Beoordelingen over Citadines Sainte Catherine Brussels Aparthotel 3-sterren

51, quai au Bois à Brûler, 1000 Brussel, België

#43 van de 232 vakantiewoningen in Brussel

Mooie plek, maar te hete kamers en grind...
    • Appartement

Eerder naar huis gegaan ivm te hete kamer. Geen airco, klein tafelventilatortje was alles, en dat was veel te weinig. Geen enkele mogelijkheid tot doorluchten. Ja er was een hittegolf. Maar dan nog. Voor ruim 150,- per nacht verwacht je toch echt wel iets meer tegenwoordig. Op zich leuk bedacht dat er picnictafels beschikbaar zijn voor gasten buiten, maar die staan in een binnenplaats in het grind. Geluid weerkaatst en wordt versterkt van mensen die door het grind lopen en zitten te praten/bellen aan die tafels. Begin met het weghalen van het grind en plaats minimaal bordjes om te vragen om stilte na bv 10 uur. Of haal de tafels weg... dat scheelt een hoop nachtrust.

Goeie uitvalsbasis, betaalbare parkeergarage onder het hotel.

Heel leuke locatie, vrij druk, dus wel wat lawaai 's...
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen airco, het ratelende tafelventilatortje ter vervanging.

Heel leuke locatie, vrij druk, dus wel wat lawaai 's nachts. Op zich geen probleem als je 's nachts de ramen kunt sluiten. Vermits er geen airco was, bleek dit onmogelijk en het goedkope; ratelende tafelventilatortje bracht hier geen oplossing. Buiten het gebrek aan airco heel leuk hotel, vriendelijk personeel!

Heel fijn aparthotel in centrum Brussel. Rustig gelegen. Goede voorzieningen!
    • Appartement

Naast onze kamer, op het terras waar meer gasten aan picknicktafels kunnen zitten stond een overvolle vuilnisbak met wijnflessen ernaast. Na attenderen personeel werd het meteen opgeruimd.

Ruim appartement. Was met dochter en zij had tweepersoonsbed in slaapkamer en vader op slaapbank in woonkamer. Comfortabel. Keuken fijn en goed uitgerust. Apart toilet en prima badkamer. Zeer centraal gelegen in leuke buurt met veel eettentjes. Echt prima plek. Auto kan in parkeergarage onder complex.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

fijn apparthotel aan leuk plein met metro voor de deur
    • Studio (2 Volwassenen)

licht in badkamer is wat weinig, douche zit in het bad met vrij hoge instap

heel leuk gelegen apparthotel (aan plein met restaurantjes en terrasjes)met goede faciliteiten, metro voor de deur, prima ontbijt, 24-uurs receptie, kamer aan achterkant heel rustig

aangename locatie en prima ontbijt, jammer van de ventilatie....
    • Studio (2 Volwassenen)

Zie boven : het geruis(gebrul)van het ventilatiesysteem, de ganse dag door...zeer irriterend

ontbijt prima, evenals het bed. Het meest storend was de ventilatieruis. Non-stop de ganse dag door. Zééer irriterend.....

Prima verblijf, maar voor de prijs die je betaald net iets te veel tegenvallende zaken
    • Studio (2 Volwassenen)

Moesten zelf om schone handdoeken vragen, werd niet automatisch elke dag gekeken of het nodig was. Er zat een limiet op warm water. Na 1x wat langer douchen van de ene persoon had de ander daarna niet voldoende warm water meer om het bad te vullen. Ook moesten we bij aankomst in het hotel nog een zogenaamde "city tax" betalen welke niet was aangegeven op Bookings.com. Dit was dus een onaangename verrassing bij de check-in. Op de dag van het uitchecken klopte de schoonmakers al een uur te vroeg aan de deur waar we wakker van werden. Daarna werden we 15 min na check uit tijd opgejaagd door een telefoontje van de receptie dat we eruit moesten...

Het bed was comfortabel, kamer was mooi ruim en de buurt/omgeving was ideaal!

