Beoordelingen over Chateau de la Poste 3-sterren

Ronchinne 25, 5330 Maillen, België

#1 van de 1 hotels in Maillen

Mooie grote kamer met prachtig zicht!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Niet al het personeel was even vriendelijk. Het diner (buffet) viel wat tegen... weinig smaak en niet warm genoeg

Mooie grote kamer met prachtig zicht! Leuke lokatie, waar je een wandeling kan maken. Zeker aan te raden met kinderen

Mooie lokatie, mooi uitzicht, zeer aangenaam kader.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het open houtvuur op het terras zorgde ervoor dat onze ramen niet open konden (wegens rook en geur die dan binnenkomt). Bij een temperatuur van 25+ is dat niet evident. Gasten op het terras + lawaai. Oordopjes waren nodig.

Mooie lokatie, mooi uitzicht, zeer aangenaam kader. Lekker eten en ontbijt.

Rustige omgeving met schitterend uitzicht vanaf terras Chateau

Het Chateau ligt op een heuvel en heeft daardoor een schitterend uitzicht over de bossen. Je kan direct van Chateau wandelingen maken . Het ontbijt buffet en avond buffet was geweldig en veel keuze. Genoeg kamers en groot terras om te overleggen.

Genoten van hotel en omgeving!
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

De accommodatie buiten(oa. minigolf) is elk jaar minder verzorgd.

Het avondbuffet was heel lekker en verzorgd met vriendelijk personeel. Kamer was netjes! Rustige omgeving!

Fantastisch.
    • Tree Chalet (4 Volwassenen)

Fantastisch verblijf, voor de tweede keer. De kamers zijn mooi en comfortabel maar vooral de boomhut is schitterend! Met zicht op het kasteel, alle comfort en leuke details. Het buffet 's avonds overtrof de verwachtingen, veel variatie, mooi gepresenteerd, verrassend culinair. Enkel de desserts waren wat minder in vergelijking met de rest van het eten.' s Avonds is het heerlijk vertoeven op het terras aan het vuur of in het mooie en grote salon. Prima ontbijt 's morgens. Een aanrader!

Genoten van de zalige rust en omgeving!

De laatste avond was er veel geloop boven onze kamer 109...Ook de morgen daarop zo rond 7 u begon het stappend lawaai terug .....

Genieten van een heerlijk ontbijt met een fantastisch uitzicht! Totaal geen rush, Wenst U nog een tas heerlijke koffie of dat lekkere glas versgeperst sinaasappelsap, geen probleem! Non stop ontspannen is hier de boodschap!

Geweldig rustgevende locatie. Wel gedateerd.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Geen airco in de kamer, Houten vloeren zijn gehorig. Geen thee/koffie op de kamer. Geen mini bar en beperkte bar op locatie.

Prachtige locatie. Rustige omgeving. Mooie natuur. Uitstekende wandel/fiets mogelijkheiden

goed voor 1 of 2 nachten maar niet meer

De voltapijt in de eetzaal is erg vuil, en is dringend aan vernieuwing toe, Het ontbijt aan 17€ per persoon kan beter

Goede ligging met mooi terras en prachtige vergezichten

Onspannend, genoten van de stilte.
    • Loft Suite in het Bos

Kan niets vinden dat me tegenviel

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. De loftcube was een zeer aangename beleving. Privacy, zeer goed bad en alle accommodatie was aanwezig.

Geen minibar , de toilet bevond zich letterlijk naast het...

Geen minibar , de toilet bevond zich letterlijk naast het bed waarvan je de deur amper gesloten kreeg, bij de aankomst niemand die ons ontving of naar onze kamer bracht het was allemaal een beetje uitzoeken ... ik had toch beter verwacht. Qua locatie en uitzicht prachtig. Ontbijt was ook zijn geld niet waard vond ik,17€ per persoon mocht iets uitgebreider.

Mooi uitzicht

Ik vond de prijs voor 1 nacht zonder ontbijt(143€) nogal veel voor 3 personen. De 3de persoon had een veldbedje en de kamer was behoorlijk klein. Dus die prijs mocht toch wat lager zijn.

