Beoordelingen over Chateau De Harzé

Rue de Bastogne, 1, 4920 Aywaille, België

#6 van de 11 hotels in Aywaille

De gratis aangeboden extra kamer en het gedienstig personeel leidden tot een aangenaam verblijf.
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

De badkamer was zeer basic wat ons niet zo erg stoorde, maar dat was wel het geval wanneer je bij het douchen al na 1 minuut tot de enkels in het water stond. En veel druk stond er nochtans niet op het water.

Het ontbijt was zeer goed. De kamer was in het bijgebouw. Na een eerste deur te openen kwam je in een halletje waar er 2 deuren waren. Eén was van onze grote kamer en één van een eenpersoonskamer. De dame aan de receptie heeft ons, zonder meerprijs, de sleutel van de eenpersoonskamer gegeven, zodat ons zoontje apart kon slapen. Top!

Mooi kasteel maar een erg klein restaurant voor zoveel...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Drankje in de bar niet mogelijk. Diner had gereserveerd moeten worden, wel fijn als ze dat even aangeven van te voren.

Mooi kasteel maar een erg klein restaurant voor zoveel mensen. Wees van te voren niet aangegeven dat je moest reserveren. Konden gelukkig in het dorp in een restaurant terecht. 's avonds nog iets drinken zit er ook niet echt in. Ze sluiten gewoon om 10 uur.

Fijne kamers met goede bedden.

We hebben slecht gegeten in het restaurant. Erg lange wachttijd. Ongeveer 2 uur voordat het hoofdgerecht door kwam. De kwaliteit was ook niet goed. Dit ben ik niet gewend. Vorig jaar was het beter.

Fijne kamers met goede bedden. Hoog comfort. Mooie ambiance. Goed ontbijt met ruime keuze. Fijn personeel achter de receptie.

Prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Beetje donkere kamer. Ik had voor mij en mijn zoon twee 1-persoonsbedden geboekt, dat was niet doorgegeven, en ook niet meet te regelen.

Prachtige locatie

Aangenaam verblijf in prachtig kasteel met grote kamers en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

In de omgeving was niets te zien. Er lag geen menukaart van het restaurant op de kamer (was wel gezegd) dus zijn we maar naar Durbuy gereden. Was wel een heel leuke uitstap dus het is goed uitgedraaid.

De kamer was zeer groot (in de toren!). Met ruime badkamer. Zeer mooi hotel. Uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel in het restaurant.

Een fantastische locatie, maar zou nog intenser uitgebaat kunnen worden. Mooie omgeving.

De bar was niet veel zaaks. Men kon er wel gebruik van maken, maar moest u dan zelf bedienen en noteren. Aanbod was ook mager.

De kamers waren zeer comfortabel en het ontbijt was ook zeer goed

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Fraaie lokatie met goed restaurant maar wel wat gehorig
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

De kamer was gelegen aan een doorgaande weg wat gedurende de nacht tot enig rumoer leidde. Her en der wat schimmel in de badkamer.

Fantastisch kasteel met bijgebouwen. De familiekamer was in een toren met een wenteltrap naar de andere slaapruimte Mooi terrein en prettig restaurant met goed diner en ontbijt.

mooi, goed geslapen, goed voor 1 nacht ( weekend dus)
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Wifi niet overal, restaurant: vlotter servies ( te lang moeten wachten op ons eten, personeel tekort??, wel vriendelijk personeel)

goede matrassen, propere kamer, water en koffie gratis is tof, lekker ontbijt

Perfect en genoten!
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Het persoon die aanwezig was tijdens het Dinner in het restaurant. Ze merkten ons niet eens op, waardoor de aanspreking niet zo vriendelijk was.

Het ontbijt was heerlijk! Het personeel enorm vriendelijk, zowel Franstalig als Nederlandstalig, wat we niet eens doorhadden in het begin😃

Met Oud en nieuw...

Slapen in het bijgebouw...dus geen gevoel van in het kasteel verblijven. ...geen koffie en geen douche gel...voor dat geld, sorry hoor. ..

