Beoordelingen over Le Chateau de Namur 4-sterren

Avenue de l'Ermitage, 1, 5000 Namen, België

#2 van de 10 hotels in Namen

De rust, mooie kamers en een prachtige locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant werd volledig bemand door leerlingen. Een supervisor die hier en daar wat begeleiding en sturing gaf heb ik niet kunnen ontdekken. Hierdoor kwam de bediening hier en daar wat stuntelig en onprofessioneel over. Dat vonden we wat jammer. Het niveau van de keuken was verder uitstekend.

De rust, mooie kamers en een prachtige locatie. Voldoende parkeerplaatsen. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fantastisch hotel met super bedden
    • Suite met Kingsize Bed en Zithoek

Wifi op de kamer en met name de slaapkamer werkt slecht. Ontbijt is zeer matig. Je zou veel meer verwachten bij zo'n hotel. Brood en vleeswaren werden niet aangevuld. De koffie is niet echt lekker en na drie keer vragen voor een hard gekookt ei was die nog zacht.

Prachtig oud chateau boven op een heuvel. kamers waren ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Bedden waren uitstekend. Wij waren er doordeweeks. hotel wordt dan voornamelijk voor conferenties gebruikt. Er is een bar maar die was helaas erg stil. Eten in restaurant 's avonds niet mogelijk zonder reservering

• Beoordeeld op: 1 september 2018

. 1 leuke nacht in een sprookjes kamer
    • Club Tweepersoonskamer

Airco en champagnekoelschrijn maken storend zoemgeluid : wij schakelden ze uit. Hotel lag wat te ver van stadscentrum , steeds auto nodig die je in Namen moeilijk kwijtraakt

Prachtige badkamer en heel vernuftige verlichting met allerlei sfeereffecten Kwaliteitsvol verzorgd gevarieerd ontbijt

Na het moeilijk vinden van het Chateau werden we heel...

wegaanwijzing

Na het moeilijk vinden van het Chateau werden we heel vriendelijk ontvangen en konden ondanks het late uur nog genieten van een heel heerlijk avondmaal bediend door vriendelijke jongens. De kamer was echt de moeite met een goed ben. Ontbijt prima. Park rond het chateau prima

Gewoon Geweldig!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we met 36°na een wandeling terug kwamen en er geen water was voor het douchen, Máár erger is dat we geen water aangeboden kregen om te drinken .

De kamer, de locatie, het diner!! Super , beide avonden heerlijk!! Bediening erg leuk om al die jonge mensen hun best te zien doen. We komen graag een keer terug.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer dat je na 10 uur niets meer op terras kan drinken want die dag was het heel warm geweest bar binnen is dan wel tot 12 uur open maar te warm binnen zeer

ontbijt was heerlijk en personeel heel vriendelijk

Romantisch, comfortabel met een goed restaurant
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals gewoonlijk, alles perfect verlopen. Een zeer goede keuken tegen betaalbare prijs. Grote verbetering vanwege de vernieuwde kamers, zeer gezellig en airco. Zeer vriendelijk personeel en leerlingen die goed hun best doen om u een fantastische avond te bezorgen.

Prachtig gelegen hoog boven Namen, direct achter de Citadel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was nogal donker. Een auto is eigenlijk noodzakelijk. (Parkeren voor de deur)

Prachtig terras, waar we met mooi weer van het uitzicht en een heerlijk ontbijt genoten. Professionele en vriendelijke bediening, niet te formeel. Kamer schoon en van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Markant gebouw.

Het was een fijne en door de ligging sportieve vakantie
    • Club Tweepersoonskamer

Dat er nergens op de website vermeld staat dat het hotel moeilijk te bereiken is zonder auto, wij waren met de trein en gelukkig nog in staat om er te voet te geraken.

Het restaurant

Aangenaam hotel op mooie locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was op de dag van ons verblijf net een rock festival naast het hotel, dit mocht wel vermeld worden bij de boeking want ik kan me inbeelden dat velen het niet appreciëren om tot middernacht mee te moeten genieten (?!) van de muziek...

