Beoordelingen over B-aparthotel Moretus 3-sterren

Kalverveld12, Borgerhout, 2140 Antwerpen, België

#46 van de 65 hotels in Antwerpen

Zeer aangenaam verblijf gehad van 1 nacht met 2 honden, aanwezig personeel was erg vriendelijk.
    • Studio

De zenders op de tv, geen Nederlandse zender.

De zeer ruime kamer, de vriendelijkheid van het personeel, de hondvriendelijkheid en het aanwezig zijn van een nachtportier. Een prima ontbijt voor de prijs. Goede uitlaat mogelijkheid voor de honden rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ideaal voor 1 nacht!

Het onthaal heeft op zich laten wachten bij aankomst. Te weinig tot geen informatie verkregen over het hotel zelf. Het hotel is gedateerd, maar toch ideaal voor 1 nacht of mensen op door reis. Het viel ons op dat hier veel mensen/mannen/buitenlanders verbleven voor hun werk. Wat zich vertaald op de parking van het hotel met allemaal werkvoertuigen.

Ideaal voor 1 nacht. Ruime kamer met een nette badkamer. Handdoeken aanwezig. Koffie en thee mogelijkheden op de kamer.

zeer leuke eigenaar en zeer lekker ontbijt maar daar blijft het voor mij bij
    • Standaardkamer

veel te kleine kamer waar je met moeite kunt draaien. Een kant van het bed staat tegen muur dus je moet wat turnen om uit je bed te geraken. Stoel die er dan staat om een beetje te kunnen zitten sttaat dan nog in de weg maar kan nergens anders staan door te weinig plaats. bed word ondersteund door een houten plank. Kleine kamer zekers niet aan te raden zelfs niet tegen de promoprijs van 85€ (wel duur voor promokamer)

Het ontvangst was super heel leuke kerel en direct glaasje aangeboden gekregen. lekker eenvoudig ontbijt (maar zekers voldoende) super goeie service

Buiten het centrum van Antwerpen binnen 10 minuten met de...

Geen airco waardoor het zeer warm werd op de kamer. Het raam kon ook niet helemaal open, tevens werkte de afzuig in de badkamer niet. Helpt ook niet echt als het al heel erg warm is open de kamer. Koelkastje op de kamer werd ook niet koud. Ik zou zelf in de toekomt een ander hotel boeken vanwege de temperatuur.

Buiten het centrum van Antwerpen binnen 10 minuten met de bus in het centrum. Gratis parkeren bij het hotel.

Hotel vlakbij de snelweg.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De afwerking van het appartement op bepaalde plekken, bijv kapotte raamvastzetters. De locatie, vlakbij een inrichting.

Hotel vlakbij de snelweg. Uitzicht van het appartement over de stad. De grootte van de familiekamer. Alles was aanwezig, oa grote koelkast. De vriendelijkheid van het personeel/receptie. Goede openbaarvervoersvoorzieningen (in de buurt).

Hygiëne ver te zoeken

Hygiëne viel ons erg tegen, vlekken die ondefinieerbaar waren en op de gordijnen zaten. In de ochtend housekeeping niet 1 keer gezien, ook niet dat ze even aankloppen, nee hoor gewoon niet. Ons toilet papier was op, dus wij waren richting de receptie gelopen en vroegen om een paar rollen. Hun hadden gezegd dat we maar even naar de publieke wc moesten lopen en daar een paar rollen pakken... Erg fijn uiteraard. het kussen op mijn bed was heel erg klein en deed weinig voor mijn comfort. Het raam dat we open konden doen waren de steuntjes van kapot, all in all... Meh

Locatie is prima

Het was er erg proper
    • Standaardkamer

Het was er enorm warm binnen en ramen gaan maar klein stukje open en geen airco, maar dat is natuurlijk een probleem door de hittegolf die we nu ervaren

Het was er erg proper

prima hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

De gehele avond tot 23.30 uur nog een dronken en luidruchtige " oostblokker " voor de entree buiten Mijn advies aan de receptie medewerkers : wacht niet totdat er een hotelgast gaat klagen, maar grijp preventief in.

Hele ruime kamers en op en top schoon.

Slecht/ geen aanrader.