Het kasteel zelf is mooi om te zien. Bedden lagen heerlijk. Zelf een eitje koken - leuk!

personeel aan de ontvangstbalie : vriendelijk!
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Gereserveerd in restaurant onderaan in Chateau. Te weinig personeel , 1,5hr moeten wachten op ons voorgerecht. De ober stond alleen, deed super zijn best !!

personeel aan de ontvangstbalie : vriendelijk! Leuk hotel voor max 1 overnachting.

Van begin tot eind een zalig verblijf!
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Het ontbijt was voortreffelijk, het restaurant is qua bediening en eten super en het onthaal en personeel uitmuntend. Een prachtig kasteel op een prachtige locatie. Een absolute aanrader voor een romantisch weekendje weg.

Zal niet meer terug gaan een tegenvaller
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

De kamer was niet echt proper lichten gingen vol stof Gordijnen gingen af haken te kort Ontbijt viel tegen om 9h ontbijt was juist nog brood geen beleg meer in een woord slecht

Niet veel geen goede ontvangst

• Beoordeeld op: 11 november 2017

mooie omgeving prachtig pand geweldig ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Kamer bed was prima verder misten wij een gemakkelijke stoel zeker als je met ze 2 en bent. nu 1 op de stoel 1 op bed?! Wifi slecht in onze kamer, met ipad bij raam ontvangst. Badkamer viel heel erg tegen en niet schoon stonk maar dit is al aangegeven mbv de handzeep ladingen in afvoer en toillet gedeponeerd

het ontbijt viel het beste bij ons in de smaak. Kamer bed was prima verder misten wij een gemakkelijke stoel zeker als je met ze 2 en bent. nu 1 op de stoel 1 op bed?! Badkamer viel heel erg tegen en niet schoon stonk maar dit is al aangegeven.

Aan te raden verblijf voor een verlengd weekend, zonder overdreven luxe.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Wij hadden pech met onze kamer daar er geen warm water was. Achteraf vernamen wij dat het hotel op de hoogte was. Spijtig dat wij van niets wisten. Hebben via booking.com een vermindering bekomen.

Goed ontbijt. Avondeten was een aanrader. Mooie omgeving, zeker mooi in lente en zomer.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

aangenaam vertoeven in een goed gelegen kasteel op mensenmaat
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

betrokkenheid personeel (ontbijtdame was een uitzondering en deed het voortreffelijk)

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding - leuke gezins (4 pers) torenkamer

Zeker voor herhaling vatbaar. We gaan dan wel naar een ander restaurant buiten de accomodatie om.

De kwaliteit van het restaurant was matig. Er werd heel vlug afgeruimd. Wat daarnaast heel hinderlijk was, was de rioollucht bij de entree van het restaurant.

De kamer was geweldig. Het is een mooi, sfeervol kasteel / hotel. De prijs voor de overnachting en het ontbijt was goed gegeven de geboden kwaliteit.

Heerlijke plaats
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Een feeëriek gebouw in de natuur waar comfort en rust samengaan met geschiedenis. Heerlijke bedden en ontbijt, vriendelijk personeel. Een plaats om terug naartoe te gaan. We vergaten een juweeltje in de kamer en kregen daarover een vriendelijk telefoontje.

Super locatie (dichtbij Aywaille, vertrek wandelingen aan...

Ik had vooraf doorgegeven dat er iemand jarig was tijdens het weekend, maar hier heeft het hotel niets mee gedaan. Jammer!

Super locatie (dichtbij Aywaille, vertrek wandelingen aan kasteel, dichtbij Ninglingspo), goede bedden, badkamer ok, kamers voldoende groot, goed ontbijtbuffet (croissant, koffiekoekjes, spek, roerei, pannenkoekjes, beleg allerlei, ontbijtgranen, yoghurt, ...).

goed bed, grote tv , personeel is wel vriendelijk maar check...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

wifi viel regelmatig uit, kamers zijn niet in kasteelstijl zoals op de foto's (meer ziekenhuisstijl) , worstjes en eieren op het ontbijt leken niet zo vers, haar gevonden zowel op handdoeken als op lakens, duur voor wat het is, niks in de buurt

goed bed, grote tv , personeel is wel vriendelijk maar check in was zeer zeer kort, frigo en gratis water/koffie

Prijs/kwaliteit was dik in orde!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Afstand eerstvolgende dorpje! We hadden liever in het kasteel zelf een kamer gehad!