De locatie is ideaal aan Sint-Katelijne en Dansaert.
    • Studio (2 Volwassenen)

De locatie is ideaal aan Sint-Katelijne en Dansaert. Heel gezellige buurt. Het hotel heeft ook een eigen parking onder het hotel aan een democratische prijs (18 euro per dag).

prettig!
    • Studio (2 Volwassenen)

Jammer dat de kamer pas na een verblijf van 5 dagen wordt schoongemaakt. Je moet extra betalen voor schoonmaak en schone handdoeken.

fijne kamer goede kookgelegenheid alles was er

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

NOOIT MEER!!!!!
    • Appartement

De kamer viel ontzettend tegen. Wij hebben nog nooit zo een gehorige kamer gehad! De hele dag hoor je het geschuif van stoelen. Dit maakte best wat lawaai. Ook de buurman ging midden in de nacht harde muziek draaien, met als gevolg iedereen wakker.. Receptie gebeld, die gingen kijken en we kregen als antwoord dat hun het niet hoorden. Vervolgens nogmaals gebeld en daarna was het stil.. Maar dan ben je wel 1 uur verder.. Volgende dag ben ik met de manager gaan praten, maar er is niets veranderd daarna. Jammer dat ze niets hebben gedaan om ons verblijf toch nog wat aangenamer te maken. Tevens lagen er in de douche nog haren van de vorige bezoekers en lag er in de kast nog een shirt van iemand anders.

De ligging van het hotel is prima.

• Studio (2 Volwassenen)

Luchtafzuiging in badkamer is vies, koelkast stonk (lang niet gebruikt), kluis werkte niet naar behoren. Kamer 1113

Huisdiervriendelijk, locatie en comfort met een prima prijs

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Dat alles aanwezig was, je zelf kon koken etc.
    • Studio (2 Volwassenen)

We wilden een bad nemen en er was geen badstop aanwezig. Aan de balie konden ze er ons pas een geven de morgen nadien, maar dat was voor ons niet nuttig, want dan vertrokken we al. Het bad is toch wel een belangrijke faciliteit waarvoor we geboekt hebben. Gelukkig waren mensen op onze gang nog wakker en hebben we hun badstop kunnen lenen.

Dat alles aanwezig was, je zelf kon koken etc. Het gaf een beetje een gevoel van een huisje weg van huis.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

kamers en wc waren klein / heel klein.
    • Studio (2 Volwassenen)

kamers en wc waren klein / heel klein. Het 'appartement' had beter één grote kamer kunnen zijn. Inrichting en gangen waren ouderwets en versleten.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

ligging
    • Studio (2 Volwassenen)

matrars oud en te hard, (misschien wel gemaakt van oud paardenhaar) geen zeep, toiletpapier voldoende, geen toiletrol hanger, geen deur in toilet, douchewater te weinig.

ligging

centraal gelegen apathotel met ruime kamers en prima voorzieningen
    • Studio (2 Volwassenen)

Eigenlijk niets op aan te merken. Het zou wel leuk zijn om ook koffie en thee in de kamer te voorzien.

Aparthotel aan de "Vismet", gekend om zijn visrestaurants. In centrum van Brussel maar wel rustig (opgelet: in november/december is dit een deel van Winterpret). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik had een ruime studio aan de binnentuin. Nette kamer en badkamer. Handige keuken met oa microgolf en vaatwasser (tabletten en handvaatwasmiddel in kamer)

Mooie plaats maar onvoorziene bijkomende extra kosten
    • Studio (2 Volwassenen)

Er kwamen veel kosten bij die niet vermeldt staan bij Boocking.com. Bvb 2 nachten voor 2 huisdieren = + 40€ , parkeergelegenheid =+ 36€ en niet toegankelijk voor camionette totaal 76€ = 30 % duurder

Ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

prachtig studio ideaal met keukentje

ietsje prijzig

kamer was ideaal met keukentje erbij. je kan ook andere optie nemen, waar je dan nog meer ruimte hebt met zetelhoek ofzo. Heel goed gelegen, parking in de straat en omgeving alsook in hotel.