Mooi uitzicht

Heel leuk en mooi, maar het buffet was jammer

Dat we 1 avond op de accomodatie wilde eten en de enige optie die we hadden een buffet was

Hoe prachtig het eruit zag en hoe heerlijk je er kon wandelen

Met wat verbeelding: royale gevoelens als je doorheen de chateau met zijn prachtige park loopt.

Wij sliepen niet op het kasteel maar op een klein kamertje in een bijgebouw. Geen frigo aanwezig. zicht op de werf van de orangerie en een openstaand dixi toillet. Het is een gok welke kamer je krijgt

De prachtige locatie, het interieur in het kasteel, het lekkere ontbijt en het uitzonderlijk lekkere avondmaal. Het personeel was vriendelijk en deed duidelijk zijn best om de gasten goed te bedienen.

heel slecht komen nooit nog terug

Alles wat rond het kasteel was kamers veel te klein donker en een uit zicht op een muur. we konden gratis mini golf spelen het was heel zeker nodig dat het gratis was al een veelte lange tijd dat er daar onderhoud is geweest het onkruid groeide door de gras matten ! de bij gebouwen lagen te ver van het kasteel de weg ernaar toe heel slecht veel te veel slechte trappen de parking ook veel te ver en een slechte weg ernaar toe die da ook nog omhoog loopt enz …… er nog dingen maar heb geen zin meer om er nog verder op in te gaan !

Het eten en de wijn zijn van goede kwaliteit

Stijlvol en rustgevend...
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Het ontbijt had iets gevarieerder mogen zijn...

Ideaal voor een rustig weekendje weg in een romantische omgeving... Mooie ruime en propere kamer met een fantastisch uitzicht...(wel type superieure kamer boeken) Ontbijt was iets minder maar het diner in buffetvorm was heel lekker!

Een rustgevend verblijf in de wondermooie natuur.

Alles viel gewoon reuze mee !

De mooie, luxueuze omgeving in het hotel; de rust en stilte, het prachtig vergezicht op het terras. Een uitstekende plaats om eens te onthaasten middenin de bosrijke natuur.

Ons verblijf was zeer aangenaam.

Er was maar 1 persoon om het onthaal van nieuwe gasten te verzorgen terwijl deze persoon ook de klanten aan de bar moest bedienen. Misschien toch wat meer personeel inzetten. Airco in de kamers onder het dak zou ook leuk zijn.

De locatie en mooie omgeving, midden in de natuur. De mooie gebouwen en stijl van decoratie. Het ontbijt is ook een aanrader!

Douche aan kleine kant. Verder uitstekende badkamer.

Gezellig, goede kamers en ontbijt en diner waren prima. Echte aanrader. Heerlijk rustige omgeving met prachtig park.

Heerlijke overnachting in een boomhut op een prachtig kasteeldomein.
    • Tree Chalet (4 Volwassenen)

De receptie lijkt me bij momenten onderbemand. Er waren tijdens mijn verblijf ook heel wat seminaries aan de gang. De groepen maakten soms gebruik van de gemeenschappelijke ruimtes, waardoor ik me met twee kleine kinderen niet overal 100% welkom voelde. Zo kreeg ik bij de checkin te horen dat het wat moeilijk was als ik gebruik zou maken van de speelruimtes. Ik denk dat het hotel duidelijker moet kiezen tussen publieke ruimtes en ruimtes die gereserveerd zijn voor groepen.

De locatie is prachtig. De tuin stond helemaal in bloei met heel veel bloemenstruiken. We verbleven in de boomhut die erg mooi en comfortabel was. Het ontbijt was lekker, behalve misschien de koffie en de kartonnige koffiekoekjes. Er zijn heel wat spel- en speelfaciliteiten op het domein.

ideaal om tot rust te komen, weg van de realiteit

Ik reisde met mijn zoon van 5j, ik had een kamer voor ons beide genomen met de 'deal van de dag'. Maar eens boven bleek het niet over een kamer te gaan maar over een kamertje. Binnen komen en meteen tegen het bed staan. Mijn zoon had niet eens ruimte om met zijn autotjes te spelen. Deze kamer was wel echt veel te klein.

de omgeving, de locatie, de rust

We komen terug met vrienden .

Te ver parkeren want we waren met een waardevolle oldtimer die perfect bij het kasteel had gepast. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid maar voor €17 mag men toch bediening verwachten.

