Beoordelingen over Budget Flats Leuven

Bierbeekstraat 75, 3001 Leuven, België

#7 van de 7 vakantiewoningen in Leuven

Gebaseerd op 321 beoordelingen over dit appartement

• Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Studio voor 2 met 1 wijnglas,1 tas, 1 stoel, in en rond accomodatie SMERIG, ontbijt op basis v zakje oploskoffie en huismerken Colruiyt. Veel te duur puur diefstal.20€bijbetalen per kamer voor vroege check-in(onder 1 boeking)€150/nacht isPURE DIEFSTAL. Van inkom tot binnenkoer één tapijt aan sigarettenpeuken en volle vuilbakzakken. Plafond "studio" nicotine kleur, schimmel in douche, gordijnen smerig, overal stof, Conclusie : nooit meer, Deze zaak moet gesloten worden Geld terug ? (Foto's ter inzage)

Goede bedden, vieze kamer, vuile vloeren, was duidelijk niet gepoetst.
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Kamer was vies. Lege verpakking van bacon op de wc, emmers stonden in de douche met vies water, kamer was vuil. En het licht ging uit telkens je de badkamerdeur dicht of open deed omdat de deur de schakelaar raakte.

goed verblijf als je niet te kieskeurig bent
    • Studentenflat eenpersoonsbed

De hygiëne, zoals bv. glasafdruk op de tafel, schimmelsporen rond de douche; kleine mankementjes, zoals bv. het ontbreken van een lamp, het boordje in de badkamer stond schuin, zodat je er niets kon opzetten ...

De ligging, dichtbij het centrum van Leuven, en zeer rustig gelegen. Het vriendelijk personeel, vlotte communicatie. 's avonds werd het geheel afgesloten en kon je er binnen met een code, dit gaf een veilig gevoel. Alles was aanwezig om te kunnen koken, te eten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

voldoende ruimte, keuken-unit, badkamer, maar donker, slechtwerkende TV en verkalkte douchesproeier
    • Executive Studio voor 2 Personen

De verlichting (te donker) De douchesproeier (verkalkt) TV: geen VRT, NOS, TF1, BBC,... (ook niet na pogingen tot herprogrammering)

zeer goede ontvangst.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De stank in de kamers maakt dat we niet weer zullen boeken. De rest was oke.

Het stonk in de kamers naar rook. De wandeling naar de kamers in de gangen gaven een onprettig gevoel bij de meiden die er samen sliepen. Het was jammer dat de 4 geboekte kamers niet naast elkaar waren, maar daar heb ik ook niet naar gevraagd eerlijk gezegd. Veronderstelde dat dat zou kunnen en dat is naïef.

Bed prima, voorzieningen in keuken goed, douche prima

Kort verblijf, maar alles perfect naar wens. Vriendelijke ontvangst en vlotte check in & check out !
    • Business Studio met 2 Aparte Bedden

Onvoldoende licht in de badkamer ! Parkeergelegenheid in de buurt was er nauwelijks, het is dan ook vaak rondjes draaien om een plaatsje te vinden. Gang zou iets gezelliger kunnen zijn, voelt nogal koud aan

Perfecte ontvangst en info door een zeer sympathieke huisbewaarder. Alles was conform de omschrijving en de flat was zeer proper. Bedden waren goed en sterke WiFi ! Niet ver van het centrum en openbaar vervoer.

Hardstikke leuk, netjes, goed verzord, vriendelijke meedenkende gastheer.
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Als er een plekje is dan kun je in de buurt gratis parkeren. We hadden geluk. Er waren twee plaatsjes vrij. Maar heb je geen geluk en kom je met meerdere toevallig gelijk aan dan moet je waarschijnlijk wel even zoeken.

Hele mooie accomodatie, waterkoker en thee en keukengerei aanwezig, het is een mini appartementje heel erg leuk. De gastheer dacht met ons mee voor parkeergelegenheid. Kwartiertje lopen en je bent in centrum van Leuven.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

De manager is erg beleefd en de houding is erg goed.
    • Familie Appartement Semi-Maisonnette/Duplex

Boven twee eenpersoonbed is erg gevaarlijk 's nachts het dekbed is te dun kan alleen de elektriciteitsverwarmingsdoos gebruiken, het geluid van dit elektriciteitsverwarmingsdoos is erg luid twee nachten hebben niet geslapen, hoe te slapen in de bovenverdieping mensen in het midden van de nacht moet het toilet de grote lichten luidruchtigen ontwaak alle mensen.

