Beoordelingen over Ambassador Suites Antwerp

Belgiëlei 6, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#61 van de 76 vakantiewoningen in Antwerpen

Gebaseerd op 1914 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima ligging en betaalbare parkeergelegenheid in eigen...
    • Studio

Onduidelijke incheck, lift met defect, 6 maanden gespaarde haren in het putje en de erg smalle bedjes. De naam doet meer royal aan dan het verblijf is.

Prima ligging en betaalbare parkeergelegenheid in eigen garage. Behulpzaam personeel en een ruime maar eenvoudige studio.

Goede prijs/kwaliteit.
    • Grote Studio

Garage en trappenhuis stinken naar vuil. Een lift wilde niet reageren op de knoop "0", dus ging niet naar begane grond.

Zeer ruimtelijk en netjes en ook stil. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Goed Wi-Fi. Privè parkeerplaats onder het gebouw.

Prima locatie en verblijf, maar zou er dus niet heen gaan ivm bedbugs.
    • Familieappartement (8 Volwassenen)

Er waren bedbugs, 3/8 zijn teruggekomen met veel jeukende bultjes. Reactie van organisatie na melding hiervan vond ik uitermate minimaal, vooral feit dat ze niet aansprakelijk zijn en dat ze er niks aan kunnen doen. Hier heb je als gast echt helemaal niks aan. Wij misten ook een oven in de keuken.

Grote ruimte, genoeg bedden en fijne buitenplaats

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Leuke omgeving. Schoon, netjes. Beleefd, vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Studio

Slechts 1 staande lamp in de woon/slaapkamer wat zorgt voor een slechte verlichting.

Nabijheid van het centraal station alsook horeca en een supermarkt alles op loopafstand.

Verschrikkelijk appartement - geen enkele hygiëne & in zeer slechte staat
    • Familieappartement (8 Volwassenen)

Appartement is in zeer slecht verkerende staat! Poten onder bedden niet aanwezig, stopcontacten hangen los, gevaarlijk uit stekende spijkers, vieze keuken & bedwantsen aanwezig (teken van zeer slechte hygiëne!!!) Een no go, annuleer de gemaakte reservering of kijk verder naar een andere accommodatie in Antwerpen! Hier wil niemand verblijven!

Alles in dit appartement is oud, vervallen & vies !!! Bedbugs aanwezig zelfs !!! ENG: This appartment is in a bad bad bad condition! Bedbugs are present due to bad hygiene!!! Do not book this property !!!

de locatie is geweldig maar de kamer dient wel een...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

de kamer dient wel een opknapbeurt te hebben, er waren diversen dingen stuk.....

de locatie is geweldig maar de kamer dient wel een opknapbeurt te hebben

leuk appartement voor een redelijke prijs
    • Studio

de matras was oud en aan vervanging toe

het appartement is van alle gemakken voorzien met keukentje en koelkast. Vriendelijk personeel. was een leuk verblijf

Prima appartement voor een weekendje.
    • Studio

De inrichting is erg gedateerd (wekt de indruk dat er sinds begin jaren '90 niets meer aan gedaan is). De keuken is klein en echt koken kun je er niet. Koffie en thee zetten gaat prima, maar de keuze uit glazen, kopjes, bekers en borden is beperkt.

Het appartement is dichtbij het Dageraadsplein (veel horeca). Er is een supermarkt (Delhaize) op loopafstand. De kamer is groot, de badkamer is groot, de bedden zijn prima. Het appartement is erg basic ingericht, maar voor een kort verblijf prima. In de garage kun je tevens je fiets stallen.

ruime kamer
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

de foto's geven je een beeld wat totaal niet overeen komt met de werkelijkheid erg slecht onderhouden, conclusie erg oud en niet gerenoveerd, wij hebben ook aan de host gevraagd voor de airco want die lekte hij heeft toegezegd dat er iemand zou komen maar niemand gezien.

ruime kamer

Bedden waren zo goed als nieuw en sliepen heerlijk
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Complete gebouw is wel aan renovatie toe. Kastjes Schots en scheef. Ontbreken van schuiven. Liftknoppen waren ook op. En lift stonk naar urine.

Bedden waren zo goed als nieuw en sliepen heerlijk

Schitterende!
    • Studio

Weinig keukengerief Alleen 1 sleutel Douche was niet afgewerkt, wc-bril was los.

Schitterende!! Ruim appartement!! Zeer goede prijs - Kwaliteit verhouding!! Supergoede bedden!!

We komen hier al jaren en het bevalt ons prima.
    • Studio

De bedden, zagen er versleten uit en waren niet comfortabel voor ons.