Hotel chateau de la post is een prachtig kasteel dat smaakvol gerenoveerd is in 2009. Het uitzicht vanuit de kamer is grandioos. Het moderne terras met vuurschaal nodigt uit om rustig te genieten van een drankje en een babbel . Het park rondom is indrukwekkend.

Weinig waar voor je geld

De kamer was klein en weinig luxueus. Het rook er muf door het versleten tapijt. Prijs kwaliteit niet ok.

Een mooie omgeving om te wandelen. Lekker ontbijt voor 17 euro.

Verouderd hotel

Ontbijt erg duur voor beperkte aanbod. Werd ook niet goed aangevuld. Kamers in schril contrast met grandeur van hoofdgebouw.

Mooi hoofdgebouw, maar spijtig genoeg zijn kamers in verouderde bijgebouwen. Aangenaam personeel. Avondeten in restaurant lekker.

Prijs/kwaliteit nipt ok ondanks hogere verwachtingen

Onduidelijkheid over parking, ook enigszins op afstand en ongemakkelijk gelegen (koffer met wieltjes op oneffen grond). Verblijven in een kasteel schept verwachtingen, doch aan de geboekte tarieven werd enkel een kamer in het bijgebouw ter beschikking gesteld. Geen extra's in (bad)kamer (toiletartikelen, koffiezet, waterflesjes, brandkastje, ed.)

Hulpvaardig personeel. Kamer erg gewoontjes, maar vooral functioneel en proper! Mooi kasteel, inkom aangenaam ingericht.

Prachtig gebouw en volop leuke plekjes om te gaan zitten.

Het water van het bad werd op zondag rond 10 uur niet warm dat was wel jammer.

Prachtig gebouw en volop leuke plekjes om te gaan zitten. Veel spelletjes beschikbaar voor de kinderen.

Enorm genoten met heel veel zin om snel nog eens terug te gaan

Onze kamer was iets aan de kleine kant. Smorgens werden we gewekt door de poetsdienst die luidkeels stond te praten op de hal.

Vlot verloop! Mountainbiken met (helm erbij) in het zalige gebied aan het kasteel. Gezellige zithoekjes overal. Om nooit meer weg te gaan...

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prachtige setting en aankleding, degelijke kamer en ontbijt

De minigolf banen lagen er wat verwaarloosd bij, maar het is misschien nog net wat te vroeg voor het seizoen.

Samen met mijn 2 dochters van 5 en 7 jaar dit geboekt omdat ze graag in een kasteel wilden overnachten. Ze waren superenthousiast over alles. Toen ik op terugweg vroeg wat ze het leukst vonden hebben ze allebei geantwoord: de vijver met de kikkers in! Mooie aankleding van het hotel en gelegen in een prachtige omgeving. We hebben er enorm van genoten!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Mooie omgeving

De kamers. Donker, klein, ze stonken en lagen naast t chateau in n bijgebouw De prijs van t buffett en ontbijt veel te hoog. Klan niet n klein gerecht bestellen. De omgeving van t kasteel was zeer rommelig. Niks geen midgetgolf en fijne speeltuintjes zoals beloofd

De omgeving

We hadden een baby bij, ook aangegeven. Helaas werden we op de 2e verdieping geplaatst uiterst links. Dit betekend dat je veel trappen op en af moet. Dit is niet ideaal met een kinderwagen.

Prachtige locatie, met mooie wandel routes. Met Dinant op 20 minuten rijden heerlijk om een weekend te vertoeven. Het hotel is ontzettend verzorgd en heeft een gezellige sfeer in bar en restaurant.

verademend
    • Tree Chalet (4 Volwassenen)

prachtig uitzicht, wij sliepen in de boomhut en dat was een unieke ervaring! Het diner (buffet) was lekker en ook het ontbijt kon ons bekoren! zo dicht bij huis en toch op en top vakantie gevoel!

Kamer erg warm. Lang wachten om iets te drinken te bestellen. Personeel steeds weer weg liep bij de bar en duurde lang om dan te bestellen.

Entourage was goed

Zeer confortabele kamer en ontspannende omgeving.