Een zeer verouderd appartement/kamer. Geen tot weinig ventilatie mogelijkheden, ook niet in de badkamer/toilet. Dagelijks geen schone handdoeken en appartement/kamer wordt niet schoongemaakt tijdens verblijf. Vuil en onhygiënische. Vuile handdoeken en lakens lagen de gehele dag op de gang. Kastje buiten op de gang hingen los aan de muur. Personeel erg zakelijk en deden totaal geen moeite om een airco te regelen i.v.m de extreme hitte ( 35 graden) in het appartement/kamer. Ze waren zelf nog niet eens flexibel om dan maar één nacht gedeeltelijk om helemaal te vergoeden/annuleren. Ontbijt was matig, weinig assortiment. Het hotel ligt aan de ring van Antwerpen en deze hoor je wel. Het is erg jammer dat er geen restaurant is, hiervoor moet je uitwijken naar een andere plek. Al met al een zeer slechte ervaring en zeker niet aan te raden.

Altijd goed en rustig.
    • Studio

De prijs, kamers zijn wel een beetje aan renovatie toe. Voor de rest heel erg comfortabel.

Goeie locatie, dicht bij de snelweg, maar toch rustig qua geluid. Een echte aanrader.

Een perfect adres voor gezinnen met kinderen als je op doorreis bent.

Geen opmerkingen

Voorde kinderen biedt de tuin achter het hotel een goede plek om actief bezig te zijn. Als ouders (of wij, als opa en oma) kan je rustig op het terras zitten en heb je zicht op de kinderen.

Goed ruime kamer met prima bedden.
    • Studio

Ontbijt werd zeer matig aangevuld. De manden met brood waren leeg op de sneetjes brood om te roosteren na. De douche heeft geen constante temperatuur (kamer 505).

Goed ruime kamer met prima bedden.

- ik heb niet een kamer gekregen die overeenkomt met de...
    • Studio

- ik heb niet een kamer gekregen die overeenkomt met de gepresenteerde foto's welke een beter uitgeruste en mooier ingerichte kamer laten zien. Volgens het personeel waren er verschillende varianten. Mijn aanbeveling is om dit dan ook te laten zien bij de foto's.

Heerlijk uitgerust en genoten van Antwerpen stad!
    • Executive Studio

Er viel niet echt iets tegen. waar zouden ze kunnen verbeteren, een shuttle service de stad in. het is net iets te ver om te lopen naar de stad. ook wisten we dat het hotel geen restaurant heeft maar daar iets mee doen zou geweldig zijn (kan ook ism met de shuttle naar de stad of met lokale restaurantjes in de buurt zijn).

Zoals geboekt een ruime kamer en deze was dan ook echt zeer ruim. Geen lawaaig hotel, en ondanks dat het dicht bij de ring van antwerpen ligt kon je het verkeer binnen niet horen en buiten nauwelijks. Het ontbijt was uitgebreid genoeg en de bediening zeer vriendelijk net als de receptie!!!

Gratis parking
    • Studio

De hygiëne en de verouderde kamer. Kamers worden pas gepoetst op dag 4 dus ook dan pas zuivere handdoeken. Mijn ongenoegen gemeld bij de receptie daar stond op een formulier dat de kamers pas op dag 4 gepoetst zouden worden. Booking sprak enkel van geen kamerreiniging in het weekend. Niet meer voor mij.

Gratis parking

uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, prima locatie, ga er zeker weer heen.
    • Standaardkamer

Heel ruime kamers, tikje gedateerd maar schoon, compleet en zeer rustig met goede bedden. op 10 minuten lopen van het Dageraadplein, heel schilderachtig en leuk, met restaurantjes en cafeetjes. Uitstekende ligging om snel weer op reis te kunnen.

Handig verblijf nabij snelweg, vooral al je in dit deel van Antwerpen (Borgerhout) wilt verblijven
    • Standaardkamer

was ca 28 C (geen airco, wel bureauventilator; raam kan open) te weinig stopcontacten bij bureau voor mobiel, tablet, laptop

Prettig, niet overdadig ontbijt (geen toestanden, alles aanwezig) in een rustige eetruimte. Ondanks nabij snelweg, stille omgeving (aan voorzijde) Goed parkeren voor auto's Ruime kamer en badkamer. Koelkast (NB: geen keuken) en koffiezetter met koffie.

Hele ruime kamer, waar je makkelijk een regenachige dag kan...
    • Standaardkamer

Het hotel is lastig te vinden, ligt wat verscholen achten een ziekenhuis. Badkamer is wat gedateerd, maar heeft wel alles wat nodig is en heel veel ruimte.