Ontbijt was uitstekend. Jammer genoeg was er op maandag en dinsdag-avond geen avondeten te krijgen en ook was de bar gesloten. Dichtsbijzijnde plaatsje was Aywaille(op ongeveer 4km) om s' avonds iets te eten of te drinken. In zijn geheel toch een aanrader!

Prachtig en verrassend verblijf tijdens terugreis vanuit Zuid Frankrijk
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Eigenlijk niks, alleen misschien de prijzen in het restaurant. Hier kan het hotel niks aan doen, restaurant staat los van het hotel. In het dorpje waarschijnlijk goedkopere eetgelegenheden maar wij hadden geen puf meer om dat te onderzoeken.

De indeling van de familiekamer, 1 buitendeur en dan 2 aparte kamers verbonden door een halletje met elk een eigen badkamer met prima bedden. Ambiance, mooi dorpje en prima ontvangst bij de receptie.

Aangenaam verblijf maar te kleine kamer
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

Geen vuilbak op domein voor hondenpoep. 3 personen in 2 pers slaapkamer +2 honden = zeeeeer weinig ruimte.

Goed ontbijt. Lekker eten in restaurant. Mooi domein

Restaurant: gerechten van matige kwaliteit. Vriendelijke, attente vakvrouw in bediening en een man die er duidelijk geen zin in had

Geweldig tweepersoonsbed: royaal, stevig matras!

Fantastisch, aangenaam en rustig verblijf met heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Kasteel mag wat opgeknapt worden. Vreemde indeling van de badkamer, lijkt ook lichtjes verouderd.

Uitgebreid heerlijk ontbijt, veel keuze. Mooie, grote kamer. Comfortabel bed.

Luxe overnachting in historische sfeer, sprookjesachtig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Een extra stoel zou gemakkelijk zijn. Het kostte wat moeite om het koffiezetapparaat aan te sluiten.

Mooie luxe torenkamer met authentieke elementen. Goed restaurant met terras. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Erg leuke gezinsaccommodatie.
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

Erg leuke gezinsaccommodatie. Een heuse kasteeltoren! Uitgebreid ontbijt, maar geen gebruik gemaakt van het restaurant voor het avondeten. Personeel sprak Frans, Nederlands en Engels. Parkeren voor de deur.

Mooie locatie.

Kamerbehang was wel aan update toe. Niet zo geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn ( vanaf de parking tot het kasteel moesten (met bagage) heel wat trappen gedaan worden.

Mooie locatie. Zeer net. Vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijt

doe ik zeker nog eens !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

niet direct iets wat tegenviel

de locatie is echt prachtig, een kasteel in een park met hele oude krachtige bomen, een grote fontein, een rustige omgeving het ontbijt was echt meer dan voldoende uitgebreid met zelfs pannekoeken en wafels, fruit, lekkere koffie, meerdere fruitsappen zeer vriendelijk onthaal, ook in het nederlands

Best mogelijk dat we nog wel eens teruggaan.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

De koffiecapsules werden de tweede dag niet aangevuld,en twee capsules per dag voor twee personen is al zeer weinig! Het wc-papier zit te vast in de houder. Bij het ontbijt is blijkbaar ook maar 1 tas koffie voorzien,de rest moet je bijvragen. Kan men geen kannetje per tafel voorzien,of een machine die iedereen zelf naar believen kan bedienen?

Prachtige locatie,veel uitgestippelde wandelingen,zeer tevreden over het restaurant ter plaatse.

Vriendelijk personeel,mooie omgeving,ideaal om te wandelen

We hadden met onze groep gereserveerd om daar op restaurant te gaan.Laat ik wel duidelijk stellen dat het restaurant niets met het hotel heeft te maken en in handen is van een traiteur.Het de was naam restaurant dus dan ook niet waardig.De bediening liet lang op zich wachten en al hetgeen we bestelde was niet voorradig.Teneinde die hele affaire,zijn we maar opgestapt en 150 m verderop gaan eten in "Flambant Boeuf".Daar werden we wel heel vriendelijk ontvangen en het eten was zeer lekker.Die eigenaars wisten al langer van de hele situatie daar in "La P'tite Auberge".Het hotelpersoneel zat er mee verveeld en excuseerde zich daarvoor,dat dit zeer spijtig was voor het hotel en een slechte reputatie gaf aan hen.