Bij het onbijt graag wat meer keuze in de theïnevrije infusies. De akoestische isolatie van de kamer kan beter, je hoort zeer goed het lawaai van de gang en de waterafvoer van de bovenburen. We konden ook goed horen dat er boven ons hoofd zeer veel heen en weer werd gestapt; .

De zeer ruime kamer met uitzicht op het park was geweldig! En het ontbijt heerlijk gevarieerd.

Mooi kasteel met nieuw intereiur in een schitterende omgeving

Er is een grote en een kleine kasteel. De meeste foto's die je ziet zijn van de grote en dat schept bepaalde verwachtingen wat dus kan tegenvallen.

De kamers en santitair zijn schoon en het gebied rondom het kasteel is prachtig om te wandelen.

Lekker geslapen in een prima kamer.

Je hoort het heel goed als iemand op de gang loopt. 2 hoge harde kussen. Geen informatie boekje op de kamer en je kon geen basis zenders tv kijken.

Het bed. En de gratis croissant bij uitchecken.

Zeer aangenaam

In één van onze kamers was er een onaangename geur in de badkamer.

Prachtige locatie. De buffetformule bij het diner is erg uitgebreid, zo zal iedereen wel iets naar zijn zin vinden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie, wisten ons wegwijs te maken in de omgeving.

Klein beetje meer liefde & aandacht...

Fijne locatie, maar de accommodatie heeft dringend behoefte aan 'TLC' van management & personeel! We zijn meerdere keren bij Chateau la Poste geweest en iedere keer valt het weer wat meer tegen. Het is geen slechte accommodatie, maar bij ons leeft het gevoel dat met minimale middelen en mankracht een hotel wordt neergezet en dat dit maar net (of net niet) lukt. Interieur wordt niet goed onderhouden, tijdens de vrieskou (feb '18) waren de kamer & hal erg koud, 3e bed was niet meer dan een zeer smalle stretcher waar onze zoon midden in de nacht vanaf viel. Ook de kwaliteit & keuze van ontbijt valt erg tegen voor het bedrag van €15,- p.p. Het personeel is minimaal aanwezig, regelmatig (lang) wachten bij receptie of bar. Hoe fijn we de plek ook vinden, dit was onze laatste keer hier :/

De locatie is ontzettend fijn. Een beetje het 'in the middle of nowhere' gevoel, met uitzicht over de glooiende heuvels en toch diverse dorpjes en stadjes in de buurt. Het kasteel ziet er van buiten fantastisch uit, al met al zorgt dit voor een instant vakantiegevoel.

aangenaam doch enkele aandachtpuntjes

- geen verwarming tijdens de nacht = koud geleden - geen minibar, flesjes water op de kamer had wel gemogen voor de betaalde prijs - badkamer werd smorgens ook niet echt warm= koude vloer - gehorige kamers

heerlijk ontbijt, mooi domein, prachtig kasteel

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Het chateau van heden in Maille.

De lavabo in slaapkamer is totaal niet verlicht zodat ge je eigenlijk zelfs niet kunt scheren. Een lamp erboven zou een "must" moeten zijn.

De ligging is fantastisch. De stilte ongelooflijk. Dus een goede nachtrust. Het avondeten verdient zeker een ster. Amaai. Lekker.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Zalig we komen zeker terug
    • Tree Chalet (4 Volwassenen)

Niks alleen het weer (hi hi)

Het was de 2 de x dat ik Chataux De La Poste bezocht, ik wist dus dat dit een uitstekende locatie is en ik kom hier nog terug met groepen Chinese reizigers die willen kennis maken met een Europees kasteel dat zij bij hen niet kennen. De eerste maal was ik met 10 personen, wij namen ook voor 4 personen de boomhut en die vonden het zalig. Het ontbijt was perfekt niks op aan te merken en 's avonds was de vrije tafel zeer uitgebreid en goed.

het ontbijt was heel goed maar in de kommen voor fruit was...

in de kamer waren te weinig legkasten zodat we uit ons valies moesten leven

het ontbijt was heel goed maar in de kommen voor fruit was nog soep van de vorige dag.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

De kamers waren heel mooi en ruim.

Onze kamer was niet erg schoon. Er lag nog afval van de vorige bezoekers en ook vonden we een teennagel op de vloer.