Hele ruime kamer, waar je makkelijk een regenachige dag kan doorbrengen. Ruime parkeerplaats. Dichtbij standplats huurfietsen en winkels, terrasjes op loopafstand.

We hadden bij de reservering gezocht naar een hotel met bad...

We hadden bij de reservering gezocht naar een hotel met bad op de kamer, hierdoor kwamen we bij dit hotel terecht. Bij aankomt was helaas toch geen bad mogelijk, dit vonden we zeer jammer. Verder een uitstekend hotel.

Tevreden
    • Standaardkamer

Ik had speciaal een 2 persoonsbed gereserveerd. Het was wel een groot bed, maar met 2 matrassen tegen elkaar aan. Er ontstond dus een spleet tussen de 2 matrassen en dat ligt niet fijn

Ruimte van de kamer was gigantisch.

Super vriendelijk personeel, deze meneer was heel erg...

Het was goed te doen, maar toch nog wel een eindje lopen van het centrum. Er stopt wel openbaar vervoer vlakbij. Alleen hadden wij het geluk dat dat in ons weekend aan het staken was.

Super vriendelijk personeel, deze meneer was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Nogmaals onze complimenten voor hem.

Super voor één nacht om een concert bij te wonen.
    • Standaardkamer

Geen air conditioning Ontbijt beperkt, slappe koffie

Locatie om te voet theater Roma te bereiken Gratis parking buiten lage missie zone Goede prijs Grote kamer

Grote kamers, goede ligging tegenover het ziekenhuis waar...

op één van de foto's zie je een keukentje.. zo lijkt het dat iedere kamer (voor 3 of 4 personen) dit wel zou hebben, maar we hadden twee kamers en beiden geen keukentje

Grote kamers, goede ligging tegenover het ziekenhuis waar de gebruik gemaakt kan worden van de Antwerpse variant van de OV fiets

Relatief goedkoop hotel als je voor één nachtje in de stad...
    • Standaardkamer

Norse receptionisten en verouderd/versleten meubilair op (bad)kamer. Eveneens geen airco, dus het was zeer warm

Relatief goedkoop hotel als je voor één nachtje in de stad wilt verblijven en van plan bent weinig tijd op de kamer door te brengen.

Matig tevreden over ons verblijf!
    • Standaardkamer

De kamer werd niet proper aangeboden : er lag veel stof op de lampen, ook op de bovenboord van het bed, en het vasttapijt zat onder enkele vieze vlekken.

We hadden een ruime kamer en we hadden graag een kamer met een bad en dit werd voorzien voor ons, fijn! Ook parking bij het hotel zonder bijl Komende kosten,is zeker een pluspunt!

Kamer is lekker ruim
    • Standaardkamer

Bed was helemaal niet comfortabel, kussens zijn super plat helemaal niet lekker geslapen. Er is geen telefoon waarmee je de receptie kunt bellen dus voor vragen moet je er naar toe gaan.

Kamer is lekker ruim

zeer gedateerd en vies hotel
    • Executive Studio

Dit hotel is zeer gedateerd en niet schoon. Het plafon hangt half naar beneden, airco met slang in de kamer en het bed was echt compleet uitgezakt. De presentatie op booking.com in vergelijk met de werkelijkheid klopt totaal niet. Dit is echt een ondergrens wat toelaatbaar is. Heel jammer

Redelijk verblijf

Helaas had ik een kamer waar de badkamer wel aan een servicebeurt toe was, heb dit gemeld en de erg vriendelijke receptioniste heeft dit direct genoteerd, dus het zou de volgende keer in orde moeten zijn.

Receptioniste erg vriendelijk en erg ruime kamer.

Kan beter, stop in ieder geval met bezuinigen op de handdoeken en het ontbijt.
    • Executive Studio

Onderhoud aan het hotel kan beter. Ontbijt is aan de karige kant; geen eieren bijvoorbeeld en slechte koffie. Vreemd is dat je maar 1 setje handdoeken krijgt voor 3 nachten. Als je ze vervangen wilt, moet je bijbetalen, dat waren we niet gewend van een hotel. Daarnaast wordt er ook niet schoongemaakt in de kamer of het bed opgemaakt.

Ruime kamers, goed ingericht met banken en tafels. Op zich handige locatie, met bushalte vlakbij en meerdere Velo-punten. Dat laatste is een aanrader, je bent zo in het centrum.