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Beste accommodatie van Namen ,afgelegen in een rustig...
    • Suite met Kingsize Bed en Zithoek

Ik vond dat de bediening aan het ontbijt door de leerlingen van de hotelschool een beetje onervaren nonchalant en niet geordend .voor de rest was alles ok

Beste accommodatie van Namen ,afgelegen in een rustig natuurlijk kader ( park) op de heuvel naast de stad ( wagen is zeker een must om naar het hotel en de stad te gaan) ..restaurant is een aanrader. Kom er zeker terug .

Het ontbijt was zeker heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze voorgestelde kamer had problemen met de airco. Dat werd wel dadelijk opgelost door de manager. We kregen een andere kamer. De ganse nacht was er hinder met het koelsysteem om de champagne koud te houden.

Het ontbijt was zeker heerlijk.

Rustieke omgeving
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt: Personeel begint reeds aan opstelling voor lunch terwijl je zit te ontbijten, waardoor je een ontzettend opgejaagd gevoel krijgt

Rustieke omgeving Mooi gebouw Goed restaurant

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

een culinaire aanrader,met sijlvol en uiterst gedienstig personeel : klasse

perfect

schitterende ligging met prachtig ver gezicht,vrije parking onmiddellijk voor het hotel, vriendelijk en stijlvol personeel, uitstekend restaurant met eerlijke prijzen, ruime kamer met koffie en thee faciliteiten, minibar, tv internet, peer ruine badkamer bad douche en dubbele lavabo kortom bij een volgend verblijf in de regio boeken we hier zeker opnieuw

Aangenaam hotel, stevig genoten van Namen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn kamergenoot vondt het niet zo aangenaam dat de koeling van de champagne bleef draaien, maar waarschijnlijk kan je die uitschakelen. Niet zoveel opbergmogelijkheden in de kamer. Geen ervaring met mini-bar, maar wij vonden de prijzen redelijk duur, zakje chips €3,50. Enkel op het laatste wat verschoten: Betaling bestaande uit: Hotel + toeristenbelasting + ontbijt. Wij hadden het Hotel al op voorhand betaald, de rest niet, maar moesten nog alles betalen. Toen verdedigden wij ons en de receptionist verontschuldigde zich dan, dat hij het geld van booking.com nog niet gekregen had, toen kreeg hij het onmiddellijk. Gelukkig voor ons! Ontbijt + toeristenbelastingen betaald nog erbij en het was afgerond en opgelost.

Wij hebben geen probleem gehad om parking te vinden aan het hotel. Heel handig is dat er aan de trappen een brug is dat je kan oplopen en je bagage gewoon laat meelopen op zijn wieltjes (niet opheffen). Aan de receptie kregen wij onze sleutel, wat heel leuk is, de sleutel is een champagnekurk. Kamers prima in orde en zeer netjes. Ook zeer modern. Zoals het schilderij die een televisie scherm is. De champagne aan de muur in een soort van schilderij die dan ook nog gekoeld is. Bedden waren aangenaam en dekens. Tv, bureau, bar aanwezig. Badkamer netjes en mooi onderhouden. Speciaal: Warmte in de badkamer komt uit de spiegel! Soort van domotica voor de lichten, heel leuk. Je hoeft niets te doen enkel maar op de touchpad duwen. Zeer mooie ligging van het hotel. Heel hoog. Dicht bij casino. Rustig gelegen. Ontbijt was zeer lekker! Lekker vers!

Locatie top, aan citadelle.
    • Club Tweepersoonskamer

De onprofessionele reactie van de man aan de balie nadat we gemeld hadden dat het spijtig was dat we ons niet konden wassen 's morgens wegens geen warm water. Zo een reactie die je steevast doet beslissen van: "hier kom ik nooit meer terug !!!".

Locatie top, aan citadelle. Eten top, de bediening ... ze doen hun best, tenslotte stagairs in opleiding. (denk ik) Kamers proper en ruim.

Romantisch
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wegens een allergie hadden wij een kamer zonder vasttapijt gevraagd. Blijkbaar zijn alle kamers met (redelijk dikke) vasttapijt. Om 9u20 werden de pistolets niet meer aangevuld, spijtig voor de langslapers

Mooi kader, mooie kamer, ik vond het behangpapier zeer geschikt, ook de stoel in de kamer (spijtig dat er maar 1 stoel stond in een 2persoonskamer)

Voor herhaling vatbaar.
    • Club Tweepersoonskamer

We hadden speciaal een kamer gevraagd met uitzicht op Namur en de rivier. In plaats daarvan kregen we een kamer die enkel uitzicht bood op de parking en onze eigen wagen.