De locatie is heel centraal even lopen naar het station en de winkels in de buurt.

Prima overnachting in ruime, schone suite
    • Executive Appartement

Prima ruime suite, met ramen die open kunnen, ruime badkamer en keuken. En: een ventilator! De suites zijn no-nonsense ingericht, ruim en schoon wat prettig is bij tropische temperaturen. Onze hond kwam na een oververhitte reis helemaal tot rust.

Waardeloos, verouderd, vies hotel
    • Studio

Meubels erg verouderd en vies, matras niet comfortabel, WC stonk, wasbak water liep in kastjes, was erg warm binnen, WiFi werkte niet en het ontbijt was een aanfluiting.

Niks te klagen
    • Studio

Incheckmomenten, we kwamen wat eerder aan dan 16:00 dus moesten we wachten tot die tijd voor we konden inchecken, maar de host was supervriendelijk dus dat maakte het weer goed!

Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed! Voor €55 een keuken, badkamer, tv, magnetron, sofa en eettafel was het meer dan we hadden verwacht!

Ik ben zeer teleurgesteld! Er kropen beestjes (bedbugs) op het bed en de noodnummer werkte niet!
    • Studio

Wifi was slecht en er kropen beestjes (bedbugs) op het bed! Toen ik 02.00uur s'nachts wakker werd, zag ik vier beestjes op het bed en op mijn kussen! Ook heb ik bultjes op mijn arm en voeten!! In de nacht probeerde ik het noodnummer te bellen waarbij er na twee keer bellen niemand opnam! Ik heb toen booking.com gebeld en mij werd geadviseerd naar een ander hotel te gaan. De receptionist geloofde het verhaal niet, ondanks ik foto's had als bewijs. Ze wilden mij geen geld terug geven voor de dagen dat ik daar niet meer verbleef, ook al was ik een vaste klant bij hun. Ik ben zeer teleurgesteld in Ambassador Suites Antwerp en hoe ze met klanten omgaan!

Bed bugs bij meerdere vrienden
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Afgelopen weekend zijn we hier met een grote groep geweest verdeeld over 3 kamers. Aardige man bij receptie en prima kamers. Maar de volgende dag(en) hadden verschillende vrienden last van rode bulten. Nu lezen we de reviews en zien dat andere gasten al een tijd geleden aangaven dat hier bedwantsen (bed bugs) te vinden zijn. Na gebeld te hebben gaven ze aan hier niets tegen te kunnen doen omdat andere reizigers ze meebrengen. Ze wilde geen geld terug geven. Geen aanrader dus.

Geen

Mevrouw, Mijnheer,
    • Studio

Mevrouw, Mijnheer, Ik ben de laatste weken 2 maal op logies geweest in Ambassador suites in Antwerpen Zon 15-4 tot 19-4 Zon 27-5 tot 1-6 Ik wil met dit schrijven U erop wijzen dat ik zowel bij mijn eerste verblijf als vorige week ik tientallen insectenbeten vertoon! Tijdens mijn laatste verblijf heb ik zeer bewust de 2 ramen gesloten gehouden om ‘muggen’ te weren. Maar ondanks producten uit de apotheek bleven de insectenbeten toenemen, ik reageerde hier ook zeer allergisch op zodat ik zelfs een arts moest raadplegen voor de nodige medicatie! Het kan geen toeval zijn dat ik enkel wanneer ik bij Ambassador suites logeer ik deze beten vertoon ondanks meerdere voorzorgen. Ik denk dat U een hygiënisch probleem hebt met de bedden !!!!!! Hopelijk negeert U dit schrijven niet en neemt U maatregelen. Hoogachtend Veerle Van Wilder

Slechte ontvangst die man die op ons wacht was erg kwwaad...
    • Studio

De service de dingen beloven weinig na komen zo als de bagage even in een aparte kamer zetten helaas was de beheerder al weg!!!!

Slechte ontvangst die man die op ons wacht was erg kwwaad dat we laat aankwamen.

Teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.
    • Studio

Veel (verkeers) lawaai, de ramen zijn niet van dubbelglas waardoor alle verkeers lawaai loeihard de kamer binnen komt; ook van het vele uitgaanspubliek. We hebben geen oog dichtgedaan. Ons geboekte ontbijt (12 euro pp) was bij het personeel de andere morgen niet bekend. Zelfs voor de goedkope prijs van 84 euro was dit echt teveel betaald. Het is een overnachtingslocatie voor jeugd; geen hotel en zeker geen luxe suites.

goede locatie. ruim appartement. wel gehorig. Jammer dat er geen ontbijt besteld kon worden.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Het appartement was gehorig. Op de dag van vertrek was het appartement gesloten van 12 tot 16 uur. We moesten de koffers dus voor 12 of pas na 16 uur ophalen. Dit was niet praktisch Het was niet mogelijk ontbijt te boeken bij het appartement. Jullie bieden het wel aan op jullie site. Dit was erg teleurstellend.