De kamers waren heel mooi en ruim. Het hotel zag er ook prachtig uit en we hebben lekker gegeten in het restaurant.

Mooie ervaring en fijne vakantie gehad, maar een huisje was beter geweest, wij waren met 4 volwassen

Personeel: spreken geen woord Nederlands, je kon ook niet zien wie er personeel was. De dranken kaart in de lobby is prijzig en je kon er geen hapjes/snackjes bestellen.

Dat de inrichting van de lobby/kasteel heel fraai was. Locatie van het kasteel was heel mooi.

Het gedrag van het personeel heeft ons verblijf een vervelende nasmaak gegeven, teleurstellend.

De kamer was prima echter was er alleen een tv met Belgische televisie (1 Nederlandstalig kanaal), gratis Wifi maar geen bereik in de kamer. Conclusie: afgesloten van media. Warm water leek er eerst niet te zijn maar later bleek dat de kraan bijna 10 minuten moet lopen voor het echt warm wordt. Het personeel was niet behulpzaam en ongeïnteresseerd in het welzijn van ons als gast: Door verandering in planning toch ervoor gekozen om op oudjaarsdag het diner in het Chateau te genieten. De reservering was nog niet gemaakt bij de boeking dus deze aan de balie gemaakt. In het restaurant aangekomen bleek er geen tafel gereserveerd te zijn maar er was wel genoeg ruimte. Achteraf moesten we tekenen voor de rekening bleek dat er voor het lopend buffet 79,- pp werd berekend. Normaliter ligt deze prijs op 37,- pp. Dit was ons niet verteld bij het maken van de reservering aan de balie. Bij aangeven verschuilt elk personeelslid zich achter zijn/haar positie dat ze niks voor ons kunnen betekenen. Als er naar de manager wordt gevraagd is er niemand aanwezig met bepaalde beslissingsbevoegdheden en de manager zelf wordt alleen gebeld als er een noodgeval is. Het personeel geeft aan dat we dit bij het uitchecken moeten aangeven en het daar bespreekbaar is. Bij het uitchecken worden we zeer onbeschoft behandeld. In de laatste bijlage van de bevestigingsemail staat (alleen in het Frans) de prijs van het diner op oudejaarsavond. Hierdoor heeft het hotel dus voldaan aan de plicht om ons vooraf te informeren. Dat wij eerst niet de intentie hadden om deze te genieten en dat we uiteindelijk aan de balie hebben gereserveerd verplicht het personeel blijkbaar niet om ons te informeren op moment van reserveren. Na aandringen werden we uiteindelijk geholpen door een ander en na 20 minuten discussie hebben we een genoten ontbijt als gratis aangeboden gekregen als gebaar. Hier moest wel lang op aangedrongen worden.

De locatie van het chateau is fantastisch en goed met de auto bereikbaar. Bij aankomst ziet het er ondanks het druilerige december weer goed uit. Het ontvangst was prima.

Gezellig verblijf met familie

De badkamer is ruim maar ontbreekt aan kastruimte. Lavabo op kinderhoogte geinstalleerd.

Gezellige gemeenschappelijke zit en speelruimte Mooie omgeving

Heerlijk rustige en mooie omgeving, het zal er ‘s zomers nog mooier zijn.

Ingang niet bereikbaar met de auto, je moet eerst de auto 250 meter verderop parkeren en vervolgens met je zware koffers naar de receptie lopen. De toegewezen kamer lag in een ander pand dus weer met de koffers aan het zeulen, trappen op en aan het einde van de gang de kamer. Wel goede training 🤪 Geen thee- en koffievoorziening op de kamer. Geen verlichting in de garderobehoek. Zeer gladde douchevloer.

Gereserveerde champagne stond klaar op onze kamer. Heerlijk ontbijt en dinerbuffet. Betaalbare wijnen bij het eten.

De ligging is top.

De kamers werden minimaal gerenoveerd. In het algemeen niet echt proper. Ontbijt is een doe het zelf buffet (zelf eitjes te bakken of te koken) Restaurant is enkel in het weekend open. Je kan geen koffie krijgen in het restaurant.

De ligging is top. Het is een mooi kader, maar het wordt spijtig genoeg niet ten top benut. Slecht gerenoveerd en niet echt proper. Leuke speelkamers voor de kinderen.