14 euro voor een ontbijt blijft erg aan de prijs dus dat heb...
    • Studio (2 Volwassenen)

Hotel ligt op mooie lokatie, enige nadeel is dat de rokers op de binnenplaats staan dus raam open is, tegenwoordig niet ongebruikelijk overigens, ook hier een dingetje door dat men geen klok kan kijken.

14 euro voor een ontbijt blijft erg aan de prijs dus dat heb ik niet gedaan.

De locatie was perfect.
    • Studio (2 Volwassenen)

Inchecken verliep erg onhandig. De automatische deuren gingen niet open, er was geen bel te vinden. Ik heb een kwartier staan wachten en op de deuren moeten kloppen voor iemand me binnen liet. Terwijl het vier uur 's middags was. Toen ik de kamer binnenkwam hing er een sterke lucht van bier, sigaretten en zweet. 's Avonds bleek mijn pasje niet te werken, en moest ik buiten wachten tot andere gasten de deur van het hotel konden openmaken. Uiteraard kreeg ik mijn eigen kamer ook niet open, dus moest ik weer terug naar de receptie om het pasje te laten fixen.

De locatie was perfect. Het uitzicht op het pleintje was erg mooi. De kamer is goed geoutilleerd, en erg prettig: niet te groot. De mensen waren beleefd.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima voor kort verblijf on oude centrum.
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamers zijn goed ingericht, maar aan kleine kant; meer geschikt voor 1 persoon. Kleine onvolkomenheden in service: kamer na eerste nacht niet verzorgd, geen beker op wastafel, bedompte geur op gang.

Fantastische locatie in oude centrum Brussel. Leuk ingerichte ontbijt en verblijfszaal.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede locatie, binnen een paar minuutjes liepen we het...
    • Studio (2 Volwassenen)

Doordat onze kamer aan de straatkant lag was het wel wat gehorig. Op zaterdagavond/nacht liepen er tot 4 uur nog luidruchtige mensen over straat.

Goede locatie, binnen een paar minuutjes liepen we het centrum in. Kamer was schoon en zag er gewoon prima uit.

Modern gezellig hotel op de perfecte locatie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het was warm in de kamer. Het bed lag niet fijn, er lag een te hard matras op. De douche was moeilijk op juiste temperatuur te krijgen. De kamer was heel gehorig, we werden 's ochtends vroeg gewekt door lawaai op de gang van de schoonmaakservice/ andere hotelgasten. Voor de schoonmaakservice moest je een flinke meerprijs betalen. Als je op de wc ging zitten leek het net of je erdoorheen zakte. Goedkope inrichting, maar mooie kamer met compleet uitgeruste keuken voor de prijs die we betaalden. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt (€14,-). Er was parkeergelegenheid, maar dit was erg duur. Tip: buiten de stad parkeren op P+R Roodebeek en 20 minuten reizen met de metro voor 2,10 per ticket.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, gelegen op de perfecte locatie. Tussen de drie gebouwen van het hotel was een mooie binnenplaats waar we in het zonnetje ons eigen ontbijt genuttigd hebben. In het hoofdgebouw was een leuk ingerichte huiskamer. Fijne ruime hotelkamer. We konden na het uitchecken zorgeloos onze bagage in een beveiligde bagageruimte kwijt.

Locatie perfect
    • Studio (2 Volwassenen)

Er lagen nog vieze sokken van de vorige gasten op onze hotelkamer. Receptioniste sprak geen Nederlands, erg apart aangezien Brussel 2-talig is.

De locatie in Brussel is perfect!

De locatie: dichtbij het centrum en toch rustig.
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen airco (overigens wel goeie ventilator). Door het lawaai aan de overkant van de straat (uitgaansplek) moesten we ons raam sluiten. Toen misten we de frisse lucht.

De locatie: dichtbij het centrum en toch rustig. Veel eet- en drinkgelegenheden in de omliggende straten.

Prima voor een nacht.
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer ziet er op de foto een stuk leuker uit! De badkamer ziet er wat gedateerd uit, en je ruikt een 'put'lucht wat niet erg fris is. Dit ruik je, zodra je de deur binnen stapt. Gelukkig zat er nog een deur tussen de ingang en de slaapkamer.