Top!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ontbijt was minimaal, maar het is ook niet rieel om meer te verwachten. Prijs/kwaliteit was prima, daarom viel niets ons tegen!

De kamers waren mega groot! Vriendelijk ontvangst bij aankomst en hele goede uitleg over de bus en fiets mogelijkheden.

geen fijn hotel
    • Standaardkamer

Bij het personeel kan er geen lachje af. Koelkast werkt niet, wel theezakjes maar geen waterkoker aanwezig, dun beddegoed, badkamer vies en douchegordijn hing met nietjes aan elkaar.

Slecht bed, kamer heel armoedig, badkamer vies.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Grote, mooie appartementen met zithoek, microgolf enz.
    • Studio

Ligt dicht bij autosnelweg en badkamer kon deels opknapbeurt gebruiken

Grote, mooie appartementen met zithoek, microgolf enz. Vlakbij supermarkt. Vriendelijk, behulpzaam personeel. JH Wommelgem op half uur wandelen.

Prima verblijf voor een nette prijs.
    • Standaardkamer

Gordijnen en kasten waren niet helemaal schoon / maar één zacht hoofdkussen aanwezig bij het tweepersoons bed, de rest was relatief hard en klein.

Erg ruime en luxe (bad)kamer in verhouding tot de prijs, vriendelijk en behulpzaam personeel, eigen keuken.

Rampzalig slecht onderhouden en vervallen
    • Studio

Het is een vreselijk oud en slecht onderhouden hotel. Vlekken in het tapijt op de gang en in de kamer. Vreselijk gedateerd, oud en vervallen meubilair, bedden plat en oncomfortabel, met wieltjes onder de bedbodems. Afgebladderde verf op de muren, loshangende lampen met kapotte fittingen of armaturen. Oud, slijtage, onfris en niet meer van deze tijd. Stoffig, oude gele vitrages. Er wordt hier enkel het hoognodige nog ondernomen op schoonmaak en onderhoud maar daar is dan ook alles mee gezegd. Slechtste hotel ooit verbleven.

Het personeel doet nog zijn best..

Was wel o.k.
    • Standaardkamer

Receptionist had geen aandacht voor ons bij aankomst, werden pas minuten later begroet, moesten vervolgens nog ruim vijf minute wachten om in te kunnen checken. Ontvangst erg kil. Op de kamer geen informatie over horecamogelijkheden, bar was om 23:30 al gesloten. 1 elektrisch kacheltje om kamer te verwarmen. Badkamer niet heel erg fris.

Ontbijt was prima. Bed was ok. Avondportier was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

tegenvaller
    • Executive Studio

Het appartement stonk naar sigaretten. Het was niet goed schoon, verouderd. Ik kreeg zonder problemen een ander appartement, wat netjes was. Deze stonk niet. Maar niet brandschoon en allemaal verouderd. Oude elektrische radiatoren. De ontbijtzaal is sfeerloos en het ontbijt is karig. Het hotel is nodig aan een renovatie toe en een goede schoonmaakbeurt! Geen aanrader, ik kom hier niet weer terug.

Ruim appartement

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prijs kwaliteit verblijf ok, maar dient opgeknapt te worden...
    • Studio

Kamer was ruim en schoon, maar kan wel een opknapbeurt gebruiken, ziet er gedateerd uit. Gordijnen zijn te klein voor de ramen dus verduisteren niet geheel, badkamer moet echt gemoderniseerd worden en tapijt is aan vervanging toe.

Kamer was ruim en schoon. Hotel ligt aan de ring van Antwerpen maar daar hoor je niets van, ramen zijn goed geisoleerd. Ontbijt was goed maar basic. Bed was ok. Al met al was de prijs kwaliteit in orde.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima hotel, eenvoudig, maar volgens verwachting.
    • Standaardkamer

Geen Nederlandse tv zenders, ontspanning zat er niet echt in qua tv

Prima hotel, eenvoudig, maar volgens verwachting. Schone kamer, schoon sanitair, prima bedden