De locatie was goed, op loopafstand van het centrum. Het appartement was ruim.

Ruim appartement op zo'n tien minuutjes van het station,...
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Drie van de bedden in de kamer waren prima, maar het vierde was erg gammel en oncomfortabel. Daarnaast deed een van de lampen het niet.

Ruim appartement op zo'n tien minuutjes van het station, halfuurtje lopen van de grote markt. Het appartement is oké; niet heel luxe, her en der wat gebreken, maar relatief goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goed voor een kort verblijf met groep.
    • Familieappartement (8 Volwassenen)

De bedden lagen matig, inrichting heeft een opknapbeurt nodig. Keuken en douche zijn met understatement ruim, wel gedateerd maar functionerend.

Met de familie in een kamer, gezellig! Ligging perfect, Centrum op een kwartier lopen, gezellig dageraadsplein op 10 min. Hartelijke ontvangst, veel ruimte.

Goedkoop maar wat een belachelijk management.
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Die zelfbetitelde manager moet even een beetje normaal met zijn gasten omgaan. Asociaal toen wij aankwamen (ja inderdaad vroegen als gepland, maar dat doen mensen) en dan zijn gasten 'dom' noemen omdat de mail niet is gelezen. Wij als groep van 10 man hadden graag de koffers op de kamer gelegd, dat dit niet kan wordt begrepen als je het normaal uit legt. Een anders tel uit NL was op de motor en kreeg eerst een preek voordat de bagageruimte open ging. Ook bij het later inchecken bleek het een probleem dat we om 15.55 daar stonden in plaats van 16u. Nee, voor dit bedrag hoef je geen normaal persoon te verwachten bij de receptie. meen dat hij Patrick heette.

Goedkoop en prima locatie

Armoedig, sorry. Wel leuke receptionist.
    • Studio

De bedden lagen slecht. Hield ook jeuk over, denk bedwantsen. Lift deed het slecht. Kamers zagen er armoedig uit, ook voor de lage prijs.

Erg aardige receptionist.

Schoon en dicht bij centrum

Erg vroege uitcheck 10.00 uur

De rust, good bed, mooi uitzicht van 7 hoog , dicht bij het centrum, vriendelijk personeel , grote bad kamer , plus keuken.

Mooie plek met in potentie een prima accomodatie
    • Studio

We hadden veel last van een groep Hollandse meiden in kamer 802. Jammer dat er niemand ‘s avonds was om op te kunnen treden tegen deze asociale dames. Heb ze toen zelf aangesproken. Schrijf deze dames hierover een bericht! Vraag ze excuses te maken. Verder: er kan beter schoongemaakt worden. Kleine reparaties zijn nodig.

De ligging in de stad

Prijs kwaliteit is dit budget appartement leuk voor jonge vriendengroepen op budget.
    • Familieappartement (8 Volwassenen)

Wij hadden ook een parkingplaats geboekt in de garage en deze was zeer klein en moeilijk om in en uit te rijden. Misschien beter om een plaats te reserveren in een grotere parkeergarage in de buurt.

Prijs kwaliteit is dit een heel leuk appartement voor vriendengroepen. Het appartement is wat verouderd en er zijn enkele mankementen (vocht, het licht werkte niet overal...), maar binnen deze prijs op deze locatie hadden we niet meer verwacht. Wij zaten in een 8-persoonsappartement op het gelijkvloers en dit appartement was zeer ruim.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima hotel voor een overnachting
    • Grote Studio

Niet alles was even schoon. Op de gang werd gerookt en je hoort veel geluid van buiten af. Echter: je weet dat je dit kunt verwachten.

Alle info gekregen om het hotel ook na 21u in te komen. Het was een ruim appartement en het zag er mooi, modern uit.

zeer aangenaam.
    • Studio

alles was goed, zeker voor de prijs per nacht.

makkelijk te bereiken met auto. genoeg street parking. super grote ruime kamer. zeer professioneel behulpzaam vriendelijk personeel

Genoeg ruimte
    • Studio

het trappenhuis was heel erg vies. De dekbedden zaten in een hele smalle hoes waardoor je niet goed onder de deken kon liggen. Verder entourage erg gedateert.

