving te verkennen, wat rustiger gelegen, weg van drukke stadsplein.
    • Superior Studio

kitchenette niet zo practisch ingericht

ligging

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk verblijf in Chateau Cardinal

Rondom alles OK

De verhuring was zonder eten of drinken.

Tv viel steeds uit

Uiterlijk vd kamer

Fijne locatie midden in de stad
    • Superior Studio

Geen oven aanwezig en inrichting gedateerd.

Fijne locatie midden in de stad

Uitstekende locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Uitstekende locatie. Vriendelijk ontvangst. Rustig appartement.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Aangenaam en rustig verblijf
    • Superior Studio

Rust en stilte ruime kamer

Een aanrader voor een rustige, ontspannende vakantie.
    • Superior Studio

De lichtinval viel wat tegen en keuken aan de kleine kant.

Enorm mooie kamer, vriendelijke gastvrouw. Ruime badkamer en leuke omgeving.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

• Superior Studio

Tv deed het niet naar behoren

Grote kamer

Superlokatie!!
    • Studio met Queensize Bed

Geweldige studio en heel goede badkamer!

zalig weekend
    • Superior Studio

Mischien 1 minpuntje de kamer was wat donker.

ZEER RUIME KAMERS ,zeer goede parking en een zeer vriendelijke ontvangst.

Luxe groot en schoon appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Zeer ruime kamer prima locatie mooi uitzicht. Midden in de stad maar toch rustig

Fijn appartement
    • Superior Studio

Mooi, groot, comfortabel appartement. Ontvangst was vriendelijk en flexibel. Prima.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Rustig gelegen, alles erop en eraan, vriendelijk onthaal,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Rustig gelegen, alles erop en eraan, vriendelijk onthaal, verouderd interieur stoorde niet want gerieflijk

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Omgeving
    • Studio met Queensize Bed

Kamer Margaux Niet handig voor lange mensen wegens schuine dakranden ( zolderruimte)

Omgeving

Ideale verblijf voor deze regio/stad

Niets, alles was prima.

Locatie midden in het stadje. Eigen parkeergelegenheid.zeer ruime kamer met goede voorzieningen.

Een prachtig appartement op een mooie rustige locatie aan de rand van Durbuy.
    • Superior Studio

Heel vriendelijke ontvangst bij aankomst.

Sfeervol en goed appartement in Durbuy.

Geweldige sfeervolle locatie, in het dorp. Op loopafstand van winkels en restaurants. Mooie grote tuin waar we gebruik van konden maken.