Fijn verblijf in mooie natuur!
    • Loft Suite in het Bos

Uiteraard is dit geen prioriteit, maar ze hebben op de kamer een flatscreen die zou werken met Apple-tv. Werkte niet, dus zijn we gaan vragen aan wat dat kon liggen. Ze gaven ons mee dat je 5 min. moest wachten, maar uiteindelijk werkte het nog niet. Nadien zijn ze gaan kijken maar kregen het ook niet aan de praat.. Jammer uiteraard wanneer het snel donker wordt.

Heel fijn verblijf in de boshut, mooi verblijf, mooie omgeving! Het ontbijt was ook heel uitgebreid en lekker! Ze hebben de mogelijkheid om in het hotel te eten 's avonds maar hebben ook een lijst met adressen in de buurt.

Ontzettend naar mijn zin gehad!

De koffie! Uit een automaat. En het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, maar echt horeca-ervaring hebben ze niet. Heel langzaam en traag achter de bar. De vriendelijkheid maakt een hoop goed.

Vriendelijk personeel; goed en uitgebreid ontbijt, evenals het diner; fijn bed; fijne douche; ruime kamer en badkamer; netjes; de verschillende zithoekjes in het kasteelgedeeelte, vaak bij de haard. Ow en tot slot: de Belgische kinderen, die gewoon netjes aan tafel zitten en tekenen en niet schreeuwen en rennen i.t.t. Nederlandse kinderen in Nederlandse restaurants ;)

Ontbijtbuffet had wat uitgebreider gemogen voor de prijs

het kerstbuffet was fantastisch, het hotel/kasteel erg mooi. Kamer in het bijgebouw was zeer ruim en netjes.

Tweede Kerst in het Chateau. Eerste keer zeer goed geweest. Dit jaar teleurgesteld.

We hadden 4 kamers geboekt. 1 kamers was in het kasteel zelf, een heel mooie ruime kamer, met een mooi uitzicht. Maar blijkbaar was er, ondanks dat we ruim een half jaar op voorhand geboekt hadden, niet genoeg plaats in het kasteel. 3 kamers werden ons toegewezen in het bijgebouw. Van deze 3 kamers was 1 beneden peil. Een heel kleine kamer waar amper een tweepersoonsbed in kon. De kamer was donker en had enkel een klein raam met geen uitzicht, want je keek tegen een stenen muur aan die op 50 cm van je raam stond. Ik had het gevoel dat we gedumpt geweest zijn in deze kamer, want de kamers waren niet annuleerbaar en toch al betaald. Daarbij hebben we voor alle kamers dezelfde prijs betaald en vind ik dat we voor deze kamer veel te veel hebben moeten betalen. Het ontbijt was lekker, maar er was te weinig personeel om aan te vullen waardoor er soms geen beleg was. En brood was er amper. Vind het zeer jammer dat bij het aankaarten van de kamer en het ontbijt bij de receptie er niks voor ons kon gedaan worden en enkel de schouders werden opgehaald. Een kleine compensatie voor een mindere kamer was op zijn plaats geweest.

Het Kerstdiner was heel goed. Verzorgd, veel keuze, heel lekker, goed gebruik van streekprodukten en genoeg voor iedereen.

Heerlijk genoten

Helaas hebben wij drie dag lang geen WiFi bereik gehad vanwege een storing. Omdat het kerstavond was kon men weinig eraan doen! De koffie is helaas ook niet te zuipen

Ontbijt was goed, maar eentonig Verder hebben we een heerlijk weekend gehad en zijn goed tot rust gekomen!

Zeer rust gevend, nog een bezoek waard, prachtige wandeling in het kasteelpark/ bos

Niks eigenlijk

Ontbijt verzorgd, eenvoudig. Gezellige bar ruimtes.. Standaardkamer: misschien een kleine frigo enplus? Wc en douche sober maar alles aanwezig!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Het self service diner was zeer goed en uitgebreid.

Zeer kleine kamer. Geen lekkere stoelen op de kamer. Echt alleen een bed. Kamer in bijgebouw, na diner door de koude naar slaapkamer. De plaatjes van het kasteel geven grote verwachtingen, werkelijkheid valt dan tegen. De vele zeer ruime salons zouden wel veel mooier ingericht kunnen worden. En al die nep-open haarden. In zo'n bosrijke omgeving, en dan heel klein gashaardjes in heel grote schoortenen.