Genoeg ruimte

Gastvrij en vriendelijk ontvangst in een vieze kamer verbleven die qua locatie erg fijn was
    • Studio

Het appartement was erg vies.... nog nooit zoiets meegemaakt in een hotel of appartement. Vieze, vette vlekken op de keukenkastjes. Naast badmeubel op de vloer veel viezigheid, evenals op wc vloer. In geen enkel hoekje was goed schoongemaakt. Gordijnen hingen half aan de rail. Verder, bewust, maar niet meer al te kritisch rondgekeken of nagedacht.

We werden erg hartelijk ontvangen en kregen fijne tips om te bezichtigen. Daarnaast was het fijn dat onze auto meteen mochten parkeren, nog voor het incheck tijdstip.

VRIENDELIJKE ontvangst, mooie kamer geen geluidsoverlast.
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

De douche was beetje tegenvaller. Er kwam heel weinig water door. De grill van de oven deed het ook niet

VRIENDELIJKE ontvangst, mooie kamer geen geluidsoverlast. Heel tevreden

Kom ik niet meer terug
    • Studio

De kamer was niet proper, voor 71 euro overnachting zou ik wel een klein potje schampoo verwachten en een douchekop die omhoog hangt. Er was zelf een koek die was opgengetrapt op de kamer en zo achtergelaten.

De ligging van het hotel en de parking

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

De locatie.
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

De deur van t toilet kon niet op slot. De douchekop lag los en er kwam weinig water uit de kraan. Jammer dat bijna alle winkels op zondag niet open zijn, behalve de 1e zondag van de maand.

De locatie. De algehele indruk was prima. Vriendelijke ontvangst. En een geweldige stad!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Studio

Twee minpuntjes: ontbijt wat aan de magere kant en -erger- heel moeilijk parkeerplaats te vinden in de buurt

Goede locatie. Vlotte incheck, zelfs na 19u via een kluisje. Ruime kamer, goede wifi...

Nooit meer
    • Studio

Er hing een sterke sigaretten geur in de kamer. Onze kleren, ons haar, alles rook de dag daarna naar sigaretten. Niet leuk en niet gezond om in te slapen. De vloer op de kamer was kleverig. In de hangen hing een zeer muffe geur. Kamer gevraagd op een lage verdieping omdat dochter geen lift durft te gebruiken, we kregen een kamer op de 8ste verdieping... Voor ons nooit meer, echt geen aanrader

Totaal tegengevallen

Ruime kamer, leuk met een eethoek en woonkamer gedeelte.
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Op het eerste gezicht een opgeruimde kamer. Toen we er wat langer waren viel ons op dat de schoonmaak wel wat beter kan. Vooral de vloer vonden we erg vies.

Ruime kamer, leuk met een eethoek en woonkamer gedeelte.

Goed voor avondje uit met vrienden.
    • Studio

Het was niet proper, er hing een vies geurtje op de kamer en de vloer in het toilet kleefde aan onze voeten.

De vriendelijke man aan de receptie en de ligging

Teleurstellend.
    • Studio

Hygiëne was bedroefend. Bedden waren waardeloos. Badkamer was groot maar niet schoon. Keuken is klein en niet netjes.

De ligging van het complex is prima. Na twintig minuten wandelen, sta je in de oude binnenstad.

De kamer en de badkamer waren groot, locatie was oké.
    • Studio

De vloer van het appartement was erg vies (binnen 5 minuten hadden we zwarte sokken), in de wc hing een vreselijke urinelucht en de tv werkte niet. Bovendien was er eerder in de kamer gerookt, dit was ook nog duidelijk te ruiken.

De kamer en de badkamer waren groot, locatie was oké.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ruime kamer op wandelafstand van zowat alles.
    • Studio

Inchecken om 1600 h was wat laat, maar wel duidelijk vermeld op de bevestiging. Dus geen reden tot kritiek !

Voor 1600 h aangekomen. Kamer nog niet beschikbaar maar kregen wel reeds een plaats in de parking aangeboden. Zeer vriendelijke ontvangst.

Fijne ruime appartementen op centrale locatie!
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Het douchen was helaas minder. Er was keuze tussen een koud straaltje of hele hete druppels... Daar tussenin geen opties. Badkamer wel ruim en schoon, voorzien van elektrisch kacheltje dus we hebben het gered ;-).