Vriendelijk personeel,mooie omgeving,ideaal om te wandelen en/of te fietsen.Het gebouw was prachtig.Ontbijt was ok en voldoende.Kamer netjes.

Kasteel ligt erg mooi.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

We hadden een kamer in het bijgebouw. Een donkere, sombere kamer met alleen een velux raam. Gordijn voor raam alleen te sluiten door op een stoel te gaan staan. Kamer was niet goed gestofzuigd. Ventilator in badkamer, die gelijk aanging met het licht, maakte een vreselijk kabaal, leek wel een vliegtuig motor. Op het plein voor de kamer spoot een fontein, zeer lawaaiig. Ging wel 's nachts, van 22 tot 6 uit. Kamers zeer gehorig.

Kasteel ligt erg mooi. Ontbijt was goed. Receptie personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Na aankomst na 17.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Na aankomst na 17.oo u was er niemand bij de receptie aanwezig, om 18,oo u kwamen er een paar jongens die naar boven rechts wezen en bibliotheek riepen terwijl ze de deur al uit waren. Wij gingen op zoek naar de kamer, maar hadden geen idee, Tenslotte zijn we even gaan zwemmen en voor dat we naar Nevers gingen om te gaan eten, en er nog niemand bij de receptie was [ook niet toen we belden] hebben wij zomaar een vrije kamer in genomen, waar nog twee zwaantjes op een opgemaakt bed lagen. Toen wij inmiddels om 11 u s, avonds onder de douche stonden , werd er op de deur gebonsd , en een woedende eigenares riep er uit en snel, heel onbeschoft...en onaardig, wij hadden dit natuurlijk niet expres gedaan. Eerst dacht ze dat wij dit hotel niet hadden besproken, maar toen bleek dat ze het wel op papier had staan konden we een andere kamer krijgen,maar dan heel snel. We waren zeer gekwetst door de manier waarop dit gegaan is , ze groette ook niet later in de ontbijt zaal. Ik heb daardoor ook slecht geslapen, hoewel het verder een heerlijk en prachtig ingericht hotel/kasteel was. Ik hoop ook dat op een of andere manier dit nog wel aan haar gezegd kan worden..

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prachtig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Geen gebruik van koffiezetapparaat ook geen theewater i.v.m. hygiene rondom de zomerperiode. Geen toegang tot het balkon. We moesten ook een stukje rijden voor een restaurant. Het is wel echt een aanrader om met de auto hiernaartoe te gaan.

We hadden een prachtige kamer gekregen, mooie hoge plafond. We hadden ook een prachtig uitzicht op de fontein. Het kasteel is erg mooi en indrukwekkend. We mochten gratis gebruik maken van de gevulde koelkast met mineraalwater. We hadden twee nachten geboekt, de ochtend na de eerste nacht hadden de schoonmakers al onze kamer weer tip top in orde gemaakt. Met schone handdoeken en al.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

een aanrader om tot rust te komen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

de bediening in het restaurant had echt veel beter gekund. De gerechten op zich geen probleem.

de locatie is uitstekend, het niveauverschil tussen parking, tuin, hotel en kamers is voor klanten soms een probleem, alhoewel dit niet onoverkomelijk is. Het was echt een rustgevende ervaring, het verblijf.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Leuk restaurantje in de buurt,Stoumont,retaurant Zabonpré.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Bar was niet open,zelfs niet voor mensen die geboekt hadden in Chateau Harzé.

Leuk restaurantje in de buurt,Stoumont,retaurant Zabonpré.Idillisch plaatsje en uitzicht

Kasteel van Harzé prima plek voor een overnachting
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Douce cabine was iet wat klein en het bed ook. Ben zelf 1.90m lang. Ontbijt was prima voor Belgische begrippen miste wel hartige variatie zoals keuze uit vleeswaren en of keuze uit kaas.