Helaas was het parkeren bij het hotel volgeboekt. Het hotelpersoneel kon mij vertellen dat er ook aan de straatkant geparkeerd kan worden en dat het op een zondag gratis parkeren is.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

prima lokatie, goede faciliteiten, vriendelijk en behulpzaam...
    • Studio (2 Volwassenen)

studio was beetje aan de kleine kant en soms gehorig, en af en toe kwam er sigarettenrook via de ventilatie naar binnen

prima lokatie, goede faciliteiten, vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima appartement op uitstekende locatie...midden in het centrum en toch rustig!
    • Studio (2 Volwassenen)

Aparte douche is handiger en minder gevaarlijk dan het in en uitstappen van het bad om te kunnen douchen. Jammer dat we moesten betalen voor het parkeren in uw garage!

De grootte van de kamer en badkamer was goed. Keuken goed uirgerust qua benodigheden.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Middelmatig impressie
    • Studio (2 Volwassenen)

Eerste kamer die we kregen rook naar sigarettenrook/huisdieren. Uiteindelijk een andere kamer gekregen. Deze was prima in orde, maar we zijn wel in bed gestoken door iets. Misschien afkomstig van een huisdier/bedwantsen? Prijsverhouding ontbijt wat hoog.

De service was uitstekend. We voelden ons snel geholpen bij problemen. De locatie lag aan de rand van het centrum.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Prima locatie om met gelegenheid eigen ontbijt samen te stellen in Brussel te zijn.
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamer had iets meer stofvrij kunnen zijn: advies is grondiger schoonmaak in hoeken kamers e.d.

Uitstekende locatie: vlakbij oude centrum Brussel en toch rustig; op loopafstand van Gare du Nord en Centraal. Goede omgeving om zelfvoorzienend te overnachten: twee supermarkten naast de deur. Prima kamers met goede kamers. Binnenzijde hotel zeer rustig. Lounge en ontbijtruimte plezierig.

Prima hotel in het centrum van Brussel
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt was nogal karig voor 14 euro. Het is voordeliger om bij eetgelegenheden in de buurt te ontbijten.

Goed gelegen hotel in het centrum van Brussel. Eigen kitchenette.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima locatie, goed bereikbaar per auto en toch op een paar...
    • Studio (2 Volwassenen)

De koelkast in de kitchenette was wat lawaaierig dus die hebben we voor de nacht maar uitgezet, we hadden 'm toch niet nodig.

Prima locatie, goed bereikbaar per auto en toch op een paar minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Top locatie, goeie medewerkers.
    • Studio (2 Volwassenen)

Onze douche werd niet warm, dit hadden we rond 5 uur 's middags aangegeven bij de receptie, die zouden het meteen maken. Toen wij in de avond terug kwamen in het hotel deed de douche het nog steeds niet, de receptiemedewerker kon ons geen andere kamer aanbieden of het meteen maken dus konden wij de gehele dag niet douchen. De volgende ochtend was er nog steeds geen kamer beschikbaar waar wij in konden doorschuiven maar mochten we wel in een andere kamer douchen (dit was een grotere kamer, waarschijnlijk de reden waarom we niet daar naartoe konden doorschuiven). Pas aan het eind van de middag konden wij naar een andere kamer. Voor dit ongemak werd ons 1 van de 2 ochtenden gratis ontbijt aangeboden. Dit was erg jammer, na een dag lang reizen of door de stad lopen wil je graag douchen, hadden graag iets meer begrip hiervoor gehad.

Erg vriendelijke medewerkers. Top locatie. Gezellige lobby. Prima ontbijt, niet heel uitgebreid maar al het nodige aanwezig (brood, eieren, croissants, beleg etc.)

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima voor een prima prijs
    • Studio (2 Volwassenen)

De badkamer is een beetje versleten en was niet geheel schoon. In de gangen rook het vaak naar eten.