Een grote kamer met zeer teleurstellende voorzieningen .
    • Studio

Versleten vloerbedekking en heel somber zwart meubilair,een ijskast met open deur en dikke ijslaag,die stond te ontdooien met water op de vloer er voor, overgordijnen bedekten de ramen niet,kapot lampje bij het bed, stalen veren voelbaar in het bed, een broodrooster dat van binnen helemaal verroest was, geen schoonmaak bij verblijf van 2 nachten,geen schone handdoeken,ontbijtbuffet was beschamend:geen harde broodjes, waren afbakbroodjes,werden met 6 stuks tegelijk gebakken en waren keihard, defecte broodrooster, geen eieren, jam uit een pot zonder kuipjes om dit mee te nemen naar je tafel,onafgeruimde tafels of tafels die wel afgeruimd waren maar niet werden schoongemaakt; personeel vond het duidelijk niet boeiend, baliepersoneel wist niet veel over de route naar het centrum. Vertelde ons dat de bus wel naar het centrum zou gaan ; tram naar het centrum was echter twee straten verder te vinden . Goed advies gehad van het Van der Valk Hotel op steenworp afstand en daar ook dagkaarten van de tram kunnen kopen. Het hotel is duidelijk gedateerd en het personeel is allesbehalve betrokken !!!

We hadden een suite geboekt. Qua oppervlakte voldeed dit aan onze verwachtingen. Omdat we op de 6e verdieping sliepen hadden we mooi uitzicht over de stad. Gratis parkeermogelijkheid bij het hotel.

Prullenbak vol poepluiers!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamer stonk verschrikkelijk. De boosdoender bleek een prullenbak in de badkamer vol poepluiers!! Hotel heeft er niks aangedaan. Bod alleen een luchtverfrisser, extra handdoeken en koffie aan :(. Daar zit je dan in je extra grote kamer in de stank. Prullenbak hebben we op balkon gezet.

Dichtbij lotto arena

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

• Studio

Kamer gedateerd, slecht uitgeruste bar, beperkt ontbijtbuffet, kamer met terras gereserveerd maar eerst andere kamer gekregen, na aandringen toch andere kamer gekregen

Ruime kamers

Het is een mooi hotel met ruime kamers, de hygiene en onderhoud kan beter!

Het schoonmaken kon veel beter, in de keuken was het vies, in de badkamer stonk het en de handgreep bij het bad was los zodat je bijna niet uit het bad kwam.

Mooie kamers waren ruim, dichtbij snelweg, gratis parkeren, we wilden een andere kamer werd meteen geregeld.

Grote kamers, maar veel gebreken en heel ongezellig
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het was niet schoon. Gordijn hing half. Dingen waren stuk. Kan echt wel wat reparaties gebruiken. Kamers ongezellig. 1 theekopje terwijl we een appartement voor 6 personen hadden.

Bedden sliepen lekker. Vriendelijk personeel.

Nooit meer
    • Studio

Hygiëne , badkamerdeur was bespat met ...., aziatisch kuispersoneel weigerde onze kamer te poetsen en gaf geen verse handdoeken ( hebben ze dan maar zelf van hun kar genomen 🖕)het was luidruchtig aan de ringweg kant . Matrassen zeker aan vernieuwing toe .

Heel ruime kamer , ligging aan de rand van de stad, ontbijt was netjes en voldoende voor de prijs , voldoende parking

Het verblijf was goed
    • Standaardkamer

Het ontbijt ging wel. Miste alleen bruine boterham of een lekker eitje

De kamer was lekker ruim. Heerlijk om even uit te rusten na een lamge wandeling in de stad

Prima voor een weekeinde, wel ver van het centrum.
    • Standaardkamer

Jammer dat de koffiecups op de 2e dag niet bijgevuld waren op de kamer. Toch wat verder van het centrum dan we aanvankelijk gedacht hadden (eigen schuld).

Ontbijt was prima, kamer was prima.

Prima verblijf.

Wifi. Deed het niet. In een hotel behoort dat tegenwoordig te werken.

Prima hotel voor bezoek aan Antwerpen. Hotel ligt aan de snelweg E17. Geen last van gehad. Bushalte op 2 minuten van hotel. In 15 minuten in centrum van Antwerpen Ontbijt was goed. Lekker gebakken eitje was het enige dat ontbrak. Wifi werkte niet.

Ga hier niet heen
    • Standaardkamer

Hotel was slecht vindbaar. Je moet over het terrein van het ziekenhuis heen naar het hotel. Kapotte doucheslang. Andere kamer aangeboden gekregen, maar die bleek niet schoongemaakt te zijn. Uiteindelijk in weer een andere kamer moeten douchen. Ontbijt erg karig en daardoor veel te duur. Er was niets warms, zelfs geen eitje. Busverbinding met het centrum omslachtig omdat je over moet stappen. Ik ga nooit meer terug naar dit hotel.