De omgeving en het grote parkeer terein.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Parkeer plaatsen genoeg maar bij warm weer zou het leuk zijn mocht de auto wat in de schaduw kunnen staan.

Heel goed gelegen , tussen het groen. Je kan van daaruit naar verschillende toffe plaatsen. Verzorgd ontbijt met meerdere keuzes. Dat je s'avonds vrij kan kiezen of je al dan niet in het hotel eet is ook aangenaam.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Mwoah

De faciliteiten. Er was geen bar of zitje waar je even kon ontspannen. Je kon wel iets bestellen voor op de kamer bij de receptie.

De vriendelijke service bij de balie

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Openingstijden van het restaurant

Restaurant gaat pas om 18.00 uur open dus s'middags geen mogelijkheid om op het terras te zitten met een drankje. Erg jammer.

Kamer prima. Ontbijt zeer uitgebreid.

heel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Bij de ingang lagen de vuile lakens van de dag ervoor op de grond. Deze waren de dag nadien nog niet opgeruimd.. Dat gaf een slechte indruk en lichte geur.

Het ontbijt was heerlijk, vriendelijke bediening. De kamer was netjes en alles wat je nodig had was er. Zelfs een welkomstsnoepje en gratis water in de bar. Grote tv en heel mooie grote badkamer.

Geweldige kamer in een mooi oud kasteel met een uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Het kasteel is erg oud, de kamers zijn helemaal nieuw. Op zich is dit fijn, alleen het is jammer dat de oude elementen van het kasteel niet meer in de kamers terug te vinden zijn.

Geweldige kamer in een mooi oud kasteel met een uitgebreid ontbijt van zowel koude als warme gerechten!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooie locatie

Het ontbijtbuffet aanvullen...,na verzoek werd dit wel gelijk gedaan.

Het gebouw. Achter op de binnenplaats is een mogelijkheid met de auto te komen om hier bagage uit te laden en direct toegang tot de lift te verkrijgen naar de kamers in het kasteel.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Verrassend fijne tussenstop
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Raam zo hoog geplaatst (zal wel voorschrift zijn, want monument) dat je alleen de lucht ziet en er met een stoel bij moet klimmen.

Schrokken van eerder commentaar, maar dat was waarschijnlijk een pech dag, want wij zijn alleen maar lovend. We sliepen in het bijgebouw, dat aan de weg ligt, maar daar geen hinder van heeft, omdat er nog een gang tussen zit. Ruime kamer met koelkastje met gratis mineraalwater en koffie & thee spullen, ook ruime badkamer. 'S morgens een lekker uitgebreid ontbijt. Hertjes op het terrein. We mochten ook nog in het hoofdgebouw rondkijken

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Ongeacht de leuke locatie en het mooie kasteel, komen wij nooit meer terug.

Het restaurant had kwalitatief goed eten, maar de keuken kon absoluut niet volgen en de bediening was ondermaats. Wij hebben het dessert na meer dan 1 uur wachten geannuleerd. Het ontbijt was ook in het restaurant te nuttigen: er waren geen borden beschikbaar, 70% van het buffet was leeg. Enkel na vragen begon de bediening te werken...onbegrijpelijk!!!

De kamer was netjes, het kasteel mooi. Ruime parking aanwezig, top locatie

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Mijn gedacht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Het gevoel van in een kasteel te verblijven valt volledig weg in het bijgebouw. Alles is gerenoveerd en er is binnenin het bijgebouw geen enkel kenmerk meer terug te vinden van het oude kasteel. Gelukkig is dit wel het geval in het restaurant, waar de oude gewelven en dikke muren nog zichtbaar zijn. Ontbijt was redelijk.

Prachtige locatie met geweldige gebouwen, mooie omgeving en rustig gelegen. Goed bereikbaar. Vriendelijk personeel (zowel Frans als Nederlands). Propere kamer/badkamer (wij sliepen in een bijgebouw), grote tv en veel kastruimte. Lekker gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De kamer was in orde.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Niettegenstaande het kasteel voorzien was van zeer mooie zalen was er toch nergens een ruimte voorzien die als salon of lounge kon dienen om gezellig iets te dringen en wat te vertoeven. Daardoor hebben we veel tijd op onze kamer moeten doorbrengen. Het leek ons eerder een kamerverhuur dan wel een hotelaccommodatie. Het kasteel diende enkel als mooi uitzicht maar bracht verder niets bij.