Kamers zijn goed geisoleerd. Ligging is centraal maar toch goed per auto en ov bereikbaar. Lobby is modern en leuk ingericht, met gratis koffie en water. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima keuze!
    • Studio (2 Volwassenen)

De verbinding met het internet was heel slecht. Het ene moment redelijke verbinding daarna niets meer. In de avond geen verbinding. We konden gelukkig soms de wifi van een ander bedrijf gebruiken. Zo'n slechte wifi kan tegenwoordig eigenlijk niet meer.

De ligging van het hotel is ideaal. Korte afstand tot het centrum. In de Kersttijd ligt het naast de Kerstmarkt. Toch heb je hier geen last van. De lobby is gezellig, niet te groot. Kamers compleet.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Het was confortabel vertoeven in hartje Brussel met de kerstmarkt en het reuzenrad als extra toetje.
    • Studio (2 Volwassenen)

Toen we een flesje wijn wilden ontkurken, vonden we geen flessenopener. Het zou fijn zijn als dat nog zou kunnen worden aangevuld.

De formule waarbij we op de kamer gebruik konden maken van een kleine keuken voor ontbijt en avondmaal. Ook de ligging was heel fijn.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Centraal gelegen
    • Studio (2 Volwassenen)

We kregen geen sleutel problemen. Met het check in systeem en telkens we binnen of Buiten wilde moest security met ons mee Maar ok dit is maar een kleinigheid perfect opgelost is door het personeel

Centraal gelegen Leuk dat je zowel Zelf Iets kan klaarmaken of in de gezellige buurt van place st catherine terchtkan om lekker te eten

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Geweldige locatie, midden in centrum en toch super rustig en...

geen tussentijdse schoonmaak.

Geweldige locatie, midden in centrum en toch super rustig en stil 's nachts. Nette en gezellige kamer, perfect uitgerust met keuken en grote badkamer met ligbad.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

De locatie was super om vanuit hier de stad te verkennen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ik vond het een te zakelijk en onpersoonlijk hotel voor een weekendje weg. De volgende keer ga ik op zoek naar een persoonlijker en kleuriger hotel. We hebben niet ontbeten in het hotel want we vonden 14,- voor het ontbijt te duur.

De locatie was super om vanuit hier de stad te verkennen. De parkeergarage onder het hotel was ook heel fijn. Parkeerkosten kwamen overeen met parkeerkosten op straat.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

prima locatie;
    • Appartement

prima locatie; prima kamer met keuken en direct in het centrum; alles op loop afstand; je kunt parkeren in de garage (20 euro) of voor de deur, maar dat is maximal 3 uur (za 9:00-18:00); na 18:00 en op zondag gratis

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Perfecte uitvalsbasis voor een citytrip in Brussel!
    • Studio (2 Volwassenen)

De mogelijkheid voor wifi zou duidelijker moeten aangegeven worden in de kamer. We hebben geen wifi gebruikt.

Upgrade naar appartement. Aparte living van slaapkamer.

Ligging, parkeerfaciliteiten, inrichting ontbijtzaal

Ligging, parkeerfaciliteiten, inrichting ontbijtzaal

Locatie, ruime kamer, tussendoor ruime gang en handige...
    • Studio (2 Volwassenen)

Beetje afgeleefd. Relatief duur. Oud sanitair.

Locatie, ruime kamer, tussendoor ruime gang en handige keuken. Zelfs vaatwasser.

De ligging van de accommodatie was echt super.
    • Studio (2 Volwassenen)

Er was geen cleaning service; de kamers worden pas na 6 dagen schoongemaakt.

De ligging van de accommodatie was echt super.

Ligging en kamer en ontbijt

Airco

Ligging en kamer en ontbijt

Perfect om met uw partner Brussels te verkennen
    • Studio (2 Volwassenen)

Rumoerige buren, personeel soms aardig, dan weer niet.

Fantastische locatie, gratis koffie!

zeker aan te raden
    • Studio (2 Volwassenen)

de rust en toch midden in het centrum heel propere kamer heel vriendelijk aan het onthaal

Geen airco

Geen airco

De kamer en de locatie

De kamer en de locatie

Meerdere personeelsleden, waaronder een receptionist, waren...
    • Studio (2 Volwassenen)

Meerdere personeelsleden, waaronder een receptionist, waren echt onvriendelijk.