De manager is erg beleefd en de houding is erg goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prima voor kort verblijf
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein, incheck en uitcheck kostte meer geld voor normale tijden, garage afgelegen en smerig.

De locatie was perfect, de kamer kwam uit op een mooie rustige binnentuin. Alle voorzieningen in de kamer op orde.

Te duur Voor wat je krijgt
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Ik zakte gewoon door het bed en dit kon zeker al hersteld geweest zijn.. Als men het bed ververst dan moet dit opvallen. Aan de receptie heeft men beloofd het bed te vervangen. Wat toch positief is.. Als het gebeurd natuurlijk !! Te duur voor wat je aangeboden krijgt. Te duur om vroegtijdig te kunnen in-checken.

De check-in. De ontvangst en check-uit. Heel vriendelijke persoon. De belofte om iets te doen aan het bed. Verder was de kamer/badkamer proper. Genoeg verduisterd. rustige locatie. Mooie binnenplaats

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Smerig en gevaarlijk
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Wij verbleven afgelopen weekend bij Budget Flats Leuven. Nog nooit zo'n smerige kamer gezien. Schimmel in heel de badkamer, kitchenette was zo vuil dat ik niet eens een kastje heb opengedaan om te kijken wat er in stond. Raam ook vol schimmel en vuil. De mezzanine waar de bedden staan, was onveilig; wankel trapladdertje, railing is wankel, te laag en absoluut niet stevig. De mezzanine is zo laag dat je bijna kruipend naar je bed moet. Onmogelijk om 's nachts naar het toilet te gaan.. gewoon té gevaarlijk + moet je nog eens over het andere bed zien te geraken. De lattenbodems van de bedden waren overigens ook volledig stuk. Ik kan zo nog wel even doorgaan over stank, spinnenwebben ed ... Bij het afgeven van de sleutel hebben we ons beklag gedaan bij de receptie. Die mensen waren zo vriendelijk dat ze ons volledig gelijk gaven 🤔 met allerlei excuses en dat 'ze ermee bezig zijn'... Ze hebben de cursus 'omgaan met ontevreden klanten' goed gevolgd... 2 nachten voor € 319 (zonder ontbijt). Omdat het het weekend van Rock Werchter was zijn de prijzen overal hoger, dat begrijp ik volledig. Maar dit mag gewoonweg niet meer verhuurd worden, laat staan tegen dit bedrag. Stel dat er kinderen bij zijn... ik moet er niet aan denken. Afzetterij en profiteren van de situatie. Ik vraag mij af of ze de boel niet volledig moeten sluiten moest hier ooit iets gebeuren of moest er controle van de veiligheid komen

goed voor kort verbijf ....wel zeer vriendelijke en behuplzame uitbaater...
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

frigo sluit niet ,dus bijna geen koeling wel ijsvorming diepvriesvak... geen matrasbeschermers .... stopcontact los in de muur (niet veilig ) douche water loop niet weg ,geen aftrekker om douche shoon te maken geen oplaadpunt voor elec- bike filter dampkap vettig

koele kamer goede bedden

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Het is het allemaal net niet
    • Business Studio met 2 Aparte Bedden

- Hygiëne is matig. Badkamer is bedompt en niet schoon. Sigaretten peuken en as in trapopeningen buiten. Alles is smoezelig. - Je kunt parkeerplaats boeken bij Condo Housing 500 meter verderop. Tomtom werkt niet i.v.m. recente straatafsluitingen. Daardoor is de parkeerplaats slecht vindbaar. Het koste ons ruim 45 minuten om het te vinden. - Tevens is de parkeerplaats in gammele staat.

- Makkelijk inchecken. - Bedden waren goed. - Gelegen in een rustige straat.

Veel te duur voor wat het is.
    • Budget Studio voor 1 Persoon

Peperduur voor een saaie ziekenhuiskamer (100 euro/nacht, zonder ontbijt of parking). Deze kamer is max. 50 euro waard, en dan geeft het sobere karakter niet. Maar voor 100 euro verwacht je wel iets beter. Het ontbijt was OK, maar ook duur voor wat het was (extra kost van 12 euro voor voorverpakt beleg, opgebakken broodjes en oploskoffie). De parking (extra kost van 12 euro) was op 5 minuten wandelafstand en in een soort van kraakpand (een soort bouwwerf zonder poort en vol lege bierflesjes). Kortom, verminder de factuur met 50%, dan kun je dit verantwoorden en ben je eerlijk voor mensen die geen belang hechten aan charme of degelijkheid.