De locatie, vlakbij de Citadel van Namur. De omgeving rond de chateau is heel mooi!

Koninklijker vanbuiten dan van binnen
    • Club Tweepersoonskamer

Het avondeten viel tegen. We eten vegetarisch, en hadden nauwelijks keuze. De groenteschotel die we bestelden was eerder 'garnituur'. Mooi en lekker, maar te weinig. We gingen met honger van tafel.

De kamer was heel comfortabel en warm, het hotel ook, maar door de gebruikte kleuren (hoofdzakelijk beige tinten) oogt het nogal somber. Het is vanbuiten mooier dan vanbinnen.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Genieten van de kerstperiode met het gezin in een prachtig kader!

Netheid van de vernieuwde kamers, ontvangst, zeer mooi kader (zowel binnen als buiten). Het personeel is er zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant is van een zeer hoog niveau!

De locatie is super, zelfs bij grijs weer prachtig uitzicht.
    • Club Tweepersoonskamer

De badkamer kan een opknap beurt gebruiken, douche met harde straal en kraan die bleef lekken. De minibar en toebehoren (chips...) waren niet volledig, ook niet na het te melden. Tijdens het ontbijt en diner is het niet zo aangenaam om de lichaamsgeur van een medewerker op te merken.

De locatie is super, zelfs bij grijs weer prachtig uitzicht. Dichtbij het centrum en andere bezienswaardigheden. Het diner (menu) was heel lekker in een sfeervolle omgeving met vlotte bediening. De studenten waren in t algemeen vriendelijk en het was fijn om door hen bediend te worden. Comfortabel bed en sfeervol door keuze mogelijkheid van het licht.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

zeer goed

Hebben op zondagavond een heerlijke menu gegeten bij jullie,maar snachts zijn er vier personen van de zes onwel geworden.Dit kan geen toeval geweest zijn.Bij het ontbijt hebben die personen het dan moeten houden bij water.Wou het gewoon eens laten weten .Anders was alles zeker prima in orde.

rustig gelegen en aangename warme kamer

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ik kom zeker terug!
    • Club Tweepersoonskamer

Wat een fantastische locatie. Ik had een pas gerenoveerde kamer, die schoon, ruim genoeg en van alle gemakken voorzien was. Het uitzicht boven op de heuvel is betoverend. De combinatie van studenten en ervaren personeel zorgt voor een ontspannen sfeer en een hoog serviceniveau.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Romantisch
    • Club Tweepersoonskamer

Geen zeep aan de douche, melk die naast het muesli aan het ontbijt was was niet meer goed. Ontbijt iets te armoedig voor 15 euro

Rustig, in het groen, prima bed, aardig personeel, romantisch, fitness ruimte

Subliem
    • Suite met Kingsize Bed en Zithoek

Dat de bar s'avonds eigenlijk niet open was maar we hebben toch onze aperitief gekregen

De luxe kamer was toppie , het diner subliem en de bediening uitmuntend

Het was een prachtige omgeving zo vlak bij Namen, het...
    • Club Tweepersoonskamer

De kamer was voor 4 sterren verouderd en de matras ook denk ik, want ik heb 2 nachten bijna niet geslapen. Het was een last minute, misschien was het daardoor dat wij niet de beste kamer hadden.

Het was een prachtige omgeving zo vlak bij Namen, het restaurant was echt uitstekend. Ook de service en het personeel was heel vriendelijk.

Spijt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Execroom was bagger. 2 kleine raampjes. 100 euro minder zou beter bij kamerprijs passen. Voegen waren ranzig.

Buutenkant van pand is ok. Binnen is gedateerd.