De kamer was in orde. Ze was groot genoeg, sanitair was modern. Wel gelogeerd in een bijgebouw. Thee en koffie was voorzien (weliswaar in beperkte hoeveelheid), maar was wel nodig aangezien er in het ganse kasteel nergens een salon of lounge was om te vertoeven en iets te drinken.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

we komen terug

badkamer nogal ouderwets, kon properder geen mogelijkheid om iets te drinken bij aankomst, bar gesloten

service en hartelijkheid van personeel charme van te slapen in een kasteel

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

aangename en rustige omgeving, ruime en nette kamer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

om de receptie te bereiken vanaf de parking wordt men geconfronteerd met een hele reeks trappen; luidruchtige ontluchters in toilet en badkamer van de gereserveerde kamer

het goed onderhouden kasteel beschikt over een smaakvol ingericht restaurant (dat onafhankelijk werkt tov het hotelgedeelte) en is ondergebracht onder oude welfsels

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Fantastische kamer!

De bar aan het hotel ging pas om 18u30 open.

Wondermooie en majestueuze kamer! Groot bed en matras was supergoed!! Ook heel mooie en zeer ruime badkamer. Alles gerenoveerd. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Aanrader restaurant: Le P'tit Bouchon in Aywaille (3km verderop)!!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een aanrader!!
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Het geluid van de ventilatie was storend. Te lang in werken en te luid.

Kamers kijken op het binnenplein uit (te zien waar je wilt slapen, er is zeker keuze uit het aanbod), zeer goed bed..rest van accomodatie is voorzien om een prettig verblijf te hebben. Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel en vooral het kader waar je kan dineren is heel mooi. Zeer lekker eten!! Hier kom je letterlijk en figuurlijk op adem en om jouw batterij op te laden. Een zeer grote aanrader om terug te komen...

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Overnachten in mooi kasteek met lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Ontvangst was minder. Er werd ons de sleutel gegeven, en gezegd dat de kamer in het bijgebouw was, en welke richting we moesten uitgaan. De rest moesten we zelf uitzoeken

Mooie, heel ruime kamer. Lekker uitgebreid ontbijt.

weekendje weg
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

kleine verouderde badkamer kamer A8 ligt aan de achterzijde van de lift, heel veel lawaai tot rond middernacht door klanten. ontbijt dame veel te veel bezig met haar gsm, zodat ze klanten niet zien binnen- of buiten gaan.

vriendelijk onthaal ruime kamer prachtige locatie uitgebreid ontbijt heerlijk restaurant

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ons verblijf in Harzé.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Bij het wildmenu hadden we geen wow effect.

Het bed was tiptop, frigo op kamer en grote TV. Alles was héél netjes. Het ontbijt was uitstekend! Alles was aanwezig alsook streekprodukten.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Mooie ligging. Voor herhaling vatbaar.

opmerking bij kamer voor 4 personen --> slechts 1 spiegel in de badkamer aanwezig misschien er nog één plaatsen op de kamer zelf . Extra stopcontact badkamer. Spijtig dat er geen bar aanwezig is in het kasteel. Tevens weinig informatie terug te vinden over het kasteel zelf. In het restaurant zelf spreekt men geen of weinig Nederlands waardoor wij de menukaart verkeerd vertaald hadden en verkeerd gerecht genomen hebben.