De dame aan het onthaal was heel vriendelijk, begripvol en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Door lattenbodem gezakt
    • Studentenflat eenpersoonsbed

Helaas erg slechte kwaliteit van lattenbodem van bed. Het gevolg is dat ik met door het bed ben gezakt en op de koude tegelvloer heb moeten slapen. Klacht ingediend bij Bugdet flats Leuven. Hopelijk komt er een compensatie voor de slechte overnachting en het ongemak. Midden in de nacht op de grond vallen.!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Erg smoezelig maar goed geslapen. Niet gezellig. Een slaapplaats!
    • Business Studio met 2 Aparte Bedden

App. was niet schoon. vreemde kookgeur in kamer. Koud toen we aankwamen. slecht licht, geen zenders in TV. In de gang koud , smoezelig, weinig licht en geur van vocht.

Je liep met 5 minuten de stad in. Ontbijt was voor ons prima.

heel triest

wij hadden een reservatie geboekt van 2 appartementen... In een appartement zijn we niet binnengeraakt na herhaalde pogingen.Wij hebben de nacht moeten doorbrengen in 1 appartement : eenpersoonsbed met 3 personen, en waarvan we de deur niet hebben kunnen afsluiten aan de binnenkant. Na telefonisch kontakt had men ons beloofd de terugbetaling te doen, na herhaalde gesprekken en mails kregen we te horen dat ze geen terugbetaling konden doen. Wij vinden dit niet kunnen. Met onze sleutel hebben we wel een andere kamer kunnen openen, maar deze kamer was in gebruik... ongelofelijk...Wij zijn ten zeerste teleurgesteld.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Goed geschikt voor één overnachting zonder meer.
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Net een kartonnen doos. Binnenmuren niet geïsoleerd. Teveel lawaai. Veel temperatuursverschillen.

De prijs. Zeer ruim en proper. Goed geschikt voor één overnachting zonder meer.

Prima basic studio
    • Executive Studio voor 2 Personen

Het appartement is erg basic. Er is bijvoorbeeld maar één grote lamp en geen nachtlampjes. De Badkamer is erg oud. Maar alles wat je nodig hebt voor een nachtje is aanwezig. Wij betaalde 90 euro voor deze studio wat ik wel erg duur vind.

Wij boekte dit appartement omdat rond de tijd van de kerstmakt letterlijk alle andere accomodaties vol waren. Verwachtte een erg basic appartement en dat is het ook. Wel een fijn bed en schone kamer! Op 10 minuten lopen van centrum. Ook fijn dat er keukenartikelen aanwezig zijn zoals een waterkoker en magnetron.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Goedkoop maar zeer basic.
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Echt verouderd, de kraan hing los, kapotte spullen in de keuken. Een klein beetje moeite zou een groot verschil maken. Ook de hygiëne was niet super. Boven aan de bedden lagen geknipte nagels van vorige huurders.

De prijs

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Matig verblijf
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

De hygiene van de glazen, borden, pannen, de stoelen met vieze vlekken en het licht, we hadden weinig licht.. lampjes boven bedden waren stuk.

Ons beviel de bedden het meest.ze waren netjes schoon en lagen lekker.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Zeer slordig
    • Budget Studio voor 1 Persoon

Er was bij aankomst niemand aanwezig terwijl de kantooropeningstijden aangaven dat er iemand zou zijn. Verder heb ik grote problemen gehad met het parkeren van mijn auto; slechte aanduiding, geen duidelijk adres en tenslotte heb ik hem ergens anders moeten parkeren. Kortom geen aanbeveling voor een verblijf.in Leuven.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Er stond een automaat voor versnaperingen, alleen hij stond...
    • Studentenflat eenpersoonsbed

De TV deed het niet (geen singaal). De kozijnen zaten vol met schimmel! Heb zelf de verlichting moeten regelen alle stekkers waren eruit. Moeilijk om je auto te parkeren, allemaal betaalplekken voor max 2 uur???? Hoe doe je dat als je daar overnacht??? Prijs € 43'- veels te hoog voor deze service.....