Goed!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was enkel Franstalig, op zich voor mij geen probleem...maar meertaligheid...is voor andere toeristen misschien wel comfortabeler

Alles naar wens

Genoten van de rust en lekker eten!
    • Club Tweepersoonskamer

kamer beetje verouderd en vast tapijt aanwezig, maar er waren reeds werken aan de gang om de kamer te renoveren.

ontvangst was zeer vriendelijk! De personen aan de receptie en restaurant deden moeite om nederlands te spreken. We kregen veel uitleg en documentatie over de omgeving, Lekker gegeten in restaurant: 40 euro voor 4 gangen diner. Grote kamer, konden de vensters open zetten en zo genieten van een stille nacht met frisse lucht! Zalig! Grote badkamer,

Prijs kwaliteit beetje scheef.
    • Club Tweepersoonskamer

Slechte wifi, nauwelijks bereik op de kamer. Te duur ontbijt voor wat je kreeg. Ongeinteresseerd personeel bij uitchecken (incheckpersoneel was beter).

De ruime kamer, mooi pand.

geweldig. zeker voor herhaling vatbaar.
    • Club Tweepersoonskamer

De matras was beetje doorgelegen. Jammer. Was enige minpuntje.

De ligging. Ideaal voor fietstochten. We kregen onverwacht een supergrote kamer. Fantastisch. Prachtige kruidentuin. Mooi gebouw en idem uitzicht. Vriendelijk personeel.

Een echt vakantiegevoel in één nacht
    • Club Tweepersoonskamer

De loopafstand naar het stadscentrum was langer dan we hadden gedacht... En een flinke klim! Maar wel mooi, zo door het groen.

Een mooi kasteeltje op een prachtige locatie. Boven op een heuvel, midden in een park, direct boven de indrukwekkende citadel. Het ontbijt was prima (zij het een tikje duur), de badkamer ook. Onze overnachting was geheel naar wens.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een echte aanrader als men van een mooie omgeving en lekker eten houdt.
    • Club Tweepersoonskamer

Ik zou het niet weten; alles was naar wens.

Prachtig kasteel, mooie kamer, charmant en vriendelijk personeel, een speciale pluim voor de vakkennis van het horecapersoneel, zorgvuldig onderhouden kruiden-, bloemen- en plantentuin(en), rustgevende vijver.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Stijlvol hotel in een prachtige, rustige omgeving!

Wij logeerden in een gerenoveerde halve kamer. Midden door het kozijn was een scheidingsmuur geplaatst zodat we zeer weinig uitzicht hadden en weinig licht. Onze zoon met vriendin kwamen op een veel kleinere, niet gerenoveerde kamer terecht. Aankleding van de kamer was aan vervanging toe. Sjofele bekleding stoelen etc. Beide kamers zelfde prijs?!

Het vriendelijke, deskundige personeel en de prachtige omgeving. Geweldig restaurant!

Nice place for a short stay
    • Club Tweepersoonskamer

Wij kwamen aan om 16h en hadden graag iets kleins gegeten maar dat was niet mogelijk en dat voel een beetje tegen. Het hotel is ook wat verouderd zeker de tapijten zijn dringend aan vervanging toe. Het warme water in bad loopt zeer traag waardoor je bijna 1h moet wachten om erin te kunnen kruipen.

Prachtige omgeving, vriendelijk personeel, alles is aanwezig voor een leuk verblijf

De locatie was bijzonder.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedienend personeel in het restaurant. Sommigen waren jong en onervaren en ze spraken alleen frans. Geen Engels of Nederlands.

De locatie was bijzonder. Het pand zelf maar ook de ligging boven op de berg met uitzicht op de stad.

Mooi aan de buitenkant maar binnen viel het hotel erg tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren gedateerd.Slechte matrassen.Ontbijt viel erg tegen.Veel vlees en alleen franse kaas. Gebakken eieren waren goed maar ik had gevraagd alleen met tomaat kreeg er spek en kaas doorheen.Bediening een rommeltje.Bij aankomst weinig info.