Grootte van de kamer. Kopje nespresso

Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het zat niet meer zo strak in de verf allemaal, en de douche was wisselend warm en koud.

Zeer ruime familiekamers: voor 4 personen hadden we een klein appartement, twee eenpersoons slaapkamers en een gewone tweepersoons kamer. En twee badkamers. Top!

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Standaardkamer

Het ontbijt was niet uitgebreid en niet lekker. Jus d'orange uit een pak en croissants niet gaar. Met als gevolg dat we misselijk werden. Gangen zien eruit als een gevangenis.

Was makkelijk te vinden en goede parkingfaciliteiten. Kamers waren groot en prima

De centrale ligging is de belangrijkste troef.
    • Standaardkamer

Het ontbijt was zeer mager. was ook niet vroeg beschikbaar, ik heb het zelf specifiek gevraag de avond voor het ontbijt maar de ontbijtmedewerker was hiervan niet op de hoogte. Ook op Booking was het niet duidelijk dat er geen vroeg ontbijt was.

De centrale ligging is de belangrijkste troef. Zeker als je het hotel als tussenstop wil gebruiken. Grote ruime kamers die net zijn.

dit hotel nooit meer

ontbijt kamer was gedateerd personeel onvriendelijk

ontbijt zeer slecht broodjes waren hard weinig keus fruit was oud koffie uit automaat nee spijt dat ik hier heb ontbeten !

Ruime kamer en goede prijs-kwaliteit.

Het ontbijt kon iets beter, ook het personeel aan het ontbijt was niet zo heel vriendelijk.

De kamer was heel ruim. Het personeel was ook heel vriendelijk aan de balie.

Heerlijke ruime kamer en goede bedden.

Ontbijt viel tegen. Geen eitje gebakken of geklooi.

Kamer was geweldig. Met zijn drieeen. Heel comfortabel bed en fijn dat er een koffie apparaat op de kamer aanwezig is. Misschien een optie ook een waterkoker voor de thee. Via apparaat voor koffie niet echt heet.

Douche lekte.

Douche lekte. De kamer is voorzien van een koffie machine die ook warm water kan produceren maar daar bleef steeds een koffie smaakje aan hangen + heet water moest bekertje per bekertje gevuld worden.

Lokatie is leuk, maar je krijgt niet de kamer waarvoor je betaald..
    • Executive Studio

Je krijgt maar 1 pas, er is geen rookmelder noch sprinklerinstallatie noch een brandblusser op de kamer, mocht je de kamer voor een weekendje nemen, dan heb je alleen op je incheck dag schone handdoekken en schone linnen.. Pas als je de kamer voor minimaal 7dagen neemt, dan krijg je 1-2keer schone linnen/handdoeken, mocht je net als ik dagelijks douchen en je houdt van schone handdoeken, neem dan extra zakcentje mee, want het kost je €7 per kamer/per nacht voor schone handdoekke/linnen, douche is soms warm, soms (ijs)koud, er ontbreekt wat bestek in de kitchenette, douchekop valt soms tijdens het douchen, sigaretten brandplekjes in de tapijt, deuren gaan niet helemaal goed dicht en de 2pits kookplaten is niet leesbaar om de temperatuur te regelen,

Kitchenette, het bed, zit/eetgedeelte, vriendelijk personeel, lokatie, supermarkt op loopafstand van het hotel, koelkast, magnetron, fitnessruimte (hou rekening dat de bewoners aan de overkant jou kan zien trainen, want er hangt geen gordijn of iets dergelijks voor het raam)..

Goed verblijf voor 1 nacht.

Het ontbijt. Voor een ontbijt van €10 moet je toch niet zelf afruimen? Ook ontbrak er een eitje bij het ontbijt. Voor de rest ok.

De locatie was zeer gemakkelijk gezien wij een evenement hadden in Deurne.

Ruime kamer met een goede parkeermogelijkheid.
    • Standaardkamer

Moest 25 euro waarborg betalen en we wisten dit liever op voorhand, gangen hebben likje verg nodig, Koffieapparaat op kamer was niet hygiënisch (troebel en vuil)

Ruime kamers, parking aan de deur met slagboom

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ruim, maar met slecht bed.
    • Studio

Bed was slecht. Er lag een opgefrommelde molton op de matras die niet meer vlak te trekken was. ronduit ranzig.