Er stond een automaat voor versnaperingen, alleen hij stond wel buiten ha ha. Wifi was wel uitstekend, toch nog een pluspunt......

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Aangenaam verblijf in schone, gunstig gelegen residentie.
    • Business Studio met 2 Aparte Bedden

Parkeerruimte om in- en uit te laden bij toeval beschikbaar door vertrekkende auto in de straat.

Ligging residentie niet ver van centrum en alles aanwezig wat je nodig hebt voor een prettig verblijf in een keurig schoon appartement. Zeer vriendelijke behulpzame receptionist.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

het enige positieve was de persoon die de receptie deed, zeer vriendelijk en hulpvol +goeie locatie
    • Budget Studio voor 1 Persoon

hygiene!!! schandalig eigenlijk deze plek!! Kapot bed, degoutante lakens, zeker als je in de hoes kijkt van het kussen, donsdeken...laat staan de matras,,bah!! overal stinkt het, Die zouden eens controle moeten krrijgen, want het is echt vuil gewoon!! Ik had geen keuze anders was ik nooit of nooit zo lang gebleven

locatie

Prijs kwaliet/hygiëne nok

Prijs kwaliet/hygiëne nok

Dit is low budget, maar zelfs van low budget mag toch iets meer verwacht worden
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Gebrekkige informatie. De gereserveerde parking was quasi onvindbaar en de 2 personen waarmee ik contact had, konden mij geen bruikbare uitleg geven.

Niet te veel verwachten maar voldoende!

Niet erg schoon.

Locatie en gemak

zeer basic
    • Budget Studio voor 1 Persoon

slechte verlichting in de badkamer, douche vol schimmel, matras was doorgelegen, lawaai op de oen koer

Dicht bij centrum,

-, alles prima

-, alles prima

was okee

douche

we hebben daar niet ontbeten

slecht, eens maar nooit weer.
    • Familie Appartement Semi-Maisonnette/Duplex

Slecht schoongemaakt. Kamer was nog niet klaar bij aankomst. Sterke wietlucht in de kamer.

Beetje jammer
    • Business Studio met 2 Aparte Bedden

Geen receptie, daardoor verkeerd geparkeerd en parkeerboete gekregen ondanks betaling voor parkeerplaats

Bed was redelijk goed

• Budget Studio voor 1 Persoon

het bed dat op wieltjes stond

• Beoordeeld op: 26 april 2018

SLECHT!
    • Studentenflat eenpersoonsbed

Volledig verouderd interieur. Alles valt letterlijk uit mekaar. Bovendien werkte de douche niet!!!!

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Kleine douchecabine.

Veel ruimte, ingerichte keuken, koffie en thee, tuin, goede bedden.

Zeer snelle en correcte service.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

dampkap en grotere douche ontbraken.

Zeer snelle en correcte service. Ideaal om snel een slaapplaats te vinden die degelijk is aan goede prijs.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prijs-kwaliteit uitstekend

Te weinig glazen

Hygiënisch kan het beter.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

Hygiënisch kan het beter. Poetsdienst beter werk leveren.

Goede en goedkope uitvalbasis om Leuven te verkennen
    • Studentenflat eenpersoonsbed

Donkere gangen en soms veel lawaai door andere gasten

De behulpzaamheid

Het heeft aan mijn verwachtingen voldaan met een gezellige bistro in het begin van de straat

Gewoon tevreden

Ok
    • Budget Studio voor 1 Persoon

TV en internet werkt en niet

Prijs kwaliteit verhouding

Gerenoveerde kamers zijn heel mooi.
    • Budget Studio voor 1 Persoon

Gerenoveerde kamers zijn heel mooi. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Veel comfort voor een zacht prijsje
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer was op de begane grond en bereikbaar via een pleintje. De kamer was geluiddicht en vooraf verwarmd.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Voor herhaling vatbaar!

Alles was perfect!

Geen ontbijt gevraagd. Geen enkel minpunt!