Wij hadden een goed en zeer ruim tweekamerappartement op de 8ste verdieping. bereikbaar per lift. In de slaapkamer 6 losse bedden voorzien van fris schoon beddengoed en lekkere warme dekbedden. De living was ruim met 3 banken, tv, en eethoek. Keuken ook ruim en voorzien van waterkoker, koffiezetapparaat, oven en koelkast. Ontvangst Wifi is goed. De locatie was wat ons betreft top. Vlakbij Zurenborg met zijn gezellige plein Dageraadplaats waar je heerlijk kan ontbijten bij het 'Strand van Oostende' en goed en gezellig kunt eten bij May's. De Sint-Norbertuskerk op het plein was te zien vanuit ons appartement. De andere kant op ben je binnen 2 minuten vanuit het appartement in het stadspark, en in 20 minuten wandelen op de Grote Markt. Premetrostation Plantin op een 300 meter afstand. Een paar honderd meter verder is het Centraal Station. Onze auto heeft top geparkeerd gestaan in ondergelegen garage. Al met al een zeer geslaagd verblijf bij Ambassadors Suites!!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ruime kamer en bijzonder ruime badkamer.
    • Studio

Mijn persoonlijke mening : 12 euro parking per dag is niet bepaald goedkoop ( al zal het tegenargument zijn dat de meeste andere parkings in Antwerpen even duur of duurder zijn ), vooral op een lang verblijf maakt dat toch wel een verschil op uw budget. Parkeergelegenheid buiten is zéér schaars ! ...

Ruime kamer en bijzonder ruime badkamer. Bovendien was de badkamer goed verlicht, een zeldzaamheid in de meeste verblijven :-) De beheerders stonden altijd klaar om praktische probleempjes op te lossen.

Locatie was voor ons doorslaggevend om te boeken,
    • Studio

Appartement enorm gedateerd, verschillende apparaten deden het niet zoals (waterkoker) Heel veel lawaai boven ons. Bij betaald voor het ontbijt a rato van 12 € per persoon, zeker het geld niet waard, suggestie ga in Le Royal Café in het station of in Le pain quotiedien voor hetzelfde geld ontbijten. 3 diepgevroren sandwiches en enkele voorverpakte belegsoorten.

Locatie was voor ons doorslaggevend om te boeken, en het hebben van een kleine keuken

We hebben genoten van elkaar, maar niet van het appartement.
    • Familieappartement (8 Volwassenen)

De airco was tevens de verwarming en maakte veel kabaal tijdens ons verblijf. De veren in de matrassen zijn voelbaar en hard. Hoewel het sanitair schoon was, vonden we op de muren en deur van de badkamer rode vlekken, wat op bloed leek. Ook de afwas was door de vorige gebruiker niet goed gedaan, enkele vieze borden en bestek. We hadden een lekkage waardoor de vloer van de slaapruimte nat was geworden. Een bed, kleding en spullen zijn hierdoor drijfnat geworden. Het noodnummer werd beantwoord door de voicemail. Die avond was er niemand te bereiken, we hebben het zelf schoongemaakt. Maar Ambassador suites heeft maandag, na een mailtje van onze kant, keurig gereageerd en een en ander vergoed.

Een erg ruim appartement! De locatie, dicht bij de stad, was erg fijn. Ook de prijs valt erg mee!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

VERSCHRIKELIJK!! ONACCEPTABLE!
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Ik was op 06-01-2018 op de ambassador suites. Wij logeren op suite 801 en mijn nicht op de suite 501. Om 3 uur 's nachts 2 keer geprobeerd in te breken op de suite van mijn nicht. De inbreker heeft wel de deur kunnen open maken. Het was verschrikkelijk!!!!!!! ONACCEPTABEL!!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goede locatie, dit keer viel het appartement tegen, we waren tot nu toe altijd tevreden.

WIFI en onderhoud

de locatie. We komen vele jaren in Ambassadorsuites. Dit keer viel het tegen. Kookplaten werkten niet goed, geen WIFI, rook naar sigaretten (beiden longaandoening, is niet prettig) niet echt schoon en nogal wat viezigheid op de wanden, onder het bed, in de badkamer. Jammer want we hebben hele goede ervaringen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima plek voor een stedentrip Antwerpen
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Op booking.com was niet volledig duidelijk wat er aan inventaris aanwezig was (handdoeken? toilletartikelen?)