Fijn logeren in hartje Brussel

Niks op aan te merken

Top locatie, mooie kamer, zeer netjes

Leuke ervaring, enkel slaapkussen te slap

Leuke ervaring, enkel slaapkussen te slap

Perfecte plaatsing!

Perfecte plaatsing!!

Zeer goede ligging en goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Appartement

Voor de betaalde prijs was alles meer dan oké.

Zeer goede ligging en goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

de studio was erg leuk en genoeg voor twee personen.
    • Studio (2 Volwassenen)

de studio was erg leuk en genoeg voor twee personen. Hadden hier best langer willen blijven. Compleet met bad en zelfs een kleine vaatwasser!

Ideaal voor een citytrip naar Brussel

Zeer centraal gelegen.

Goed geslapen in een zalig bed.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ik vond het spijtig dat er geen Nederlands gesproken werd.

Propere kamer, gezellige zitruimte.

• Studio (2 Volwassenen)

Locatie, kamer & parkeergelegenheid.

no stress
    • Studio (2 Volwassenen)

Het personeel en de gratis koffie

Dure ontbijt per persoon

Schoon, comfortabel.

Ligging is prima
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamers zijn gedateerd en de schoonmaak laat te wensen over. Aantal zaken zijn kapot in de kamer en de verlichting is matig

Ligging is prima

Fantastisch ontbijt!
    • Studio (2 Volwassenen)

Fantastisch ontbijt! Gezellig en mooi interieur! Uitstekende locatie!

• Appartement

Een persoons bed. Het was een slaapbank en niet echte bedden

Fantastische lokatie en niet te duur
    • Appartement

Om de deur in het toilet dicht te doen, moest je in een heel klein hoekje naast de wc pot gaan staan.

Twee aparte kamers, goed voor de privacy

De ligging van het hotel, het was op loopafstand van het...
    • Studio (2 Volwassenen)

De ligging van het hotel, het was op loopafstand van het treinstation. En in de omgeving waren veel restaurantjes en cafe's.

Lekker hotel
    • Studio (2 Volwassenen)

Herrie van de straat doodat raam open moest door geen airco op de kamer.

De goede bedden en vriendelijke service

Excellent

Het was super!

netjes en keurig geregwld

geen slechte dingen ontdekt

zag er netjes uit en in en uitchecken verliep prima geen overlast van geluiden lekker rustig en dichtbij het centeum

Prachtige kamers leuk keukentje

Prachtige kamers leuk keukentje

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Uitstekende locatie in Brussel en goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Studio (2 Volwassenen)

Verbleef twee nachten in Citadines. De kamer werd tijdens mijn verblijf niet schoongemaakt.

Prima kamer. Uitstekende locatie.

de catharina-wijk is hip en sfeervol.
    • Studio (2 Volwassenen)

de catharina-wijk is hip en sfeervol.... accomodaties van jullie hotel prima...

Zeer gehorig, daardoor zeer slecht geslapen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Zeer gehorig, daardoor zeer slecht geslapen. Kamers verder prima. Jammer dat er geen airco was

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Alles was keurig en net en zelfs voor 4 personen. En voor die prijs top
    • Appartement

Pleintje , metro, parkeer mogelijkheid, cafés en restaurants

Prima accommodatie voor een weekendje Brussel
    • Studio (2 Volwassenen)

Vriendelijkheid van het personeel en het gemak waarop we de kamer konden betrekken.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Leuk dat het keukentje bijna alles heeft: waterkoker,...
    • Studio (2 Volwassenen)

Leuk dat het keukentje bijna alles heeft: waterkoker, broodrooster, koelkast, 2 pitjes en zelfs een eigen vaatwasser ;)

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

• Studio (2 Volwassenen)

Hygiene, attentie opruimen kamer en schoonmaken badkamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Proper, prima gelegen en aangenaam hotel

Prima gelegen