Het self service diner was zeer goed en uitgebreid.

Een heerlijk kasteelweekend achter de rug waar de fantasie met je aan de haal gaat...

Er was geen spek verkrijgbaar bij het ontbijt - wel eieren (zelfbediening: koken,bakken op bakplaat)

De sfeer van een echt kasteel van weleer met vele trapjes en gangetjes ( er is ook een lift!). Zeer gezellige vertrekken met open gashaard rond de bar. Heerlijk vers brood bij het ontbijtbuffet dat je zelf moet afsnijden... Vriendelijk personeel.

Mooie locatie maar hotel en service beneden peil. Niet voor herhaling vatbaar.

Kamer in bijgebouw was absoluut beneden peil, uitzicht door klein raampje op de brandtrap. Gewekt worden door de bovenburen wanneer deze naar de wc gaan en gaan douchen. Niet romantisch. Vloerbedekking in de kamer, niet hygiënisch. Tijdens ontbijt zelf je ei koken of bakken. Beetje meer service verwacht ik wel bij zo'n locatie.

De locatie is prachtig, mooi chateau in heerlijke omgeving. Lekker gegeten in restaurant. Prima geslapen in goed bed.

En familiehotel met alle mogelijkheden.

Door een handicap kreeg ik een kamer die naast de lift lag, waarmee rechtstreekse verbinding met restaurant en lobby mogelijk waren. Het diner, zowel als het ontbijt zijn in buffet vorm, met grote keuze en verzorgde presentatie. Een aanrader, prijs/kwaliteit dik in orde.

Héérlijk tot rust komen.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Tapijt in restaurant vond ik een minpuntje.

De omgeving was zalig, rust..... De sfeer in het hotel was gemoedelijk en gezellig. Heerlijk buffet en ontbijt, mooie ruime kamers ook.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Place to be voor een weekendje in de natuur.

Mooie omgeving, zalig bed, lekker ontbijt en 's avonds een goed buffet. Heel fijn terras waar 's avonds een vuurtje brandt. Het uitzicht is ook knap. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We komen in de winter eens terug!

Prachtig hotel op een prachtige locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

te weinig personeel. Personeel werd tegelijkertijd ingeschakeld voor receptie, bar, restaurant. ook bij het ontbijt zelf fruitsap maken, eitjes bakken op de plaat. ondanks dit, was personeel wel heel vriendelijk.

Prachtige propere superieur kamers met mooi uitzicht en balkon.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

super, nog veel mooier dan via booking.com voorgesteld!

alles was ok, behalve op maandagmorgen was er te weinig brood voorzien waardoor er toch wel een te lange wachttijd was. dit kan het niveau van het zeer mooie hotel echter niet negatief beïnvloeden.

Hilarische momenten, mooie ambiance, personeel moet op cursus....

Ontbijt was zelfverzorgend, zelf water koken, ei bakken, sinaasappels persen ( niet electrisch ) koffiemachine zonder bonen, het duurde tijden voor we aan het eten waren....

Kamer was goed. Mooie ambiance.

Genieten van een prachtige accomodatie in unieke omgeving.

Onjuiste informative mbt restaurants in de buurt. Onvoldoened personeel om ontbijt op te dienen en opruimen. Kamer was niet 100 opgeruimd. Zelf sbog stoffige kinder-kous gevonden... Onvoldoened geluid-siolatie in kamers.

Prachtig domein. Enige plekjes. Verzogde accomodatie. Vriendelijk onthaal Ruim ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Triest, gezien de reden dat ik daar speciaal voor geboekt heb.

Donkere kamer in een bijgebouw ipv het Chateau. Het uitzicht was niet het mooie landschap maar op twee meter afstand een blinde muur. Geen lunch mogelijkheden slechts op twee dagen een diner buffet. Dus voor het diner naar de plaats Namen.

Prachtige locatie waar het Chateau ligt.

Prima plaats om een paar dagen door te brengen. Mooie omgeving en genoeg te doen.