Perfect

Prijs kwaliteit verhouding goed

• Beoordeeld op: 1 december 2017

weinig spectaculair
    • Budget Studio voor 1 Persoon

kraan die niet werkt en een gevaarlijke straalkachel, bedlamp werkte niet

geen opmerkingen, misschien de wifi

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Rustige omgeving en toch relatief dicht bij het centrum
    • Executive Studio voor 2 Personen

Prettig ontvangst door de gastheer

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Er was geen licht in badkamer

Er was geen licht in badkamer

Nooit meer

Hygiëne

4,5
    De ontvangst en het uitchecken was uitstekend!
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

De hijgiëne viel ons wel hard tegen.

De ontvangst en het uitchecken was uitstekend!!!Supervriendelijke en gedienstige mensen!!!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ligging.
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

De badkamer (douche viel bijna uit elkaar) Verhouding prijs/kwaliteit.

Ligging. Ontvangst en vriendelijkheid bij aankomst.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

de rookgeur in de kamers was niet fijn
    • Business Studio voor 1 Persoon

de rookgeur in de kamers was niet fijn

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Kamer €40/dag, drie dagen.
    • Studentenflat eenpersoonsbed

Kamer €40/dag, drie dagen. Kamer zeer rudimentair (te beperkt): klinisch wit, niet gezellig, keukenuitrusting onvolledig, ...

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

een geslaagd verblijf
    • Executive Studio voor 2 Personen

het licht in de badkamer

ruim,proper

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

de zetels en stoelen waren super vuil, vlekken van...
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

de zetels en stoelen waren super vuil, vlekken van bedenkelijke oorsprong!!!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

het was er nogal gehorig en we hadden zeer luidruchtige...
    • Budget Studio met 2 Aparte Bedden

het was er nogal gehorig en we hadden zeer luidruchtige Oost-Europese buren

• Beoordeeld op: 15 december 2016

prima adres voor een nachtje Leuven. 10 minuten van het centrum.
    • Budget Studio voor 1 Persoon

kraan douche nauwelijks te openen. wc-bril los.

Er lekte water van de wastafel op de toiletvloer.
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

Er lekte water van de wastafel op de toiletvloer. Het alarm maakte harde piepgeluiden om de zoveel minuten.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

deur kon niet vast aan de binnenzijde

deur kon niet vast aan de binnenzijde

• Beoordeeld op: 6 november 2016

schimmel in de douche.
    • Business Studio met 2 Aparte Bedden

schimmel in de douche.Bovenbuur werd wakker om 03.00u constant verplaatsen van stoelen

• Beoordeeld op: 5 november 2016

goeie prijs/kwaliteit
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

de bedden en de staat van het sanitair

de grootte van de kamers

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

verder van centrum dan gedacht

Afstand tot centrum

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Hygiene; Nog steeds schimmel badkamer.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Prima overnachting voor redelijke prijs.
    • Studentenflat eenpersoonsbed

Parkeer gelegenheid op 500 mr. Checkout al in 10u.

Goedkoop bed en douche voor een nacht. Koelkast, TV en waterkoker met koffie.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

goed voor 1 nacht
    • Semi-Maisonnette/-Duplex Studentenflat met 2 Aparte Bedden

nogal duur voor 1 nachtje, zonder ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Lokatie

Stank in douche, gehorig

Lokatie

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Fijn dat je alles voor jezelf hebt!

Donkere badkamer

Fijn dat je alles voor jezelf hebt! Eenvoudig maar zeker prima voor een jonger stel dat op zoek is naar een goedkope accomodatie op loopafstand van centrum en station.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

goede douche

vuil keukenmateriaal (glazen, potten) niet geïsoleerd (spleet onder de buitendeur) veel licht 's avonds aan het binnenplein zonder donkere gordijnen, gelukkig had ik mijn maskertje mee

goede douche praktische kitchenette rustig gelegen aan een groene binnenplaats

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De aanwezigheid van een kitchenette.

De lattenbodem van 1 bed hebben we opnieuw in elkaar moeten zetten. Als je honden reist, is dit geen goede locatie. Geen strookje groen in de buurt om ze uit te laten. Privé parkeerplaats te ver weg.

De aanwezigheid van een kitchenette.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Ik had geen ontbijt geboekt.

Te weinig dekens en het elektrisch vuurtje gaf geen warmte genoeg.

Ik had geen ontbijt geboekt. Volgende keer misschien wel. De kamer was ruim, goed ingericht, solide meubels, goed bed maar dekens te weinig, 's nachts had ik het koud. Het bedlinnen was proper alsook de handdoeken. Keuken en badkamer ook OK.

Er zijn ook 49 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.