Ontbijt was heel lekker. Misschien wel rekening houden dat als men meerdere kamers boekt men hiermee rekening houdt bij het ontbijt zodat iedereen kan samen zitten. SUPER comfortabele bedden - zeer goede douche.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Ontbijt was prima en voldoend aanbod
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Wat wij vonden dat eigenlijk absoluut niet kon, is dat er geen bar was in het hotel. Bovendien was er in het dorpje niets en moest je dus naar Aywaille om een terrasje te kunnen doen terwijl er aan het hotel een prachtig zonovergoten terras was maar enkel voor het restaurant beschikbaar. Jammer

Ontbijt was prima en voldoend aanbod de kamer was een torenkamer en dat maakte het wel wat uniek. Ook de expresso machine was een aangename verrassing

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima kamer/badkamer.
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Vanwege een "magere" bezetting 's ochtends was er geen geroutineerde bediening aanwezig. Deze man vergat dingen en er was ook onvoldoende keuze. Er was weinig info op de kamer aanwezig, over kasteel en omgeving.

Prima kamer/badkamer. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

voor een overnachting onderweg zeer aan te raden

niets in het bijzonder

da ambiance van het kasteel is heel mooi, de kamer was prima, de bistrot in het kasteel had goed eten; voor een overnachting onderweg aan te raden.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het ontbijt was heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Geen echte bar of lounge of living waar je even kan gaan zitten.Onthaal vrijdagavond was niet geweldig, we kregen amper uitleg. Toen we zondag vertrokken kregen we wel meer uitleg van een andere onthaalbediende. Wat laat. De kamers in het bijgebouw zijn echt basic. Lawaai van de straat maar vooral van feestgangers 's nachts. Niet ideaal dus als je echt voor totale rust wil gaan.

Het ontbijt was heerlijk. Prachtige omgeving. Veel parkeerplaatsen. Prachtige wandelingen vertrekken vanuit het kasteel. Vlakbij Aywaille, fijn en aangenaam dorpje met veel winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Comfortabel verblijf in mooi kasteel.
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Het terras en het kasteelpark was helaas dicht op zaterdagmiddag.

Prachtig kasteel, mooi gerenoveerd. Uitstekend ontbijt. Mooie tuin. Prima parkeren. Gezellig stadje Aywaille nabij.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Mooie setting zo'n kasteel, heerlijk ontbijt, ideaal voor een weekendje Ardennen.
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

jammer dat er in de directe omgeving geen restaurant/brasserie was. maar als je wat verder rijdt naar remouchamps is er eetgelegenheid genoeg. het restaurant in het kasteel was helaas reeds volzet op moment van inchecken.

het ontbijt was super, alles was aanwezig (verschillende soorten brood, koffiekoeken, eitjes, spek, beleg, ontbijtgranen, pannenkoekjes,...)

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het was gezellig, aangenaam onthaal maar om iets te zien moet je je verplaatsen met de auto.
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Ondanks kleine bezetting van kamers toch een kamer met beperkt uitzicht gekregen. Het restaurant worstelt een beetje met wat ze geven en wat er op het menu staat. Een steak medium en één well done waren beide even rauw en de salade die op het menu staat bij de steaks hebben we nooit gezien. De omgeving heeft erg weinig te bieden.

Ontbijt was goed maar sober, heel vriendelijk onthaal in meer dan behoorlijk Nederlands.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Jammer dat er geen bar is waar je 's avonds iets kan gaan drinken. Bereikbaarheid van de receptie kan een probleem zijn voor mensen die moeilijk te been zijn. Een paar bankjes in de tuin zou leuk zijn.

Mooie, nette kamer in het kasteel. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Ook deze tweede keer een leuk verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Goed - maar toch hogere verwachtingen
    • Driepersoonskamer - Bijgebouw

De ventilator in de badkamer was al lang niet meer gepoetst - een dikke laag stof. De kasten roken muf en vochtig, we hebben er onze kleren niet in gelegd. Onder het bed lag een laag stof. (Gemerkt bij het oprapen van een gevallen kledingstuk) Geen bar of gemeenschappelijke ruimte om 's avonds met familie of vrienden te vertoeven. Wel een goed restaurant. Jammer dat je via de ingang van het restaurant de opslagruimte en het vuile linnen ziet staan - dit gaf een heel slordige indruk. Duur weekend (waarschijnlijk door formule 1 in Francorchamps) en hoge verwachtingen, dus voor ons viel daardoor de prijs vs kwaliteit een beetje tegen.