Kamer is te klein. Amper plek om koffers open te te maken. Diner viel erg tegen. kwaliteit en ook prijs / kwaliteit. Ik heb dat netjes aan drie mensen verteld (die zelf om mijn mening vroegen) en iedereen kwam met een verdediging en niemand bood excuses aan.

Ontbijt erg goed. Heel mooi uitzicht vanuit restaurant. Mooie tuin rondom het kasteel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fraaie zit gelegenheden begane grond .

Relax in luxe en in de natuur.

Restaurant een beetje kil ingericht, niet in verhouding let de rest van het kasteel.

Het domein, de inrichting van het kasteel, het diner was uitstekend, en de spelletjes in de ontspanningsruimten.

Zeer aangenaam en ontspannen verblijf in mooi kader

Niet alles met lift bereikbaar Openingsuren restaurant vrij laat, zeker met kleine kinderen Op kamer geen voorziening voor bijv koffie/thee

De mooie locatie (bossen) en het mooi, onderhouden kasteel

Sprookjesachtig verblijf op een toplocatie
    • Superior Tweepersoonskamer met uitzicht

Superior kamer was buitengewoon mooi en ruim, met prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het kasteel staat in een mooi onderhouden park waar je mooie wandelingen kunt maken Mooiste 3 sterren hotel waar we ooit zijn geweest!

Ruime familie kamer

Parking ver van het hotel WiFi werkte aan 1 kant van de kamer Ontbijt erg beperkt moet zelf je ei bakken of koken erg primitief Slecht beeld tv

Ruime familie kamer

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Meer vragen als antwoorden gevonden.

De kamer was erg klein en een gevraagde upgrade was niet beschikbaar. De entourage van het restaurant was teleurstellend.

De omgeving en het karakter van het landgoed

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooi van buiten, maar van binnen minder en best prijzig.

De binnenkant en annex was niet overal even fraai en de kamer vrij klein. Bediening in de bar/lobby langzaam. Best een stevige prijs voor wat je krijgt.

Het gebouw ziet er van buiten erg mooi uit en is mooi gelegen. Handig dat er tot laat kon worden ingecheckt.

Mooie inrichting, vriendelijk personeel, te kleine kamer.

De kamer was te klein, als er een deur open stond kon je de douche niet in, geen kapstok voor jas en sjaal, weinig bewegingsruimte.

Het ontbijt was goed, veel vers eten aanwezig!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooir locatie maar accomodatie is basic. Niet zo geschikt voor business trips.

De kamer bevat tapijt en dat laat een onaangename geur na - basic zaken zijn voorhanden maar een kopje thee of koffie kan je niet maken, jammer. Ook geen flesje water of zo ter beschikking. Barpersoneel is zelden aanwezig en ook check in-en out is traag. Ondanks het feit dat ze op voorhand veel zaken vragen om de service te verbeteren, wordt daar geen rekening mee gehouden - erg jammer.

Super locatie als je met de auto kan gaan. Heel rustig gelegen. Het interieur van het kasteel is erg mooi en vanop het terras van de bar heb je een heerlijk uitzicht. Kamer was ok, zonder meer. Heerlijk ontbijt.

Prima overnachting, slechte service bij het diner

Ik geef een slechte beoordeling, wij kwamen namelijk om 21:00 aan en konden toen niet meer dineren bij het restaurant. Hier hadden we wel op gerekend, dus dit was een domper. Ik zou verwachten van een dergelijke locatie dat er dan toch wel iets geregeld kan worden, maar het personeel deed erg moeilijk.

De accommodatie is een prachtig kasteel en de kamers zijn prima.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Viel erg tegen,

Kleine stinkende kamer Tv superr slecht Slecht gehumeurd personeel en onprofessioneel Restaurant bar slecht kan echt niet, superr onder niveau van onze verwachtingen

Een interessante belevenis, waar we zonder de aanbeveling van Booking.com, nooit aan gedacht hadden.

Feitelijk niets. Wel hebben we opgemerkt dat een bedlampje gevaarlijk was. Ook bleek onze kamer "gebruikt" te zijn, er stond nog een kinderledikantje op de kamer toen wij kwamen . Dit is na onze opmerking direct verwijderd.

Ligging, ruimte, sfeer. Het ontbijt was uitstekend.