Ruime kamer met een apart zit/eet gedeelte

• Beoordeeld op: 26 november 2017

wat een romantisch kortverblijf moest worden is helemaal in het water gevallen.
    • Standaardkamer

het ontbijt was ondermaats, ongemotiveerde koffiemadam, geen vraag van de koffiemadam voor koffie of thee, geen eieren in gelijk welke vorm, boterkoekjes uit de Aldi, geen keuze in ontbijtgranen, moesten zelf afruimen zoals in een schoolrefter, enz.....enz.... ruime maar zeer onverzorgde parking kamers ruiken onfris en zijn sterk verouderd het vast tapijt in de gangen is versleten en vies de douche is met een douchegordijn en plakt dus aan je lichaam bij het douchen elektrische verwarming in de kamer met direct gestookte elektrische weerstanden, 3 x 500W (niet duurzaam gelet op het aantal kamers in het hotel!!) op het bed lag een zomerdonsdeken en in de kast of kamer was nergens een extra deken voorhanden

omdat vrijwel alles is tegengevallen heb ik geen goede ervaringen te noteren behalve het expressomachientje op de kamer met 2 koffiecapsules

Ruime studio.
    • Executive Studio

Onthaal kan veel beter; Verouderde badkamer; er ontbrak een stuk gordijn in de kamer; studio lag aan uiteinde gebouw waardoor de wifi niet echt doorkwam.

Ruime studio. Ruime gratis parking.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heel bevredigend.
    • Studio

Prima locatie, nette kamer (studio), alle gemakken voorzien. Schoon, netjes, vriendelijk. Ruim voldoende ontbijt. Net buiten drukte van centrum en toch loopafstand van diverse locaties. Top!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Wij zijn geen hotel
    • Standaardkamer

De kamer had een raam wat niet dicht kon, buitentemp 5 graden. Ik kreeg na enig aandringen een andere kamer. Anders had heel Antwerpen het warm gekregen, behalve mijn kamer. Helaas geen wifi, signaal te zwak. Na de eerste dag wandelen in Antwerpen was het bed niet opgemaakt, handdoeken niet vervangen. "Het staat duidelijk op de site dat wij geen hotel zijn, en dat er niet wordt schoongemaakt. Uw handdoek moet u zelf van thuis meenemen", aldus een medewerker. Citaat van de website van dit non-hotel: "In Brussel en Antwerpen gebeurt het schoonmaken van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen." De praktijk is anders. Ook op Booking.com staat dit niet vermeld. Het is de B-Aparthotel, geen hotel dus. Lees: een "B-keuze apart soort hotel". Neem voor de zekerheid je eigen toiletpapier mee. Je weet maar nooit.

rustige omgeving

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goede locatie voor een concertbezoek sportpaleis.
    • Studio

Goede locatie voor een concertbezoek sportpaleis. vriendelijk personeel. De studio’s zijn ruim zoals beschreven gedateerd maar zoals aangekondigd komt er een renovatie in 2018

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Net terug van een avondje theater Antwerpen gisterenavond en...

Net terug van een avondje theater Antwerpen gisterenavond en een overnachting in het b Apart Hotel. Wat een teleurstelling,....dat jullie dit als een alternatief durven aanraden, tart alle verbeelding.Een kamer, weggeplukt eind jaren '70,....dito meubilair, vies tapijt, bedden die vandaag niet meer in een doorsnee hotelkamer thuishoren.(.. In niks te vergelijken met de foto's die jullie publiceren voor dergelijke kamer. Het ontbijt, idem.... We kwamen er aan om 9.00,....geen brood meer, welgeteld 4 croissants, drie pistolets en enkele sneden toastbrood. De aanwezige yoghurts waren van het allergoedkoopste wit produkt( jullie foto's Vitalinea ???) Op meer croissants moest gewacht worden want deze stonden nog in de oven te bakken!!!- En dit om 9.00 s'ochtens- spitsuur voor ontbijt!. En als charmant kader, ...een bedrijfskantine waar je je spullen achterna dan ook nog zelf op de kar moest gaan zetten. Bij het uitchecken werd ook niet gevraagd of alles naar wens was,....logisch als je de hele voorgeschiedenis leest van ons verblijf,...personeel weet wel beter waarschijnlijk.!!!Een behoorlijke tegemoetkoming zou niet minder dan fair zijn. Tip!!! Bezoek kamer 412 minstens 1 keer en adviseer jullie klanten dan pas een ander hotel. Ben nog vergeten te melden dat er op de stoffen zetel in de woonkamer zich vlekken bevonden van een niet nader te definiëren oorsprong :-(

Basic hotel maar ideaal als je met wagen komt, gratis parking en openbaar vervoer in de buurt.