Het was een ruim appartement met een prettige zitgelegenheid en voorzien van de noodzakelijke spullen om zelf voor ontbijt te zorgen

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

heerlijk! aan te bevelen en hoop zeker terug te komen!
    • Studio

1 verwarming werkte niet en het was tamelijk koud, vooral 's nachts. een stoffer en blik in de kamer zou een pluspunt zijn. ook heb ik een waterketel moeten lenen van mijn kinderen, zou prettig zijn als er een geweest was!

het was heerlijk zo een grote kamer te hebben en de mogelijkheid om virenden en familie te ontvangen en zo centraal gelegen te zijn. heb er van genoten

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Teleurstellend
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Wij hadden een groep jongeren naast ons die tot 6 uur aan het feesten waren. Wij wilden de dagen voor kerst met onze 3 kinderen in rust doorbrengen, helaas is dat dus niet gelukt. Omdat wij ook jong zijn geweest, hebben we op dat moment niet geklaagd. Na afloop hebben wij wel een mail verzonden aan de medewerkers om aan te geven dat we misschien een oplossing hiervoor zouden kunnen bedenken voordat ik een negatieve review zou plaatsen. Zij gaven aan het vervelend te vinden en binnen 2 dagen met een reactie te komen. Na een week heb ik wederom gevraagd om reactie, maar ook deze is tot op heden uitgebleven. Aftersales is dus meer dan slecht! En helaas daarom nu ook mijn negatieve review.

De enorme ruimte v d suite
    • Familieappartement (8 Volwassenen)

Niet alle lichten werkten i d suite, de vloer was nog plakkerig en dof, ‘s nachts sprong de airco plots aan en gaf veel geluid, konden we bovendien niet uitzetten.

De enorme ruimte v d suite

Geen 3 sterren waard
    • Studio

Bedden zijn van slechte kwaliteit, smalle dekbedden. Het appartement is aan renovatie toe. Veel apparatuur (lampen, klok, etc.) zijn kapot. Kamers gehorig. Goed douchescherm ontbreekt, waardoor de hele badkamer nat wordt. 1 nacht overstroming in appartement door verstopte afvoer in badkamer. Telefonisch noodnummer gebeld en boodschap ingesproken. Hier is niet op gereageerd. Na een nacht in een natte kamer, volgende dag om een andere kamer gevraagd, en die ook gekregen, met als goedmaker voor het ongemak een gratis extra late uitcheck (13:00 ipv 10:00)

De locatie. Ruime studio, prettig om een eigen keukentje te hebben. Goede wifi. Vriendelijke mevrouw bij de receptie.

Bedbugs ... Zonder ontbijt
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Ontbijt geboekt maar was bij aankomst plots niet meer mogelijk. Dit werd ons op voorhand niet gemeld ... Er lag een blad dat ze bedbug controle nodig was ... Heeft niet echt een gerust gevoel ... Wifi was niet beschikbaar op de achtste verdieping

De wifi

Een hele vriendelijke, voorkomende en behulpzame gastvrouw. Dit vinden wij cruciaal voor ieder verblijf. Verder de omgeving- afstand tot het centrum was goed aan te lopen.

Teleurstellend. Al eerder hier verbleven in 4 pers. appart. en dat was prima. Nu erg slecht .
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

De toiletbril zat los en scheef. De douche had een miezerige straal zonder druk. De douche was open (op 1 klein scherm na), dus de vloer was altijd vol water gelopen en glad. Er was geen kapstok, kast of wat dan ook: nergens om de jassen kwijt te kunnen laat staan de kleding uit te pakken en op te hangen. Er was niet goed schoongemaakt: de grond plakte. De handdoeken stonken en werden ook niet verwisseld of aangevuld, dus 5 dagen met dezelfde handdoeken doen. De ramen sloten niet goed, dus ondanks het verblijf op de 8e verdieping hoorden we alles wat er zich buiten afspeelde, inclusief het nachtelijke (!) bouwverkeer op 1e Kerstdag (!). Er zou niet mogen worden gerookt in het gebouw maar de lift en gang stonken altijd naar rook. Door het toelaten van huisdieren in de appartementen zaten onze kinderen onder de vlooienbeten bij thuiskomst.

De locatie; het centrum van Antwerpen is lopend binnen 10 minuten te bereiken

Prima uitvalsbasis voor Antwerpen
    • Studio

Parkeerplaats niet aangegeven (moeilijk te vinden bij aankomst). Geen host(ess) aanwezig bij aankomst (oudjaarsdag; 18:30) hetgeen het inchecken lastig maakte

Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen. Kamer eenvoudig maar van alle gemakken voorzien.

slecht
    • Studio

Ik vond het ontzettend slecht. bedden waren keihard. maar nog het ergste van alles was nadat ik 10 minuten aan het douchen was, ik er achter kwam dat de hele hotelkamer was volgelopen met water omdat het putje in de badkamer niet goed doorliep. Ik heb toen het noodnummer van het hotel gebeld, maar niemand die kon komen. uiteindelijk zelf een half uur bezig geweest met dweilen om lekkage te voorkomen. volgende dag zou ik als ik wakker was op het zelfde nummer kunnen bellen, om een nieuwe kamer te krijgen om te douchen, maar hier werd gewoon niet meer opgenomen. echt hele slechte service!!!