Uitzicht en locatie is mooi. Avondeten is heel goed. Menu is qua prijs goed. A la carte is prijzig.Aperatief €10 pp aan de dure kant.Je krijgt een klein glaasje. Maar wel is alles heel lekker van smaak

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Schitterend kasteel met een mooi uitzicht en een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Club Tweepersoonskamer

Mooie kasteel gelegen op heuvel met schitterend uitzicht. Vriendelijk personeel. Super maar wel redelijk duur restaurant. Mooie kamers. Hotel goede prijs kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

verblijf prima, mooie locatie, maar helaas een onbeschofte receptioniste
    • Club Tweepersoonskamer

Bij het uitchecken vervelende discussie gehad met de receptioniste. Het verblijf was vooraf betaald, hiervan had ik ook een bevestiging van booking.com en i-deal bij mij. Toch bleef de receptioniste beweren dat we nog moesten betalen, zonder na te gaan of de betaling inderdaad ontvangen was. Als ik al betaald had moest ik dit maar bewijzen met een bankafschrift. Nadat ik betaling natuurlijk bleef weigeren, werd er pas verder gezocht en kwam ze uiteindelijk tot de conclusie dat er inderdaad al betaald was. Er kon net een heel mager sorry vanaf...

Ligging , gebouw , bar
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed niet goed van kwaliteit. Eén iemand van de studenten was echt te opdringerig en té vriendelijk , kwam een Beetje storend over

Ligging , gebouw , bar Studenten doen echt goed hun best

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

voor herhaling vatbaar.
    • Club Tweepersoonskamer

Over gans het verblijf geen opmerkingen

Zeer lekker restaurant en aangezien dit een verjaardag weekend was was de attentie vanwege het personeel een zeer aangename verassing. Ontbijt was uitgebreid en verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prachtige ligging, goede bedden, rustig, prima gegeten in...
    • Suite met Kingsize Bed en Zithoek

Het is wel raar dat jongeren, die iets in de horeca willen gaan doen over het algemeen geen engels en nederlands kunnen. (op 1 uitzondering na, die het engels wel prima beheerste)., wel leuk dat het restaurant samenwerkt met de opleiding

Prachtige ligging, goede bedden, rustig, prima gegeten in restaurant

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Mooie lokatie, goede keuken, goed personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet zo schoon, er lag stof langs de plinten en tussen de meubelen. Slecht stofzuig werk.

Uitermate goede keuken, ontzettend vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een aangenaam hotel en lekker eten.
    • Club Tweepersoonskamer

Een sauna zou nog leuk geweest zijn ;) Wij waren met de trein in Namen en zijn te voet over de citadel naar het hotel gegaan. 'S avonds zijn we dan wel in het hotel gebleven, te voet in het donker naar de stad leek ons niet echt haalbaar.

Een aangenaam hotel en lekker eten. Er werken veel studenten van de hotelschool maar wij vonden dat nog wel iets hebben =)

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Zeer karaktervol hotel
    • Club Tweepersoonskamer

Het is toch een eindje van het centrum af waardoor we wel wat geld kwijt waren aan een taxi.

Het is een prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel, Smakelijk ontbijt en de kamer was in orde met een mooi groot en comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Prachtige locatie!
    • Club Tweepersoonskamer

Restaurant diner kaart beetje summier en vrij prijzig, maar lekker en catering overdag grandioos.

Prachtige ligging, heel vriendelijk personeel. Bed was laag, maar sliep heerlijk

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

• Club Tweepersoonskamer

Super lekker restaurant! Heel erg gezellig. Het personeel doet heel hard hun best om nederlands te praten. het jonge team doet het super goed! Proficiat!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Willen maar niet kunnen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht aangeduid om er te geraken. Het meerendeel van het Personeel piepjong en verlegen, lief dat zeker wel. Slechts enkele onder hen hebben ervaring. Niet gezellig Ik wou een bad nemen, na 30 minuten was hij slechts half vol, het water was lauw.

Het eten is er lekker maar had liever gewoon iets kleins gegeten.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Hotel zeer geschikt als verblijf voor een meerdaagse kennismaking met Namen.
    • Club Tweepersoonskamer

Hier en daar een hoekje en kantje dat sleet verraadt. Zoals in zoveel hotels hapert er altijd wel wat aan de TV. Blijkbaar wordt dit niet regelmatig nagekeken.

Het restaurant biedt gastronomie van uitstekend niveau. Unieke ligging.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Een ideale verblijfplaats om naar de citadelstad Namen te wandelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De menukaart is eerder afgestemd op een kort verblijf van 3 nachten.