Mooie omgeving - mooi kasteel. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Proper beddengoed, goed bed. We hebben zalig geslapen. 's Nachts werd de fontein op het binnenplein afgezet zodat je daar geen geluidshinder van zou hebben. Dat had voor ons niet gehoeven, maar wel fijn dat ze er aan denken. Gratis vers fruit en chocolade in de bar op de kamer. Aparte slaapkamer voor de dochter in de familiekamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

De keuze voor het gastronomisch VIP-arrangement is een echte...
    • Aanbieding Slapen & Eten - Superior Tweepersoonskamer

Er is geen bar voorzien en dus geen mogelijkheid om bij aankomst iets te drinken op het terras van het restaurant, waar je pas vanaf 19 uur terechtkunt voor het diner.

De keuze voor het gastronomisch VIP-arrangement is een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

We gaan niet terug en maken geen positieve pub ! Het kasteel is top het beleid is nul!
    • Tweepersoonskamer - Kasteel

Te korte ontbijttijd (tot 9h30) en geen flexibiliteit mogelijk. Avondterras zonder dat drank verkrijgbaar was (tenzij bij maaltijd). Ook geen drank in de bar van de kamer (tenzij water).. Inchecken na 15h is laat en uitchecken vóór 10h is zéér vroeg! Geen restitutie mogelijk voor gemiste ontbijt. Ontbijten om 10h moet kunnen tijdens vakantie! Stofzuigen voor de kamerdeur om 8h is not done!

Sfeer kasteel en tuin

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Super prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Jammer dat het buitenterras geen drank kon serveren buiten maaltijden

Aangename sfeer vriendelijke bediening, ontbijt ruim , Mooi buitenterras voor lunch en diner

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Een verblijf op een prachtige locatie!

De toilet was niet op de badkamer. OK! Zorg dan wel voor een kraantje op de toilet!

Er was een mooi kaasfeest op het terrein van het hotel/kasteel. De locatie was fantastisch!

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

heel fijne ervaring, we gaan zeker terug voor de rust
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Moeilijke toegang tot receptie en restaurant voor mensen die moeilijk kunnen stappen Het ontbijt was pover na al de uitleg. Er was voldoende maar voor € 15 euro verwacht je toch meer, geen aparte boter, weinig brood keuze, geen verse eitjes maar uit een fles, wafels waren op en werden niet aangevuld

De kamer was groot, ruime badkamer, hele grote tv, koffie kunnen maken 's morgen met een goed toestel en goede bedden. Fijne locatie en heel rustig.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Bijzonder om in een kasteel te slapen
    • Vierpersoonskamer - Bijgebouw

De inrichting is te modern bij het uiterlijk. Het restaurant gaat tussen 5 en 6 dicht en dan zijn er verder geen borrel faciliteiten.

Het kasteel is geweldig van de buitenkant. De omgeving van het kasteel is mooi.

En route stop.

Het restaurant is op maandag en dinsdag gesloten. JAMMER'

De locatie voor mijn reis naar Zuid Frankrijk. De rust. De vriendelijkheid van de staff.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

mooie en goede uitvalsbasis om regio te ontdekken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

Restaurant had een zéér trage bediening. meer dan een uur wachten op voorgerecht en vervolgens weer een uur op het hoofdgerecht.

Nette ruime kamer Goed ontbijt Vriendelijk personeel Lekker eten

ontbijt was zeer goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

geen twee stoelen op de kamer. en geen nederlandse tv zender. dat om 06,30 het alarm af ging en bijna een half uur geloeid heeft.

ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Prima, zal deze accommodatie zeker weer overwegen in de toekomst

Heb maar 1 klein puntje: ik had een heel dik winter dekbed, echt veel te warm in de zomer

Prachtige sfeervolle accommodatie. Eenpersoons kamer was klein maar precies goed, niets op aan te merken. Heerlijk ontbijt met lekker vers brood, veel keuze, verse koffie, wat wil je nog meer. Receptioniste spreekt goed Nederlands.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

mooie locatie, goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Bijgebouw

niet alle kamers waren even comfortabel. 1 zolderkamer met allen velux was niet echt comfortabel. Spijtig dat restaurant niet open was.

mooie locatie, goed ontbijt