Gemiddeld
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

De ramen waren heel vies. De vloer was plakkerig. Aankleding was heel kaal en daardoor galmde het geluid in de kamers. Sommige beddeb lagen niet lekker en 1 van de bedden kraakte enorm wat anderen weer wakker hield.

Fijn dat er een keukentje aanwezig is. Er was oploskoffie en thee aanwezig. Locatie dicht bij station gelegen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het was erg onhygiënisch.
    • Studio

Er waren bedwants aanwezig. ik ben overal op mijn armen, nek en rug gebeten. Op het moment (een na laatste nacht van mijn verblijf) dat ik de bedwants zag en dus achterkwam dat ik door deze beesten gebeten ben, probeerde Be-housing te bereiken door hun Emergency nummer te bellen maar helaas kreeg ik niemand te pakken. Die nacht heb tot de ochtend wakker gelegen met enorme bulten op o.a. mijn armen en nek. Volgende dag heb ik dit bij de receptie aangegeven waarop ik de volgende reactie kreeg: ' ik vind het erg vervelend maar ik kan geen vergoeding/korting geven'. Ik kreeg wel een nieuw kamer aangeboden maar deze heb ik niet aangenomen omdat ik het niet vertrouwde dat de nieuw kamer wel insecten vrij zou zijn. Het flat is namelijk erg oud. Ik ben dan ook een nacht eerder uitgecheckt terwijl ik er wel voor heb betaald. Dus ik heb een zeer slechte ervaring met mijn verblijf. Niet alleen door de bedwants, maar ook was er geen fatsoenlijk verwarming aanwezig. Alleen de verwarming in de badkamer deed het. Verder was het meubelair zeer oud het zag er allemaal erg karig uit. Als je bang bent om insecten tegen te komen dan raad ik het niet aan om hier te overnachten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, maar sobere (wel goed uitgeruste) kamer!
    • Executive Appartement

De afwerking in het algemeen. Het is erg sober en mist elke vorm van huiselijke warmte. Desalniettemin is het schoon genoeg en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Het jammere is dat er tegen ons gezegd werd dat later uitchecken mogelijk was, voor een tientje. Toen ik vroeg om dat op de creditcard te zetten was dat geen enkel probleem! Maar de volgende ochtend was er €30,- afgeschreven. Later pas las ik op de site dat het dat ook daadwerkelijk kost. Dat is jammer, maar kan gebeuren.

De ruimte. Veel ruimte! En heel praktisch! Alles is aanwezig, van magnetron tot pannen. Erg fijne opbergkast met grote spiegels. Temperatuur is ook fijn te regelen! De ondergrondse parking bijboeken is een must! Anders heb je geen plek op straat of moet je om de paar uur naar je auto om bij te betalen. De ligging is mooi centraal en je bent zomaar in het centrum.

Aangenaam en rustig, ondanks de drukke baan waaraan het hotel is gelegen.
    • Grote Studio

De vloer was niet zo hygiënisch, de rest was wel OK.

We hebben geen ontbijt genomen daar je een keukentje hebt en een Delhaize op wandelafstand. De kamer was ruim en smaakvol ingericht.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

een aanrader!
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Via de lobby kon je rechtstreeks ons appartement binnenwandelen. Jammer genoeg werden we in de morgen heel vroeg gewekt door al het volk dat langs de lobby passeerde.

Zeer proper appartement en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
    • Studio

De receptie is niet altijd bezet..

Rustig gelegen in de nabijheid van de metro. Goede parkeergarage ,tegen betaling. De kamer en badkamer sober, maar voldeed zeker gezien de prijs aan de verwachtingen. Prima bedden. Uiterst vriendelijke en behulpzame receptionist.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontzettend veel beten van bedwantsen opgelopen.. later kwam ik er via recensies achter dat dit een bekend probleem is. Zeer kwalijk, ik verwacht dit niet van een hotel.