De prachtige locatie op de citadel - de gerechten op hoog niveau , de vriendelijke bediening erbij en het lekker ontbijtbuffet met omeletbereiding ter plaatse. De ruime parking vlak voor hotel.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

onthaasten in stijl
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

onthaal bij aankomst kon vriendelijker en/of hulpvaardiger. Receptie in de ochtend was daarentegen excellent en zeer vriendelijk.

de grootte van de kamer & de luxe ervan, groot bad, de rust, het lekker eten in het restaurant, ...

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Heel aangenaam verblijf in een schitterend decor .
    • Club Tweepersoonskamer

Geen minder punt gevonden .

Menu 's avonds en ontbijt waren heel lekker , correcte prijs . Zeer correct personeel en alles was heel net . Het hotel en zijn ligging vormen samen een zeldzame parel .

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Mooi hotel op super locatie
    • Club Tweepersoonskamer

Je zit in België maar bijna niemand spreekt Nederlands in het hotel en wat er in de brochures van het hotel in het Nederlands staat is zeer slecht Nederlands. Maakt slechte indruk voor 4 sterren hoitel, terwijl het kleine moeite is om dat goed te doen.

locatie prachtig, wifi uitstekend. Ontbijt was goed maar wel prijzig, kamer prima

Superleuke kamers - keurig verzorgd - geeft een speciaal...
    • Club Tweepersoonskamer

Superleuke kamers - keurig verzorgd - geeft een speciaal gevoel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Relaxed en verzorgd!!

Ontbijt was heerlijk. Kamers heel luxe en verzorgd. Fantastische locatie

Grote kamers
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen condiments op badkamer, geen washandjes

Grote kamers

Lekker eten, super service van het personeel .

Ik zou het niet weten

Lekker eten, super service van het personeel ... prachtige ligging , mooie kamers ... gewoon ALLES TOP

spijtig van de koffie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

spijtig van de koffie nespressoapperaatop de kamer maar geen originele nrspressocapsules ontbijt goed maar beperkt

Idyllisch
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer met alle comfort. Plaats zeer rustig in de natuur. Lekker gegeten in het restaurant.

1e nacht huwelijksreis
    • Club Tweepersoonskamer

Prachtige locatie met mooi uitzicht. Mooi gerenoveerd kasteel.

Super mooie locatie, prachtige kamers en zeer professioneel...

Niets, alles was top!

Super mooie locatie, prachtige kamers en zeer professioneel personeel.

bediening bar, moest telkens zelf iemand roepen om bediend...
    • Club Tweepersoonskamer

bediening bar, moest telkens zelf iemand roepen om bediend te worden en te betalen

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Mooie locatie
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht ontbijt. Kamers zijn mooi maar beneden de ontbijt ruimte en de lobby hebben renovatie nodig. Beetje verlopen conferentie oord

Mooie locatie

Personeel

Badkamer en geen kapstok

Personeel

Prachtige locatie met uiterst vriendelijke bediening
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets meer kazen en beleg bij ontbijt

Locatie en personeel

bijna top
    • Club Tweepersoonskamer

kamer lag naast dienstlift ==> lawaai

inrichting

Alles was ok

Alles was ok

Zeer aangenaam verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer ruime kamer. Comfortabel bed. Goed ontbijt en avondeten.

Mits wat bijsturingen komen we misschien tegug

Designvetlichting werkt maar half Personeel te afstandelijk Stagiairs zijn ok

Ruime kamer Design inrichting Lekkere keuken

verwarming in badkamer werkte niet

verwarming in badkamer werkte niet

aangenaam verblijf

wifiverbinding was heel slecht

kamers zijn volledig vernieuwd. prachtige kamers en goed uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Badkamer en ontbijt

Badkamer en ontbijt

Gastronomisch verblijf en we kregen waar voor ons geld.
    • Club Tweepersoonskamer

Prima gerenoveerde kamers. Bediening , restaurant en keuken uitstekend. De perfectie nabij. Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Inrichting kamers

Pistolees

Ontspannend
    • Club Tweepersoonskamer

De optie om een tweede hoofdkussen te kunnen gebruiken.

De inrichting van de kamers. Met heel veel smaak gerenoveerd.