Bij het warm water nemen in de badkamer, viel te TV uit in de kamer. Hotel heeft dringend een update nodig. 1 lift defect.

Ontbijt was goed en genoeg. Het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. De wagen stond gratis geparkeerd en met openbaar vervoer kan je alles in Antwerpen bereiken, ook 's nachts.

Prima locatie met goede prijs/kwaliteitverhouding.
    • Standaardkamer

Bed. Flinke kuil in het matras, telkens naar t midden rollen en slecht slapen daardoor.

Aardig personeel, prima ontbijt, fijn gratis parkeren, ruime kamers.

Ruime kamer, basic ontbijt bij lieve dame, toffe...

Vies tapijt, verouderde kamer met veel halfwerkende lampen , douchegordijn in badkamer

Ruime kamer, basic ontbijt bij lieve dame, toffe nightbartender, parking, goed voor kortverblijf, dicht bij sportpaleis

Bij het inchecken 15 euro extra aangerekend aan de kassa...

Bij het inchecken 15 euro extra aangerekend aan de kassa zonder reden, bij het uitchecken kreeg ik het niet terug omdat het een andere persoon was die heeft afgerekend. Ik laat mijn nummer achter en ze hebben me beloofd om terug te bellen hiervoor, maar tot vandaag nog geen telefoon gekregen!

• Executive Studio

Badkamer wat verouderd, een inloopdouche zou een hele verbetering zijn Ontbijt zonder eiereneieren Iets te prijzig

Ruime kamers Vriendelijk personeel Prachtig zicht Parkeergelegenheid Locatie, goede uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Voor ons was het voor een overnachting prima te doen.
    • Standaardkamer

Het hotel oogt modern en luxe. Zowel van buiten als de entree. Een kleine blik in het restaurant en de bar laat zien dat er ook veel aandacht aan de styling is besteed. Eenmaal in de lift blijkt de veroudering toch zichtbaar. Onze kamer was gesitueerd op de 3e verdieping, waar niets moderns te zien is. De kamer was, op zich, prima. Wel was het jammer dat er alleen de keuze mogelijkheid was tot óf koud douchen óf heet. De thermostaatkraan was nogal van slag.

De kamer was ontzettend ruim, meer een studio te noemen. Aanwezigheid van koelkast en keuken. De badkamer was erg ruim. Ondanks dat het hotel aan de ring gelegen is, is er nauwelijks overlast van het verkeer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prettig verblijf gehad, prima keuze.
    • Standaardkamer

Er zijn weinig stopcontacten op de kamer. De parkeerplaats en hoe deze erbij ligt (ietwat treurig) doet het geheel geen eer aan. Het vriendelijke personeel en de fijne kamers compenseren dit echter ruimschoots.

De kamer was zeer ruim en voorzien van een Nespresso apparaat. Mooie ruime en schone badkamer. Ook een fijn bed.

Ondanks dat we een kamer inclusief ontbijt hadden geboekt,...
    • Studio

Ondanks dat we een kamer inclusief ontbijt hadden geboekt, werd er toch €10 pp extra van mijn creditcard afgeschreven. Nadat ik hierover contact opgenomen had, werd het een paar dagen later weer teruggestort. Daarnaast werd er bij aankomst een borg (contant) gevraagd, ookal was de kamerprijs al van mijn creditcard afgeschreven. De medewerker zei erbij dat we bij het uitchecken moesten opletten dat we de borg weer terug kregen "het werd nog wel eens vergeten". Bij dit hotel dus blijven opletten!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Functioneel verblijf voor korte zakenreis dicht bij uitvalswegen.
    • Standaardkamer

Gebouw is duidelijk aan renovatie toe. Kamer is op zich functioneel, maar ongezellig qua verlichting en badkamer doet gedateerd aan.

Genoeg parkeergelegenheid, gratis parkeren. Kamers zijn zeker ruim te noemen. Rustige locatie en toch dicht bij de uitvalswegen. Ontbijt is ok.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

Aanduiding naar hotel van parking "delhaise" mag duidelijker.

Basic maar goed zoals thuis. Parking aan hotel pluspunt. s'nachts stil in hotel geen rumoer