Verschrikkelijk, geen aanrader!
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Tijdens het verblijf met 11 vriendinnen zijn er bedwantsen geconstateerd. Deze zijn op de eerste dag al ontdekt. Dit hebben wij direct gemeld. Zelfs de bloedsporen van de bedwantsen waren zichtbaar op de vloer. Uiteindelijk is hier niets mee gedaan. 1,5 week na het verblijf hebben 4 andere vriendinnen ook de uitslag van bedwantsen gekregen. Ontzettend vervelend dat zo een locatie geboekt kan worden op zo een grote site als booking.com. Deze accommodatie dient direct van jullie website gehaald te worden. Klanten kan je hier absoluut niet naar toesturen!!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Triest
    • Studio

De parkeergelegenheid is bijzonder slecht. De receptie is niet altijd bemand. Indien je de code om na 21:00 uur binnen te kunnen komen vergeet dan heb je een probleem. Dit overkwam mij. Bij het bellen naar een noodnummer nam niemand op en kon ik buiten blijven staan. Het bed was niet comfortabel. De wifi verbinding was bijzonder slecht. Werkte niet constant. De kamer was gedateerd. In de douche liep het waterafvoer niet goed door.

De host was erg vriendelijk en probeerde goede oplossingen aan te dragen.

prima verblijf voor een nacht
    • Studio

Keurig appartement. Schoon. Redelijk bij het centrum. Na 9 uur 's avonds was er nog iemand aanwezig die ons de sleutel overhandigde. Anders kun je hem verkrijgen via code en een kluisje

Top accommodatie en absolute aanrader, ga zeker terug.
    • Executive Appartement

Een van de twee beschikbare liften, mistten een paar bedieningsknoppen

Fantastisch appartement, ruim, schoon. Prima bed en ruime badkamer. Niet gehorig. Geen overlast van de straat , appartement was aan de achterkant gelegen. Zeer goede service van de zeer vriendelijke host/ accommodatie manager.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Praktische kamers, maar zeer onpersoonlijk en veel administratieve rompslomp
    • Studio

Het hele proces voorafgaand aan de overnachting: er komen te veel mails over het verblijf, en dit wordt beheerd door een soort van call center (erg vriendelijk) dat verschillende hotels van de keten beheert. dit maakt het hele proces bijzonder onpersoonlijk en lastig. Het hotel is meestal onbemand (op enkele uren per dag na), en dit alles maakte het erg ongemakkelijk om professionele contacten een overnachting aan te bieden (hoewel het duidelijk op zakenlui gericht is - die vaak niet zelf boeken). Geen enkel aanspreekpunt, verlenging op dag zelf niet mogelijk.

goede ligging, praktische kamers.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

badkamer gedateerd
    • Familieappartement (4 Volwassenen)

Lamp in de kamer was stuk. Geen vitrage voor de ramen en geen douchecabine dus water op de vloer. Rook lucht op de gang en muffe lucht op de kamer.

kamer viel tegen erg gedateerd

Echt verschrikkelijk, ik zou dit hotel van de website afhalen. Smerige bedwantsen en slechtste servi

De service en de hygiëne. We hadden bedwantsen en hebben geen steun vanuit het hotel ontvangen. Midden in de nacht moesten we per bed met drie mensen slapen, omdat 4 van de 5 kamers bedwantsen hebben. Vervolgens hebben we van het hotel te horen gekregen dat dat onze eigen keuze was, want we hadden ook in het bed met de bedwantsen kunnen blijven slapen... Echt belachelijk. We hebben ons weekend eerder moeten stopzetten omdat we geen redelijke oplossingen kregen. Dus nu ons geld kwijt door dat schandalige hotel. Ga er echt nooit heen!

Niks, behalve een redelijke locatie.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Nachtje ter overbrugging.
    • Familieappartement (6 Volwassenen)

Oud en versleten. Ongezellige uitstraling.

Voor 1 nachtje prima. Appartement was schoon, badkamer ook. Keuken niet gebruikt. Zeer ruim voor 6 personen. Bedden zijn prima. Vriendelijk ontvangst. Goedkoop, dus verwacht geen paleis!

• Executive Appartement

De geur in de kamer was niet helemaal fris en de lift was ook niet helemaal Oke.

Straal van het water van de douch was top en het bed lag ook prima 15 min lopen van centrum dus dat was ook goed te doen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prima appartement voor een zeer redelijke prijs.
    • Studio

Wifi viel soms weg. Zonder vooraf (of achteraf) te melden zijn er overdag werkzaamheden in het appartement gepleegd in mijn afwezigheid. Geen rommel aangetroffen of zo, maar het idee dat er vreemden in je appartement nod lopen, tussen je spullen door is een onaangename gedachte.

Heerlijk appartement, goede bedden, ruime badkamer, keuken in orde, goed bereikbaar, parkeren kon in de straat, lift in het complex. Schoon en redelijk goed onderhouden.